سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۰۰Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 20 شهریور 1396 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 31 فروردین 1396 ایران خبر 31 اردیبهشت 1396 ایران خبر 31 خرداد 1396 ایران خبر 31 تیر 1396 ایران خبر 31 مرداد 1396 ایران خبر 30 مهر 1396 ایران خبر 30 آبان 1396 ایران خبر 30 آذر 1396 ایران خبر 30 دی 1396 ایران خبر 30 بهمن 1396 ایران خبر 1 اسفند 1396 ایران خبر 1 شهریور 1396 ایران خبر 2 شهریور 1396 ایران خبر 3 شهریور 1396 ایران خبر 4 شهریور 1396 ایران خبر 5 شهریور 1396 ایران خبر 6 شهریور 1396 ایران خبر 7 شهریور 1396 ایران خبر 8 شهریور 1396 ایران خبر 9 شهریور 1396 ایران خبر 10 شهریور 1396 ایران خبر 11 شهریور 1396 ایران خبر 12 شهریور 1396 ایران خبر 13 شهریور 1396 ایران خبر 14 شهریور 1396 ایران خبر 15 شهریور 1396 ایران خبر 16 شهریور 1396 ایران خبر 17 شهریور 1396 ایران خبر 18 شهریور 1396 ایران خبر 19 شهریور 1396 ایران خبر 20 شهریور 1396 ایران خبر 21 شهریور 1396 ایران خبر 22 شهریور 1396 ایران خبر 23 شهریور 1396 ایران خبر 24 شهریور 1396 ایران خبر 25 شهریور 1396 ایران خبر 26 شهریور 1396 ایران خبر 27 شهریور 1396 ایران خبر 28 شهریور 1396 ایران خبر 29 شهریور 1396 ایران خبر 30 شهریور 1396 ایران خبر 31 شهریور 1396 
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۱    
فرمانده منطقه دوم دریایی نداجا با تکذیب ادعای فرماندهی ناوگان آمریکا در خصوص عدم دریافت اخطار از ناو نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۰    
داریوش تهامی عکاس ایرانی، بامداد 19 شهریورماه، به علت عارضه مغزی در بیمارستان امام حسین تهران درگذشت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۵    
معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: علیرغم اینکه ضریب نفوذ اینترنت و گوشی های هوشمند در ایران بالای 50 درصد است، اما متأسفانه دانش و سواد دیجیتالی مردم 12 از 100 است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۰    
بهشت زهرای 40ساله تهران نزدیک به یک میلیون و 500 ساکن خاموش دارد. ساکنانی که هر روز که نه، اما پنجشنبه، جمعه ها، میهمان زیاد دارند. میهمانانی که چند وقتی است که قربانی دزدان می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۵    
دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی در نامه ای به آنگ سان سوچی رهبر حزب حاکم میانمار خواستار پایان دادن به نسل کشی در آن کشور شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۰    
زن جوان در روستای سرآسیاب از توابع شهرستان چناران ، هنگام پهن کردن لباس های شسته شده، به علت برق گرفتگی جان باخت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۰۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است آقازادگی در گذشته هم مفهوم مثبت داشت و هم مفهوم منفی.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۴۵    
صفحه اول روزنامه های سه شنبه 21 شهریور 1396 را مشاهده کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۴۰    
متاسفانه بیشتر ما کارهایی که به صورت روزانه انجام می دهیم در مسیر پیشگیری از سرطان نیست. یک فرد ممکن نیست با وجود سالم بودن در روزهای گذشته یکباره مریض شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۵    
سفیر عراق در ایران با تاکید بر اینکه هیچ زائری بدون گرفتن ویزای اربعین حسینی نمی تواند از مرزهای دو کشور تردد کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۵    
بعد از برگزاری تورهایی تحت عنوان همسریابی، حالا چشم ها به تابستان پارتی های مختلط در آخرین روزهای این فصل روشن شده است؛ پارتی های تابستانی همراه با رقص، پایکوبی و شیرجه و شنای اجباری در رودخانه!
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۵    
دقت در انتخاب کفش و توجه به رعایت اصول استاندارد در تولید آن یکی از ضروری ترین نیازها برای حفظ سلامت افراد است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۰    
یک متخصص تغذیه گفت: بسیاری از بیماری های دوران میانسالی و سالمندی نشات گرفته از الگوهای غلط غذایی در دوران جوانی است، بنابراین جوانان و افراد سالم به صرف این که از سلامت کافی برخوردارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه به ادعای شکایت سوریه به خاطر الزام تماشاگران این کشور به رعایت حجاب در جریان بازی تیم های ملی این کشور و ایران واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۲۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران اظهار داشت :خواننده زیرزمینی که به انگیزه سرقت با شلیک 6 گلوله اقدام به قتل مدیر 24 ساله ی یک استودیو ضبط صدا در شهرک ولیعصر کرده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۵    
عمر مفید سیم کارت ها به اندازه بسیاری به میزان مصرف، مکالمه و ارسال پیامک و به طور کلی نحوه نگهداری از آن بستگی دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۰    
مدیر مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی سامانه 1490 سازمان غذا و دارو روش های دریافت اطلاعات در خصوص داروها و ثبت شکایات دارویی را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۰    
کارشناسان امنیتی گروه Unit 42 می گویند در صورتی که کاربران گوشی های اندرویدی از نسخه های قدیمی این سیستم عامل استفاده می کنند در معرض حمله بدافزاری هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۰    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با خواجه محمد آصف همتای پاکستانی اش درباره راه های مختلف توسعه و تقویت روابط دو جانبه از جمله تقویت همکاریهای بانکی ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۷:۱۰    
انفجار تانکر حمل سوخت در محور قوچان مشهد مرگ 4 نفر را رقم زد .
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۵    
به گزارش ایران خبر ،بازگشت رئیس جمهوری به تهران. (ایرنا/ محمد بابایی) بازگشت رئیس جمهوری به تهران. (ایرنا/ محمد بابایی) نوزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۵    
در پی انتشار فراخوان همایشی با عنوان "دومین اجلاس مدیران دوایر حقوقی ادارات کل کشور"، هرگونه ارتباط این همایش با نهاد و معاونت حقوقی ریاست جمهوری تکذیب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۶:۳۰    
دزد حرفه ای طلاجات در خوی شناسایی ودستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۰    
اسماعیل جبارزاده به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور منصوب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۵:۳۵    
هیات دولت با توجه به لزوم تقویت ناوگان امدادی کشور و به منظور تأمین خودروهای کمک دار عملیاتی مناسب برای عملیات امداد و نجات ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۵    
پدر سوری در قبرس توانست پس از یکسال جدایی فرزندان و اعضای خانواده اش را از پشت حصار آهنی ملاقات کند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۰    
به گزارش ایران خبر ،میخائیل ساکاشویلی، رییس جمهور پیشین گرجستان که ماه ژوئیه در اوکراین خلع تابعیت شده بود یکشنبه شب به همراه هوادارانش از طریق مرز لهستان وارد خاک اوکراین شد. ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۰    
خبرهایی تازه از تصویب بلیت نیم بهای سینماها که منجر به نارضایتی سینماداران شده بود به گوش می رسد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۵    
سرش را پایین گرفته و در این همهمه و آمد و شدها، زیر لب حرف می زند. کمی که نزدیک می شویم گویی صدایش از ته چاه در می آید ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۰    
وزیر نفت با صدور دستورالعملی اعلام کرد: از ابتدای مهرماه در همه فعالیت های حفاری و بهره برداری نفت از جمله بهره گیری دستگاه فرآورش سیار، از سوزاندن نفت خام در گودال های سوخت (Burn Pit) پیشگیری شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۰    
سه تن از فعالان عرفان حلقه که در ایجاد هجمه های حقوق بشری و کمپین های به ظاهر بین المللی نقش داشتند دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۰    
درس های حادثه پلاسکو سبب شده تا شهرداری و سازمان آتش نشانی تهران از یکسو و دادستانی از سوی دیگر با هیچ بنای ناایمنی به خصوص ساختمان های تجاری پرخطر در مرکز شهر شوخی نداشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال پیگیری رفع فیلتر توییتر هستیم و این موضوع در سراسر کشور در حال بررسی است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۰    
نیروی دریایی آمریکا در ادعایی بیانیه روز گذشته ارتش ایران را رد کرده و مدعی شده ایران به گونه ای دیگر حادثه روز چهارشنبه را بیان کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۰    
مردی که متهم است پدر و یکی از دوستانش را به دلیل اختلافات عقیدتی به قتل رسانده است، بار دیگر پای میز محاکمه رفت و گفت اگر بتواند از اولیای دم رضایت بگیرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۰    
محققان دریافته اند آسپرین می تواند تاثیرات پوسیدگی دندان را برگردانده و در نتیجه نیاز کمتری به پرکردن دندان ها باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۰    
قاسمی درباره ادعای مقامات انگلیسی مبنی بر کمک ایران به کره شمالی برای ساخت بمب هسته ای خاطرنشان کرد: این حرف بی ربط و بی جایی است. در برخی رسانه ها ادعای بی ربطی مطرح می شود که ارزش پاسخگویی ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۵    
نداف ارگمان می گوید، جنبش حماس در حال تقویت روابط خود با محور شیعی به رهبری ایران، است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۰    
یک مقام مسئول گفت: خلبان ناشی بوئینگ 747 متعلق به یکی از خطوط هوایی ترکیه که در اجاره شرکت هوایپمایی هما است، صبح امروز موجب انسداد باند اصلی فرودگاه امام (ره) شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۰    
احتمال دست داشتن آل سعود در حملات تروریستی 11 سپتامبر در حالی قوت می گیرد که از زمان روی کارآمدن دونالد ترامپ نه تنها تنور روابط واشنگتن-ریاض گرم شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۰    
عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار از پیگیری دادستان کل کشور برای حل مشکل سپرده گذاران مؤسسات اعتباری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه حداقل سودی که شرکتها به سازمان خصوصی سازی پرداخت خواهند کرد 3400 میلیارد تومان خواهد بود گفت: این مقدار را بین 49 میلیون مشمول سهام تقسیم خواهیم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۰    
فرمانده انتظامی استان فارس جزئیاتی تازه از پرونده کلاهبرداری که خود را نماینده وزارت خارجه معرفی و اقدام به صدور روادیدهای جعلی کرده بود را مطرح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۵    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد کودکان مبتلا به آسم در صورت زندگی در نزدیکی پارک ها و فضاهای سبز، کمتر متحمل درد و رنج ناشی از بیماری شان می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۰    
محمدعلی نجفی، شهردار تهران در احکام جداگانه ای معاون هماهنگی امور مناطقی و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران را منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۵    
دو فروند بالگرد سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هسا) شب گذشته در منطقه نصر آباد اصفهان در موقعیت اضطراری قرار گرفت و دچار سانحه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۱۰    
حسن خلیل آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: تغییر نام و تابلوی شورای شهر تهران به شورای شهر تهران، ری و تجریش به طور جد پیگیری می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۰    
قاسم زارع گفت: این فاجعه است که تالار وحدت ما به تالار عروسی تبدیل شده است و ساعت به ساعت برای اینکه خرج هایش را دربیاورد، اجاره داده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۸:۳۵    
طی 100 سال اخیر برای طوفان ها اسم انتخاب شده، چون به ادعای سازمان جهانی هواشناسی به یاد آوردن اسامی نسبت به اعداد و عبارات فنی برای مردم ساده تر است.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۸:۳۵    
پسر جوان که با شنیدن پاسخ منفی دختر مورد علاقه اش برای ازدواج، او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با اظهار ندامت از جنایت و رضایت خانواده مقتول، از چوبه دار نجات یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۴۵    
نخستین عینک توسط اینوئیت ها برای محافظت چشم از کوری برفی اختراع شد اما این عینک ها شیشه نداشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۱:۳۰    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه 20 شهریور 1396 را مشاهده کنید.