چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۲:۰۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۷    
لیونل مسی تعطیلاتی لوکس و شگفت انگیز در دبی خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۴    
در حاشیه سفر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به شیراز به منظور شرکت در کنگره بین المللی کاشت حلزون شنوایی.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۰    
انفجاری که روز چهارشنبه در استان بورسا واقع در غرب ترکیه روی داد، به مرگ یک زن و زخمی شدن هفت نفر انجامید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۶    
قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از دوچرخه سواری خودش نوشت: بیش از 30 سال بود که دوچرخه سوار نشده بودم؛ در یزد و در مراسم هفته سلامت اما مسیری را رکاب زدم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۰    
سخنگوی کرملین با بیان اینکه روسیه خواستار روابطی سازنده و خوب با همه کشورهای جهان است، اظهاراتی چون تهدید خواندن روسیه برای ناتو را رد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۲    
رضا ضراب تاجر ایرانی، که یک ماه پیش در میامی به اتهام دور زدن تحریم های ایران دستگیر شده بود، امروز چهارشنبه در دادگاهی در نیویورک محاکمه خواهد شد
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۳    
در ادامه پنجمین دور اعتصاب زنجیره ای پزشکان در انگلیس امروز نیز آنان دست از کار کشیدند و با تجمع مقابل بیمارستان ها بر تداوم اعتصاب تا دست یابی به خواسته های خود مبنی بر تغییر قانون جدید تاکید کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۲    
لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان از عکاس جشن عروسی اش شکایت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۴    
یکی از شبکه های اجتماعی که این روزها اگرچه برای مراجع و روحانیون شناخته شده سیاسی چندان محبوب نیست، اما دست کم برای تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم محبوبیت بسیاری دارد، توییتر است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۸    
عدادی از مردم شهر خرم آباد در اعتراض به ورود فائزه هاشمی در مقابل فرودگاه و سینمای این شهر تجمع کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۶    
هنگامی که بحث از سلامت مو می شود، رژیم غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به بیان دیگر برای داشتن موهایی سالم، توجه خود را بیش از همه به آن چه که می خورید، معطوف کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۷    
ژاپن وقوع یک زلزله و سونامی وسیع در توکیو با خسارات بسیار بالا را پیش بینی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در راستای سفر منطقه یی خود به آمریکای لاتین به کشورهای کوبا، ونزوئلا، برزیل، نیکاراگوئه و بولیوی سفر خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۱    
خانه تکانی سحر قریشی در اینستاگرام با متنی اتمام یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۵    
فدراسیون بین المللی فوتبال به دنبال درگذشت مهرداد اولادی با ارسال نامه ای به علی کفاشیان تسلیت صمیمانه خود را به خانواده فوتبال ایران ابراز کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۴    
از زمانی که اینستاگرام به کاربران عرضه شد، انتخاب رنگ اپلیکیشن تقریباً یکسان باقی ماند و همان خطوط و نقاط آبی رنگ همیشگی در تمامی قسمت ها به چشم می خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۱    
سامسونگ همیشه به این مشهور بوده که گوشی های میان رده خود را بعد از گذشت مدتی کوتاه فراموش می کند و هیچ بروزرسانی جدیدی برای آنها عرضه نمی کند، اما به نظر می رسد این رفتار در حال تغییر باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۵    
رهبر انقلاب فرمودند: دو روز دیگر در بعضی شهرها انتخابات است؛ این را مهم بشمارید و شرکت کنید. این نوبت دوم انتخابات اهمیتش کمتر از نوبت اول نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۹    
سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و با بازی های درخشان علی نصیریان و ترانه علیدوستی و شماری از ستارگان سینما همچنان دیدنی است و بیست و ششمین قسمت آن هم مورد استقبال قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۱    
ایرانی ها وقتی یک آمریکایی را می بینند، آن قدر توجه نشان می دهند که با خودت تصور می کنی یک سِلِبریتی هستی و این واقعا حس شگفت انگیزی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۳    
طبق یافته های یک مطالعه جدید، نوجوانان دارای اضافه وزن با افزایش ریسک مرگ ناشی از بیماری قلبی یا سکته در دوران میانسالی مواجه هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۸    
سیروس مقدم قرار است که جدیدترین سریال خود را از هفته آینده در تهران کلید بزند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۰    
شبکه اینترنت که از بامداد امروز در تهران و برخی استان ها دچار اختلال شده بود، بنابر اعلام شرکت زیرساخت به حالت عادی بازگشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۱    
بسیاری از رسانه های آمریکا همسر دونالد ترامپ را بانوی آینده کاخ سفید نامیده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در ذات گفتمان اصلاحات انحصار طلبی وجود ندارد، چرا که در فراکسیون های مختلف نیاز به مشارکت و همراهی دیگر جریان ها داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۲    
رییس جمهور، رأی دادگاهی در آمریکا مبنی بر توقیف حدود 2 میلیارد دلار از دارایی های جمهوری اسلامی ایران را دزدی آشکار و رسوایی بزرگ حقوقی برای آمریکا و به مفهوم ادامه خصومت علیه ملت ایران دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۲    
در میان ستارگان فیلم، موسیقی و سایر عرصه ها همواره اشخاصی هستند که بیش از سایرین به خودروها علاقه مندند و به عنوان ماشین باز از آنها یاد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را پیرامون پرونده های اعظم ، ستایش و دکل نفتی ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۳۱    
سقوط هواپیمای جنگنده F7 در حوالی شهرستان نائین
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۵    
آنجلینا جولی که پیش از این در سال 2014 با فیلم فانتزی شریر تولید استودیوی دیزنی مهمان سینماهای دنیا شده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۶    
دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم در اطلاعیه ای تاکید کرد: معلوم نیست چرا و با چه انگیزه های پیدا و پنهانی، مقامات دولت فعلی اقدام ظالمانه آمریکا را به دولتهای نهم و دهم مرتبط می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۳    
شرکت اپل اعلام کرد که برای اولین بار در 9 سال گذشته فروش این شرکت کاهش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۶    
لایحه بودجه سال 95 در جریان بررسی و تصویب در مجلس تغییرات مهمی داشت که برخی برنامه های دولت را دچار تغییر خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۰    
اگر نمی دانید که چه مواد غذایی، سلامت جسمتان را به هم می ریزد یا اگر نمی دانید که باید چه سبک زندگی یا آزمایش های پیشگیرانه ای را دنبال کنید تا به انواع و اقسام بیماری های مزمن یا کشنده مبتلا نشوید ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۸    
یک متخصص گوش، حلق و بینی اظهار کرد: گوش دادن به هندزفری حساسیت گوش به صداها را کم کرده و درصورت استفاده طولانی مدت از آن با صدای بلند، کم شنوایی به دنبال دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۶    
پیش از رونمایی لباس های اسپانسر جدید تیم های ملی، تیم ملی فوتسال ایران از لباس های تمرینی جیووا رونمایی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۶    
معاون اول قوه قضاییه به سوالات خبرنگاران در خصوص فروش بخشی از آرشیو صدا و سیما به شبکه من و تو و صدور قرار مجرمیت در پرونده دکل نفتی پاسخ داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۰    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون نسبت به استفاده از سفره های یکبارمصرف هشدار داده و آن را تهدید بزرگی برای سلامتی مصرف کنندگان ذکر کرد و در عین حال اخطارهای اتحادیه به وزارت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۴۶    
راه آهنی ها در نامه خود خطاب به سازمان لیگ نوشته اند: دستور فرمایید نسبت به دریافت نمونه های دوپینگ بازیکنان تیم ها وسواس و دقت بیشتری صورت پذیرد تا جای هیچگونه شک و شبهه ای باقی نماند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۴    
حشرات و موجوداتی مثل عنکبوت، پروانه و ... شب گذشته به خندوانه آمدند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۸    
دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون روز سه شنبه توانستند با شکست رقیبان خود به راحتی دلگیت ها را در ایالت های شمال شرقی آمریکا درو کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۳    
هرچند در میان آمارهایی که روز گذشته پزشکی قانونی اعلام کرد آمارهای امیدوار کننده ای هم وجود داشت، اما این مساله که پایتخت ایران رکورددار تصادف و مرگ عابران پیاده است، تا حد زیادی تامل برانگیز است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۵    
یکی از منتخبان حوزه انتخابیه تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:کرامت انسانی را نمی توان با گشت های نامحسوس بدست آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۲    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در واکنش به اقدام شورای رقابت در افزایش قیمت خودروهای داخلی گفت: شورای رقابت به جای صدور مجوز افزایش قیمت خودرو باید قیمت این محصولات را کاهش می داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۳    
از لحاظ قانونی این امر امکانپذیر نیست زیرا وقتی که انتخابات یک استان تایید می شود نمی توانیم رای یک نفر را تایید نشده بدانیم از این رو وزارت کشور معتقد است اعتبارنامه مینو خالقی باید به مجلس ارائه و ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۳    
مسئله میوه های قاچاق از سال گذشته در میان اخبار اقتصادی مهم کشور، به چشم می خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۷    
سه متهم که از طریق پیش فروش آپارتمان به 120 نفر از بیماران د یابتی، 5 میلیارد تومان کلاهبرد اری کرد ه بود ند ، د ستگیر شد ند .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آقای روحانی در سال 92 گفت که کاری می کنیم که هم سانتریفیوژها بچرخند و هم چرخ اقتصاد؛ امروز هر دوی این چرخ ها خوابیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۱    
جنبش حماس تلاش می کند از آرامشی که در روابطش با مصر به وجود آمده است به عنوان کانالی برای ارتباط گرفتن با عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس استفاده کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۱    
تصویری متفاوت از یادگار امام منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۶    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی بریتانیا و ایران با اشاره به مشکلات موجود در زمینه ارتباطات بانکی ایران گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۸    
ملی پوش والیبال بانوان کشورمان گفت: حضور مربی خارجی برای والیبال بانوان 7 سال طول کشید. امیدوارم برای رسیدن به دیگر خواسته های مان باز هم سال ها صبر نکنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۰    
به بررسی بازی بازیگران در فیلم های در حال اکران سینمای ایران و نقاط ضعف و قوت آنان می پردازیم. این سری مطالب را به صورت ماهانه به شما مخاطبان سینمادوست "مجله اینترنتی برترین ها" تقدیم می نماییم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۴    
معاون بهداشتی وزارت بهداشت، با اعلام اینکه 6 راه کاهش مصرف دخانیات وجود دارد، تاکید کرد: اولین راه، افزایش قیمت سیگار است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه آمریکا روزی آرام می گیرد که هسته انرژی کشور یعنی ایمان و خداباوری ملت را بتن ریزی کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۸    
در چند روز اخیر، پرسشها و ابهامات متعددی در رابطه با پرونده موسوم به پترسون و توقیف بخشی از دارایی های خارجی بانک مرکزی در آمریکا مطرح شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۸    
کمیسیون برجام منحل شده است؟...عدم توافق برای خرید آب سنگین از ایران...خیز اصولگرایان برای تشکیل فراکسیون.. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۵    
شبکه های اجتماعی فیلم کوتاهی از لحظات کتک خوردن یک کودک عربستانی را پخش کردند .
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۳    
ترامپ با پیشی گرفتن از 'تد کروز' و 'جان کسیچ' رقبای هم حزبی اش در این پنج ایالت، برای انتخاب به عنوان نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۸    
در حاشیه سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری دولت دهم در امریکا با وجود توصیه کارشناسان مبنی بر بلوکه شدن پول کشور!
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۵    
جفرافیای هند بسیار متنوع است و کانچنجونگ، بیابان، دشت، تپه و فلات را شامل می شود. Mawsynram در هند مرطوب ترین جای دنیاست که بارش سالیانه یازده هزار و 861 میلی متر دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۵    
گروه تروریستی داعش در آخرین اقدام وحشیانه خود، 7 شهروند عراقی را به اتهام آنچه جاسوسی برای دولت خواند، اعدام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۹    
مادری در استان گجرات در غرب هند، دوقلویی سیامی را به دنیا آورد که هردو از ناحیه صورت به هم چسبیده بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۶    
علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران، از گذشته طرفدار روابط بهتر با روسیه بوده است و نباید تعجب کرد وقتی در مصاحبه آخرش با تاس روسیه از تمایل ایران به شرق و اول از همه به روسیه گفت و آن را انتخاب استراتژیک ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع کارت شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 از روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۰    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۱    
دو راه عالی برای کاهش وزن این است که مقدار کالری مصرفی تان را کاهش داده و بصورت منظم ورزش کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۸    
به دنبال فشار سناتورهای آمریکایی درباره لزوم کمک نظامی این کشور به رژیم صهیونیستی، یک مقام کاخ سفید می گوید که واشنگتن آماده اعطای بزرگترین کمک نظامی به تل آویو است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۳    
پزشکان در چین یک تومور بسیار حجیم را از شکم یک مرد در حالی که برای سال ها آن را به مانند زنان باردار حمل می کرد خارج کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۳۷    
مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه گل محلات عصر سه شنبه با حضور استاندار استان مرکزی در دهکده گل محلات برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۸:۳۱    
صفحه اول روزنامه های چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۶:۱۸    
پول خرد کیمیا شده چون معاملات ریالی دیگر در اقتصاد ایران مبنایی ندارد. با وجودی که این روزها حتی دستفروش های کنار اتوبان هم مجهز به دستگاه پُز یا همان کارتخوان هستند اما صفرها هنوز دردسر سازند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۵:۱۳    
دادستان کل کشور طی نامه ای به وزارت امور خارجه کشورمان، از این وزارتخانه خواست اقدام غیر قانونی دیوان عالی آمریکا در خصوص مصادره و ضبط غارتگرانه اموال جمهوری اسلامی را بررسی و پیگیری کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۳:۱۲    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع سواری پراید مدل 95 در سطح بازار تهران است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۲:۱۲    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سود بدهی های بانکی به مصیبتی برای شهرداری قم تبدیل شده است، گفت: سود بانکی در هیچ جای دنیا با ایران برابری نمی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۱:۱۳    
توهین و فحاشی یکی از مجریان زن مصری به "جولیو رجینی" دانشجوی ایتالیائی مقطع دکترای اقتصاد که به طرز مشکوکی در مصر کشته شد، موجب تیرگی بیشتر روابط قاهره - رم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۰:۱۷    
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت وگو کرد.