دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۳۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 7 فروردین 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 1 فروردین 1395 ایستا نیوز 3 فروردین 1395 ایستا نیوز 4 فروردین 1395 ایستا نیوز 5 فروردین 1395 ایستا نیوز 7 فروردین 1395 ایستا نیوز 8 فروردین 1395 ایستا نیوز 9 فروردین 1395 ایستا نیوز 10 فروردین 1395 ایستا نیوز 11 فروردین 1395 ایستا نیوز 12 فروردین 1395 ایستا نیوز 13 فروردین 1395 ایستا نیوز 14 فروردین 1395 ایستا نیوز 15 فروردین 1395 ایستا نیوز 16 فروردین 1395 ایستا نیوز 17 فروردین 1395 ایستا نیوز 18 فروردین 1395 ایستا نیوز 19 فروردین 1395 ایستا نیوز 20 فروردین 1395 ایستا نیوز 21 فروردین 1395 ایستا نیوز 22 فروردین 1395 ایستا نیوز 23 فروردین 1395 ایستا نیوز 24 فروردین 1395 ایستا نیوز 25 فروردین 1395 ایستا نیوز 26 فروردین 1395 ایستا نیوز 27 فروردین 1395 ایستا نیوز 28 فروردین 1395 ایستا نیوز 29 فروردین 1395 ایستا نیوز 30 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۹    
ایستانیوز:با هدف پاسداشت آیین های ملی و مشارکت کودکان و نوجوانان در چرخه فعالیت های اقتصادی کشور بانک صادرات ایران مبادرت به فعال سازی طرح هفت سین سپهر نموده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۰    
ایستانیوز:دلار آمریکا در بازار امروز - شنبه - 3478 تومان و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 12 هزار تومان عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:هزینه اجاره ویلا در فریدونکنار منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:سامانه بارشی امروز از غرب و شمال غرب وارد کشور شده که این امرسبب افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد و در مناطق مستعد نیز بارش بصورت تگرگ باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۴    
ایستانیوز:قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز هفتم فروردین 95 به شرح ذیل می باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۸    
ایستانیوز:با وجود الزام انتشار صورت های مالی حسابرسی شده حداکثر 75 روز پس از اتمام دوره مالی 6 ماهه، 4 بانک هنوز صورت های مالی حسابرسی شده سه ماهه اول و 6 ماهه اول 94 را ارائه نکرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۵    
ایستانیوز:در معاملات آخرین هفته سال 94 در فرابورس، تعداد 3000 نفر با استفاده از 136 هزار و 466 اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن وارد فرایند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری اوریپس ریسرچ تاکید کرد که قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی در مسیر دستیابی به هدف 1450 دلاری در حال حرکت است و می تواند طی ماه های آینده به این سطح قیمتی دست ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۹    
ایستانیوز:به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، به احتمال زیاد قیمت طلا و سکه از فردا روال کاهشی خواهد داشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۶    
ایستانیوز:تصاویر نسبتاً رسمی از نمای داخلی تویوتا فورچونر 2016 در حالی منتشرشده اند که هنوز پای این خودرو به سالن های نمایش نرسیده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۳    
ایستانیوز:در حالی که تعطیلات به نیمه رسیده است قیمت تورهای مسافرتی نیز آب رفت و تورهای خارجی همچنان با تخفیفات چشم نواز به دنبال جذب مشتری هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز:فروش رنو فرانسه به ایران در دو ماه نخست سال جاری میلادی با افزایش 4 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به 8 هزار و 540 دستگاه رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۱    
ایستانیوز:صبح امروز شهرستان آمل برای یازدهمین بار در چهار روز گذشته با زلزله 2 ریشتری لرزید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۸    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو با پیش بینی رشد اقتصاد در سال 95 گفت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:چند روز پیش یکی از وبسایت های مطرح و فعال دنیای خوردو، تصاویری تحت عنوان "تصاویر لو رفته و جاسوسی از نسل جدید کیا اسپورتیج" منتشر کرد و این در حالی است که مدل واقعی آن قرار است به طور رسمی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۲    
ایستانیوز:بیشتر شهروندان از وجود فرانشیز گله مند هستند. حق هم دارند. به نظر آنان فرانشیز یعنی اجحاف در حق خسارت دیده نگون بخت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۲    
ایستانیوز:یک چاه فاضلاب در میانه حیاط منزل مسکونی در مشهد صبح پنجشنبه ناگهان سر باز کرد و یک مرد میانسال را بلعید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:یکی از سورپرایزهای نمایشگاه بین المللی نیویورک 2016، معرفی نسخه ی اسپایدر یا روباز نسل دوم آئودی R8 بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۶    
ایستانیوز:تخت جمشید، امسال نیز مثل هر سال در تعطیلات نوروزی میزبان گردشگران است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۶    
ایستانیوز:تشبیهی وجود دارد برای فرش و وسایل الکترونیکی که کار خواندن کتاب را برای ما آسان کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۳    
ایستانیوز:تصویری کمتر دیده شده از درباریان قاجار در تخت جمشید در سال 1290 را مشاهده می کنید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:قیمت هر متر از یک پنت هاوس در زعفرانیه تهران با امکانات فوق مدرن به 35 میلیون تومان هم می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تولید میزان بالای پسماند در تهران علاوه بر ایجاد مشکلات زیست محیطی سبب می شود روزانه یک میلیارد تومان از ثروت تهران زیر خاک رود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۷    
ایستانیوز:طبق برنامه کمپانی بوگاتی، قرار بود جانشین بوگاتی ویرون، که شایعه شده Chiron نام دارد، تا آخر سال جاری رونمایی شود، اما این رونمایی به سال 2016 موکول شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۷    
ایستانیوز:اگر عشق ماشین واقعی هستید با یک بار دیدن این گونه خودروها حتما لبخند شیرینی برلبانتان نقش می بندد و خاطره ای خوب در ذهنتان ثبت می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز:سرتاسر خیابان سی تیر را کنده اند؛ از ابتدای جمهوری تا انتهای توپخانه.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۳۲    
ایستانیوز:اسلام آباد، پایتخت پاکستان که قرار است از عصر امروز به مدت دو روز میزبان رئیس جمهور ایران باشد مزین به پلاکاردها و تصاویر بزرگی از حسن روحانی در کنار محمدنواز شریف و ممنون حسین نخست وزیر و ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۳    
در روزهای اخیر ارزش دلار پیوسته افزایش یافته و این امر حاصل سخنان برخی اعضاء کمیته سیاستگذاری بانک مرکزی آمریکاست که سبب شده موضوع افزایش نرخ های بهره در این کشور در آینده نزدیک بار دیگر مطرح شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۷    
ایستانیوز:اوراق مرابحه 64 میلیارد ریالی شرکت سیمان شرق از روز دوشنبه 9 فروردین ماه پذیره نویسی می شود و به این ترتیب نخستین پذیره نویسی سال جدید در فرابورس ایران رقم خواهد خورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۴    
ایستانیوز:بلوک 72.66 درصدی شرکت سرمایه گذاری جامی، 18 فروردین ماه در بازار فرابورس ایران عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۸    
ایستانیوز:مجموعه راهبری و پایش خودپردازهای بانک دی برای بهره مندی هرچه بیشتر هموطنان با برنامه ریزی محاسبه شده و مدون در کلیه ایام تعطیل نوروز در دو شیفت به صورت تمام وقت پاسخگوی مراجعین بودند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:بر اساس نظرسنجی صورت گرفته با تلاش بی وقفه مجموعه بانک شهر در خدمات دهی به شهروندان از آغاز تعطیلات سال نو تا کنون، بیش از 95درصد مراجعه کنندگان از این خدمات، اعلام رضایت جردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۶    
ایستانیوز:وزیر تجارت انگلیس با اشاره به حمایت این کشور برای الحاق ایران به WTO، اعلام کرد: هیات بزرگ تجاری و اقتصادی انگلیس اردیبهشت ماه به تهران می آید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۳    
ایستانیوز:مرکز آمار جزئیات شاخص قیمت تولید کننده بخش های خدمات در فصل پاییز سال 94 را اعلام کرد که بر اساس درصد تغییر چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل برابر با 2.6 درصد است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۰    
ایستانیوز:شاخص کل بورس اولین روز معاملاتی در سال 95 را با روندی مثبت آغاز کرد و تاکنون 512 واحد افزایش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۴    
ایستانیوز: وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: اجرای صحیح سیاست های اصل 44 قانون اساسی با هدف افزایش زمینه های اشتغال و ارتقای تولید ملی، از راهبردهای اساسی این وزارتخانه در سال 1395 است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۱    
ایستانیوز:بازار ارز و سکه سال 94 را در حالی گذراندند که به گفته کارشناسان اقتصادی، نه تنها بهترین شرایط را نسبت به چند سال گذشته تجربه کردند بلکه نسبت به دیگر بازارها نیز از ثبات بیشتری برخوردار بوده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۵    
ایستانیوز:یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه صندوق های سرمایه گذاری بانک ها عملا به راهکاری برای جذب منابع بیشتر توسط بانک ها دور زدن مصوبه نرخ سود تبدیل شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۲    
ایستانیوز:محمدمهدی بهکیش می گوید: بعد از سخنرانی اخیر ایشان (آقای روحانی) به آقای دکتر نیلی تبریک گفتم که مشکلات اقتصادی کشور را به خوبی به آقای دکتر روحانی معرفی کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۷    
ایستانیوز: دو فعال اقتصادی، به تحلیل اقتصاد سال 95 پرداختند و درباره عملکرد دولت اظهار نظر کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۴    
ایستانیوز:بررسی درآمدها و اعتبارت استانی در لایحه بودجه سال 1395 نشان می دهد کمتر از 18 درصد از درآمدهای استانی در قالب اعتبارات استانی به استان ها باز می گردد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۱    
ایستانیوز:دو فعالان اقتصادی، وضعیت اقتصاد ایران در سال 95 را پیش بینی کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۱:۰۵    
ایستانیوز:روز شنبه 7 فروردین ماه 95، در اولین روز کاری سال جدید، بیش از 3 هزار تن انواع قیر در بورس کالای ایران عرضه می شود.