چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۰:۳۳Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 31 فروردین 1395 ایران خبر 31 خرداد 1395 ایران خبر 31 تیر 1395 ایران خبر 31 مرداد 1395 ایران خبر 31 شهریور 1395 ایران خبر 30 مهر 1395 ایران خبر 30 آبان 1395 ایران خبر 30 آذر 1395 ایران خبر 30 دی 1395 ایران خبر 30 بهمن 1395 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 1 اردیبهشت 1395 ایران خبر 2 اردیبهشت 1395 ایران خبر 3 اردیبهشت 1395 ایران خبر 4 اردیبهشت 1395 ایران خبر 5 اردیبهشت 1395 ایران خبر 6 اردیبهشت 1395 ایران خبر 7 اردیبهشت 1395 ایران خبر 8 اردیبهشت 1395 ایران خبر 9 اردیبهشت 1395 ایران خبر 10 اردیبهشت 1395 ایران خبر 11 اردیبهشت 1395 ایران خبر 12 اردیبهشت 1395 ایران خبر 13 اردیبهشت 1395 ایران خبر 14 اردیبهشت 1395 ایران خبر 15 اردیبهشت 1395 ایران خبر 16 اردیبهشت 1395 ایران خبر 17 اردیبهشت 1395 ایران خبر 18 اردیبهشت 1395 ایران خبر 19 اردیبهشت 1395 ایران خبر 20 اردیبهشت 1395 ایران خبر 21 اردیبهشت 1395 ایران خبر 22 اردیبهشت 1395 ایران خبر 23 اردیبهشت 1395 ایران خبر 24 اردیبهشت 1395 ایران خبر 25 اردیبهشت 1395 ایران خبر 26 اردیبهشت 1395 ایران خبر 27 اردیبهشت 1395 ایران خبر 28 اردیبهشت 1395 ایران خبر 29 اردیبهشت 1395 ایران خبر 30 اردیبهشت 1395 ایران خبر 31 اردیبهشت 1395 
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۳:۳۱    
برخورد یک دستگاه تریلر با جرثقیل 30 تنی در دزفول 2 کشته بر جا گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۸    
عکس جالبی از کارت مراسم عروسی محمدرضا شاه و فوزیه همسر اولش منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۵۹    
کودکی سه ماه پیش در چین به دنیا آمده است که در دست و پاهایش به جای 20 انگشت، داری 31 انگشت است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۹:۲۳    
ابتکار شهرداری مشهد در ساخت مجسمه دکتر علی شریعتی با لباس احرام(به جای کت و شلوار و کراوات!) در میدان شهدای مشهد و عکس یادگاری گرفتن شهروندان با این شمایل.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۴۲    
به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه های 89، 29، 116، 110 ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۸    
جانشین دادسرای زنان، خانواده و اطفال گفت: انگیزه و علت عمده قتل ستایش، در تلفن همراه این نوجوان بود. او عضو یکی از کانال های غیراخلاقی تلگرام بوده و روز فاجعه، چند فیلم را در همان کانال تماشا می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۷:۳۵    
محمدرضا عارف می گوید برخورد غرب با حقوق بشر، برخوردی سیاسی است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۶:۳۲    
در پی کاهش سفر افراط گرایان اروپایی به عراق و سوریه برای پیوستن به داعش، این گروه تروریستی تلاش می کند که رادیکالیست های جزایر کارائیب را جذب کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
"بیزینس اینسایدر" با انتشار فهرستی از شغل های پرتنش، به افرادی که دچار استرس هستند توصیه کرد که برای دچار نشدن به مرگ ناگهانی، از این کارها دوری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۶    
هر دو کمپانی چینی برای معرفی گوشی های هوشمند خود با نمایشگر خمیده در سپتامبر 2016 برنامه ریزی کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۳    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور اهمیت حجاب را یادآور شد و گفت: حجاب هم برای آرامش ما آمده است. به نظر من بی حجابی ضد حقوق بشر است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۷    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با حمایت از طرح امنیت اخلاقی ناجا گفت: طرح امنیت اخلاقی هنجارشکنان را نگران و جریان های غرب گرا در کشور را منفعل ساخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۵    
هنرمندان به میزان توانایی هایی که دارند و به مقدار اثری که بر روی فروش یک فیلم می گذارند، دستمزد طلب می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۲    
به گزارش ایران خبر، خانم پارک گئون هی رئیس جمهوری کره جنوبی روز دوشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلا ل احمر از امدادرسانی به بیش از291 نفر در سیل و آب گرفتگی 3 استان و مرگ 2 نفر تاکنون خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۱    
مایکروسافت به پشتوانه ی مدیر عامل این شرکت، ساتیا نادلا (Satya Nadella) هم اکنون در اوج شکوفایی است. مشتریان عاشق مایکروسافت ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۳    
همه ما رازهایی داریم و رازها بخشی از زندگی انسان ها را تشکیل می دهند. انسان از کودکی مجذوب اسرار می شود و کنجکاو است از آنها سر در بیاورد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۷    
حسن روحانی گفت: اینکه امروز کشورهای مختلف با سفر به ایران قراردادهای بلندمدت امضا می کنند و کارهایی را آغاز می کنند که بازپرداخت برخی از آنها شاید 10 سال طول بکشد؛ به معنای اعتماد به ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۴    
شاکری گفت: در چهارمین دوره از شوراها، هنوز هم شورای شهر، دسترسی آنلاین و نظام مندی به اطلاعات شهر داری تهران ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۱    
تلگرام در بروزرسانی امروز خود امکان پاک کردن کش کانال ها و سوپر گروه ها را فراهم کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آخرین روزهای کاری خود در پارلمان نهم، تصویب کردند که هشتم ربیع الاول سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) به عنوان تعطیل رسمی تعیین می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۷    
شهردار تهران گفت: نمی توانیم در شهری باشیم که تعداد فروشگاه های لوازم آرایشی آن 8 هزار مغازه و تعداد کتابفروشی های آنها تنها 1200 عدد باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۱    
با دستگیری جمعی از سارقان و تبهکاران به نام پدرخوانده های پایتخت اداره مبارزه با جرایم خاص پلیس آگاهی از شهروندان خواست در صورت شکایت از متهمان به اداره هجدهم پلیس مراجعه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۰۸    
کودکانی که بعد از گذراندن دوره سخت اسهال و استفراغ که بدن شان دچار کم آبی شده از خوردن محلول الکترولیت یا محلول های ORS امتناع می کنند، موثرترین راه درمان استفاده از آبمیوه است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۱    
مهاجران در ایدومنی یونان در وضعیتی برزخ وار و ناراحت کننده به سر می برند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۸    
دونالد ترامپ در یک سخنرانی در ایالت ایندیانا گفت: همه ما ماموریتی داریم و باید رو راست بگویم که ما نباید توافق هایی مانند توافق با ایران داشته باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۲    
در گواهی فوت کاپیتان فقید پرسپولیس واژه نامعلوم در مقابل علت مرگ او دیده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۷    
بازار دستگاه های الکترونیکی مانند هر بازار دیگری با رسیدن به روزهای پایانی سال رونق می گیرد و بسیاری از مشتریان تلفن های همراه هوشمند، تبلت، لپ تاپ ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۱    
سدسازی غیراصولی همچنان در کشور قربانی می گیرد اما این بار قربانی آن تمدن چندهزارساله این کشور است که در خواب غفلت مسئولان به زیر آب می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۲    
در این مقاله سعی کرده ایم مواردی را بیان کنیم که می توانید با استفاده از سرکه آنها را تمیز کنید؛ از تمیز کردن فنجان های قهوه گرفته تا شل کردن یک پیچ زنگ زده.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۵    
رئیس اداره کارشناسی واردات تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: کیت های پی آر پی برای کاربرد پوست و زیبایی مجوز ندارند
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۳    
سو استفاده از دختران جوان برای برخی از شرکت های خصوصی بهانه جذب مشتری و در آمدزایی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۷    
درگیری فیزیکی بین اعضای حزب حاکم عدالت و توسعه و حزب حامی کردها در مجلس ترکیه، جلسه پارلمان و مذاکرات درباره لغو مصونیت قضایی نمایندگان این پارلمان را ناتمام گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۴    
اسکله بندر ترکمن کاملا از آب بیرون مانده. زیر ستون های اسکله، خبری از خزر نیست. بستر دریا زیر اسکله ای که تا همین یکی- دو سال پیش، پرآب بود، خشک و بی رمق به آسمان نگاه می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۱    
سخنگوی سازمان امداد و نجات ضمن اشاره به عملیات امدادی در سیل و آبگرفتگی سه استان کشور در شبانه روز گذشته گفت: متاسفانه دو تن از هموطنان در کرمان به دلیل برخورد صاعقه جان خود را از دست دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۹    
بعضی افراد فکر می کنند که غذا خوردن در شب مطلقا برای بدن مضر است و تصمیم می گیرند که هرگز شام نخورند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۰    
نیکی کریمی بازیگر 45 ساله عکسی از تست گریم خود در صفحه شخصی اش قرار داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۸    
اگرچه رایتا در سالهای نخست فعالیت، انحصارا مجری اپراتور نسل سوم بود و سهم بازار قابل توجهی را به دست آورد ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۲    
سریال شهرزاد پدیده سال 94 در حوزه آثار تصویری بود. سریالی که به سرعت هیت شد و طرفداران پر و پا قرص و سرسختی پیدا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۹    
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی نیز در دیدار با آیت الله موسوی اردبیلی خطاب به این مرجع تقلید گفت: با واسطه شنیده ام که شما آن طرف رفته و برگشته اید اگر امکان دارد چکیده ای از آن را تعریف کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
سرمربی نفت تهران می گوید کری خوانی های این شکلی، چیزی جز توهین نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۷    
بیست و پنجمین روز از ماه رجب، سالروز شهادت امام موسی کاظم، است. او از صبر بسیار به کاظم یعنی فروبرنده خشم و صابر شهرت یافت و اوست که شیعیان او را به باب الحوائج می شناسند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۷    
کارتون گشت نامحسوس، محسوس می شود منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۵    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ شایع ترین تخلفات رانندگی تهرانی ها را تشریح کرد و با اشاره به برنامه ریزی راهور برای توسعه کمی و کیفی دوربین های سطح تخلفات ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۹    
چرا دولت روحانی باید 4 سال دیگر استقرار یابد؟ این سوالی است که این روزها بسیاری از فعالان و تحلیلگران سیاسی اصلاح طلب به آن پاسخ می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۹    
رییس جمهوری کره جنوبی روز دوشنبه در مجموعه تاریخی – فرهنگی سعد آباد مورد استقبال رسمی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
صداوسیما در ماه های اخیر کانون انتقادهای فراوانی بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
تهران پرچمدار مبارزه با تروریسم است...تکذیب سفر مقتدی صدر به تهران...امام جمعه کرمان احمدی نژاد را نپذیرفت...حمله داعش به مقر پاپ خنثی شد.. ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۲    
به رغم تلاش دولت کانادا برای برقراری رابطه با تهران، وزیر خارجه این کشور در اظهاراتی، حذف نام ایران را از فهرست کشورهای که حامی تروریسم خواند، منوط بر اقدامات آتی تهران دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۱    
"منزلان" نخستین سامانه هوشمند خرید، فروش، اجاره آپارتمان، املاک و مستقلات به سبک ماهواره ای و تعیین محدوده درخواستی ملک در نقشه است و هدف آن برقراری ارتباطات بهینه بین مالکان ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۵    
روز جهانی مطبوعات را به نام آوران عرصه ی مطبوعات، کسانی که با فکر و ایده های روشن و وجدانی آگاه که با تلاش و کوشش بی شائبه ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۵۵    
طرح خرید روستای گالشکلای لفور شهرستان سوادکوه شمالی به دلیل کمبود بودجه با شکست مواجه شد و مسئولان آب منطقه ای با کاهش تاج سد البرز این روستا را در تاریخ ایران ماندگار کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۱    
تارنمای هیل خبر داد که دونالد ترامپ در گفت و گو با سی ان ان، پوشش اخبار این شبکه را به سود هیلاری کلینتون رقیب دموکرات خود دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۹    
آینده هر جریان سیاسی بستگی به عملکرد کنونی اش دارد؛ تفاوتی نمی کند اصلاح طلب یا اصولگرا باشد. کسانی که عهده دار مسئولیت سیاسی و اجتماعی جامعه میشوند و از طرف مردم مسئولیتی به آنها واگذار میشود طبیعتا ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۲۴    
اعدام مجرم در ملاء عام با بستن او به توپ در تهران به تاریخ جمعه 12 فروردین 1300 شمسی؛ در ذیل عکس علت اعدام این فرد دزدی عنوان شده است. عکاس این عکس نامعلوم است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۵    
معاون احمدی نژاد و یک نماینده اصول گرا در تبریز در مورد نتایج انتخابات اعلان تشکیک کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۵    
نخستین دفتر نمایندگی ووری بانک (WOORI BANK) کره جنوبی در ایران با حضور غلامعلی کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی عصر امروز (دوشنبه) آغاز به کار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۹    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: نباید روابط ایران و کره جنوبی وابسته به تحریمها و تحت نفوذ و غرض ورزی آمریکا قرار بگیرد، بلکه باید ارتباطات دو کشور، مستمر، پایدار، قوی و صمیمی باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۹    
با دستور و.زیر صنعت، مجوز جنجالی واردات خودروهای آمریکایی بالاخره لغو و اسامی 24 مدل شورلت از فهرست خودروهای مجاز برای ورود به کشور در سال 95 از سیستم ثبت سفارش حذف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۶    
عکسی از محمدرضا شریفی نیا در بیست سالگی
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۶    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مشروبات الکلی در تهران که با همکاری سپاه تهران برگزار می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۵۳    
اگر شما هم مثل بسیاری از افراد از داشتن چربی زائد به ویژه چربی دور شکم رنج می برید، می توانید با استفاده از یک روغن گیاهی موثر از آن رهایی یابید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۸    
درحالیکه برخی رسانه ها دیروز با انتشار سخنانی از آیت الله هاشمی مبنی بر اینکه حالا که مملکت را از دست احمدی نژاد نجات دادم، می توانم راحت بمیرم ، سعی در تحریف اظهارات او داشتند ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۸    
رقم عجیب واردات کاغذ توالت و دستکش خانگی به کشور
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۴۵    
تازه ترین آمارهای گمرک کره جنوبی نشان می دهد که واردات نفت این کشور از جمهوری اسلامی ایران در سه ماهه اول سال جاری میلادی دو برابر شده و سئول اعلام کرده است نفت بیشتری از ایران خریداری خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۳    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۵:۱۶    
سفارت ایران در باکو تظاهرات ارامنه کشورمان را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۳:۱۱    
به گزارش ایران خبر، آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده 15 آپارتمان گران شمال تهران شامل مناطق یک تا چهار است که در اردیبهشت ماه سال 95 معامله شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۲:۱۲    
ارتش ترکیه روز(دوشنبه) اعلام کرد در جریان بمباران مواضع داعش، 63 تروریست را از پا در آورده است.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۱:۱۲    
شهر مرزی کلیس ترکیه عصر دوشنبه دوباره مورد اصابت دو فروند موشک کاتیوشا قرار گرفت. مقامات ترکیه می گویند این موشک ها از منطقه تحت کنترل داعش شلیک می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۰:۱۸    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از بدهی شش هزار و 500 میلیارد تومانی این سازمان به موسسات طرف قرار داد خبر داد.