شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۸    
بخش عمده ای از فیلم "مرتضی آتش زمزم" با بازی محمدرضا هدایتی و لاله اسکندری در کنار زاینده رود و تالاب گاوخونی فیلمبرداری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۲    
نهمین ویژه برنامه " فوتبال به وقت اصفهان" با محوریت پخش دیدار تیم های سپاهان و صنعت نفت آبادان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۶    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۱    
رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد گفت: طرحی با عنوان "شهر دوست دار کودک" را در دست بررسی داریم که عمده مباحث این طرح به مباحث کودک آزاری و شهر ایمن برای کودکان مربوط می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۱    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: رسیدگی به پرونده شرکت های متخلف واردکننده گوشی همراه از هفته آینده آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۲    
شهردار اصفهان از آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی تا یک ماه آینده خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۴۸    
شهر جدید به نقاط جمعیتی اطلاق می شود که در چارچوب طرح مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در خارج از محدوده قانونی و حریم استحفاظی شهرها برای اسکان حداقل 30 هزار نفر به اضافه ساختمان ها و تأسیسات ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۴    
دو نفر از آتش نشانان اهوازی که برای رسیدگی به حادثه ای اعزام شده بودند به علت انفجار گاز تعمدی مجروح شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۰    
شهردار اصفهان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ابتدای آذر ماه امسال خبر داد و گفت: هنرمندان صنایع دستی برای پر شور برگزار کردن این نمایشگاه برنامه ریزی کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۷    
نمایندگان مصادیق بی توجهی و سهل انگاری، بهره کشی اقتصادی، سوءرفتار و وضعیت مستهجن و مبتذل برای کودکان و نوجوانان را تعیین کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۱    
4 کشته و مجروح در تصادف محور اصفهان به شهرکرد، دستگیری سارق داخل خودرو با 100 میلیون ریال اموال مسروقه و کشف محموله کالای قاچاق در سمیرم از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۶    
رییس اتحادیه صنایع دستی استان اصفهان گفت: مهم ترین خواسته هنرمندان صنایع دستی در سی و دومین نشست سلسله نشست های هم اندیشی اصفهان فردا، برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع دستی در اصفهان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۳    
پیشکسوت میناکاری و از اعضای اتحادیه صنایع دستی شهرستان اصفهان گفت: اصفهان به عنوان شهر خلاق، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و هم چنین با دارا بودن 199 صنایع دستی و بیشترین تعداد هنرمند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۳    
هنگامی که در برخی از تقاطع های شهر ترافیک سنگین ایجاد شده و مسیر خروجی وجود ندارد، حتی اگر چراغ راهنمایی در مسیری که قرار داریم سبز باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۱۱    
مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان گفت: در استان اصفهان 199 رشته صنایع دستیِ شناخته شده وجود دارد که این هنرهای فاخر باید به روش های مختلف به جهان معرفی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر توانمندی های امروز سپاه به گوش رییس جمهور ماجراجوی آمریکا برسد، هرگز از این غلط ها نخواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایالات متحده باید بیش از بیش بداند که جهان کنونی و عصر حاضر، دوران سلطه جویی، تحکم و یک سویه نگری نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امسال با تغییراتی که انجام شده، مطمئنا شیوه بازی و فلسفه ای که من در فوتبال مد نظر دارم با سال پیش تفاوت خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۴    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم در رابطه با فناوری کوآنتوم در فاصله هفت کیلومتری کار را به انجام برسانیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۲    
لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر امری ضروری به شمار می آید بر همین اساس همه دستگاه ها باید بیشتر تمرکز خود را بر روی پیشگیری و فرهنگ سازی به منظور مبارزه با مواد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۰    
شهردار اصفهان از بخش های مختلف پارک جنگلی و مجموعه گردشگری ناژوان از جمله باغ پرندگان، نمایشگاه صدف ها و حلزون های دریایی، باغ پروانه ها و بازسازی و مرمت مرکز استخر قایقرانی ناژوان بازدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۲۱    
قیمت سکه امامی امروز 43 هزار تومان کاهش و در مقابل قیمت هر گرم طلای 18 عیار و دلار به ترتیب هزار و 800 و 8 تومان افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۲    
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان با بیان اینکه بافت فرسوده محله همت آباد با همت مدیران و اهالی محل نوسازی می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۶    
تیم دختران اصفهان موفق شد در اولین دیدار خود در مسابقات دسته یک جوانان کشور تیم فارس را مفلوب کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۱    
معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن از ساخت و آماده سازی یک هزار تن ریل U33 در قالب قرارداد 40 هزار تنی با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۵    
رییس جمهور با تأکید بر اینکه تهدیدات پوچ و بی پایه و اساس برخی حاکمان آمریکا ارزش پاسخ دادن ندارد، اظهار کرد: باید در عمل به آنها پاسخ دهیم، ایستادگی، وحدت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۹    
عضو شورای اسلامی شهر یزد توجه به مسائل تفریحی و سلامت را یکی از ضرورت های اجرایی و مدیریتی برای یزد دانست و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۶    
تیم های گیتی پسند و پارسیان شهر قدر در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۹    
معاون دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه ایمپلنت درمان فانتزی و لوکس محسوب نمی شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه فرصت خدمت در شهرداری، توفیقی از سوی خدا برای خدمت به مردم است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۱۳    
خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان، نهمین نشست از سلسله نشست های ماهانه موسیقی با عنوان بررسی آموزش موسیقی ایرانی را با حضور جمعی از اساتید، علاقه مندان و هنرمندان برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۶    
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز از احتمال گرانی گوشت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۳    
محققان به روشی نوین در ساخت نانوذرات حامل دارو دست پیدا کرده اند که می تواند بافت یا سلول های سرطانی را به طور موثرتری هدف قرار دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۳    
دستیار ویژه وزیر علوم در حوزه حقوق شهروندی از تدوین ساز و کارهای اجرایی حقوق شهروندی در این وزارتخانه خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با ارائه پیشنهاد تشکیل ستاد احیای اعتماد عمومی گفت: مردم نبودها، کمبودها و فشارها را می پذیرند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۷    
دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین المللی ایمپلنت های دندانی با بیان اینکه دندانپزشکان عمومی برای انجام عمل ایمپلنت منعی ندارند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۴    
نخستین کتاب محمدعلی مرادی با عنوان تفکر در تنگنا: جستارهایی در علوم فرهنگی در نبود او، شنبه ششم مردادماه روانه کتابفروشی ها می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۳۱    
از بین 50 شرکت خدماتی و بنگاه اقتصادی، شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان جایزه "مسئولیت اجتماعی" را دریافت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۸    
رییس فراکیسیون مبارزه با مفاسد اقتصاد در تذکری از احتکار بیش از 60 میلیارد دلار کالای ضروری در انبارها خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۵    
رییس دانشکده دندانپزشکی اصفهان با بیان اینکه جامعه پزشکی در گروه سوم مالیاتی قرار گرفته اند، گفت: چنانچه دندانپزشکی در این گروه قرار نگرفته باید به نظام پزشکی مراجعه کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۸    
نماینده مردم اصفهان در مجلس در تذکر شفاهی خود با تاکید بر اینکه برداشت آب زاینده رود باید براساس قانون باشد، گفت: بهره برداران جدید در برداشت آب برخلاف قانون عمل می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر 12 میلیون جوان ایرانی از سن اشتغال و ازدواجشان گذشته است، گفت: بسیاری از جوان ها برای پیدا کردن شغل از کشور مهاجرت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۷    
یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در جلسه امروز مجلس در انتقاد از ساخت و سازهای اطراف خانه ملت گفت: ساختمان مجلس شورای اسلامی به یک دژ نظامی تبدیل شده است، نباید خانه ملت را از ملت جدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۰    
لنجان-نایب رییس شورای اسلامی زرین شهر گفت: مردم از شورای اسلامی شهر انتظار دارند در کنار کار نظارتی شورا، پاسخگوی برنامه ها و نیازهای اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و .. ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۰    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان به نامناسب بودن تجهیزات در اختیار محیط بانان اصفهان اشاره کرد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۳    
پس از انتشار دو گزارش تحلیلی از مشکلات محله اندوان و خیابان آیت الله خاتون آبادی، روز گذشته جلسه ای به منظور بررسی مسایل مطرح شده در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۲    
محمد باقر نوبخت با اعلام تقدیم استعفای خود از ریاست سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که می خواهم به تدریس در کلاس درس بپردازم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۸    
شهردار اصفهان گفت: از دریافت هفت میلیارد تومان هزینه احداث بیمارستان و پژوهشکده پیوند کوثر سپاهان صرف نظر کردیم تا پزشکان و خیرانی که قصد دارند با ایجاد این پژوهشکده امید را در دل بیماران زنده کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۸    
نمایشگاهی از مجسمه های "جعفر نجیبی" در گالری هرمس برپا شده است. نجیبی دارای عنوان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و آثار وی زینت بخش بسیاری از کوچه ها و خیابان های شهرهای داخل و خارج ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۴    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۳    
شهر ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در زمینه کنترل ترافیک محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۰    
نمایندگان مردم بار دیگر داوود محمدی را به عنوان رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۵    
نشست خبری سرمربیان دو تیم نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان امروز(چهارشنبه) برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۱۵    
سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تیران و کرون در سال 97 در حالی برگزار شد که با توجه به دعوت نزدیک به 30 مدیر و مسئول نهاد اداری و اجتماعی در ستاد ساماندهی امور جوانان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۰    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۷    
استاد اقتصاد دانشگاه شیخ بهایی اصفهان گفت: اصلاح ساختار و کاهش نرخ بهره بانکی دو کار اصلی است که باید در دوران جدید مدیریت بانک مرکزی صورت گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۱    
در جریان رسیدگی به مواد لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تشکیل دفتر حمایت از کودکان و نوجوانان در قوه قضائیه رای مثبت دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۴    
با کسب هشت رأی موافق محمدرضا احمدی نژاد به عنوان شهردار کلان شهر کرج معرفی و انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۳۰    
استاد روابط بین الملل دانشگاه اصفهان درمورد صحبت های اخیر رییس جمهور کشورمان خطاب به دولت آمریکا گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۱    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از کشته و مجروح شدن شش نفر در تصادف محور سفید دشت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۸    
گلپایگان-شهر گلشهر از توابع گلپایگان دارای 9 هزار و 904 نفر جمعیت است که اکثر آنان جوان و جویای کار هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۹    
فرزند جمشید مشایخی اعلام کرد که وضعیت عمومی پدرش بهتر است و می تواند به راحتی صحبت کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۹    
مدیر تیم های پایه فوتبال باشگاه سپاهان گفت: متأسفانه در کشور ما تنها باشگاه های سپاهان، ذوب آهن، فولاد خوزستان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه به صورت میانگین در استان اصفهان به ازای هر 100 دختر 105 پسر به دنیا می آید، گفت: همواره در زاد و ولد در استان اصفهان تعداد پسران بیشتر از دختران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۷    
در زمان حکمرانی مظفرالدین شاه در اصفهان، سلیمان خان شیرازی نایب الحکومه حاکم اصفهان یعنی ظل السلطان تصمیم می گیرد تا جلوه های هنر ایرانی را برای آیندگان به یادگار بگذارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۹    
هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران در جلسه روز چهارشنبه خود به عبدالناصر همتی به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی رای اعتماد داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۱    
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: سازمان آتش نشانی دارای سه ضلع نیروی انسانی، تجهیزات و مدیریت است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۵    
رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: خودکشی مرد 43 ساله با پلیس راهور هیچ ارتباطی نداشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۰    
مدیر گالری ارژنگ از برگزاری نمایشگاه و حراج آثار استادان هنرهای تجسمی ایران شامل حبیب الله فضایلی، عبدالله فرادی، امیر فلسفی، محمد حیدری، علی شیرازی و مجید صادق زاده در گالری ارژنگ خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۷    
قابلیت جدید مرورگر فایرفاکس به کاربران این امکان را می دهد تا از پخش خودکار فایل های صوتی و ویدیویی آزاردهنده خلاص شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۹    
از افراد گمنامی که پشت پرده اقتصاد غیرشفاف ایران، پول روی پول می گذارند تا آشناترین شرکت های واردکننده خودرو که سال هاست در بازار خودروی کشور فعال هستند، در فهرست 19صفحه ای واردات غیرقانونی خودرو ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: شب گذشته یک اصله درخت در میدان نقش جهان دچار حریق شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر 60 تقاطع شهر اصفهان در اولویت برای استفاده از برق اضطراری قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۳    
لنجان-رییس بیمارستان شهدای لنجان گفت:10 دستگاه دیالیز با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال خریداری شد تا مشکلات کمبود و خرابی دستگاه های بخش دیالیز بیمارستان شهدای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۴    
مهرماه سال گذشته بود که باهدف نجات کودکان و عابرانِ روی سی وسه پل از خطر سقوط، لزوم ایجاد حفاظ در دهانه های آن مطرح شد و مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نیز آن را لازم الاجرا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۵    
رییس جمهوری آمریکا دو روز پس از درگیری لفظی با حسن روحانی اعلام کرد که ایالات متحده آماده توافق واقعی با ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۲    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل گفت: قیمت فروش غرفه های میادین میوه بر اساس مزایده تعیین می شود که همین موضوع منجر به افزایش قیمت خرید می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۹    
شربت لیمو ترش دارای مزایای زیادی برای سلامت بدن است و برای افرادی که تمایل زیادی به نوشیدن آب ندارند، بسیار مفید است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۶    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: رینگ چهارم یکی از پروژه های مهم شهرداری در برنامه اصفهان 1400 است که به منظور حفاظت از حریم شهر و اراضی کشاورزی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۵۷    
رییس دیوان بین المللی دادگستری لاهه طی نامه ای رسمی خطاب به مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا، ضمن اعلام زمان رسیدگی به شکایت دولت ایران در خصوص بازگشت یکجانبه تحریم ها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از وقوع آتش سوزی مهیب در یونان ابراز تاسف کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۰۰    
سال 1395 باید تعداد 487 دستگاه اتوبوس شهری وارد اصفهان می شد تا رمقی تازه به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بدهد، اما اکنون با گذشت دو سال تنها 150 دستگاه اتوبوس وارد اصفهان شده است!
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۶:۰۰    
فعالیت های اجتماعی اش را با عضویت در انجمن اسلامی معلمان و انتشار نشریه آموزشی دریچه آغاز کرد و جزء اولین زنان اصفهانی بود که در دوران اصلاحات تابوی عدم حضور بانوان در عرصه های مدیریتی را شکست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۲:۳۳    
سرمربی اسبق تیم ملی انگلیس، سکاندار هدایت تیم ملی عراقی شود.