دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۳۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 23 فروردین 1395 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1395 ایستا نیوز 31 خرداد 1395 ایستا نیوز 31 تیر 1395 ایستا نیوز 31 مرداد 1395 ایستا نیوز 31 شهریور 1395 ایستا نیوز 30 مهر 1395 ایستا نیوز 30 آبان 1395 ایستا نیوز 30 آذر 1395 ایستا نیوز 1 دی 1395 ایستا نیوز 30 بهمن 1395 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 1 فروردین 1395 ایستا نیوز 3 فروردین 1395 ایستا نیوز 4 فروردین 1395 ایستا نیوز 5 فروردین 1395 ایستا نیوز 7 فروردین 1395 ایستا نیوز 8 فروردین 1395 ایستا نیوز 9 فروردین 1395 ایستا نیوز 10 فروردین 1395 ایستا نیوز 11 فروردین 1395 ایستا نیوز 12 فروردین 1395 ایستا نیوز 13 فروردین 1395 ایستا نیوز 14 فروردین 1395 ایستا نیوز 15 فروردین 1395 ایستا نیوز 16 فروردین 1395 ایستا نیوز 17 فروردین 1395 ایستا نیوز 18 فروردین 1395 ایستا نیوز 19 فروردین 1395 ایستا نیوز 20 فروردین 1395 ایستا نیوز 21 فروردین 1395 ایستا نیوز 22 فروردین 1395 ایستا نیوز 23 فروردین 1395 ایستا نیوز 24 فروردین 1395 ایستا نیوز 25 فروردین 1395 ایستا نیوز 26 فروردین 1395 ایستا نیوز 27 فروردین 1395 ایستا نیوز 28 فروردین 1395 ایستا نیوز 29 فروردین 1395 ایستا نیوز 30 فروردین 1395 ایستا نیوز 31 فروردین 1395 
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۱    
ایستانیوز: بیمه نوین با بیش از 300 مرکز درمانی طرف قرارداد و 36 شعبه پرداخت خسارت در سراسر کشور، سامانه جامع پیگیری وضعیت خسارت بیمه های درمان را راه اندازی کرد
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۳    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول قیمت جدیدترین انواع ماشین ظرفشویی دربازار تهران است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۳    
ایستانیوز: تصاویری از کشتی تفریحی کروز Avalon را در ادامه می بینید؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۰    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در پاسداران تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۷    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروش ترین انواع جاروبرقی دربازار تهران است:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۱    
ایستانیوز:بدون شرح!
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۳    
ایستانیوز:شرکت پالایش نفت بندرعباس پیش بینی درآمد هر سهم دوره شش ماهه سال مالی 94 را مبلغ 150 ریال زیان اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۰    
ایستانیوز:80 درصد مبالغ دارویی از سوی سازمان های بیمه گر و وزارت بهداشت تامین شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۰    
ایستانیوز:رئیس فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم ملی دلجویی کرد تا سرمربی پرتغالی همچنان به کارش در ایران ادامه دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۴    
ایستانیوز:طبق اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم، علاوه بر کاهش نرخ مالیات بر ارث ساده سازی و تسهیل فرایندها منجر به رضایت مودیان و ورثه شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۴    
ایستانیوزتصاویری از حال و روز خودروهای مرسدس بنز در گورستان!
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۱    
ایستانیوز:رییس کمیسیون تسهیل فضای کسب وکار اتاق تهران معتقد است که از امسال تازه تغییر و تحول در حوزه تجارت شروع می شود و افزایش صادرات اتفاق می افتد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۲    
ایستانیوز:رئیس اتاق بازرگانی ایران در نشست دیروز با وزیر کشاورزی آلمان از تداوم محدودیت های بانکی این کشور در برقراری ارتباط با ایران پس از لغو تحریم ها انتقاد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۹    
ایستانیوز:13 بانک و یک موسسه در یک سال و 2 بانک در 9 ماه، 70 هزار و 952 میلیارد تومان سود به سپرده گذاران پرداخت کرده و 77 هزار و 310 میلیارد تومان سود تسهیلات دریافت کرده اند و همچنین سود حاصل از ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:برنامه عملیاتی سال 95 بانک توسعه صادرات با بهره گیری از منابع بالادستی و تعامل با تمامی واحدها و براساس اهداف تعیین شده در برنامه پنجساله بانک و همچنین بودجه مصوب سال 1395 تدوین شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۶    
ایستانیوز:معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سفر نخست وزیر ایتالیا به تهران، اظهار داشت: رفع موانع بانکی بین دو کشور و تسریع در سرمایه گذاری های مشترک اهداف محوری سفر نخست وزیر ایتالیا به ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۳    
ایستانیوز:یادداشت تفاهم بانکی بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک مرکزی جمهوری قزاقستان در جریان سفر رییس جمهور قزاقستان به کشورمان توسط روسای بانک های مرکزی طرفین امضاء شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۴۵    
ایستانیوز:دولت با محوریت سازمان مدیریت، برنامه ملی هدفمندی یارانه ها را طراحی کرده که در آن، تکلیف نحوه قیمت گذاری حامل های انرژی، آب، آرد و گندم در سال های آینده مشخص شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۹    
ایستانیوز:مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرد: روابط کارگزاری پست بانک ایران با استفاده از سیستم سوئیفت(SWIFT) با هالک بانک ترکیه برقرار و حساب بانکی به ارزهای لیر و یورو نزد بانک مذکور فعال شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۳۶    
ایستانیوز: سکه تمام طرح جدید در ادامه روند افزایشی روزهای اخیر، در بازار امروز - دوشنبه - به یک میلیون و 40 هزار تومان رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۷    
ایستانیوز:دکتر حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل بانک شهر در دویست و چهل و نهمین جلسه غیرعلنی شورای شهر، با ارائه گزارشی از عملکرد بانک شهر در دو سال اخیر ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
ایستانیوز:بانک جهانی پیش بینی کرد: چین در سال جاری رشد اقتصادی 6.7 درصدی را تجربه کند که این رقم نسبت به سال گذشته میلادی کاهش یافته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۸    
ایستانیوز:آمارهای انجمن جهانی فولاد نشان داد که تولید فولاد ایران در ماه فوریه (بهمن 94) نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.4 درصد و در 2 ماه نخست سال جاری میلادی 1.8 درصد کاهش داشته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۵    
ایستانیوز:در پی افزایش نرخ بیمه شخص ثالث و رشد قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو و سایپا، قیمت خودروهای داخلی در بازار حدود 200 تا 300 هزار تومان افزایش یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۲    
ایستانیوز:امروز بازار سهام به مدد بازارگردان ها و مدیران صندوق های سرمایه گذاری همسو با بهبود قیمت جهانی فلزات اساسی شاهد جمع آوری سهام در گروه فلزات اساسی به ویژه در نماد معاملاتی ملی مس و برخی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۴    
ایستانیوز: ما در طرح تحول نظام سلامت به تولید داخل توجه خاص داریم اما در برابر آنچه که سودجویی باشد، می ایستیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۵    
ایستانیوز:مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: کامیون هایی که بیمه شخص ثالث ندارند تا مشخص شدن پرونده اجازه سوخت گیری داده نخواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۵    
ایستانیوز:قیمت انواع خودروی دست دوم در بازار منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۵    
ایستانیوز:قیمت برخی از آپارتمان های کلنگی فروشی در تهران منتشر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۹    
ایستانیوز:رامک خودرو از آغاز فروش محصولات سانگ یانگ با شرایط ویژه طرح بهاری خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۷    
ایستانیوز:کریم خان زند عضوانجمن حرفه ای صنعت بیمه گفت: توسعه شرکت های بیمه ای بدون ایجاد زیرساخت ها و حرفه ای عمل نکردن برخی از شرکت ها ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۵    
ایستانیوز:قیمت طلا در جریان معاملات امروز به 1249 دلار و 70 سنت رسید که بالاترین رقم طی 20 روز گذشته بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۳    
ایستانیوز:سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر به منظور تشریح سبد محصولات بانک با سید کامل تقوی نژاد معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان مالیاتی کشور دیدار و گفتگو کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۷    
ایستانیوز:متخصصان بیمه سایبر برای نخستین بار در آسیا گردهم می آیند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۴    
ایستانیوز:زمان مثل باد میگذرد و زندگی ما آدم ها هم به سرعت باد دچار تغییر و دگرگونی میشود.زندگی ما آدم ها که جای خود دارد خود ما آدم ها هم روز به روز در حال تغییراتی هستیم! فرهنگمان، نوع پوششمان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۱    
ایستانیوز:رئیس شورای رقابت با اشاره به وصول درخواست افزایش قیمت خودرو ابراز امیدواری کرد که شورای رقابت تا پایان فروردین ماه در این مورد جلسه شورا را برگزار کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۱    
ایستانیوز:عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: لایحه نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در سال 95 به شورای حل اختلاف رفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:رنج روور لوکس با روکش کربن در ایران
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۹    
ایستانیوز:مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان هشدارداد: هیچ یک از کانال هایی که در تلگرام درباره همسریابی فعالیت می کنند مورد تایید وزارت ورزش و جوانان نیستند و جوانان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۶    
ایستانیوز:حریفان تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا فردا مشخص می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۳    
ایستانیوز:در روزهای آتی با توجه به اتمام شماره گذاری خودروهای تهرانی با شماره 99، عدد 10 جایگزین این عدد شده و بر روی پلاک خودروها خودنمایی خواهد کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:ایران و ترکیه در راستای تقویت همکاری های اقتصادی و بازرگانی، یک پروتکل بانکی و یک پروتکل کمیسیون اقتصادی مشترک امضا کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۰    
ایستانیوز:تازه ترین تحلیل گلف نیوز نشان می دهد که نوسانات شاخص سهام در بازارهای بین المللی و افت احتمالی ارزش دلار آمریکا مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا در کوتاه مدت خواهند بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز:حمید ابدالی به نمایندگی از لیزینگ امید به عنوان رئیس هیأت مدیره انجمن ملی لیزینگ ایران انتخاب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۴    
ایستانیوز: استاندار اصفهان از عملکرد و رویکردهای مطلوب بانک صادرات ایران در زمینه اجرای سیاست های اعتباری در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تقدیر به عمل آورد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۹    
ایستانیوز:همزمان با برگزاری کنفرانس اقتصاد جدید در توکیوی ژاپن، اندی روبین برنامه نویس سیستم های رباتیک گوگل در سال 2013 رباتی جدید با قابلیت های خارق العاده برای حرکت و جابجایی را عرضه کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۹    
ایستانیوز:کارشناسان اعلام کردند پیش بینی ها نسبت به عملکرد بانک های آمریکا در 3 ماهه امسال ناامید کننده بوده و این بانک ها بدترین عملکرد را در 10 سال گذشته تجربه خواهند کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۰    
ایستانیوز:شرکت نینتندو در تلاش برای آماده سازی نسل جدید کنسول بازی خود بعد از Wii U است و شایعات فراوانی در این زمینه به فضای مجازی نشت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۸    
ایستانیوز:استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای توصیف عکس ها برای افراد نابینا و کم بینا به طور گسترده ای در حال گسترش است و احتمالا به زودی در بسیاری از سایت ها و سرویس های اینترنتی به کار گرفته خواهد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۳    
ایستانیوز:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج از کشف یک فقره فساد بانکی با دو متهم بانکی و 10 متهم غیربانکی خبر داد که در سایه تبانی مسئولان ارشد این بانک و با نقض قوانین بانکی صورت گرفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۳    
ایستانیوز:یک کارشناس بازار کار با معرفی مشاغل مناسب و درآمدزا برای جویندگان کار در سال 95 معتقد است: تنها کسانی از شغل خود رضایت کامل دارند که با استعدادها، قابلیتها و مهارتهای آنها سازگار باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۰    
ایستانیوز:در حالی در مجموع رقم حدود 95 هزار میلیارد تومانی معوقات بانکی در سال گذشته تکان نخورده و کمتر نشده است که تازه ترین گزارش دستگاه قضا از آمار قابل ملاحظه ای خبر می دهد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۷    
ایستانیوز: طلا در بازار جهانی به دنبال اُفت ارزش دلار که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را تقویت کرد، به بالاترین سطح در حدود سه هفته گذشته صعود کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۴۴    
ایستانیوز:بانک کارگشایی در سال 1394 جهت رفع نیازهای خرد و فوری مالی مردم در قبال ترهین طلا آلات، تعداد 564 هزار و 164 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش حدود چهار هزار و 25 میلیارد ریال پرداخت کرد. به
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۳    
ایستانیوز: آنچه در زیر قیمت جدیدترین انواع تبلت های سایز بزرگ موجود در سطح بازار تهران است؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۳    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شرق تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۴    
ایستانیوز:ترافیک از معضلات قدیمی شهر تهران بوده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۴    
ایستانیوز:عمر دیوارهای مهربانی به یک سال نرسیده، ترک های نامهربانی معدودی کاسبکار به جانشان نشسته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۱    
ایستانیوز: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده 15 آپارتمان گران شمال تهران شامل مناطق یک تا چهار است که در فروردین ماه سال 95 معامله شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۱    
ایستانیوز : آنچه در زیر می آید قیمت روز برخی خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی کشور در سطح بازار تهران است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۸    
ایستانیوز:معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت از تعیین نرخ خوراک گازطبیعی واحدهای پتروشیمی تا پایان هفته آینده خبر داد و گفت: این رقم برای 6 ماه نخست امسال حدود 8,2 سنت خواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۵    
ایستانیوز:گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل بیانه ای صادر کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۳    
ایستانیوز:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت موظف به حذف سهام شرکت های حاکمیتی از سبد سهام عدالت است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۷    
ایستانیوز:شرط بقای روند فعلی بازار به میزان هیجان سهامداران برای معامله در بازار برمی گردد، بنابراین اگر این هیجان مثبت از بین برود ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۴    
ایستانیوز:شرکت گروه کارخانه های تولیدی نورد آلمینیوم پیش بینی سود هر سهم سال های مالی 94 و 95 را به ترتیب مبالغ 90 و 42 ریال تعدیل کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۱    
ایستانیوز:سرپرست باشگاه استقلال و برخی از اعضای هیئت مدیره در تمرین این تیم حضور خواهند یافت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۱    
ایستانیوز:امروزه طبیعت رقابتی بین بانکی به سمت و سویی حرکت می کند که در آن قیمت در درجه اولِ اهمیت قرار ندارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۸    
ایستانیوز:دولت آئین نامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو را اصلاح کرد که براساس آن، در قرارداد پیش فروش،سود مشارکت وجوه دریافتی را از تاریخ دریافت ودیعه تا تاریخ تحویل مندرج در قرارداد پرداخت می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۸    
ایستانیوز:این قبر در قبرستان مسکو قرار دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۵    
ایستانیوز:ورود اس 500 می باخ به تهران
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۷    
ایستانیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرداری های کشور و سازمان های وابسته به آن ها را مجاز کردند تا سقف هفتاد هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت و صکوک اسلامی منتشر کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۴    
ایستانیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مجاز کردند تا بدهی های قطعی خود را تا مبلغ یکصد و بیست و پنج هزار میلیارد ریال به صورت جمعی-خرجی تا پایان سال 93 تسویه کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مجاز به انتشار اوراق مشارکت و یا صکوک اسلامی کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۱    
ایستانیوز:خدمت شارژ خودکار به صورت آنلاین سیم کارت های اعتباری ایرانسل از طریق نت بانک سامان بانک سامان، با استقبال هموطنان روبه رو شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۶    
ایستانیوز:شاید برایتان جالب باشد که بدانید دو آپارتمان 60 متری نوساز در یافت آباد و سعادت آباد 576 میلیون تومان اختلاف قیمت دارند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۶    
ایستانیوز:فروش الحاقیه بیمه شخص ثالث توسط شرکت های بیمه، سودهای میلیاردی را نصیب آنها می کند و بیمه گران با فروش الحاقیه سودهای کلان به جیب می زنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۳    
ایستانیوز:با تصمیم جدید تامین اجتماعی برای دریافت حق بیمه از بن نقدی 110 هزار تومانی سال 95 کارگران، مبلغ بن امسال به ماهیانه 102300 تومان کاهش یافت و هزینه بیمه کارفرمایان هم 25300 تومان بالا رفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۲    
ایستانیوز:مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی تاکید کرد: وظیفه اصلی اقتصاد مقاومتی یعنی تامین مالی بر عهده بازار سرمایه است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۵۱    
ایستانیوز:شماره جدید فصلنامه توسعه بانکداری و مالیه اسلامی با محوریت تجربه بانکداری اسلامی از سوی بانک دی تدوین و چاپ شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۴    
ایستانیوز:روز پنجم اسفندماه سال 94 زن جوان در دادسرای ویژه جرایم پزشکی ادعا کرد یک مرد که نقش جراح زیبایی با مهارت را بازی کرده است از وی 50 میلیون تومان گرفته و گریخته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۱    
ایستانیوز:معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از ابلاغ برنامه و بودجه مصوب سال جاری سازمان خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۱    
ایستانیوز:نوع رژیم غذایی یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در ابتلای افراد به دیابت نوع دو است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۸    
ایستانیوز:چند سالی است که شرکت های تولید کننده تلویزیون علاقه زیادی به هوشمند کردن محصولات خود دارند و تا به اینجای کار هم توانسته اند دنیای این دستگاه ها را تا حد زیادی متحول کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:به نظر می رسد سال 95 از جنبه های مختلفی برای افق میان مدت اقتصاد و جامعه ایران سال مهم و تعیین کننده ای باشد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۲    
ایستانیوز:اقتصاد مقاومتی و همه آنچه باید دراقتصاد اجرا تا اقتصاد مقاومتی نهادینه شود، در روزهای اخیر سرلوحه کار و امور همه مدیران بخش دولتی و خصوصی قرار گرفته است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۲    
ایستانیوز:پایتخت هند در پی هشدار اخیر کمیسیون جهانی محیط زیست که پاکسازی این کلان شهر از 10 چالش سکونتی را ضروری تشخیص داده، قرار است با تصمیم جدید دولت این کشور ساماندهی شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۳    
ایستانیوز: گزارش ها از 35 هزار پروژه نیمه تمام در نقاط مختلف کشور حکایت دارد که در طول سالهای گذشته،کلنگ خورده و بلاتکلیف مانده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۰    
ایستانیوز: بررسی تجربه ترکیه در حوزه کاهش نرخ تورم نشان می دهد این کشور در یک سیزده توانسته است نرخ تورم را از بالای 50 درصد به کمتر از 10 درصد کاهش دهد .
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۷    
ایستانیوز: تصمیم گیری در مورد مسائل ارزی بیش از سایر موضوعات اقتصادی در منظومه ای فراتر از نهادهای مسوول تعیین می شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۴    
ایستانیوز:همان زمان که نیمه های شب پایپ از دست افسانه در کوچه پس کوچه های هرندی افتاد، دیگر نمی دانست که کنار چه شخصی به خواب می رود و چه سرنوشتی در انتظار اوست.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۲    
ایستانیوز:متخصص تغذیه نکات بهداشتی و تغذیه ای میوه های نوبرانه گوجه سبز و چغاله بادام را مطرح کرد و گفت: مصرف زیاد این میوه ها برای زنان باردار ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۹    
ایستانیوز:بعد از امضای قرارداد پژو با ایران خودرو، قرارداد سایپا با سیتروئن نیز ظرف یک تا دو هفته آینده به سرانجام خواهد رسید.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۹    
ایستانیوز:یک مقام ارشد روس می گوید با وجود مخالفت آمریکا قرارداد فروش جنگنده سوخو به ایران منعقد خواهد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۶    
ایستانیوز:روز گذشته، دلار و سکه هم جهت با یکدیگر افزایش قیمت را تجربه کردند. یکشنبه شاخص ارزی دومین افزایش متوالی خود را تجربه کرد و با 5 تومان افزایش به قیمت 3 هزار و 490 تومان رسید ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۴    
ایستانیوز:نشانه های کاهش نرخ سود بانکی در بازار اجاره خود را نشان داده و فایل های رهن کامل کاهش پیدا کرده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۴    
ایستانیوز:وزارت صنعت، معدن و تجارت، امسال بر خلاف سال های گذشته، تعرفه واردات قطعات خودرو را افزایش داد تا رسما پروژه حذف مونتاژ و به اصطلاح سی کی دی کاری را کلید بزند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۴۸    
ایستانیوز:در معاملات امروز بازار سکه و طلای تهران؛ هر قطعه سکه تمام، 10 میلیون و320 هزار ریال، هر قطعه سکه یک گرمی ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۴۵    
ایستانیوز:رئیس سازمان خصوصی سازی با انتقاد از مقاومت برخی بخش های دولتی در برابر خصوصی سازی گفت: اقتصاد کشور ما چاق و بد هیکل شده است ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۴۰    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
ایستا نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۷    
ایستانیوز:مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
  • ۱