پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۹May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 20 بهمن 1400 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 1 فروردین 1400 جهت پرس 29 اردیبهشت 1400 جهت پرس 1 تیر 1400 جهت پرس 1 مرداد 1400 جهت پرس 31 شهریور 1400 جهت پرس 30 مهر 1400 جهت پرس 30 آبان 1400 جهت پرس 30 آذر 1400 جهت پرس 30 دی 1400 جهت پرس 1 اسفند 1400 جهت پرس 1 بهمن 1400 جهت پرس 2 بهمن 1400 جهت پرس 3 بهمن 1400 جهت پرس 4 بهمن 1400 جهت پرس 5 بهمن 1400 جهت پرس 6 بهمن 1400 جهت پرس 7 بهمن 1400 جهت پرس 8 بهمن 1400 جهت پرس 9 بهمن 1400 جهت پرس 10 بهمن 1400 جهت پرس 11 بهمن 1400 جهت پرس 12 بهمن 1400 جهت پرس 13 بهمن 1400 جهت پرس 14 بهمن 1400 جهت پرس 15 بهمن 1400 جهت پرس 16 بهمن 1400 جهت پرس 17 بهمن 1400 جهت پرس 18 بهمن 1400 جهت پرس 19 بهمن 1400 جهت پرس 20 بهمن 1400 جهت پرس 21 بهمن 1400 جهت پرس 22 بهمن 1400 جهت پرس 23 بهمن 1400 جهت پرس 24 بهمن 1400 جهت پرس 25 بهمن 1400 جهت پرس 26 بهمن 1400 جهت پرس 27 بهمن 1400 جهت پرس 28 بهمن 1400 جهت پرس 29 بهمن 1400 جهت پرس 30 بهمن 1400 
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۵    
دختر دانشجوی مسلمان از حجاب خود مقابل جمع زیادی از هندو های افراطی در دانشسرای دولتی هند دفاع کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۸:۴۹    
لایحه حفاظت از داده های شخصی با هدف اتخاذ راهکارهای قانونی در حفظ حریم خصوصی کاربران، بار دیگر در جریان تصویب در دولت قرار گرفت تا با ارائه به مجلس، نظام حاکمیت داده در کشور قانونمند شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۸:۴۰    
مهران مدیری برای فیلم خائن کشی در چهلمین جشنواره فیلم فجر 1400 حضور یافت.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۸:۳۸    
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی زمان شروع فعالیت این سامانه شب پنجشنبه و زمان پایان آن روز شنبه آینده است. بارش برف و باران، وزش باد شدید، کولاک برف و مه مخاطرات این سامانه توصیف شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۸:۳۵    
سهل انگاری در موضوع راستی آزمایی لغو تحریم ها، می تواند آن را به ابزاری علیه ایران تبدیل کند و در این باره نباید تجربه برجام تکرار شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۵    
آژانس بین المللی نمونه گیری(ITA) از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ حسین ساوه شمشکی اسکی باز آلپاین ایرانی خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۲    
یافته های یک مطالعه مرور سیستماتیک حاکی از آن است که قرار گرفتن در معرض ذرات معلق، در بیماران ام اس با وقوع و عود بیماری مرتبط است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۰    
تارنمای آکسیوس همزمان با از سرگیری دور جدید مذاکرات میان ایران و گروه 1+4 در وین و تحرکات تندروها در آمریکا و تل آویو گزارش داد نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۵    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در راستای اجرای دستور انقلابی رئیس جمهور برای آزاد سازی سواحل، ساحل زیبای پلاژ مدیران سازمان منطقه آزاد کیش هم رفع تصرف شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۵    
نشست خبری خائن کشی در نبود مسعود کیمیایی، به صحنه کَل کَل علی اوجی (تهیه کننده) و مهران مدیری (بازیگر) تبدیل شد که جدی و شوخی، با یک دیگر به بحث و مخالفت پرداختند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۵    
"رابرت مالی" نماینده ویژه دولت دموکرات جو بایدن در امور ایران در پی فشار تندروها و جمهوریخواهان در آمریکا که همزمان با مذاکرات وین میان ایران و گروه 1+4 تحرکات خود را شدت بخشیده اند ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۵    
وزیر خارجه ارمنستان در نامه ای به وزیر خارجه ایران، اعلام کرد که ایروان مشتاق تقویت بیشتر همکاری های دو کشور است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۲    
وزیر سابق دولت منصور هادی فاش کرد عربستان و امارات برای تجزیه یمن دو ماه است دولت مستعفی را تحت فشار قرار داده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۹    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در خبری اعلام کرد کاخ سفید طرحی را برای کمک به هزاران آمریکایی برای خروج از اوکراین در صورت حمله روسیه تصویب کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۰    
عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین، از تصمیم ساف برای تعلیق به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و توقف همکاری امنیتی با تل آویو خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۹    
آنکارا بی اشاره به حضور نیروهای نظامی این کشور در خاک سوریه بدون کسب مجوز قانونی از دولت دمشق، از کشته شدن 9 تروریست پ ک ک در سوریه خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۲    
منابع آگاه می گویند شرکت گازی گازپروم روسیه احتمالا از یک میدان گازی عظیم در جزیره ساخالین که تحت تحریم های آمریکا قرار دارد برای تامین گاز چین استفاده کند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۸    
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر ژاپن بر ضرورت آزادسازی منابع ارزی مسدودشده ایران در ژاپن تاکید کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۹    
گردشگری از جمله صنایع درآمدزا برای کشورها است. اما گاهی این اتفاق در فضایی مجازی و با کمک نرم افزارهای طراحی شده امکانپذیر می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۰    
سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه همواره کانون توجه، تمرکز و تهاجم اردوگاه سلطه و صهیونیزم به ویژه سرویس های جاسوسی بیگانه بوده است و بر همین اساس طرح نفوذ و رخنه در ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۹    
یکی از این عناصر پیشنهاد قاشق زنی روی قابلمه در شب 22بهمن با هدف صدمه زدن به جمهوری اسلامی و حاکمیت ایران را مطرح کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۹:۵۹    
در پی ماجرای بررسی بودجه سال 1401 کمیسیون تلفیق مصوبه جنجالی ای را تصویب کرد که در آن نمایندگان مجلس را از ثبت حقوق و مزایا در سامانه پاکنا مستثنی کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۹    
سخنگوی مرکزی طالبان موضوع حقآبه جمهوری اسلامی ایران را حل شده دانست و گفت در صورتی که افغانستان آب کافی داشته باشد ایران نیز از آن بهره مند خواهد شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۵    
غذا دادن به حیات وحش موجب نزدیکی آن ها به محیط زندگی انسان و بروز تنش بین انسان و حیوان می شود. ویدیویی از حمله این روباه به یک دختر را ببینید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۰    
"چون آنها نمی خواهند امتیاز بدهند پس مذاکرات مقداری طولانی می شود. آنها خلاف کردند و زیر توافق زدند و مجبورند که دنبال ما بدوند. ما هم کار خودمان را می کنیم".
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۲۹    
علی علیزاده گفت: اینکه اورانیوم 60 درصدی تولید شود یا اقدامات و ذخایر هسته ای تولیدشده به کشور ثالث انتقال پیدا کند، در حال حاضر تنها پیشنهاد و حرف است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۲۹    
خاطره ارسلان مطهری و ماجرای شوخی خطرناک با وی توسط بازیکن استقلال در تولدش که در برنامه حامد شباهنگی پخش شد را ببینید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق تصویب کرد که از محل بند و تبصره 2 لایحه بودجه، همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده انجام شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۵    
با بررسی های زیاد مشخص شد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان بستری مرکزی برای گسترش عقاید افراطی و نفرت پراکنی به ایتفاقات دامن زد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۸    
اساساً در نظر اسلام پول یا باید ارزش ذاتی داشته و یا اگر امر اعتباری بود، حتماً می بایست در عالم واقع مابه ازائی ارزشمند(پشتوانه) داشته باشد و اعتبار کردن بدون مابه ازاء در اسلام مورد قبول نیست.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۰    
بیش از یکصد شکارچی غیرمجاز سوار بر قایق های خود با سلاح های شکاری به محیط بانان شبه جزیره میانکاله حمله کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۹    
سویه BA.2 به سرعت جایگزین سویه فعلی که BA.1 نام دارد خواهد شد هر چند بعید است تاثیر آن قابل توجه باشد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۶:۳۰    
نهمین نشست از سلسله نشست های دین و فضای مجازی با عنوان کنش گری زن مسلمان در فضای مجازی به همت دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی، برگزار شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱۰    
وزیر دفاع دولت دوازدهم به عنوان مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش منصوب شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: مسیر رشد، ارتقا و تعالی قدرت موشکی را چه به لحاظ کمیت و چه به لحاظ کیفیت ادامه خواهیم داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهور گفت: ایران از ظرفیت های زیادی در حوزه انرژی برخوردار است که باید شناسایی و فعال شود تا تولید ارتقاء یافته و اشتغال افزایش یابد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۴:۵۵    
اینستاگرام با عرضه قابلیت حذف دسته جمعی، حذف پستها، اظهارنظرها و فعالیت دیگر از این پلتفرم را راحت تر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۴:۴۹    
تیک تاک سرگرم کار روی راههایی برای رده بندی و محدود کردن دسترسی کاربران نوجوان به محتوای بزرگسالان در این اپلیکیشن ویدیوی کوتاه است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۴:۴۵    
رویترز طی گزارشی نوشت که ایران با پیش بینی به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و برداشته شدن تحریم ها، ذخایر شناور نفتی خود را تا 87 میلیون بشکه افزایش داده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۵    
درحالی که گفته می شد روحانی بعد از ریاست جمهوری بنای فعالیت سیاسی ندارد و به دنبال استراحت است، اما جلسات اخیر او با برخی چهره های اصلاح طلب و اصولگرا حکایت از فعالیت پررنگ روحانی برای بازگشت به قدرت ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۹    
پس از حملات موشکی و پهپادی ارتش یمن به امارات، سخنگوی پنتاگون فاش کرد محل استقرار نظامیان آمریکا در امارات 2 بار هدف حمله قرار گرفته است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۹    
مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی کشور ضمن تشریح جزئیات تنظیم بازار کالاهای شب عید، گفت: توزیع برنج فجر، گوشت منجمد و میوه نیز آنلاین می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۵    
موشک راهبردی دوربرد و نقطه زن خیبرشکن سپاه با حضور سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۵    
فائزه هاشمی گفت:جاهایی که نباید اعدام داشته باشیم مثل ماجرای نوید افکاری و روح الله زم، اعدام وجود دارد ولی جاهایی مثل قتل های ناموسی که قصاص نیاز است مجازات حداکثر چندسال زندان است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۹    
نماینده نجف آباد در مجلس گفت: باید شرایط کشور را به گونه ای تنظیم کنیم که گویا مذاکرات به نتیجه ای نمی رسد و تحریم ها ولو بر روی کاغذ برداشته می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۵    
قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ 20 بهمن ماه 1400 اعلام شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: دیزل مسافری قطار تهران به ارومیه در مسیر رشکان از خط خارج شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۵    
افراد مبتلا به سویه اُمیکرون تنها در 15 ثانیه افراد سالم را به ویروس کرونا آلوده می کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۵    
یک منبع مطلع خبر منتشره مبنی بر نامه حسین امیرعبداللهیان به مقام معظم رهبری درباره مذاکرات وین و ادعاهای مطرح شده را ساختگی خواند و تکذیب کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۰    
حضرتی با بیان اینکه رییسی انسان صادق، خالص و پر کاری است، گفت: باید لحظه به لحظه اخبار رییس جمهور منتشر، ابهامات رفع و به سوالات پاسخ داده شود. باید رسانه ها با جان و دل از اقدامات دولت دفاع کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۸    
سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری پروتکل ها و شرایط جدید برای سفرهای هوایی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است را تشریح کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۰    
نام نویسی از مردان مجرد بالای 23 سال در سامانه جامع طرحهای حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir قرار بود امروز به پایان برسد که محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد این مهلت تا پایان سال ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۹    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، میزان یارانه نقدی و معیشتی در سال آینده 73.8 هزار میلیارد تومان تعیین شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۵    
رییس پلیس راهور تهران مسیر های 12 گانه راهپیمایی خودرویی و موتوری روز 22 بهمن را تشریح کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۵    
سازمان سنجش مرکز معتبری برای برگزاری آزمون استخدامی است و بیم این را داریم که اگر بخش دیگری این آزمون را برگزار کند، بعدا مشکلاتی پیش آید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۲۵    
جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی شامگاه سه شنبه به صورت گسترده به بمباران پایتخت یمن پرداختند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۸:۱۹    
اردبیل-بامداد چهارشنبه 20 بهمن زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر در عمق 9 کیلومتری و در فاصله 35 کیلومتری اردبیل رخ داد.