دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۱May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 22 مرداد 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 مرداد 1397 جهان نیوز 2 مرداد 1397 جهان نیوز 3 مرداد 1397 جهان نیوز 4 مرداد 1397 جهان نیوز 5 مرداد 1397 جهان نیوز 6 مرداد 1397 جهان نیوز 7 مرداد 1397 جهان نیوز 8 مرداد 1397 جهان نیوز 9 مرداد 1397 جهان نیوز 10 مرداد 1397 جهان نیوز 11 مرداد 1397 جهان نیوز 12 مرداد 1397 جهان نیوز 13 مرداد 1397 جهان نیوز 14 مرداد 1397 جهان نیوز 15 مرداد 1397 جهان نیوز 16 مرداد 1397 جهان نیوز 17 مرداد 1397 جهان نیوز 18 مرداد 1397 جهان نیوز 19 مرداد 1397 جهان نیوز 20 مرداد 1397 جهان نیوز 21 مرداد 1397 جهان نیوز 22 مرداد 1397 جهان نیوز 23 مرداد 1397 جهان نیوز 24 مرداد 1397 جهان نیوز 25 مرداد 1397 جهان نیوز 26 مرداد 1397 جهان نیوز 27 مرداد 1397 جهان نیوز 28 مرداد 1397 جهان نیوز 29 مرداد 1397 جهان نیوز 30 مرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۳۹    
در روز های گذشته مهرداد پهلبد، همسر شمس پهلوی، بر اثر کهولت در خارج از کشور درگذشت. این مناسبت بهانه ای شد تا کارنامه او بازخوانی شود و آشنایان درباره پیشه و پیشینه وی، به بیان خاطرات خود بپردازند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۷    
وزارت اطلاعات از ضربه به دو باند کلان مواد مخدر در هرمزگان و سیستان و بلوچستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۳:۳۰    
بیانات روز دوشنبه مقام معظم رهبری، در دیدار با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در رسانه های انگلیسی و عربی زبان بازتاب گسترده ای داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۱    
نخست وزیر عراق اعلام کرد: هزینه روادید زائران اربعین حسینی امسال کاهش می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۶    
رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: میوه فروش سیاری که با قرار دادن دستگاه اسکیمر در دستگاه کارتخوان خود و به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی شهروندان مبالغ قابل توجهی را به طور غیرمجاز برداشت کرده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۳    
روز گذشته با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، نسل جدیدی از موشک های صددرصد ایرانی به نام فاتح مبین رونمایی و در آستانه 31 مرداد سالروز صنعت دفاعی کشور وارد چرخه تولید شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۵۴    
استاندار تهران در مورد قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصریح کرد: با توجه به اینکه این قانون شامل اینجانب نیز می شود در صورت ابلاغ در اسرع وقت اجرا خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۷    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: قطعا زائران اربعین بدون ویزا مانند سال های گذشته به شهرهای خود بازگشت داده می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۲    
کارشناس مسائل خانواده، گفت: در آخرین سرشماری که سال 95 انجام شد که نتایج این سرشماری در اختیارهمگان هم نیست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۶    
کارشناس علوم قرآنی گفت: برای کسانی که تا امروز به مکه مکرمه سفر نکرده اند نیز اعمالی وجود دارد؛ که در مفاتیح آمده است که مهمترین آن خواندن دعای عرفه است که در عصر روز عرفه خوانده می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۶    
وزیر آموزش و پرورش درخصوص آخرین وضعیت استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تعطیل است و این مسأله موجب می شود تا این هفته نتوانم به خدمت استیضاح کنندگان برسم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۱    
سازمان هواشناسی کشور برای 6 استان کشور، "بارش باران" وزش باد شدید پیش بینی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۸    
تحقیقات نشان داده است خوراکی های قرمز می توانند به واسطه پایین آوردن فشار خون بالا و کلسترول بد از بدن در برابر سکته و دیگر بیماری های قلبی عروقی محافظت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۲    
نخستین کشتی نفکش با ظرفیت 50میلیون لیتر نفتگاز در اسکله شماره پنج بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری کرد و در حال تخلیه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۶    
اواخر دهه 40 و اوایل دهه 50 رفتار تازه ای در بازار کسب و کار تهران رونق گرفت به این شکل که مغازه هایی با پسوند نو ایجاد شدند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۳    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه مجازی اینستاگرام به مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال ایران،کنایه زد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۸    
یک استاد دانشگاه با هشدار به اینکه FATF به معنی اطلاعات فروشی به دشمن به عوض نامعلوم است، تأکید کرد: امکان توقیف اموال 80 درصد ملت ایران با پذیرش FATF وجود دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۶    
یک کارشناس اقتصادی حامی دولت، با نکوهش بسته ارزی جدید و تبعات آن گفت: تثبیت ارز در 9 هزار تومان، تولید داخلی را تعطیل می کند اما کسانی دنبال اجرای سیاست نئولیبرال بازار ثانویه هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۳    
پژوهشگران باور دارند، قلب بزرگ تر و سنگین تر ضربان قلب را نامنظم می کند و از این طریق باعث افزایش حمله های قلبی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۷    
معاون گمرک ایران با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی معضل گمرک کشور است، گفت: تجهیز گمرک بیله سوار مورد موافقت اصولی قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از افت شدید ثبت سفارش واردات خبر داد و اعلام کرد: برای دریافت مابه التفاوت ارزی از کالاهای وارد شده ای که در گمرک مانده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۱    
واشنگتن پست نوشت موج تازه افشاگری ها درباره رسوایی های اخلاقی، دامان کلیسای کاتولیک را لکه دار ساخته و پاپ فرانسیس را با بزرگترین بحران در دوران هدایتش بر کاتولیک های جهان روبرو کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۱    
آمار مستاجرها از 26.6 درصد در سال 1390 به 30.7 درصد در سال 1395 افزایش یافته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۳    
مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید می گوید همسر ترامپ در رفتارهای اجتماعی خود، علناً بر ضد شعارها و سیاست های همسرش گام برمی دارد و منتظر روز تمام شدن دوره ریاست جمهوری ترامپ و تقاضای طلاق است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۰    
بزرگترین بحران انسانی جهان در یمن جریان دارد. ائتلاف سعودی که با دلارهای نفتی خود دهان همه را بسته روز به روز بر ابعاد جنایت خود در این کشور می افزاید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۸    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سهم 93 درصدی صنایع کوچک از صنعت کشور گفت: یکی از اقدامات سازمان بسیج مستضعفین دراین حوزه تشکیل قرارگاه حمایت از کالا ایرانی و حمایت از صنایع کوچک است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۴    
شبکه المیادین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهوری مصر ماه مه در یک نشست مخفیانه درباره نوار غزه گفتگو کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۸    
رئیس دیوان محاسبات گفت: با نظارت پیشگیرانه دیوان در بخش ریالی 13 هزار میلیارد تومان و بخش ارزی 4 میلیارد دلار شناسایی و وارد خزانه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۲    
آمریکا از امروز دوشنبه اعمال تعرفه 50 درصدی بر واردات فولاد از ترکیه را آغاز می کند اقدامی که اردوغان آن را نه جنگ اقتصادی بلکه تکمیل پروژه ناتمام کودتای 2016 خوانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۹    
تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار برابر السد آماده می شود که ماشین گلزنی این تیم شروعی طوفانی در لیگ ستارگان قطر داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۰    
کتاب شراره های خورشید یک منبع پژوهشی کامل و جامع درباره عملیات خیبر و مدیریت جنگی شهید همت است که سختی های عملیات مذکور، حقایق تلخ و چگونگی ایثار رزمندگان ایرانی را به تصویر می کشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۰    
وزارت خارجه آمریکا یک جوان بحرینی ساکن ایران را به فهرست تروریست های بین المللی خود افزود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۴    
انتشار تصویری تأثیرگذار از یک زائر معلول در مسجد النبی، موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی در پی داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۱    
معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: برخی کشورهای عربی 137 میلیارد دلار به تروریست ها کمک کردند تا این کشور را نابود کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۹    
نخست وزیر منتخب پاکستان در اولین سفر خارجی پس از انتخابات، ابتدا به ایران و سپس به عربستان می رود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۰    
مهاجم مدنظر تیم فوتبال صنعت نفت امشب وارد آبادان شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۴۴    
این فیلم مبهم که بخش تقطیع شده بدون مقدمه و مؤخره یک ویدئوی بی کیفیت موبایلی است، صرفاً از فضای بعد از یک درگیری در قبرستان حکایت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۴۱    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از شناسایی یک انبار احتکار میلگرد به میزان 50 هزار تن در شهرستان زرندیه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۲    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات در جدیدترین موضع گیری خصمانه علیه ایران مدعی شد: اجازه نمی دهیم تحول راهبردی به نفع ایران از طریق تسلط حوثی ها در یمن رقم بخورد!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۶    
نخست وزیر عراق روز دوشنبه گفت این کشور از همه تحریم های آمریکا علیه ایران پیروی نخواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۷    
با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دو باند کلان مواد مخدر در استانهای هرمزگان و سیستان و بلوچستان متلاشی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز متاسفانه اعتماد مردم به دلیل عملکرد ما کم شده است، گفت: به نظر من، ما از قبل هم مشکل خارجی داشتیم اما آن ها را طی کردیم؛ ما مسائل داخلی داریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۲    
وزیر کشور با بیان اینکه برخی افرادی که باید منابع ارزی کشور را تامین کرده و در اختیار بانک مرکزی قرار دهند، کوتاهی کردند، گفت: ثبت سفارش در برخی حوزه ها، ده برابر نیاز کشور بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۶    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: از مردم می خواهم هر جا مشاهده می کنند کالایی دپو یا انبار شده است به سامانه 135 تعزیرات مشخصات کالا یا انبار را اطلاع بدهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۳    
سخنان امروز رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با اقشار مختلف مردم از سوی رسانه های عرب زبان مورد پوشش قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۰    
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سیاست های جدید اقتصادی بانک مرکزی گفت: پیش بینی می کنم با توجه به اقدامات انجام شده قیمت ارز به زودی به ثبات قابل توجهی خواهد رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۴    
سمنان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از کشف شش انبار احتکار در سطح استان خبر داد و گفت: این انبارها لوازم برقی، موتورسیکلت و کود شیمیایی را احتکار کرده بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به افشاگری های اخیر دستیار سابق خود اعلام کرد: اوماروسا گیج و حواس پرت، فاسد و تبهکار بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۳۸    
اهواز زلزله ای با قدرت 3.1 ریشتر عصر امروز شهرستان رامشیر در استان خوزستان را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۳۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 164 تن مواد غذایی احتکار شده به ارزش 24 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهر زاهدان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۰:۳۲    
بعد از استعفای محمد صادق درودگر از مدیرعاملی تراکتور، رضا اسدی دبیر کل پیشین فدراسیون فوتبال بعنون مدیر جدید این تیم انتخاب شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۱۱    
انتشار دهها گزارش از روابط امارات با اسرائیل در یک دهه گذشته، نشان می دهد که امارات تنها به دنبال صلح با اسرائیل نیست بلکه این کشور می خواهد به شریکی راهبردی برای لابی صهیونیستی تبدیل شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد: رفتارهای خصمانه آمریکا قابل توجیه نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۱    
تبریز- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: به زودی وضعیت اقتصاد کشورمان بهبود پیدا می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۵    
وزیر خارجه ترکیه در اظهاراتی درباره توطئه جدید آمریکا در آغاز نبرد اقتصادی با این کشور گفت: تحمیل را هرگز نمی پذیریم؛ واشنگتن با تحریم چیزی به دست نمی آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: وقوع دُور جدید جنگ علیه غزه باید گفت که رخ دادن آن مطرح نیست؛ بلکه زمان آن مطرح است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۹    
شهریار- عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم آمایش سرزمینی گفت: کمبود آب کشور ناشی از بحران مدیریتی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۳    
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با اشاره به تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: با احترام به این قانون اعلام آمادگی برای بازنشستگی می کنم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۰    
معاون اول قوه قضاییه گفت: دادگاه های رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی اخیر تا جایی که علنی است در رسانه ها منتشر خواهد شد زیرا پیشتر این اجازه را نداشتیم و این یک تغییر اساسی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۷    
جانشین شایسته امام در تداوم سیره عملی و نظری امام که همگی در ادامه سیره نظری و عملی امامت شیعی است تمام طول دوره رهبری خود را در تمام گستره جغرافیایی نفوذ آن به مدرسه عظیمی برای تعلیم و تربیت و رشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۷    
پوران درخشنده عضو شورای مرکزی کانون کارگردان سینما در پی هشدار متعدد رسانه های متعهد نسبت به ورود پول های کثیف و مشکوک به سینمای ایران که با بی تفاوتی از سوی متولیان سینمای کشور مواجه شده است گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۸    
بازیگر فیلم سینمایی تنگه ابوقریب گفت که این فیلم احساس و اندیشه مخاطب را هدف گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۳    
بازیگر سریال "گمشدگان" گفت: سینمای کودک نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین فرهنگی است. البته مسئولین فرهنگی نباید فراموش کنند که کمک به سینمای کودک لطف نیست بلکه وظیفه آنهاست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۰    
کاربران یک رسانه عربی خطرناک ترین مثلث هجومی تیم های فوتبال اروپایی را انتخاب کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۰    
به گزارش جهان نیوز ، شهیندخت مولاوردی در پاسخ به کمپین فرزندت کجاست در حساب توییتری اش نوشت: دو دخترم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۷    
"علی نصیریان" بازیگر توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون ایران سالهای پرکاری را در در دهه هشتاد زندگی خود تجربه می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۴    
به گزارش جهان نیوز ، نایب رییس مجلس شورای اسلامی به نامه رییس قوه قضاییه به رهبر انقلاب برای اقدامات ویژه در برخورد با اخلالگران اقتصادی واکنش نشان داد و گفت که نباید به هر بهانه ای متوسل به حکم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۱    
فیلم سینمایی "ساعت 15:17 به مقصد پاریس" آخرین ساخته "کلینت ایستوود" کارگردان و بازیگر هالیوودی شکستی سنگین در گیشه هالیوود و جهان را تجربه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد از جنایت سعودی ها، با موشک های آمریکایی در کشتار دانش آموزان مظلوم یمنی، آیا کسی هست که قطعه ای از موشک را در سازمان ملل به دست گیرد تا آمریکا ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۳    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه التهاب بازار نشات گرفته از جنگ روانی دشمنان است، اظهار داشت: تکیه دشمنان بر ایجاد جنگ روانی است و متاسفانه باید گفت که مقداری هم در این بحث موفق بوده اند و ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۳    
عضو اتحادیه طلا و جواهر گفت: طی دو سال اخیر 6 هزار واحد طلافروشی و طلاسازی تعطیل شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۰    
مشاهدات میدانی از بازار نشان میدهد که فضای خرید و فروش ارز نسبت به ایام پرتلاطم خیابان فردوسی، آرامتر شده و مردم برای فروش وارد عمل شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۷    
عضو هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مسئولان اقتصادی یا باور خود را تغییر دهند یا زودتر کنار بروند تا کسانی که اعتقاد دارند سر کار بیایند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۴    
ماجرای سوپر جام فوتبال ایران به معمای عجیبی تبدیل شده است و با وجود قهرمانی پرسپولیس این جام هنوز به دست این تیم نرسیده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۴    
حاج احمد تا این را شنید قهقهه ای زد که کسی تا آن روز از او ندیده بود و شاید اولین و آخرین قهقهه ای که از حاج احمد دیده شد همانجا بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۸    
جناب آقای رئیس جمهور! تفکر اقتصادی مسلط بر دولت شما، تنها راه نجات اقتصاد ایران را سرمایه گذاری خارجی می داند، این اشتباه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:قیمت و میزان فروش نفت و همچنین نرخ تبدیل ارز حاصل از فروش نفت باید در تدوین بودجه سال 98 به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۹    
سازمان امور مالیاتی کشور، براساس قانون بودجه سال 97 ضریب مالیات ارزش افزوده 17 فعالیت اقتصادی و صنفی را کاهش داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۶    
وزیر دفاع، گفت: همانطور که بارها اعلام کرده ام توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران بازدارنده بوده و ان شاالله روز به روز برای تقویت این توان دفاعی تلاش خواهیم کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۳    
امام خمینی(ره) می فرماید: حجِ بی روح و بی تحرک و قیام، حج بی برائت، حج بی وحدت و حجی که از آن هدم کفر و شرک بر نیاید، حج نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۰    
اگر (در برابرشان) استقامت و پرهیزگاری پیشه کنید، نقشه های (خائنانه) آنان، به شما زیانی نمی رساند(آل عمران-آیه 120)
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام به دولت مردان توصیه کرد که رفتار خود را قرآنی کنند تا مشکلات حل شود و گفت: اگر دولت می خواهد مشکلاتش حل شود، مقداری از مردم جانب داری و دل جویی کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۱    
سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در سال گذشته از تولید یک هزار و 428 نوزاد معلول با انجام سقط قانونی جلوگیری شده است که این اقدام با نظر پزشک قانونی و 3 پزشک متخصص مطابق با فتوای مجتهدین ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۲    
یک کارشناس آمریکایی در امور عراق می گوید، سطح بالای تقلب، میزان مشارکت کم، دودستگی میان طرف های سیاسی مسائلی هستند که باعث شد انتخابات 12 مه عراق فاجعه بار باشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۶    
اخیرا اغلب بانک ها به مشتریان خود اعلام کردند که امکان خرید اوراق گواهی 18 درصد یک ساله فراهم شده است، سودی که سه درصد بالاتر از نرخ 15 درصد سپرده بانکی است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۴    
کی روش در هیچ کدام از مطالب منتشر شده به نقل از خود او اما اشاره ای به امضای قراردادش نکرده؛ این نکته نشان می دهد تیم ملی ایران هنوز سرمربی ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۴    
با وجودی که کشورهای اروپایی و آمریکایی مانند انگلستان به واسطه اثبات اثرات درمانی "حجامت" به تاسیس کلینیک های متعدد حجامت در کشورهای خود روی آورده اند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۸    
توئیتی که دونالد ترامپ اخیرا منتشر کرد نشان میدهد که وی با تیم کوک مدیر عامل اپل دیدار کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی وزارت بهداشت با تشریح به چگونگی برخورد با کالاهای آسیب زا و ممنوعیت تبلیغات ان در رسانه ملی به توضیحاتی درباره آمار عجیب درباره نوعی بیماری در یک روستای کشور پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۵    
آرش شفاعی یک فعال حوزه رسانه می گوید وقتی در صداوسیما اجازه پیدا نکنید با مسایل مهم شوخی کنید به مسایل سطحی کشیده می شوید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۹    
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در نشستی خبری بار دیگر ضمن دفاع از جنایت های عربستان در یمن مدعی شد که عربستان با حمله به یمن، منطقه خاورمیانه را از خطری بزرگ نجات داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۹    
سیاوش حقیقی تهیه کننده معتقدست مشکلات اقتصادی بر روند تولید در سینما تاثیر منفی می گذارد ولی ممکن است باعث شود سال آینده فیلم ها فرصت بهتری برای اکران داشته باشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۷    
یک مقام مسئول گفت: قیمت اکثر اقلام میوه و صیفی در مقایسه با هفته گذشته تغییری نداشته و تنها نرخ هویج با نوساناتی در بازار روبه رو شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۸    
صف خرید ارز مسافرتی از صبح امروز مقابل صرافی های مجاز تشکیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۸    
طرح مشترک دو سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و سازمان توسعه تجارت ایران به منظور حمایت از تولید محصولات صادرات گرا در دستور کار قرار می گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۲    
در پی حمله شیمیایی اوت 2013 در سوریه، نخست وزیر وقت انگلیس قصد داشت تا حمله ای به تلافی آن انجام دهد و برای آن با رئیس جمهوری وقت آمریکا تماس گرفت اما تا سه روز پس از آن موفق نشد با باراک اوباما صحبت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۲    
فصل جدید مسابقه پنج ستاره گویا با اشکان خطیبی به توافق نرسیده و این بار گوی و میدان را به حمید گودرزی واگذار می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۶    
قانون تسهیل ازدواج قانونی 13 ماده ای که 13 سال پیش به تصویب رسید و به گفته مسئولان هرگز آنطور که باید اجرایی نشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۱۳    
متخصصان سلامت بر اساس یافته های بدست آمده تاکید کردند که دختران چاق بیشتر احتمال دارد در دوران کودکی و نوجوانی به افسردگی دچار شوند.