پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۴:۰۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 8 خرداد 1401 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1401 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1401 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1401 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1401 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1401 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 1 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 2 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 3 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 4 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 5 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 6 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 7 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 8 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 9 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 10 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 11 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 12 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 13 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 14 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 15 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 16 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 17 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 18 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 19 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 20 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 21 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 22 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 23 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 24 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 25 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 26 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 27 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 28 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 29 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 30 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1401 
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۹    
نتایج بررسی های انجام شده نشان می دهد بسیاری از بیماران کووید-19 که در بیمارستان بستری نشده اند بیش از یک سال پس از بهبودی، همچنان با مشکلات سلامتی روبه رو هستند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۸    
آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس به لطف طراحی جدید بدون بریدگی خود، تفاوت زیادی با مدل های قبلی آیفون خواهند داشت. آیفون 14 پرو طراحی جدیدی با یک قرص و یک پانچ در قسمت بالای صفحه نمایش به ارمغان می آورد ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۳    
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: برای شناخت حوادث مناطق غرب و شمال غرب کشور راهی طولانی در پیش داریم ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۸    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که گوشی هوشمند ویوو Y33e 5G با تراشه Dimensity 700 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۰    
رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در طرح های تفصیلی در شمال و شمال شرق شهر برنامه این است که انتفاع و کاربری مناسب ایجاد شود تا توازن شهری لحاظ شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۵    
آیا تا به حال فکر کرده اید یک نمایندگی فروش خودرو به چه شکل می تواند تمام نیازهای مشتریان را برآورده سازد؟
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۰    
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: المان ها به دلیل اهمیتی که در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی دارند، باید با حساسیت زیاد طراحی و احداث شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۰    
نتایج بررسی های انجام شده نشان می دهد که تزریق درون وریدی چند روزه لیدوکائین برای بیمارانی که به میگرن های غیرقابل درمان مبتلا هستند، باعث کاهش درد می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۰    
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با بهبود شرایط کرونایی و مناسب شدن هوا، شاهد استقبال پرشور از پارک های ویژه بانوان هستیم؛ به نحوی که براساس گزارش های ارائه شده ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۰    
رئیس حوزه شهردار همدان درباره سفر شهردار به اندونزی توضیحاتی ارائه داد تا علاوه بر آگاهی بخشی به شهروندان در زمینه اهداف و دستاوردهای سفر، به برخی حواشی به وجود آمده نیز پاسخ های مناسب داده شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۶    
اعضای گروه کاراته شرکت کننده در برنامه عصرجدید در فدراسیون کاراته حاضر شدند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۰    
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: هزینه نگهداری فضای سبز منطقه هشت شهرداری این کلانشهر (پردیسان) بیشتر از هزینه های خدمات شهری در دیگر مناطق است و باید نگاه ویژه ای به موضوعات درآمدی منطقه داشته ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۱    
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با اشاره به گذشت بیش از یک ماه از ارسال مصوبه هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی به دولت برای تصویب افزایش مستمری ها ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه های فرهنگ جهاد و شهادت در گلزار شهدای مراکز استان و شهرهای بزرگ ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید صیادخدایی به دست شَقی ترین افراد یعنی صهیونیست ها به شهادت رسیده است، گفت: ان شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۰    
معاون خدمات شهری شهردار اهواز با اشاره به کنترل و نظارت جدی شهرداری بر فرایند حمل نخاله های ساختمانی در سطح شهر ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۵    
مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تایید انتخاب محمدحسین رجبی دوانی، رییس جدید بنیاد ایران شناسی از سوی رییس جمهور ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۶    
همزمان با آغاز اکران پنج فیلم سینمایی جدید از هجدهم خرداد، شرایط برای اکران فیلم های خارجی بررسی می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۰    
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در کنار دو پروژه بزرگ قطار شهری و بزرگراه شمالی کرج، مطالبات اصلی مردم، مدیریت پسماند ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۴    
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سلام فرمانده موجی از شور و نشاط و عرض ارادت به حضرت ولی عصر را در میان آحاد مردم ایجاد کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای فنلاندی خود در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای گفت وگو و تبادل نظر کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۵۲    
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امیدوارم واحدهای آتش نشانی شهرداری شیراز که برای همیاری مردم آبادان خود را به محل حادثه رساندند با موفقیت در عملیات، به سلامتی به آغوش خانواده خود بازگردند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۴۶    
رئیس جمهور و نخست وزیر عراق در گفتگویی تلفنی با تاکید بر اهمیت همکاری های منطقه ای، اجرای تفاهمات را کلید پیشرفت و توسعه این همکاری ها عنوان کردند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۱۶    
فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش مأموران انتظامی 2 سارق که با سوراخ کردن خطوط لوله نفت و فرآورده های نفتی قصد قاچاق بنزین را داشتند، دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۳:۰۰    
رقابت های هفته بیست ونهم لیگ برتر، با برگزاری سه دیدار معوقه، امروز به پایان رسید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۱:۴۹    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در حال حاضر تمامی امکانات، تجهیزات و ظرفیت های موجود کشور که در جریان حادثه متروپل به آن نیاز داریم در شهرستان آبادان مستقر است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۷    
شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از اصلاح تعرفه خدمات پستی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۲:۲۵    
تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف فولاد خوزستان رفت که این دیدار با برتری فولادی ها به پایان رسید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۲:۲۲    
وزیر کشور در بخشنامه ای خطاب به استانداران سراسر کشور، بر لزوم رعایت مقررات ملی ساختمان، ضوابط شهرسازی، ایمنی و اصول فنی و کنترل ساخت و سازها تاکید کرد و از آنها خواست با استفاده از ظرفیت های قانونی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۱:۱۹    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان از مسئولان درخواست کرد با هم افزایی دستگاه های مختلف اجرایی، مشکلات رشد جمعیت را مرتفع کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه وظیفه مدیران حراست، وظیفه سنگینی است و حراست تجمیعی از شبکه فضیلت هاست که این مهم ظرفیت بالایی می طلبد، گفت: حراست از اخلاق، ایمان، آبرو ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۲:۰۱    
تیم فوتبال سپاهان با شکست سنگین مقابل فولاد خوزستان جایگاه دومی جدول را از دست داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۸    
رئیس اتاق اصناف فریدون شهر از اجرای گشت اصناف به منظور برخورد قاطع با متخلفان خبر داد و گفت: هرگونه افزایش قیمت خارج از نرخ نامه تخلف است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۹    
در هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و سلامت، چهل غرفه خدمات خود را در حوزه ورزش، سلامت و تغذیه معرفی و ارائه می کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۷    
تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و شهرخودرو مشهد از ساعت 20 به مصاف یکدیگر رفته اند و پرسپولیس گل دوم را به ثمر رسانده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بودجه و اعتباراتی که به آب و فاضلاب داده می شود، حتما باید حسابرسی و گزارش آن به شورای شهر داده شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۷    
تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف فولاد خوزستان رفته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۱    
رئیس جمهور به وزرای کشور و راه و شهرسازی دستور داد با فوریت سازه های ناایمن را در سطح کشور شناسایی و صاحبان آنها را مکلف به مقاوم سازی این سازه ها کنند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۶    
تیم فوتبال سپاهان با شکست سنگین مقابل فولاد خوزستان جایگاه دومی جدول را از دست داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۴۰    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اعزام 39 هزار 600 نفر از حجاج ایرانی در حج امسال، گفت: عملیات اعزام حجاج به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران سپرده شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۳۰    
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان از مسئولان استانی خواست تا کاشان را کوچک نشمرده و با این منطقه با پیشینه درخشان تاریخی مهربان باشند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۸    
تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و شهرخودرو مشهد از ساعت 20 به مصاف یکدیگر رفته اند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۲۵    
ماجرای ربوده شدن دختر 17 ساله، خشک شدن سارق کابل برق حین سرقت، حمله گرگ گرسنه به یک مرد، چرخ شدن انگشت دست پسر دو ساله در چرخ گوشت، پایان شرارت یک خانواده ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۹    
انتظار می رود در نیمه ابتدایی بازار، روند منفی و در نیمه دوم روند بهبود یابد، احتمال مثبت شدن گروه خودرویی و فلزی در بازار فردا وجود دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۶    
ملی پوش سنگالی قرارداد خود را با لیورپول تمدید نخواهد کرد، قراردادی که تابستان آینده به پایان می رسد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۳    
روابط عمومی اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۷    
تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و شهرخودرو مشهد از ساعت 20 به مصاف یکدیگر رفته اند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۸    
تیم فوتبال سپاهان با شکست سنگین مقابل فولاد خوزستان جایگاه دومی جدول را از دست داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۲    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 14 پرونده جرایم اقتصادی به ارزش هزار و 25 میلیارد ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۲۸    
در این بسته خبری از تخریب ساختمان متعلق به شهرداری در عملیات آزادسازی حریم ابهررود تا افتتاح گودکشتی بجنورد و انجام 242 عملیات امداد و نجات در ساری را بخوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۱۶    
ملی پوشان تیم ملی تیراندازی ایران در رشته تپانچه از رسیدن به فینال جام جهانی بازماندند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۷    
ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار حساس مقابل فولاد خوزستان اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۴    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: انواع آثار و تولیدات مرتبط با معرق روی چوب معرفی می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۴    
پایگاه های خبری جماران، رویداد 24 و اقتصاد 24 که اظهارات کذب و بدون سند فردی به نام محبوب فر را در مورد آمار مجعول نوزادان رها شده منتشر کردند، تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۵۵    
رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران گفت: محاسبات فنی ساختمان بر اساس طبقات متغیر و اضافه کردن طبقات جدید به بنا ممنوع است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۵    
رالف رانگنیک آلمانی که طی شش ماه گذشته مربی موقت و مشاور تیم فوتبال منچستریونایتد بود، از سمت خود کناره گیری کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۹    
مدیریت بازار ارز و اعمال سیاست های مناسب برای کنترل نرخ ارز از طریق بانک مرکزی با توجه به روند رو به رشد و افزایش درآمد ارزی کشور اجرایی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مورد بررسی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۴۳    
مهاجم لهستانی بایرن مونیخ پس از تایید عدم تمدید قراردادش با سران آلیانتس آرنا، خواهان انتقال به نیوکمپ است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۴۰    
آئین رونمایی از کتاب زندگی نامه داستانی شهید احمد فرگاه با عنوان عقربه های جامانده در مجتمع فرهنگی هنری شهر وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۴    
تاثیر آلودگی هوا بر روی سلامتی انسان ها، بروزمشکلات تنفسی با آلودگی هوا، رژیم غذایی مناسب در شرایط آلودگی هوا، نقش آنتی اکسیدان ها برای محافظت بدن ر برابر آلودگی هوا ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۴    
مشهد مقدس به دلیل وجود بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا علیه السلام، یکی از مقاصد اصلی مسافرت ایرانیان است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۳۱    
لزوم مدیریت نقاط حادثه خیز شهر در زمان بحران، رسانه ای شدن اخطار به ساختمان های ناایمن، اعضای شوراها مخاطب فرمایشات رهبری، برخورد قاطع قوه قضائیه با عاملان متروپل، نصب پل مکانیزه مقابل نمایشگاه مشهد ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۵    
علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان، جزئیات لوایح و مصوبات چهل و چهارمین جلسه علنی شورای ششم شهر را تشریح کرد. برای دانلود اینفوگرافیک در اندازه اصلی اینجا کلیک کنید
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۵    
در هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، لزوم راه اندازی فیبر نوری و رسیدگی به بناهای پرخطر بررسی شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۲    
بهترین روش برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته، استفاده از روش درمانی ایمپلنت است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۲    
خواننده فینال لیگ قهرمانان اروپا 2022، به شدت از هواداران دو تیم فوتبال رئال مادرید و لیورپول ناراحت شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۶    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ملک پایان کار معتبر و 44 درصد اشغال و سند رسمی دارد، پس نمی توان آن را باغ شمرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۳    
معرفی بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان، همراه با پشتیبانی دائمی و زیر نظر مجرب ترین اساتید بازار رمزارزها.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۱۰    
لزوم اجرای عملیات تقاطع 45 متری گلشهر- خیابان شهید بهشتی کرج، عبرت گرفتن از حادثه متروپل، ترک فعل شهرداری کرج در خصوص گود حصارک، پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و .. ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب افزایش 2 تا 3 برابری تعرفه های پستی، از مدیرعامل شرکت پست خواست ظرف 24 ساعت شرایط بازگشت مبالغ مازاد دریافتی از کاربران خدمات پستی را فراهم کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۸:۰۰    
رئیس باشگاه رئال مادرید که از کسب چهاردهمین قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است، گفت: داستان انتقال نافرجام امباپه را فراموش کرده اند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۳۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات سه نفر از غرق شدن در محدوده پل خواجو رودخانه زاینده رود، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۹    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۶    
شرکت فاواجم با بهره مندی از متخصصین کارآزموده و کارشناسان ارشد فعالیت خود را آغاز کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۳    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردم به امید نیاز دارند، در رسانه و سطح مسئولیت خود باید تزریق امید را داشته باشیم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۷:۰۷    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای 17 نفر به کرونا در 24 ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۱    
شهردار کرمانشاه گفت: کرمانشاه با توجه به فعالیت کارخانه بازیافت در حوزه پسماند پیشتاز است و وضعیت این کلانشهر به لحاظ نظر زیست محیطی مطلوب است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۸    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه بیماری تنباکوی سبز، مسمومیت با تنباکو است که از هر چهار کشاورز یک نفر به آن مبتلا می شود ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۰    
در این بسته خبری در مورد اینکه شیائومی نسخه مشابه گلکسی زد فلیپ سه را ساخت و شبکه اینترنت 6G تا 2030 از راه می رسد می خوانید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل دفتر مدیرعامل، ارتباطات و اماکن تاریخی نوشت: اصلاح تعرفه های پستی نه تنها به ضرر تجارت الکترونیک و مردم نیست ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۵    
شهردار کاشان با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در استفاده از تجهیزات به روز و شیوه های نوین اجرایی، توسعه ظرفیت ها در این حوزه به منظور ارتقای کیفیت خدمت رسانی را یک ضرورت دانست.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۹    
هر واحد از کریپتو در این لحظه با قیمت 0.171537 دلار، با احتساب نرخ تتر 30,870 تومان معادل 5,295 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 20.85 میلیون دلار است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۸    
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: 50 نفر از آتش نشانانی که با از خودگذشتگی برای امداد و نجات به آبادان اعزام شدند، شایسته تقدیر و قدردانی هستند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۸    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد از جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در راستای زیباسازی بصری شهر خبر داد و گفت: شهرداری پس از چندین بار اخطار به کسبه هسته مرکزی شهر ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۸    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران گفت: ایجاد شفافیت مالی در شهرداری از طریق مسیر خرید کالا از بورس ضروری است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: به گفته وزیر ارتباطات، افزایش دو برابری بهای خدمات پستی در دستور کار ما نبوده و درصورتی که مبالغی بیش از مصوبه مشتریان گرفته شده باشد ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۱    
در راستای صیانت از سلامت جامعه، در هفته جاری بالغ بر 110 تن کالای متروکه تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف توسط اموال تملیکی استان تهران امحای شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۴    
کارشناسان بهداشتی می گویند از آنجا که موارد ابتلا به آبله میمون درحال افزایش است، باید علائم این بیماری را بیشتر شناسایی کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۵۱    
همزمان با فیلم برداری، تدوین و مراحل فنی سریال درمانگر آغاز شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۹    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه هم اکنون استان ها در حال تدوین شهریه هستند، گفت: امسال طبق توافقاتی که صورت پذیرفته عددی که اعلام می کنیم با عددی که از اولیا گرفته می شود یکی باشد ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سرود کم نظیری که اخیرا مورد توجه نسل جدید قرار گرفته است، از عنصر هنری شعر و سرود بوده است و اجتماع کم نظیری را در قلب تهران بوجود می آورد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۳    
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نوشت: متروپل نماد زیاده خواهی، تخلف، زیرپا گذاشتن قانون و ضوابط، حاکمیت پول، قدرت و رابطه، کوتاهی در انجام وظیفه، عدم باور بعضی به مجازات متخلفان ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۱    
تیم ملی والیبال ایران به علاوه بر تمرینات دو بازی دوستانه در بلگراد خواهد داشت و بعد از آن برای لیگ ملت ها اعزام می شوند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهور مصوبه شورای عالی اداری درباره ایجاد سامانه ملی مدیریت شوراهای کشور را ابلاغ کرد که به موجب آن نهادهای شورایی وابسته به دولت، باید برای ارتقای شفافیت و پاسخگویی، تمام اطلاعات ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۰    
مقامات بهداشتی آلمان بر این باور هستند که نمی توانند آینده همه گیری کرونا را پیش بینی کنند اما تجربه گذشته نشان می دهد که پاییز، فصل "گسترش" زیاد این ویروس است ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۷    
وزارت نفت از افزایش بیش از 60 درصدی وصول درآمدهای نفتی در فروردین ماه و اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۴    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از اشکالات ساختمان متروپل نبود مجری ذی صلاح است، در اجرای پروژه ها باید به مجریان ذی صلاح توجه کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۱    
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف و توقیف یک محموله طلای قاچاق قبل از خروج از کشور، خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۸    
ثبت نام ویژه انتخابات هیئت چوگان استان اصفهان روز _سه شنبه دهم خردادماه_ آغاز می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۸    
شهردار بویین میاندشت گفت: پیمانکاران به دلیل رشد تورم و افزایش قیمت کالاها و خدمات استقبال چندانی از پروژه های شهرداری نمی کنند.