جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۳:۱۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 21 خرداد 1401 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1401 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1401 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1401 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1401 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1401 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 1 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 2 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 3 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 4 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 5 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 6 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 7 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 8 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 9 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 10 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 11 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 12 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 13 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 14 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 15 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 16 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 17 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 18 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 19 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 20 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 21 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 22 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 23 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 24 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 25 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 26 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 27 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 28 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 29 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 30 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1401 
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۱    
وزارت بهداشت اعلام کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کشور به کمتر از 50 درصد رسیده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۸    
رئیس سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری شیراز از آغاز عملیات احداث ایستگاه متروی آزادی از امروز (یکشنبه) خبر داد و گفت: عملیات حفاری فاز یک خط دو متروی شیراز صددرصد به اتمام رسیده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۶    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نوشت: انتقال آب زاینده رود در پروژه بن-بروجن خلاف مصوبه شورای عالی آب است که از سال 92 هرنوع بارگذاری جدید بر حوضه زاینده رود را ممنوع کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۸    
مبالغ واریزی یارانه نقدی مرحله یکصد و سی و ششمین کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار از روز شنبه 21 خرداد 1401 قابل برداشت شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۰    
امام رضا(ع) در زمان بروز تعارض های سیاسی و اجتماعی، با شرکت نکردن در قیام ها و همچنین رفق و مدارا با افراد خاندان و گره گشایی از مشکلات آنها، به رویارویی با تعارضات پرداختند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۸    
تیم فوتسال بنفیکای پرتغال، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ فوتسال پرتغال را با پیروزی پشت سر گذاشت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۲    
نتایج بررسی های انجام شده نشان می دهد که کابوس های شبانه ممکن است جز نشانه های شروع بیماری پارکینسون در میان برخی افراد مسن باشد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری اصفهان با تاکید بر استفاده از نتایج پروژه کدهای رفتاری در فرایند بازنگری برنامه 1405 ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۹    
متخصصان معتقدند که گاهی اوقات آبله میمون می تواند از طریق هوا منتشر شود، اما هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که چقدر در میزان گسترش این بیماری نقش دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۰۹:۱۱    
مهم ترین عناوین روزنامه های امروز _یکشنبه، بیست ودوم خردادماه 1401_ را در ادامه می خوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۰۸:۳۵    
چهار اثر با موضوع امام رضا(ع) که به همت مؤسسه بوستان کتاب در ایام ولادت هشتمین خورشید آسمان ولایت و امامت منتشر شده است، معرفی شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۳:۵۳    
قیمت حباب سکه امامی، بهار آزادی، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی تا پیش از امروز بیست ودوم خرداد1401 اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۹    
با تایید باشگاه رئال مادرید، اورلین چوامنی از موناکو به جمع شاگردان کارلو آنچلوتی پیوست.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۴    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه شصت و نهم شورای اسلامی شهر تهران طرح یک فوریتی الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروهای انسانی موجود واجد شرایط در پست های مدیریتی بررسی خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۹    
ستاره جوان آژاکس تایید کرد که برای فصل آینده به بایرن خواهد پیوست تا تجربه جدیدی کسب کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۳:۵۶    
دبیر هنرواره صنایع دستی شهراصفهان گفت: باید بتوانیم با توسعه ارتباطات شبکه ای به موضوع هنر صنایع دستی کمک کنیم که لازمه آن برگزاری جلسات بین هنرمندان و در ادامه نمایشگاه است ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۴    
شهردار کاشان گفت: پروژه بهسازی میدان 15 خرداد در قالب دوازدهمین نوبت اجرای طرح صدبرگ خدمت به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۱:۵۹    
مهدی طارمی در جدیدترین رده بندی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار، نهمین گل زن برتر فوتبال دنیا شناخته شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۲:۳۵    
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هفته صنایع دستی فرصت خوبی است که با استفاده از همه ابزارها، مزیت رقابتی خود را تقویت کنیم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۰:۵۹    
چاقوکشی برای کارشناس اورژانس، قتل زن جوان و دو مرد برای چرای گوسفند، قتل هولناک مرد تهرانی با ضربات چاقو، کشف سلاح شکاری و جنگی در مرزهای کشور، بازداشت دزدان دریایی در جزیره کیش ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۱:۴۷    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۰:۴۴    
هر واحد از ترون در این لحظه با قیمت 0.080053 دلار، با احتساب نرخ تتر 32,719 تومان معادل 2,619 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 726.08 میلیون دلار است. قیمت در 24 ساعت اخیر 1 ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۶    
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: نتیجه ای که می توان از ایستادگی و موفقیت دو ملت ایران و ونزوئلا گرفت این است که تنها راه علاج در مقابل فشارها ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۰:۱۴    
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده باش بیش از 600 نفر از پاکبانان این شهرداری در پی تغییرات جوی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۱:۰۲    
طغیانی گفت: اقتصاد فرهنگی، اقتصادی است که آب بر نیست و آلایندگی ندارد و پتانسیل ایجاد ارزش افزوده نیز دارد و می توانیم با داشتن نگاهی ویژه به اقتصاد فرهنگی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۹:۴۴    
شهرداری اهواز در پی انتشار خبری مبنی بر صدور حکم انفصال از خدمت رضا امینی جوابیه صادر کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۲۰:۰۵    
روابط عمومی اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۹    
باشگاه پرسپولیس، صبح امروز _شنبه بیست و یکم خردادماه_ مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون تومان دیگر به باشگاه شهرخودرو پرداخت کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۴    
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ای فوق العاده که به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی از دولت و مجلس ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۸:۲۹    
با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک، جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم رضوی در سازمان آتش نشانی شهرداری برگزار شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۷    
روسای جمهور ایران و ونزوئلا در حاشیه دیدارها و رایزنی های خود از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای دانش بنیان شرکت های ایرانی دیدن کردند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: پس از اعلام گزارش نهایی کمیسیون سوانح عالی درباره دلایل سانحه قطار مشهد - یزد، درباره عزل یا استعفای مدیرعامل راه آهن تصمیم می گیریم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۴    
تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی ایران برای شرکت در دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان راهی یونان می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۵    
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: نتیجه ای که می توان از ایستادگی و موفقیت دو ملت ایران و ونزوئلا گرفت این است که تنها راه علاج در مقابل فشارها ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۷:۵۹    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که یک پرواز تاخیر دارد باید علاوه بر اطلاع رسانی به موقع و عذرخواهی از مسافران، ضوابط و مقررات پیش بینی شده در شرایط تاخیر پروازها با دقت اجرایی شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۶    
در این بسته خبری از خط کشی 115 هزار متر از معابر و خیابان های قرچک تا تداوم سم پاشی فضای سبز زنجان و جمع آوری 64 تن زباله از کانال های اسلامشهر را بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۸:۳۸    
روسای جمهور ایران و ونزوئلا با تمجید از مقاومت و ایستادگی مردم دو کشور در برابر فشارها و تحریم های سخت تاکید کردند: عبور تهران و کاراکاس از فشارهای همه جانبه آمریکا ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۹    
حامد لک گلر دو فصل اخیر پرسپولیس با توافق دو طرفه از جمع قرمزپوشان جدا شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۴    
در این بسته خبری در مورد عرضه نسخه پولی تلگرام در ماه جاری، درخواست مدیر اپل برای تصویب قانون فدرال حفظ حریم خصوصی و مشخصات فنی گوشی وان پلاس 10T می خوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۸:۰۵    
وزیر امور خارجه گفت: اکنون روابط ایران و ونزوئلا در بهترین وضعیت قرار دارد و با امضای سند نقشه راه همکاری های جامع دو کشور، مسیر تعمیق همکاری های فی مابین بیش از گذشته هموار می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۹    
در نیمه دوم بازار امروز شاهد کاهش قیمت آخرین معامله نسبت به قیمت پایانی بودیم و بر اساس موارد ذکر شده پیش بینی می شود که بازار فردا در نیمه ابتدای خود ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۷:۵۳    
شهردار نیامی گفت: در سفر به اصفهان از بخش های مختلف حوزه حمل ونقل، زیباسازی و پسماند بازدید داشتیم، البته سفرهای بسیاری به نقاط مختلف دنیا داشتم، اما سیستم پسماندی که در شهر اصفهان وجود دارد ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۹    
بیماری درماتیت که تحت عنوان سودا، اگزما و پوست آماس نیز شناخته می شود به نوعی از التهاب پوست گفته می شود که می تواند منجر به خارش، قرمزی، تورم و پوسته ریزی شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۴    
شهردار نیامی در جریان سفر خود به اصفهان امروز _بیست و یکم خردادماه_ از سازمان پسماند و مراکز بازیافت پسماند شهرداری اصفهان بازدید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۲    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز آموزشی علمی و کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان خبر داد و گفت: هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۹    
شورای شهر ولورهمپتون اعلام کرد که کارآفرینان بین 16 تا 30 سال می توانند از برنامه های ویژه ای که طی ماه های جولای و آگوست برگزار می شود، به طور رایگان بهره ببرند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۹    
بورس در حال از دست دادن اثر تورمی خود است، بازار امروز دو هزار واحد افت کرد و ارزش و حجم معاملات ان نیز به طرز چشمگیری کاهش یافت، میزان ورود پول به صندوق های درآمد ثابت افزایش یافت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۴    
حرم مطهر رضوی امروز _بیست و یکم خردادماه_ همزمان با میلاد امام رضا(ع) میزبان زائران مشتاق بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۹    
بیت کوین 2.5 درصد افت کرد و اتریوم نیز 6.7 درصد افت کرد و به قیمت یک هزار 670 دلار رسید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای سم پاشی درختان در شامگاه امروز (شنبه) در نقاط مختلف این کلان شهر را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۴    
آیین تحویل دومین کشتی نفتکش آفراماکس ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با حضور آیت الله رئیسی و نیکلاس مادورو روسای جمهور ایران و ونزوئلا برگزار شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۴    
مدافع دانمارکی و هافبک سابق تیم ملی انگلیس از جمله کسانی هستند که در پایان قراردادشان، با استمفوردبریج خداحافظی کردند
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۴    
خادمان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) میهمان کارگران فضای سبز شاهین شهر شدند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۸    
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری سه سارق دریایی سابقه دار خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۵    
روسای جمهور ایران و ونزوئلا در نشست مطبوعاتی مشترک با اشاره به تجارب موفق دو کشور در ایستادگی مقابل تحریم ها و فشارهای زیاده خواهان تاکید کردند ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۹    
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: این کلان شهر پذیرای برگزاری هفته تاریخی سایر شهرها و به تبع آن هفته تاریخی قم در شهرهای دیگر است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۳    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: بیمه و نوسازی ناوگان حمل ونقل مهمترین مطالبات تاکسیرانان است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۴۵    
پلیس مترو خبر انفجار بمب در ایستگاه شهید بهشتی را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۴    
قهرمان هفت دوره جهان امیدوار است که او و تیمش بتوانند زمان پیش از مرحله مقدماتی به کورس بازگردند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۸    
درپی شناسایی و دستگیری سریع سارقان صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه، دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به سردار حسین اشتری این اقدام را ستودنی و موجب دلگرمی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۵    
مدیرعامل شرکت راه آهن در خصوص حادثه اخیر قطار مشهد-یزد واکنش توییتری نشان داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۲    
بسیاری از خانواده ها با این پرسش مواجه هستند که فرآیند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی را چطور انجام دهم یا از کجا شروع کنم؟ این فرآیند از نیمه دوم ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۲    
بالغ بر 10 سال است شرکت تراورس در این محدوده فعالیتی نداشته و هیچ گونه قرارداد و مسئولیتی در نگهداری و یا انجام عملیات بهسازی، بازسازی و.. ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۹    
توشیبا در زمینه تلویزیون و DVD جزو شرکت های سرآمد شناخته می شود و امروزه نیز این شرکت در حوزه صنعت الکترونیک و تجهیزات برقی پس از زیمنس، سامسونگ، هیتاچی، ماتسوشیتا ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۳    
سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: اختصاص 3000 تن قیر از مصوبات سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۰    
شهردار اصفهان گفت: اگر می خواهیم شعار اصفهان، من شهر زندگی به معنای حقیقی تحقق یابد، باید کمک کنیم تا شهروندان به ویژه رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری که به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمت دهی می کنند ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۱    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها از قابلیت برداشت مبالغ یارانه مرحله 136 مربوط به خرداد ماه 1401 که در ماه گذشته و همزمان با مرحله 135 به حساب یارانه بگیران واریز شده بود، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سامانه های شهرداری از امروز آماده خدمت رسانی حداکثری است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۹    
مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و تردد وسایل نقلیه، بهبود سیما و منظر شهری و با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۹    
شهردار فارسان با بیان اینکه ورود به عرصه صنایع دستی درآمدزایی چندانی ندارد، گفت: چنان چه گردشگری رونق پیدا کند، می توان به معرفی مؤثر صنایع دستی پرداخت و بازار فروش این تولیدات را راه اندازی کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۶    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم مرتبط با پرونده شکایت باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس خصوصا در ارتباط با حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون را صادر کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۰    
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به ابهامات ایجاد شده در فضای مجازی، لازم است شفاف سازی در خصوص نحوه طرح تفکیک اداره املاک توسط شهرداری انجام شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۷    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، گفت: ظهر امروز انحراف یک دستگاه اتوبوس مسافربری از کربلا به مقصد مشهد در مسیر این شهرستان 9 مصدوم داشت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به تعیین کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار در سال 1401 را ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۲    
مدیر اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با برگزاری هفته صنایع دستی، ورکشاپ صنایع دستی دست و نقش از سوی این اداره در چهار نقطه از شهر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۹    
مقامات شهرداری لودز لهستان پروژه های محلی را با دوچرخه های برقی بازرسی خواهند کرد. این اقدام سبز بخشی از یک استراتژی گسترده تر برای توسعه پایدار شهری است که توسط سومین شهر بزرگ لهستان اتخاذ شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۹    
مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: در آستانه میلاد امام رضا(ع) و هفته کرامت بالغ بر 26 هزار و 550 بوته گل دائم و فصلی در میدان امام (ره) کاشته شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۹    
مدیر کمیسیون های ماده 100 شهرداری اصفهان گفت: شهروندان باید نسبت به قوانین شهری آگاهی داشته باشند تا شاهد نتایج مطلوبی در راستای ارتباط متقابل شهروندان با مدیریت شهری باشیم ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۹    
متخصصان تغذیه توصیه می کنند که به منظور بهبود حس بویایی و چشایی خود از مواد غذایی با رایحه و طعم قوی استفاده کنید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۴    
آرهوس دانمارک به تازگی با پدیده ای به نام "دوچرخه سواری ارواح" مواجه شده است که طی آن دوچرخه سواران در مسیر مخالف تردد ترافیک حرکت می کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۴    
این دومین بار در تاریخ ال کلاسیکو خواهد بود که این مسابقه جذاب و هیجان انگیز در ایالات متحده برگزار می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۴۴    
علی قاسم زاده شهردار اصفهان صبح امروز _بیست و یکم خردادماه_ از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری بازدید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۵    
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال، صمد مرفاوی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۵    
فروش هافبک هلندی بارسلونا به منچستریونایتد می تواند یک رکورد در تاریخ نقل و انتقالات بارسلونا به ثبت برساند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۲    
مشاور کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: گندابی از فاضلاب شهری و پساب های صنعتی و بیمارستانی به دو مجرای آبی حیاتی شهر رشت یعنی رودخانه های "زرجوب" و "گوهررود" وارد می ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: امروز شهر ورزنه به عنوان شهر تالابی جهان ثبت شد که سایت کنوانسیون رامسر لحظاتی قبل، از میان دو کاندیدای ورزنه و بندر خمیر ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۰    
قیمت سکه پارسیان امروز بیست ویکم خرداد 1401 اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیئت وزیران را درباره افزایش حداقل مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان برای اجرا ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۸    
ماکیشین 35 ساله از ژاپن پس ابراز تمایل به دین اسلام و فراگیری اصول ضروری، در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان به اسلام گروید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۲    
جدیدترین رنکینگ باشگاه های فوتبال در جهان اعلام شد که در آن استقلال 77 پله صعود داشته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۲    
مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از مصدوم شدن هفت نفر درپی واژگونی خودروی سواری پراید در دوراهی لایبید به سمت موته، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۹    
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران گفت: سطح مسابقات بالا بود و انگار تیم های بزرگسال بازی می کردند. این نشان می دهد والیبال آسیا در حال پیشرفت است و هیچ تیمی منتظر بقیه کشورها نمی ماند ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۶    
مشاور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در امور ایثارگران گفت: از ایثارگران فعال در حوزه صنعت صنایع دستی و گردشگری که به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شدند حمایت های نقدی به عمل آمد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۳    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال وزش باد شدید همراه با گردوخاک محلی در نیمه شرقی خبر داد و گفت: از دو روز آینده تا پایان هفته، روند دما روبه افزایش خواهد بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۰    
هنر گرافیتی تاریخچه بحث برانگیزی داشته است، اما هر روز بیشتر از قبل توسط مقامات شهری در سراسر جهان پذیرفته می شود ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۷    
تیم ملی فوتبال الجزایر با یک لشکر بازیکن غایب در دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی کشورمان حاضر خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۷    
تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تدارکاتی مقابل الجزایر قرار می گیرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۱    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع تصادف صبح امروز _بیست ویکم خردادماه_ در محور بجستان به فیض آباد در استان خراسان رضوی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۸    
پس از آنکه شما تصمیم می گیرید خرید طلاوجواهر را به صورت آنلاین انجام دهید، ممکن است ذهنتان درگیر دغدغه های زیادی از بابت مواردی مثل کیفیت گارانتی ، اصالت ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۶    
همانطور که می دانید اکسسوری از مهم ترین وسایل برای خانم ها و آقایان محسوب می شود.
  • ۱