دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 14 اردیبهشت 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 2 اردیبهشت 1397 خانه ملت 3 اردیبهشت 1397 خانه ملت 4 اردیبهشت 1397 خانه ملت 5 اردیبهشت 1397 خانه ملت 6 اردیبهشت 1397 خانه ملت 7 اردیبهشت 1397 خانه ملت 8 اردیبهشت 1397 خانه ملت 9 اردیبهشت 1397 خانه ملت 10 اردیبهشت 1397 خانه ملت 11 اردیبهشت 1397 خانه ملت 12 اردیبهشت 1397 خانه ملت 13 اردیبهشت 1397 خانه ملت 14 اردیبهشت 1397 خانه ملت 15 اردیبهشت 1397 خانه ملت 16 اردیبهشت 1397 خانه ملت 17 اردیبهشت 1397 خانه ملت 18 اردیبهشت 1397 خانه ملت 19 اردیبهشت 1397 خانه ملت 20 اردیبهشت 1397 خانه ملت 21 اردیبهشت 1397 خانه ملت 22 اردیبهشت 1397 خانه ملت 23 اردیبهشت 1397 خانه ملت 24 اردیبهشت 1397 خانه ملت 25 اردیبهشت 1397 خانه ملت 26 اردیبهشت 1397 خانه ملت 27 اردیبهشت 1397 خانه ملت 28 اردیبهشت 1397 خانه ملت 29 اردیبهشت 1397 خانه ملت 30 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۶    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۷:۵۵    
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی معتقد است که اجرایی نشدن حکم اعدام بابک زنجانی به این دلیل است که منتظر هستیم پول ها برگردد و زمانی که قوه قضاییه قطع امید کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۶:۵۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی گفت: من معتقدم که شهردار تهران غیر از 7 کاندیدای معرفی شده از سوی شورای شهر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۵:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص انتقاد رئیس جمهور از برخی ژمدیران گفت: متاسفانه نظارت های متعدد و چند گانه جرأت را از مدیران سلب کرده و آنان ترجیح می دهند با احتیاط بیشتری دست به اقدام بزنند تا ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۵:۲۵    
عضو کمیسیون اصل نود گفت: هیچ نهادی بر نحوه قیمت گذاری خودرو ها نظارت نمی کند و مردم باید تاوان آن را پس دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۴:۵۵    
نماینده مردم ابهر و خرمدره با اشاره به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: پرونده این رژیم سفاک آنقدر سیاه است که کمتر کسی به اراجیف سران آن توجه می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۳:۵۵    
عضو حزب موتلفه گفت: نتانیاهو در مقامی نیست عملکرد هسته ای ایران را ارزیابی کند و دروغگویی اش برای دنیا به اثبات رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۲:۵۵    
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید تغییرات در دولت را دور از ذهن ندانست و گفت: ما از تغییرات در کابینه استقبال می کنیم، ولی در عین حال نباید این تغییرات به عنوان تلاش مجلس تلقی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۱:۵۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس رسیدگی به لایحه تعیین اختیارات وزارت ورزش را یکی از اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس می داند و می گوید ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۰۰:۵۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ما نباید وارد عمل و عکس العمل با آمریکا شویم. مبنای عملکرد ما نباید رفتار آمریکا باشد. ما باید به آنچه که به نفع منافع ملی کشورمان است، توجه کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۲۳:۵۵    
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: هیچ کشوری به ایالات متحده اجازه نداده است که منطقه غرب آسیا را مدیریت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۵    
نماینده اصولگرای مجلس و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مجلس بعد از تفسیر شورای نگهبان از رجل سیاسی مصادیق را مشخص می کند گفت: رد صلاحیت زنان تا امروز بر اساس جنسیت نبوده است .
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۲۱:۵۵    
عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: جمهوری اسلامی به هیچ وجه تن به مذاکره درباره برجام منطقه ای نخواهد داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۲۰:۵۵    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: هیچکس نمی تواند بین سپاه و ارتش اختلاف ایجاد کند، که اینگونه صحبت ها از دهان هرکس خارج شود یا ناآگاه است و یا دشمن و باید با آن مقابله کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۹:۵۵    
رئیس کمیسیون عمران دلیل تاخیر قرائت گزارش سانحه هواپیمایی تهران-یاسوج را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس درخصوص احتمال ورود شرکت های زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان به بورس و تاثیرات آن در سود حاصله توضیحاتی ارئه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۵    
کارشناس سیاسی گفت: نتانیاهو با اظهارات اخیر خود نشان داد که تعبیر خانه عنکبوت در مورد این رژیم، تعبیر درستی است و آن ها در این حد نیستند که یک ارائه ای داشته باشند که آبروی خودشان را نبرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پیام ویدیویی وزیر امور خارجه کشورمان، آن را موضع جمهوری اسلامی ایران قبل از تصمیم ترامپ در قبال برجام توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۰    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از حضور بطحایی وزیر آموزش و پرورش در صحن مجلس و پاسخگویی به سئوالات وی در جلسه علنی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بیماران مبتلا به بیماری نادر ای بی و صعب العلاج ام اس کشور تحت پوشش خدمات این سازمان قرار می گیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۷:۱۱    
رییس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، با انتقاد از رویکرد دولت درعدم واگذاری برخی اختیارات به شهرداری ها، گفت: تصدی گری های دولت درحوزه های مختلف سبب افزایش هزینه های جاری شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۸    
جمالی نوبندگانی معتقد است علیرغم اینکه بوئینگ سعی داشته با صداقت در قراردادهای خود عمل کند با این حال سیاستی جداگانه از سیاست آمریکا نخواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۸    
وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه بر اساس سند بنیادین آموزش و پرورش، اهتمام جدی به توسعه عدالت آموزشی به عنوان مهم ترین رسالت نظام تعلیم و تربیت دارد و آن را در سرلوحه اقداماتش قرار داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ترجیح جمهوری اسلامی ایران بر اجرای برجام و حرکت در همین راستا است ولی با توجه به این که همه تخم مرغ ها را در سبد برجام نگذاشته ایم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۵    
عضو فراکسیون امید تاکید دارد که افزایش اختیارات استانداران کمکی به توسعه استان ها نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۰    
نماینده مردم نایین درمجلس با استناد به سخنان وزیر آموزش و پرورش از تغییر در نحوه جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اقدام خودروسازان در افزایش قیمت خودرو خودسرانه است
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۶:۲۵    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران از ورود مجلس به بحث جمع آوری دکل های مخابراتی بدون مجوز در تهران خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۷    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه املاک تجاری و مستغلات تغییر رو به مثبت را در سال جاری تجربه خواهند کرد، گفت: فراوانی و جذابیت بیشتر بازارهای موازی عامل رکود املاک تجاری بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۶    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس کمبود مشاوره در مدارس ابتدایی را یکی از خلاءهای مهم مدارس ابتدایی خواند و گفت: نبود مشاوره موجب شده 570 هزار کرسی سازمان سنجش را دانش آموزان علوم تجربی پُر کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی که شکست خود در حمایت از داعش را ناشی از ایران می داند، می کوشد با دروغ سازی علیه برنامه هسته ای کشورمان افکار عمومی را نسبت به آن تحریک کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پیش بینی های لازم برای خروج احتمالی آمریکا از برجام اتخاذ شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت تاکید کرد: مسائل داخلی وخارجی بر مشکلات بازار ارز تاثیرگذار است اما دولت با فرار رو به جلو می خواهد همه مشکلات را به موضوعات خارج از ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است رجل سیاسی را باید بتوان توسط اسناد قانونی تفسیر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس می گوید معلمان باید برای محاسبه سنوات خود حق بیمه را براساس تعرفه همان سال های خدمت به صورت حق التدریس بپردازند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۱    
عضو هیات رییسه فراکسیون زنان مجلس گفت: لایحه تامین امنیت زنان در ایستگاه پایانی قوه قضائیه قرار داشته و باید منتظر نظرآیت الله آملی لاریجانی رییس این قوه باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۱    
مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: اینکه اسلام به یک قدرت سیاسی تبدیل شود، برای غربی ها کابوس است؛ چون فکر می کنند اگر اسلام به قدرت سیاسی تبدیل شود، سرزمین های اسلامی از دستشان خارج خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خطاب به پزشکان شرکت کننده در سمینار سالیانه فارابی گفت: مهم است که رقابت علمی داشته باشید و در راستای عالم شدن حرکت کنید اما از رقابت های بیجا و آزار دهنده ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۱    
خطیب جمعه تهران با اشاره به عبارات رهبر معظم انقلاب در وصف مقام کارگر گفت: کارگران خدمات ارزنده ای عرضه می کنند و مسئولان باید به فکر حل مشکلات آنان باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۱    
نایب رئیس کمیسیون اصلاح ساختار دولت در مجلس گفت: مخالف هرگونه افزایش وزارت خانه و توسعه دولت هستم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۱    
استاندار کهگیلویر و بویراحمد از ارائه گزارش درباره وضعیت یاسوج پس از زلزله به معاون اول رئیس جمهور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکا مایل نیست در چارچوب توافقات بین المللی عمل کند، معتقد است اقدامات دو سال گذشته این کشور مؤید تمایل آنها به توقف برجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۳:۰۸    
عضو هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است باید با زدودن ممیزی ها اختیار عمل هنرمندان در چارچوب قانون مضاعف شود زیرا مشخص و شفاف شدن حیطه عمل ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۳:۰۳    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اهتمام مدیران ترافیکی در تهران باید فراهم آوردن امکانات لازم برای راحتی تردد و تسهیل عبور و مرور در سطح شهر باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۳:۰۲    
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: تهدیدهای ترامپ منجر به اصلاح برجام یا ورود به مذاکره در سایر حوزه ها از جمله توان موشکی، نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۳:۰۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: متاسفانه امروز بروکراسی و دیوان سالاری در ادارات ما سایه سنگینی دارد؛ به طوریکه شاهد عدم واگذاری کارها از سوی مدیران و تصدی گری و بعضا عدم شفافیت هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۹    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه ساختمان های کشور باید برای بیش از یک دهه تضمین استحکام و قوام داشته باشند، گفت: ارتقا کیفیت مصالح ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وسایل حمل و نقل عمومی و وسایل حمل و نقل شخصی هر دو نیاز جامعه هستند و نمی توان یکی را حذف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس، از گرانی و نرخ سود بالای اوراق مسکن انتقاد کرد و گفت: با نرخ سود 17.5 درصد اوراق، خانه دار شدن اقشار متوسط به بالا محقق می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۲    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: طرح پذیرش وکالت در نوبت بررسی کمیسیون قضایی قرار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۱    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ساختار بیمه های درمانی برای جلوگیری از هرگونه هدر رفت منابع نیازمند اصلاح است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی در هیچ یک از حوادث تروریستی دنیا دخیل نبوده، گفت: آمریکا با این بهانه واهی به دنبال دست درازی به دارایی های ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۱    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری معلمان را محور توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دانستند، معتقد است توجه به این قشر به عنوان محور توسعه مورد غفلت قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تامین مالی پروژه های واگذار شده به بخش خصوصی از سوی بانک ها ضمانت اجرایی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۰    
عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس از تاخیر در انتخاب شهردار پایتخت که برای آن احتمال وقوع زلزله پیش بینی شده و نبود ثبات مدیریتی مانع از انگیزه فعالیت شهرداران مناطق شده است، انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۱    
نایب رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی در مجلس با بیان اینکه افزایش مدارس صنایع دستی رونق اشتغال و درآمدزایی را به دنبال دارد، گفت: همکاری سازمان های آموزشی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۷    
نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: تبدیل جنوب تهران به منبع ریزگردها با عدم حراست از درخچه های طبیعی و بوته های کویری ایجاد می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است نه تنها جهان اسلام بلکه اتحادیه اروپا نیز مخالف تغییر پایتختی رژیم صهیونیستی به قدس شریف است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه برای بخش اعظمی از اقشار جامعه امکان سپرده گذاری برای اخذ تسهیلات وجود ندارد، گفت: کاهش نرخ اوراق مسکن با هدف تسریع در خانه دار شدن اقشار متوسط و ضعیف ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس معتقد است آمریکایی ها با حضور نظامی و اقتصادی در افغانستان خود را به باتلاقی انداخته اند که به زودی افتضاحی به بار می آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است اتهام دخالت ایران در حادثه 11 سپتامبر پذیرفتنی نیست و آمریکا نمی تواند به بهانه واهی از دارایی های ایران برداشت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید بر اینکه عدم بررسی لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی به نتیجه مطلوب منتهی نمی شود، اصلاح روابط استخدام دولتی را نقطه پایان فسادهای اداری دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس توضیحاتی در خصوص وضعیت فراز و فرود صنعت چرم کشور از گذشته تا حال ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۴    
عضو کمیسیون آموزش مجلس، اصلاح سیستم حقوقی را بزرگترین مطالبه معلمان دانست و گفت: دستمزد پایین، مشکلات بیمه تکمیلی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۴    
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: باید با تصویب قوانینی از دسترس بودن آسان اسید درمیان مردم جلوگیری کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به ارجاع طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به کمیسیون برنامه و بودجه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۵    
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: اقدامات اخیر آمریکا و اسرائیل تنها زمینه ای برای خروج ترامپ از برجام است و اینها به دنبال بهانه می گردند تا به دنیا بگویند که ما چرا از برجام خارج می شویم
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۰    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت:برای رفع بحران آب، هم نیاز به مدیریت بهینه سازی مصرف و هم نیاز به فرهنگ سازی با عزم عمومی مردم داریم، تا پای کار بیایند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه استقرار "ارتش عربی" در شمال سوریه دکترین امنیتی آمریکا محسوب می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۷    
بطحایی درخصوص جذب معلم از طریق آزمون استخدامی و نص قانون برنامه ششم توسعه در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، از بررسی صحت و سقم واگذاری بیشتر پروژه ها به توتال به صورت چراغ خاموش در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه منع قانونی حضور بانک ها در بخش مسکن پاسخگو نیست، گفت: چرخش مالی جریان نقدینگی عامل حضور بانک ها در این حوزه بوده که به ایجاد بازار دیگری در این بخش منجر شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۰    
رییس فراکسیون زنان مجلس از در نظر گرفتن حداقل سن 16 سالگی برای ازدواج دختران در طرح اصلاح قانون سن ازدواج خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۰۵:۵۵    
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: درگذشته در این موقع از سال 65 روز با این پدیده گرد وغبار مواجه بودیم ولی الآن وضعیت بهتر شده است و تعداد روز های آلوده به 25 روز رسیده است ولی بازهم تعداد روزهایی که ...