یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۳May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 7 شهریور 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 شهریور 1397 خانه ملت 2 شهریور 1397 خانه ملت 3 شهریور 1397 خانه ملت 4 شهریور 1397 خانه ملت 5 شهریور 1397 خانه ملت 6 شهریور 1397 خانه ملت 7 شهریور 1397 خانه ملت 8 شهریور 1397 خانه ملت 9 شهریور 1397 خانه ملت 10 شهریور 1397 خانه ملت 11 شهریور 1397 خانه ملت 12 شهریور 1397 خانه ملت 13 شهریور 1397 خانه ملت 14 شهریور 1397 خانه ملت 15 شهریور 1397 خانه ملت 16 شهریور 1397 خانه ملت 17 شهریور 1397 خانه ملت 18 شهریور 1397 خانه ملت 19 شهریور 1397 خانه ملت 20 شهریور 1397 خانه ملت 21 شهریور 1397 خانه ملت 22 شهریور 1397 خانه ملت 23 شهریور 1397 خانه ملت 24 شهریور 1397 خانه ملت 25 شهریور 1397 خانه ملت 26 شهریور 1397 خانه ملت 27 شهریور 1397 خانه ملت 28 شهریور 1397 خانه ملت 29 شهریور 1397 خانه ملت 30 شهریور 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت با ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی و 98 منطقه ویژه اقتصادی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۱    
درحال حاضر مجلس 5 سوال مطرح کرد و پاسخ 4 سوال را نپذیرفت.از آنجا که نمایندگان مجلس هم منتخبان مردم بودند،می خواستند به نوعی نارضایتی خود را به مردمی که رأی داده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۱    
حسن روحانی برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس راهی پارلمان شد و در رابطه با بحران های اقتصادی اخیر سخنرانی کرد. بعد از سخنان او نمایندگان مجلس اعلام داشتند که از پنچ سوال در 4 مورد آن قانع نشدند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۶    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۷:۴۵    
مفاد پیشنهاد دولت در لایحه مناطق آزاد و ویژه کشور هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می شود و پیشنهادات نمایندگان نیز طرح و در خصوص تصویب آن رای گیری می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان به تهدید اتمی نتانیاهو علیه ایران واکنش نشان داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۸:۰۱    
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: مجوز های لازم برای واردات واگن های بخش خصوصی ایران از ترکمنستان را اخذ کردیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۷:۰۱    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت از سال 1393 تاکنون 27 هزار تخت به امکانات موجود بیمارستان های کشور افزوده شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۶:۰۱    
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: به منظور رونقِ بخش صنعت و تسهیل در ورود و خروج کالا، طرح های حمایتی از سوی گمرک در دست بررسی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۵:۰۳    
وزیر خارجه عربستان در نشست مطبوعاتی مشترک با همتای روس خود بار دیگر ضمن متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، اعلام کرد ریاض از تحریمهای بیشتر علیه تهران حمایت می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۳:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت:پیچیدگی های مشکلات اقتصادی مرتبط با بانک مرکزی استفاده از نظرات و دیدگاه های اقتصاددانان و صاحب نظران با افکار و نظرات متفاوت را اجتناب ناپذیر می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۲:۰۱    
رییسی آخرین وضعیت پزشک خانواده و پرونده الکترونیک سلامت را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۱:۰۱    
ستاری درباره کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان گفت: نوآوری از دل بخش خصوصی خارج می شود و پول دولت برکت ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۰۲    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد با انتقاد از دولت آمریکا در اجبار دیگر کشورها به نادیده گرفتن قطعنامه 2231 شورای امنیت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۵۶    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با تأکید رئیس جمهوری و با توجه به نوسانات ارزی، دولت پنج بسته حمایتی از مردم را تدوین کرده که بزودی جزئیات آن اطلاع رسانی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۵۰    
مدیر کل دارویی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه خودتحریمی کمر داروسازی را شکسته است، گفت: این صنعت تشنه نقدینگی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۳۱    
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید گفت: طلبه و عالم نباید در دسته بندی های سیاسی قرار گیرد چرا که موجب کاهش مقام و ارزش آنها می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۱۵    
دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای به جمعی از شخصیت های سیاسی و مذهبی جهان تشیع، فرا رسیدن عید غدیر خم را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۰۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: منتقدان دولت با بیان رویکردهای تفرقه آمیز و بی اعتبار بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در کشور ناامید نکنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۲۷    
دفتر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید تقلید ، پیرامون سخنانی که در تجمع اخیر طلاب در مدرسه فیضیه ارائه شد، توضیحاتی را بیان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۰۱    
دومین دور جلسات استماع دیوان بین المللی دادگستری در خصوص صدور قرار موقت در پروندۀ نقض عهدنامۀ 1334 مودت، روابط اقتصادی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۲:۰۰    
بازدید دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز 7 شهریور ماه 1397 از اردوی تیم های ملی اعزامی به بازی های پارا آسیایی جاکارتا از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۱    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه همه ارکان کشور برای حل مشکلات معیشتی مردم وظیفه دارند، افزود: نقش اصلی برعهده دولت است. حجم اختیارات و امکاناتِ در اختیار دولت در عرصه اقتصاد بی بدیل است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۱۹    
انتظار بود در دور جدید شاهد جبران عقب ماندگی های گذشته و تحول اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاومتی و اسناد بالادستی باشیم که متاسفانه این انتظار تاکنون برآورده نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۱:۰۱    
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش می کند اکنون که کشور درگیر مشکلات اقتصادی است، با ترفندهای خود هویت ملی و اسلامی ما را در سایه این مشکلات، تخریب کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۶    
دستیار عالی فرمانده کل قوا گفت: وضعیت اقتصادی دولت به گونه ای است که نمی تواند آن گونه که باید به دانشگاه ها رسیدگی کند، از این رو از خیران خواستاریم که برای توسعه ی دانشگاه ها مساعدت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۳۱    
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت که تحقق هر چه بیشتر و بهتر منشور حقوق شهروندی از برنامه های مورد تاکید دولت تدبیر و امید است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۱۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات دولت جدید پاکستان و در راستای توسعه و گسترش همکاری های دو کشور همسایه فردا پنج شنبه عازم اسلام آباد پایتخت پاکستان خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۱۲    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمنان باید بدانند خلیج فارس محل مناسبی برای جنگ و درگیری آنان نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی سازمان تعزیرات از رسیدگی به بیش از 1000 پرونده احتکار در تعزیرات تا پایان مرداد ماه سال 97 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۵۸    
دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: فشارهای آمریکا علیه برخی کشورها ممکن است تاثیرات زودگذری داشته باشد اما باعث تقویت روابط همه کشورها با یکدیگر خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۴۵    
نماینده مردم نائین در مجلس گفت: دولتمردان باید در خدمت رسانی به مردم بهتر عمل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۴۱    
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای تاکید کرد: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با احاطه به معابر نفوذی و تاکتیک های مورد نظر دشمنان خبیث، تهدیدات آنان را با چالش و موانع بسیار روبه رو ساخته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: احزاب و گروه ها در شرایطی که دشمن مشترک داریم نباید بر روی یکدیگر پنجه بکشند و باید عقل سیاسی مستحکم تری در رفتارها وجود داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان یک باشگاه سیاسی نیست و باید طبق موازین قانونی و حقوقی نظر بدهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۱۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در مجلس فقط از تصمیمات اشتباه اقتصادی دفاع کرد گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۰۶    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: به یاد داشته باشیم تنها بمب های هسته ای در منطقه ما متعلق به اسرائیل و آمریکاست؛ اولی متجاوز همیشگی و دیگری تنها استفاده کننده از تسلیحات اتمی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۹:۰۱    
وزیر نیرو گفت: تا 30هزار مگاوات ظرفیت ایجاد نیروگاه های بادی داریم که معادل نیمی از مصرف کنونی ما است و در این زمینه طرح های ایجاد آنها در حال بررسی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۳    
خوشبینانه ترین پیش بینی ها در روزهای پایانی اسفند ماه خبر از خروج مسکن از رکود می داد؛ پیش بینی ای که اکثر تحلیلگران از آن به عنوان خبر خوش نیمه دوم سال 97 نام می بردند و معتقد بودند که این روال می ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: براساس قانون بخش پارالمپیک مستقل شده که ظرفیت خوبی محسوب می شود و آیین نامه آن در هیات وزیران در حال تصویب شدن است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۴۸    
درک این مساله برای ما دشوار است که مراجعه به یک دادگاه بین المللی، با هدف بررسی محاصره اقتصادی ایران توسط امریکا که می تواند موجب ضربه به صدها هزار نفر از فرزندان ایران شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۴۷    
قیمت برخی خودروهای داخلی برای امروز چهارشنبه 7 شهریور 97 در بازار مشخص شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۲۲    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: شرایط تورم و گرانی و وضعیت معیشتی مردم نشان از این دارد که دولت برنامه جدی برای مقابله با شرایط فعلی نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۰۹    
لحن سوال بعضی سوال کنندگان نشان دهنده این بود که لحن، لحن الهی نیست، این لحن سخن گفتن برای حفظ منافع ملی کشور نیست. این نحوه سخن گفتن برای رضایت عده ای از جمله حزب و گروه خاصی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۷:۵۶    
اعضای مجمع مشورتی جوانان استان تهران ظهر امروز 7 شهریور ماه 1397 با سید فرید موسوی رئیس فراکسیون جوانان مجلس دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۷:۵۰    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در حوزه مد و لباس برخورد ایجابی جایگزین برخورد سلبی شود، گفت: مانتوهای موجود در کشور نمی تواند نیازهای تمامی افراد را برای موقعیت های متفاوت تامین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: افزایش قیمت بدون تردید بر کیفیت خودروها نیز تاثیرگذار است، در صورت کم کاری در ارتقاء کیفیت خودرو ها باید شاهد صدمات جسمی و مالی و جانی برای مردم باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۴    
عضو فراکسیون گردشگری مجلس با بیان اینکه تبلیغات دهان به دهان در رونق گردشگری بسیار موثر است، گفت: سفارتخانه ها با تهیه بروشورهای تبلیغاتی به زبان های مختلف جذابیت های حوزه گردشگری ایران را به مردم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۰    
نباید عدم قانع شدن ها را به بهانه ای برای تخریب رئیس جمهوری تبدیل کرد. تخریب یا هجمه به روحانی را جامعه نمی پسندید و منطقی هم نیست، زیرا به تحقق آرامش در جامعه کمکی نخواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۷:۱۲    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نامه نگاری های صورت گرفته، جلسه استیضاح سیدمحمد بطحایی سه شنبه هفته آینده (13 شهریور ماه) خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی از اردوی تیم های ملی به بازهای پاراآسیایی جاکارتای اندونزی بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۴۴    
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه دشمن از جلسه دیروز به دنبال اهداف دیگری بود،افزودند: تأکید کردند:خداوند به رئیس جمهور و قوه مقننه خیر بدهد که مشترکاً چنین نمایش اقتداری را نشان دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۲    
تصویب تحقیق و تفحص از خودروسازان داخلی و اعلام وصول طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش مهم ترین دستورکارهای امروز صحن مجلس بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۲۴    
دیدار اعضای فراکسیون زنان مجلس امروز 7 شهریور ماه 1397 با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر حمایت جدی مجلس برای تقویت بنیه دفاعی کشور تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۵    
نائب رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: یکی از مباحث بسیار تلخ کودک همسری این است که وقتی این افراد با اتباع خارجی ازدواج می کنند، فرزندانشان از خودشان بدبخت تر می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس معتقد است که باید شواهد در خصوص دریافت وجه از اتباع برای تحصیل مستند باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۵۰    
نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه، گالیکش در مجلس شورای اسلامی در راه برگشت از حوزه انتخابیه خود دچار حادثه رانندگی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۴۰    
رئیس مجلس از تشکیل کمیسیون زنان و خانواده استقبال کرد و تشکیل آن را نیازمند ارائه طرح ندانست و گفت: فراکسیون زنان موضوعات مهمی همچون آسیب های حوزه زنان بدسرپرست و بی سرپرست را ویژه پیگیری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۶    
نماینده اصلاح طلب در مجلس شورای اسلامی درباره تهدید رئیس جمهور گفت: به وزیرکشور در این باره تذکر دادیم و خواستار پیگیری شدیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۵    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: راجع به پارلمان اصلاحات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مفصل صحبت و در نهایت راجع به آن رای گیری شد و رای هم آورد که پارلمان اصلاحات تشکیل شود و جای شورای ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۱۹    
نشست مشترک کاظم جلالی، رییس و ایروان مسعودی اصل، قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه 7 شهریور 1397 با طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گروه های معاند نظام اخیرا اقدام به نوشتن متن هایی می کنند و آن را به عنوان سخنرانی فلان نماینده منتشر می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۱۲    
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ترک ها صنعت سریال سازی منطقه را قبضه کرده اند، گفت: یکی از دلایل عدم موفقیت ایران در صادرات فیلم نبود تبلیغات و بازاریابی مناسب است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۱۷    
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به جلسه سوال از رئیس جمهور، گفت: مردم انتظار داشتند مطالبی را در راستای حل مشکلات خود بشنوند اما اکنون احساس می کنند که شاهد تسویه حساب های سیاسی بوده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۱۵    
صحن علنی چهارشنبه 7 شهریور 1397 مجلس شورای اسلامی از زاویه دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس،تاکید کرد: دولت علی رغم ارائه آمار و اطلاعات نه تنها مسائل و مشکلات مردم را درک نکرده بلکه شرایط حاکم بر زندگی روزمره مرم را به دور از واقعیات ترسیم می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۶    
اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز چهارشنبه 7 شهریور 1397 مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: علیرضا رحیمی، محمدجواد فتحی، ناصر موسوی لارگانی، جهانبخش محبی نیا، کمال الدین شهریاری.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۵۹    
نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس خواستار رسیدگی فوری دولت به افزایش بیکاری در این منطقه شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۵۷    
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس از نبود تجهیزات اطفای حریق در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۵۴    
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس خواستار برخورد قوه قضائیه با احتکارگران و توزیع کالاها و محصولاتی که از این افراد ضبط شده بین مردم شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۸    
نماینده مردم مهاباد در مجلس خواستار ادامه رسیدگی به سوال از رئیس جمهور از طریق قوه قضاییه شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۶    
رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی از موافقت مجلس با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان های گناباد، خواف، قوچان و همچنین تربت حیدریه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۵    
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۲    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر استیضاح رییس جمهور، گفت: ما اصولگرایان هرگز در فراکسیون ولایی چنین بحثی نداشتیم و دنبال این مساله نیستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار ارائه راهکارهای منطقی از سوی دولت برای حل مشکلات و بحران ها شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۱    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس خواستار ارائه برنامه منسجم از سوی ریاست جمهوری برای برون رفت از وضعیت گرانی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار بسترسازی برای جذب بیش از 3 هزار میلیارد دلار ثروت ایرانیان خارج از کشور شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی گفت: : اگر توصیه های کمیسیون صنایع درباره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی ارجاع می شد کمیسیون در حال حاضر که اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۴    
نماینده مردم لنگرود در مجلس خواستار عدم واردات برنج به کشور و همچنین رفع مانع صادرات چای تولید داخل شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۳    
نماینده مردم تکاب، شاهین دژ ومیاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: فریاد بلند راست و چپ در پشت تریبون ها گرگ را فراری نداد بلکه؛ گوسفند را آماده قربانی ساخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۵    
عضو فراکسیون امید در مجلس ضمن اشاره به حدود و میزان تقصیر دیگر نهادها در وضعیت اخیر کشور، گفت: آقای رئیس جمهور بزرگترین تقصیر شما این است که در صحن از تقصیر دیگران سخن نگفتید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اروپا اراده جدی برای همکاری برجامی با ایران ندارد و انجام تعهدات برجامی از سوی اروپایی ها زمان زیادی برده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۲    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت:روحانی به ریز مسائل و چهار محور دیگر یعنی بحث بازار دلار، قاچاق، بیکاری و رکود اقتصادی، ورود نکرد و به سمت پاسخگویی مناسب تر به این محورها نرفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اعتقاد دارد تهاتر و تبادلات دوجانبه پولی دو راهکار خنثی کردن عدم دسترسی به سوئیفت و تحریم گردش مالی کشورمان از سوی آمریکا محسوب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۱۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۱۰    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: رانت خواری و آقازاده پروری در کشور تبدیل به یک عادت شده
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۷    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: از مقامات عالی نظام به ویژه رییس جمهور استدعا می کنم با صراحت بیشتری با مردم سخن بگوید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۴    
نمایندگان موافق ایجاد مناطق آزاد به تشریح دلایلی همچون افزایش ورود سرمایه گذاران خارجی، انتقال تکنولوژی و افزایش اشتغال پرداختند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۱    
نمایندگان مخالف لایحه یک فوریتی ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری- صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی دلایل مخالفت خود را تشریح کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۸    
عضو مجمع نمایندگان تهران از شهردار پایتخت خواست با واگذاری های غیر تخصصی و خارج از چهارچوب به شدت و تمام توان برخورد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز مناطق آزاد به مصرف کننده ارز داخلی تبدیل شده اند تا واردکننده ارز ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۶    
اصلا هتاکان صاحب تریبون را نباید بزرگ و مهم تصور کرد. جریان های سیاسی هم آنها را جدی نمی گیرند، حضور اینها برای کارویژه های خاص و موارد جزئی و کوتاه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۶    
عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی گفت: رئیس جمهور باید پاسخی دقیق تر و شفاف تر می داد. مثلا اگر اشتباهی داشت، رسما اعلام می کرد و عذرخواهی می کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۹    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوال 6 نماینده از 3 وزیر را اعلام وصول کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۵    
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه یک فوریتی ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری- صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۳    
عضو هیات رئیسه مجلس اسامی میهمانان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۰    
نماینده درخواست کننده تفحص از علل ناکارآمدی شرکت های خودروساز داخلی با انتقاد از اینکه3 دهه از رقبای جهانی در صنعت خودروسازی عقب مانده ایم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۸    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنگناهای دولت در عرصه های مختلف قابل درک است اما رییس جمهور آن ها را به درستی تبیین نکرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۸    
عضو هیات رئیسه مجلس اسامی ناطقان میان دستور نشست علنی امروز مجلس را قرائت کرد.
  • ۱