جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 7 مهر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۵    
توقیف لوازم خانگی قاچاق، کشف 1560 نخ سیگار خارجی قاچاق در فریدن، کاورهای موبایل قاچاق در نجف آباد، خروج ناگهانی پژو از جاده و مرگ رانند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۴۰    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت : مناطق مختلف کشور نیازمند چهار یا پنج پایگاه هوایی اطفای حریق است تا آتش سوزی های غیر قابل دسترس در جنگل ها و مناطق حفاظت شده را پوشش دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۳۴    
سامانه آتش نشانی هوایی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شاهین شهر اصفهان رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۱:۴۸    
تیران-مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: تامین نیازهای مددجویان بهزیستی به اعتبار مالی و مشارکت خیران نیاز دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۱:۳۶    
لنجان-نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان قبول نخواهیم کرد، پروژه هایی که فرماندار شهرستان از آن بی اطلاع بوده اجرایی شود چراکه در مرحله نخست مسئولان ارشد لنجان باید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۸    
جمعی از نمایندگان مجلس با نگارش نامه ای خطاب به علی لاریجانی ضمن تاکید بر اینکه تاکنون کار تحقیقی و دقیق با استفاده از نظرات همه کارشناسان درباره FATF انجام نشده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد، غرب می خواهد بر خلاف واقعیت، از ایران تصویر یک شیطان بسازد در صورتی که این آمریکا است که باید تلاش کند تا موضع و سیاست خود را در قبال ایران تغییر دهد تا اتفاقات ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۰    
شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی از وجود خودروها اشباع شده و ترافیک سنگینی بر آن حاکم شده است، ترافیک در این بزرگراه باعث توقف کامل خودرو در حوالی خروجی آتشگاه و پل فلزی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۶    
آیین افتتاح تماشاخانه ماه و رونمایی از کتاب غلغله پریشان، اثر مرحوم ابراهیم کریمی هسنیجه، عصر شنبه _7 مهرماه_ در عمارت سعدی حوزه هنری اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۵۲    
رییس جمهور در حکمی رحمانی فضلی را به عنوان رییس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۹    
لنجان-شهردار زرین شهر گفت:آتش نشانان جان خود را به واسطه عشقی که به مردم دارند کف دستشان می گیرند و با حرفه خود که مملو از عشق به هم نوع است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۲    
دهاقان –رییس اداره آتش نشانی شهرستان دهاقان از وقوع 14 حادثه در هفته گذشته در این شهرستان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۲    
دومین جشنواره تئاتر استانی روح الله در بخش های تئاتر صحنه ای، خیابانی و بخش ویژه کودک و نوجوان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۶    
معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح "معلم تمام وقت" در 2 شورای حقوق و دستمزد و توسعه مدیریت تصویب شد و کلیاتش این است که اگر یک فرهنگی 6 ساعت بیش تر از ساعت موظفی تدریس کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۷    
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از راه اندازی سامانه ای برای ارسال پیامک به رانندگان خودروهای سنگینی که مجوز ترددشان درحال اتمام است، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۴    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز گفت: به دنبال افزایش ساعت مسافرگیری قطارشهری تا ساعت 19، 40 درصد بر میزان مسافران قطار شهری افزوده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۵    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 50 هزار تومان افزایش نسبت به همین ساعت در روز گذشته، به پنج میلیون و 51 هزار تومان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۶    
سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: اگر فدراسیون بتواند دلار 4200 تومانی که دولت مشخص کرده بود را در اختیارمان قرار دهد به مسابقات جام باشگاه های آسیا اعزام می شویم در غیر اینصورت نمی توانیم برویم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۳    
براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به ریاست رییس جمهوری، هر شخص حقیقی و حقوقی با رعایت مقررات بانک مرکزی می تواند به هر میزان اسکناس ارز وارد کشور کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۲    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: بازیکن باید تمام انرژی خود را بگذارد و مسلمان هم اگر نمی خواهد انرژی اش را در زمین بگذارد، باید ساکش را بردارد و به منزل برود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۹    
همزمان با آغاز دور مجدد اکران ها هفته پر ترافیکی برای سینمای ایران رقم خورد و "تنگه ابوقریب" پرمخاطب ترین فیلم هفته شناخته شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۹    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به افزایش اختیارات بانک مرکزی براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا، پیش بینی می شود نرخ ارز کاهش یابد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۳    
رییس اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح مدت زمان خدمت وظیفه ی عمومی را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۳    
فیلم رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش، در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در سال 92 برنده 9 جایزه شد و در تیرماه 94 به اکران عمومی در آمد، اما پس از چند ساعت و در پی مخالفت هایی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۰    
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه استیضاح فرصتی برای پاسخگویی است، گفت: تصور کردم که نمایندگان مجلس به طور حتم در پس این تابستان پرچالش، قصد دارند درباره چگونگی پشت سرگذاشتن آن سوال کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۷    
طرح پیشنهادی " ساماندهی الکترونیکی کارگران شهری" بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۴    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب کرد هر شخص حقیقی و حقوقی با رعایت مقررات بانک مرکزی می تواند به هر میزان ارز به صورت اسکناس وارد کشور کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۱    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: چرا دعوت به رعایت عدالت و حقوق شهروندی از سوی منتخب مردم جرم تلقی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان با اشاره به جمع آوری کارگاه عمرانی مترو و تغییر چهره میدان امام حسین (ع) گفت: طرح اصلی این میدان نیز در حال تکمیل است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۰    
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح "ساماندهی الکترونیکی کارگران شهری" به منظور ساماندهی کارگران فصلی میادین سطح شهر اصفهان در دستور کار قرار می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۱    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۱    
مصر با نیاز سالیانه 90 میلیارد متر مکعب در حال حاضر از کمبود 30 میلیارد متر مکعب آب رنج می برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۱    
یک کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به تعطیلی کنسول گری آمریکا در بصره گفت: تمام فتنه ها و اختلافات مردم بصره زیر سر کنسولگری آمریکا و عربستان است و آمریکا به دلیل ترس از خشم مردم این کنسولگری را ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۲    
شهرضا – بیماری های قلبی مهمترین عامل مرگ و میر مردم شهرضا در بین انواع بیماری های غیرواگیر هستند که سالانه سبب مرگ و نارسایی جسمی بسیاری از شهروندان می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۹    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: میزان ارز مورد نیاز برای واردات لاستیک سنگین در همسنجی با پارسال با افزایش بیش از 2 برابری، از 300 میلیون به بیش از 700 میلیون دلار رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۴    
فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه طاها اقدامی در حادثه تروریستی اهواز، تاکید کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۸    
کودک پنج ساله ای در فلاورجان بر اثر اذیت و آزار خانواده جان خود را از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۲    
تیران-مدیر کمیته امداد شهرستان تیران و کرون از کمک بیش از 600 میلیون ریالی توسط خیران و مردم به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۰    
خوانسار- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی همراهی، همدلی و هم نوایی همه ملت و کمک مسئولان است تا از این جنگ تمام عیار با سر بلندی عبور کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: به عقیده اقتصاددانان وضع بی ثباتی بازار معلول عدم قطعیت در جامعه است و هیچ سمی مهلک تر از عدم قطعیت برای اقتصاد وجود ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۸    
مادری که پس از سی و چند سال از انتظارش کم نکرد، از پایداری و استقامتش هم کم نکرد؛ الگویش را مادر وهب، یار امام حسین (ع) قرار داده بود؛ اصلش رو دادم در راه خدا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۷    
نماینده فریدن در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: بیش از 100 گروه حفاری غیرمجاز در غرب استان فعال است که قوانین کنونی در برخورد با این حفاری های غیرمجاز دارای نقایص بسیار زیادی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۱    
زیر گنبد های فیروزه ای، در شهر فرهنگ و هنر هفته ای فرهنگی را پیش رو خواهیم داشت هفته ای پر از رنگ هایی که در دیوار های گالری ها در هم آمیخته می شوند و نور هایی که در صحنه تئاتر هنرنمایی می کنند و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان فردا - یکشنبه- در مورد لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) با حق شرط های منسجم تر و متناسب با ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۵    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: طی دو روز آینده افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید برای اکثر نقاط استان اصفهان پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در گزارشی 9 مهاجم سرشناس تاریخ جام ملت های آسیا را به رای گذاشته تا بهترین مهاجم تاریخ این رقابت ها را انتخاب کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۶    
اهالی روستای "طرار "هشت سال است که صبح خود را با صدای چرخ خودروها و ماشین آلات بهره برداری از معدن شن و ماسه آغاز می کنند؛ چرخ هایی که روز به روز زیاد می شوند و روزی مردمان این روستا را از بین می برد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش نشانان در همه ایام جان برکف در خدمت مردم و کشور هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۰    
رییس هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: شهر اصفهان زلزله خیز متوسط است از این رو برای هر ساختمان باید نقشه های سازه تهیه و پیمانکار ها مکلف به ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۱    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تعداد 10 دستگاه اتوبوس نو مدل اسکانیا به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان در منطقه 14 اضافه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: در تابستان کم آب امسال تانکرهای آبرسانی با استفاده از نیروهای این سازمان در سه شیفت، آبیاری درختان و فضای سبز شهر را انجام و از خطر نابودی نجات دادند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۵    
شهردار اصفهان گفت: در طول یک سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در سازمان آتش نشانی افتاده و وضعیت آتش نشانان نسبت به گذشته بهتر شده، اما هنوز مورد رضایت نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۰    
کارگردان و نویسنده تئاتر گفت: تئاتر در ایران هنوز جوان است و زیاد به آن پرداخته نشده، تئاتر یک هنر وارداتی است و حتی یک سده از ورود آن نمی گذرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۷    
سومین شماره شهرگاه _مجله الکترونیکی تخصصی مدیریت شهری_ منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۴    
ملی پوش فوتبال بانوان گفت: تمرینات خوبی را تا الان انجام داده ایم و تمام تلاشمان را می کنیم تا از مرحله مقدماتی به مرحله اصلی مسابقات المپیک 2020 توکیو صعود کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۵    
وزیرخارجه کشورمان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با همتایان الجزایر، اتریش، هلند و سوریه دیدار و گفت و گو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۸    
پورمحمد شریعتی نیا در انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهرستان اصفهان به سمت رییس این شورا انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۶    
یکی از بهترین روش ها در درمان بیماری های قلبی، اصلاح غذاها، پرهیز از عصبانیت و مصرف برخی از داروهای گیاهی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۳    
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نسبت به فرسوده بودن ناوگان هوایی کشور هشدار داد و گفت: 50 درصد هواپیماهای کشور فرسوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۳    
به رغم مخالفت عربستان و هم پیمانانش، شورای حقوق بشر سازمان ملل با تمدید مهلت تحقیقات درباره جنایت های جنگی در یمن موافقت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۶    
سمیرم_ رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمیرم گفت: بیش از 200 اصله درخت سیب شهر سمیرم طعمه آتش شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی وزارت کشور از آغاز اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و تغییر مدیران در این وزارتخانه خبر داد و گفت: مهدی جمالی نژاد ، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۵    
بیست و پنجمین شماره رسانه الکترونیک" فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۶    
مدیرامور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: برداشت گردو از سه هزار و 250 هکتار باغ های بارور این محصول در استان اصفهان، پیش بینی می شود به سه هزار و 800 تُن برسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۸    
انفجار قهقهه ها، سکوت سنگین و تاریکی وهمناک صحنه را در هم می شکند. دیگر باید کُشت،عرصه را تنگ کرد برای عشق... شیرین دور می شود از فرهاد تا رها کند، فرهادی را که پشت سر می گذارد او را ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۳    
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت حدفاصل خیابان های طالقانی تا میرداماد تاکنون 65 درصد پیشرفت داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۷    
رییس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: وضعیت بازار تلفن همراه روز به روز بدتر می شود؛ این روزها ما به هیچ وجه و از هیچ طریقی واردات تلفن همراه نداریم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۴    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار نفر برای تغییر جنسیت به مراکز بهزیستی استان اصفهان مراجعه کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۸    
لنجان-وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در روزهای اخیر شاهد حادثه ای تروریستی در اهواز بودیم که باعث به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان شد و بار دیگر مردم به صحنه آمدند و مراسم تشییع پیکر شهدای این ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۶    
شهردار اصفهان گفت: مردم اصفهان شهادت می دهند که آتش نشانان از فداکارترین و شجاع ترین مردان این شهر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۸    
گلپایگان- نماینده مردم شاهین شهر،برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: تورم بالایی در نقدینگی نهفته است که هنوز بیدار نشده، نقش مخرب سیستم بانکی در اقتصاد کشور از دلایل بروز مشکل اقتصادی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۵    
مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست استان اصفهان گفت: طرح بازچرخانی آب که از سوی استاندار مطرح شده است هنوز برای تایید به اداره کل محیط زیست ارسال نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۹    
29 سپتامبر هر سال مصادف با هفت مهر به عنوان روز جهانی قلب در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۰    
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: توافقات لازم برای آزادسازی 11 پلاک باقی مانده در مسیر اجرای پروژه سالن گلستان شهدای اصفهان انجام شده و تا یک ماه آینده نهایی خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۰    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: افزایش 12 تا 15 درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در شورای اسلامی شهر اصفهان در حال بررسی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۷:۰۰    
یک تحلیل گر روابط بین الملل گفت: اعمال تعرفه های سنگین بر کالاهای چینی در کوتاه مدت باعث می شود چرخه تولید آمریکا و در نتیجه رونق اقتصادی و اشتغال زایی افزایش یابد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۷:۰۰    
نوع خاک ریزها تغییر کرده، اینجا خبری از صدای اسلحه، بوی باروت و جنگ نیست، اما هنوز بوی مردانگی و ایثار به مشام می رسد...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش نشانی عشق، آتش و جان است، اما متأسفانه هنوز سختی های این شغل برای بسیاری از افراد شناخته شده نیست.