یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۹May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 1 مهر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۷:۰۰    
برخی از نمایندگان استان اصفهان در هفته ای که گذشت فعالانه پیرامون مسائل روز کشور و استان اصفهان اظهار نظر کرده اند و موضع گیری در قبال وضعیت آب زاینده رود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۳    
رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری کرج منابع اعتباری مورد نیاز برای سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی را تامین کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۷    
پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک به بررسی طرح حریم سبز پروژه کوهسار مهدی و تعیین تکلیف حقوق غارسین و مالکین در این کمیسیون پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۷    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۷    
سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: اگر مربیان در اراده خود پایبند بمانند می توانند کاری کنند تا در هر شرایطی در جبهه حق علیه باطل قرار داشته باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش نرخ سود بانکی توسط برخی از بانک ها غیرقابل توجیه است و باید شورای پول و اعتبار نرخ سود بانکی را تعیین تکلیف کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۱۸    
رییس جمهوری در بدو ورود به نیویورک تاکید کرد: مجمع عمومی امسال فرصت است برای اینکه برخی از تخلفات و پشت کردن ها به تعهدات بین المللی بهتر تبیین شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۴    
آهنگ های شکلاتی اکبر رادی توسط گروه پژوهش مهر روی صحنه خواهد رفت و یاد این نمایشنامه نویس معاصر ایران را زنده می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۲۷    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۷    
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با توقف پدیده و برد دقیقه نودی پرسپولیس به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۹    
استاندار اصفهان گفت:طرح بازچرخانی آب برای این طراحی شده که آب سد زاینده رود را به طور عادلانه به مناطق برسانیم و از دعوای شرق و غرب جلوگیری کنیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۷    
شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: اخلاق، زیربنای تعلیم و تربیت اسلامی است که زمینه ساز رشد معنوی و اعتلای شخصیت افراد است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۰    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۴    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از آغاز تولید و توزیع بنزین سوپر بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۸    
هیات دولت با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به مردم و مدافعان امنیت مردم، در شهراهواز را محکوم و روزدوشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۳    
کشف نمدهای تریاکی در فرودگاه اصفهان، کشف 22 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه، کشف بیش از دو میلیارد ریال کالای قاچاق از انبار و کشف تریاک در بطری های ماء الشعیر از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی 24 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۷    
دبیر انجمن صنایع لبنی کشور گفت: افزایش قیمت فراورده های لبنی با وجود نوسان نرخ ارز و هزینه های تمام شده تولید از جمله رشد هفت برابری قیمت مواد بسته بندی و شیرخام منطقی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۲۰    
در ادامه مسابقات والیبال قهرمانی جهان، ایران در آخرین بازی خود در دور دوم هم شکست خورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره جلسه امروز این کمیسیون گفت: لایحه رتبه بندی معلمان به دولت ارائه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۸    
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در پی حوادث تروریستی روز گذشته اهواز، با صدور بیانیه ای این عمل جنایتکارانه را محکوم و راهکارهایی برای جلوگیری از تکرار این گونه جنایات ارائه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا درباره تروریسم، گفت: انتشار اینگونه گزارش ها که بیش از هر چیز اقدامی فرافکنانه با هدف تطهیر خود و متهم کردن دیگران است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۳    
خیابان های یک طرفه برای عده ای از رانندگان تفاوت چندانی با خیابان های دو طرفه ندارد، بخشی از ترافیک شهر حاصل همین تخلفات آشکار و پنهان است؛ بیایید فرهنگ عبور و مرور و ترافیک را پاس بداریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۶    
سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرای شیراز گفت: بیشتر برای کسب تجربه آمده ایم و نباید توقع زیادی از بازیکنانم داشته باشم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۷    
لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت:سال تحصیلی جدید در حالی رقم خورد که با ایام ماه محرم و هفته دفاع مقدس تقارن یافت برهمین اساس معلمان و فرهنگیان باید سعی کنند از این فرصت به خوبی بهره مند شده تا فرهنگ ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۹    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۱    
و باز هم مدارس چشم به در دوخته اند و به انتظار نشسته اند تا سال تحصیلی جدید را همراه با دانش آموزان آغاز کنند. با آغاز سال تحصیلی در اول مهر، میلیون ها دانش آموز به شوق آموختن، روانه مدرسه می شوند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۹    
وزیر اطلاعات درپیامی اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) دنباله های این جنایتکاران قسی القلب را تعقیب و تا دستگیری و سپردن آنان به سر پنجه مقتدر قضایی کشور از پای نخواهند نشست و در نخستین فرصت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۹    
مراسم رونمایی از سنگ یادبود شهیدان محمد ناظری و احمد مایلی دوشنبه در بهشت زهرا (س) برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۴    
شهرضا - رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: تاکنون میزان سلامت و ریسک خطر ابتلا به انواع بیماری ها از جمله سرطان های شایع زنان در 57 ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۸    
تیم فوتسال بانوان نامی نو که تازه به اصفهان منتقل شده، در اولین میزبانی خود موفق شد تیم پارس آرا را مغلوب کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۱    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 114 هزار تومان افزایش نسبت به همین ساعت در روز گذشته، به چهار میلیون و 310 هزار تومان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۴    
گلپایگان- مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت: در سال تحصیلی جدید با کمک و مساعدت نماینده شهر و خیران زمینه تحصیل 750 نفر دانش آموز بی بضاعت فراهم شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۷    
روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای، اخبار منتشره مبنی بر استعفای محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت را از اساس فاقد صحت خواند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۹    
تسهیلات پرداختی بانک ها به بخش های اقتصادی در پنج ماهه نخست سالجاری در مقایسه با دوره مشابه سال قبل معادل 15.6 درصد افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه در سال گذشته 24 میلیون دلار صادرات تجهیزات پزشکی داشته ایم که رشد 10 برابری معادل 240 میلیون دلاری برای پوشش بازارهای آفریقا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۴    
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور بیانیه ای ضمن گرامی داشت آغاز سال تحصیلی 97 – 98 ، اهم وظایف جامعه دانشگاهی برای مقابله با تهاجم اقتصادی آمریکا را تبیین کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۹    
تیران-مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس در ارزشمندی هدف و نقش آرامش و تحصیل است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۴    
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: نقش و اثر مدیریت شهری بسیار فراتر از انجام امور روزمره است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۳    
زمین، روییدنی ها و کشاورزی از ارزش خاصی در میان مردم ایران باستان برخوردار بوده و از آنجایی که سال زراعی از ابتدای پاییز آغاز و در پایان تابستان دیگر خاتمه می یابد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۶    
نماینده مردم ملایر در مجلس خطاب به رییس جمهوری گفت: وزیر علوم در واقع انتخاب شما نبوده و ناچارا باید به دستور کسانی که وی را راهی این وزارتخانه کرده اند عمل کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: المان ها و تابلوهای تبلیغاتی به منظور فرهنگسازی و یادآوری این نکته به مردم که باید هوای دانش آموزان را در شهر داشته باشیم، نصب شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۸    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است در حاشیه اجلاس سازمان ملل بخواهند مذاکره ای بین ایران و آمریکا صورت بگیرد، چنین مذاکره ای به طور قطع منتفی است چراکه مذاکره با آمریکا معنا ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۹    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پس از جام جهانی و مذاکرات متعددی که با کارلوس کی روش داشتیم، مقرر شد تا قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملتهای 2019 آسیا تمدید شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۵    
کتاب ایران در جنگ اثر کاوه فرخ با ترجمه شهربانو صارمی توسط نشر ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تاراج بیت المال در سازمان خصوصی سازی انتقاد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت و دو فوریت طرح عفو عمومی و تبدیل مجازات مخالفت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۹    
طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در حالی امروز در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد، که احمد علیرضابیگی ، نماینده تبریز از استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۹    
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه برای مبارزه با جهل باید آگاهی داشت، گفت: با علم آموزی، تحصیل و طلبگی آگاهی به دست می آید. با آگاهی هر دستوری را بدون تحلیل نمی پذیریم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۰    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود خواستار یک شبکه تلویزیونی سراسری برای ترک ها و تدریس زبان ترکی در مدارس به جای زبان روسی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷    
فرزندش را دوست دارد؛ خدا را هم دوست دارد؛ فرزندش که شهید می شود به پدر خانواده دلداری می دهد؛ می گوید که دستانش را به سوی آسمان بلند کند و بگوید خداوندا این قربانی را از ما قبول کن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۴    
استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: روز قیامت زمین، زمان و فرشتگان شهادت می دهند که آقایان مسئول، کجا چه رأیی دادند و چه رأیی ندادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۵    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همگی ما باید در راه تعالی آموزشی کشور تلاش کنیم، به دانش آموزان احترام بگذاریم و رسالت دینی خود را در بهبود وضعیت علمی کشور انجام دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۹    
عضو شورای گروه شهرسازی جامعه مهندسان مشاور ایران گفت: وقتی طرح جامع از طرف شورای عالی شهرسازی تصویب می شود نمایندگان تمام دستگاه ها آن را امضاء و تعهد به اجرای آن می دهند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۸    
شهردار تهران گفت: هوشمندسازی ترافیک از مهم ترین برنامه های شهری است و باید برای رسیدن به این هدف تجهیزات بیشتری فراهم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه دانشجویان و دانش آموزان کشور نباید به دنبال کسانی باشند، که طبل توخالی هستند، گفت: برخی از افراد بدون هیچ اعتقادی سر و صدا ایجاد می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۵    
نطنز-امام جمعه بادرود گفت: پیام هفته دفاع مقدس ظلم ستیزی، استکبار ستیزی، دشمن ستیزی و بصیرت افزایی مردم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۴    
آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان " شناسنامه شهر" سه شنبه سوم مهر ماه در محل گلستان شهدا با حضور سردار مرتضی قربانی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، ایثارگران، جانبازان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۰    
شهردار اصفهان گفت: دانش آموزان باید مشکلات زیست شهری را دقیق تر بیابند و به مدیران مشاوره دهند تا زمینه آسایش و آرامش در شهر فراهم شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۷    
رییس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: به دلیل ابلاغ نشدن دستورالعمل اجرایی درباره چگونگی دریافت مابه التفاوت ارزی از خودروهای وارد شده با ارز 4200 تومانی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۷    
کاریکاتوریست اصفهانی در هشتمین دوره جشنواره بین المللی تورهان سلجوق ترکیه، موفق به کسب جایزه سوم کارتون شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده ها حاکی از آن است که برخی از بانک های خصوصی اقدام به افزایش نرخ سود بانکی کرده اند که این موضوع غیرقابل قبول است و به تخریب بخش ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۹    
سمیرم-رییس اداره آموزش و پرورش سمیرم گفت: دانش آموزان بیشتر به رفتار معلمان دقت می کنند نه گفتار آنها، پس معلمان در رفتار خود مسئولیت پذیری و قانونمندی را اعمال تا دانش آموزان هم الگوبرداری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۴    
50 دانش آموز دبیرستان دخترانه صالحین به عنوان مشاوران افتخاری کمیسیون عمران و حمل و نقل و همیاران شورای اسلامی شهر تهران منصوب شدند .
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۳    
و باز هم مدارس چشم به در دوخته اند و به انتظار نشسته اند تا سال تحصیلی جدید را همراه با دانش آموزان آغاز کنند. با آغاز سال تحصیلی در اول مهر، میلیون ها دانش آموز به شوق آموختن، روانه مدرسه می شوند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۰    
نخستین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ ها (Startexpo2018) در روزهای سوم تا ششم مهرماه امسال در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۵    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ترافیک روز اول مهر ماه در سطح شهر اصفهان با استفاده از تجربیات ترافیکی سال های گذشته روان بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۹    
قائم مقام انجمن نابینایان ایران گفت: متاسفانه هنوز بسیاری از بانک ها به مسئولیت اجتماعی خود عمل نکرده اند در صورتی که بنا به مصوبه سازمان ملل متحد که دولت های عضو این انجمن را موظف به ایجاد شرایطی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۵    
دروازه بان تیم هندبال سپاهان گفت: سه هفته لیگ تعطیل است و در این مدت به رومانی می روم، چرا که با چند تیم در لیگ رومانی صحبت کردم و باید برای انجام تست در باشگاه های رومانی حاضر شوم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰    
تیران-مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: 12 هزار دانش آموز این شهرستان با آغاز سال تحصیلی جدید راهی 110 مدرسه شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۵    
روحانی با اشاره به این که آمریکا بیش از همیشه حالت قلدرمآبانه خود را به رخ جهانیان می کشاند، گفت : همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران حرف های زیادی برای گفتن در سازمان ملل دارند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۲    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی اهواز گفت: دستگاه های امنیتی کشور باید این موضوع را جدی بگیرند. موضوع امنیت ملت، مساله ای نیست که تعلل در آن توجیهی داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۹    
رییس آموزش و پروش ناحیه شش اصفهان از نیاز به 30 مدرسه جدید در این ناحیه آموزشی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۶    
نطنز -وحدت و همدلی بسیج و سپاه دشمنان را ناامید کرده و در اهدافشان ناکام گذاشته است زیرا آنان تنها راه نفوذ در کشور را شکست خط وحدت می دانند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۶    
زنگ نمادین بازگشایی مدارس و زنگ مقاومت صبح امروز به صورت نمادین در مدرسه آسیه توسط خانواده شهدا به صدا درآمد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۳    
بیستمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۱    
رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: پوشش ترافیکی راهور شهرستان اصفهان در بیش از 300 تقاطع و معابر منتهی به مدارس انجام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۸    
نئو فرمالیسم رویکردی انتقادی است که بر مبنای فرمالیسم رواج یافت و پس از یک دوره رکود، دوباره پا گرفت و به ویژه در سینما بازتاب داشت این یادداشت با برداشت آزاد از کتاب "مفاهیم نقد فیلم" نوشته "مجید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۳    
عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: با نپیوستن به FATF (کارگروه مبارزه با تامین مالی تروریسم) ابزاری علیه خود به دست آمریکا و اسرائیل می دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۷    
پاتوق فیلم کوتاه اصفهان نزدیک دوسال پیش همزمان با پاتوق تهران شروع به فعالیت کرد. در این پاتوق فیلم های تازه ساخت از کارگردانان جوان فارغ از موضوع مشخص به صورت اکران هفته ای به نمایش گذاشته می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۲    
شاید عقرب ها را بیشتر در فیلم های وسترن آمریکایی دیده باشید، آنجایی که فیلم نامه نویس برای راحت شدن از دست یک شخصیت او را با نیش عقرب در بیابان می کشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۲    
مدت هاست که دغدغه گرانی و کمیابی پوشک نوزادان، بزرگسالان و لوازم بهداشتی بانوان به موضوعی نگران کننده برای بسیاری از خانواده ها تبدیل شده است و این ماجرا از زمانی نگرانی بیشتری را به بارآورد که به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده در ستاد مهر و همکاری ویژه پلیس راهور، صبح امروز ترافیک شهر به خوبی مدیریت شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۵    
نطنز -وحدت و همدلی بسیج و سپاه دشمنان را ناامید کرده و در اهدافشان ناکام گذاشته است زیرا آنان تنها راه نفوذ در کشور را شکست خط وحدت می دانند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۱    
رییس جمهور گفت: متاسفانه دیروز عواملی که پول، سلاح و سیاست و تبلیغاتشان از همسایگانمان در جنوب خلیج فارس آغاز می شود، مردم، نوجوانان و کودکان ما در اهواز را به خاک و خون کشیدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۱    
آخرین آمارها نشان می دهد که شاخص آلودگی ذرات PM2.5 در شهر ریاض، پایتخت عربستان 156 است که این موضوع سلامت افراد را به طور جدی در معرض خطر قرار می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۸    
شاید عقرب ها را بیشتر در فیلم های وسترن آمریکایی دیده باشید، آنجایی که فیلم نامه نویس برای راحت شدن از دست یک شخصیت او را با نیش عقرب در بیابان می کشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۰    
لنجان-نماینده مردم شهرستان لنجان گفت: با قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی و پیش بینی اعتباری که مسئولان امر در شهرستان داشتند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۹    
رییس جمهوری همزمان با آغاز سال تحصیلی 98-97 در پرسش مهر امسال از دانش آموزان خواست که بگویند تاکنون چه مهارت هایی آموختند و فکرمی کنند آموختن چه مهارت هایی برای زندگی شان مهم تر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: پنج اکیپ خودرویی و دو اکیپ موتوری بر فعالیت سرویس مدارس شهر نظارت دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۸    
بررسی های جدید محققان انگلیسی نشان می دهد رژیم غذایی مدیترانه ای، خطر سکته مغزی را به ویژه در زنان بالای 40 سال کاهش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۳    
در پی حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که به شهادت 25 نفر و زخمی شدن 70 تن دیگر منجر شد، دبیرکل سازمان ملل پیامی در محکومیت این اقدام و همدردی با مردم ایران صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۷    
آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید صبح یکشنبه با حضور رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی عترت منطقه 9 تهران برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۴    
حمله تروریستی روز شنبه – 31 شهریور – به مراسم رژه در اهواز هرچند بازتاب خبری گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت، اما اغلب از آن به عنوان حادثه تروریستی نام برده نشد و مورد تحلیل چندانی قرار نگرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۷:۴۴    
رییس حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان گفت: حمله تروریستی در اهواز دقیقا در روزی انجام شد که نماد وحدت ایرانیان و یادآور روزهایی است که بخش زیادی از جوانان ما با نثار جان خود از خاک و مردم این کشور دفاع ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۵:۴۲    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در نخستین روز مهرماه سال جاری و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید یک دستگاه اتوبوس ویژه دانش آموزان رونمایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در تمام فصل به غیر از بازی با پدیده در جام حذفی تیم برتر زمین بوده ایم، اما به دلیل این که گل زن نداریم بازنده شدیم ...