شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۸May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 29 آذر 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 آذر 1397 جهان نیوز 2 آذر 1397 جهان نیوز 3 آذر 1397 جهان نیوز 4 آذر 1397 جهان نیوز 5 آذر 1397 جهان نیوز 6 آذر 1397 جهان نیوز 7 آذر 1397 جهان نیوز 8 آذر 1397 جهان نیوز 9 آذر 1397 جهان نیوز 10 آذر 1397 جهان نیوز 11 آذر 1397 جهان نیوز 12 آذر 1397 جهان نیوز 13 آذر 1397 جهان نیوز 14 آذر 1397 جهان نیوز 15 آذر 1397 جهان نیوز 16 آذر 1397 جهان نیوز 17 آذر 1397 جهان نیوز 18 آذر 1397 جهان نیوز 19 آذر 1397 جهان نیوز 20 آذر 1397 جهان نیوز 21 آذر 1397 جهان نیوز 22 آذر 1397 جهان نیوز 23 آذر 1397 جهان نیوز 24 آذر 1397 جهان نیوز 25 آذر 1397 جهان نیوز 26 آذر 1397 جهان نیوز 27 آذر 1397 جهان نیوز 28 آذر 1397 جهان نیوز 29 آذر 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۴    
مسئول روابط عمومی سپاه گفت: در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی، قدرت دشمن چند برابر بود، اما بر خلاف تصور دشمن، امروز تابلویی از شکست های پی در پی او پیش روی ما است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۰    
محمد شریعتمداری درباره افزایش دستمزد می گوید، از معاونت حقوقی رئیس جمهور استعلام کرده ام و گفته اند طبق ماده 41 قانون کار دستمزد باید سالانه تنها یکبار افزایش یابد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۳    
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر اعضای باند سارقان به عنف تحت پوشش مسافر، از شهروندان درخواست کرد چنانچه از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی متهمان و طرح شکایت به پلیس ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۱    
در حاشیه رزمایش طرح زمستانی تهران بزرگ.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب خبر به کما رفتن نوزاد در بدو تولد دراین شهرستان را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۵    
تقدیم لایحه بودجه سال 98 از سوی روحانی و اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار هفته آینده نمایندگان قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۸    
روزنامه قانون در یادداشتی به قلم مسعود باستانی به تطهیر عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۸    
در حاشیه این رویداد ورزشی پیام تصویری رئیس کمیته بانوان ای اف سی و از اعضای کمیته زنان فیفا خانم (مویا داد) برای تشکر از خانم هراتیان ریاست این مجموعه، برای حضار پخش شد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۴    
نیروی انتظامی مازندران از آغاز امسال تاکنون برای مقابله با سودجویان از باور مهدویت 6 مدعی ارتباط با امام زمان (عج) را دستگیر کرده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۵    
رئیس جمهوری روسیه در نشست خبری سالانه خود به سوالی درخصوص اینکه چه زمانی و با چه کسی قرار است ازدواج کند پاسخ داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۴    
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت وگویی مفصل اشاره کرد که صحبت های کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی درباره برانکو ایوانکوویچ خوب نبوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهور با تقدیر از مواضع ترکیه در برابر یکجانبه گرایی آمریکا، گفت: اقدام آمریکا علیه ایران صددرصد تروریستی است چراکه شرکت های دیگر را ارعاب می کند و آن ها را از اجرای تجارت آزاد می ترساند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۱    
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه رزمایش بزرگ طرح زمستانی تهران بزرگ نشانه همدلی و هماهنگی همه دستگاه هاست، از برخورد با برهم زنندگان انضباط اجتماعی خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۸    
بیش از 1396 نژاد مختلف اسب در سراسر دنیا وجود دارد که اگر یک لحظه صبر کرده و به آن فکر کنید، متوجه می شوید که چنین عددی آن هم فقط برای یک گونه حیوانی، چقدر بزرگ است!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۲    
وزیر ارشاد در واکنش به توییت افشاگرانه ای درباره کتاب سازی و سرقت علمی و فرهنگی نوشت: لطفاً با مدیرکل اداره کتاب تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتر را از شما برای پیگیری دریافت کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۷    
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه مردم باید ارزانی را در سفره های خود ببینند گفت: مردم نان ندارند بخورند، آن وقت مسؤولان به فکر ارزان کردن شیرینی شب یلدا هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۷    
مدافع ملی پوش ایران باز هم مورد توجه یک تیم قطری قرارگرفت و احتمال بازگشت او از لیگ برتر بلژیک به قطر زیاد است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۲    
معاون سیاسی وزارت خارجه در سفر به سوئد در خصوص آخرین تحولات مرتبط با برجام و سایر مسائل منطقه ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداخت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۳:۵۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: تا ساعاتی دیگر عملیات رهاسازی و هدایت کشتی تجاری نارگل به سمت اسکله به پایان می رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۱    
زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر حوالی اهل در شهرستان لامرد را به لرزه درآورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۳:۲۸    
دادستان بوشهر گفت: پرونده مهدی قائدی بازیکن تیم استقلال تهران در جریان رسیدگی است و هنوز حکمی در مرحله دادگاه برای وی صادر نشده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۳    
رئیس جمهور آمریکا که بر سر تأمین بودجه احداث دیوار حائل در مرز مکزیک با کنگره این کشور اختلاف دارد گفته از امضای مصوبه کنگره برای جلوگیری از تعطیلی بخش هایی از دولت آمریکا خودداری خواهد کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۲:۵۵    
در پی سانحه کشتی تجاری ایرانی در دریای خزر تیم های امداد و نجات نیروی دریایی ارتش به محل حادثه اعزام شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۲:۵۲    
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا از به گل نشستن کشتی تجاری نارگل در دریای خزر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشته است و همه خدمه کشتی در سلامت کامل هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۲:۰۹    
مسی در آستانه سال نو میلادی مبلغ 100 هزار یورو به صندوق بین المللی کمک اضطراری به کودکان سازمان ملل اهدا کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۲:۰۳    
سفیر ایران در سازمان ملل از جهان خواست تا از روند سیاسی فعلی برای پایان دادن به بحران سوریه حمایت کنند و گفت: نیروهای خارجی که بدون مجوز دولت سوریه در این کشور حضور دارند باید خارج شوند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های دوره ای معاونین وزرای خارجه ایران و روسیه به مسکو سفر می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهور ترکیه را به مقصد ایران ترک کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۰    
تیم بیمه رازی اردبیل با پیروزی مقابل نماینده ترکیه به دیدار پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان راه یافت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخی محکم به ادامه شیطنت کشورهای منطقه خواهیم داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۶    
چند روز گذشته پسر بچه ای در یکی از روستاهای ایذه با طناب جان خود را از دست داد که برخی از رسانه ها علت را خودکشی، فقر و گرسنگی اعلام کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۰:۵۷    
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی یزد گفت: بر اساس نقشه های آینده نگری هواشناسی، مردم یزد در شب یلدا در ارتفاعات استان شاهد بارش برف خواهند بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۰:۵۴    
انتشار توییتی از سفارت آمریکا در عربستان سعودی که در آن از برگزاری اعتراض های مسالمت آمیز حمایت کرده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۰:۴۸    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطمئن هستیم که بخشی از پروسه تنظیم بازار در دست ناظرین است، گفت: البته همه مسائل به نظارت برنمی گردد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۰:۴۵    
قیمت های نفت دوباره سقوط کردند تا تمام سود جلسه دیروز را از دست بدهد و به افت این هفته خود که با تشدید نگرانی از عرضه مازاد و چشم انداز ضعیف اقتصاد جهان کلید خورده بود، ادامه دهند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۵    
واشنگتن اعلام کرد که تلاش خود را خواهد کرد تا نیروهای تحت حمایت ایران از سوریه را خارج کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۱    
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه زنان در برهه های مختلف توانمندی های خود را به اثبات رسانده اند، گفت: نقش زنان در جامعه و خانواده باید جدی گرفته شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۸    
رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۸    
رئیس جمهور گفت: ترکیه می تواند در روند صلح و مذاکرات یمنی- یمنی نقش آفرینی کند و در زمینه افزایش کمک های انسان دوستانه به مردم یمن اقدام نماید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از روز اول گفتم من دلواپس هستم؛ هرچقدر هم می خواهید فحش بدهید؛ چون من باور نمی کنم آمریکایی ها به عهدشان در برجام پایبند باشند و آنها کاری نمی کنند که باعث قوت ما شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۸    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، از تداوم روند کاهشی قیمت طلا در طول هفته گذشته خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنای جریان انقلابی آن بوده که هروقت رقیب آنها پیروز شد، به او تبریک می گوید، اما جریان فتنه انتخابات را تا جایی قبول دارند که کاندیدای مورد نظرشان رای بیاورد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۵    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با توجه به گفتگوهای سازنده دو رییس جمهور قطعا تحولات مهمی در روابط اقتصادی ،تجاری و بانکی دو کشور ایجاد خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۲    
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای خارج کردن نیروهای این کشور از سوریه شامل توقف حملات هوایی علیه داعش نیز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۹    
مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه دولت به مسئله سیگار و دخانیات به عنوان یک منبع درآمدی نگاه کرده و حاضر نیست از منافع اقتصادی حاصل از آن دست بردارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۳    
رئیس جمهور هفته آینده برای تقدیم لایحه بودجه سال 98 به مجلس می آید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی به اظهارات اخیر رئیس دفتر رئیس جمهور واکنش نشان داد و با کنایه خطاب به وی گفت: شکسته نفسی نفرمایید آقای روحانی با اتکا به شخص شما پیروز انتخابات شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۸    
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر لزوم تلاش مسئولان برای رفع فشارهای اقتصادی بر مردم گفت: مردم نان ندارند بخورند و مسئولان به فکر ارزان کردن شیرینی شب یلدا هستند ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس نتیجه آخرین بررسی های این هیئت درباره پرونده نماینده سراوان را تشریح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۹    
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه اظهارات خودبینانه خود مدعی شد خیلی وقت است که قصد خروج نیروها از سوریه را داشته و اصولاً به لحاظ جغرافیایی، داعش معضل روسیه، ایران و سوریه است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۳    
یکی از مراجع تقلید شیعیان بر ضرورت توانمند بودن نیروهای مسلّح در همه حال نسبت به مقابله با دشمنان تأکید کرد و گفت: ملتی که نفوذ بیگانه را تحمل می کند ذلیلِ محض است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۰    
حجت الاسلام و المسلمین منتظری با صدور پیامی درگذشت چهار دانش آموز حادثه آتش سوزی یک مرکز آموزشی در زاهدان را تسلیت گفت و طی دستوری از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان خواست که به قید فوریت به این ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۴۱    
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات از ورود 32 میلیون دلار سیگار آمریکایی طی 2 سال گذشته به کشور خبر داد و گفت ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمن با ایجاد فشار اقتصادی به دنبال تسلیم کردن ملت ایران است گفت: دستور کار همه ملت ما در شرایط کنونی ایستادگی است، باید بدانیم که جنگ کنونی ملموس نیست.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۹    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران و ترکیه متعهد به همکاری مشترک برای تقویت امنیت و ثبات در منطقه مان هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۷    
آیت الله حائری شیرازی در 29 آذر 1396 دار فانی را وداع گفت. نکته جالب از زندگی شخصی ایشان، مهارت بالا در تیراندازی بود که تصاویری نیز در حال تیراندازی از ایشان ثبت شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۱    
روسای جمهور ایران و ترکیه در بیانیه مشترکی بر ارتقاء سطح همکاری های دو جانبه تاکید کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۸    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تصادف یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس با 20 مصدوم خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۳۸    
برخورد قاطع قوه قضائیه با دانه درشت هایی که هزینه های معیشت مردم را سه یا چهار و حتی بیشتر کرده بودند نیز تأثیر بسزایی بر کاهش نرخ ارز داشت و سیر نزولی آن را شتاب بخشید به نحوی که اکنون قیمت آن در ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۶    
شبه نظامیان کُرد مذاکرات طولانی با هم داشتند تا تکلیف 3 هزار و 200 نفر از عناصر خارجی داعش را که در زندان ها و اردوگاه های وابسته به آنان حضور دارند، مشخص کنند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۰    
کارشناسان روس معتقدند، تصمیم آمریکا برای خارج کردن نظامیانش از سوریه، هرچند یک اقدام نمایشی برای نشان دادن پیروزی آنها بر داعش است، ولی می تواند باعث کنترل ارتش سوریه بر مناطق شرق رود فرات شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۵    
یکی از سوالاتی که معمولاً افراد هنگام انجام آزمایش می پرسند این است که برای کدام آزمایش های خون باید ناشتا باشند و چند ساعت ناشتایی کافی است؟ و یا اینکه می توانند آب بنوشند یا خیر؟.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۲    
شهردار منطقه 22 ضمن تاکید بر حفط روستاهای این مطنقه گفت: همه ساخت وسازها در روستاهای منطقه 22 بر اساس چارچوب و قوانین دهیاری ها انجام می شود و بنا داریم منطقه را به قطب گردشگری تبدیل کنیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۲    
معاون پرستاری وزیر بهداشت از اختصاص بودجه جذب هیئت علمی پرستاری در سال آینده خبر داد و گفت: به دنبال جذب سالانه 10 هزار پرستار برای جبران کمبود نیروی پرستار در گروههای مختلف هستیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۹    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت : ثبت نام مرحله دوم وام ضروری 5 میلیون تومانی بازنشستگان از اول بهمن آغاز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۰    
دادستان کل برزیل اتهاماتی را به عنوان بخشی از تحقیقات درباره پولشویی و فساد علیه میشل تامر، رئیس جمهوری برزیل که قرار است به زودی ریاست جمهوری کشور را ترک کند، مطرح کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۴    
جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "مارموز" ساخته سینمایی "کمال تبریزی" در نخستین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۱    
به گزارش جهان نیوز ، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصاویری از جلسه اش با نوجوانان نوشت: ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۸    
ستاد امر به معروف در مقابل اتفاق رخ داده بین نماینده سراوان و گمرک موضع گرفت و از کارمند گمرک اعلام حمایت کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، ضمن بررسی روند واگذاری اموال مازاد بانک ها، سرعت همراه با دقت و سلامت را، سه شرط مهم واگذاری اموال مازاد و بنگاه های متعلق به بانک ها عنوان کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۳    
فیلم کوتاه فراموشی به کارگردانی فاطمه محمدی و عملیات 747 ساخته محمد اسماعیلی به جشنواره ای در شیکاگو راه پیدا کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۰    
برخی اعمال انسان ها در این دنیا می تواند، تاثیر بسزایی در سرنوشت اموات در آخرت داشته باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۷    
بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان، نسبت به انتشار خبری مبنی بر بستری شدنش در بیمارستان واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۷    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پیگیری ساماندهی یارانه ها در مجلس و بودجه 98 گفت: در لایحه بودجه 98 ظاهرا دولت این مسئله را مد نظر قرار داده که پرداخت یارانه نقدی را استانی کند و به عنوان ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۷    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری تازه ترین استفتاء درباره حکم نگاه کردن به موبایل در نماز را منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۴    
محب اهری بازیگر کشورمان از بهبود نسبی حال خود و انتقالش به بخش خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: محدوده ناصرخسرو در تهران به صورت محسوس و نامحسوس تحت رصد پلیس قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۹    
اختلاف اصلاح طلبان و دولت پس از مصاحبه واعظی با تسنیم بالا گرفته و به نظر می رسد این اختلاف ها در عالی ترین سطوح بر انتخابات آینده دو جریان سیاسی نیز تاثیرگذار باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۴    
رئیس دپارتمان داوران می گوید ما اشتباهات داوران مان را تایید می کنیم و باید آن ها را کاهش دهیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۸    
گروه استان ها طلاب و روحانیون گناباد تصمیم گرفتند یک شب به پاکبانان این شهر استراحت دهند و آنها کار نظافت شهر را برعهده بگیرند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۵    
جمعی از دانشجویان با حضور و پخش شیرینی مقابل اداره گمرک از کارمند جوان این سازمان حمایت کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۹    
در حاشیه مراسم رسمی بدرقه رئیس جمهور برای سفر به ترکیه.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۹    
قیمت نفت اواسط هفته جاری به پایین ترین حد خود در یک سال گذشته سقوط کرد که ناشی از تشدید نگرانی ها نسبت به چشم انداز اقتصاد جهانی و واهمه نسبت به اشباع عرضه در بازار بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۱۷    
اهل بیت (ع) در روایات بسیاری به عواقب و نتایج اسراف اشاره کردند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۸    
یک کارشناس کشاورزی گفت: برای استفاده از گیاهان دارویی باید حد اعتدال رعایت شود؛ همه دمنوش ها باید به اندازه کافی نوشیده شود و استفاده بیش از اندازه آن ها می توان برای بدن خطرناک باشد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۲    
امروز در جریان معاملات بازار آزاد، نرخ نسبت به دیروز باز هم کاهش داشته است و در کف قیمتی 9 هزار و 990 تومانی معامله می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۶    
سیاستمدار مشهور ارمنستان اظهار داشت: اگر پاشینیان با خائن اعلام کردن سرژ سرکیسیان، حکومت وی را سرنگون کرد، در حال حاضر خودش در مسئله قره باغ به ارمنستان خیانت می کند و یک خائن به تمام معنا است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۳    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: 60 درصد از فارغ التحصیلان کشور بیکار هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۰    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در 40 سالگی انقلاب باید شاکر خدمات و دستاوردها باشیم گفت: با تفکر انقلابی و ایستادگی در برابر غرب ، مشکلات کشور حل خواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۴    
فشار افکار عمومی در آمریکا بر ترامپ در ماجرای قتل خاشقچی، او را بین دو راهی حمایت از ولی عهد سعودی مظنون به قتل این روزنامه نگار و دست کشیدن از شبه نظامیان کرد در برابر عملیات ترکیه قرار داده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۱    
آمریکا در حال تازاندن علیه ایران است و دیپلماسی ایرانی چشمش به دست اروپایی هایی است که پس از چند ماه هنوز کار جدی انجام نداده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۸    
رئیس جمهورکشورمان در کاخ ریاست جمهوری ترکیه به طور رسمی از سوی رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود مورد استقبال قرار گرفت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۵    
استاندار تهران با بیان اینکه در کشوری قرار داریم که در معرض حوادث و بلایا قرار دارد، اظهار داشت: ایران جزو چهار کشور بلاخیز آسیا است و از 31 نوع حادثه و شرایط اضطراری که در دنیا مشاهده می شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۲    
وزیر خارجه ترکیه در گفت وگو با خبرنگاران در ژنو درباره مسائل مختلفی از جمله بهبود روابط با آمریکا، لزوم پایان حمایت های واشنگتن از شبه نظامیان کُرد سوری و همچنین تکمیل کمیته بازنویسی قانون اساسی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای دفاعی کشور امروز پیچیده ترین تجهیزات دفاعی را تولید می کنند که خودرو حتی یک چرخ آن ها هم نمی شود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۹    
مادر عزیز؛ بیدار باش که شهادت من، تو را از هدف باز نایستاند و زینب وار، کوله بار مصیبت را بر دوش بکش.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۶    
پس از جنجال روز چهارشنبه در پارلمان انگلیس نمایندگان حزب "توری" جرمی کوربین را متهم کردند که وی به ترزا می "زن احمق" گفته است اما رهبر حزب کارگر آن را رد کرد.
  • ۱