چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۱:۰۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۴    
این سنگ قبر با نوشته ای تأمل برانگیز بد حجابان را مورد خطاب قرار داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۷    
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از تمدید 24 ساعته آتش بس در غوطه شرقی و دمشق خبرداد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۶    
مراسم بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه عالی دفاع ملی با حضور شخصیت ها و مقامات علمی و نظامی برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۰    
در منطقه مغول نشین شمال چین ،آیین ها و مراسم ویژه ای برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۱    
روز گذشته یک دستگاه پژو 206 به علت نقص فنی در اتوبان آزادگان حوالی پل خیابان شهید رجایی در آتش سوخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۵    
علی وزینی خبرنگار جوان سینما صبح امروز 12 اردیبهشت درگذشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۹:۴۳    
سفیر جدید فرانسه در تهران در دیدار با ظریف برای اجرای تعهدات برجامی ابراز امیدواری کرد که به موازات گسترش مناسبات اقتصادی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۰    
مقامات حیات وحش کنیا بیش از 105 تن عاج فیل و کرگدن را سوزاندند. این اقدام برای مبارزه با تهدید روبه رشد شکار غیرقانونی این حیوانات انجام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۴    
پارک گئون هی رئیس جمهوری کره جنوبی وارد تهران شد و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۶    
قاتل ستایش قریشی در جلسه امروز دادستان تهران با قضات دادسرای امور جنایی و سرقت به تشریح نحوه قتل این دختر 6 ساله پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۵    
رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تا به حال موردی از طغیان بیماری وبا در کشور مشاهده نشده است،
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۳    
مشاور فرهنگی رییس جمهوری گفت: دولت در مجلس آینده نزدیک به همه نمایندگانی خواهد بود که دل در گرو خدمت به مردم دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۰    
یک کارشناس اقتصاد سیاسی در واکنش به انتقادهای مطرح شده در خصوص پرداخت نرخ سودهای رنگارنگ از سوی خودروسازان به خریداران خودرو گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۷    
عبدالکریم ابو النصر در روزنامه النهار نوشت: یک مقام آمریکایی که مسئول امور منطقه می باشد، به بیان واقعیت هایی در مورد روابط آمریکا و ایران پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۶    
نیلسون کوریا دروازه بان سابق پرسپولیس همچنان رکورد دار کلین شیت در لیگ ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۳    
جمعه شب و در اولین بخش از برنامه سینمایی هفت، شهرام حقیقت دوست مهمان بهروز افخمی و رسول صدرعاملی بود و دقایقی درباره کم کاری اش در سینما و بازیگری صحبت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۲    
تصاویری از افزایش امید به زندگی در آوارگان جنگ سوریه
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
یونسی، تمرکز بر رهبری شورایی را خطرناک و تهدیدکننده اقتدار مدیریت نظام دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۳    
آنچه چند هفته گذشته تیتری امیدوارکننده بود، حالا دیگر پوشالی بودنش کاملا روشن شده. روسیه، نه تنها نیروهایش را از سوریه بیرون نکشیده ، بلکه در حال وارد کردن نیروها و تجهیزات بیشتر است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۶    
موضوع جمع بستن اسم محصولات اپل آن طور که انتظار دارید واضح نیست. مثلا در زبان انگلیسی (با توجه به وجود s جمع) چطور بیشتر از چند iPhone 6s را تلفظ می کنید؟ iPhone 6ses؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
قبل از اینکه بخواهید از لوسیون های بدن در بسته بندی های زیبا استفاده کنید، بهتر است بدانید که این مواد به آن خوبی که به نظر می آیند، نیستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
آنگونه که وزیر کار می گوید بین تورم و افزایش مزد درچند دهه گذشته 30.22درصد فاصله افتاده که حالا 28.5 درصد شده؛ بنابراین حداقل مزد فعلی به جای 812هزارتومان باید یک میلیون و 43 هزارتومان باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۸    
یک کارشناس طب سنتی گفت: تخم شربتی فواید زیادی برای لاغر شدن, درمان بیماری های تنفسی, افراد دیابتی, افراد مبتلا به فشارخون بالا, برای پیشگیری از دیابت, رفع خستگی, رفع تشنگی مفرط ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۶    
حمله قلبی، عقیم شدن و ابتلا به سرطان از عوارض دوپینگ زیرنافی است. سخنگوی ستاد مبارزه با دوپینگ: فقط 30 درصد ورزشکاران را می توانیم کنترل کنیم!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۸    
در حالیکه مقرر شده قیمت گندم آزاد برای نانوایان و صنایع در سال جاری ارزان تر از سال گذشته شود، معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که با توجه به کاهش 250 تومانی قیمت هر کیلوگرم گندم آزاد برای صنایع و ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۳    
برای بسیاری از علاقه مندان به موسیقی بارها پیش آمده که هنگام شنیدن آهنگی، مدام با خودشان کلنجار می روند که این آهنگ را قبلا کجا شنیده اند؟
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۰    
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک با تاکید بر اینکه سونامی افزایش قیمت ها را پیش بینی نمی کنیم، گفت: در 6 ماهه ابتدای امسال رشد معاملات مسکن را خواهیم داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۷    
به گزارش ایران خبر، در دیدار بتیس - بارسلونا، سرهنگ علیفر بازی را به شکلی عجیب گزارش می کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۲    
شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون گفت: یکی از عواملی که باعث ایجاد فاصله بین من و نقش آفرینی در سریالهای تاریخی شد تزریق ژل در لبم بود البته خودم از این کار پشیمان شدم به دلیل تزریق این ژل عده ای در ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۰    
طرح خوبی را به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه داده ایم مبنی بر اینکه وزارت علوم و وزارت آموزش پرورش با یکدیگر ادغام شوند و یک وزاتخانه را تشکیل دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۴    
رئیس جمهور با انتقاد از افراد بدبین و بدگمان به مذاکرات هسته ای، گفت: عده ای می گویند ما در سایه تحریم زندگی خوبی داشتیم؛ چرا زندگی خوب ما را برهم زدید!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۹    
گزارش ها حاکیست سرنشینان این قایق از کشورهای غرب آفریقا بوده اند و وضعیت ایمنی قایق شرایط نامطلوبی داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۸    
امدادونجات جمعیت هلال احمر البرز گفت : جسد کوهنورد ناپدید شده در ارتفاعات جاده کرج - چالوس کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۲    
مرد جوانی که بعد از گذشت 20 روز از ازدواج دائمش همسر صیغه ای خود را کشت با جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافت، اما به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷    
سعید جلیلی (رییس سابق تیم مذاکره کننده با افتخار سفرهای دوره ای از استانبول به بغداد به آلماتی دوباره استانبول بازگشت به بغداد و...): برجام واویلاست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۸    
دوشنبه 13 اردیبهشت ماه قمست 27 مجموعه نمایش خانگی شهرزاد توزیع می گردد و هفته آینده آخرین قسمت فصل اول این سریال پایان خواهد یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۸    
هفته جاری قیمت دو مدل خودروی وارداتی در بازار کاهش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۵    
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو با تأیید ثبت سفارش 24 دستگاه شورولت در سامانه ثبت سفارش واردات گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۲    
ایثار و فداکاری همواره جزء بهترین اعمال در هر جامعه بوده و در دیدگاه تمامی انسان ها جایگاه ویژه ای دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۳    
محسن یحیوی با اشاره به اینکه آیا اصولگرایان از احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کنند یا نه؟ تصریح کرد: به نظر بنده یکی از شرایط فردی که می خواهد رئیس جمهور شود التزام به ولایت فقیه است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۸    
فاصله طبقاتی زرد رنگ با عکسی به تصویر کشیده شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۵    
سازمان حمایت مصرف کنندگان در این نامه خود خطاب به حدادزاده ضمن اشاره به گزارشات متعدد واصله درباره عدم رعایت ضوابط دستورالعمل واردات خودرو توسط این شرکت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۳    
اگر سری به مطب متخصصان غدد بزنید و کمی پرس و جو کنید متوجه می شوید بسیاری از مراجعان برای رفع مشکلات جنسی و ناباروری به دلیل ابتلا به دیابت، مشکلات تیروئید، اختلالات هورمونی و ... به آنجا آمده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۵    
بازیگر سینمایی گاو معتقد است نباید بیش از حد از یک بازیگر انتظار فعالیت در یک پروژه داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۲    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های کشور گفت: محور هراز تا 31 اردیبهشت از شنبه ها تا سه شنبه ها مسدود است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۹    
یک بار دیگر در آستانه پایان فصل لیگ برتر باشگاه های کشور، درگیری بین فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما به اوج رسیده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۶    
اتفاقات تلخی که اخیرا در جامعه شاهد آن هستیم گویا فقط صفحات حوادث رسانه ها را پررنگ کرده و داغی بر دل خانواده ها برجای گذاشته است. برای وقوع اتفاقات ناخوشایند مردم توقع بیشتری از نهادهای نظامی دارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۰    
رییس اتحادیه نان های فانتزی گفت: هیچ واحد صنفی اجازه افزایش قیمت نان را ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۴    
میزان بالایی از مرگ و میر ناشی از سکته مغزی در زنان نسبت به مردان گزارش شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۱    
استقلال که در پست بازیساز همیشه دچار مشکل بوده است حالا به بازگشت ستاره پیشین خود چشم دوخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۵    
دیدار یان کوبیش با ظریف...تلاش مسکو برای بهبود رابطه ایران و اعراب...واکنش وزارت کشور به نامه علی مطهری... تشدید معضل مسکن حاصل لجبازی با مسکن مهر.. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۹    
دوربین نصب شده روی کلاه خود یکی از عناصر داعش، از آشوب و ترس حاکم بر اعضای این گروه تروریستی در صحنه های درگیری پرده برداشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۰    
ثانیه شمارهای چراغ راهنمایی و رانندگی تغییر پیدا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۲    
بانک مرکزی در تازه ترین گزارش خود از تازه ترین وضعیت اجاره بهای مسکن، درصد آخرین تغییر شاخص بهای مسکن اجاره ای در مناطق شهری ایران را منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۹    
نماینده ادوار گذشته مجلس، توفیق جریان اصولگرایی را منوط به عمل و اعتقاد همه اعضای آن جریان به مبانی اصولگرایی دانست و نه به لیدرهای آن.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۶    
در روز 12 اردیبهشت سال 1340 خورشیدی معلمان کشور جهت احقاق حقوق حقه خود و به رهبری زنده یاد محمد درخشش دست به اعتراض و اعتصاب سراسرس زدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۸    
کشور یمن چند سال است مورد حمله ائتلاف کشور های عربی به رهبری عربستان قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
مصری ها عنوان خیابانی را که "خلیج فارس" نام داشت، تغییر داده و آن را به نام یک شخص نام گذاری کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۵۷    
در ویدئوی تبلیغاتی جدیدی که گروه تروریستی داعش منتشر کرده است، تعداد زیادی از کودکان بی سرپرست که اکنون تحت آموزش این گروه تروریستی قرار دارند، به تصویر کشیده شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۵    
شهید مرتضی مطهری در شامگاه روز سه شنبه 11 اردیبهشت1358 پس از پایان جلسه ای در منزل یدالله سحابی به همراه گروهی از رجال سیاسی انقلابی، در تاریکی شب و هنگام خروج از محل جلسه ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۵    
زنی در نیوزلند کتابی را که از بچگی قرض گرفته بود پس از 67 سال به کتابخانه بازگرداند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۵    
رامبد جوان با انتشار پستی روز جهانی کارگر را تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۳۹    
پرستو صالحی بایگر سینما وتلویزیون که فیلم گریه کردنش بعد از شکست استقلال در دربی در رسانه های اجتماعی دست به دست می چرخید بعد از شکست پرسپولیس مقابل تیم منصوریان و بازگشت استقلال به صدر جدول تلفنی از ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۳    
منابع نزدیک به ارتش سوریه چندی پیش از ترور یکی از فرماندهان ارشد نظامی سوری در جنوب این کشور خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۰    
جوان شیشه ای در ادعایی عجیب گفته است که مادربرزگ تنها را در توهم شیشه ای کشته و پس از کباب کردنش جسد او را خورده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۷:۵۴    
با برخورداری از جیب های مخفی، مواد مرغوب به کار رفته در ساخت و طراحی بدون نقص، کوله پشتی بوبی را می توان یک کوله ضد سرقت به شمار آورد که امنیت وسائل شما را حین سفر تامین می کند!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۷:۳۵    
ولادیمیر پوتین لایحه اصلاح ساختار قوانین اجرایی روسیه را امضا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۷:۳۰    
پژوهشگران مرکز رشد دانشگاه آزاد همدان دستگاهی برای کالیبراسیون رگلاتور گاز شهری عرضه کردند که استفاده از آن از انفجار و آتش سوزی در منازل جلوگیری می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۷:۲۴    
بهمن سال قبل که نرخ سود سپرده ها دو درصد کاهش یافت و متعاقب آن نرخ سود تسهیلات هم کم شد؛ مسوولان پولی کشور اعلام کردند این نرخ ها پایدار نیست و در فاصله زمانی نزدیک، کاهش مجدد نرخ در راه خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۷:۱۸    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۵:۵۶    
رئیس جمهوری، قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۴:۵۱    
واردات گندم که امسال ممنوع شده، در سال گذشته بیش از 55 درصد کاهش داشته که نشان می دهد وزارت جهاد کشاورزی در بهبود تراز تجاری بخش کشاورزی از طریق کنترل واردات و افزایش صادرات موفق بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۳:۵۲    
یورگن هادت گفت: سفر آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان به ایران غیر معمول است مگر این که این کشور بر موشک هایش برچسب درود و تهنیت به اسرائیل را نصب نماید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۲:۵۳    
بعد از مصاحبه امروز مدیرعامل سایپا مبالغ قرارداد مربیان این تیم اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۱:۴۷    
فرماندار بغداد گفت، ایران صادرات برق به استان بصره را پس از چند هفته وقفه از سر گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۹    
تازه ترین ساخته رضا عطاران باید تا نیمه اردیبهشت ماه موفق به اخذ پروانه نمایش شود تا بتواند در اکران عید فطر جای گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۹    
بدهی ایران به دولت آلمان بابت بیمه هرمس به 500 میلیون یورو رسیده است و برلین برقراری مجدد این بیمه برای صادرات به ایران را منوط به پرداخت بدهی ایران کرده است.