پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۱۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 3 اسفند 1393 - icana.ir

خانه ملت 30 دی 1393 خانه ملت 30 بهمن 1393 خانه ملت 1 اسفند 1393 خانه ملت 2 اسفند 1393 خانه ملت 3 اسفند 1393 خانه ملت 4 اسفند 1393 خانه ملت 5 اسفند 1393 خانه ملت 6 اسفند 1393 خانه ملت 7 اسفند 1393 خانه ملت 10 اسفند 1393 خانه ملت 11 اسفند 1393 خانه ملت 12 اسفند 1393 خانه ملت 13 اسفند 1393 خانه ملت 14 اسفند 1393 خانه ملت 15 اسفند 1393 خانه ملت 16 اسفند 1393 خانه ملت 17 اسفند 1393 خانه ملت 18 اسفند 1393 خانه ملت 19 اسفند 1393 خانه ملت 20 اسفند 1393 خانه ملت 21 اسفند 1393 خانه ملت 22 اسفند 1393 خانه ملت 23 اسفند 1393 خانه ملت 24 اسفند 1393 خانه ملت 25 اسفند 1393 خانه ملت 26 اسفند 1393 خانه ملت 27 اسفند 1393 خانه ملت 28 اسفند 1393 خانه ملت 29 اسفند 1393 
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۵    
ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه 1394 در دستور کار عصر امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی ایران از اتخاذ هر گونه ساز و کارهای لازم برای کمک یه دولت و ملت سوریه در شرایط فعلی حمایت می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۸    
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اقدام نظامی ترکیه علیه تمامیت ارضی و خاک سوریه را به شدت محکوم می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۶    
نمایندگان خانه ملت در مهم ترین مصوبه امروز خود به دولت اجازه دادند تا کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی راکه بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه مهمترین شاخص پیشرفت کشور اتحاد مسئولان است، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای اتحاد احیای صنعت نساجی مازندران و آغاز به کار بسیاری از افراد در آن بود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۹    
نماینده مردم چابهار در مجلس، گفت: امروز مردم وزارت اطلاعات را از خودشان می دانند و از این دستگاه به عنوان یک منجی که می تواند در سریع ترین زمان خرابکاران را زمین گیر کند، نام می برند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۷    
بخش ارتباطات شرکت سایپا دیزل در پی انتشار خبر تجمع تعدادی از کامیون داران کامیون دانگ فنگ T300مقابل مجلس جوابیه ای به خبرگزاری خانه ملت ارسال کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود، عملکرد وزارت اطلاعات بسیار خوب بوده است گفت: با شرایط و امکانات و بودجه ای که وزارت اطلاعات در اختیار دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی امروز را به صدا در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت، یکی دیگر از تبصره های الحاقی لایحه بودجه را که مربوط به فروش اراضی ملی و دولتی بود را جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ارجاع دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: دخالت قدرت های بزرگ در امور داخلی افغانستان و حمایت آنان از تروریسم در دو دهه گذشته، از مهم ترین عوامل عدم دستیابی افغانستان به امنیت پایدار است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۵    
نمایندگان مجلس با افزایش هزینه دادرسی مربوط به معاملات ملکی و مهریه زنان مخالفت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۹    
نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پیامی درگذشت سید صادق طباطبایی را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۶    
نماینده لردگان در مجلس گفت: منابع حاصل از جریمه غیبت خدمت سربازی در جهت تقویت بنیه و زیرساخت های دفاعی استفاده می شود و به نوعی خدمات انجام نشده سربازان غایب را به نفع نظام جبران می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت بررسی صرفه جویی اعتبارات هزینه ای شرکت های دولتی سودده و بانک های دولتی و تعیین تکلیف آن را به کمیسیون تلفیق واگذار کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۹    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امیدواریم 32 پیشنهاد نمایندگان در حوزه بودجه فرهنگی که بخشی از آن حکمی و بخش دیگر هزینه ای است، در صحن علنی رأی بیاورد که اگر چنین شود بودجه فرهنگی ارتقا خواهد یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۵    
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوزستان قلب تپنده ایران است، گفت: وقوع پدیده ریزگردها به کشاورزی خسارت جبران ناپذیری وارد کرده و موجب نارضایتی مردم شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۵    
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دستگاههای اطلاعاتی کشورمان تلاشهای خوبی برای حفظ امنیت انجام می دهند گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت به علت ابهام در تبصره مربوط به واگذاری انشعاب برق به واحدهای مسکونی غیرمجاز، با ارجاع این تبصره الحاقی به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر پورابراهیمی گفت: فردا دوشنبه بندهای قانون بخشی از مقررات مالی دولت اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۳    
نمایندگان نحوه دریافت هزینه داروهای دامی و واکسن های طیور وارداتی را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تأکید بر اینکه امروز از نظر امنیتی و شاخصهای امنیتی کشور ما شاخصهای پایداری دارد گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۳    
نمایندگان مجلس به سازمان آموزش فنی وحرفه ای اجازه دادند که بخشی از آموزش های غیر رسمی خود را از طریق ارائه آموزش های پیامکی و مجازی با مشارکت بخش غیر دولتی ارائه کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۴    
عضو مجمع نمایندگان استان ایلام با انتقاد از بی توجهی وزیر نیرو نسبت به قطع 72 ساعته برق و آب و امکانات رفاهی مردم این استان، خواستار مواجهه عادلانه دولت با معضل ریزگردها شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۸    
نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: اعتبارات مربوط به زراعی چای حق مسلم کشاورزان است و باید پرداخت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۳    
عضو کمیسیون اصل نودم مجلس با بیان اینکه مفسدان اقتصادی حیثیت نظام و انقلاب را لکه دار کرده اند گفت: حال مردم انتظار دارند حرکت مبارک دستگاه قضا در محکومیت برخی مفسدان اقتصادی همچنان ادامه یابد و ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس تفاهمنامه ای که میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت امضا شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز به کار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه بیش از هزار نفر ازکارگران ساختمانی به دلیل بیمه نبودن دچارمشکلات بسیاری هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز جمعه 1 اسفند 1393 با حضور در بیت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با این عالم بزرگوار و مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه 1394 در دستور کار امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۲    
فرستاده ایران به اجلاس سازمان تجارت جهانی، سنگ اندازی های آمریکا از سال 1996 برای عضویت و همچنین تشکیل کارگروه الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی تا امروز را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۶    
رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی یک بار تصویب توافق کلی را در توافقنامه ژنو تجربه کرد و اجازه نمی دهد با توافق کلی دیگری، راه برای چانه زنی دشمن باز شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۳    
رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان این که مزایده باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دو عامل اساسی برای حضور مشارکت بخش خصوصی نیاز دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۷    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اکنون در کشور بین 65 تا 80 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم که نمونه بارز آن فوتبالیست ها هستند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۱    
دکتر لاریجانی در مراسم بیستمین همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران که امروز (یکشنبه 3 اسفندماه) در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات برگزار می شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۸    
عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان با طرح پیشنهادی گفت که کارگروهی متشکل از وازرتخانه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، سازمان محیط زیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۹    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس امروز (یکشنبه 3 اسفندماه) در مراسم بیستمین همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۹    
عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که از کنار انحصار گرایی متضرر شده و می توانند شکایت خود را به کمیسیون اصل نود ارائه کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۶    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از جمع آوری بیش از 130 امضا برای برای ادغام سازمان محیط زیست در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:متاسفانه هنوز مشکل کمبود نیروی انسانی حوزه سلامت چه متخصص و چه پرستار و سایر گروه های درمانی مرتفع نشده است و این موضوع یکی از چالش های جدی کنونی این حوزه به حساب ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۷    
مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران باید بتواند حقوق ملت ایران را از غربی ها بگیرد، ایران قبلا در ابعاد مختلف با آمریکا ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۱    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صادرات به بازار عراق می تواند بازار داخلی را متعادل کند و از طرف دیگر ما از این طریق می توانیم تولیدکننده ها و در واقع تولید داخلی را مورد حمایت قرار ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز (یکشنبه 3 اسفند) با نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران از برگزیدگان جشنواره توسعه سبز تقدیر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که برای حفاظت از محیط زیست باید اراده عمومی داشت، گفت: مرکز پژوهش های مجلس آمادگی همکاری با تمامی متخصصان محیط زیست برای جلوگیری از تخریب محیط زیست را دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۹    
رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی انتخاب شهر اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران را به مردم این شهر تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۳    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه تعدد وارد کنندگان خودرو برای جلوگیری از رشد قیمت ها ضروری است، گفت: عملکرد شورای رقابت سود دلالان بازار خودرو را تضمین کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۸    
نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم از باز شدن دریچه های سد زاینده رود و جاری شدن آب در این رودخانه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۹    
نمایندگان بند قانونی مربوط به چگونگی هزینه کرد منابع حاصل از افزایش صددرصدی قیمت برق و آب را جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی ارجاع کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۶    
نمایندگان به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اجازه دادند درآمد حاصل از پاسخ الکترونیکی را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۳    
رییس مرکز پژوهش های مجلس در پیامی درگذشت سیدصادق طباطبایی را به فرزند یادگار امام خمینی (ره) تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز را به صدا در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، اپراتورهای مخابراتی را موظف کردند علاوه بر قیمت هر پیامک (SMS) مبلغ ده (10) ریال از استفاده کنندگان خدمات مزبور دریافت و به حساب خزانه داری واریز کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند تا کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۶    
با موافقت نمایندگان مبلغ 5 هزار میلیارد ریال از محل منابع تسهیلاتی نظام بانکی به منظور پرداخت تسهیلات جهت اشتغال مددجویان سازمان زندان ها و خانواده زندانیان اختصاص یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اختصاص 50 درصد مازاد درآمد قانون بیمه شخص ثالث به وزارت دادگستری موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
نمایندگان به سازمان زندان ها اجازه دادند زندانیانی که به مرخصی اعزام می شوند و همچنین محکومان واجد شرایط را تحت نظارت و مراقبت الکترونیکی قرار دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس، اسامی میهمانان جلسه امروز صحن علنی مجلس را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۲    
مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه های انشعاب آب و فاضلاب، برق، گاز و عوارض شهرداری معاف شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۶    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه سیاست های غلط جهادکشاورزی علت گرانی مرغ است،گفت: بهتر بود جهادکشاورزی به جای صادرات 55 هزارتن مرغ تولیدداخلی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش گفت: وزارت ورزش و جوانان باید برای انتخاب رؤسای فدراسیون ها طبق قانون عمل کند و کسی که تخلف می کند باید جریمه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، گفت: در نشست امروز این فراکسیون مقرر شد که کمیته ای برای بررسی راه کارهای مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
نمایندگان مجلس بانک مرکزی را مکلف کردند تا بودجه ای کمکی از محل مانده تسهیلات قرض الحسنه به کمیته امداد و سازمان بهزیستی ارائه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۰    
با موافقت نمایندگان، بانک مرکزی مکلف شد تا نسبت به تامین و پرداخت 14 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد 4 درصد به نسبت 60 درصد برای ازدواج جوانان و 40 درصد برای اشتغال مددجویان سازمان زندان ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
سخنگوی دولت با تاکید بر ضرورت تقویت بازار بورس کشور گفت: با استفاده از بازار بورس و شرکت های سهامی عام می توان مردم را در اقتصاد کشور مشارکت داد و با انجام این مهم بند یک سیاست های اقتصاد مقاومتی را ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
جمعی از پرستاران و کامیون داران صبح امروز برای رسیدگی به خواسته هایشان مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
جلسه امروز (یکشنبه 3 اسفند) فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از نگاه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۱    
جلسه امروز (یکشنبه 3 اسفند) فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از نگاه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۸    
اقتصاد مقاومتی هم همین است و به تعبیر مقام معظم رهبری، اقتصادی است دانش بنیان و متکی بر مردم. صنایع کشاورزی، فرش دستباف و صنعت هایی از این قبیل ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۵    
بانک مرکزی موظف شد تسهیلات لازم برای خرید یا ساخت مسکن را به تعداد 100 هزار نفر از جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده شهدا پرداخت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۰۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت دختر مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی (رضوان الله) را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۸    
نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را مکلف کردند که با هماهنگی و معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسکن 70 هزار ایثارگر را تامین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۷    
نماینده مردم کاشان و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از رونمایی آیینه تلسکوپ رصدخانه کاشان در روز گذشته خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۷    
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه اصل وجود پلیس قضایی زیر نظر قوه قضاییه اقدام مناسبی است، گفت: باید وظایف پلیس قضایی به درستی تعریف شود تا موازی کاری با نیروی انتظامی صورت نگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۴    
جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز به کار کرد.