شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 19 مهر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۰    
کاروان ورزشکاران ایران در بازی های پارا آسیایی 2018 جاکارتا، پس از چین و کره جنوبی، سوم شد
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۸    
جمعیت هلال احمر ضمن تأسف بار دانستن اقدام خونگیر در دبیرستان تاکستانی اعلام کرد که از حق خود برای شکایت علیه این فرد استفاده کرده و تا صدور حکم قانونی پرونده شکایت را پیگیری خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۱    
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: مهرماه سال جاری 8000 کلاس درس به فضاهای آموزشی اضافه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۲    
جانشین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بر مبنای حکم جدید معظمٌ له به اعضای مجمع، وظایف نظارتی مجمع به جمع برگزیده ای از اعضای مجمع به انتخاب خود آنان منتقل شد و اختیارات مجمع در مقررات نظارت به این ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۴    
مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی گفت: مستندات موجود نشان می دهد که افشین ولیخانی پدر کودکی که در برنامه تلویزیونی فرمول یک ادعا کرده بود ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۵۵    
وزیر نیرو در نشستی با حضور مسئولان استان قم خواستار تصویب قانونی در مجلس برای برخورد با پرمصرف های آب و برق شد و نماینده قم در مجلس شورای اسلامی نیز قول پیگیری این موضوع را داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۰:۲۲    
همایش آیت نکویی ، ویژه گرامیداشت پدر اصلاحات و رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در مدرسه امام صادق (ع) اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۳۱    
شهرضا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرضا گفت: در سال جاری آتشنشانان شهرضا با انجام 240 عملیات، جان 128 فرد حادثه دیده را نجات دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۰۹    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۱    
استاندار اصفهان گفت: پلیس فقط ضابط قانون نیست، بلکه ضابط صلح و سازش در بین افراد جامعه نیز هست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۰    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: اصناف و بازاریان پشتوانه قابل اطمینان انقلاب اسلامی هستند که در هر شرایط در برابر دشمنی ها ایستادگی کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۹:۴۵    
لنجان-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: منتظر اقدامات همه جانبه مسئولان بخش فولادشهر هستیم، چرا که نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند به همکه مسائل رسیدگی کند و بر همین اساس همه مسئولان باید به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۳    
وزیر نیرو با بیان اینکه برای کمبود سه هزار مگاواتی برق در کشور 11 برنامه مدیریتی تدوین شده اس، گفت: برای تامین نیاز 8 هزار مگاواتی کشور به برق، 26 نیروگاه جدید در دست احداث است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۲۹    
نطنز-سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز گفت : حکم قضایی برای متخلف چرای دام در نطنز صادر شد
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۸    
امروز 11نوامبر روز جهانی دختر است. صندوق حمایت از کودکان می گوید آمار ازدواج کودکان در جهان نگران کننده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۹    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سه نفر از عوامل اجرایی دبیرستان دخترانه ای که حادثه خونگیری مشکوک درآن انجام شد بازداشت شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۲۶    
تیران-فرمانده انتظامی تیران و کرون از افزایش 43 درصدی دستگیری سارقان در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۸    
شهردار اصفهان گفت: برای رفع معضل سدمعبر برخوردهای فیزیکی و حذف آنان مورد پسندم نیست، این مهم باید از نظر جامعه شناسی و روانشناسی بررسی شود تا راهکار علمی و دقیق برای حل آن پیدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۱    
رییس جمهور با پیشنهاد رییس بانک مرکزی برای تخفیف 35 درصدی نسبت به نرخ ارز نیما برای زائران اربعین حسینی، موافقت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۲    
شهرضا - رییس اداره امور عشایر شهرضا گفت: مهمترین مشکلی که در حال حاضر عشایر منطقه با آن دست به گریبان هستند، کم آبی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۰    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۱    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۵    
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: مبالغ اضافی ناشی از کاهش قیمت ویزای اربعین، به حساب صاحبان آن باز گردانده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۹    
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست توافقات آشتی ملی امضا شده میان این جنبش و جنبش فتح را به مرحله اجرا درآورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۳    
یکی از مقامات دفتر نخست وزیری مالزی اعلام کرد، کابینه مالزی اجازه ملغی شدن مجازات اعدام در این کشور جنوب شرق آسیا را داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۶    
ایران و کشورهای همسایه در هفته ای که گذشت شاهد تحولات مختلفی بوده اند، اما دومین نشست مشترک ایران و عراق در خصوص مراسم اربعین، رژیم جدید ویزا با عمان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۳    
ایران و کشورهای همسایه در هفته ای که گذشت شاهد تحولات مختلفی بوده اند، اما دومین نشست مشترک ایران و عراق در خصوص مراسم اربعین، رژیم جدید ویزا با عمان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۳    
جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی شهر یزد با حضور در اصفهان، برای حل تعارض های پیش آمده میان مردم دو شهر، با مسئولان و فعالان اجتماعی شهر اصفهان به گفت وگو پرداختند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۴    
مدیر مسئول دبیرخانه مرکزی رقابت بهترین سخنگوی زبان انگلیسی استان اصفهان روند برگزاری نخستین رقابت بهترین سخنگوی انگلیسی استان اصفهان را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۴    
20 مهر ماه روز بزرگداشت حافظ، یکی از درخشان ترین ستاره های ادب فارسی است. خبرگزاری ایمنا به مناسبت این روز یک سوال از شهروندان پرسیده است؟ "آیا می دانید 20 مهرماه چه روزی است" پاسخ ها را ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۲    
تیم فوتبال سپاهان که خود را برای دیداری دوستانه با تیم فوتبال پیکان آماده می کند چند بازیکن مصدوم دارد که همگی در تمرینات شرکت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۲    
مدیر کل حوزه استاندار اصفهان گفت: دست روی دست گذاشتن باعث افزایش آسیب های اجتماعی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۸    
مراسم رونمایی از کتاب "روزنامه عاشورا" با حضور مؤلف و مترجم کتاب در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، این کتاب به مسائل و اتفاقات بامداد تا شامگاه عاشورا می پردازد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۶    
با موافقت رییس جمهور هزینه ویزای اربعین 107 هزار تومان کاهش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۰    
دبیر هئیت کوهنوردی استان اصفهان گفت: ورزشکاران ما همه هزینه هایشان را خودشان تقبل می کنند و هیچ ارگان و سازمانی از این بچه ها حمایت نمی کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۷    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پیش از ظهر امروز سرقت از طلافروشی میدان امام علی اصفهان گزارش شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۱    
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه با آن یک کار همگانی است و مختص یک اداره ، ارگان یا نهاد خاص نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۱    
سمیرم-روستاگردی و روستاگذرانی یکی از تفریحات مفرح و شادی است که مورد توجه شهرنشینان بوده زیرا حال و هوای روستا و نوستالژی شیرین پرسه در روستا، گمشده آنان است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۱    
امروز ( پنج شنبه) در مراسم اعلان عمومی شروع فرایند تهیه طرح جامع شهر اصفهان میثاق نامه این طرح قرائت و به امضای شهردار اصفهان، مدیر کل راه و شهرسازی استان، اعضای شورای شهر و مدیران شهری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۵    
نشریه طنز خطشه در دومین شماره، سه رباعی منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۶    
اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برای اعزام مهاجران عراقی متقاضی، به راهپیمایی اربعین اطلاعیه ای صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۳    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۶    
مشاور وزیر ارشاد و رییس کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بانوان سرپرست خانوار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۴    
بنیان گذار جامعه مهندسی شهرسازی ایران، اصفهان را سرآمد شهرهای ایران در بخش شهرسازی دانست و گفت: عوامل زیادی در این سرآمدی دخیل بوده اند؛ چرا که شهر اصفهان در یک زیست بوم ممتاز واقع شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۱    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: طی 24 ساعت آینده میانگین دمای هوای اصفهان دو درجه افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل آبفای روستایی استان اصفهان گفت: در شش ماه نخست سال جاری به 415 روستای استان اصفهان با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد تومان آبرسانی سیار شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۳    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: در تهیه و تدوین برنامه جامع شهر اصفهان با رویکرد جدید، باید به سوی کلانشهری دارای اقتصاد خلاق، پایدار و تاب آور، نوآور، زیست پذیر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۶    
شهردار اصفهان گفت: طرح جامع شهری باید یکپارچه باشد و شبکه ای از مشکلات شهر در آن دیده شود و برای تک تک معضلات شهر راه چاره بیندیشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۴    
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید بدانیم که چگونه از پتانسیل مؤسسات فرهنگی در پیشبرد اهداف و پیشگیری از آسیب های اجتماعی استفاده کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۸    
سی و ششمین شماره رسانه الکترونیک" فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۲    
جلسه سران قوای سه گانه با موضوع مسائل اقتصادی شب گذشته به مدت دو ساعت و نیم در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۶    
آبشار پونه زار از بزرگ ترین ظرفیت های گردشگری طبیعی استان اصفهان است که هفته گذشته نماینده فریدونشهر در شورای اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه چند سالی است سرمایه گذار بخش خصوصی مدیریت این منطقه را ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۶    
رییس جمهور سابق ایران که گفته می شود در دوران ریاست جمهوری اش مرتکب برخی تخلفات مالی شده است، در ماههای اخیر با انتشار توئیت ها و ویدئوهای جنجالی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۴    
لنجان-شهردار زرین شهر گفت: متأسفانه موضوع نداشتن فرهنگ رانندگی یکی از ضعف های فرهنگی جامعه به شمار می آید که باعث وقوع تصادفات می شود از این رو تغییر رفتار ترافیکی شهروندان و آموزش یکی از مسائلی است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۲    
ما زندگی هیجانی را می پسندیم. حوصله مان سر می رود مثل سوئیسی های قرتی، در یک رفاهِ حال به هم زن و یک رکود و کسالت بنشینیم از غروب پاییز لذت ببریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۹    
آبشار پونه زار از بزرگ ترین ظرفیت های گردشگری طبیعی استان اصفهان است که هفته گذشته نماینده فریدونشهر در شورای اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه چند سالی است سرمایه گذار بخش خصوصی مدیریت این منطقه را ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تهیه و تدوین برنامه جامع شهر اصفهان با مشارکت مردمی که حس تعلق به شهر همواره دغدغه آن ها بوده، پیش می رود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۳    
ممنوعیت فعالیت 9 شرکت صرافی به دلیل رعایت نکردن ضوابط خرید و فروش ارز از سوی بانک مرکزی اعمال شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۰    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: در تهیه طرح جامع شهری باید به چهار رکن قابلیت زندگی برای مردم، رقابت پذیری، حکومت خوب شهری و مشارکت توجه ویژه شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۴    
رییس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: بسکتبال، هندبال و والیبال در این استان ریشه دار هستند و وجود باشگاهی در سطح اول کشور برای هرکدام از این رشته ها ضروری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۳    
اردوی رسانه ای بازدید خبرنگاران اصفهان از موسسه مطبوعاتی فرهنگی ایران برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۷    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مشارکت عموم مردم، متخصصان و فرهیختگان برای بازنگری طرح جامع شهری اصفهان رویکرد نوینی است که برای نخستین بار در کشور اجرا می شود و باید این اتفاق را ارج بنهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۱    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه ها باعث جذب توریست های داخلی و خارجی و افزایش مدت ماندگاری آنها در شهر شده و به رونق اقتصاد گردشگری کمک می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۲    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: اگر در داخل بتوانیم همگرایی و وحدت را بین طیف های مختلف سیاسی ایجاد کنیم، قطعا می توانیم از مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند، عبور کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۹    
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اهواز گفت: برای جذب و حفظ سرمایه گذار در پروژه های مدیریت شهری باید بسترهای لازم فراهم شود چراکه یکی از اهداف حضور سرمایه گذاران در پروژه های ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۱    
تصاویر ماهواره ای نشان از شکافی طولانی و ناهموار در طول بخش غربی جزیره "پاین" در قطب جنوب می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۱    
معاون وزیر امور خارجه روسیه و معاون مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام و تداوم اجرای آن گفت وگو کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۸    
صدای باد میان صفحه های کتاب پیچیده و گویی آنها را به رقص در آورده است. نم نم باران پاییزی بر کلمات بوسه می زند گویا باران باور دارد که کلمات از هویت و فرهنگ یک کشور پاسداری می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۹    
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شهرهایی که با مشکلات متعددی در حوزه طرح تفصیلی مواجه بوده، باغبادران است زیرا مشاوران تهرانی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۶    
رییس جمهور آمریکا چهارشنبه شب به کشورهایی که قصد دارند بعد از اجرا شدن تحریم ها علیه ایران به خریداری نفت از این کشور ادامه دهند، هشدار داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۵    
دبیر کمیته ورزش و بازی کودکان استان اصفهان گفت: زیرمجموعه بازی های کودکان بر مبنای حرکت های بنیادی و اهداف خاص برنامه ریزی شده که رعایت آن لازم است و مهارت های بنیادین و پایه در سنین کودک زیر هفت سال ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۵    
دقایقی پیش مراسم اعلان عمومی شروع فرایند تهیه طرح جامع شهر اصفهان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران شهری و استانی آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۲    
دهاقان – فرماندار شهرستان دهاقان گفت: مسئولان نقش مهمی در تکمیل پازل سلامت جامعه ایفا می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۶    
شهر آدلاید، یکی از پاک ترین شهرهای جهان است که در میان شهرهای استرالیایی، تمیزترین و پاکیزه ترین آب و هوا را به خود اختصاص داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۰    
معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه گفت که پیش بینی های مقابله ای لازم در صورت تمکین نکردن ترامپ به رأی دیوان لاهه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۸    
رییس حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان گفت: نگاه زنان برای ارتقاء جایگاه خود نباید فمینیستی و زن سالارانه باشد؛ چرا که این نوع نگاه و باور یک آسیب است؛ نوع نگاه آنها باید بر مبنای شایسته سالاری باشد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۹    
لنجان-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از کشف انبار احتکار لوازم یدکی خودرو در این شهرستان خبر داد.