شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اسفند 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۶    
رییس سازمان چای کشور گفت: تاکنون عملیات به زراعی در 20درصد از باغات انجام شده است و امید می رود، تا پایان سالجاری ده درصد دیگر باغات چای کشور به زارعی می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۶    
فرمانده هنگ مرزی ماکو گفت : با تلاش ماموران مستقر در گمرک بازرگان ارز قاچاق به ارزش یک میلیارد و 130 میلیون ریال کشف و ضبط شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۳    
سفیر آفریقای جنوبی در ایران با اشاره به اهمیت ظرفیت های فرهنگی و تجاری در ایران، گفت: استان یزد به واسطه جود ظرفیت های فرهنگی و تجاری سرشار از فرصت های طلایی برای سرمایه گذاری است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۸    
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای دستور وزیر راه و شهرسازی و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از ابتدای سال 98 عملیات اجرایی احداث 3700 واحد مسکن ارزان قیمت در ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۰    
رئیس کل گمرک ایران گفت: هم اکنون حدود 700 کانتینر گوشت در گمرک است که 300 کانتینر آن به پشتیبانی امور دام اختصاص دارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۳    
پیشینه تدریس زبان آلمانی در شهر تهران قدمتی طولانی دارد، اما متاسفانه بدلیل عدم انطباق با روش های نوین آموزشی و عدم استفاده از منابع روز مسیر یادگیری این زبان برای علاقه مندان بسیارطولانی شده و با ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۱    
تیم داوری دیدار استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از سوی کمیته داوران مشخص شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۶    
محققان دانشگاه سمنان نانوکامپوزیت محکمی از الیاف کنف تولید کردند که به دلیل دارا بودن استحکام مکانیکی بالا و خواص حرارتی و زیست تخریب پذیری مطلوب، می توان از آن در صنایعی چون خودروسازی استفاده کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای سطح ایمنی مسیرهای موصلاتی برای کاهش تصادفات رانندگی و تلفات انسانی از اولویت های مهم و اساسی این اداره کل است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۲    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری متهم پرونده کلاهبرداری از 40 زوج جوان با ترفند وعده جهیزیه و لوازم خانگی ارزان قیمت در مشهد خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۲۳    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس از رونمایی سامانه جامع گردشگری شهر بندرعباس خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۲:۲۵    
"درو بنسکی" جهانگردی آمریکایی است که تاکنون به بیش از 130 کشور دنیا سفر کرده است و یکی از معروفترین جهانگردهای آمریکایی به حساب می آید ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۸    
در سه دهه اخیر، به طور میانگین سالانه 6 تا هفت فیلم از امکان اکران محروم شده که اغلب آن ها در جریان تغییر مدیران توقیف شده اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۳    
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز از کشف 400 کیلوگرم گوشت فاسد و 39 راس دام مولد قاچاق خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۸    
چند سال پیش گفته می شد مرزن آباد، بعد از شهری در اروپا، خالص ترین اکسیژن را دارد اما الان حال این منطقه تعریفی ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۸    
باغ قلهک که در زمان محمدشاه به دولت انگلیس اجاره داده شد، وقایع تاریخی زیادی را به خود دیده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در شرایط فعلی وضعیت علوم و فناوری به سرعت در حال تغییر است، گفت: مراکز آموزش عالی کشور باید با اعمال تغییرات جدی مشکل گشای کشور در حوزه های منختلف باشند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۹    
غلات از دیرباز تاکنون نقشی مهم در رژیم غذایی انسان بازی کرده و همواره منبعی غنی و مطمئن برای تامین انرژی و پروتئین محسوب شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۹    
دریانی ها که از دهه 20 کسب وکار خود را در تهران آغاز کردند، حالا سعی دارند در میدان رقابت با ابرمارکت ها جا نمانند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۳    
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف چهار تن برنج احتکار شده در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که امروز آمریکا در اوج ذلت و اسلام در اوج قدرت است، گفت: دشمنان به ما تهمت می زنند؛ اف بر شما بی حیاها که تهمت می زنید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۹    
سیدضیاءالدین طباطبایی که آخرین نخست وزیر ایران در زمان قاجاریان بود چند سال بعد از کودتای 3 اسفند 1299 در مصاحبه ای ابعاد مهمی از این واقعه تاریخی را روشن کرده بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که یکی از اولویت های دولت توجه به معادن و صنایع مربوطه است، گفت: ایران از ظرفیت بالایی در تولید و صادرات مواد معدنی برخوردار بوده و ارزش تولیدات کشور 20 میلیارد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۳    
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس اعلام کرد که کاشت برنج توسط شالیکاران در این استان تحت شرایطی مجاز است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۲    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس لزوم اصلاح ساختار اقتصادی و نظام بانکی کشور را ضروری دانست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۳    
واحد 40 هزار تنی تولید کنسانتره نفلین سینیت در شهرستان کلیبر با سرمایه گذاری 2.5 میلیارد دلاری خارجی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۷    
وزیر نیرو گفت: امروز 75 درصد جمعیت روستایی کشور از آب آشامیدنی سالم بهره مند هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۱    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 52 طرح با اهمیت در هفت حوزه با اعتبار پنج هزار و 600 میلیارد تومان برای اجرا در سیستان و بلوچستان تصویب شد که باید در 2 و نیم سال باقیمانده از دولت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این که جایگاه امروز ایران در حوزه پژوهشی نشان دهنده به ثمر رسیدن فعالیت دانشگاهیان در این حوزه است، گفت: مأموریت گرا کردن مراکز آموزشی اولویت اجرایی وزارت علوم است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۶:۱۶    
رئیس جمهور در حکمی دکتر محمدرضا ظفرقندی را به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۲:۲۷    
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سارقان لوله های انتقال نفت در اهواز خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۱:۱۷    
نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، از ادامه طرح فروش محصولات گروه سایپا خبر داد و گفت: طرح فروش محصولات گروه سایپا باهدف رفاه مشتریان و تنظیم بازار ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۵    
فدراسیون جهانی تیراندازی توزیع سهمیه المپیک در مسابقات جام جهانی هند را حذف کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۱    
در پی درگذشت آیت الله مومن وزیر کشور پیام تسلیت صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۷    
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هیچ گونه مالکیت و مشارکتی در بهره برداری از پارکینگ های موتورسیکلت های اسقاطی ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۵    
رئیس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم وفرهنگ طی یادداشتی به اهمیت نقش راهنمایان گردشگری در توسعه این صنعت پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۷    
زنیت با گل های بازیکن ایرانی اش فنرباغچه را شکست داد و به همراه آرسنال و والنسیا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۵    
با پیگیری حقوقی و شکایت نزد پلیس فتا صفحه جعلی اینستاگرامی که با نام لیلا حاتمی اقدام به فعالیت تبلیغاتی و تجاری کرده بود بسته شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۵    
معاون گردشگری هفته گذشته از تهدیدهای جدی آمریکا در حوزه گردشگری ایران خبر داده بود، اما حالا سال بهتری را برای گردشگری کشورمان پیش بینی کرد و گفت: فریادهای ترامپ نتیجه عکس می دهد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۱    
رئیس حراست ویژه پلیس مهاجرت و گذرنامه خبر داد: گردشگران و اتباع خارجی بدون ویزا و آزاد می توانند بین مناطق آزاد اروند و کیش تردد کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۷    
سفیر ایران در عراق، تاکید کرد: روابط ایران و اقلیم کردستان عراق، روابطی راهبردی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۲    
رئیس جمهور در پیامی رحلت فقیه عالیقدر و مجاهد حضرت آیت الله محمد مؤمن، عضو فقید شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۷    
جدال العربی با الشحانیه که با حضور دو بازیکن ایرانی انجام شد به سود تیم العربی به پایان رسید و پورعلی گنجی توانست در این دیدار گلزنی کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار نخست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را به داور آسیایی داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۴    
امام جمعه موقت تهران گفت: آنهایی که به قدرت خدا ایمان دارند وقتی به قدرت رسیدند بازی سیاسی نمی کنند، جریان ها را حاکم نمی کنند، رفاه زده ها را حاکم نمی کنند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۳    
در مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار و جمعی از مسئولان لرستان کلنگ احداث فاز نخست مجتمع گردشگری کشت و صنعت استان به زمین زده شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با کارگران این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کمبود نهاده دامی نداریم .
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۳    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: شهرک گلخانه ای جهاد دانشگاهی لرستان ظرفیت خیلی خوبی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه با اطمینان می گویم هیچ تصمیمی در مورد مسائل ملی کشور گرفته نمی شود مگر اینکه منافع ملی و اسلام دیده شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۸    
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۷    
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: سال آینده اداره نیروگاه اتمی بوشهر با اما و اگر همراه است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۹    
رییس جهاد دانشگاهی در آیین افتتاح مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به ضرورت خودکفایی کشور در عرصه علم و فناوری، گفت: تکیه بر توان داخلی و اقتصاد دانش بنیان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۳    
ملی پوش بسکتبال ایران در نشست خبری بعد از بازی با ژاپن گفت: ژاپنی ها شب رویایی را سپری کردند و ما محکوم به باخت بودیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۵    
سرمربی تیم ملی بسکتبال دلیل باخت ایران مقابل ژاپن را ناموفق بودن بازیکنان تیم ملی در کنترل بازیکن آمریکایی تیم ژاپن دانست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۰    
نشست هم اندیشی دکتر عرف معاون سیاسی وزارت کشور و مدیران حوزه سیاسی با رئیس و اعضای شورای مرکزی خانه احزاب ایران، در وزارت کشور برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۵    
سرمربی تیم ملی بسکتبال ژاپن گفت: امروز در بازی مقابل ایران فوق العاده بودیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۲    
رشته رزمی کاراته از بازی های المپیک 2024 کنار گذاشته شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۹    
ملی پوش بسکتبال ژاپن گفت: بازی برابر تیم ملی ایران آسان نبود ولی خوشبختانه به برتری رسیدم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۴    
فصل چهارم و پایانی لیگ کشتی کلاسیک بانوان فردا( جمعه) برگزار و قهرمان اولین دوره برگزاری لیگ در این رشته نوپا مشخص می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۷    
اسکی بازان ایران در رشته اسپرینت مسابقات جهانی صحرانوردی از صعود به مرحله نهایی باز ماندند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۷    
آیت الله محمد مؤمن از فقهای شورای نگهبان، دار فانی را وداع گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۹    
دو تیم تروریستی که به دنبال بمب گذاری و اقدامات ایذایی بودند شناسایی و دستگیر شدند .
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۲    
ملی پوش تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ژاپن برابر ایران استثنائی بود و پیروز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۸    
سرمربی ماشین سازی می گوید برنامه ریزی آنها این است که در پایان نیم فصل دوم به عنوان پدید لیگ برتر انتخاب بشوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۷    
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن، از بازی های ملی خداحافظی کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۸    
تیم ملی بسکتبال ایران برای دومین بار در جریان مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 چین، مقابل ژاپن شکست خورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۵    
رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سه سارق کیف قاپ حرفه ای با 40 فقره کیف قاپی با خودرو خبر داد و گفت: این افراد در یکی از سرقت های خود با خودرو پراید، یک خانم را چندین متر بر روی زمین کشیده بودند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه، حادثه آتش سوزی در داکا را به دولت و ملت بنگلادش تسلیت گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۸    
در افتتاح دومین نمایشگاه بین المللی جایگاه داران سوخت و صنایع وابسته در تهران اعلام شد که 75درصد از جایگاه های سوخت بیش از 35 سال سن دارند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۶    
عضویت داوطلبانه و آگاهانه در یونسکو، صندوق بین المللی پول و یا سازمان بین المللی کار هم محدودیت هایی در تصمیم گیری کشورها ایجاد می کند اما پیوستن به آنها خیلی بهتر از نپیوستن است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۱    
نتایج گزارش ها نشان می دهد که خودروهای الکتریکی در حال حاضر ارزان تر از خودروهای بنزینی و دیزلی هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۶    
برای خرید خانه در ارزان ترین شهرهای آمریکا باید بیش از 200هزار دلار سرمایه داشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۳    
موضوع حمله به رئیس جمهوری اگر چه با توجه به تعداد امضاکننده ها جدی به نظر نمی رسد اما نگاهی به عوامل پشت ماجرا نشان دهنده نکات قابل تأملی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۶    
اکبر ترکان با هشدار به آنها که صندوق رأی را زیر سوال می برند، گفت: بی اعتبار کردن انتخابات، گلوله برفی است که بهمنی هولناک می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۱    
راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی رشته های گروه علوم پزشکی مقطع کارشناسی ناپیوسته سال 1397 دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۸    
سرمربی تیم ملی والیبال برای تماشای بازی تیم ملی بسکتبال ایران با ژاپن، در تالار بسکتبال آزادی حاضر شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: یک فصل و نیم از فوتبال دور بودم و می خواستم خودم را بازسازی کنم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۳    
مدیر مرکز آموزش های الکترونیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: سال گذشته شرکت سونی توانست فقط و فقط در زمینه بازی های پلی استیشن و به کارگیری فناوری های مجازی درآمدی معادل کل درآمد نفت ما را داشته ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: یک فصل و نیم از فوتبال دور بودم و می خواستم خودم را بازسازی کنم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۱    
رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی با اشاره به تولید آنزیم های نوترکیب دارویی در سلول هویج، از "تولید نانوکود آهسته رهش" و "تولید نانوسیلیکا از کاه و کلش برنج و پوشش های نانویی افزایش دهنده ماندگاری ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش سطح پوشش بیمه در کشور، گفت: پوشش های بیمه ای در کشور رو به رشد است به شکلی که در آغاز انقلاب کمتر از 4 میلیون و 600 هزار نفر تحت پوشش بیمه بودند اما ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۷    
عبادالله مولایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش با اینگو آپه، رئیس مجلس شورای فدرال اتریش دیدار کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون با برتری در نیمه نهایی لیگ برتر راهی فینال مسابقات شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در نگاه مادی گرایانه، علم و دانش علیه بشریت به کار گرفته می شود همان گونه که دنیای غرب پیشرفت دانش پزشکی را علیه بشریت به کار می برد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۸    
از خداوند بخواهیم سال جدید را از نظر شغلی و حرفه ای برای مان شبیه سال 97 علیرضا بیرانوند کند!
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پروژه پتروشیمی کیمیا اندیمشک در اوج نقص کشور در بحث سرمایه گذاری در حال اجرا است و همه تلاش را انجام خواهیم داد تا سرمایه گذاری انجام شده در این حوزه به ثمر بنشیند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه آذربایجان غربی از آغاز عملیات رهاسازی آب از سد سیلوه به سمت دریاچه ارومیه خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۳    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دوره ای که استاد تئوری بگوید و دانشجو گوش کند، گذشته است. ساختار آموزشی کشور ما مشکل دارد. این سیستم که استاد پای تابلو آمده و حرف بزند از رده خارج است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۲    
استاندار خوزستان با بیان این که وضعیت برق شمال خوزستان پایدار نیست، گفت: اگر بنا به تولید و سرمایه گذاری در استان و در این مناطق باشد، مناطق شمالی استان نیازمند تاسیس نیروگاه برق است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۶    
آیین رونمایی از کتاب فرهنگ ضرب المثل های معادل نوشته نورالدین سالمی با حضور اهالی فرهنگ و کتاب و کتابخوانی در اردبیل برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۴    
سومین دوره رقابت های بین المللی رشته رزمی سوپرساباکی با حضور 400 ورزشکار از 12 کشور جهان و 2 تیم از ایران به میزبانی منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۵    
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی هما علت دو مرتبه پرواز ناموفق روز گذشته تهران-استانبول را که در نهایت صبح امروز برای سومین بار انجام و هواپیما موفق به فرود در فرودگاه استانبول شد را تشریح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۰    
این روزها فروش ماهی های کوچک زبرا در بطری های تزئینی یکی از مسائل مد شده برای سفره هفت سین است که با استقبال زیادی از سوی مردم نیز رو به رو شده است!
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۰    
فرماندار اندیمشک با اشاره به وجود یک نیروگاه سیکل ترکیبی در این شهرستان که تحت نظر وزارت رفاه است، گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۹    
روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری با صدور اطلاعیه ای اظهارات نصرالله پژمانفر نماینده مردم محترم مشهد را تکذیب کرده و هرگونه دستور رئیس جمهوری مبنی بر تخصیص 1000 میلیارد تومان جهت پرداخت به سهامداران و ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: ما باید با التماس نفت مان را به دنیا بفروشیم تا نصف درآمد ترکیه که به راحتی از گردشگری به دست می آورد، نصیب مان شود.