پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۱:۲۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 7 خرداد 1401 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1401 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1401 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1401 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1401 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1401 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 1 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 2 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 3 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 4 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 5 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 6 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 7 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 8 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 9 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 10 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 11 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 12 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 13 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 14 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 15 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 16 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 17 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 18 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 19 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 20 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 21 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 22 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 23 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 24 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 25 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 26 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 27 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 28 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 29 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 30 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1401 
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی صنعت برق گفت: دستگاه های مجاز استخراج رمز ارز در زمان اوج مصرف برق در صورت بروز محدودیت با اعلام دیسپاچینگ ملی از شبکه خارج می شوند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۰    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که ساعت هوشمند امیزفیت T-Rex 2 با نمایشگر AMOLED و شارژدهی 24 روزه معرفی شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۰    
نوسان بیت کوین حوالی قیمت 30 هزار دلار سرمایه گذاران و تریدرها را سردرگم کرده است و نمی توانند مسیر بعدی قیمت این رمز ارز را پیش بینی کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۱    
پلی استیشن پنج غول سونی، بیش از یک سال و نیم است که در بازار به فروش می رسد و استقبال بی نظیری از سمت کاربران نسبت به این کنسول فوق العاده انجام شده با این وجود سونی همچنان پشتیبانی پلی استیشن چهار ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۱    
اگر شما هم با ما هم عقیده هستید که وجود موهای سالم و زیبا، بخش مهمی از زیبایی است (احتمالاً دانشمندان تلاشی برای پیدا کردن درصد دقیق این تأثیر نکرده اند) و در عین حال روی روان و اعتماد به نفس اثر می ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۱:۳۰    
تصاویر فاش شده از قاب محافظ گلکسی زد فولد چهار نشان می دهد که نمایشگر این گوشی تاشو عریض تر از نسل گذشته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۰۶:۲۵    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: به نظر می رسد به دلیل وجود کشتی های متعدد یونانی در آب های خلیج فارس و دریای عمان، این کشور سعی خواهد کرد از تنش های رودررو و مستقیم با ایران پرهیز کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۸    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران گفت: کمتر از 10 درصد املاک شهرداری تهران سند تک برگی دارند، در حقیقت باید چرخه خدمت و مولدسازی را انجام دهیم که بخشی از آن به مولدسازی املاک و مستغلات مربوط است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۵    
نگهداری گل و گیاه آپارتمانی همیشه برای دکوراسیون داخلی و زیباتر کردن آن گزینه ای عالی و به صرفه است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۰    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با اجرای عملیات عمرانی و احداث تونل زیرگذر در بلوار نور، احداث فضای سبز فاز اول این پروژه در دستور کار قرار گرفت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۲    
همکاری مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه محور مورد تاکید روسای مجلس و مجمع در نشستی مشترک بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش چند برابری هزینه خدمات پستی تکذیب می شود. جای نگرانی برای کسب وکارهای خانگی و مشاغل بهره مند از خدمات پستی وجود ندارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۱    
فیلم برادان لیلا توانست برنده جایزه بزرگ فیپرشی یا فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم در جشنواره فیلم کن شود ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۵    
سرپرست پتروشیمی آبادان در بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پتروشیمی آبادان گفت: ایجاد واحدهای جدید فرآیندی همسو با تکمیل زنجیره ارزش از برنامه های توسعه ای پتروشیمی آبادان است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۸    
برنامه جوکر به دلیل همدردی با مردم داغدیده آبادان این هفته پخش نمی شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۹    
برنامه مسابقات هفته پایانی لیگ برتر فصل 1401-1400 اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۳    
مسابقه کتابخوانی بانوی ملکوت براساس کتاب شهیده غربت نوشته یوسفعلی یوسفی از سوی فرهنگسرای اندیشه در دهه کرامت برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۰۶:۲۱    
تحلیل مبنایی و تاریخی رهبر فرزانه انقلاب از تغییر یک معادله حیاتی در فتح خرمشهر باید به عنوان یک قاعده در طول سال های آینده و در حوادث و رخدادهای مختلف این دنیا مورد توجه مسئولان به خصوص جوانان قرار ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۳:۵۷    
دادستان کل کشور اعلام کرد: هیئت عالی در دادستانی کل تعیین شده است که فردا (یکشنبه) عازم آبادان می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۳:۴۲    
انگلیس با ابداع یک فضاپیما برای جمع آوری ماهواره های مرده، جنگی علیه زباله های فضایی آغاز کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۳:۳۹    
دو تیم رئال مادرید و لیورپول در چارچوب دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفته اند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۷    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در پی برخی شایعات در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر افزایش و چند نرخی شدن قیمت بنزین اطلاعیه ای صادر و اعلام کرد که افزایش قیمت بنزین شایعه است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۱    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجموعه شورای شهر در تصویب طرح تفصیلی جایی برای بازنگری دیده است و این یکی از وظایف اصلی نهاد راهبری و پایش طرح های توسعه و عمران شهر تهران است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۳    
روش های گوناگونی برای ترمیم و التیام زخم ها استفاده می شود که وکیوم درمانی یکی از شیوه های نوآورانه است و در حال حاضر به همت یک شرکت دانش بنیان ایرانی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۲:۴۲    
شپی نوشته سامرست موام به کارگردانی علیسام صادقی؛ روایت دراماتیک زندگی یک مرد آرایشگر است که از شانزدهم خردادماه در تماشاخانه ملک روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۲:۲۴    
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در ارزیابی تحقق پذیری طرح تفصیلی کلانشهر کرج از همه ظرفیت های استان استفاده شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۶    
پیش بینی می شود رشد قیمت دلار فردا در بازار تأثر گذار باشد. پیش بینی رشد سه الی پنج هزار واحدی را برای بازار داریم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۱:۵۷    
هیئت دولت فردا را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۵    
هر واحد از پالیگان در این لحظه با قیمت 58 سنت با احتساب نرخ تتر 31,040 تومان معادل 18,101 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 464.05 میلیون دلار است ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۶    
شهردار کرج گفت: بازگرداندن هویت باغ شهری به کرج از طریق توسعه سرانه فضای سبز از مهم ترین برنامه های مدیریت شهری است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۱:۱۵    
بیت کوین با از دست دادن سطح 29 هزار دلار در محدوده 28 هزار دلار معامله می شود. حال دو مقاومت جدی در پیش روی خود دارد و گویا توان کافی برای باز پس گیری سطوح از دست داده خود را ندارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران با هرگونه اقدام نظامی و توسل به زور در خاک دیگر کشورها به منظور حل و فصل اختلافات فیمابین مخالف بوده و آن را ناقض تمامیت ارضی و حاکمیت ملی این کشورها دانسته و این ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۰:۵۷    
فولاد با بیشترین میزان تأثیر منفی در صدر جدول قرار گرفت، برخی از نمادهای بزرگ بازار در منفی شش درصد قیمتی قرار گرفتند. بازار فرابورس نیز وضعیت مساعدی نداشت و 90 واحد افت کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۸    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حکم کمیته اخلاق در ارتباط با پرونده تخلفات رئیس معزول فدراسیون فوتبال را تایید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۸    
سامانه بلیط فروشی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان معرفی و آغاز به کار کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۸    
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری از نیروی انسانی برای نظافت بزرگراه ها استفاده نمی شود و این کار توسط ماشین های مکانیزه انجام می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۶    
معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان با بیان اینکه قوانین و استاندارهای ساختمانی باید به روز شود، گفت: به عنوان مدعی العموم در صورت بروز هرگونه حادثه ای، هیچ سازمان و فردی را رها نخواهیم کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۰:۲۴    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه فرونشست زمین ارتباط معناداری با کاهش آب های زیرزمینی دارد ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۰:۰۳    
مدیر منطقه هفت شهرداری کرج گفت: بوستان آموزش ترافیک این شهر با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد ریال افتتاح شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۹:۵۱    
آمار منابع آبی نشان می دهد تا هفتم خرداد میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور به حدود 27 میلیارد و 60 میلیون مترمکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته شش درصد کاهش داشته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۹:۴۲    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: نزدیک به 30 هزار خانوار در سامانه سازمان بهزیستی ثبت نام کردند که پرونده 17 هزار خانواده کامل و آماده شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۹:۲۷    
شهردار زنجان گفت: با توجه به فرسوده بودن ناوگان اتوبوسرانی شهر و ضرورت نوسازی پس از سال ها، شهرداری موفق به دریافت اعتبار برای خرید 18 دستگاه اتوبوس یارانه دار شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۲    
رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر در بین هواداران خود در گردهمایی سالانه انجمن ملی سلاح از عزم خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 2024 خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۳    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۸    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: براساس مطالعات انجام شده، محدوده ها و بناهای متأثر از فرونشست و ابعاد آن در اصفهان شناسایی شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۹    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شصت وششمین جلسه علنی شورا طرح مصوبه تامین منابع مورد نیاز پروژه توسعه و آب رسازی تاسیسات آبی شهر تهران بررسی می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۰    
نحوه گرفتن جهیزیه بدون سیاهه یکی از سوالات همیشگی افراد با وکلای خود هست، طبیعی است بدون داشتن سیاهه استرداد جهیزیه افراد باکمی مشکل مواجه خواهند شد؛ امّا با این همه ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۷    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه فروریختن ساختمان در آبادان و جان باختن جمعی از هموطنان و دعوت مردم شریف آبادان به حفظ آرامش ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۵    
کشف جسد متلاشی شده یک کودک، چاقو چاقو کردن مادر و دختر به خاطر گربه، اعترافات عامل شلیک های خیابان طالقانی، حمله سگ ولگرد به کودک پنج ساله، کلاهبرداری در نقش مأمور نظامی و امنیتی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۰    
شناخت اختلال کم کاری غده تیروئید، پیشگیری و کنترل کم کاری تیروئید با تغذیه مفید، فاکتورهایی خطر ابتلاء به کم کاری تیروئید ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۵    
محمد پورمحمد مدافع ملوان بندرانزلی با این تیم به لیگ برتر صعود کرد تا رکورد جدید و جالب توجهی از خودش خلق کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۶    
وزیر جهاد کشاورزی بر افزایش 30 درصدی ظرفیت جوجه ریزی زنجیره های پرورش تاکید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۷    
در این بسته خبری از راه اندازی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) قرچک تا اجرای 25 هزار مترمربع آسفالت در یاسوج و ساماندهی صنوف آلاینده سرابله را بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: اعضای بدن بیمار کاشانی به چند بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۲    
اخیرا گروهی از محققان دانشگاه باث انگلیس اظهار کرده اند شکر با کمک اشعه فرابنفش می تواند پلاستیک ها را تخریب پذیرتر کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۳    
در این بسته خبری در مورد مشخصات صفحه نمایش پیکسل هفت و پیکسل هفت پرو گوگل فاش شد، اپلیکیشن جدید Gallery Go نام Go را حذف می کند و عرضه اوپو A57 4G با تراشه هلیو G35 و شارژ سریع تر می خوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۱۸    
اُپرا تئاتر لیلی و مجنون به کارگردانی عرشیا شفیعیون هر شب از یکم تا بیست و هفتم خردادماه در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۳    
شهردار سنقر گفت: اجرای طرح های آب و فاضلاب واحدهای ناحیه کارگاهی جان احمد مورد پیگیری قرار گرفت و به زودی اجرای این طرح در محل آغاز می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۰    
شهردار زاهدان گفت: بسته پیشنهادی سال جاری در خصوص موضوعات کاهش آسیب های اجتماعی تدوین شده است و به مرحله اجرا خواهد رسید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۵۴    
در حال حاضر دو سامانه در اختیار متقاضیان یارانه است که باید بدانند هر یک از آنها کاربرد جداگانه ای دارد؛ سامانه ثبت اعتراض که محدود به گروه خاصی است و سامانه ثبت نام که محدودیتی برای ورود ندارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۸    
فرماندار قشم از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی حوالی ظهر امروز شنبه هفتم خرداد در نزدیک روستای کووه ای از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در احکام جداگانه ای سرپرست مرکز حراست، مدیرکل پشتیبانی، سرپرست دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی ها و جانشین وزیر در امور دانش بنیان این وزارتخانه را منصوب کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان علل جان باختن راننده خودروی پژو 206 که در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی از سطح راه خارج شده و با تیر چراغ برق برخورد کرده بود را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۰    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار گفت: اکنون قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ بین 26 تا 27 هزار تومان، یعنی حدود هشت هزار تومان زیر قیمت مصوب سال گذشته به فروش می رسد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۷    
مواد لازم و آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه ماکارونی به همراه نکات مهم برای خوش طعم کردن ماکارونی مجلسی با گوشت چرخ کرده و مرغ در این مطلب آموزش داده شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۹    
رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان خرمبید گفت: حال عمومی همیار محیط زیست که در حادثه درگیری با شکارچیان مجروح و به بیمارستان صفاشهر منتقل شده بود خوب است و نیازی به انتقال مصدوم به شیراز نیست.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۰    
شهردار دلیجان از آغاز عملیات نصب پایه دوربین های نظارتی و پلاک خوان در تمام ورودی های شهر خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس شورای اسلامی شهر گز گفت: ساماندهی حوزه حمل ونقل شهری گز به 10 دستگاه اتوبوس نیاز دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۷    
رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام بخش های استان اصفهان در تاریخ کشور نقش مهم و بسزایی داشته و گره گشای مشکلات کشور بوده است ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۴    
قرعه کشی لیگ برتر فوتسال فصل 1402_1401 در خردادماه انجام می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۱    
براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی وزارت آموزش و پرورش پیرامون فرآیند هدایت تحصیلی، مهلت تعیین شده برای ادارات کل آموزش و پرورش استان ها جهت تکمیل و ثبت ظرفیت رشته های تحصیلی مربوط به سال تحصیلی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۸    
حماسه آفرینی های سبزقامتان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس، رشادت ها و مجاهدت های سردار شهید محمد ناظری در پرورش زبده ترین نیروها در سرتاسر منطقه را به یاد می آورد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۶    
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ضمن تاکید بر لزوم تهیه واکسن و تجهیزات مورد نیاز جهت مقابله با آبله میمون در کشور ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۶    
مشکلات دهان و دندان در کشور ما به یک معظل بزرگی تبدیل شده است که ریشه این مشکلات همگی در کودکی است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰    
کتاب بر چکاد آواز ، هنر، زندگی و سلوک خاص استاد جلال الدین تاج اصفهانی، به ویژه نواها و آوازهایی که وقف مردم کرده بود را روایت کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰    
دورتموند آلمان، ابتکار شهر هوشمند خود را در سال 2016 آغاز کرد و در حالی که همه پروژه های تحت این برنامه هنوز به مراحل پایانی خود نرسیده است، این شهر در حال تجربه مزایای آن است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰    
با فرا رسیدن فصل امتحانات، اضطراب در میان دانش آموزان افزایش می یابد و همین عامل، موجب تشدید مشکلات تغذیه ای خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰    
هافبک ساحل عاجی میلان، پس از قهرمانی در سری آ با میلانی ها خداحافظی کرد تا احتمالا با قراردادی آزاد، راهی بارسلونا شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۸    
قیمت انواع مدل های پرفروش گوشی های تلفن همراه برند هوآوی از قبیل p8 مورد توجه کاربران فضای مجازی است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و دادستان کل نباید صبر کنند تا فاجعه ای مانند آبادان رخ دهد و سپس به جست وجوی متخلف و مجرم بپردازند ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از کاهش تست های مثبت کرونا در استان اصفهان به سه تا هفت درصد خبر داد و گفت: بعید است موارد مثبت کرونا به صفر برسد و به دلیل طبیعت اپیدمی های پیش رونده ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۵    
معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: عملیات گازرسانی به صنایع با هدف رونق تولید و اشتغال زایی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۶    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در راستای حمایت از تولید، تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران و مرغداران ارائه خواهد شد و مرغ مازاد تولیدکنندگان توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور خریداری می شود تا تولیدکنندگان ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۶    
رئیس جمهور با قدردانی از مردم در رعایت ضوابط بهداشتی، ضرورت به روزرسانی این ضوابط را متناسب با وضعیت جدید مورد تاکید قرار داد و از وزارت بهداشت خواست محدودیت های کرونایی و شرایط اجتماعات در وضع فعلی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۰    
شهردار گوگد گفت: سال گذشته 3500 تن آسفالت در 30 هزارمترمربع از معابر و خیابان های شهر گوگد اجرا شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۰    
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا باید بداند که آمریکا دیگر قادر به حمایت از هم پیمانان خود نیست.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس شورای اسلامی شهر اراک از برگزاری نشست هم اندیشی بین مدیریت شهری و دانشگاه صنعتی این شهر خبر داد و بر استفاده از ظرفیت دانشگاه های بومی در طرح های مطالعاتی اراک تاکید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از تصویب و ابلاغ افزایش نرخ کرایه تاکسی در این کلان شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۴    
شهرداری والنسیا برای تسهیل عبور و مرور شهروندان دچار اختلال اوتیسم، مجموعه ای از پیکتوگرام های ویژه را بر سطح گذرهای عابرپیاده نصب کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۴    
وجود ساختمان های فرسوده، چالش های مدیریت شهری برای پیشگیری از حوادث و ریزش ساختمان های فرسوده، لزوم نظارت بیشتر بر ساخت وسازها از مواردی بود که در کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج مطرح ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۱    
مدیرکل روابط عمومی هما گفت: با انجام اولین پرواز زائران حج تمتع 1401 از فرودگاه حضرت امام(ره) به مقصد فرودگاه جده در بیست ودوم خردادماه سال جاری ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد قراردادهای کاری در وزارت نفت و در کنار آن بی عدالتی در پرداخت ها، زمینه بی انگیزگی و تهی شدن این وزارتخانه را از نخبگان، فراهم کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از پایگاه پهپادی زیرزمینی ارتش بازدید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه در کنار مردم آبادان هستیم و تا آخرین لحظات نیز در کنارشان می مانیم ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۳    
بیمه ماشین خودران هر راننده ای به مسئولیت خود در برابر اشخاص ثالث آگاه است و می داند که در صورت بروز حادثه و تصادف موظف به پرداخت خسارت خواهد بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۹    
پیروی از عادات خواب سالم که با عنوان بهداشت خواب شناخته می شوند، می تواند کم خوابی و بی قراری را برطرف کرده و خواب آرام و کافی را جایگزین آن کند. "با ما همراه باشید"
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی از انتشار اوراق ارزی برای نخستین بار توسط بانک مرکزی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۱    
شهردار اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته در بازار اصفهان حادثه آتش سوزی اتفاق افتاد که نگرانی ما را دو صد چندان کرد، تصریح کرد: در بازار اصفهان به طول هشت کیلومتر ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۹    
رئیس اداره مراقبت از بیماری های واگیر وزارت بهداشت از شناسایی 6 بیمار مشکوک به آبله میمونی خبر داد و گفت: تست 3 نفر از افراد منفی است و تاکنون مورد مثبت آبله میمون در کشور گزارش نشده است .
  • ۱