جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایستا نیوز 29 مهر 1397 - istanews.ir

ایستا نیوز 29 اسفند 1394 ایستا نیوز 28 اسفند 1395 ایستا نیوز 29 اسفند 1396 ایستا نیوز 31 فروردین 1397 ایستا نیوز 31 اردیبهشت 1397 ایستا نیوز 31 خرداد 1397 ایستا نیوز 31 تیر 1397 ایستا نیوز 30 مرداد 1397 ایستا نیوز 31 شهریور 1397 ایستا نیوز 30 آبان 1397 ایستا نیوز 29 آذر 1397 ایستا نیوز 1 دی 1397 ایستا نیوز 1 بهمن 1397 ایستا نیوز 28 اسفند 1397 ایستا نیوز 1 مهر 1397 ایستا نیوز 2 مهر 1397 ایستا نیوز 3 مهر 1397 ایستا نیوز 4 مهر 1397 ایستا نیوز 5 مهر 1397 ایستا نیوز 6 مهر 1397 ایستا نیوز 7 مهر 1397 ایستا نیوز 8 مهر 1397 ایستا نیوز 9 مهر 1397 ایستا نیوز 10 مهر 1397 ایستا نیوز 11 مهر 1397 ایستا نیوز 12 مهر 1397 ایستا نیوز 13 مهر 1397 ایستا نیوز 14 مهر 1397 ایستا نیوز 15 مهر 1397 ایستا نیوز 16 مهر 1397 ایستا نیوز 17 مهر 1397 ایستا نیوز 18 مهر 1397 ایستا نیوز 19 مهر 1397 ایستا نیوز 20 مهر 1397 ایستا نیوز 21 مهر 1397 ایستا نیوز 22 مهر 1397 ایستا نیوز 23 مهر 1397 ایستا نیوز 24 مهر 1397 ایستا نیوز 25 مهر 1397 ایستا نیوز 26 مهر 1397 ایستا نیوز 27 مهر 1397 ایستا نیوز 28 مهر 1397 ایستا نیوز 29 مهر 1397 ایستا نیوز 30 مهر 1397 
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۸    
ایستانیوز:بیمه مرکزی توانگری مالی شرکت بیمه امید را برای ششمین سال متوالی سطح یک اعلام کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۳    
ایستانیوز:شاخص بورس تهران امروز نیز مانند روز گذشته با اُفت 4هزار و 258 واحدی (معادل 2.30 درصد) روبرو شد و در ارتفاع 181هزار و 60 واحد قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۰    
ایستانیوز:رئیس سازمان پدافند غیرعامل نسبت به نشر ویروس های اینترنتی هشدار داد و گفت: با چنین ابزارهایی دشمن می تواند سیستم هوشمند کنترل از راه دور بسیاری از تأسیسات را در دست گرفته و در آن ها به ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۰    
ایستانیوز:رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، وزیر اقتصاد را موظف کرد که از طریق شورای گفت وگو نظرات بخش خصوصی را به دولت منتقل کند و به وزارت صنعت نیز مأموریت داد در جلساتی با اتاق ایران و تشکل های ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز:سرپرست معاونت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حکم رئیس کل بیمه مرکزی منصوب شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۰    
ایستانیوز:با هدف ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه حامی هجدهمین همایش بین المللی انجمن پریودنتولوژی ایران در تبریز شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۵    
ایستانیوز:نخستین همایش حسابرسی داخلی بانک ها به همت شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی در هتل المپیک تهران برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:در برخی از شبکه های مجازی خبری مبنی بر وجود مشکل در پیام رسان بله برای خرید ارز زیارتی اربعین منتشر شده بود که منابع آگاه در بانک ملی وجود هرگونه خطا از سوی این پیام رسان را تکذیب کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۵    
ایستانیوز:برنامه جدید بانک مرکزی برای تعادل در بازار ارز در جلسه غیرعلنی مجلس تشریح شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۵    
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: بانک ها علاوه برتاثیرگذاری براقتصاد می توانند بر زندگی افراد جامعه نیز تاثیر داشته باشند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۵    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد: بانک ها مرکز ثقل اقتصادی کشور هستند که دشمن با هدف ضربه زدن به کشور، این سیستم را مورد هدف قرار داده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۰    
ایستانیوز: دانشگاه خاتم با همکاری دانشگاه پلی تکنیک میلان و همچنین اساتید و معماران مطرح کشور، اقدام به برگزاری سمپوزیوم بین المللی معماری کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۰    
ایستانیوز: بانک مرکزی در راستای رفع برخی ابهامات و شفافیت بیشتر شیوه فعالیت پرداخت یارها، توضیحاتی را در این باره ارائه کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۰    
ایستانیوز: خسارت 20میلیارد تومانی شرکت چاپ تبریز پاک آذربایجان واقع در آذربایجان شرقی از سوی بیمه ایران پرداخت شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۰    
ایستانیوز:چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک با هدف گسترش فرهنگ ورزش و تقویت روحیه همکاری و همدلی در اعضای خانواده صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۶    
ایستانیوز:حجت اله صیدی گفت: بانک صادرات با همت کارکنانش از وضعیت پیچیده سال های 95 و 96 بیرون آمده و وقتی به پشت سر نگاه می کنیم، می توان گفت که موفق بوده و جلو آمده ایم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۶    
ایستانیوز:در آستانه اربعین حسینی (ع) و برای سومین سال متوالی، نظام بانکی کشور خدمت رسانی خود را به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مرزهای غربی کشور آغاز کرد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۱    
ایستانیوز:مدیر امور شعب تهران بانک ملی از کاهش 10 درصدی تعداد شعب این بانک در استان تهران ظرف یک سال اخیر خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۱    
ایستانیوز:رییس کل بانک مرکزی عبدالمهدی ارجمند نژاد را به سمت مدیر کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری و حمید رضا غنی آبادی را به سمت مدیر کل مقررات مجوز های بانکی و مبارزه با پولشویی منصوب کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۱    
ایستانیوز:موکب امام خمینی (ره) متشکل از گروه درمانی بیمارستان بانک ملّی ایران در مسیر زائران اربعین حسینی (ع) مستقر شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۱    
ایستانیوز:گوگل قصد دارد از تولیدکنندگان موبایل در اروپا به دلیل نصب پیش فرض اپلیکیشن های اختصاصی خود نظیر پلی استور و گوگل کروم 40 دلار به ازای هر دستگاه بگیرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۱    
ایستانیوز:سرانجام تیم کوک، مدیرعامل اپل به خبر حمله هکرهای چینی به سرورهای شرکت های آمریکایی اپل و آمازون واکنش نشان داد و از بلومبرگ خواست تا این گزارش را حذف کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۲۵    
ایستانیوز:بررسی عملکرد بازار ثانویه نشان می دهد در حالی که روز گذشته به صورت میانگین حدود 69میلیون یورو انواع ارز صادراتی به بازار ثانویه تزریق شده ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۲۵    
ایستانیوز:اولین پیک آپ داستر از کارخانه های داچیا و رنو خارج نشد، بلکه این خودرو محصول کارخانه رومانیایی Romturingia است که در اکتبر سال 2014 یک نمونه از این پیک آپ را بر پایه شاسی داستر را به جهان ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۲۰    
ایستانیوز:موسسه "برند فایننس" اعلام کرد برند ایرانی در رده چهل و چهارم باارزش ترین برند جهان قرار دارد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۲۰    
ایستانیوز:امروز سهام شاخص ساز و بزرگ بیشترین تاثیر را روی معاملات بازار سهام داشتند به طوری شاخص کل بر خلاف شاخص کل هم وزن با رشد مواجه شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۵    
ایستانیوز:نایب رئیس اتاق ایران از لغو حضور رئیس کل بانک مرکزی در نشست هیات نمایندگان این اتاق گلایه کرد و گفت که دولتمردان نباید با فعالان بخش خصوصی اینگونه برخورد کنند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۰    
ایستانیوز:سکه طرح جدید بهار آزادی امروز در بازار تهران با 100 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 300 تومان و دلار بدون تغییر 13 هزار و 800 تومان داد و ستد شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۰    
ایستانیوز:قیمت برخی خودروهای تولید داخل در بازار تهران مشخص شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۵    
ایستانیوز:در بخشی از اصلاحیه بند 5 مصوبه 29 مرداد به وزارت صنعت اختیار داده شده است که مواردی که در کد اچ اس قرار ندارند امکان بازنگری داده شود تا از معافیت برخوردار شوند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۵    
ایستانیوز:غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در چهلمین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران تاکید کرد: از بانک مرکزی که ابزارهای سیاست گذاری پولی را در اختیار دارد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۰    
ایستانیوز:مدیرعامل بورس انرژی که مهمان نشست بیست و چهارم کمیسیون انرژی بود تداوم بقای بورس را منوط به همکاری بخش خصوصی عنوان کرد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۳    
ایستانیوز:گروه خودروسازی سایپا توانست برای نهمین بار عنوان صادرکننده نمونه در کشور را از آن خود کند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۸    
ایستانیوز:معاون اول رییس جمهور با اشاره به تحریم های موجود و پیش رو اظهار کرد: نمی گویم راه سختی در پیش نیست بلکه راه دشواری پیش رو داریم اما بدانید خیلی طولانی نخواهد بود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۳    
ایستانیوز: مدیرعامل پست بانک از امضای تفاهم نامه ای با سندیکای صنعت مخابرات ایران با هدف ارائه خدمات مالی و بانکی به شرکت های عضو این سندیکا خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۳    
ایستانیوز: اولویت اصلی راه آهن واگذاری حداکثری امور به بخش خصوصی است و در این راستا تضمین کافی برای امنیت سرمایه گذاری به آنها را می دهیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۸    
ایستانیوز:مدیر عامل بانک دی معتقد است تصویب تمامی بخش های FATF می تواند بهانه را از غربی ها بگیرد وگرنه چندین سال است که اقتصاد ایران از سوی استکبار جهانی تحریم شده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۸    
ایستانیوز:نمایندگان مردم در خانه ملت با مسکوت ماندن طرح اصلاح قانون بودجه به مدت 6 ماه موافقت کردند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۳    
ایستانیوز:مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران عنوان کرد که وزارت اقتصاد و مجمع عمومی بانک های دولتی به تازگی موضوع حاکمیت شرکتی در بانک های دولتی را آغاز کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۳    
ایستانیوز:حدود 1.4 میلیون فقره چک به ارزشی حدود 156 هزار میلیارد ریال در شهریور 97 در کل کشور برگشت داده شده که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 10.8 درصد و 20 درصد افزایش نشان می دهد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۸    
ایستانیوز:بانک کارگشایی در شش ماه نخست سال جاری بیش از 247 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۸    
ایستانیوز:اسامی برندگان دومین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک سینا اعلام شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۸    
ایستانیوز:هجدهمین مدرسه بانک اقتصادنوین با نام "مهر نوین" در روستای نگر پایین شهرستان جاسک استان هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۸    
ایستانیوز:رئیس کانون بانک های خصوصی گفت: بانک مرکزی دید اگر بخواهد نرخ سود بانکی را افزایش دهد، نرخ سود تسهیلات هم رشد قابل توجهی خواهد داشت ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۳    
ایستانیوز:حضور خودروی "Chevrolet C10" تواید سال 1966 میلادی در خیابانهای تهران
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۳    
ایستانیوز:تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری تی دی اس بر این باورند که کاهش بیشتر ارزش سهام آمریکا می تواند در نهایت موجب افزایش قیمت طلا به 1280 دلار در هر اونس شود.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۳    
ایستانیوز:رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این که تسهیلات مسکن باید برای یک زوج حداقل باید 300 میلیون تومان باشد ...
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:جلسه بررسی عملکرد شش ماه نخست سال 97 مدیریت شعب استان های اصفهان،قم،مرکزی وچهارمحال و بختیاری به صورت ارتباط مستقیم از طریق ویدئو کنفرانس توسط مدیریت شعب استان ها برگزار شد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۵    
ایستانیوز:رییس کل سازمان مالیاتی با اعلام شناسایی مودیان پُرریسک، گفت: یک نفر در 167 شرکت مدیر عامل بود و از یک نفر نیز به اندازه یک میلیون و 700 هزار نفر مالیات وصول کردیم.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۰    
ایستانیوز:عضو هیات رییسه مجلس از ارسال نامه رییس جمهور و معرفی 4 وزیر پیشنهادی به مجلس خبر داد.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۵    
ایستانیوز:اقتصاددانان گلدمن ساکس اعلام کردند پیش بینی خود مبنی بر 5 بار افزایش نرخ بهره تا پایان 2019 را تغییر نمی دهند. این درحالیست که بازارهای مالی خود را برای 3 بار افزایش نرخ بهره آماده کرده اند.
ایستا نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۵    
ایستانیوز:در چه اقتصادهایی می توان روی فرصت های افزایش نرخ ارز حساب کرد؟ کارشناسان از اقتصاد دلاریزه می گویند.