دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۱May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۴۵    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در تیرماه امسال، 19 هزار و 522 ماموریت اورژانسی در استان اصفهان انجام شد که یک سوم از این عملیات ها مربوط به حوادث رانندگی بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همه مدیران ادارات اوقاف استان اصفهان برای جذب واقف به منظور رونق شرایط اقتصادی زندگی نیازمندان موظف شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۸:۱۸    
دستگیری عامل سرقت 50 میلیارد ریال سکه، طلا و ارز توسط پلیس اصفهان، برداشت غیر مجاز 27 میلیون ریال از حساب یک شهروند، کشف 7700 نخ سیگار قاچاق ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۰    
دیدار زیبای ذوب آهن و استقلال در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۱۴    
مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در بین دو نیمه با اهدای حلقه گل از مرتضی تبریزی تقدیر کرد و پس از به آغوش کشیدن وی با چشمانی اشکبار از یکدیگر جدا شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۰    
هفتمین جشنواره بین المللی کارتون SICACO کره جنوبی 2018 با موضوع "ساخت و ساز و تخریب" برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۷    
وزیر کشور از تشکیل کارگروه 24 ساعته تولید و اشتغال در وزارت کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۲    
نیمه نخست دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال با پیروزی میزبان به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۶    
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و 50 مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد اماکن تفریحی و شماره تلفن شهرداری های مناطق 15 گانه به شهروندان ارایه کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۰    
ترکیب تیم های ذوب آهن و استقلال برای حساس ترین دیدار هفته اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۲    
تیران-سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: بقاع متبرکه شهرستان تیران و کرون مقصد گردشگری و برنامه های اوقات فراغت فصل تابستان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۷    
امام جمعه اصفهان گفت: هیچ دولتی خواهان نارضایتی مردم از خود نیست، بنابراین همه در تلاش برای رفع موانع و مشکلات هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۹    
یک مرجع تقلید با تأکید بر اینکه مبارزه با مفاسد باید جدی گرفته شود، گفت: دستگاه قضایی باید هرچه سریعتر به پرونده مفسدان اقتصادی رسیدگی کند و به مردم گزارش دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۳    
کشورهای همسایه ایران در هفته ای که گذشت شاهد تحولات مختلفی بوده اند، اما تنش بین ترکیه و آمریکا، چرخش عربستان در قضیه معامله قرن و افزایش تولید نفت و همچنین تلاش مقامات عراقی برای دلجویی از معترضان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۱    
شهر کوریتیبا در جنوب برزیل یکی از شهرهای پیشتاز در زمینه خلاقیت و مدیریت سیستم بی آر تی در دنیا محسوب می شود که با تدبیر و مدیریت توانسته توجه و رضایت شهروندان خود را در سیستم بی آر تی جلب کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۱    
دبیراجرایی نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان گفت: میزان بارش ها نشان می دهد که دچار کم آبی نیستیم اما قانون شکنی دولت ها در خشکی زاینده رود نقش دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۴    
سرمربی تیم جوانان والیبال دختران اصفهان گفت: بازیکنان در مسابقات دسته یک کشور نشان دادند حرفه ای تر شدند و امیدوارم بتوانیم اسپانسری پیدا کنیم تا این بازیکنان بتوانند بهتر شوند زیرا هیئت والیبال ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۶    
سی و هفتمین جلسه کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری با دو دستور کار در سازمان سرمایه گذاری برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۶    
گالری نگاه نو با همکاری آکادمی هنرهای تجسمی هونام، مسابقه عکس سلفی خلاقانه را با موضوع آزاد و با هدف حمایت از هنر معاصر و استفاده از سبک های جدید برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۰    
دهاقان –معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: تنش های داخلی و نابسامانی های ارزی از فشارهای خارجی دشمنان نشات گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۵    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هدف از برگزاری جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوان فرصتی برای ظهور استعدادهای جوان در رشته های مختلف هنری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۱    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به قرارداد بدون مناقصه شرکت بهره برداری از مترو با یک شرکت گردشگری سیاحتی، گفت: این گونه هزینه کردها، کج سلیقگی محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
سمیرم- اگر از آن دسته افرادی هستید که به کوهنوردی علاقه دارید کوه های زاگرس را به شما پیشنهاد می دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۴    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه وزش باد نسبتاً شدید نیز طی سه روز آینده در مناطق شمال شرق و جنوب شرق و به ویژه شهرهای ورزنه، اردستان، چادگان و گلپایگان پیش بینی می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۹    
تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف سپیدرود می رود که در فصل گذشته نتوانست این تیم را شکست دهد و در سال جاری هم در بازی های رسمی موفق به پیروزی برابر هیچ حریفی نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۹    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: طی جلسه ای با حضور نمایندگان اصناف منطقه شاپور و سایر مسئولان در استانداری، مشکلات اصناف منطقه شاپور رفع شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۳    
معاون خدمات شهری شهردار کرمان از واگذاری دکه های سطح شهر به افراد متقاضی بر اساس قوانین و مقررات شهرداری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۰    
وزیر کشور گفت: سیاست اقتصادی دولت، تقویت تجارت خارجی جهت مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۰    
مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد از بهره برداری از هشت پروژه بزرگ فضای سبز با وسعت 11 هکتار در مناطق کم برخوردار خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۴    
شهردار اصفهان گفت: شهر اصفهان در شهریورماه امسال شاهد برگزاری دو رویداد بزرگ کنفرانس بین المللی پارک های علم و فناوری 2018 و سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان خواهد بود که هر دو ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۷    
آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای درباره مسائل جاری کشور عنوان کرده است: مردم قضاتی می خواهند شجاع، با قاطعیت و با سرعت که به این وضع شرم آور مفسدان پایان دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۱    
رییس پلیس فتای استان اصفهان با بیان اینکه اعلام فراخوان ها در فضای مجازی رشد محسوسی داشته است، گفت: افزایش 390 درصدی فراخوان های اقتصادی و 252 درصدی فراخوان های اجتماعی منجر به افزایش هشت برابری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۹    
تئاتر هنری زنده است که به بازنمودن داستان ها در برابر تماشاگران می پردازد. هنری از هنرهای هفت گانه که سرچشمه آن از آیین ها است و در ایران نیز پیشینه ای بس دراز دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۰    
مسئول کمیته بسکتبال سه نفره فدراسیون گفت: نفرات دعوت شده به تیم ملی از نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور حاضر بودند شرایط بهتری داشتند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: 36 نفر شامل 19 زن و 17 مرد در سه ماه نخست امسال در سطح استان اصفهان بر اثر حوادث آتش سوزی جان خود را از دست دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۵    
درحالی که سرمایه گذاران نگرانند با بالا گرفتن تنش های تجاری، تقاضای جهانی برای نفت کاهش یابد، افزایش غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا، به نگرانی از افزایش بیش از حد عرضه در جهان، دامن زد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان گفت: اشیاء کشف شده طی عملیات باستان شناسی در ایستگاه مترو تختی اصفهان پس از مرمت به نمایش درآمد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۹    
بانک مرکزی اعلام کرد: به دستور رئیس کل این بانک، فهرست کامل دریافت کنندگان ارز به نرخ رسمی به وزارت اقتصاد ارسال شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۵    
فیلم کوتاه "حد" به کارگردانی "جواد دارایی" و با موضوع مسایل و مشکلات معلولان، موفق به کسب دو جایزه از جشنواره آمریکایی "پیک اسکیل" شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۷    
کنسرت خنده "حسن ریوندی" در باغ فردوس برگزار می شود. وی استندآپ کمدی، شومن، کمدین و مجری ایرانی و پایه گذار اولین کنسرت خنده در ایران بشمار می رود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۲    
متخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه افراد دارای هپاتیت منعی برای باردار شدن ندارند، گفت:احتمال انتقال هپاتیت C از مادر به جنین بسیار کم است و انتقال هپاتیت نوع B نیز با تجویز ایمونوگلوبین های ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۹    
مدیرآکادمی فوتبال سپاهان گفت: باشگاه سپاهان با ایجاد پایگاههای رشد به جای مدارس فوتبال فرصت حضور فرزندان خانواده ها جهت آموزش و رشد در تیم های سپاهان را فراهم کرده تا چنانچه در پایگاه های رشد سپاهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۳    
دنیای عجیبی است همه نگاهمان می کنند و ما در پشت پستوهای خانه دنبال پرده های ضخیم می گردیم که پنجره را بگیریم و با خورشید تا قیامت قهر کنیم؛ خورشید از خانه رخت بر بست اما هنوز چشم ها درون خانه است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۰    
رییس اتحادیه تولید کنندگان محصولات نساجی اصفهان گفت: روزانه نزدیک به چهار الی پنج واحد کارگاهی نساجی درخواست ابطال پروانه فعالیت خود را به اتحادیه ارائه می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۷    
حذف بیمه سلامت و به عبارتی کم رنگ شدن آن در سال گذشته ازجمله مباحثی بود که در همان برهه از زمان، بسیار موردبحث قرار گرفت و اکنون نیز باگذشت یک سال، همچنان دارندگان بیمه سلامت را سرگردان نگه داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۹    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارایه خدمات مضاعف، تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به مردم برای نخستین بار در سطح کشور اپلیکیشن خدمات عمومی آرامستان باغ رضوان تدوین و فاز اول ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۰    
در ابتدای روز گذشته، خبری مبنی بر سهمیه بندی ارزی منتشر شد که این خبر به همراه برخی از اظهارنظرهای سیاسی، بازارها را در حالت تردید فرو برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۸    
منابع نزدیک به نخست وزیر عراق تاکید کردند، حیدر العبادی در صدد ارجاع پرونده های 50 مسئول برجسته از جمله وزیران و مدیران به هیئت شفاف سازی برای تحقیق درباره شبهات فساد و سوء مدیریت آنهاست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه شایسته نیست هر اعتراضی را مسئله امنیتی قلمداد کرد، از تلاش برای آزادی هواداران دستگیرشده باشگاه استقلال در تماس با مسئولان وزارت کشور و وزارت اطلاعات خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۳    
موسسه فرهنگی هنری رویش مهر که موضوع کاشتن بذرهای لاله عباسی در روز درختکاری و عیدی دادن گل های لاله عباسی را به منظور ترویج استفاده از این گل در کارنامه دارد و در اقدامی دیگر نخستین جشنواره گل لاله ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۴۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد سوال از رییس جمهور یک فرصت تلقی می شود نه تهدید از این رو آقای روحانی می تواند از فعالیت های دولت دفاع کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۳۸    
وزیر امورخارجه کشورمان در حاشیه پنجاه و یکمین اجلاس وزیران امورخارجه کشورهای عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا آسه آن ، با نخست وزیر سنگاپور دیدار و درباره برجام گفت وگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۳    
جوان، نام جاده ای است کم عرض، بدون مرز و با آسفالتی فرسوده و چاله هایی عمیق که تا چشم کار می کند ارابه های آهنین و کامیون های غول پیکر بدون محابا در آن تردد دارند و موتورسواران بدون کلاه جولان مرگ می ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۱۴    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان ملت از رییس جمهور انتظار دارند توپ را در میدان مجلس نیندازد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۰۸    
یافته های جدید نشان می دهد که نوشیدن قهوه باعث کاهش خطر مرگ و میر شده و افزایش طول عمر افراد می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۰۸    
بررسی های جدید محققان نشان می دهد که لمس صفحه نمایش گوشی هوشمند، یک شیوه جدید برای ردیابی و نفوذ به اطلاعات شخصی کاربران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۵۹    
بعضی از شعارها رفته رفته جای خود را به بروز عقده های درونی داده که گاه به صورت خود جوش و گاهی به صورت خط داده در ورزشگاه ها شنیده می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۰۰    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: ناظران آب این سازمان و مناطق 15 گانه با کارشناسان سامانه 137 در زمینه گزارش های مردمی مبنی بر هدر رفت آب در ارتباط هستند تا با ارائه راهکارهای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۴۱    
مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با باشگاه تراکتور سازی به توافق رسیدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۲۰    
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان حوزه خدمات شهری را تابلوی اقدامات شهرداری دانست و گفت: عمده انتظارات و توقعات مردمی در حوزه خدمات شهری خلاصه شده است.