سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۳۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 18 فروردین 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 1 فروردین 1395 ایستا نیوز 3 فروردین 1395 ایستا نیوز 4 فروردین 1395 ایستا نیوز 5 فروردین 1395 ایستا نیوز 7 فروردین 1395 ایستا نیوز 8 فروردین 1395 ایستا نیوز 9 فروردین 1395 ایستا نیوز 10 فروردین 1395 ایستا نیوز 11 فروردین 1395 ایستا نیوز 12 فروردین 1395 ایستا نیوز 13 فروردین 1395 ایستا نیوز 14 فروردین 1395 ایستا نیوز 15 فروردین 1395 ایستا نیوز 16 فروردین 1395 ایستا نیوز 17 فروردین 1395 ایستا نیوز 18 فروردین 1395 ایستا نیوز 19 فروردین 1395 ایستا نیوز 20 فروردین 1395 ایستا نیوز 21 فروردین 1395 ایستا نیوز 22 فروردین 1395 ایستا نیوز 23 فروردین 1395 ایستا نیوز 24 فروردین 1395 ایستا نیوز 25 فروردین 1395 ایستا نیوز 26 فروردین 1395 ایستا نیوز 27 فروردین 1395 ایستا نیوز 28 فروردین 1395 ایستا نیوز 29 فروردین 1395 ایستا نیوز 30 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۷:۰۴    
ایستانیوز: آیین نامه اجرایی قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در جلسه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تصویب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۵۸    
ایستانیوز:در سال گذشته واگذاری سرخابی ها، آلومینیوم المهدی و ماشین سازی تبریز از جمله واگذاری هایی بود که به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی انرژی زیادی از سازمان هدر داد که به نظر می رسد این گونه ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۹    
ایستانیوز:بانک ایران زمین اعلام کرد که بیستم فروردین ماه آخرین فرصت شرکت در مرحله نخست مسابقه عکس پویش همین یک زمین است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۳    
ایستانیوز:با ورود سامانه بارشی به غرب کشور از بعد از ظهر فردا، در برخی مناطق غرب، جنوب غرب و دامنه های البرز غربی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۳    
ایستانیوز:رئیس بانک ملی مسکو از مذاکره این بانک با چند بانک روسی برای اجرایی کردن یک خط اعتباری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۰    
ایستانیوز:بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در آستانه ماه رجب که نخستین ماه حرام در سال جاری محسوب می شود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۸    
ایستانیوز:امروز سکه طرح جدید با 5 هزار تومان کاهش یک میلیون و 24 هزار تومان و دلار با 5 تومان افت قیمت 3486 تومان فروخته شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۸    
ایستانیوز:بازار پایه فرابورس ایران، سی ام فروردین ماه شاهد عرضه یکجای حق تقدم استفاده نشده شرکت صنایع پتروشیمی زنجان خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۲    
ایستانیوز:رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا گفت: قرار است شرکت مشترکی بین ایران خودرو و فیات تشکیل شود و فیات بخشی از سهام ایران خودرو را بخرد که این مسئله در مراحل نهایی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۹    
ایستانیوز: بازار سهام درحالی آخرین روز معاملاتی خود در هفته سوم فروردین ماه 95 را به پایان برد که به نظر می رسد طی هفته آینده نیز در دامنه ای محدود، شاهد نوسانی شدن نماگرهای خود باشد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۶    
ایستانیوز:بنز قرار است در سال 95 به ایران 2 هزار دستگاه خودروی سواری وارد کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۳    
ایستانیوز:فعالیت های دسته جمعی ای چینی ها با نظم و ترتیب خاصی انجام می شود. این فعالیت ها شامل رژه های نظامی، تلاش برای شکستن رکوردهای جهانی یا امتحان های دسته جمعی هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۱    
ایستانیوز:رییس اتحادیه رستوران داران و سلف سرویس تهران خطوط قرمز برای ایجاد رستوران در محله ها و اماکن مختلف را عنوان و اعلام کرد که محله های جرم خیز مثل میدان غار یا میدان هرندی که در نزدیکی میدان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۸    
ایستانیوز:رئیس کانون بانک ها و موسسات خصوصی کشور گفت: دغدغه بانک ها، بهبود شرایط اقتصاد ایران و کسب وکار، و کاهش هزینه تولید و کمک به افزایش رشد اقتصادی است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۸    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که آمار و ارقام عملکردی نشان می دهد که این بانک در سال گذشته، سال بسیار درخشانی را سپری کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:در ادامه رشد کاربران خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین تعداد استفاده کنندگان چهار خدمت الکترونیکی این بانک در پایان اسفند 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بیش از 17 درصد رشد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۵    
ایستانیوز:متقاضیان طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانیان – کارا کارت با مراجعه به سامانه www.samanehrefah.ir می توانند نسبت به ثبت نام و استفاده از این تسهیلات اقدام کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۴    
ایستانیوز:نرخ بیکاری 22 استان کشور در سال 94 دورقمی و بالای 10 درصد بود در حالی که این تعداد در سال 93به میزان 19 استان بود. کهکیلویه و بویراحمد بیکارترین و آذربایجان شرقی پُرکارترین استان کشور بودند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۶    
ایستانیوز:از ابتدای سال 95 قانون جدید مالیاتی اجرا خواهد شد که طبق این قانون باز هم امکان تجدید ارزیابی دارایی های شرکت ها وجود دارد اما بر اساس استانداردهای حسابداری این تجدید ارزیابی نمی تواند به ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۱    
ایستانیوز: سایپا در جدیدترین شرایط اعلامی خود سراتو را با تحویل تیرماه و شرایط متنوع به فروش می رساند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۱    
ایستانیوز:شرکت نگین خودرو، نماینده رنو فرانسه در ایران انواع محصولات وارداتی رنو را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی عرضه می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۱    
ایستانیوز:خودرو برلیانس جز گرانترین خودرو کمتر از 50 میلیون تومان است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۵    
ایستانیوز: وزیر بهداشت گفت: در کجای دنیا تولیت و مسئولیت سلامت تکه پاره است؟ تا دیروز می گفتند قانون نداریم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۰    
ایستانیوز:تداوم موفقیت ها در حوزه های فنی، مالی و پرسنلی ،راهبرد بیمه آسیا در سال 1395 است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۴    
ایستانیوز:ساعت خدمات رسانی شعب بانک سامان در نیمه نخست سال 1395 اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۸    
ایستانیوز:نیکی کریمی در جدید ترین پست اینستاگرام خود عکسی از خود در پشت صحنه یک سریال تلویزیونی را منتشر کرده است که در ادامه خواهید دید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۸    
ایستانیوز:فوتبالیست جوان به اتهام قتل همسرش در محله نظام آباد تهران تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۸    
ایستانیوز:قیمت برخی از زمین های فروشی درتهران
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۲۲    
ایستانیوز:یک رستوران در آمریکا لیوان های یکبار مصرفی که مشتریانش در سطل زباله می اندازند را پس از جمع آوری بازیافت و به نیمکت های زیبایی تبدیل کرده و در پارک ها و معابر عمومی نصب می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۹    
ایستانیوز:کابین لوکس لیموزین هامر در ایران
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۹    
ایستانیوز:یکی از مقامات بلندپایه دولت آمریکا گزارشهای اخیر مبنی بر تمایل واشنگتن برای فراهم کردن دسترسی ایران به سیستم مالی این کشور را رد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۶    
ایستانیوز: طلای جهانی در پی انتشار آمار اقتصادی مایوس کننده و سقوط بازارهای سهام جهان که تقاضا برای این فلز ارزشمند به عنوان پناهگاه امن سرمایه را تقویت کرد، به حرکت افزایشی ادامه داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۳    
ایستانیوز:یکی از قنادی های قدیمی و معروف تهران توسط اداره اماکن پلمب شد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۰    
ایستانیوز:وزیر کار با تایید شکاف بین دستمزد و قدرت خرید در طول سالهای اخیر، از تدوین سندی برای حمایت از زنان کشور خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:مرکز آمار ایران گفت: نرخ بیکاری سال گذشته 11 درصد شد که نسبت به سال 93 بالغ بر 0.4 درصد افزایش دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۵    
ایستانیوز:معاون اقتصادی بانک مرکزی با بیان اینکه برای ایجاد تعادل در نرخ سود بانکی به دنبال شوک درمانی نیستیم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۹    
ایستانیوز:در تعریف جایگاه بسیار می توان سخن گفت. نیول در سال 2000 جایگاه واقعی را برای هر بانکی با تکیه بر جایگاه ایجاد شده توسط بانک برای مشتریان و به تناسب آن جایگاه بازگردانده شده توسط مشتریان به ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۶    
ایستانیوز: اسلامی بیدگلی خاطر نشان کرد: سهامداران بر اساس استراتژی های سرمایه گذاری خودشان در بازار، سرمایه گذاری کنند و بر اساس الگوی مدیریت ریسکی که تنظیم کردند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۰    
ایستانیوز:تالارهای معاملاتی بورس کالای ایران امروز 18 فروردین ماه، شاهد عرضه 103 هزار تن انواع محصول است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۰    
ایستانیوز:شرکت سیمان تهران نخستین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 را نسبت به سال مالی قبل افزایشی پیش بینی کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۷    
ایستانیوز:ارزش بازار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در دوره یک ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 95 معادل 10 هزار و 107 میلیارد و 734 میلیون ریال افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۷    
ایستانیوز:رییس ادارۀ نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس و اوراق بهادار، از صدور مجوز عرضه عمومی اوراق بهادار شرکت اعتباری ثامن (سهامی عام در شرف تاسیس) براساس موافقت اصولی بانک ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۴    
ایستانیوز:رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، براساس امتیاز کسب شده از نظر کیفیت افشا و اطلاع رسانی مناسب برای دوره دوازده ماهه منتهی به 29 اسفند 94 به همراه اطلاعات مقایسه ای ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۱    
ایستانیوز:شرکت پتروشیمی آبادان عملکرد سه ماهه سوم سال مالی 94 را منتشر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۱    
ایستانیوز:راه اندازی معاملات آتی ارز به منظور پوشش ریسک نوسانات نرخ ارز که می تواند مشوقی بزرگ برای ورود سرمایه گذاران خارجی در دوران پساتحریم باشد، ضروری به نظر می رسد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۸    
ایستانیوز:شرکت قند نقش جهان در دوره 12 ماهه منتهی به 30 اسفند ماه 95، مبلغ 22 میلیارد و 506 میلیون ریال سود برای پایان دوره در حساب های خود پیش بینی کرد که نسبت به سال مالی 94 ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۶    
ایستانیوز:دبیر انجمن خودروسازان ایران با بیان اینکه درخواست افزایش قیمت خودرو ارائه شده است، اظهار کرد: وزیر صنعت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۶    
ایستانیوز:برنامه خندوانه شب گذشته با حضور آقای گل فوتسال جهان و در حمایت از بیماران اوتیسم روی آنتن شبکه نسیم رفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۳    
ایستانیوز:قیمت انواع خودروی داخلی در بازار منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۳    
ایستانیوز:در حاشیه خبری شدن رسوایی پاناما!
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۰    
ایستانیوز:رئیس بانک مرکزی ایران امروز در شهر فرانکفورت آلمان با ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا، یورگن فیتشن رئیس دویچه بانک و اولریش اشنایدر رئیس بانک کی اف دبیلو دیدار و خواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۰    
ایستانیوز:بانک دولتی صادرات و واردات تایلند (اکسیم بانک) از آمادگی این بانک برای ارائه خدمات مالی به همکاری های تجاری با ایران خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۰    
ایستانیوز:تصویر یکی از خوانین و خان زاده های بلوچ در دوره قاجار؛ عکاس و مکان دقیق این عکس که تاریخ آن حدود سال 1280 شمسی ذکر شده نامعلوم است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۵    
ایستانیوز:با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت، عضو پنجم هیات مدیره این بانک انتخاب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۲    
ایستانیوز: وزیر امورخارجه آمریکا گفت: واشنگتن تلاش می کند امکانی را فراهم کند تا بانک های آمریکایی بتوانند در زمینه هایی که پس از توافق هسته ای ممنوعیتی برای آنها وجود ندارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۴    
ایستانیوز:ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تابستان امسال پشت لیموزین جدید خود می نشیند و آن را در حومه مسکو می راند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۸    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در استان اصفهان است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۵    
ایستانیوز:در خبرها آمده بود وزارت خزانه داری آمریکا و رئیس جمهوری این کشور در پی تغییراتی برای بازگشایی مسیر معاملات دلاری ایران هستند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۳    
ایستانیوز:شش ماه از عرضه آیفون 6S و 6S Plus گذشته و بسیاری از کاربران هنوز با کارآیی و کاربرد واقعی تاچ سه بعدی در این گوشی ها درگیرند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۳    
ایستانیوز:رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه عمر ساختمان در ایران 25 سال است، گفت: شهرداری به دنبال کسب درآمد بیشتر از ساختمان ها است در حالی که سازمان به موضوع کیفیت می پردازد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۷    
ایستانیوز:معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: وزرای اقتصاد و صنعت به زودی برای صادرات غیرنفتی در سال 95 هدفگذاری کمّی ارائه می کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۴    
ایستانیوز:بسیاری از کارشناسان بر این باورند که لغو تحریم ها و به دنبال آن ابراز تمایل بسیاری از شرکت های خودروساز خارجی برای حضور در ایران نقطه عطفی در صنعت خودرو کشور است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۱    
ایستانیوز:بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم نان و غلات در سال 1394 معاد 13.7 بود که این نرخ در سال که نسبت به نرخ تورم 11.8 این محصول در سال 93 افزایش را نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۸    
ایستانیوز:مدیرعامل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با اشاره به آمار پروازهای نوروزی این فرودگاه، ظرفیت پذیرش مسافر این فرودگاه را نسبت به تقاضای موجود و آتی بازار پایین توصیف و اعلام کرد که وضعیت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۴    
ایستانیوز:ادارات کار در حالی جدول 20 گانه حقوق و مزایای امسال حداقل بگیران قانون کار را اعلام کرده اند که حق مسکن از سال گذشته قرار بود 40 هزارتومان شود ولی هنوز در جدول رقم 20 هزارتومان دیده می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۴    
ایستانیوز:گوگل در حرکتی جدید برای گذراندن وقت در اینترنت، به ساختن صدای حیوانات اقدام کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۸    
ایستانیوز:رئیس اتاق بازرگانی ایران وامارات گفت: دربازار ارز باید ببینیم که خریدار نسبت به فروشنده چه نسبتی دارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۲    
ایستانیوز: فروش طلا در فضای مجازی؛ طرحی که اخیرا شکل گرفته و برای خریداران هم مشکلاتی به وجود آورده است؛ به گونه ای که برخی افراد بعد از خرید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۲    
ایستانیوز:علی رغم استفاده از لوازم بازیافتی، حاشیه سود اپل در جدیدترین محصول خود یعنی آیفون SE، کمتر است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۶    
ایستانیوز:مدیرکل استاندارد تهران با اعلام خبر توقیف مقادیر زیادی مصالح ساختمانی غیراستاندارد در اسفند 94 ، بر ابطال پروانه استاندارد 15 فراورده ساختمانی غیراستاندارد تاکید کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۴    
ایستانیوز:شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با هدف توسعه فرهنگ خرید اینترنتی در کشور و همچنین بمنظور قدردانی از هموطنان عزیز که برای انجام خدمات پرداخت از درگاه پرداخت اینترنتی پارسیان استفاده نموده اند ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۱    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از دریافت هزینه مازاد صدور قبض "اخطار قطع برق" از جانب شرکت توزیع نیروی برق و واریز این "درآمد غیر قانونی" به یک حساب غیردولتی خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۸    
ایستانیوز:جلیل سامان درباره ی محتوای برنامه های تلویزیون در ایام نوروز اظهار کرد: به طور منظم این برنامه ها را دنبال نمی کردم اما با خیلی از این کپی برداری های چشم بسته موافق نیستم ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۵    
ایستانیوز:حزب حاکم ایسلند نخست وزیر این کشور را برکنار کرد
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۵    
ایستانیوز:رئیس اتاق بازرگانی تهران با ابراز نگرانی فعالان اقتصادی از قیمت شکنی و نفوذ منفی بانک مرکزی در بازار به دلیل اجرای سیاست تک نرخی کردن ارز، گفت: دولت نباید با نفوذ خود، نرخ دلار را تثبیت کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۲    
ایستانیوز:فاصله نرخ تورم و سود سپرده های بانکی هر روز بیشتر می شود و برخی مراکز پژوهشی نسبت به اینکه نرخ سود بانکی به چالشی برای اقتصاد ایران تبدیل شود، هشدار می دهند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۹    
ایستانیوز:روزنامه های ورزشی چهارشنبه، 18 فروردین 95
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۹    
ایستانیوز:در بازار طلای امروز تهران هر گرم طلای هجده عیار1 میلیون و 49 هزارریال قیمت گذاری شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۶    
ایستانیوز:با تلاش کاراگاهان اداره پلیس آگاهی زاهدان نوجوان 13 ساله ای که یک هفته پیش از سوی آدم ربایان ربوده شده بود با دستگیری هر سه عضو باند شناسایی و به آغوش خانواده بازگشت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۶    
ایستانیوز:بازار خودرو در نخستین ماه سال جدید نیز همچنان بدون تغییر در قیمت ها به فعالیت ادامه می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۳    
ایستانیوز:کاردار سفارت ژاپن اعلام کرد: دولت ژاپن یک میلیون دلار برای فاز سوم پروژه احیای دریاچه ارومیه به ایران کمک می کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۸    
ایستانیوز:بیت الله ستاریان اقتصاددان و استاد دانشگاه
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز:آمارها می گوید روزانه پنج ازدواج میان اتباع خارجی با ایرانی ثبت قانونی می شود اما آمارهای غیررسمی عددی بیش از این را نشان می دهد که متاسفانه فرزندان حاصل از این ازدواج قربانیان این اتفاق ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:یک دروغ و یک دنیا جنجال. خبر، چندان هم کوتاه نبود اما وسوسه انگیز بود و گول زننده: دولت روسیه 15 هزار دلار به اضافه تابعیت این کشور را به مردان خارجی ای می دهد که با زنان روس ازدواج کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۲    
ایستانیوز:خبرنگاران در بازدید از بانک مرکزی فعال بودن سوئیفت را تایید کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۹    
ایستانیوز:دو برادر که با طعمه قراردادن زنی جوان تحت عنوان مأمور دست به اخاذی می زدند، بازداشت شدند.