پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۰:۲۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 14 فروردین 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 1 فروردین 1395 ایستا نیوز 3 فروردین 1395 ایستا نیوز 4 فروردین 1395 ایستا نیوز 5 فروردین 1395 ایستا نیوز 7 فروردین 1395 ایستا نیوز 8 فروردین 1395 ایستا نیوز 9 فروردین 1395 ایستا نیوز 10 فروردین 1395 ایستا نیوز 11 فروردین 1395 ایستا نیوز 12 فروردین 1395 ایستا نیوز 13 فروردین 1395 ایستا نیوز 14 فروردین 1395 ایستا نیوز 15 فروردین 1395 ایستا نیوز 16 فروردین 1395 ایستا نیوز 17 فروردین 1395 ایستا نیوز 18 فروردین 1395 ایستا نیوز 19 فروردین 1395 ایستا نیوز 20 فروردین 1395 ایستا نیوز 21 فروردین 1395 ایستا نیوز 22 فروردین 1395 ایستا نیوز 23 فروردین 1395 ایستا نیوز 24 فروردین 1395 ایستا نیوز 25 فروردین 1395 ایستا نیوز 26 فروردین 1395 ایستا نیوز 27 فروردین 1395 ایستا نیوز 28 فروردین 1395 ایستا نیوز 29 فروردین 1395 ایستا نیوز 30 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۸    
ایستانیوز:بیمه دانا خسارت آتش سوزی تالار وزارت کشور را پرداخت کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۶    
ایستانیوز:در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و براساس برنامه های دولت تدبیر و امید، به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مجموعه سیاستهای راهنمای عمل بانک ملت در دستور کار قرار گیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۰    
ایستانیوز:در جلسه ای که با حضور مدیرعامل بانک ملی، روسای شعب منطقه امارات متحده عربی در محل سرپرستی دوبی برگزار شد برنامه های بانک ملی در شرایط پسا تحریم توسط مدیرعامل بانک تشریح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۸    
ایستانیوز:در حالی قیمت سنگ آهن طی اولین ماه سال جاری محدوده 50 دلار را رد کرده که پیش بینی ها همچنان حاکی از آن است که بازار جهانی تحول بزرگی را در حوزه سنگ آهن نخواهد تجربه کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:سپرده گذاری در بانک ها در 10 ماهه اول سال گذشته نسبت به همین مدت در سال 1393 از شدت بیشتری برخوردار بود. این رشد در حالی رخ داده که سودهای بانکی نسبت به قبل با کاهش همراه شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک خودروی الکتریکی مدل 3 را در کالیفرنیا معرفی کرد. او اعلام کرد که خودروی مذکور 35 هزار دلار قیمت داشته و می تواند با یک بار شارژ کامل 346 کیلومتر را طی کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۳    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان سه خوابه در مناطق مختلف شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۳    
ایستانیوز:خشکشویی کسب و کاری است که درآمد مطلوبی دارد و ریسک چندانی هم ندارد. با سرمایه 70 میلیون تومانی قابل راه اندازی است و حداقل 170 میلیون تومان درآمد سالانه دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۳    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول قیمت جدیدترین انواع ماشین ظرفشویی دربازار تهران است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۵    
ایستانیوز:قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از راه اندازی سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکان تلفن سیار به نام اشخاص بر روی پورتال این سازمان خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۲    
ایستانیوز : آنچه در زیر قیمت جدیدترین انواع تبلت های سایز بزرگ موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۲    
ایستانیوز:مدیر کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری از رد شدن درخواست توقف موقت مصوبه جدید افزایش جرایم رانندگی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز: زیر بازارچه کتاب گزارشی است که به پرفروش های کتابفروشی ها توجه دارد، این گزارش با نگاهی دوباره پرفروش ترین کتاب های سال 94 را معرفی کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع کاغذ A4 و A5 در بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۹    
ایستانیوز:مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درباره جریمه کارفرمایان متخلف گفت: بنا بر مصوبه شورای عالی کار درباره حداقل دستمزد در سال جاری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۶    
ایستانیوز: در این بررسی کارها بر اساس تأثیرشان روی کارگر و انجام دهنده کار مورد مطالعه قرار گرفته است. شش مورد خطرناک برای سلامتی در نظر گرفته شد که عبارتند از:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۶    
ایستانیوز: آنگلامرکل ، صدراعظم آلمان، در سال 2015 میلادی از سوی مجله تایم به عنوان چهره سال انتخاب شد؛ این برای نخستین بار از سال 1986 بود که یک زن این عنوان را از آن خود می کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۶    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در سعادت آباد تهران در فروردین ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
ایستانیوز:شرکت پالایش نفت بندرعباس در دوره 12 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94، مبلغ 52 میلیارد و 537 میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس معادل چهار ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
ایستانیوز:رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه فاز اول خروج مسکن از رکود در شش ماه ابتدایی امسال رخ می دهد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۴    
ایستانیوز:در نخستین هفته معاملات فرابورس ایران در سال 95 تعداد یک هزار و 500 نفر با استفاده از 66 هزار و 365 اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن وارد فرآیند دریافت تسهیلات از بانک مسکن شدند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۱    
ایستانیوز:مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 95 زودتر از زمان اعلام شده از روز دوشنبه 16 فروردین به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۹    
ایستانیوز:بازار سهام امروز بازاری با معاملات متعادل بود که با توجه به انگیزه برخی معامله گران برای شناسایی بازدهی کوتاه مدت شاهد واگذاری سهام در اغلب نمادهای معاملاتی به ویژه در گروه های بزرگ و شاخص ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۴    
ایستانیوز:سخنگوی کرملین می گوید رئیس جمهوری این کشور توقف فوری تبادل آتش در منطقه مرزی قره باغ بین ارمنستان و آذربایجان را خواستار است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۱    
ایستانیوز:برزو ارجمند عکس زیر را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز:تصویری از استاد شجریان در حال یادگیری طرز پخت نان فرانسوی در خانه اش در آمریکا را می بینید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز:علی کریمی به تازگی یک پست عجیب را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:یک ماشین عروس با تزئینات زیبا و محلی.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۵    
ایستانیوز:پدر و مادری که برای جلب توجه فرزند خود در پشت در او زندگی می کنند
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۳    
ایستانیوز:پس از صحبت های سرمربی تراکتورسازی و موضع گیری شدید او در مورد کفاشیان، کمیته اخلاق پس از تشکیل پرونده به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۹    
ایستانیوز:طناز طباطبایی بازیگر سینما نسبت به برنده شدن پریناز ایزدیار در جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داده است که در ادامه صحبت های او را خواهید خواند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۶    
ایستانیوز:رئیس سازمان بورس در بازدید نوروزی خود از شرکت بورس اوراق بهادار تهران از پذیرش عضویت سازمان بورس ایران در فدراسیون بورس های بین المللی (ISCO) خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۶    
ایستانیوز:رئیس کمیته استیناف درباره بررسی اعتراض باشگاه پرسپولیس گفت: رای نهایی در خصوص اعتراض این تیم را امروز صادر می کنیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۳    
ایستانیوز:بر اساس بخش نامه سازمان امور مالیاتی کشور، مودیان مالیاتی برای ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان 1394، 18 روز فرصت دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۰    
ایستانیوز:دلار آمریکا در بازار نخستین روز پس از تعطیلات نوروزی 3485 تومان و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 15 هزار تومان عرضه می شود؛ نرخ هایی که نسبت به اواخر هفته گذشته نشان دهنده شیب کاهشی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
ایستانیوز:منتخب مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی از خدمات بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۵    
ایستانیوز: روابط عمومی اتاق ایران، در سفرهیئت اقتصادی ایران به اتریش توافق احیای پوشش بیمه صادراتی بین 2 کشور امضا شد که قدم موثری برای صحیح اجرایی شدن مسائل مالی و بانکی بین دو کشور است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۲    
ایستانیوز:انتشار خبر و شایعه تازه در نخستین هفته سال 95 موجبات تغییر جهت سهام شرکت های خودروساز را فراهم آورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۹    
ایستانیوز:تحلیلگران اقتصادی بیزنس لاین بر این باورند که کاهش قیمت طلا به کمتر از 1220 دلار در هر اونس بهترین فرصت برای خرید و سرمایه گذاری خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۶    
ایستانیوز:معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن گفت : امسال نظام تامین مالی مسکن به مبنای رژیم پس انداز تغییر خواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۳    
ایستانیوز:پورابراهیمی از مشخص شدن معیارهای حذف یارانه 24 میلیون پردرآمد خبر داد و گفت: دولت مجوزهای لازم برای شناسایی وضعیت درآمدی، هزینه و دارایی افراد را در اختیار دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۰    
ایستانیوز:امروز در شمال شرق برخی مناطق شرق کشور بارش باران و برف پیش بینی شده واین سامانه بتدریج از کشور خارج می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۷    
ایستانیوز:قیمت اجاره آپارتمان در همدان منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۷    
ایستانیوز:قیمت انواع خودروی داخلی در بازار منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:بیش از دو ماه از اجرایی شدن برجام می گذرد و شبکه بانکی کشور پس از اجرای این برنامه شاهد تحولات بسیاری بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۲    
ایستانیوز:نگاهی به آمارها و عملکرد بانک صادرات ایران در سالی که گذشت حاکی از این واقعیت است که بدون هر نوع جانبداری و سو گیری های خاص این بانک در عرصه کمی و ارایه خدمات متنوع در شمار بانک های پیشتاز ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۶    
ایستانیوز:در پی استقبال مشتریان از خدمات سامانه همبانک صادرات ایران تعداد تراکنش های این سامانه در سال 94 بالغ بر 85 میلیون مورد بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۶    
ایستانیوز:با آخرین تغییرات ایجاد شده در ساماندهی موسسات اعتباری غیرمجاز و حرکت موسسات بزرگ در جهت فعالیتی تحت نظارت بانک مرکزی به نظر می رسد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۳    
ایستانیوز:پیش بینی می شود که بورس تهران در سال جدید روند صعودی خود را ادامه داده و از سایر بازارها پیشی بگیرد و صنایع خودروسازی، بانکداری، حمل و نقل، پیمانکاری، لیزینگ ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز:عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با تشریح دستاورد های سفر هیات اقتصادی ایران به اتریش از اعلام آمادگی اتریش برای برقراری روابط بانکی با ایران خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۷    
ایستانیوز:تحقق رشد اقتصادی سه تا پنج درصدی برای سال 1395 از نظر مستخدمین حسینی میسر بوده که البته به اعتقاد وی این رشد احتمالا تورم 14 تا 15 درصدی را به همراه خواهد داشت که نباید از آن ترسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۷    
ایستانیوز:ریزش بازارهای سهام جهان در اوایل سال جاری خوش بینی تحلیلگران این بازارها را تضعیف کرده به طوریکه در جدیدترین نظرسنجی رویترز پیش بینی کردند تنها نیمی از حدود 20 بازار بزرگ سهام جهان امسال ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۶    
ایستانیوز:وکیل مدافع بابک زنجانی از ابلاغ رأی 230 صفحه ای موکلش در روز 16 فروردین ماه توسط دادگاه خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۳    
ایستانیوز:انواع سکه در سال 1394 در بازار آزاد نوسانات و تغییرات زیادی را پشت سر گذاشت؛ به گونه ای که شدت این تغییرات در ماه های منتهی به پایان سال شیب تندتری به خود گرفت و نرخ سکه تمام بهار به بیش از ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در دوره یک ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 94 معادل 116 میلیارد و 390 میلیون ریال افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:شرکت پتروشیمی آبادان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 را با سرمایه 630 میلیارد ریال مبلغ 117 ریال اعلام کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۲    
ایستانیوز:حجم معاملات آتی سکه طی هفته گذشته در بورس کالای ایران به 18 هزار و 915 قرارداد و ارزش آن به بیش از یک هزار میلیارد و 926 میلیون ریال رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۶    
ایستانیوز:رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن تهران پیش بینی کرد شاخص های بورس در سال 1395 رشد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۰    
ایستانیوز:تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که قیمت طلا در روزهای آینده همچنان با نوسانات زیادی روبرو خواهد شد و سرمایه گذاران بین المللی و کارشناسان اقتصادی اختلاف نظر زیادی در خصوص روند قیمت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۵    
ایستانیوز:آخرین تحولات بازار، از کاهش قیمت سکه و افزایش قیمت دلار حکایت دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۲    
ایستانیوز: مرتضی ایمانی راد تحلیل گر اقتصادی می گوید: اپیشنهاد دهندگان استراتژی نمی توانند کسانی باشند که در مورد اقتصاد ایران مطالعه کرده اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۹    
ایستانیوز:صنعت خودرو هر چند با فراز و نشیب های بسیاری سال 94 را سپری کرد، اما به اعتقاد بسیاری از کارشناسان اجرایی شدن برجام آغازی دوباره برای این صنعت در سال 95 را نوید می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۳    
ایستانیوز:شاید بتوان گفت، یکی از مباحث بحث برانگیز و مهم در لایحه بودجه 95، بحث درآمدهای مالیاتی است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۸    
ایستانیوز:جدیدترین تصویر گوشی اندرویدی نوکیا به نام A1 در فضای مجازی منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۵    
ایستانیوز:جانشین فرمانده ناجا خوردو پراید را پرتصادف ترین خودرو کشور در تعطیلات نوروز امسال دانست و گفت: امیدواریم ایمنی خودروها به صورت عملی و واقعی افزایش یابد نه روی برگه ها و کاغذها.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:از ابتدای سال جاری شمسی، قیمت نفت با نوسانات اندکی نسبت به پایان سال گذشته مواجه بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۰    
ایستانیوز:رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی تهران پس از حضور گشت مشترک در رستوران های کن از ادامه تخلفات بهداشتی در رستوران ها ادامه داد و گفت: مرگ خاموش در حومه تهران ادامه دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۷    
ایستانیوز:پس از انتشار آمار اشتغال قوی تر از انتظار آمریکا، ترس ناشی از ضعف در اقتصاد آمریکا فروکش کرد و گمانه زنی ها در مورد زمان افزایش نرخ بهره در سال جاری نیز افزایش یافت تا رشد طلا در هفته گذشته ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۷    
ایستانیوز:یک شرکت روسی ساعت های مچی را تولید کرده است که با صخره های موجود بر روی سیاره ماه ساخته شده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در جنوب تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز:کیسه های پلاستیکی یکی از پرکاربردترین کالاهای مصرفی جامعه جهانی امروز را تشکیل می دهند که در طیف عظیمی از صنایع مختلف کاربرد دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۲    
ایستانیوز:دو سناریوی جدید در دولت یازدهم برای تغییر نرخ بنزین مطرح شده که نهایی شدن هر کدام از این دو سناریو به افزایش نرخ بنزین در سال 95 منتهی خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۲    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید قیمت جدیدترین انواع موبایل های با قابلیت پشتیبانی 4G در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۶    
ایستانیوز:در زیر تصاویری از زاینده رود زیبا در ایام عید نوروز را می بینید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۳    
ایستانیوز:از ابتدای سال 1394 تا پایان آن می توان حدود 94 عنوان خبری یافت که در آن زنی به قتل رسیده است اما به سادگی نمی توان گفت چه تعداد از این قتل ها ناموسی بوده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۰    
ایستانیوز:مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از مرگ مادر جوان بر اثر سقوط از چرخ فلک در برازجان خبر داد و گفت: کودک چهارساله در این حادثه نجات یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۴    
ایستانیوز:یک کارشناس اقتصاد سیاسی با توجه به شعار امسال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، بر ضرورت اجرای قوانین برای تحقق مالیات بر درآمد در همه بخش ها تاکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۲    
ایستانیوز:کاهش پنج درصدی رشد اقتصادی کشورمان در سال 2012 در کنار تحریم های مالی و بانکی علیه ایران نشان داد بدون پیوستن به زنجیره های جهانی ارتباطات بین بانکی(سوئیفت) ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۶    
ایستانیوز:در حالی حداقل مزد سال 95 کارگران 812 هزارتومان تعیین شده که این رقم بدون توجه به قدرت خرید آن برای خانوار 4 نفره و تنها بر مبنای نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی، 166 هزار و 500 تومان کسری دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۸    
ایستانیوز:قیمت خودروهای وارداتی در بازار در سال جدید منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۸    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره کانون انبوه سازان گفت: هیچ بانکی تاکنون تضامین مسکن اقساطی را بر عهده نگرفته و از سویی اگر وام 16 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۵    
رئیس اتحادیه طلاوجواهر عنوان کرد ایستانیوز:مصنوعات طلا که در زمان فروش براساس نرخ طلای روز به علاوه اجرت ساخت، سود فروشنده و مالیات بر ارزش افزوده محاسبه می شود، در زمان خرید از مشتری ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۲    
ایستانیوز:بورس تهران در حالی معاملات امروز خود را با شروعی مثبت آغاز کرده که ظهر امروز رئیس سازمان بورس برای بازدید نوروزی از تالار معاملات بورس، از ملاصدرا به بورس تهران جنب پل حافظ می رود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۹    
ایستانیوز:معاون وزیر صنعت با بیان اینکه سیاست دولت کاهش فهرست کالاهای مشمول دریافت ارز مبادلاتی است، گفت: البته تا این لحظه از سال 95 تغییری در فهرست کالاهای مشمول دریافت ارز دولتی ایجاد نشده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۹    
ایستانیوز:اجلاس بین المللی بانکداری ایران 2016 با هدف بررسی وضعیت فعلی بانکداری ایران و ارائه بینش در مورد چگونگی تکامل استانداردهای مورد نیاز صنعت بانکی در آینده در آلمان برگزار می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۶    
ایستانیوز:مدل و هنر پیشه معروف فیلیپین با فوتبالیست سرشناس ایرانی ازدواج کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۶    
ایستانیوز:با وجود وعده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی برای حل مشکل بیمه تاکسی ها،اما امروز سازمان تأمین اجتماعی "بیمه اختیاری" امروز جایگزین "تأمین اجتماعی" و راهکار حل مشکل بیمه تاکسی ها شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۳    
ایستانیوز:آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده خانه ویلایی در مناطق 22گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۵    
ایستانیوز:روز شنبه 14 فروردین ماه، 27 هزار تن وکیوم باتوم در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۳    
ایستانیوز:شرکت نیروسرمایه با سرمایه 64 میلیارد و 831 میلیون ریال به صورت حسابرسی نشده از بابت واگذاریهای سهام بورسی خود در اسفند ماه سال گذشته معادل یک میلیارد و 922 میلیون ریال سود شناسایی کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۰    
ایستانیوز:سال جدید در حالی با امیدها و برنامه های زیادی برای زنجیره فولادسازان آغاز شده است که بسیاری از این برنامه ها در سال گذشته فرصت تحقق پیدا نکردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۵    
ایستانیوز:بانک مرکزی نرخ انواع ارز را برای دادوستد های امروز شنبه 14فروردین ماه اعلام کرد که قیمت دلار با افزایش نرخ مواجه شد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۹    
ایستانیوز:ثانیه ها، نوروز را تداعی می کند. اینجا دوبی است؛ اسفند 94. دل های ایرانی برای ایران می تپد؛ برای لحظه سال تحویل ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۶    
ایستانیوز:نیروی دریایی سریلانکا از توقیف کشتی ایرانی با 101 کیلوگرم هروئین خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۳    
ایستانیوز:رضا ضراب برای محاکمه و پاسخگویی درمورد اتهاماتش به نیویورک منتقل شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۷    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۴    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور