دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۰:۴۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 8 فروردین 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 1 فروردین 1395 ایستا نیوز 3 فروردین 1395 ایستا نیوز 4 فروردین 1395 ایستا نیوز 5 فروردین 1395 ایستا نیوز 7 فروردین 1395 ایستا نیوز 8 فروردین 1395 ایستا نیوز 9 فروردین 1395 ایستا نیوز 10 فروردین 1395 ایستا نیوز 11 فروردین 1395 ایستا نیوز 12 فروردین 1395 ایستا نیوز 13 فروردین 1395 ایستا نیوز 14 فروردین 1395 ایستا نیوز 15 فروردین 1395 ایستا نیوز 16 فروردین 1395 ایستا نیوز 17 فروردین 1395 ایستا نیوز 18 فروردین 1395 ایستا نیوز 19 فروردین 1395 ایستا نیوز 20 فروردین 1395 ایستا نیوز 21 فروردین 1395 ایستا نیوز 22 فروردین 1395 ایستا نیوز 23 فروردین 1395 ایستا نیوز 24 فروردین 1395 ایستا نیوز 25 فروردین 1395 ایستا نیوز 26 فروردین 1395 ایستا نیوز 27 فروردین 1395 ایستا نیوز 28 فروردین 1395 ایستا نیوز 29 فروردین 1395 ایستا نیوز 30 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۰۷    
ایستانیوز:در بررسی های انجام شده از صورت های 9 ماهه ارائه شده توسط شرکت ها، سعی شده است عملکرد 9 ماه اول سال 1394 نسبت به سال 1393 مقایسه شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۰۱    
ایستانیوز:ایران خودرو، پژو 207 آی را آبان و آذر امسال روانه بازار می کند. طرفداران این خودرو از هم اکنون می توانند با مراجعه به سایت این خودروساز از شرایط پیش فروش آن استفاده کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۵۸    
ایستانیوز:تالار معاملات بورس کالای ایران در آخرین هفته پارسال شاهد داد و ستد 789 هزار و 563 تن انواع کالا به ارزش هشت هزار و 841 میلیارد ریال در بورس کالای ایران بود که از رشد 89 درصدی حجم و 48 درصدی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۵۲    
ایستانیوز:سیزدهمین دوره از طرحهای 5 ساله حزب کمونیست چین در راستای مشاوره برای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۴۶    
ایستانیوز:قیمت برخی از زمین ها برای فروش در مناطق مختلف در بازار منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۴۶    
ایستانیوز: مهم ترین عناوین نبض بازار امروز را در این خبر مشاهده کنید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۳۲    
ایستانیوز:هموطنان در سال گذشته بیش از 42 میلیون از قبوض خدمات شهری مربوط به دستگاههای اجرایی مختلف را از طریق سامانه های گوناگون بانک صادرات ایران پرداخت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۹    
ایستانیوز:رئیس کل بانک مرکزی گفت: تفاهم نامه همکاری بانکی میان ایران و پاکستان زمینه را برای ایجاد و احیای روابط بانکی فراهم می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۳    
ایستانیوز:دلار آمریکا و سکه تمام طرح جدید در مقایسه با روز گذشته روند کاهشی پیدا کردند و نرخ طلای 18 عیار با روند افزایشی همراه شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۸    
ایستانیوز:نمادهای پربیننده بورسی امروز شامل بانک ملت، ایران خودرو، بانک صادرات ایران، سرمایه گذاری رنا، سایپا دیزل، گروه بهمن و صنایع آذراب بوده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۳    
ایستانیوز: در راستای سیاست های دولت محترم وهمچنین ضوابط ابلاغی بانک محترم مرکزی ،شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با همکاری بانک پارسیان بزودی از کارت اعتباری پارسی کارت رونمایی خواهد کرد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۴    
ایستانیوز:براساس تصمیم هیات پذیرش، نام شرکت تهران شیمی با توجه به از دست دادن برخی از شرایط پذیرش از فهرست بورس تهران لغو شده و به بازار پایه فرابورس منتقل می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۸    
ایستانیوز:سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران اعلام کرد: مجموع ارزش طرح های مصوب شده این سازمان در سال گذشته (1394) نزدیک به هفت میلیارد دلار بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۳    
ایستانیوز:یک مجله آمریکایی در گزارشی نوشته است که تد کروز نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور با 5 زن ارتباط داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز:ترامپ، عربستان را تهدید کرد که اگر با گروه تروریستی داعش نجنگد، توقف خرید نفت از این کشور را در صورت رئیس جمهور شدن بررسی خواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
ایستانیوز:پادشاه اردن در جریان ملاقات با شماری از سیاستمداران آمریکایی که "ناصر جوده" وزیر امور خارجه اردن هم در جلسه حضور داشت، گفت، ترکیه در پاسخ به جلوگیری اروپا از ایجاد منطقه حائل در مرز سوریه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۵    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار سرمایه با بیان این که کاهش نرخ سود بانکی یکی از موضوعات اثرگذار بر بورس 95 است گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۲    
ایستانیوز:به دنبال حملات تروریستی بروکسل اعضای گروه داعش با انتشار ویدئویی در اینترنت اعلام کردند که حملات بلژیک را به تلافی حملات هوایی و زمینی ائتلاف ضدداعش طراحی و اجرا کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۲    
ایستانیوز:روزنامه آس اسپانیا مذهبی ترین فوتبالیست های جهان را معرفی کرد!
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز:گزارشی که پیش رو دارید در تاریخ 14 آذر 94 در سایت دکتر سلام منتشر شده است که خبرگزاری میزان آن را بازنشر می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز:یک کودک پنج ساله قوچانی که بر اثر بی احتیاطی والدین در محور مشهد- ملک آباد از ادامه سفر جامانده بود متاسفانه به دلیل برخورد با خودرو های عبوری دچار حادثه شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۰۶    
ایستانیوز:به فشار خون بالا قاتل خاموش میگویند؛ بدن آنکه بدانید فشار خون بالا دارید ممکن است روز دچار سکته قلبی، مغزی یا نارسایی کلیه شوید .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۰۶    
ایستانیوز:شش حمله انتحاری در 8 ماه و بحران دیپلماتیک با روسیه نگرانی ها را درباره آینده اقتصادی ترکیه تشدید کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۰۳    
ایستانیوز:رئیس اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد:اگر عضویت فراگیر را در اتاق ها داشته باشیم، نیازی به کارت بازرگانی که وزارتخانه صادر کند، نیست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۰۳    
ایستانیوز:برخی موسسات مالی و اعتباری بدون مجوز در سال 94 با قرار گرفتن در وضعیت بحرانی از پرداخت وجوه سپرده گذاران عاجز ماندند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۵۷    
ایستانیوز:راهپیمایی بزرگ "ضدترس" یکشنبه در بروکسل به درخواست وزیر کشور بلژیک و شهردار بروکسل، به دلیل نگرانی و ترس از حوادث امنیتی از سوی برگزارکنندگان لغو شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۵۱    
ایستانیوز:سازمان مدیریت بحران کشور درباره آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، لغزندگی جاده ها و اختلال در تردد در 17 استان هشدار داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۴۸    
ایستانیوز:رئیس سازمان حج و زیارت: متاسفانه تا امروز هیچ افق روشنی برای حج تمتع امسال وجود ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۸    
ایستانیوز:نتایج جدیدترین بررسی های صورت گرفته از بازار کار ایران نشان می دهد سابقه کار حدود 70 درصد از کل جمعیت شاغل کشور زیر 15 سال بوده و 1.6 میلیون بازنشسته نیز همچنان شاغل هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۰    
ایستانیوز:سید محسن هاشمی، مدیرعامل بانک ایران زمین در مورد کمپین زیست محیطی همین یک زمین ، پیامی به شرح ذیل صادر کرد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۷    
ایستانیوز:بانک دی با هدف بررسی مشکلات مشتریان خود در نوروز 95 و نیز میزان آشنایی آنها با نحوه ارتباط با بانک یک نظرسنجی برگزار کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۴    
ایستانیوز:نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به اسفندماه 1394 نسبت به دوازده ماه منتهی به اسفندماه 1393 معادل 11.9 درصد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز: در حالی که روند نزولی قیمت طلا در بازارهای جهانی همچنان ادامه دارد به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا به خصوص وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری در روزهای آینده تاثیر مهمی بر قیمت طلا ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۸    
ایستانیوز:رئیس واحد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد وارد جنگ سخت سایبری با ایران شده است و با همه توان مانع نفوذ این کشور به سامانه های رایانه ای بسیار حساس این رژیم می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:آخرین نسخه چاپی روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن امروز منتشر شد. از این پس، این روزنامه انگلیسی فقط بصورت دیجیتال در دسترس خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:با وجود بخشنامه بانک مرکزی به بانک ها مبنی بر امکان افزایش سقف برداشت از خودپردازها اغلب بانک ها از این بخشنامه استقبال نکرده و برداشت از خودپرداز را در همان سقف روزانه 200 هزار تومان نگه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۲    
ایستانیوز : تازه ترین گزارش وزارت بازرگانی آمریکا نشان می دهد که رشد اقتصادی این کشور در سه ماه پایانی 2015 میلادی به کمتر از 1.4 درصد رسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:عقب نشینی طلای جهانی در هفته گذشته و ثبت سومین کاهش هفتگی متوالی این فلز ارزشمند باعث شد تحلیلگران و سرمایه گذاران انتظار کمتری برای افزایش قیمت این فلز در روزهای آتی داشته باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۸    
ایستانیوز:بازیگران بازار پتروشیمی انتظار دارند که روند معاملات محصولات پتروشیمی در بورس کالای ایران در نیمه دوم فروردین و نیمه اول اردیبهشت ماه سال 95 رشد بیشتری یابد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۵    
ایستانیوز:ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری سپه در دوره یک ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94 معادل 140 میلیارد و 531 میلیون ریال افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۴۶    
ایستانیوز:رنو به تازگی از کانسپت اِلاسکان رونمایی کرده که پیش نمایشی از برنامه این کمپانی برای ارائه یک پیکاپ-تراک تولیدی برای سال 2017 است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۴۶    
ایستانیوز:رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به 3 برنامه بانک مرکزی برای سال 95 گفت: یکی از توفیقات دولت کاهش نرخ تورم تا 12 درصد است؛ لذا درصدد هستیم در سال جدید نرخ سود را تا دامنه تورم کاهش دهیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۴۰    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به روند حرکت بازار سهام در سال گذشته گفت: بورس 95 به دلیل کاهش ریسک های سیستماتیک در سال گذشته، می تواند حرف های گفتنی بسیاری برای سرمایه گذاران داشته باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۹    
ایستانیوز:سازمان هواشناسی اعلام کرد : بارش های بهاری که به شکل باران و برف در اغلب مناطق کشور جریان دارد، تا پایان تعطیلات نوروزی تداوم خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۶    
ایستانیوز:تحقق طرح مسکن اقساطی که از سال گذشته توسط انبوه سازان ارایه شده بود در گلوگاه اصرار و انکار سیستم بانکی و انبوه سازان بر سر توافق کارمزد هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۶    
ایستانیوز:بازار مسکن، سال 1394 را با حالت رکود عمیق در نیمه اول سال و سپس فاز پیش رونق را در اواخر نیمه دوم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:انواع میوه و تره بار که به طور معمول در ایام نوروز با افزایش تقاضا همراه می شود در بیشتر اقلام نسبت به هفته های گذشته با ثبات قیمت همراه شده اند و افزایشی نداشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:با توجه به درخواست نمایندگان دولت در مخابرات و با اعلام تنفس طبق ماده 104 قانون تجارت، مجمع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده مخابرات ایران به 11 فروردین ماه سال 1395 موکول شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۷    
ایستانیوز:رئیس هیات مدیره پست بانک برکیفی کردن هر چه بیشتر خدمات این بانک تاکید کرد و گفت: با توسعه بانکداری بین المللی از ماموریت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت می کنیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۴    
ایستانیوز:طبق آمارهای رسمی اعلام شده رتبه زبان فارسی در ویکی پدیا تا فوریه 2013، هجدهمین کشور جهان بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۱    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار کار با اشاره به تمدید برنامه پنجم توسعه برای یکسال دیگر، ابراز امیدواری کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۸    
ایستانیوز:شرکت سرمایه گذاری سبحان در دوره یک ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94 تنها خریدار بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۸    
ایستانیوز:روز یکشنبه 8 فروردین، 25 هزار و 688 تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالای ایران عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:آمارهای منتشره اداره آمار و اطلاعات بازار در 12 ماهه سال 1394 نشان می دهد سهم معاملات برخط از معاملات نرمال 27 درصد بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:در سال 1394 شاخص کل بورس تهران (ارزش وزنی) با 28 درصد افزایش، تنها بورس مثبت در میان 18 بورس معتبر خارجی است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۲    
ایستانیوز: بازارهای مالی ممکن است به رشد برگردند؛ چرا که سرمایه گذاران عصبی حالا دارند نشان می دهند که به طلا بسیار علاقه دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۰:۵۳    
ایستانیوز:یکی از متغیرهای کلیدی در اقتصاد ایران در سال 95 ، همانند هر سال ، تولید ناخالص داخلی است .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۰:۵۰    
ایستانیوز:روز شنبه 7 فروردین ماه 95 ، بیش از 26 میلیارد ریال انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۷    
ایستانیوز:رئیس کل بانک مرکزی که در هیئت همراه رئیس جمهور در اسلام آباد به سر می برد، روز گذشته در همایش بازرگانی مشترک ایران و پاکستان در حضور رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان یادداشت تفاهم ...