سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 9 آذر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 آذر 1397 جهان نیوز 2 آذر 1397 جهان نیوز 3 آذر 1397 جهان نیوز 4 آذر 1397 جهان نیوز 5 آذر 1397 جهان نیوز 6 آذر 1397 جهان نیوز 7 آذر 1397 جهان نیوز 8 آذر 1397 جهان نیوز 9 آذر 1397 جهان نیوز 10 آذر 1397 جهان نیوز 11 آذر 1397 جهان نیوز 12 آذر 1397 جهان نیوز 13 آذر 1397 جهان نیوز 14 آذر 1397 جهان نیوز 15 آذر 1397 جهان نیوز 16 آذر 1397 جهان نیوز 17 آذر 1397 جهان نیوز 18 آذر 1397 جهان نیوز 19 آذر 1397 جهان نیوز 20 آذر 1397 جهان نیوز 21 آذر 1397 جهان نیوز 22 آذر 1397 جهان نیوز 23 آذر 1397 جهان نیوز 24 آذر 1397 جهان نیوز 25 آذر 1397 جهان نیوز 26 آذر 1397 جهان نیوز 27 آذر 1397 جهان نیوز 28 آذر 1397 جهان نیوز 29 آذر 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۴    
مغزهای کوچکِ زنگ زده درباره ی سه برادر است به نام های شکور و شاهین و شهروز، و پدر و مادر و خواهرشان، شهره. شکور (فرهاد اصلانی) پدرخوانده ی خانواده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۳    
نماینده مردم تهران در مجلس بیان اینکه بنده مخالف این هستم که در دانشگاه احزاب شعبه داشته باشند، گفت: واقعیت این است که مجلس در راس امور نیست و من به آن نمره 11 و 12 می دهم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۲    
آیت الله تسخیری در دیدار رئیس سازمان امور دینی ترکیه بااشاره به سابقه تاریخی روابط دینی ایران و ترکیه گفت: باید علمای دو کشور برای حل مشکلات جهان اسلام گام بردارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۱۰    
سید محمود رضوی گفت: می خواستیم سه گانه ی ماجرای نیمروز را بسازیم اما تبدیل به یک رویا شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۱۰    
ارزش حقوق صالحی کمتر شده و مردم هم در حوزه اقتصادی با مشکل هستند اوج یک اعتراف بود. اعترافی که نقض آشکار شعار چرخیدن سانتریفیوژها به همراه گردش چرخ زندگی مردم بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۰    
تقویت بینایی، رفع یبوست، استحکام استخوان ها، درمان اختلالات روده، رفع کم خونی، کاهش آلرژی، جلوگیری از سکته مغزی بخشی از فواید مصرف خرما است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۹    
به گزارش جهان نیوز ، مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایسنا گفته است: چرا باید بعد 40 سال دور مجلس دیوار بکشیم که مردم با 10 واسطه به ما دست یابند؟ ما اگر در کشور بر اساس ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۸    
ایرج عرب معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس به عنوان جدی ترین گزینه جاشینی گرشاسبی در سمت مدیرعاملی این باشگاه معرفی شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۹    
مجمع سالیانه باشگاه پرسپولیس امروز در محل وزارت ورزش در شرایط برگزار می شود که اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان احتمالا آینده این باشگاه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۶    
طبق گفته دادستان کل کشور بخشی از اموال وحید مظلومین که از محل ارتکاب جرم تحصیل شده مصادره و به نفع بیت المال ضبط خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۹    
تا دیروز روزنامه شرق بود که از قول مصاحبه شونده، می گفت: در شرایطی که جهان به خاطر قتل خاشقجی علیه عربستان است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۵    
جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما قرار است در نیم فصل 4 بازیکن بگیریم، اما بیشتر بازیکنان مان پر پر شدند!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۷    
هیات عالی برگزار کننده راهپیمایی های بزرگ بازگشت روز جمعه در بیانیه ای از ایران به دلیل حمایت از مردم و آرمان فلسطین تقدیر و تشکر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۷    
دولت محترم می گوید هرگز حاضر نیستیم به حساب خصوصی افراد سرک بکشیم! ولی در همان حال با تصویب FATF اصرار دارد که نه فقط حساب خصوصی افراد بلکه تمامی تراکنش های مالی کشور را در اختیار بیگانگان قرار بدهد!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۵۵    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: باید مشکلات نانواها حل شود اما نه با افزایش غیر قانونی قیمت نان.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۲    
ما کار تشکیلاتی بلد نیستیم و در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری هم همینطور عمل می کنیم در در واقع ما بلد نیستیم با هم حرف بزنیم و کنار بیاییم بعد نتیجه این می شود که می بازیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت گفت: از عوامل برگزاری این جشنواره می خواهم که این جشنواره را از دو سالانه به سالانه تغییر دهند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۳    
نفوذی های شکار شده در حوزه جمعیت، با حرکت چراغ خاموش و تحریف آمارهای بحران جمعیتی و عادی جلوه دادن این موضوع، مانع رسیدن آژیر خطر جمعیت به گوش برخی مسئولان می شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۲:۲۹    
سکان هدایت تیم فولاد خوزستان به افشین قطبی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران سپرده شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۲:۲۳    
رسانه ها تصویری از چهره محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی ، هنگام عبور اردوغان رئیس جمهور ترکیه از مقابل او در اجلاس گروه 20 در آرژانتین را منتشر کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۱    
رژیم صهیونیستی اسرائیل ادعا کرد با استفاده از موشک های سطح به سطح، اهداف متعلق به ایران و حزب الله در خاک سوریه را مورد حمله قرار داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۵    
بسیاری از کاربران گوشی های آیفون تصور می کنند که هرگز گرفتار هک و حملات سایبری نمی شوند اما جالب است بدانید علی رغم ادعای اپل، به عنوان شرکت سازنده این محصولات ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۶    
چهره مقاومت سال 2018 در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت معرفی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۷    
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن هفته ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۶    
مسعود فراستی نسبت به آنچه که در برنامه تلویزیونی من و شما گذشت، واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۱۲    
حضور فرماندهان نیروی دریایی در نماز جمعه این هفته تهران
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۱    
تیم فوتبال سپاهان در دیدار مقابل پدیده به پیروزی رسید. سایپا مقابل استقلال خوزستان متوقف شد و نفت مسجد سلیمان هم در خانه پیکان را شکست داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۹    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد گروه تروریستی داعش در 53 ماه گذشته پنج هزار و 490 نفر را در سوریه اعدام کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۶    
رئیس شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه از وقوع 6 هزار و 9 پس لرزه در استان از زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان سال 96 تا ساعت 12 ظهر امروز (9 آذر97) خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۰    
کارشناس اداره داروهای مخدر و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از برنامه این سازمان برای عرضه متادون توسط داروخانه های منتخب خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۰    
مساله خدمت سربازی دختران این روزها باعث ایجاد سر و صدای زیادی در جامعه الجزایرشده و در میان مردم و مسئولان دو قطب مخالف و موافق این امر تشکیل شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۵    
تیم های سپاهان، سایپا و نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست بازی با پدیده، استقلال خوزستان و پیکان به پیروزی رسیدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۳    
نیروهای مرزبانی اوکراین در راستای اجرای حکم برقراری وضعیت نظامی ، از ورود مردان روس از سن 16 تا 60 سال به خاک این کشور ممانعت بعمل خواهند آورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۹    
جانشین آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران قدرت برتر نظامی در منطقه است و در حوزه پهپاد در منطقه رتبه اول و در دنیا جزو 4 کشور برتر هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۶    
تیم ملی فوتسال ایران در تازه ترین رده بندی تیم های فوتسال جهان در رتبه ششم جهان و اول آسیا قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۸    
امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس و دولتمردان باید مدرس وار حرکت کنند، گفت: اینکه عده ای می گویند سازش با آمریکا مانعی ندارد درواقع نسبت به انقلاب از یزید و معاویه بالاتر و از سلاخان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۹    
به گزارش جهان نیوز ، کاوه مدنی ، معاون فراری و مظنون به جاسوسی سازمان محیط زیست در واکنش به صحبت های مستدل سید یاسر جبرائیلی در برنامه ثریا ، توئیت ذیل را منتشر کرد: ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۷    
ایده های متنوعی در داخل و خارج برای جایگزینی سوئیفت مطرح است ولی تاکنون دولت راه حل نهایی را ارائه نداده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۴    
آمریکایی ها بار دیگر با بمباران منطقه ای در حومه دیرالزور سوریه جنایت ضد بشری دیگری مرتکب شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۱    
یک رسانه رژیم صهیونیستی از نگرانی مقامات این رژیم از احتمال برکناری محمد بن سلمان از ولیعهدی آل سعود خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۲    
خطیب جمعه تهران گفت: درآمدزایی از فروش تراکم و عوارض و همچنین تغییر کاربری موجب تخریب محیط زیست شهری خواهد شد و مردم هم از این امر ناراحتند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۷    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از تردد روان و عادی در محورهای اصلی کشور خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۴    
کانادا تحریم هایی را علیه 17 شهروند سعودی اعمال کرده است که مظنون به دست داشتن در قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۸    
روزنامه دولتی چاینا دیلی نوشت پکن هم مثل واشنگتن یک قرارداد می خواهد و امیدوار است در برخورد با نگرانی ها در مورد تجارت با واشنگتن همکاری کند، البته اگر آنها منصف باشند .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۹    
در حالی که به دلیل بعضی انتظارات روانی بعد از اعلام تحریم های آمریکا، برخی پیش بینی ها حکایت از افزایش نرخ دلار و سکه را به همراه داشت اما این پیش بینی ها محقق نشد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۳    
حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی بیش از قبل ضعف این رژیم و هراس آن از روند تحولات منطقه را نمایان ساخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۶    
عراقچی درباره سازوکار ویژه مالی اروپا گفت: آنها تاکنون نتوانسته اند راه حل های عملیاتی معرفی کنند، اما ما هم قرار نیست تا ابد صبر کنیم، حتما در زمان خود، تصمیمات مقتضی را خواهیم گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۳    
رئیس مجلس با اشاره به ظرفیت بالای بین المجالس آسیایی گفت: دولت های آسیایی باید به سمت اجرای پیمان های پولی و همکاری های بانکی بروند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۵    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران از صفر شدن خروجی برجام خبر داد این در حالی است که اروپا مدت هاست در پی تهیه کانالی برای زنده نگه داشتن برجام است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۲    
مبادا آن قدر در بازی دموکراسی افراط کنیم که مردم بگویند صد رحمت به دیکتاتوری!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۰    
نمایی زیبا از درون ضریح مطهر حضرت ابا الفضل علیه السلام.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۳    
FATF اگر نهادی فنی و غیرسیاسی است،باید به شرایط خاص تحریم ایران توجه کند.بنابراین آنچه تکمیل کننده تحریم ها باشد،خواسته غیرمنطقی است ونباید به عنوان شاخص ارزیابی برای اقدامات ایران لحاظ شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۴    
نشست سالیانه اتحادیه کمیته های ملی المپیک (ANOC) درحالی برگزار شد که صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ایران در این نشست غایب بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۸    
رویترز به نقل از یک مقام انگلیسی گزارش داده که ترزا می آماده است تا در حاشیه اجلاس جی 20 در آرژانتین با ولی عهد سعودی دیدار و گفت وگو کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۹    
رسانه های یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در ساحل خبر دادند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۶    
سرپرست سازمان توسعه تجارت با تاکید بر اینکه برنامه ای برای آزاد شدن واردات خودرو وجود ندارد، گفت: از هیات دولت خواستاریم تا هر چه زودتر وضعیت خودروهای در گمرک مانده را تعیین تکلیف کند.