سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۱:۱۰Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 3 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۲    
اطلاعات مرکز آمار ایران نشان می دهد کل نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار در 12 ماه منتهی به مرداد سال 1396 نسبت به دوره مشابه سال قبل برای کل کشور 7.9 درصد، مناطق شهری 7.7 درصد و مناطق روستایی 8 ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۶:۲۴    
به گزارش ایران خبر ،در حالی که یک روز از حاضر نشدن نخست وزیر سابق تایلند در جلسه دادگاه رسیدگی به قصور حاکمیتی اش می گذرد، اعضا ارشد حزب "یینگلاک شیناواترا" امروز عنوان کردند او به دوبی گریخته است. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۹    
کودکان آب فروش هر روز در گورستان زنجان هر دبه آب را به قیمت هزار تومان می فروشند
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۴    
کودکان دارای نیازهای تغذیه ای مختلفی هستند زیرا در حال رشدند و یک تغذیه کامل در این سن حیاتی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۸:۳۴    
ویکی لیکس فاش کرد، سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) ابزاری را طراحی کرده است که با استفاده از آن ، صداقت شرکای اطلاعاتی این کشور را راستی آزمایی می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۵:۳۴    
در فینال 86 کیلوگرم جام جهانی پاریس با پیروزی در مرحله فینال به مقام قهرمانی جهان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۲:۲۴    
بهناز جعفری گفت: من ازدواج نکردم چون اگر بخواهم زندگی مشترک داشته باشم باید بازیگری را بگذارم کنار و هرگز این کار را نخواهم کرد بنابرین هیچ وقت ازدواج نمیکنم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۱:۱۵    
شماری از تروریست ها به مسجد امام زمان(ع) در منطقه قلعه نجارهای شهر کابل حمله کردند. این حمله همزمان با ادای نماز جمعه در این مسجد رخ داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۴۵    
یک زیرانداز زیبا می تواند مانند یک دستیار پزشکی بیماری افرادی را که بر روی آن ایستاده اند شناسایی کرده و به پزشک و بیمار اطلاع دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۵    
یک متخصص کلینیکال آنکولوژی اتساع و افزایش دور شکم و احساس سنگینی در لگن را شایع ترین علائم سرطان تخمدان دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۱:۱۵    
اگر کوتاهی و خطایی نیز از ما سر زده از خداوند می خواهم ما را ببخشد و مطمئناً همه شهروندان عزیز شهر و کشور نیز خطا و کوتاهی های مرا خواهند بخشید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۱:۱۰    
حریف روس که به شدت زیرفشار حملات نابغه جویباری بود، رو به کارهای ناجوانمردانه آورد و غیر از ضربه واضح و محکم سر به صورت یزدانی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۰    
اهالی فرهنگ و هنر معمولا کارهای اجرایی انجام نمی دهند و آنها موفقیت های خود را مدیون مجری هایی هستند که راه را برای آنها هموار می کنند و آقای قالیباف از این جهت به اهالی هنر و فرهنگ خدمت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۰    
چای نوشیدنی ای است که در میان اهالی آسیا به شدت محبوب بوده و در هر کشوری آداب و رسوم خاص خود را دارد و به عبارت دیگر هر کشوری سنت چای خوردن خودش را دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۵    
معاون رئیس جمهور بابیان اینکه منابع در دولت دوازدهم نصف شده است گفت: با توجه به منابع مالی محدود، پاسخ به همه مشکلات مردم کار دشواری است و باید در این زمینه تلاش و همکاری شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۰    
وزیر نفت اظهار داشت: پول بابک زنجانی پول وزارت نفت نبوده چرا که این پول از بانک ها قرض گرفته و تمام این سال ها سود آن پرداخت شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۵    
تروریست های تکفیری داعش 8 غیرنظامی عراقی ازجمله یک کودک شیرخواره را در استان کرکوک زنده زنده سوزاندند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با نهادهای انقلابی هم باید کار کنیم گفت: با سپاه و همه نهادهای انقلابی ما باید در کنار هم، همه بخش های کشور را بسازیم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۵    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ریاست جمهوری به پز دادن نیست، به رفاه، تجملات و رضایت بیگانگان نیست، گفت: رئیس جمهور در انتخابات وعده ایجاد 955 هزار فرصت شغلی در سال را دادند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۰    
سرمربی جوان استقلال شب بعد از شکست برابر پدیده در هفته پنجم لیگ برتر شب تلخ و عجیبی را پشت سر گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۵    
جنین یک انسان که در پلاستیک مشکی انداخته شده بود، توسط یک مٲمور شهرداری کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۰    
وکیل مدافع محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق ایران درباره اینکه گفته می شود پرونده جدیدی برای موکلش در دستگاه قضایی تشکیل شده است، توضیحاتی ارائه کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۰    
استیون کینگ با انتشار پیامی به صورت نمادین از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا انتقام گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دما در استان های ساحلی دریای خزر خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۰    
عوامل تیراندازی به بخشداری پیشین شهرستان سرباز در استان سیبستان وبلوچستان دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.4 ریشتر چالانچولان لرستان را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۵    
12 نفر براثر سقوط اتوبوس مسافربری در دریا در استان کراسنادار در جنوب روسیه و 20 نفر هم تاکنون با تلاش امدادگران نجات یافتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۵    
پایگاه ویکیلیکس بخشی از اسناد سیا دربارۀ پروژۀ ExpressLane را که مربوط به رصد فعالیت های دیگر دستگاه های اطلاعاتی آمریکاست منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۰    
وزیر دادگستری گفت: در صورت تقاضای دولت، آماده پیگیری خواسته کروبی از قوه قضاییه هستم.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۵    
محمد جواد ظریف در اولین گفت وگویش در دولت دوازدهم با ایسنا حفظ برجام و مدیریت اجرای آن در داخل و عرصه بین الملل را در چارچوب مهم ترین برنامه های وزارت خانه متبوعش برشمرد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۵    
واشنگتن درباره تصمیم قطر برای از سرگیری روابط دیپلماتیک با تهران موضعگیری کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از سقوط یک مرد 50 ساله در چاه فاضلاب خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۵    
نرخ تورم گروه عمده "خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات " در دوازده ماه منتهی به مرداد ماه 1396 نسبت به دوره مشابه سال قبل به 11.2 درصد رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۰    
رودخانه گاماسیاب در کرمانشاه شامگاه دیروز پنجشنبه جان دو نوجوان را گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۳۰    
در هفته های اخیر بسیاری از نرم افزارهای ایرانی فعال در زمینه تحویل غذا، خرید اینترنتی و سایر خدمات از اپ استور حذف شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۰    
یک روزنامه انگلیسی از تکاپوی گروه تروریستی داعش برای انتقال پول هایش به خارج از مناطق تحت کنترل خود در عراق و سوریه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۵    
دوست نزدیک و مشاور کمپین انتخاباتی ترامپ هشدار داد در صورت استیضاح رئیس جمهوری آمریکا، این کشور با خشونت هایی همچون جنگ داخلی مواجه خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:دستور دادم روز شنبه تمام شکایاتی که در رابطه با کم فروشی اینترنت وجود دارد، به صورت رسانه ای منتشر شود تا روشن شود مردم از چه کسانی شکایت دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۰    
تیمی از محققان توانستند با توسعه سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی به تشخیص زودهنگام سرطان پوست ملانوما کمک کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۰    
نیروهای ارتش ژاپن که به واحدهای تدافعی موسوم هستند، بزرگترین رزمایش سال خود را شروع کردند.