دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۴۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 20 اردیبهشت 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 2 اردیبهشت 1397 خانه ملت 3 اردیبهشت 1397 خانه ملت 4 اردیبهشت 1397 خانه ملت 5 اردیبهشت 1397 خانه ملت 6 اردیبهشت 1397 خانه ملت 7 اردیبهشت 1397 خانه ملت 8 اردیبهشت 1397 خانه ملت 9 اردیبهشت 1397 خانه ملت 10 اردیبهشت 1397 خانه ملت 11 اردیبهشت 1397 خانه ملت 12 اردیبهشت 1397 خانه ملت 13 اردیبهشت 1397 خانه ملت 14 اردیبهشت 1397 خانه ملت 15 اردیبهشت 1397 خانه ملت 16 اردیبهشت 1397 خانه ملت 17 اردیبهشت 1397 خانه ملت 18 اردیبهشت 1397 خانه ملت 19 اردیبهشت 1397 خانه ملت 20 اردیبهشت 1397 خانه ملت 21 اردیبهشت 1397 خانه ملت 22 اردیبهشت 1397 خانه ملت 23 اردیبهشت 1397 خانه ملت 24 اردیبهشت 1397 خانه ملت 25 اردیبهشت 1397 خانه ملت 26 اردیبهشت 1397 خانه ملت 27 اردیبهشت 1397 خانه ملت 28 اردیبهشت 1397 خانه ملت 29 اردیبهشت 1397 خانه ملت 30 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۷    
در غرفه کتابخانه مجلس در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران که مورد توجه بسیاری از شخصیت های سیاسی و فرهنگی قرار گرفت، از سه کتاب رونمایی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۱    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۰۱    
بر اساس دستور کار اعلامی جلسات علنی مجلس وزرای تعاون و فرهنگ برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در صحن علنی مجلس حضور می یابند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۱    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری از انتقال 28 محکوم ایرانی از کویت به کشورمان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۷    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: هنوز یک نظام حزبی قانونی و کارآمد در ساختار سیاسی کشور شکل نگرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس می گوید: اگر بخواهیم در برقراری تعطیلات مدت دار، به اقتضائات منطقه ای فکر کنیم باید برای هر اقلیمی یک تقویم آموزشی خاص داشته باشیم، این موضوع فعلاً امکان عملیاتی شدن ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۳    
ما هنوز نباید فراموش کنیم که در چه شرایطی مذاکرات برجامی را آغاز کردیم. در آن شرایط پرونده ما ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل بود. اینها همه مواردی است که باید در یک داوری منصفانه مد نظر قرار بگیرد
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۱    
نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس نهم اظهار کرد: مذاکرات هسته ای دولت با 1+5 قریب به دو سال طول کشید. با توجه به شرایط و اوضاع در آن زمان، ما نمی توانستیم در آن مقطع برجام را نپذیریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
در دیدار اعضا کمیسیون های سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و پرتغال مهمترین تحولات جهان بررسی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با وزیر کشور پرتغال، گفت: اروپا پس از خروج آمریکا از برجام در برابر یک آزمون مهم تاریخی قرار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۴    
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از توجه ویژه قوه قضاییه به موضوع حقوق عامه خبر داد و تاکید کرد: به دنبال ترسیم و تصویب نقشه راه احیای حقوق عامه و حرکت بر اساس آن در دستگاه قضایی هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۴    
نماینده مردم تهران دریادداشتی تاکید کرد: ادب سیاسی در راس ایالات متحده به شدت افول کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۵    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: آمریکایی ها تابع هیچ مقرراتی نیستند از این جهت انجام کارهای غیرقانونی برایشان آسان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خروج آمریکا از برجام، هیچ تاثیری بر بنیه دفاعی و اقتدار ایران اسلامی نخواهد داشت و نیروهای مسلح با قدرت از منافع ملی و تمامیت ارضی تا پای جان دفاع خواهند کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۷:۵۵    
میرآخرلو گفت: مشکلی در تامین ارز کالاهای وارداتی وجود نداردو با هرگونه افزایش قیمت کالا به این بهانه برخورد قاطع می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۶:۵۵    
راهکارهای تداوم همکاری برای ساخت توربین های گازی کلاس F و H و ظرفیت های بالاتر در مراسمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۵:۵۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد با ابراز نگرانی از حملات متقابل بامداد پنج شنبه بین سوریه و رژیم صهیونیستی، از همه طرف ها خواست تا تنش ها را متوقف کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۴:۵۵    
رئیس پاویون ایران در منطقه آزاد تجاری شانگهای چین گفت: روابط تجاری 2 کشور تنها به سوی توسعه پیش می رود و هیچ عامل خارجی در آن اثر نخواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۳:۵۵    
وزارت انرژی روسیه اعلام کرد: ایران و روسیه توافقنامه الحاقی در مورد پروژه احداث نیروگاه حرارتی سیریک در ایران را امضا کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۳:۴۱    
بنیامین نتانیاهو در واکنش به حمله موشکی امروز سوریه به بلندی های اشغالی جولان، گزافه گویی های خود را علیه کشورمان تکرار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۱:۵۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تصمیم ترامپ برای خروج از برجام گفت: ترامپ در موضوع برجام یک دندان لقی بود که دائم آزار می داد و خوشبختانه کنده و دور انداخته شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۱:۲۸    
محمد جواد آذری جهرمی گفت: انتخاب پیام رسان ها امری فرمایشی نیست که دولت برای مردم تعیین کند مردم از چه پیام رسانی استفاده کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۴    
وزارت خزانه داری آمریکا، شش نفر و سه شرکت تجاری را به لیست تحریم های آمریکا علیه ایران اضافه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۱    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری میانگین مهاجرت دانشجویان ایرانی به خارج از کشور پایین تر از میانگین جهانی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۱    
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آمریکا کینه و دشمنی دیرینه خود با ایران را با خروج از برجام، آشکار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
نشست فعالان ICT ونخبگان گیلان با آذری جهرمی درحالی برگزار شد که مسئولان مشکل عقب ماندگی ایران در حوزه فناوری اطلاعات را زیست بوم برشمرده و برتغییر و بهره گیری از خلاقیت تأکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۹    
رئیس سازمان بهزیستی کشور، از بهره برداری 400 واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد در مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه تا تیرماه امسال خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران، در گفت وگوی "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان با وی، تاکید کرد: "منافع تهران در برجام باید به طور دقیق و صریح، مشخص و تضمین شود"؛ .
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۴    
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس گفت: خروج آمریکا از برجام یک هشدار جدی به دستگاه دیپلماسی ایران بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: خروج ترامپ از برجام برای ملت ایران مهم نبود؛ چراکه مقام معظم رهبری همواره فرموده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۹    
نوبخت گفت: برای اقدامات زیربنایی استان خوزستان در سال جاری، مبلغ دو هزار و 540 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۴    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: تعداد تخت های بیمارستانی در کرمانشاه نصف سرانه ملی است و این حق مردم استان ما نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم درباره اینکه آیا برجام با وجود خروج آمریکا برای ایران دستاوردی داشته یا نه، توضیحاتی ارائه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۴    
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: ترامپ همانطور که پیش بینی می شد آمریکا را از برجام خارج کرد و نکته مهم این کار بازگشت دوباره تحریم هاست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۵    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های سالانه ای که به صورت قانون از مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ می شوند در اجرا متفاوت از آن چیزی هستند که در برنامه ابلاغی وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۵    
نخست وزیر عراق مبارزه با فساد را از اولویت ها در کشورش توصیف کرد و گفت که در دولتی که این مبارزه را اولویت خود نداند، نخواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراهای شهر و روستا بیشترین تاثیرگذاری را برای جلب اعتماد مردم در حمایت از پیشرفت و اعتماد در سرمایه گذاری دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
محمود حجتی در نشست سازمان خواربارکشاورزی ملل متحد (فائو) خواستار همکاری کشورهای منطقه برای مقابله با معضل کم آبی و ریزگردها شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
در پی خروج غیرقانونی آمریکا از توافق نامه برجام، دولت جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای منتشر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: 2 میلیون نفر داوطلب و 50 هزار امدادگر در جمعیت هلال احمر فعال هستند و در صحنه های مختلف حضور دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
وزیر کشور گفت:در تدوین قانون انتخابات جدید، هدف مان این بود که بتوانیم انتخابات را حزبی برگزار کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
معاون وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود بر ادامه همکاری های برجامی تهران و مسکو تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
بانک مرکزی اعلام کرد: از زمان ابلاغ سیاست جدید ارزی تا 18 اردیبهشت ماه، در مجموع معادل بیش از 6 میلیارد و 600 میلیون دلار ارز به نرخ معادل 4200 تومان برای تامین نیازهای کشور تخصیص داده شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 3 ریشتر شهر یاسوج را لرزاند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جای نگرانی برای ادامه طرح تحول نظام سلامت نیست و مردم از نعمات آن بهره مند شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با اشاره به ضرورت استفاده از تمام ظرفیت عشایر استان، گفت: گردشگری ظرفیت های مغفول در حوزه عشایر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: خیرین مدرسه ساز جهادگران عرصه تعلیم و تعلم کشورند و نقش مهمی در تربیت نسل های آینده دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۰    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز به قم سفر کرده است به همراه مرتضی بانک، صادقی استاندار قم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۹    
عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت: این موضوع نیازمند حضور گسترده و وسیع در سراسر کشور است و ما برای حفظ انقلاب باید به بسط ید ولی فقیه کمک کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
نماینده مردم تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی ها هیچگاه منافع مشترکشان با آمریکا را به خاطر ایران به خطر نمی اندازند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها باید بدانند که به راحتی و بدون پرداخت هزینه نمی توانند از توافقات و تعهدات بین المللی خود خارج شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: متأسفانه برخی با لباس روحانیت می گویند که حوزه های علمیه باید به شرایط قبل از انقلاب برگردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه عصر روز پنج شنبه با سیدعباس عراقچی در تهران دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
سازمان انرژی اتمی ایران و پژوهشگاه صنعت نفت در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش از حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه فرهنگیان، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم مراتب تشکر جامعه فرهنگیان را طی پیامی اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هرچه با اروپایی ها مذاکره کنیم، مفید به فایده نخواهد بود چرا که اروپایی ها خودشان هم در این قضیه تحقیر شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با تاکید بر اینکه آمریکا به تعهد خود نیز عمل نمی کند، گفت: برهم زدن برجام یعنی آمریکا حرف های خود را هم قبول ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهوری ایالات متحده، اعلام کرد که از توافق هسته ای بیرون می آید و آن را توافقی وحشتناک و یک جانبه دانست که هیچ گاه نباید منعقد می شد .
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد پروازهای جیرفت به تهران از سه به 6 پرواز افزایش یافت و این پروازها در روزهای اداری هفته انجام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
نماینده مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها باید از سلیقه گرایی در امور پرهیز و برای حل مشکلات مردم اقدام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۳    
بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از بخش خصوصی و توجه بیشتر به پروژه های ملی حضور شرکت های تحت پوشش خود در پروژه های پیمانکاری کمتر از 100 میلیارد تومان را ممنوع اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: 60 درصد واحدهای تحویلی مسکن مهر به متقاضیان شامل بیش از یک میلیون واحد، مربوط به دولت تدبیر و امید بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل افزایش قابل توجه درگیری های یمن را محکوم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
وزیر خارجه روسیه از تلاش طرفین برجام برای حفظ آن سخن گفت و با توجه به وقایع بامداد امروز در بلندی های جولان، طرفین را به خویشتنداری فراخواند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
مظاهریان گفت: افرادی که در آزمون صلاحیت حرفه ای مهندسان قبول شوند، پروانه اشتغال به کار با صلاحیت اجرا دریافت خواهند کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
سلطانی فر تأکید کرد که در چهار سال پیش از این، تمام دنیا پشت سر آمریکا و علیه ما بودند و امروز تمام دنیا پشت سر ما و مقابل بد عهدی و نقص معاهدات بین المللی از سوی آمریکا هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرانه مطالعه در کشور زیر یک ساعت است، گفت: این شرایط در خورشأن یک کشور اسلامی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظارمان استفاده از نیروهای هرمزگانی در بدنه دولت و استفاده از هرمزگانی ها در ترکیب هیئت مدیره مناطق آزاد است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی تشکیل نشدن ستاد بحران آب در جویبار را مشکل اساسی بیان کرد و خواهان تشکیل این ستاد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
هیات گروه دوستی پارلمانی برزیل و ایران به همراه تعدادی از فعالان اقتصادی و تجاری برزیل که به تهران سفر کرده اند با دستیار وزیر و مدیرکل آمریکا وزارت امور خارجه دیدار کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در یک حرکت بی نظیر در کمک به توسعه ورزش روستاها تصمیم گرفت تا 27 صدم درصد منابع ارزش افزوده را به این حوزه اختصاص دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۹    
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک نمایندگان استان به وظایف قانونی خود در برابر مردم عمل می کنند اما برخی کارهای اجرایی از عهده آنان خارج است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۶    
رحمانی فضلی گفت:47 درصد زندانیان کشور به دلیل مواد مخدر در زندان هستند، رسیدگی به موضوع مواد مخدر از اولویت های مهم در کاهش آسیب اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نبوده است گفت: دشمنی دولت آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در هیچ کجای دنیا سود بالاتر از تورم از تولیدکننده دریافت نمی شود، سود تسهیلات بالاتر از تورم یعنی ورشکستگی تولید کننده.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
سفیر عراق در تهران تصریح کرد: برخلاف برخی از تبلیغات مشاهده کردیم که افراد واجد شرایط حتی قبل از باز شدن مراکز انتخاباتی برای شرکت در انتخابات به این مراکز مراجعه کرده بودند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۸    
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مهم ترین چالش این استان موضوع کم آبی است باید روند ساخت سدهای این استان تسریع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۵    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: هر وقت ما از سوی دشمنان مورد تهدید قرار می گیریم ملت ایران کاملا متحد و منسجم در برابر تهدیدات خارجی ایستاده و از این پس هم خواهد ایستاد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
رئیس خانه احزاب گفت: احزاب آمده اند قاعده گردش نخبگان را شکل دهند و باید افکار متفاوت عهده دار امور شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۵    
بیادی نوشت: پس از لغو برجام همه مسوولان باید یک نظر و یک برخورد داشته و حتما با منویات مقام معظم رهبری هماهنگ باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است عمان در میان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نسبت به ایران روابط دوستانه ای برقرار کرده که در راستای افزایش آن تصمیم به لغو روادید گرفته ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۳    
یادگار امام راحل گفت: تحقق عزت و توانایی جامعه اسلامی و برون رفت از بحران ها تنها با انسجام، وحدت کلمه و اتحاد مردم محقق خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵    
رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی نوشت: عکس العمل ملت مقابل این پدیده، تقویت انسجام ملی زیر چتر مقام معظم رهبری و مراجع اصلی تصمیم گیری خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معلمان باید شغل خود را دوست داشته باشند اگر از روی اجبار به این کار بیایند به جامعه خیانت کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۹    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با خروج آمریکا از برجام مشکلی برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی نخواهیم داشت. تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۸    
جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه اروپا نمی تواند از تبعیت سیاسی آمریکا خارج شود، گفت: در هر کجا که با دشمنان بزرگ مواجه شده ایم آنجا پیشرفت کرده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۷    
نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: راه مقابله با جنگ روانی اخیر آمریکا در خروج از برجام، اتحاد و هبستگی میان قوای سه گانه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۶    
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان، گفت: برای از بین رفتن هر نوع دیوار بی اعتمادی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۵    
نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی که تنها راه نجات کشور تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، غیرت ملی باید ضمیمه داشته های کشور در این زمینه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، گفت: ترامپ شأن کشور و مردم آمریکا را در جهان تنزل داده و با ایجاد چالش در فضای بین المللی تلاش دارد افکار عمومی آمریکا را از بحران های داخلی خود منحرف کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۳    
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه طرح های کمک به محرومان در مجلس تقویت و حمایت می شود، گفت: طرح معافیت خیران از پرداخت هزینه آب، برق و گاز در دستور کار قرار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۳    
مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امنیت ملی درباره تصمیم گیری در خصوص برجام گفت: معتقدم نباید بیش از حد منتظر کشورهای اروپایی بمانیم و ظرف یکی، دو هفته تکلیف مان را مشخص کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۸    
نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با خروج از برجام به خیال خام خود آن را نابود کرده است ولی این اقدام او در واقع تیرخلاصی به اعتماد بین المللی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، نقاط مثبت و منفی لایحه بودجه 97 کل کشور را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح دوفوریتی مجلس برای ساماندهی بازار ارز درصورت عدم توافق با دولت برای اصلاح تصمیمات جدید ارزی ارائه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: خروج آمریکا از برجام و تمدید نکردن تعلیق تحریم ها نقض فاحش برجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۵    
رئیس فراکسیون امید گفت: مرام اصلاحات تمکین به خرد جمعی است. به شوراهای اسلامی می گویم ما دستاورد عظیمی در انتخابات داشتیم، رمز پیروزی ما وحدت بود دنبال سهم خواهی نباشید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۵    
جلالی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: برنامه ای که باید در پیش بگیریم باید بر این اساس استوار باشد که این وضعیت بهبودیافته و مساعد سیاسی را به وضعیت اقتصادی مساعد تسری بدهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۴    
رییس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها، گفت: از سال 89 تاکنون سازمان هدفمندی یارانه ها بیش از 600 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.
  • ۱