چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۴:۳۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 19 خرداد 1401 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1401 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1401 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1401 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1401 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1401 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 1 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 2 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 3 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 4 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 5 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 6 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 7 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 8 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 9 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 10 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 11 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 12 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 13 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 14 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 15 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 16 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 17 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 18 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 19 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 20 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 21 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 22 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 23 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 24 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 25 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 26 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 27 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 28 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 29 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 30 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1401 
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۶    
افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، از جمله مصوبات مهم هیئت دولت در هفته گذشته بود که بر اساس آن حقوق بازنشستگان در سه گروه افزایش یافت ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۹:۲۹    
عناب سرشار از مواد مغذی، خوردن عناب به شکل تازه، شناخت ارزش غذایی عناب، مصارف خوراکی عناب، میزان مصرف عناب و 16 خاصیت دارویی عناب برای سلامتی بدن را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۸    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از به روزرسانی پرتال های شهرداری و ارتقای کمی و کیفی سیستم های آن خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۹    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که آیپد پرو 14.1 اینچی اپل احتمالا پاییز امسال با پردازنده M2 معرفی می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۹    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که لپ تاپ تبدیل پذیر XPS 13 2022 با کیبورد جداشدنی، قلم لمسی و پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۹    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که موتورولا از دو گوشی میان رده موتو 5G G62 و موتو G42 رونمایی کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۱    
به مناسبت روز جهانی صنایع دستی از نمای دیدنی فرش اصفهان در کریاس خواجو رونمایی شد
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۲    
آیین معنوی تعویض پرچم حرم مطهر و خطبه خوانی خدام الرضا (ع) با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۹    
مسابقات راگبی 15 نفره غرب آسیا قرار است به میزبانی ایران برگزار شود که تاریخ دقیق این رقابت ها در نشست هفته آینده کنفدراسیون راگبی آسیا تعیین خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۷    
نرخ ارز در صرافی ملی و نرخ رسمی 46 ارز اعلام شده توسط بانک مرکزی نشان دهنده افزایش نرخ چهار ارز، کاهش قیمت 29 ارز و ثبات قیمتی در 13 نرخ دیگر است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۰    
قرص تیزرپاتید تحت عنوان داروی جدید دیابت ممکن است برای درمان چاقی موثر باشد. تیرزپاتید داروی دیابت نوع دوم است که در روزهای اخیر برای کاهش وزن نیز معرفی می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۰۸:۱۸    
یک کارشناس حوزه غرب آسیا گفت: مراسم حج، فرصت مناسبی است تا زائران کشورهای اسلامی با گفت وگوهای آشکارساز و آگاهی سازی سیاسی و اجتماعی و در یک عبارت کلی در قالب جهاد تبیین نسبت به بلای صهیونیسم شفاف ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از اجرای آزمایشی طرح هوشمندسازی توزیع یارانه آرد در 10 استان کشور خبر داد و گفت: تلاش می کنیم با احصا و شناسایی نقاط ضعف این طرح آن را در کل کشور اجرا کنیم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۷    
بر اساس اعلام وزارت صمت دومین مرحله عرضه خودرو با سامانه یکپارچه در تیر انجام می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۰۶:۰۰    
125 میلیون هکتار درکشور دچار فرسایش آبی، تالاب ها بدون ملاحظات سیاسی مدیریت شود، نابودی جنگل های هیرکانی به واسطه احداث تله کابین گرگان! دشواری حفظ تنوع زیستی کشور ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۰۰:۱۸    
رئیس جمهور با اشاره به مصوبات سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به نامگذاری سال 1401 به عنوان سال تولید، دانش بنیان ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۶    
فرمانده انتظامی ساری از دستگیری اوباش قمه به دست در یکی از مناطق شهری که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کرد، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۳:۳۹    
به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و در آستانه میلاد حضرت رضا(ع)، آئین اختتامیه نخستین پیش نشست دومین همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفت وگوی ادیان با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۸    
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: اگر به محتوای نامه ارسالی این انجمن به وزارت صمت دقت شود، مشخص خواهد شد که مفهوم پیشگیری و چانه زنی در آن نهفته بوده و هرگونه برداشت مبنی بر تعطیلی سه ماهه ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۳:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آخرین پیمایش درباره میزان مطالعه مردم ایران در فروردین امسال نشان می دهد 43.5 درصد از مردم در مراکز استان ها و شهرهای بزرگ به طور متوسط روزانه 30 دقیقه کتاب می خوانند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۲:۵۴    
باشگاه استقلال در اطلاعیه ای به اهمیت اعتماد میان هواداران و باشگاه تاکید و اعلام کرد برای نیمکت سرمربی گری با چند گزینه در حال مذاکره است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۲:۳۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی با شجاعت اشتباهات خود را تصحیح می کند، اگر مشکلی در کشور وجود داشته که متوجه جمهوری اسلامی باشد آن مشکل را پذیرفته و در مسیر مرتفع ساختن آن گام های ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهور گفت: مسئله آب بر اساس طرح جامع وزارت نیرو به صورت شفاف، قانونی، مبتنی بر عدالت و نظرات نخبگان و با همراهی مردم مدیریت می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۲:۰۶    
رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز _نوزدهم خردادماه_ طی سفر به آستارا از گذرگاه های مرز زمینی و ریلی آستارای جمهوری اسلامی ایران و آستارای جمهوری آذربایجان ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در نخستین مرحله از تخصیص خودرو در قالب سامانه یکپارچه، حدود 186 هزار خودرو به همه منتخبان قطعی و ذخیره تعلق می گیرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۱:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: به طور مستمر وضعیت مسافران سانحه ریلی پیگیری و رسیدگی به آنها در دستور کار ویژه باشد و لازم است نتیجه نهایی از سوی کمیسیون بررسی سانحه برای اطلاع عموم در روزهای آتی منتشر شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۰:۵۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه تمام شاخص ها نشانگر آینده بسیار روشن برای کشور و اقتصاد کشور است، گفت: به لطف خداوند متعال در این جنگ اراده ها ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۰:۳۹    
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: زنی که اقدام به فروش سکه های طلای تقلبی به طلافروش ها می کرد در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر و به بیش از 60 فقره بدل اندازی با این شیوه اعتراف ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۰:۲۱    
ساعت کاری جدید بانک ها از روز شنبه بیست و یکم خردادماه تا سوم شهریور ماه اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۰:۱۲    
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این سفر تصمیمات هوشمندانه ای گرفته شد که انتظار می رود در یک جدول زمان بندی نظارت شود زیرا اجرای این مصوبات بسیار مهم است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۳    
قطار مشهد_ یزد که با یک بیل مکانیکی برخورد کرده بود و ده ها نفر در آن حادثه جان باختند، باز هم هنگام انتقال با جرثقیل درگیر یک حادثه دیگر شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۹:۴۵    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ادامه خیزش گرد و خاک در برخی استان های کشور تا اواسط هفته آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۹:۳۳    
رضا عنایتی با انتشار یک استوری به شایعات مربوط به سرمربی گری اش در استقلال دامن زد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۹:۳۰    
نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: علت وقوع حادثه قطار مشهد به یزد را به طور جدی در مجلس پیگیری می کنم و باید از بروز این حوادث تلخ در کشور پیشگیری شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۹:۲۴    
علی قاسم زاده شهردار اصفهان و طاها آیهان رئیس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی امروز _نوزدهم خردادماه_ با یکدیگر دیدار کردند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۹:۲۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حبس شدن یک مادر و دو کودک در خودروی سواری سمند بر اثر تصادف، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۳    
احسان حاج صفی به عنوان نامزد بهترین بازیکن فصل تیم فوتبال آ. اک آتن یونان انتخاب شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد اسامی هشت نفر از فوتی های شناسایی شده حادثه قطار را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۲    
در این بسته خبری از معرفی شهردار اسدآباد تا استعفای شهردار پیشوا و آغاز نهضت آسفالت در لیک را بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۶    
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: کارت سوخت رانندگان تاکسی که غیرفعال و یا نیمه فعال هستند، باطل می شود و در صورت ادامه این روند پروانه فعالیت آنها نیز باطل خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمهور از مجتمع نساجی حجاب شهرکرد به عنوان بزرگترین کارخانه تولید پارچه چادر مشکی کشور بازدید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۰    
علائم بیماری سیاه سرفه، علل و عوامل خطر بروز این بیماری، تشخیص و راههای درمان سیاه سرفه، تأثیر واکسن سیاه سرفه در پیشگیری و چند راه سودمند برای مقابله با سیاه سرفه را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۴    
شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه اولویت مدیریت شهری اصفهان حرکت به سمت شهرداری فرهنگی است، گفت: امتیاز شهرهای فرهنگی به رخدادها و اماکن فرهنگی آن است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۸:۱۸    
فرار سارق مسلح با پای گلوله خورده، دستگیری قبل از انتقام، قتل برای اختلاف ملکی، ریزش ساختمان چهار طبقه در کرمانشاه، کشف 20 کیلو و 200 گرم تریاک از بار هندوانه ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۸:۱۲    
شهردار اراک گفت: در سبک زندگی انسان امروز تولید زباله اجتناب ناپذیر است به گونه ای که ما امروز با بحران ازدیاد زباله در دنیا روبه رو هستیم و لازم است مسئولان و عوامل اجرایی در مقابله با این بحران ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۳    
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از افزایش سرعت و دقت در جمع آوری سگ های بلاصاحب خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۰    
همزمان با اعلام نتایج برگزیدگان رویداد ایده شوی یزد زیبای من، شهردار یزد از مشارکت شهروندان و به طور خاص دانش آموزان و خانواده های آنان در این رویداد قدردانی کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۱    
نائب رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: سومین جشنواره هر ماه یک محله یک جشنواره با هدف ایجاد نشاط و شادی در محله کاظم آباد شهر گلپایگان برگزار شد، از پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) رونمایی شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۸    
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: اصفهان برخوردار از ظرفیت های بالایی در حوزه صنایع دستی بوده، فرصت های زیادی برای رشد هنرمندان این حوزه دارد ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۶    
رئیس جمهور از کشتارگاه صنعتی جونقان که واگذاری آن به خریدار نااهل بخش خصوصی با دستور خود وی در زمان ریاست قوه قضائیه ابطال شده بود، بازدید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۶    
رضا عنایی سرمربی سابق تیم فوتبال هوادار، به عنوان یکی از گزینه های سرمربی گری استقلال مطرح شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۳    
حوادث ریلی از اتفاقات ناگواری است که سالانه در همه جهان و از جمله در ایران رخ می دهد. کارشناسان دلایل مختلفی را برای وقوع این حوادث ذکر کرده اند که یکی از آنها ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۳    
رئیس جمهور با تمجید از نقش تاریخی عشایر در پشتیبانی از استقلال کشور، گفت: امروز دسترنج عشایر در سفره بسیاری از مردم کشورمان دیده می شود و نقش آنها در تأمین امنیت غذایی کشور انکارناپذیر است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۰    
مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: رویدادهای دهه کرامت با شعار "خدمت کریمانه، جهاد عالمانه" به مدت 11 شب در گذر چهارباغ برگزار می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۰    
رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با برداشت غیرمجاز 200 میلیون ریالی اقدام به خرید شارژ کرده بود، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۰    
باشگاه انگلیسی حاضر است هشتاد میلیون یورو برای هافبک هلندی بارسلونا بپردازد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۰    
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: جشن بزرگ دهه کرامت با عنوان "بر آستان جانان" در منطقه یک شهرداری اصفهان تا بیست ویکم خردادماه ادامه خواهد داشت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۰    
شورای شهر لیدز در مشارکت با چند نهاد اجتماعی دیگر و جامعه ای از زنان، به راه اندازی پروژه جایی امن برای زندگی اقدام کرد که طی آن برخی از آسیب پذیرترین زنان شهر در دراز مدت تحت حمایت شورا قرار می ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۰    
انفجار لحظه ای گاز در یک منزل مسکونی در بلوار اتحاد شیراز، دو مصدوم و خسارات مالی به جا گذاشت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۰    
معاونت مسکن و ساختمان در گزارشی شاخص دسترسی خانوارها را به خرید و اجاره واحدمسکونی براساس نسبت قیمت به درآمد، اعلام کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۰    
شایعاتی در خصوص پیوستن سرمربی مطرح فرانسوی به پاری سن ژرمن شنیده شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز علیرغم تحریم های ظالمانه، کشور از ظرفیت و توانمندی های بزرگی در عرصه اقتصادی برخوردار است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۱    
عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ضروری است اولویت های حوزه فرهنگ و هنر مشخص شود ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۹    
علیرضا عسگری با عقد قراردادی به طور رسمی به جمع شاگردان محمد کشاورز در تیم فوتسال گیتی پسند پیوست.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۶    
شهردار خرم آباد گفت: تا اطلاع ثانوی ارتش هیچ گونه عملیاتی در سایت 07 انجام نخواهد داد تا به توافق دوجانبه در خصوص حفظ 07 برسیم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۳    
ساعت کاری بانک های دولتی براساس اعلام رییس روابط عمومی بانک مرکزی از روز شنبه 21 خردادماه تا سوم شهریورماه 1401 از ساعت هفت و 15 دقیقه صبح و بانک های خصوصی از ساعت هفت و 15 دقیقه صبح خواهد بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۰    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلان شهر اراک گفت: در سال های گذشته ظرفیت آرامستان قدیمی اراک به اتمام رسیده بود ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۰    
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق در برخی مناطق کشور از خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۱    
به مناسبت هفته صنایع دستی نمایشگاه هنرهای مردمی امروز _نوزدهم خردادماه_ در باغ غدیر اصفهان افتتاح شد. این نمایشگاه از 19 تا 27 خردادماه از ساعت 10 صبح تا 21 میزبان علاقه مندان است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۱۵    
در این بسته خبری درمورد گوگل سومین نسخه بتا اندروید 13 را منتشر کرد، ویژگی های خاص iPadOS 16 برای تراشه M1 و سامسونگ از مدل جدید گلکسی واچ چهار موسوم به Black Yak Edition رونمایی کرد، می خوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۹    
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به دنبال برقراری تعامل و تبادلات فرهنگی و هنری با خواهر خوانده های شهر اصفهان هستیم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ساعات فعالیت خطوط اتوبوسرانی این کلان شهر را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: آئین تشییع پیکر جان باختگان حادثه قطار مشهد به یزد ساعت هشت صبح فردا، (جمعه) در این شهر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۱    
فوتبالیست مشهور آرژانتینی در یک سریال تلویزیونی آمریکای لاتین به نام "Los Protectores" نقش آفرینی می کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۱    
امیر قلعه نویی با انتشار متنی در استوری صفحه اینستاگرامش، خرید یک فروند هواپیمای بویینگ 727 را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۲    
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در مراسم نکوداشت آیت الله سید محمد شاهچراغی و رونمایی از 6 کتاب در خصوص شخصیت و زندگی وی همچنین بازدید از برخی طرح ها مانند تالار مرکزی شهر ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۹    
مدیر کل سازمان فنی وحرفه ای استان اصفهان گفت: باید برنامه ریزی لازم برای برندسازی و کیفیت بخشی صنایع دستی اصفهان انجام شود که در همین رابطه ارائه نظام آموزشی دوگانه به عنوان اولین نظام مهارتی در کشور ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۳    
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متاسفانه صنایع دستی اصفهان مهجور مانده است، بنابراین باید بیشتر به معرفی این ظرفیت به جهانیان، از ابعاد مختلف بپردازیم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۴    
رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان گفت: تعامل اتحادیه صنایع دستی، بخش خصوصی و شهرداری اصفهان در بهبود شرایط هنرمندان مؤثر است و باید شرایطی فراهم شود که شاهد احیای رشته های صنایع دستی در اصفهان باشیم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۱۲    
شهردار گرمسار از تداوم عملیات های عمرانی و فعالیت های فرهنگی-اجتماعی شهرداری در مسیر دستیابی به توسعه پایدار و تامین رفاه شهروندان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۹    
لیورپول حاضر است 80 میلیون یورو به اضافه 20 میلیون یورو پاداش برای جذب مهاجم بنفیکا بپردازد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۰    
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، تعطیلی سه ماهه کارخانه های فولاد را نادرست اعلام کرد و گفت: صنعت فولاد کشور نیز مشابه سایر صنایع نظیر پتروشیمی، هر ساله رشد هفت تا هشت درصدی دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۰    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: از مجموع 120 سقاخانه موجود در این منطقه، تاکنون هشت مورد توسط شهرداری مرمت و ساماندهی شده است و 10 سقاخانه دیگر نیز در آینده نزدیک در دست اقدام قرار خواهد گرفت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۵۴    
یک جوان الشتری که برای نجات جان پیرمرد و پیرزن گرفتار در حادثه آتش سوزی اقدام کرده بود، جان خود را از دست داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۴۲    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر برخورد یک دستگاه پژو 405 با کامیون در مسیر بم-زاهدان، دو نفر مصدوم شدند و چهار نفر جان باختند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۴۲    
هر واحد از اینترنت کامپیوتر (دفینیتی) در این لحظه با قیمت 6.60 دلار، با احتساب نرخ تتر 32,012 تومان معادل 211,510 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 104.88 میلیون دلار است ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۳۶    
ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای، نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشت؛ شاخص ترس و طمع نیز همچنان وضعیت مطلوبی ندارد و در سطح 11 واحد به معنای ترس شدید است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۳۳    
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد گفت: در حال اجرای 12 اقدام بهداشتی و زیست محیطی برای کنترل و مهار بیماری سالک در مناطق سیزده گانه این شهر هستیم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۳۰    
مدیران توسعه مسکن Palari در کالیفرنیا با همکاری گروهی از معماران اهل سنگاپور در نظر دارند اولین مرکز اجتماعی پرینتر سه بعدی جهان را در شهر احداث کنند که از پایداری کامل برخوردار خواهد بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۳۰    
رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت: ارتقای کیفیت آسفالت خیابان های اصلی و فرعی شهر یکی از معیارهای رضایت مندی بر عملکرد شهرداری ها محسوب می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل منابع طبیعی استان اصفهان با اشاره به اجرای عملیات بادشکن غیرزنده در 35 هکتار از اراضی روستای حسین آباد آران وبیدگل ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۵    
مدیر بیمارستان شهید رهنمون یزد از ترخیص 16 نفر از حادثه دیدگان سانحه قطار مشهد به یزد از این مرکز درمانی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۲    
شهید سید مرتضی آوینی، مستندساز، عکاس، روزنامه نگار، نویسنده و نظریه پرداز سینمای اسلامی ایرانی بود که در 21 شهریور سال 1326 در شهر ری متولد شد و در 20 فروردین 1372 در 45 سالگی در فکه خوزستان در اثر ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهور با حضور در یکی از محروم ترین و دورافتاده ترین مناطق استان چهارمحال وبختیاری، با مردم روستای لبد دیدار و گفت وگو کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۹    
مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری خرم آباد از افتتاح دو بوستان جدید خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۹    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: با فراهم شدن شرایط گسترش روابط میان تجار ایران و قطر، این سازمان تمام تلاش خود را برای پشتیبانی جهت استمرار این ارتباط به کار می بندد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۰    
شهر اصفهان با وسعت 220کیلومتر مربع در فاصله 435 کیلومتری پایتخت ایران قرار گرفته است . این شهر با جمعیت حدود 3 میلیون نفر سومین شهر پرجمعیت ایران است ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۰    
کسب درآمد از طریق بازی های اینترنتی کسب درآمد از طریق بازی های مختلف کریپتو موضوع جدیدی است که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. برای بررسی این ادعا مطالعه این مطلب می تواند مفید باشد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۰    
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مجموعه فرهنگی تفریحی ناژوان میزبان جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) با عنوان "چتر کرامت" خواهد بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۰    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از برقراری جوی نسبتاً ناپایدار در سه روز آینده روی استان خبر داد و گفت: دمای هوا که در روزهای اخیر تا 39درجه سانتی گراد رسید ...
  • ۱