سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۴۶Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۰    
وزیر خارجه کشورمان ضمن تماس تلفنی و اعزام نماینده ای جهت دیدار از میر محمود موسوی در جریان وضعیت سلامتی این دیپلمات ارشد وزارت خارجه قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۲    
صحنه قتلی خونین در جنوب شرق پایتخت که به خاطر اعتراض به نحوه مکالمه پسری با موبایلش رخ داده بود، بازسازی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۹    
زمانی که در مورد غذاهای غنی از کلسیم فکر می کنید، شاید شیر و محصولات لبنی اولین چیزی است که به ذهنتان خطور می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۱    
مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما اعلام کرد که خبر برگزاری تجمع مقابل سازمان صداوسیما به عنوان حمایت از رئیس رسانه ملی صحت ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
مسئولان از سخنانی که مقابله با فرمایش های مقام معظم رهبری تلقی شود اجتناب کنند
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۶    
در حالیکه خبر خداحافظی محمد سرافراز ، حسابی در فضای مجازی پیچیده است، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت که باتوجه به عدم موفقیت سرافراز، خبر خداحافظی او غیرعادی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۶    
وزیر دفاع با بیان این که هیچگاه در اقدامات دفاعی از جمله آزمایش های موشکی توقفی نداشته ایم گفت: آزمایش موشکی با بُرد منتشر شده در رسانه ها نداشته ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۳    
یک هفته پس از آنکه مردی 65 ساله بر روی پل عابری در بلوار میرداماد تهران خود را حلق آویز کرد، نوشته بیلبورد نصب شده روی این پل با مفاهیم مرتبط با زندگی تغییر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۸    
گفته شده است که مقامات ارشد کره شمالی با گزارش های تیم بی بی سی که بخش هایی از زندگی مردم در پایتخت را نیز پوشش داده اند، موافق نبودند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۶    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران کاردار کویت را احضار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال به تمجید از دروازه بان این تیم پرداخت و گفت: درخشش و اثرگذاری رحمتی در بازی های این فصل فراموش شدنی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۵    
ملی پوشان کشورمان در تورنمنت چهارجانبه روسیه با پیروزی برابر لهستان، عنوان سوم را کسب کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
دیوان محاسبات کشور در واکنش به انتشار خبر فیش های حقوق چند ده میلیونی مدیران بیمه مرکزی اطلاعیه ای صادر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه دربازدید از نمایشگاه کتاب تهران از یکی از هنرمندان کشور یک درنا هدیه گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۱    
نماینده اهواز در مجلس در نشست علنی امروز پارلمان نطق خود را با قرائت شعری از قیصر امین پور آغاز کرد که واکنش جالب وکلای ملت را در پی داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۵    
عضو فراکسیون هنرورسانه مجلس با بیان اینکه وزارت ورزش باید برای حل معضل گرایش ورزشکاران به الکل برنامه ها بازدارنده داشته باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۲۹    
4 خردادماه آینده آخرین جلسه مجلس نهم برگزار خواهد شد و طی سه هفته آینده روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه مجلس شورای اسلامی جلسه علنی دارند، یعنی 9 جلسه تا پایان مجلس نهم، جلسات علنی برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۴    
معاون وزیر اقتصاد گفت: ایران و اسپانیا برای برقراری پروازهای مستقیم تمایل دارند و باید زمینه های سودآوری و تجاری هم فراهم شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
سعید جلیلی مذاکره کننده سابق هسته ای، از برجام انتقاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در بیست و هفتمین سفر استانی فردا سه شنبه (21 اردیبهشت ماه) به استان کرمان می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۷    
بیشتر تلفن های هموشمند جهان اندروید هستند اما تعداد کمی از آنها را می توان پیشرفته خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۴    
بخشی از کالاهای قاچاق کشف شده امروز از بین رفت
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۳    
استفاده از لیزر ساده تر، با عارضه کمتر و گاهی با نتایج بسیار عالی می باشد که در صورت موثر بودن اکثرا جای زخم و اسکار به جا نمی گذارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۱    
تعداد 103 نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار تعیین ضرب الاجل تجدیدنظر در اقدامات داوطلبانه و از سرگیری کلیه فعالیت ها در چارچوب NPT شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۹    
پرچم هر کشوری نماد اعتقادات و باورهای ملت آن کشور است. پس از انقلاب اسلامی ایران و به دستور امام خمینی (ره) تصمیم بر آن شد تا نمادهای طاغوتی برچیده شده و نمادهای اسلامی و ایرانی جایگزین آن شود و یکی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۷    
در دنیای امروز و با توجه به پیشرفت هایی که به خصوص در زمینه پزشکی صورت گرفته، بحث زیبایی و جلوگیری از پیری زودرس خیلی فراگیر شده و بسیاری از خانم ها دوست دارند به شیوه های مختلف چهره شان را زیباتر و ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۷    
کنسرت یک پیام روشن با خود داشت: در یک سو تمدن هست و در سوی دیگری بربریت؛ در کنار روسیه بایستید تا با خوب ها باشید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۱    
نتیجه یک مطالعه نشان می دهد که تقلید، یک قابلیت مادرزادی نیست و در حقیقت، نوزادان الگوبرداری از حالات چهره، حرکات دست و تقلید ادای واژگان را به مرور زمان می آموزند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
ملانوما نوعی سرطان پوست است که می تواند در سایر ارگان های بدن نیز پخش شود. شایع ترین علامت ابتلا به این سرطان بروز خال جدید و یا تغییر رنگ و ظاهر خال های موجود است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
یک موسسه اسلامی در لندن به منظور مقابله با اسلام ستیزی، پوسترهای مزین به نام سبحان الله بر اتوبوس های پنج شهر بزرگ انگلیس از جمله لندن نصب کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۴    
پرداخت عوارض قیمت شکنی، خبر قائم مقام سازمان توسعه تجارت برای واردکنندگانی است که محصولات خود را با قیمت پایین تر از قیمت عرضه در کشور مبدأ ارائه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۴    
گروهی از هنرمندان، اغلب متعلق به بدنه سینمای ایران، در نامه ای به رییس جمهور، از شرایط اقتصادی دردبار خود سخن گفته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۲    
عضو شورای اسلامی شهر گفت: اعضای شورای شهر مخالف برگزاری این گونه مجالس با استفاده از اعتبارات شهرداری هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۷    
سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید که استقلالی ها به خاطر انتشار نامه افشارزاده از آنها عذرخواهی کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۷    
با اجرایی شدن طرح الکترونیک فرهنگ سازی بین مردم رواج پیدا کرد و حجم کاری پلیس هم کمتر شد زیرا که پلیس باید به وظایف مهم تری رسیدگی کند. و دوربین ها تخلفات رانندگان را ثبت می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۵    
اسیر شدن بخش مسکن در بین چهار زنجیر طرف عرضه و دو زنجیر طرف تقاضا باعث شده تا بشارت های خروج از رکود این بخش خوشبینانه تر از شرایط واقعی آن به نظر برسد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۳    
مجموعه قیمت های جهانی نشان می دهد به جز چند کشور مثل کویت عربستان قطر یا لیبی که میزان ذخایر ارزی انها بسیار بیشتر از ایران است در سایر کشورهای دنیا بنزین گران تر از ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع فرماندهان نیروی انتظامی از آنان خواست در راستای سخنان اخیر رهبری دو مقوله امنیت اجتماعی و امنیت اقتصادی را در دستور کار جدی خود قرار دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۷    
بسیاری از کاربران فضای مجازی از طرح پیشنهادی برای لباس تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۲    
یک نوزاد کوهرنگی در چهار محال و بختیاری روز دوشنبه در آمبولانس چشم به جهان گشود .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۹    
دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در خصوص موارد مطرح شده در دیدار این مرجع تقلید با دکتر عارف توضیحاتی ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۹    
حسام نواب صفوی در اینستاگرامش نوشت: همه در فضای مجازی با هم متحد خواهیم شد و جلوی نقشه دشمنان ایران برای دو قطبی شدن مردم ایران را خواهیم گرفت
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۱    
طراحان یک بازی ویدئویی در تونس به نام بقره یا گاو به برترین کاربران این بازی گاوهای واقعی و زنده جایزه دادند. برندگان افرادی بودند که در جریان اجرای بازی یاد شده بیشترین امتیازات را کسب کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۲    
عارف در دیدار با منتخبان مجلس دهم: نگاه مجلس جدید مشارکت حداکثری با دولت است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۹    
وکیل مدافع تسخیری متهم به قتل دختربچه شش ساله افغانستانی می گوید که موکلش به شدت پشیمان است و در آخرین دفاعیات خود نیز اظهار ندامت کرده، اما این پشیمانی ها دیگر چیزی را عوض نمی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۶    
در هوای گرم از لباس های بلند و آستین دار اما نازک برای نوزاد استفاده کنید. بهترین راه برای محافظت از پوست نوزاد پوشش آن با لباس های سبک است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۰    
پس از گذشت حدود دو سال از ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی برای صرافی ها، این بار صرافان شکایت خود را از بانک مرکزی به شورای رقابت برده اند و قرار است شورا امروز در این باره تصمیم گیری کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۰    
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در جلسه هیئت مدیره پیشنهاد می دهم که سرمربی استقلال تغییر کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۷    
یک بازیکن برزیلی به هنگام حضور در مستطیل سبز دچار حمله قلبی شد و جان خود را از دست داد تا در کمتر از سه روز شاهد دو حادثه مرگبار در فوتبال باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۴    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اذعان کرد که وضع تحریم ها علیه ایران ابتکار عمل وی بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۴    
یک بازیگر سینما و تلویزیون که سابقه ایفای نقش درمورد بیماری اچ.آی.وی دارد، معتقد است: محافظه کاری در سیاستگذاری ها سبب شده در سینما و تلویزیون به سوژه ایدز به خوبی پرداخته نشود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۱    
ظاهرا برنامه ای که برای خنده دسته جمعی و همزمان و مرتب مخاطبانش طراحی شده، شرایط سختی برای لباس پوشیدن و حضور تماشاگران در برنامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۸    
مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از تجهیز مراکز بهداشت و درمان دانشگاه ها برای ارایه خدمات ترک سیگار به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۸    
رئیس سابق موساد، از نتانیاهو – مخالف پرهیاهوی توافق هسته ای – به عنوان کسی نام برد که تاثیر مستقیمی در انجام توافق هسته ای سال گذشته ایران و شش قدرت برتر جهان داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۵    
بازداشت عاملان تیراندازی به یک کشتی گیر...تکذیب دستگیری بازیکن لیگ برتری...دلیل غیبت جلالی چه بود؟..آفتابی شدن زمین خواران در شهر آفتاب .. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۲    
بر اساس این بخشنامه جدید از ابتدای ماه جاری، هزینه های جدید انشعاب مشترکین از رقم 140 هزار تومان آغاز و تا 5 میلیون و 600 هزار تومان تعیین خواهد شد که این موضوع بسته به ظرفیت کنتور متقاضیان
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۲    
کارتون عکس های جعلی نماینده اصفهان در شبکه مجازی را منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۶    
معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه گفت: ایران و ژاپن هر دو قربانی استفاده از سلاح های کشتار جمعی هستند و به همین دلیل هر دو کشور تلاش زیادی در راستای عاری سازی جهان از سلاح هسته ای انجام ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۳    
اگر تا پیش از نوروز امسال کوچکترین شک و شبهه ای درباره فروش بی قید و شرط کمدی ها در سینمای ایران وجود داشت، با اتفاقات شگفت انگیزی که برای من سالوادور نیستم و پنجاه کیلو آلبالو روی داد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۰    
فروردین ماه امسال تولید هفت مدل سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۷    
به گزارش ایران خبر، فرزاد حسنی در خصوص اتفاقات پیش آمده در برنامه اکسیر توضیحاتی ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۴    
سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه گفت ملت های ایران و ژاپن که قربانی سلاح های کشتار جمعی بوده اند و آثار و نتایج جنگ بر زنان و کودکان را تجربه کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۳    
روزنامه شهروند با انتشار گزارشی و انعکاس تصویر فرزاد حسنی در صفحه اول خود با تیتر تلویزیون در تور حسنی به حواشی ایجاد شده برنامه اکسیر پرداخت و انتشار ویدئوی پشت صحنه را با فرض درست بودن آن ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۵    
روستای "خان طومان" در 17 اردیبهشت دوباره به اشغال تروریستها درآمد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۶    
کارتن خوابان یا بی خانمان های مطلق کسانی هستند که مطلقا هیچ محلی برای اقامت و هیچ سقفی جز آسمان و هیچ امیدی جز بسربردن زیر سقف مقوایی کارتن ندارند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۰    
امروز با گذر موج تراز میانی جو از شرق کشور در دامنه های البرز شرقی و شمال شرق کشور گاهی رگبارباران همراه با رعد وبرق و وزش بادشدید پیش بینی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۴    
امروز بیستم اردیبهشت ماه، یکی از نادرترین رویدادهای رصدی قرن21، تحت عنوان گذر سیاره تیر از مقابل خورشید اتفاق می افتد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۸    
طبق مصوبه مجلس آدم ربایی و گروگانگیری جزو جرایم سیاسی تعریف نشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۸    
عصر نخستین روز اردیبهشت ماه سال جاری اهالی منطقه غرب تهران در کوچه ای خلوت در برابر درگیری دختر و پسر جوانی قرار گرفتند که شباهت زیادی به مبارزه 2 رزمی کار داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۲    
مصطفی زمانی در ماه های اخیر دو فیلم ماهی سیاه کوچولو و جامه دران را بر پرده ی سینماها داشته است. جوان گمنام ایفاگر نقش حضرت یوسف (ع) حالا بعد از هفت سال به یکی از شاخص ترین چهره های سینما و شبکه ی ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
بیش از یک دهه از مطرح شدن رسمی معضل نبود سرویس های بهداشتی مناسب در حوزه گردشگری می گذرد؛ اما همچنان این بحران پابرجاست و وعده های مسوولان بی اثر باقی مانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۷    
نائب رئیس جامعه جراحان کشور گفت: تا زمانی که تعرفه ها ناعادلانه باشد، زیرمیزی و رومیزی حق پزشکان است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۴    
تصاویری از حیوانات خانگی که پس از حمام رفتن خیس شده و چهره های عجیبی به خود گرفته اند منتشر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۵    
نمایندگان مجلس به منظور رفع ایراد شورای نگهبان با حذف بند الحاقی به تبصره هدفمندی، استثنای پرداخت یارانه به خانوارهای پرجمعیت را حذف کرده و همچنان درآمد خانوار را ملاک قرار دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۲    
تصویر کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین المللی پول بر ویژه نامه صد چهره بانفوذ نشریه تایم نقش بسته است. نشریه تایم طبق روال هر سال به معرفی 100 شخصیت بانفوذ جهان پرداخت و نام 40 زن را به عنوان افراد با ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۹    
یارانه سفر قرار نیست به مردم داده شود، اعتبار آن که از بودجه ی حمایت و پشتیبانی از صنعت گردشگری تامین می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۷    
منتخب مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به برخی اظهارات درباره نشست وی با علی لاریجانی گفت: ما دو مرتبه به صورت تلفنی با هم در ارتباط بوده ایم ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۴    
پیش بینی می شود تا سال 2050 میلادی، شمار مهاجرت های ناشی از تغییرات آب و هوا به 200 میلیون نفر برسد که بسیاری از آن ها کودکان هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۹    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه 20 اردیبهشت را در ایران خبر ببنید .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۷:۳۸    
برخی خبرها از احتمال خداحافظی محمد سرافراز، رئیس سازمان صداوسیما از ساختمان شیشه ای جام جم حکایت دارد؛ گمانه زنی که پیش از این نیز شده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۷:۰۳    
داعش به دنبال یک نظام آموزشی جامع است تا از این طریق ریشه ایده های جاهلیت خود را در افکار کودکان و نوجوانان پرورش دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۴:۲۱    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر یک شنبه با حضور در همایش فرآیند قانون گذاری، الزامات و راهکارها در مجمع منتخبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی سخنرانی کرد و به پرسش های حاضران ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۳:۲۷    
برانکو ایوانکوویچ بعد از گل های سوم و چهارم پرسپولیس سر از پا نمی شناخت و کنار پیست زمین یادگار امام تبریز به حرکات موزون پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۲:۲۸    
در حاشیه انتشار خبری از محمدرضا شجریان که خود را طرفدار رئال مادرید معرفی کرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۱:۱۷    
بسیاری بر این باورند که چاقی ناشی از پرخوری یا تحرک کم یا ترکیبی نامبارک از ژن ها است، اما نتایج پژوهشی جدید نشان می دهد توضیح چاقی چندان ساده نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۰:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تغییر ورزشگاه میزبانی تیمش را عامل شکست شاگردان خود مقابل پرسپولیس دانست.