دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۱۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 7 اردیبهشت 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 2 اردیبهشت 1397 خانه ملت 3 اردیبهشت 1397 خانه ملت 4 اردیبهشت 1397 خانه ملت 5 اردیبهشت 1397 خانه ملت 6 اردیبهشت 1397 خانه ملت 7 اردیبهشت 1397 خانه ملت 8 اردیبهشت 1397 خانه ملت 9 اردیبهشت 1397 خانه ملت 10 اردیبهشت 1397 خانه ملت 11 اردیبهشت 1397 خانه ملت 12 اردیبهشت 1397 خانه ملت 13 اردیبهشت 1397 خانه ملت 14 اردیبهشت 1397 خانه ملت 15 اردیبهشت 1397 خانه ملت 16 اردیبهشت 1397 خانه ملت 17 اردیبهشت 1397 خانه ملت 18 اردیبهشت 1397 خانه ملت 19 اردیبهشت 1397 خانه ملت 20 اردیبهشت 1397 خانه ملت 21 اردیبهشت 1397 خانه ملت 22 اردیبهشت 1397 خانه ملت 23 اردیبهشت 1397 خانه ملت 24 اردیبهشت 1397 خانه ملت 25 اردیبهشت 1397 خانه ملت 26 اردیبهشت 1397 خانه ملت 27 اردیبهشت 1397 خانه ملت 28 اردیبهشت 1397 خانه ملت 29 اردیبهشت 1397 خانه ملت 30 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۳    
به شخصه از پرونده و تخلفات آقای احمدی نژاد و امثال آنها خبر ندارم اما اگر اتهامی متوجه ایشان باشد که طبق یکی از قوانین کیفری اقدامی مجرمانه شناخته شود حتما وظیفه دادستان است که با آن برخورد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۴    
نهمین کنگره حزب جوانان ایران اسلامی با سخنرانی دبیرکل سابق و فعلی این تشکل سیاسی اصلاح طلب برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۱    
رئیس بانک مرکزی گفت: مردم در سپرده گذاری های خود دو پارامتر نرخ سود معقول و اعتبار بانک ها را در نظر داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۹    
وکیل مدافع دختران شین آباد از شکایت مجدد برای پیگیری هزینه های درمان موکلانش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۴۴    
استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: وابستگی بیش از حد به درآمدهای نفتی از یک سو و نامناسب بودن محیط کسب و کار از سوی دیگر دو دلیل عمده عدم ماندگاری برندها در بازار ایران هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۸    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: متأسفانه بعضی از مدیران دولتی دغدغه حل مشکلات مردم را ندارند و واقعیت این است که این مدیران بیش از اینکه به دولت کمک کنند، به دولت ضربه می زنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۱    
سفیر و نماینده اسبق ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو با بیان اینکه حرف تند زدن و به استقبال جنگ رفتن پاسداری از منافع ملی نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۷    
گردهمایی اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی روز گذشته با حضور دبیرکل خانه کارگر، رئیس اتحادیه کارگران قردادی و پیمانی و دبیر کانون هماهنگی های شوراهای اسلامی کار استان تهران برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۳    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که نباید دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را دست کم گرفت، تاکید کرد: در 40 سال گذشته با همه فشارها جمهوری اسلامی ایران توانست روی پای خود بایستد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۶    
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: امروز نسل نوجوان فلسطینی وارد مبازرات شده اند و از شهادت و مجروحیت و اسارت هراسی ندارند و با تمام قدرت در راه آرمان فلسطین ایستادگی می ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:کمیته امداد پاک ترین ، صادق ترین و جهادی ترین ارگان کشور است که رسالت امدادرسانی بی منت به نیازمندان جامعه را به خوبی ایفا کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نوسانات بازار و تاثیر آن بر روند جاری کشور گفت: برخی با ناامید کردن مردم هم مسیر مثلث عربستان، آمریکا و اسرائیل شده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
مدیرگروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه از ابتدا مشخص بود که حفظ نرخ 4200 تومان کارآسانی نخواهد بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۸    
دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: آمریکایی ها می خواهند از طریق انتقال سفارت خود به بیت المقدس سیاست های شکست خورده خود را در منطقه احیا کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۱۱    
پژوهشگر توسعه پایدار،ضمن انتقاد از عملکرد مناطق آزاد در حوزه ایجاد اشتغال،گفت: به نظر می رسد هیچ دستگاهی بر روی فعالیت مناطق آزاد نظارت ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۶:۱۱    
سخنگوی پیشین وزارت خارجه گفت: باید برای آمریکا و سایر طرف های 1+5 و جامعه جهانی روشن کنیم که هم در قبال خروج آمریکا از برجام و هم در برابر ماندن آن کشور در برجام و ادامه رفتار مشمئزکننده و نقض های ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۲:۱۸    
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: ترور رئیس شورای سیاسی کشور یمن از سوی آل سعود نشان می هد، مقامات سیاسی انصارالله در بین مردم این کشور بسیار محبوب هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی به تشریح تولید 3 هزار 150 مگاوات برق هسته ای تا 10 سال آینده ، بهره برداری از راکتو جدید آب سنکین خنداب در سال 1400 ، راه اندازی دبیرستان هسته ای دخترانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۵۶    
آیت الله بیات زنجانی در دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بحث ورود زنان در ورزشگاه ها گفت: ورزشگاه هم بخشی از این جامعه است؛ نمی توان گفت زنان در فلان خیابان نروند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۱۰    
نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع وضعیت در خاورمیانه و مسئله فلسطین با تمرکز بر جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار تظاهرکنندگان فلسطینی در نوار غزه برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۲    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: آمریکا می خواهد، اروپا را تحت فشار قرار دهد، ایران را به میز مذاکره بکشاند و برجام را در سه اصلاحیه مورد تجدیدنظر قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۱۵    
با گذشت نزدیک به دو سال از آغاز به کار مجلس خبرگان پنجم، در لیست خبرگان مردم که از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرسی های زیادی را در این مجلس بدست آورد، تغییراتی پدید آمد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۱۲    
بازار پوشاک در فصل بهار با آمدن لباس های بهاره رونق دوباره می گیرد و از رفت و آمد نسبتا زیادی برخوردار می شود اما این در حالی است که فروشندگان به بهانه نوسانات ارز ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۳    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: فنلاند سیستم آموزش سنتی را کنار گذاشته و آموزش تحقیق محور و دانش آموز محور را پیش گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
معاون رئیس جمهور گفت: حمایت از کالای ایرانی به رشد اقتصاد کمک می کند و بانوان هم نقش مهمی در زمینه اصلاح الگوی مصرف دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس سامانه نیما را بخشی از راه حل ثبات بازار ارز و نه راه حلی قطعی و همیشگی برای حل این بحران ارزیابی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید می کند که 25 خودروی غیراستاندارد اعلامی دیگر نباید شماره گذاری شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۸    
7 گزینه شهرداری تهران رقابت خود را از روزهای گذشته آغاز کرده اند و هریک از گزینه ها تلاش می کنند راه خود را برای ورود به بهشت هموار کنند و در این بین شانس حجتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بی تردید آمار یک میلیون نفری که برای افراد دو تابعیتی فاقد شناسنامه اعلام شده تقریبی است، چرا که این افراد در جایی ثبت نام نکرده اند،
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۰    
عضو فراکسیون میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با اشاره به بازار ملتهب ارز و تاثیر آن در گردشگری کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۹    
معاون رئیس جمهور از افزایش 64 درصدی بودجه کشور و 90 درصدی بودجه عمرانی خبر داد و گفت: بودجه مصوب دولت در سال 92 حدود 210 هزار میلیارد تومان بود که این مبلغ در سال جاری به 346 هزار میلیارد تومان رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی حبابی بیش نیست، گفت: جبهه مقاومت به اتکای انقلاب اسلامی، پرخروش، پر تلاش و توفنده به حرکت خود ادامه خواهد داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۸    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: باید تلاش شود تا به نظام حزبی برسیم؛ سواد و فرهنگ سیاسی جامعه باید افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۷    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس خواستار دقت و نظارت بیشتر دستگاه های نظارتی بر بازار محصولات لبنی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۵    
وزیر نفت دولت دوازدهم با بیان اینکه رده های بالایی کشور در مورد مواضع ایران بعد از برجام برنامه ریزی می کنند، گفت: در صورت خروج آمریکا از برجام وزارت نفت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۹    
عضو فراکسیون امید مجلس دهم اعتقاد دارد چراغ و فیلیته حزب در کشورمان همواره به دلیل مختلف پایین کشیده شده زیرا قرار نیست امور به حزب یا مردم سپرده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، با انتقاد از مواضع متناقض اروپایی ها، گفت: مواضع فرانسه و انگلیس مبنی بر ماندن آمریکا در برجام و اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران نقض غرض و این رفتار خصومت آمیز نقض ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد گزینه های مسئولان ایرانی در صورت خروج آمریکا از برجام دقیقا دست روی نقطه ضعف های غربی های می گذارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۴    
عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: زمانی که تکه های پازل رفتار غربی ها کنار یکدیگر قرار داده می شود، بیانگر این موضوع بوده که در یک کار تقسیم شده به ایران فشار وارد می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ریشه مناقشات میان دو کره را اختلاف افکنی های دخالت های قدرت های سلطه طلب دانست و گفت: آمریکا با اختلاف افکنی و دشمن سازی بازار سلاح را تأمین می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۹    
جانشین ستاد اربعین ناجا از تمهیدات اداره گذرنامه برای زوار اربعین حسینی و همچنین پاسخگویی روابط عمومی ادارات گذرنامه به مردم در خصوص تأخیر احتمالی صدور و دریافت گذرنامه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۱    
رئیس شورای شهر تهران در گفت وگویی که به مناسبت روز شوراها انجام شده در مورد فراز و نشیب های مدیریت، ساختار شهرداری، برداشتش از آینده شورا و.... سخن گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۷    
براساس ابلاغیه گمرک واردات پوشاک از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای سه ماهه اول امسال علی الحساب معادل 142 میلیارد و 800 میلیون تومان تعیین شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۷    
سازمان هواشناسی با پیش بینی شدت بارش در مرکز و نیمه غربی کشور نسب به وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها هشدار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به تحلیل پیامدهای تعیین نرخ ثابت 4200 برای دلار توسط دولت پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۲    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: اختلاف حقوق میان کارمندان شهرداری و سایر دستگاه ها گاهی به 2 تا 3 برابر افزایش پیدا کرده که این موضوع قابل توجه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۲    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص صدور مجوز برای پیش دبستانی ها، معتقد است با توجه به نگاه آموزشی بهتر است این مجوز منحصرا در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار همه و نمایندگان از دولت این بود که به قول خود وفادار بماند و تک نرخی بودن ارز را اجرایی کند تا نوسانات بازار را مدیریت کند اما با در نظر گرفتن نرخی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۴۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است تاخیر در ارائه لایحه جامع نظام انتخابات زیان آور است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
برای این که مشترکین اینترنت بتوانند سایت های قابل اعتماد برای معاملات و خرید و فروش های اینترنتی را تشخیص دهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت تقویت دیپلماسی اقتصادی با هدف جذب بازارهای منطقه با صدور خدمات فنی و مهندسی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۵    
عضو شورای سیاستگذاری دبیرخانه دائمی کنگره حقوق شهروندی با بیان اینکه خلاء قانونی در حوزه حقوق شهروندی نداریم، گفت: با این حال دولت می تواند برای رفع خلاءهای حوزه اجرایی لایحه ای را به مجلس ارایه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با بیان اینکه مواد مخدر و مشکلات مالی بیشترین میزان رسیدگی ها را دربرگرفته از وجود آمار غیررسمی مبنی بر ارتباط بیش از 60 درصد پرونده های قضایی با مواد مخدر ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۸    
عضو فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجلس با اشاره به بازار ملتهب ارز و تاثیر آن بر صنعت گردشگری، گفت: محدودیت مبادلات ارزی مانع جدیدی در توسعه گردشگری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۶    
دادستان کل کشور درهمایش روسای کل دادگستری و دادستان های سراسر کشور توجه به قانون، اجرای عدالت و کار جهادی را مولفه های دیگر انقلابی عمل کردن در دستگاه قضا عنوان کرد و خطاب به دادستان ها گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: برای رسیدن به قدرت، خلق یک جامعه سالم و دستیابی به یک اقتصاد مولد و نهادمند باید باهم پیوند داشته باشیم چرا که پیوند جریان های سیاسی نظام راه را برای نظام هموار می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۳    
استاد حوزه علمیه قم می گوید: اگر در حوزه های علمیه، فلسفه، مسائل عقلی و انتقاد نباشد، به سمت جمود و خشکی می رود. در این صورت فکر بسته بر حوزه ها حاکم می شود و طلبه ها از دنیای تفکر دور می مانند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۹    
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت:در روزهای آینده یک بلوغ خوبی را از اعضای شورای شهر و احزاب حامی خواهیم دید و نتیجه این مباحث و بحث ها و طرح نظرات مختلف نهایتا منجر به یک انتخاب برتری خواهد شد که ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۹    
معاون امنیتی استاندار تهران گفت: تلگرام در برخی موارد نقش جاسوسی را ایفا می کند و برای چنین اقدامی قابل بهره برداری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس گفت: در زمینه توان دفاعی و موشکی با کسی تعارف نداریم و به هیچ عنوان قابل مذاکره هم نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس از بررسی وضعیت قرارداد با بویینگ با حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اصل مبارزه با مواد مخدر باید درخصوص باندهای بزرگ و افراد قاچاقچی مسلح انجام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: وزارت نیرو توجهی به تامین حقابه تالاب ها ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۷    
رئیس فراکسیون فرش مجلس با اشاره به دستور مجلس برای بررسی طرح تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی معتقد است نهادهایی همچون دبیرخانه مناطق آزاد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: شفافیت در عملکرد وزارت کشور در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مطلوب نبود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازار ملتهب ارز، گفت: ارز مورد نیاز دانشجویان که یکی از نیازمندان واقعی در این زمینه هستند، باید هرچه سریعتر تامین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در زمینه لوازم خانگی گزارشی از قاچاق ارائه نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس گفت: در مقابل نقض عهد آمریکا باید قانون اقدام متقابل با سرعت اجرا شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دلایل عدم رغبت افراد برای عضویت در احزاب سیاسی و رواج معنای نادرست از کلیدواژه حزبی بودن در جامعه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۳    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حساسیت پرونده های تخلفات شهردار اسبق تهران ایجاب می کند دستگاه قضایی جهت شفافیت اعلام کند در کدام شعبه به این پرونده ها رسیدگی می شود و همزمان اطلاعات اولیه در خصوص ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۱    
زائران خانه خدا باید قبل از سفر حج، به توصیه های پزشکان توجه داشته باشند و افرادی که داروی خاصی مصرف می کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت نرخ ارز محاسباتی بودجه 97 را 3500 تومان پیش بینی کرد اما در قانون 4050 تومان برآورد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: با توجه به محدودیت منابع دولت، استفاده از منابع صندوق توسعه ملی با بررسی جوانب کار و تعیین سازوکارهای مشخص می تواند قفل ایجاد شده در بخش مسکن را باز کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۸    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: پایش اساسی در حوزه آسیب های اجتماعی تنها راه نجات جامعه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۳    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: با وجود اعلام نواقص به سفیر ایران در یونسکو، تکمیل نکردن پرونده باعث شد این امر تا سال 2020 منتفی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عملکرد بانک مرکزی گفت: اگر سامانه نیما زودتر راه اندازی می شد با مشکلات ارزی ماه های اخیر روبه رو نمی شدیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۸    
نماینده مردم شازند در مجلس با بیان اینکه واگذاری پالایشگاه شازند به بخش خصوصی به کشور و منطقه ضرر می زند،گفت: واگذاری پالایشگاه شازند به سهام عدالت سیاست غلطی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۵    
نماینده مردم سراوان در مجلس با بیان اینکه توقف فروش فله ای خرما بلوچستان با توسعه صنایع تبدیلی امکان پذیراست،گفت: بهبود اوضاع کشاورزان بلوچستان با مهار بادهای طوفانی عملیاتی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس طلاق را عمده علت افزایش آمار زنان سرپرست خانوار دانست و گفت: 25درصد ازدواج ها به طلاق منجر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۴    
نماینده مردم زابل در مجلس از اینکه از ظرفیت های بی بدیل اربعین استفاده نمی شود، انتقاد کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان به ظرفیت های بالای راهپیمایی اربعین شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه بازار مسکن آمادگی ملتهب شدن دارد، گفت: در شرایط فعلی دولت باید مراقب تورم در بحث مسکن باشد زیرا همزمان با افزایش عرضه وام این احتمال نیز وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد هر چقدر مجموعه حاکمیت احزاب را رسمیت بدهد، حتما شاهد بالندگی و نشاط بیشتر خواهیم بود و اعتماد مردم به احزاب جلب خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۵    
نماینده مردم مریوان درمجلس با بیان اینکه ساماندهی مرزی باکارت های الکترونیکی راهکاری برای بهبود اقتصاد کولبران است،گفت:ورود کولبران به تنگناهای اقتصادی با بستن شدن مرزها رقم می خورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تک صدایی اقتصادی در دولت تاکید کرد و گفت که دولت با کنترل نقدینگی می تواند تحولی در اقتصاد کشور ایجاد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه ایران در صورت خارج شدن آمریکا، از برجام خارج می شود، گفت: در مقطع کنونی ایران از همه ظرفیت های برجام برای توسعه هسته ای استفاده می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۰    
نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس گفت: ضرب و شتم معلم منطقه حمیده از سوی امام جمعه، فرمانداری، اداره آموزش و پرورش و نمایندگان شهرستان در حال پیگیری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۶    
نایب رییس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، گفت: دولت یارانه لازم برای واردات دارو پس ازنوسانات ارزی را تامین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: آنچه که مجلس با دولت نهایی کرده این بوده که یارانه هیچ نیازمندی حذف نشود و این تعهد را از دولت اخذ کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به وضعیت کشور با خروج آمریکا از برجام، گفت: فضاسازی های روانی تاثیرات منفی گذاشته اما دولت باید با افزایش مراودات اقتصادی قاره ای گام های اساسی بردارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
نماینده مردم مسیحیان آشوری در مجلس با بیان اینکه به تازگی سازمان نوسازی اعتبار 50 میلیونی به مدارس آشوری ارومیه به منظور تجهیز و بازسازی اختصاص داده، گفت: بسیاری از مدارس آشوری به نوسازی نیاز دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مردم ذاتاً حزبی تربیت نشده اند و نمی خواهند اختیار سیاسی خودشان را در اختیار احزاب بگذارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با یادآوری اینکه نیمی از جمعیت مشهد حاشیه نشین هستند گفت: موازی کاری دستگاه ها مانع از رفع آسیب های اجتماعی می شود بنابراین باید یک دستگاه واحد برای رسیدگی به این مهم ایجاد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی توضیحاتی پیرامون پیشنهادش برای افزایش سقف وام مسکن ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از اینکه وزارت آموزش و پرورش تکلیف نیروهای حق التدریسی را مشخص نمی کند، تاکید کرد: اولویت استخدام در وزارت آموزش و پرورش نیروهای حق التدریس و نهضتی باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فروپاشی نظام برجام هیچگاه از طرف ایران رخ نخواهد داد لذا هزینه شکست در برجام بر عهده آمریکا خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد گفت وگوهای بومی مبتنی بر ظرفیت های هر کشور، احترام متقابل، احترام به تمامیت ارضی و استقلال طرف ها در منطقه می تواند مشکلات را برطرف کند و ثبات و آرامش را به سایر ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۵    
نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه چایکاران مطالبات سال 96 را دریافت کردند،گفت:نرخ چای گیلان برحسب تورم تعیین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۶    
نمایندگان مردن میناب و تهران در مجلس در پیامی سخنان ترامپ در مورد ایران که با عصبانیت، تناقض و پراکنده گویی ها و تحریف تاریخ و جغرافیا همراه بود را صرفا مورد استقبال رژیم صهیونیستی دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از تعلل دولت در تکمیل مسکن مهر، گفت: باید محل هزینه کرد اقساط بازگشتی این طرح مشخص شده و علت عدم تحویل واحدها شفاف سازی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۸    
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به بازرسی های مداوم از کارگاه ها برای جلوگیری از انعقادهای موقت تاکید کرد.
  • ۱