شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 21 مرداد 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 مرداد 1397 جهان نیوز 2 مرداد 1397 جهان نیوز 3 مرداد 1397 جهان نیوز 4 مرداد 1397 جهان نیوز 5 مرداد 1397 جهان نیوز 6 مرداد 1397 جهان نیوز 7 مرداد 1397 جهان نیوز 8 مرداد 1397 جهان نیوز 9 مرداد 1397 جهان نیوز 10 مرداد 1397 جهان نیوز 11 مرداد 1397 جهان نیوز 12 مرداد 1397 جهان نیوز 13 مرداد 1397 جهان نیوز 14 مرداد 1397 جهان نیوز 15 مرداد 1397 جهان نیوز 16 مرداد 1397 جهان نیوز 17 مرداد 1397 جهان نیوز 18 مرداد 1397 جهان نیوز 19 مرداد 1397 جهان نیوز 20 مرداد 1397 جهان نیوز 21 مرداد 1397 جهان نیوز 22 مرداد 1397 جهان نیوز 23 مرداد 1397 جهان نیوز 24 مرداد 1397 جهان نیوز 25 مرداد 1397 جهان نیوز 26 مرداد 1397 جهان نیوز 27 مرداد 1397 جهان نیوز 28 مرداد 1397 جهان نیوز 29 مرداد 1397 جهان نیوز 30 مرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۷    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 70 هزار تومان کاهش، به 3 میلیون و 816 هزار تومان رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۱    
جگر مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و سنتی است که سرشار از پروتئین و آهن بوده و درمانی بسیاری از بیماریهاست.ولی با عدم رعایت قوانین بهداشتی به یکی از غذاهای مضر برای بدن تبدیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۱    
در روزهای اخیر اتفاقاتی در نقاط مختلف کشور رخ داده که مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در واکنش به این اتفاقات، دو هشدار بنزینی را در قالب دو اطلاعیه جداگانه ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۰:۰۶    
فشار های داخلی و خارجی براندازان و معاندان در تضعیف این شورا نشان دهنده اهمیت جایگاه این نهاد انقلابی است
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۲    
علی ربیعی وزیر کار سابق دولت دوازدهم در صفحه شخصی خود در توییتر درباره ی وضعیت تحصیلی و کاری فرزندان خود نوشت
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۶    
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور از 541 مصدوم بر اثر وقوع طوفان در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل حفاظت از محیط زیست سمنان گفت : امسال 14 قلاده یوزپلنگ در منطقه حفاظت شده توران شهرستان شاهرود واقع در شرق این استان مشاهده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۵    
تصور کنید اکنون افراد برای گرفتن ویزای اروپا، چه مسیری را باید طی کنند؟ پاسخ ساده است: حضور در دفتر هروی و ملاقات با یک ژن خوب!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۷    
اضافه شدن یک جوان به جمع نامزدهای وزارت کاردر آخرین گمانه زنی ها برای معرفی وزیر کار و رفاه اجتماعی، نام غلامرضا شریعتی استاندار جوان خوزستان هم مطرح شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۴۴    
رییس کل سازمان مالیاتی عنوان کرد که در حال حاضر تمامی اظهارنامه های مالیاتی به صورت الکترونیکی دریافت می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۳    
شایعه از بستر فقدان اطلاعات واقعی استفاده می کند و مثل باد در فضای مجازی می پیچد و تاثیرات عجیب و غریبی در ذهن مردم می گذارد؛ یکی از آنها بحث تقسیم دریای خزر است که به آن پرداخته ایم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۹    
عکس یادگاری روسای کشور های حاشیه دریای خزر در پایان اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۹    
کارشناس علوم قرآنی گفت: واقعه فرخنده ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در تاریخ اسلام و انسانیت روز بسیار ارزشمندی است و ثمره وجودی این ازدواج اتفاقی است که باعث تداوم عالم هستی شده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۴    
صابر ابر بازیگر جوان سینمای ایران که سال گذشته با وجود حضور در چهار فیلم سینمایی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر غایب بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۵    
گفت وگوی صبحگاهی شایان مصلح با یک برنامه تلویزیونی از راز مدافع سرخ پوش پرده برداشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۷    
ماه ذی الحجه آخرین ماه سال هجری قمری و ماهی بسیار پربرکت است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۱    
درکارخانه خودروسازی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان (خزر) تاکنون بیش از 300 دستگاه خودروی دنا تولید و به بازاراین کشورعرضه شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۴    
میزان تولید شمش فولاد شرکت های بزرگ کشور در 4 ماه نخست امسال، معادل 15 درصد افزایش یافت. میزان تولید آهن اسفنجی نیز با رشد 11 درصدی همراه بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۱    
سالگرد ازدواج دو نور عالم رخداد عظیمی است که به تعبیر امام خمینی (ره) اشاعه نور این خانواده عالم را روشن کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۳    
منوچهر عسگری نسب، تهیه کننده فیلم سینمایی بازمانده درگذشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۷    
یک پرستار بازنشسته در ایتالیا تمامی ثروتش را برای یک بیمارستان به ارث گذاشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۱    
به دنبال نامه رئیس قوه قضائیه به رهبر معظم انقلاب درباره اقدامات ویژه در برخورد با اخلالگران اقتصادی و تاکید حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بر اینکه مجازات مفسدان اقتصادی سریع و عادلانه انجام گیرد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۸    
وکیل پیشین مهدی طارمی که کانال تلگرامی قلم سرخ را دارد می گوید اصلا استقلالی ها به حکم کمیته انضباطی درباره فینال سوپرلیگ اعتراض هم نکرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از مسمومیت 41 خانم به علت نشت گاز کلر در یکی از استخر های این شهرستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۵    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: رایزنی خودروساز ها اجازه اعمال و تصویب مقررات و قانون در رابطه با کاهش قیمت خودرو و افزایش قیمت سوخت را نمی دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۲    
گزارشات مردمی مبنی بر اختفای حجم بزرگی از تیرآهن و میلگرد در محلی، بازرسان صنعت، معدن و تجارت را بر آن داشت تا با حضور شعبه سیار تعزیرات حکومتی اصفهان از آن محل بازرسی به عمل آورند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۲    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه گفت: 'تسلیم فشارها و تحریم آمریکا نمی شویم و از پس این چالش نیز برخواهیم آمد.'
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۰    
خودرویی برقی در آلمان ساخته شده که برای تهویه آن از نوعی خزه ایسلندی استفاده می شود و روی آن با پنل های خورشیدی پوشیده شده که انرژی مورد نیاز حرکت وسیله نقلیه را فراهم می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۱    
مدیر تاریخ شفاهی نظامی مرکز اسناد به محتوای کلی کتاب های تاریخ شفاهی فرماندهان نیز اشاره و عنوان کرد: در تاریخ شفاهی مرکز، روایت فرماندهان درباره جنگ ایران و عراق است اما دوره وقوع انقلاب تا جنگ را هم
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۳    
وزیر ارتباطات تاکید کرد: امنیت تلگرام های ایرانی را تأیید نمی کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۳    
آویشن ضدسرفه و خلط آور است و در درمان برونشیت تاثیر به سزایی دارد، سیاه سرفه و التهاب دستگاه تنفس فوقانی را رفع می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۰    
حادثه برای یک یوز نر جوان که تعداد اندک شماری از آن تنها در طبیعت ایران باقی مانده است باعث انجام یک حرکت ناشیانه برای نجات جان از سوی سازمان محیط زیست شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۴    
عضو کمیسیون انرژی گفت: یکی از موانع پیش روی بخش خصوصی برای خرید نفت از بورس، قوانین سختگیرانه وزارت نفت برای ثبت قرارداد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۸    
گمرک ایران در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی کشور ورود طلا، ارز و طلای خام را منوط به دریافت مجوز از بانک مرکزی و تشریفات گمرکی مجاز اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۵    
جنگ تجاری اخیر آمریکا باعث شده است که اکثر متفکران اقتصادی برجسته آمریکا مباحثی را در حمایت و مخالفت از این ایده تجاری ترامپ مطرح کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۶    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی می گوید بسته ارزی بانک مرکزی در صورت مدیریت عرضه و تقاضا موثر خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۰    
تیم فوتسال مس سونگون در فینال جام باشگاه های آسیا برابر نماینده ویتنام پیروز شد و بعد از سه سال عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا را به ایران بازگرداند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۰    
به دنبال اعلام بالارفتن یک فرد ناشناس از سیم خاردار در بیت هارون در شهرک های صهیونیستی واقع در کرانه باختری، آژیر خطر در این منطقه به صدا درآمد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۸:۰۷    
در اولین سالگرد فاجعه شارلوتزویل صدها نفر از سفیدپوستان افراطی آمریکا در پایتخت این کشور تظاهرات می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۶    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای تحقق هدف کاهش تلفات سوانح رانندگی به 9000 نفر در 10 سال بیش از 280 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم داریم، گفت: خودروسازان هم با لابی گری قوی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۶    
علما و روحانیون شاخص استان فارس در نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار اقدامات قاطع، عاجل و دقیق قوه قضائیه در برخورد با متجاوزان به حقوق ملت و مفسدان اقتصادی شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۴۹    
منابع فلسطینی از یورش مجدد ده ها شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی و اقدامات تحریک آمیز آن ها در این مکان مقدس خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۴۹    
طبق تحلیل یک پایگاه انگلیسی، دمشق احتمالا با پذیرش انتقال معارضان از غرب (ادلب) به شرق (دیرالزور)، به دنبال اعمال فشار بر واشنگتن برای اخراج نیرو های آمریکا از شرق سوریه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۴۱    
شرط مقاومت در برابر توطئه ها، استحکام داخلی اقتصاد و سامانه ها و افراد کارآمد و سالم در این عرصه است، چه آن که مگس روی زخم می نشیند و تا زمانی که در داخل، زمینه ی شکاف و رخنه نباشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۲۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، توضیحاتی پیرامون التهابات در بازار لوازم خانگی ارائه کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۲۳    
وزارت بهداشت مصر از درگذشت نهمین حاجی مصری در عربستان خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۱۸    
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ارتباط با نوجوانان یزدی که در گرجستان کشته شدند گفت: سفر این نوجوانان ورزشی نبوده و نه تنها هیچ مجوزی مبنی بر اردو یا مسابقات ورزشی صادر نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۱۵    
رئیس پلیس استان بوشهر از کشف انبار احتکار برنج به ارزش 40 میلیارد ریال در شهر بوشهرخبر داد و گفت: در برخورد با جرایم اقتصادی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۳:۰۳    
فرماندار زابل جزئیات دستگیری شهردار و 7 کارمند شهرداری زابل را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۹    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اراده دولت جمهوری اسلامی ایران برقراری روابط نزدیک تر و صمیمی با جمهوری آذربایجان است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۶    
استانداری تهران اعلام کردکه9 عضو پنجمین دوره شوراهای شهر در استان تهران به جرم ارتشاء وتبانی درمعاملات شهرداری دستگیر و 6نفر به اتهام جعل مدرک تحصیلی وکارت پایان خدمت سلب عضویت شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۳    
بخش عمده مردم سیستان در حالی در پی خشکسالی 20 سال اخیر در بیکاری به سر می برند که این روزها آلودگی ناشی از ریزگردها حتی نفس کشیدن را برای آنها دشوار کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۰۷    
صادرات 5 محصول جدید از جمله با هدف تنظیم بازار داخلی، از ابتدای شهریورماه سال جاری تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۰۴    
خبرگزاری فرانسه از تشدید درگیری ها میان نظامیان افغانستان با طالبان در شهر غزنی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۲:۰۱    
سرنگونی پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در استان الجوف، عملیات موفق یمنی ها در عسیر ضد ارتش عربستان در عسیر و بمباران وحشیانه صعده از سوی جنگنده های سعودی از مهمترین اخبار امنیتی آن است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۱:۵۲    
باشگاه استرشوند موافقت کرد تا سامان قدوس در لوشامپیونه فرانسه توپ بزند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۵۹    
وزارت اطلاعات در بیانیه ای تأکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تمام توان تلاش خواهند کرد تا در روند رسیدگی سریع، عادلانه و متقن به مفاسد اقتصادی نقش ویژه خود را ارتقاء بخشند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۵۳    
دستیار اقتصادی جلال طالبانی رهبر فقید اتحادیه میهنی کردستان عراق، ایران را حامی واقعی عراقی ها دانست و گفت: حیدر العبادی در راستای منافع شخصی خود، حمایت های تهران در جنگ علیه داعش را فراموش کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۴۹    
تقریبا 90 درصد کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر نهایی شده که در آکتائو به امضاء می رسد. تنها دو مورد تعیین خطوط مبدا و تحدید حدود بستر و زیر بستر دریا باقی مانده که نیاز به مذاکره بیشتر و تعامل بین ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۴۶    
ورزشکاران کشورمان از روز چهارشنبه هفته جاری، کار خود را در هجدهمین دوره بازی های آسیایی به میزبانی کشور اندونزی آغاز خواهند کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۷    
ارتش و کمیته های مردمی یمن طی دو کمین موفق در نجران شماری از نظامیان سعودی را به هلاکت رساندند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۷    
محققان با استفاده از اطلاعات فضاپیمای هورایزون متوجه یک دیوار هیدروژنی در مرز منظومه شمسی شده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۴    
گمرک جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی کشور ورود طلا، ارز و طلای خام به کشور را منوط به اخذ مجوز از بانک مرکزی و تشریفات گمرکی مجاز اعلام کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۱    
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: توطئه تجزیه سوریه شکست خورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۸    
طبق اعلام منجمان بامداد 22 مرداد آسمان شاهد اوج بارش شهابی برساوشی خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۵    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، گفت: با پیگیری این انجمن و حمایت های سازمان هواپیمایی کشوری نرخ ارز موارد مصرفی ایرلاین ها از سوی دولت، نرخ سامانه نیما یا همان قیمت ارز بازار ثانویه تعیین شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۲    
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار نسبت به روز گذشته یک تا 3 میلیون تومان کاهش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۰۳    
رئیس ستاد مرکزی فرماندهی آمریکا به پنتاگون هشدار داد که شاخه داعش در افغانستان در پی انجام حمله به منافع غرب در اروپا و آمریکا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۵۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از مواجهه با پاسخ کوبنده مقاومت فلسطین بدون اشاره به تجاوزگری های مکرر این رژیم اعلام کرد: خواستار آتش بس کامل در نوار غزه هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۵۷    
خبرگزاری فرانسه به نقل از دفتر رسانه ای نخست وزیر عراق از لغو سفر او به ایران خبر داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۱    
وبگاه یمنی جنایات مکرر عربستان در کشتار خونسردانه غیرنظامیان یمنی را گواه داعشی صفت بودن رژیم آل سعود خواند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۳۱    
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود با اعلام خبر بازداشت 67 نفر در پرونده های اقتصادی اخیر گفت: اسامی اخلالگران در دادگاه های علنی به صورت کامل اعلام می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۹    
تیم فوتسال مس سونگون باشکست تیم تای سون نام ویتنام قهرمان رقابتهای فوتسال جام باشگاههای آسیا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۰    
در بند اول نامه آیت الله لاریجانی تأکید شده از قضاتی برای این پرونده ها استفاده خواهد شد که حداقل 20 سال سابقه قضایی داشته داشته باشند که نشان دهنده جدیت قوه بر برخورد دقیق و قانونی با متهمین است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۷    
یک رسانه چینی ضمن اشاره به جنگ تجاری آمریکا علیه دیگر کشورها از جمله ایران و چین نوشت، تاریخ اثبات کرده است چنین اقداماتی کشورهای دیگر را به زانو درنیاورده و آن ها را متحدتر می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۱    
سکه طرح جدید امروز در بازار تهران 50 هزار تومان، سکه طرح قدیم 110 هزار تومان و یورو 182 تومان کاهش قیمت یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۳۶    
مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت نظارتی بانک مرکزی عصر امروز با حضور مدیرکل حوزه هیات عامل برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۷    
در غیاب سخنگو رسانه ها مجبور هستند تا عطش مردم در خصوص وضعیت اقتصادی کشور را در مصاحبه با دیگر دولتمردان رفع کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۴    
دونالد ترامپ در واکنش به نویسنده کتابی که با ارائه اسناد او را نژادپرست معرفی کرده است، وی را آشغال خطاب کرد!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۴    
تعدادی از اعضای بلند پایه دولت انگلیس با درخواست سفیر آمریکا در لندن در خصوص همراهی با واشنگتن علیه ایران مخالفت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۱    
کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر امروز پس از 21 سال گفت وگو و بدون مباحث تحدید حدود بستر و زیربستر و تعیین خطوط مرزی در آکتائوی قزاقستان به امضای روسای جمهور پنج کشور ساحلی رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۱    
گمرک جمهوری اسلامی ایران شرایط جدید ترخیص کالاهای ممنوعه ثبت سفارش های قبل را ابلاغ کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۹    
لیلا اوتادی، با انتشار یک استوری توهین آمیز در مورد وضع اقتصادی کشور اظهارنظر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۱    
ممنوعیت سختگیرانه ی استعمال دخانیات در لیگ برتر انگلیس، باعث شده سرمربی چلسی مائوریتسیو ساری نتواند در بازی های تیمش سیگار بکشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۸    
سرپرست باشگاه پرسپولیس از کاپیتان های این تیم خواست تا مشکلات را رسانه ای نکنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۵    
با توجه به بدهی هایی که تیم فوتبال نفت تهران دارد و نیز بلاتکلیفی که گریبان گیر باشگاه شده، آیا باید این تیم را منحل شده تلقی کرد و امیدی هم دیگر نباید به بهبود شرایط این باشگاه داشت؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۲    
نشریه اکسپرس مدعی شد که رئال مادرید قصد دارد پیشنهادی 200 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن ادن هازارد، ستاره چلسی ارائه کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۹    
در پی انتشار جزئیاتی از کتاب جدید اوماروسا مانیگو نیومن ، مشاور سابق کاخ سفید درباره رفتارهای نژادپرستانه دونالد ترامپ ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۹    
دولت سعودی در ادامه دستگیری مبلغان این کشور ، 'ناصر بن سلیمان العمر' واعظ مشهور مکه مکرمه را هم بازداشت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۹    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اذعان به افزایش 2.5برابری نرخ ارز در دولت دوازدهم گفت: دستور صریح رئیس جمهور این است که استفاده کنندگان از منابع ملی ارزی باید به اطلاع عموم برسد و در این زمینه شفافیت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۱    
هزاران نفر از افراد موسوم به عرب های اسرائیل به دعوت کمیته عالی پیگیری امور عرب ها، در خیابان های تل آویو تظاهرات و به تصویب قانون کشور یهودی اعتراض کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۱    
ارتش و نیروهای مسلح سوریه امروز (یکشنبه) نیز مناطق دیگری از شرق استان سویدا را از گروه تروریستی تکفیری داعش پاکسازی کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه درصدد هستیم فضایی برای بازگشت نخبه هایمان فراهم کنیم، گفت: طی 2 سال و نیم گذشته 1100 نخبه ایرانی به کشور بازگشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۸    
تور گرجستان و سفر به شهر تفلیس ، یکی از پر طرفدارترین تورها در طول 2 سال گذشته بوده است . شهر تفلیس علاوه بر دیدنی های تاریخی و هتل های و رستوران های متعدد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۸    
یک کارشناس دینی با بیان اینکه جود امام جواد فقط برای این دنیا نیست، گفت: ایشان مُنْزِلُ أَهْلِ الْجَنَّهِ فِی دَرَجَاتِهِمْ است و هرکس به برکت جواد الائمه(ع) جایگاه خود را در بهشت می یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۸    
لازم است وزارت نفت به جای اتکا به شرکت های خارجی که اجرای پروژه های کشور را معطل تصمیم آمریکا و سایر دشمنان ایران گذاشته اند، استفاده از توان داخلی و تقویت آن را در دستور کار خود قرار دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۲    
آیت الله عبدالله محمدی شاگرد امام خمینی(ره) ماجرای جالبی درباره تقاضای افزایش شهریه فرزند امام خمینی و واکنش ایشان نقل کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۲    
قیمت انواع حبوبات در بازار امروز یکشنبه 21 مرداد اعلام شد که به شرح زیر است: