شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 13 مرداد 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 مرداد 1397 جهان نیوز 2 مرداد 1397 جهان نیوز 3 مرداد 1397 جهان نیوز 4 مرداد 1397 جهان نیوز 5 مرداد 1397 جهان نیوز 6 مرداد 1397 جهان نیوز 7 مرداد 1397 جهان نیوز 8 مرداد 1397 جهان نیوز 9 مرداد 1397 جهان نیوز 10 مرداد 1397 جهان نیوز 11 مرداد 1397 جهان نیوز 12 مرداد 1397 جهان نیوز 13 مرداد 1397 جهان نیوز 14 مرداد 1397 جهان نیوز 15 مرداد 1397 جهان نیوز 16 مرداد 1397 جهان نیوز 17 مرداد 1397 جهان نیوز 18 مرداد 1397 جهان نیوز 19 مرداد 1397 جهان نیوز 20 مرداد 1397 جهان نیوز 21 مرداد 1397 جهان نیوز 22 مرداد 1397 جهان نیوز 23 مرداد 1397 جهان نیوز 24 مرداد 1397 جهان نیوز 25 مرداد 1397 جهان نیوز 26 مرداد 1397 جهان نیوز 27 مرداد 1397 جهان نیوز 28 مرداد 1397 جهان نیوز 29 مرداد 1397 جهان نیوز 30 مرداد 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۰    
خرما میوه ای است که در هرخانه ای دیده می شود،بسیاری خرما را در کنار چای به جای قند مصرف می کنند.اینکه خرما هیچ ضرری ندارد و همه می توانند استفاده کنند یک تصور غلط است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۳۸    
سؤالی که اکنون مطرح است، این است، چند نفر از این نوع خاوری ها در سیستم بانکی کشور، مترصدند تا فرار را بر قرار ترجیح دهند؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۵    
رمضان تاش آلتین رئیس دانشگاه حران ترکیه (HR ) در اظهاراتی از تأسیس دانشکده و آموزش های علمی به زبان های عربی، ترکی و انگلیسی در شهر های تحت کنترل ارتش ترکیه در شمال سوریه خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۲۷    
سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 20 هزار تومان کاهش 3 میلیون و 719 هزار تومان و یورو با افت 426 تومانی 11 هزار و 306 تومان به فروش رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۳    
رئیس کل جدید بانک مرکزی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی امشب بسته جدید ارزی دولت را رونمایی خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۱    
دیابت یکی از خطرات سلامت جدی است که امکان دارد به واسطه آدامس جویدن با آن مواجه شوید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۱    
یک متخصص تغذیه درباره انواع رژیم های گیاهخواری و تاثیر آن بر سلامت توضیحاتی داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۱۲    
گروه صنعتی ایران خودرو در تیرماه سال جاری به رکورد جدیدی در صادرات قطعات ریخته گری دست یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۹    
در راستای بهره مندی از فن آوری های نوین ارتباطی و به منظور حفظ حریم و افزایش سطح امنیت و اطلاعات مشتریان و همچنین افزایش کیفیت خدمات ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۶    
و مبادا به خون شهدا خیانت شود و از فرامین امام سرپیچی کنید و در جامعه دست به احتکار و کم کاری بزنید و یا صحنه مساجد و نماز جمعه ها را خالی بگذارید که حضرت بقیهًْ الله از شما راضی نخواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۳    
با حکم مهندس یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مهدی یونسیان به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل منصوب و معرفی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۱    
دولتمردان ترک به جای انفعال و بی برنامگی در برابر دسیسه اقتصادی آمریکا از مردم برای مقابله با سقوط ارزش لیر در برابر دلار درخواست کمک کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۱    
از آنجایی که بخش قابل توجهی از عمر ما در حین کار سپری می شود، بنابراین شغل ما بخشی از سبک زندگی ما محسوب می شود و ویژگی های آن اثری مستقیم بر سلامتی ما دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۷    
مسئول برنامه علمی بیست و یکمین کنگره سراسری اپتومتری ایران با اشاره به شایع ترین علت های تنبلی چشم گفت: تشخیصو تدابیر به موقع درمانی مانع از کاهش ماندگاری ضعف بینایی در چشم کودکان می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۳    
کارشناس ارشد مذهبی با توجه به آرامشی که از یاد خداوند به وجود می آید، گفت: ذکرها در حفظ آرامش و تقوا در انسان موثر است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۷    
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری 2 زن جوان خبر داد که پس از سرقت های سریالی در 6 استان کشور در مشهد باند پله برقی تشکیل داده بودند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۲    
نادرست مسواک زدن، تنها دلیل خونریزی لثه نیست. دراین مطلب به دیگر دلایل آن اشاره می کنیم، با ما همراه باشید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۷    
افزایش بسیار شدید دمای هوا در اروپا به تعطیلی 4 نیروگاه اتمی فرانسه منجر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۹    
بازیکن سابق تیم سپیدرود سرمربی فعلی این تیم را به باد انتقاد گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۴    
شامگاه روز پنج شنبه 11 مردادماه یکی از لحظات تلخ برای تصمیم سازان و تصمیم گیران کاخ سفید و به ویژه ترامپ بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۹    
یکی از مدیران ارشد وزارت خارجه دولت اصلاحات در یک وطن فروشی آشکار، به دشمن پیشنهاد کرده است که فشارهای اقتصادی کارساز نیست و باید شوک نظامی به ایران وارد کرد!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۹    
طلا، ارز و مسکن (علی الخصوص در بخش اجاره) در طول چند ماه گذشته افزایش قیمت هایی چندبرابری را تجربه کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۳    
به دنبال انتقاد یک مجری تلویزیون از اقدامات وطن فروشانه در فضای مجازی، سیاهی لشکر صهیونیست ها در فضای مجازی علیه وی دست به کیبورد شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۰۴    
منابع اوپکی اعلام کردند که عربستان در ماه جولای امسال تولید نفت خود را کاهش داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۰۱    
فصل تابستان و با اوج گیری مصرف برق، استفاده از برخی وسایل برقی در ساعات پیک مصرف با تحمیل بار اضافی به مدار دردسر هایی را همچون خاموشی های پی در پی به دنبال دارد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۵۸    
در اوج اتفاقات فتنه 88 و بیانیه های تحریک کننده، یکی از سران فتنه برای چاپ یک مقاله در روزنامه ام، از بنده شکایت کرد و من توسط دادگاه رسانه احضار شدم یعنی فردی با آن سوابق و با تمام اقدامات ساختار ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۳۸    
ائتلاف های الفتح (هادی العامری)، دولت قانون (نوری المالکی) و النصر (حیدرالعبادی) با نیروهای سیاسی سنی و دو حزب کردستان عراق برای تشکیل فراکسیون بزرگ در پارلمان به توافق اصولی رسیده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۲۹    
شهرداری منطقه یک پاریس در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بنرهای ضدایرانی این گروه را بر روی نمای بیرونی ساختمان خود نصب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۱۰    
در حالی که رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از اختلاف 75 درصدی قیمت خودرو از کارخانه تا بازار خبرداده معاون وزیر صنعت مدعی شده بازار خودرو در آرامش نسبی است!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۰۴    
رای الیوم در یادداشتی به موضوع انتخابات اخیر پاکستان و نتایج آن پرداخت. این روزنامه ابتدا این سؤال را مطرح کرد که چرا عربستان سعودی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۳۰    
آیا مقابله با پادوهای داخلی دشمن و جریان آلوده ای که آشکارا برای تحمیل فشار اقتصادی و تنگی معیشت به مردم تلاش می کند وظیفه وزارت اطلاعات نیست؟
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۲۴    
روزنامه کویتی الجریده مدعی شد ترامپ 7 شرط ایران برای مذاکره مستقیم را پذیرفته است
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۴    
عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان در صفحه شخصی خود در توییتر درباره همراهی روحانیت با مشکلات مردم و عصبانیت عده ای از این موضوع نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۱    
حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره مذاکرات انجام شده با آمریکا درباره برجام نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۲    
لیست تمامی افرادی که در دوره اخیر ارز 4200 تومانی دریافت کرده اند از طریق بانک مرکزی در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۹    
وحید یامین پور مجری و تهیه کننده تلویزیون، در توییتر درباره فتنه اخیر منافقین علیه ایران، نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۴    
شخصی که با معرفی خود به عنوان فردی با نفوذ در دادگستری و جعل رأی دادستان کل کشور از 2 نفر مبلغ پنج میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردستان دستگیر شد
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۵    
جمعی از مردم با ثبت مطالبه خود در سامانه هوشمند دیده بان شفافیت و عدالت بار دیگر خواستار شفاف سازی حقوق ومزایای مدیران از رئیس جمهور محترم شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۹    
زمین لرزه 4.2 ریشتری دقایقی پیش تازه آباد در استان کرمانشاه را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۱    
در اغتشاشات شب گذشته کرج یک نفر به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۲    
وزیر خارجه ترکیه در اظهاراتی خطاب به آمریکا هشدار داد: تحریم کنید، تحریم می شوید؛ مردم ترکیه تسلیم نمی شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۹    
رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشریح آخرین وضعیت مذاکرات این فدراسیون با سرمربی تیم ملی گفت: دو مشکل اساسی در این راه وجود دارد که امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم آنها را حل کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۶    
شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: با وجود وعده متعدد شرکای خارجی بابک زنجانی مبنی بر پرداخت حدود 2میلیارد یورو بدهی او به شرکت ملی نفت ایران، هنوز هیچ پرداختی صورت نگرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۳    
مفتی سوریه در دیدار با فیلیپ کوچیش اسقف اعظم کلیسای کاتولیک مجارستان اعلام کرد: سوریه به نمایندگی از دنیا با تروریسم می جنگد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۰    
هشت عضو کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر افزایش اعتماد بین فعالان اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار با تصویب طرح اصلاح قانون چک، از تصویب این طرح در صحن علنی نیز حمایت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۴    
بدون شک مقاومت لبنان کابوسی برای رژیم صهیونیستی است و ترس مقامات تل آویو زمانی بیشتر می شود که شکنندگی جبهه داخلی این رژیم و توان موشکی قوی حزب الله لبنان را مورد ارزیابی قرار می دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۳    
دو تن از روزنامه نگاران و نویسنده های صهیونیست بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردند، مدعی هستند حاکم دبی خادم خود را که بدون اجازه وارد اتاق خوابش شده بود، به قتل رسانده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۰    
سازمان بورس و اوراق بهادار در جدیدترین اطلاعیه خود، آخرین وضعیت شرکت داده گستر عصر نوین را شفاف سازی کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۴    
دو بازیکن تیم های لیگ برتر ذوب آهن اصفهان و سپیدرود رشت با دستور کمیته اخلاق از فعالیت های فوتبالی محروم شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۹    
اگر شما برای آدم های مشتی، آدم های درست و حسابی، یک قدم کوچک هم بردارید آنها هیچ وقت زیر دین شما نمی مانند. سریع جبران می کنند. این موضوع بارها برای ما هم ثابت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۱۲    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی تعزیرات بر بازار، گفت: انبار بزرگ داروهای احتکار شده قاچاق در استان البرز به ارزش پنج میلیارد تومان کشف شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۹    
رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم امید به بازی های آسیایی اعلام کرد در صورت قهرمانی این تیم، همه بازیکنان از خدمت سربازی معاف می شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۳    
روز های یکشنبه و دوشنبه با شمالی شدن جریان ها روی دریای خزر، ضمن تشدید بارش ها و کاهش نسبی دما در استان های گیلان، مازندران و گلستان، دریای خزر مواج خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۳    
منابع یمنی از حمله پهپادی ارتش و کمیته های مردمی به پایگاه هوایی ملک خالد عربستان خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۷    
وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای رسمی ارسال نامه مسکو به واشنگتن درباره بازسازی سوریه و کمک به بازگشت آوارگان سوری را تأیید کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۴    
یک رسانه انگلیسی در مقاله ای به بررسی اقدامات امارات در یمن در چارچوب ائتلاف متجاوز سعودی و اهداف ابوظبی در این کشور و نوع رابطه بین ابوظبی و ریاض پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۱    
نماینده مردم جیرفت در مجلس از اولتیماتوم ده روزه مجلس به شریعتمداری برای انتشار لیست کسانی که غیرقانونی و خارج از عرف به سامانه ورود کرده و خودرو های خارجی و گرانقیمت خریده اند، خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۴۵    
علی شکوری راد گفته است که اصلاح طلبان قادر به دفاع از دولتی که خودشان سر کار آورده اند، نیستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۴۲    
دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: شکست پروژه منافقین در ایران در حقیقت به منزله شکست حربه های سوء شیطان بزرگ است، زیرا آمریکا از سر استیصال، مجبور به تکیه زدن به سازمان منافقین شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در مناطقی از شهر کرج به ویژه گوهردشت خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۶    
هزاران بانوی یمنی در شهر صنعاء پایتخت این کشور در محکومیت حملات ائتلاف سعودی تظاهرات کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۳    
سازمان هواشناسی اعلام کرد طی روزهای پیش رو هوای شمال کشور بارانی است و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکایی ها در استراتژی هایشان مفسدین اقتصادی را سرباز خود می دانند زیرا مفسدین اقتصادی در چارچوب استراتژی تهاجمی اقتصادی دشمن آمریکایی اقدام می کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۳    
در اولین گام پس از تغییر رئیس کل بانک مرکزی، احمد عراقچی هم از سمت معاونت ارزی این بانک برکنار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۴    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد سعودی ها برای مزدوران خود در جنگ یمن که بیشتر از جنوب افریقا و آمریکای جنوبی هستند، ماهانه پنج میلیارد دلار هزینه می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۱    
چند روز پیش فیلمی در صفحه شخصی خانم علینژاد منتشر شد که یک دختر جوان مانتویی همراه با دختر خردسالش، نسبت به برهنگی و کشف حجاب اعتراض می کند. این فیلم به غایت دلگرم کننده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۵    
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز از 200 هزار تومان تا 5 میلیون تومان کاهش یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۲    
بانک مرکزی تاکنون یک میلیون و 610 هزار سکه برای سررسید های یک و سه ماهه را به خریداران تحویل داده و تنها 5 درصد متقاضیان تاکنون برای دریافت سکه های خود به بانک عامل مراجعه نکرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۹    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی طی نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس نسبت به روند اعلام وصول استیضاحش در مجلس انتقاداتی را مطرح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۱    
در حاشیه تجمع اعتراضی طلاب به وضع اقتصادی کشور.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۸    
مدیر امور بین الملل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: خودروسازان برزیلی برای ورود به بازار خودروهای کار و تجاری ایران اعلام آمادگی کرده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۳    
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کامرون که سابقه بازی در تیم های بزرگ اروپایی را دارد مذاکراتی را با یکی از تیم های لیگ برتری انجام داده اما هنوز بر سر برخی مسائل به توافق نرسیده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۷    
صادقی درحالی سعی دارد موضوع حضور وزیر اقتصاد در مجلس را از مشکلات جاری مردم به سمت موضوعی فرعی که قبلا پاسخ داده شده است، بکشاند که دولت در حیطه اقتصادی به شدت تحت فشار است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۷    
توسعه شبکه های اجتماعی و درگیر شدن بیشتر مردم در این فضا، باعث شد تا ساقی های موادمخدر هم برای سود بردن از این طریق دست به فروش مواد مخدر به ویژه گل بزنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۴    
پیش تولید مجموعه داستانی انحراف به کارگردانی سیامک صرافت به روزهای پایانی خود رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۴    
طبق آمارهای رسمی با ورود موج گرمای شدید به انگلیس در 15 روز اخیر، نرخ مرگ و میرهای ثبت شده در این کشور نزدیک به 700 مورد بیشتر از میانگین معمول بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۴    
سفیر آمریکا در سنگاپور نامه رئیس جمهور این کشور را به وزیر خارجه کره شمالی تحویل داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۷    
رییس انجمن دندان پزشکان عمومی ایران ضمن ارایه توضیحاتی درباره روش های زیبایی دندان مانند لمینت و کامپوزیت عوارض احتمالی آن ها ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۴    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق زورگیر این بار به اتهام آزار و اذیت نوجوانی 13 ساله خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۴    
رمان مرد (حاج احمد متوسلیان) نوشته داوود امیریان از سوی نشر سوره مهر به چاپ دوم رسید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۰    
زلزله 4.5 ریشتری جیرفت در استان کرمان را لرزاند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۰    
مهدی سلطانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود با انتشار تصویری نوشت: گرسنگی و فقر چیزی نیست که بشه جمعش کرد؛ فقط و فقط باید حلش کرد؛ باچی؟ با آدمای درست،مدیریت درست ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۷    
رئیس جمهور در جدیدترین دستور ویژه برای برخورد با متخلفان ارزی، دستور داده تا نام افرادی که از ارز دولتی استفاده کرده و کالای خود را در مهلت مقرر به کشور نیاورده اند، در لیست سیاه قرار گیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۷    
شانزده اسفند 95 بود که شرکت سایپا از جدیدترین خودرو خود رونمایی کرد. انتخاب نام جدید کوئیک نشان می داد که سایپا مدل کاملاً جدیدی را رونمایی کرده که ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۴    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز با حضور سران قوا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۴    
دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شرکت تعاونی مالی – اعتباری ثامن الحجج صبح امروز در دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی باقری برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۱    
نیروی دریایی رژیم صهیونیستی مانع از حرکت کشتی فعالان خارجی به سمت نوار غزه شد که برای شکستن محاصره رژیم صهیونیستی علیه غزه راهی آب های این منطقه شده بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۸    
وزیر خارجه کره شمالی امروز (شنبه) گفت، پیونگ یانگ به تحقق توافق به دست آمده با آمریکا در نشست ژوئن در سنگاپور کاملا پایبند است اما به شدت نگران رویکردهای آمریکاست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۸    
باید فساد را درمان کنیم و اجازه ندهیم مثل غده سرطانی به دیگر بخش ها سرایت کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۵    
کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2018 ستاره های نامداری را در دل خود جای داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۵    
عضو هیئت رئیسه جمنا گفت: طرح پارلمان اصلاحات بیانگر اختلافات عمیق میان اصلاح طلبان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۵    
نخست وزیر اسرائیل با خشم نشست با سران دروزی ها را ترک کرد، در این نشست یک فعال برجسته دروزی و ژنرال سابق این طایفه در ارتش اسرائیل انتقادهای تندی را به "قانون کشور یهود" داشتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۵    
رئیس جمهوری ترکیه گفته است که کشورش دارایی های وزرای دادگستری و کشور آمریکا در ترکیه را مسدود می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی با متری 4 میلیون تومان در مناطق 22گانه شهری تهران طی امرداد ماه 97 است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۲    
عربستان انتقال نفت از طریق تنگه باب المندب را از امروز (شنبه) از سرگرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۲    
آقای مطهری باید بگوید در این صحنه سرنوشت ساز اقتصادی کجای معرکه قرار گرفته است و مجلس چه خدمتی را در ایجاد ثبات اقتصادی به مردم نموده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۹    
پرسپولیس در ایامی که دستش خالی است برای قهرمانی از همین حالا خیز برداشته و هیچ چیزی جلودار آنها نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۶    
خروج آمریکا از یک معاهده بین المللی به دنیا اثبات کرد که آمریکا منطق مذاکره ندارد لذا ایران هرگز زیر بار مذاکره جدید نخواهد رفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۳    
وکیل مدافع شهرام جزایری گفت: از وضعیت وی هیچ اطلاعی نداریم و خانواده نگران سلامتی جزایری هستند.