جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۱۶May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 23 مرداد 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 مرداد 1397 جهان نیوز 2 مرداد 1397 جهان نیوز 3 مرداد 1397 جهان نیوز 4 مرداد 1397 جهان نیوز 5 مرداد 1397 جهان نیوز 6 مرداد 1397 جهان نیوز 7 مرداد 1397 جهان نیوز 8 مرداد 1397 جهان نیوز 9 مرداد 1397 جهان نیوز 10 مرداد 1397 جهان نیوز 11 مرداد 1397 جهان نیوز 12 مرداد 1397 جهان نیوز 13 مرداد 1397 جهان نیوز 14 مرداد 1397 جهان نیوز 15 مرداد 1397 جهان نیوز 16 مرداد 1397 جهان نیوز 17 مرداد 1397 جهان نیوز 18 مرداد 1397 جهان نیوز 19 مرداد 1397 جهان نیوز 20 مرداد 1397 جهان نیوز 21 مرداد 1397 جهان نیوز 22 مرداد 1397 جهان نیوز 23 مرداد 1397 جهان نیوز 24 مرداد 1397 جهان نیوز 25 مرداد 1397 جهان نیوز 26 مرداد 1397 جهان نیوز 27 مرداد 1397 جهان نیوز 28 مرداد 1397 جهان نیوز 29 مرداد 1397 جهان نیوز 30 مرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۹    
اطلاعات درآمدی پزشکان از طریق سامانه های اطلاعاتی نظام مالیاتی از جمله حساب های بانکی آنان در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۳    
من سیب خنده را همیشه به عنوان یک کار استاندارد و کاملاً طنز و کمدی می دانم و کمدی در آیتم های کوتاه را در این کار تجربه کردم. وقتی در این مجموعه با رضا عطاران کار کردم، انگار مدرک کار طنز گرفتم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۴    
پژوهشگر علوم و معارف قرآنی گفت: کسی که بنده خدا نیست، توقع خیر از او نداشته باشید. البته امروزه اهل خیر نیست که از او توقع خیر واقعی داشته باشید. تا دلت بخواهد، اهل شر هست و هیچ رحمی هم ندارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۸    
در مطلب زیر قصد داریم شما را با بیماری هایی خطرناکی که در استخر سلامت ما را تهدید می کند آشنا کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۸    
تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در بازی های آسیایی اندونزی توانست با قدرت مالزی را شکست دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۵    
رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، از بررسی چگونگی تامین سوخت کامیون داران در جلسه هفته آتی این کمیته خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۳    
فوق تخصص بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم گفت: اگر مدت زمان زیادی است که مبتلا به بیماری دیابت هستید، حتما قبل از انجام فعالیت ورزشی، خود را از نظر سلامت قلبی و عروقی بررسی کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۵    
حال با توجه به این درجه اهمیت از هنر در زندگی انسان و تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم آن بر فرهنگ، جامعه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۵    
نوبت اول از دومین مجمع عمومی سالانه عادی (دهمین دوره) انجمن روزنامه نگاران مسلمان برای انتخاب بازرسین جدید پنجشنبه یکم شهریورماه 97 در محل انجمن برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۰    
برای نقش هایی که در آثار تلویزیونی و سینمایی بازی کرده است. همیشه ته لهجه شیرازی داشته و آن را حفظ کرده؛ هر چند زمانی که نقشی را مقابل دوربین بازی می کند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۵    
سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: اعلام نکردن موجودی انبارها به سازمان صنعت به معنای احتکار کالا و قابل پیگرد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۵    
مستند فرزند امام امروز از شبکه مستند پخش می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۶    
آمار فیلم های اکران 97 تا 20 مرداد از نظر میزان فروش و تعداد بیننده اعلام شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۳    
عضو شورای عالی استان های کشور گفت: چینی ها با صید ناروا با کشتی های بزرگ و صنعتی شان، دریا را جارو می کنند و نسل آبزیان را از بین می برند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۰    
دعوای گازی ایران که از زمستان سال 95 به دلیل قطع گاز از سوی ترکمنستان شروع شد، پس از دو سال گفت و گو اخیرا به دیوان داوری رفته است و تا دو سال آینده رای این دیوان صادر خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۷    
جامعه روحانیت مبارز درباره با شرایط جاری کشور بیانیه ای صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۴    
یک عضو فراکسیون امید مدعی شد مقصر عدم مطالبه گری مجلس از دولت درباره سوءمدیریت اقتصادی، نظارت استصوابی شورای نگهبان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۱    
وزارت صنعت معدن و تجارت ضوابط جدید واردات تایر های سنگین را اعلام کرد و از سازمان های استانی خود خواستار کنترل و نظارت بر روند توزیع این محصولات در بازار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۴۵    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یک نارنجک صوتی شامگاه سه شنبه در منطقه آسپیچ سراوان در جنوب شرق این استان منفجر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۴۲    
افسر عراقی مهر را از دستم گرفت، نگاه به کلمه مشهد که روی مهر نوشته شده بود انداخت و چند بار گفت: امام رضا، مشهد . با اشاره به من گفت: به من می دهی؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۳۳    
گفتنی است در بسیاری از کشورها قوانین ویژه ای در حوزه فضای مجازی وجود دارد و انتشار شایعه و اخبار کاذب مجازات های سختی را به همراه دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۲۷    
در طرح سراسری دستگیری سارقان شهر تهران که دیروز از سوی پلیس آگاهی تهران اجرا شد، فردی دستگیر شد که ادعا داشت می تواند در هر مدل از خودرو ها را در عرض 20 تا 30 ثانیه بازکند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۱۸    
ورود گردشگران خارجی در 4 ماه اول سال، 37 درصد رشد داشته است ؛ جمله ای حاکی از تحول آماری که به گفته معاون گردشگری البته تا حد زیادی مدیون عراقی ها بوده، چون 75 درصد امسال بیشتر به ایران سفر کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۱۲    
متخصص کودکان گفت: از مهمترین علایم کم خونی در کودکان خستگی، کاهش توانایی فکری و بدنی است که با طراحی رژیم غذایی غنی از آهن برطرف می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۱۲    
هنوز چند روز از هشدار 38 کارشناس اقتصادی به رئیس جمهوری درباره تبعات اجرای راه اندازی بازار ثانویه نگذشته، که نه تنها ایجاد این نوع بازار نتوانسته ثبات را به اقتصاد بازگرداند، بلکه تورم ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است در پرونده موسوم به 4000 روز جمعه بازجویی شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۶:۴۲    
یکشنبه 21 مرداد اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر در شهر آکتائو قزاقستان برگزار شد تا بار دیگر حواشی مربوط به سهم خواهی ایران از دریای خزر در محافل سیاسی و رسانه ای مورد بحث و گفت و گو قرار گیرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۶:۳۹    
رویه ترساندن مردم ، بلافاصله پس از خروج رسمی آمریکا از برجام شدت گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۰:۲۴    
علی دایی در پیامی به اعضای تیم ملی امید ایران روحیه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۰:۱۵    
فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: 9 تن و 500 کیلوگرم گوشت گاو و مرغ در این شهرستان کشف و ضبط شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۰:۱۲    
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری فردی با 700 فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهر های مختلف کشور در کرج خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۰:۰۰    
منابع امنیتی در آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی گفته اند که در جریان نشست اخیر میان ترامپ و پوتین، مسکو بیش از آن چه انتظار داشت توانست به اهداف خود دست یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۷    
احمد توکلی نماینده پیشین مجلس و رئیس سازمان دیدبان شفافیت و عدالت ضمن استقبال از پویش مذکور به ثمربخش بودن آن امیدوار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درباره صحت و سقم آلودگی آب اصفهان توضیح داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۱    
تهیه کننده مجموعه طنز دکتر سلام با اشاره به نامهربانی های مسئولان گفت: از دولت و آقای روحانی می خواهیم راه آزادی را برای یک مجموعه دانشجویی باز کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۴۸    
برخی منابع مطلع به طرح جدید هند برای تداوم واردات نفت خام از ایران با وجود فشار های آمریکا اشاره کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۴۲    
سرپرست هیئت آمریکایی در مذاکرات هسته ای با ایران و گروه 1+5 گفته تصور می کرده که ایرانی ها توافق هسته ای برجام را نقض خواهند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۲۴    
فرماندار روانسر از ترور یکی از پرسنل ناجا در این شهرستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۲۱    
سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: 1900 تن برنج احتکار شده در مشهد کشف و ضبط شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۸    
از شب گذشته تا امروز شهرهای مختلف خوزستان به خصوص مناطق پیرامون هورالعظیم به علت آتش سوزی در این تالاب و وزش باد به سمت ایران، در تسخیر هاله ای از دود غلیظ قرار گرفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۲    
گروهی از مردم سنگال با راه اندازی پویشی استفاده از کالاهای آمریکائی را تحریم کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۶    
رئیس گمرک کشور با اشاره به بازنگری در هزار و 339 قلم کالای ممنوعه، گفت: مجوز ترخیص نسیه کالاهای وارداتی واحدهای تولیدی صادر شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آسیب های نقدینگی بالا به اقتصاد ربطی به تحریم ها ندارد، گفت: در شرایط فعلی اقتصاد کشور گره هایی وجود دارد که باید با صبر آن ها را باز کرد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۰    
دادستان قزوین گفت: 13 انبار بزرگ احتکار کالا به ارزش 70 میلیارد تومان در استان شناسایی و پلمب شد و از فردا دادگاه ویژه مبارزه با گرانفروشی، فساد و احتکار در قزوین راه اندازی می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۷    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به واژگونی تریلی و برخورد زنجیره ای 20 سواری در اتوبان قزوین - کرج، گفت: 45 مسافر در اثر این تصادف دچار حادثه شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۳    
یکی از مبلغان عربستان سعودی که به دلیل انتقاد از ولی عهد این کشور به زندان افتاده بود، زیر شکنجه کشته شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۷    
قرارگاه فرهنگی - هنری مردمی اربعین حسینی به منظور توسعه فرهنگ حسینی با مشارکت مردم آغاز به کار کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۴    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: حرکت زیرپرچم آمریکا سیاست غلطی است که عربستان در پیش گرفته است در حالیکه باید دشمنان به ویژه آمریکا دستشان را از سر ملت های مسلمان کوتاه کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۰    
در آستانه دیدار تیم ملی امید ایران مقابل عربستان دربازی های آسیایی نامه ای دست مدیران تیم رسیده است تا به نوعی تیم وارد شوک شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۴    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نسبت به ارسال اسناد و مداراک تخلفات و معرفی متخلفین از جمله 31 ابر بدهکار بانکی به مسئولان عالی کشور از جمله رئیس قوه قضائیه اقدام کردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۴    
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به هراس دشمن از گسترش تمدن انقلابی جمهوری اسلامی ایران به جهان، گفت: حمله دشمن به دانش آموزان یمنی برای جلوگیری از تربیت نسل انقلابی دیگر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۴    
تحمل کوربین دیگر برای صهیونیست ها سخت شده به طوری که نتانیاهو که غربی ها وی را بی بی خطاب می کنند دعوای خود با وی را علنی کرده و صراحتا در توئیتر با کوربین به جنگ لفظی می پردازد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۱    
جان به در بردن استاندار تعز از ترور، انهدام خوود مزدوران آل سعود در استان الجوف و دفع یورش سنگین ارتش عربستان از سوی ارتش و کمیته های مردمی یمن در جیزان از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۱۸    
دولت جدید مالزی در اقدامی دیگر که نشان از کاهش روابط با ریاض دارد گفته که با توجه به آتش افروزی های عربستان در یمن ،کشورش موضع بی طرفانه ای اتخاذ می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۷    
سرمایه داران نیز می توانند با سرمایه گذاری در فعالیت های تولیدی و قانع شدن نسبت به دستیابی به سود مناسب اما حداقلی در این بخش، سهم خود را در قبال حمایت از کالای ایرانی بپردازند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۵۱    
یک کارآفرین برتر آلمانی و بنیانگذار چندین کسب و کار اینترنتی گفت: باید دلار را از مبادلات بین المللی حذف کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۵    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اختصاص به سال 57 ندارد، در حال حاضر هم تمام ارکان نظام باید انقلابی باشند و امروز با یک حرکت انقلابی می توان اوضاع را اصلاح کرد و لازم است که واقعاً این حرکت شروع ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۶    
تیم والیبال جوانان ایران با شکست تیم چین تایپه در مرحله نیمه نهایی، راهی فینال مسابقات AVC CUP شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۴    
یک کارشناس مسائل منطقه گفت: سعودی ها مذاکره را نمی پذیرند چراکه در یمن احساس سرخوردگی و شکست دارند و به دنبال کسب موفقیت در میدان های عملیاتی هستند تا با دست پُر وارد عرصه سیاسی شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ می خواهد جلوی فروش نفت کشورمان را بگیرد در حالیکه راهکار خروج از این وضعیت و حصول درآمدهای ارزی بیشتر وجود دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۴    
یک رسانه عرب زبان ضمن اشتباه دانستن موضع گیری العبادی در قبال تحریمهای واشنگتن ضد ایران اعلام کرد: ایرانی ها خنجر از پشت را نمی پذیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۲۱    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا در استان های شمالی کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و در برخی مناطق دیگر در جنوب و مرکز کشور پدیده گرد و خاک رخ می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۱۲    
مدیر پروژه همسان گزینی تبیان، از ثبت 3 هزار مورد ازدواج در این سامانه خبر داد و گفت: حتی یک مورد طلاق در ازدواج های انجام شده در سامانه همسان گزینی گزارش نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۹    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 40 هزار و 700 عدد ماسک در سه روز گذشته میان مردم توفان زده 25 روستای منطقه سیستان واقع در شمال این استان توزیع شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۹    
رییس سازمان اورژانس 115 یزد گفت: تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون در محور انار کرمان به مهریز یزد 9 مصدوم برجا گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۶    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت که محبت و علاقه آیت الله وحید خراسانی به مقام معظم رهبری در مراسم غبارروبی حرم امام رضا بار دیگر بر همگان ثابت شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس از ارجاع طرح استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به کمیسیون امور شوراهای پارلمان خبر داد و گفت که این کمیسیون باید هر چه سریع تر درباره طرح مذکور اعلام نظر کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۷    
عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و قوه قضائیه باید اتهامات مطرح شده در جلسه استیضاح وزیر کار را بررسی و با متخلفان برخورد کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۷    
"صدراعظم آلمان در روزهای آتی با دو چالش بزرگ رو به رو است: اجلاس اتحادیه اروپا درباره پناهجویان و دوم دیدار با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه."
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۱    
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پرچمداری مجلس برای اجرای طرح مطالبات مردم در استیضاح وزیر کار را منطقی و کارشناسانه در راستای حمایت از دولت مفید اما در عین حال ناکافی توصیف کرد و خواستار تعامل مثبت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۸    
یک مقام ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد نشست بعدی میان کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی احتمالا در تاریخ 12-13 سپتامبر برگزار می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۸    
آبتین گلکار می گوید عضویت در کنوانسیون برن ممکن است در کنار اتفاقات خوب، مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد، اما نباید در این ماجرا وارد بحث سود و زیان شد، زیرا بزرگترین ضربه این عضو نبودن ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۸    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره دیدار سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان صادر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: از آقای محسنی اژه ای برای حضور در مجلس و گزارش از روند برخورد با اخلال گران بازار ارز و سکه دعوت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۵    
مدیر تلگرام طلایی گفت: ما دو مفهوم انسداد داریم: یکی انسداد کانال های دارای مسائل اخلاقی (کانال های پورن) است که اتوماتیک وار از طریق دستگاه شناخته می شوند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۲    
دولت سوریه تاکید کرد، بازداشت آوارگان سوری به این کشور اولویت دمشق است و درب های کشور به روی همه آنها گشوده است اما این عملیات باید داوطلبانه و با حفظ احترام انجام شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۹    
ولیعهد عربستان در گفت وگویی تلفنی با وزیر خارجه آمریکا به بررسی شماری از پرونده های مهم و مشترک منطقه ای و بین المللی پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۹    
نشست رسانه ای هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۶    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 147 سارق، جاعل و کلاهبردار در عملیات پلیس آگاهی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۶    
روسای کمپانی دیزنی به سمت ساخت نسخه های جدیدی از انیمیشن های خاطره انگیز خود در قالب لایواکشن رفته اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۳    
دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران اعلام کرد که تاکنون از سوی صاحبان فیلم ها شکایت رسمی درباره وضعیت اکران ارایه نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، بر ضرورت حفظ استقلال بانک مرکزی با هدف بهبود اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: بررسی طرح بانکداری با هدف تقویت استقلال بانک مرکزی در دستور کار نمایندگان مجلس واقع شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۳    
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در هیچ فروشگاه وابسته ای به آموزش و پرورش کالای خارجی نباید فروخته شود گفت: همه کالاهایی که در مدارس و بوفه ها عرضه می شوند باید ایرانی باشند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۰    
بر اساس آخرین مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی "پشت دیوار سکوت" آخرین ساخته "مسعود جعفری جوزانی" از فردا اکران خود در سینماهای کشور را آغاز خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۰    
مصر درصدد است بعد از نشست های شورای مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین دو جنبش فتح و حماس را دور یک میز مذاکره بنشاند و به منظور جلب حمایت بیشتر از تلاش های خود در خصوص توافق آشتی ملی از دیگر گروه های ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، گفت: به هر نانوایی 15 میلیون تومان تسهیلات بهسازی و نوسازی پرداخت می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۴    
به دنبال انتشار یک گزارش مبنی بر توافق پنهانی عربستان و امارات با القاعده، یک منبع نظامی بلند پایه اماراتی ادعا کرد که کشورش قصد مقابله با القاعده در جنوب یمن را داشته و هیچ گونه توافق محرمانه ای ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۸    
دست کم 20 نفر از مسوولان ارشد نیروهای مسلح مرکز درمانی فیلیپین توسط رئیس جمهور به دلیل اتهامات فساد اخراج شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۲    
بازیگر ستایش 3 گفت: زمانی که فیلمنامه ستایش 3 به دست من رسید از نظرم بسیار جذابتر و جالبتر از ستایش 1 بود. بعد از آنکه سر صحنه رفتم و فیلمبرداری صورت گرفت مطمئن شدم که این فصل مخاطب زیادی خواهد داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۹    
"پرویز شهبازی" کارگردان مطرح و صاحب سبک سینمای ایران امسال در همکاری مشترک با "رامبد جوان" فیلم "طلا" را راهی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۹    
طی روزهای اخیر نرخ پروازهای داخلی به پرواز درآمده و به گفته مدیران تعزیرات ریشه نابسامانی های اخیر پروازهای چارتری است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۹    
سالانه رقم قابل توجهی از منابع آبی کشور به دلایل مختلف از جمله تجهیزات فرسوده به هدر می رود و براساس آخرین آمار، آب بدون درآمد کشور حدود 25 درصد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در حال حاضر صحبت از مذاکره مجدد کاملا صحبت انحرافی است و ترامپ هم بیشتر براساس ایجاد یک جنگ روانی این موضوع را مطرح می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۶    
معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت: تعزیرات حکومتی استان تهران در بازدید از انبار یکی از برندها با بیش از شصت هزار قطعه کالای احتکار شده مواجه شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۰    
گول دنیا را مخورید مبادا زرق و برق دنیا این اسب سرکش شما بفریبد که آنکس که سوار شد و خط و هدف خود را شناخت و با تمام وجود دلبستگی به این دار فانی پیدا کرد مقصدش در اعماق جهنم است
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۷    
نامه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی مبنی بر تداوم محاسبه قیمت خوراک پتروشیمی ها با ارز 3800 تومانی نشان دهنده این است که دولت همچنان میخواهد به پتروشیمی های خصولتی هستند، رانت وسیع انرژی اعطا کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۴    
بر اساس قانون بودجه دفاعی سال 2019 آمریکا، همکاری با روسیه در چارچوب پیمان آسمان باز متوقف شده، انجام مانورهای نظامی بیشتری در دریای سیاه و افزایش عوامل سامانه دفاع ضدموشکی در قاره اروپا در نظر گرفته ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۱    
حکم حبس در قبال محکومان مالی، بویژه بدهکاران ناشی از دیون غیرمعوض از گذشته تا به حال نزد فقهای عامه و امامیه یک حکم واحد دارد که اعتنا به آن کاهش جمعیت زیادی از زندان ها را به دنبال دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۸    
وحید ملکی، وکیل پایه یک دادگستری با طرح شکایتی خواستار انحلال فدراسیون فوتبال به خاطر مشکلات اساسنامه ای شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۱۸    
تلگرام طلایی و هاتگرام توانستند با مسدودسازی برخی کانال ها و فیلتر مطالب غیراخلاقی کمک بزرگی در شکست جریان سازی هایی کنند که منبع و ریشه اصلی آنها در تلگرام بود و ترند جریان سازی در تلگرام را با کاهش ...