شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 6 بهمن 1400 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 1 فروردین 1400 جهت پرس 29 اردیبهشت 1400 جهت پرس 1 تیر 1400 جهت پرس 1 مرداد 1400 جهت پرس 31 شهریور 1400 جهت پرس 30 مهر 1400 جهت پرس 30 آبان 1400 جهت پرس 30 آذر 1400 جهت پرس 30 دی 1400 جهت پرس 1 اسفند 1400 جهت پرس 1 بهمن 1400 جهت پرس 2 بهمن 1400 جهت پرس 3 بهمن 1400 جهت پرس 4 بهمن 1400 جهت پرس 5 بهمن 1400 جهت پرس 6 بهمن 1400 جهت پرس 7 بهمن 1400 جهت پرس 8 بهمن 1400 جهت پرس 9 بهمن 1400 جهت پرس 10 بهمن 1400 جهت پرس 11 بهمن 1400 جهت پرس 12 بهمن 1400 جهت پرس 13 بهمن 1400 جهت پرس 14 بهمن 1400 جهت پرس 15 بهمن 1400 جهت پرس 16 بهمن 1400 جهت پرس 17 بهمن 1400 جهت پرس 18 بهمن 1400 جهت پرس 19 بهمن 1400 جهت پرس 20 بهمن 1400 جهت پرس 21 بهمن 1400 جهت پرس 22 بهمن 1400 جهت پرس 23 بهمن 1400 جهت پرس 24 بهمن 1400 جهت پرس 25 بهمن 1400 جهت پرس 26 بهمن 1400 جهت پرس 27 بهمن 1400 جهت پرس 28 بهمن 1400 جهت پرس 29 بهمن 1400 جهت پرس 30 بهمن 1400 
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۹    
قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران به نرخ 25.150 هزار تومان رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۲۲:۴۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای هموطنانی که هنوز از نعمت اینترنت بهره مند نیستند و قصد دارند مشکل خود را گزارش کنند، شماره موبایل اعلام کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۸    
متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 30 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 132 هزار و 333 نفر رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۶    
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تجمل گرایی، افزایش خواسته ها، تشریفات و جهیزیه های سنگین سبب کاهش رغبت جوانان به ازدواج شده ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۶    
دولت آلمان در حال بررسی ممنوعیت اپلیکشین پیام رسان تلگرام است. مقامات آلمان می گویند از این پیام رسان به کرات برای انتشار تئوری توطئه و محتواهای ضد واکسن استفاده شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۴    
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی، وزش باد شدید و کاهش دما در برخی نقاط کشور هشدار داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۸    
به نظر می رسد اصلاح طلبان با تخریب مجلس و القای شکاف میان دو قوه مجریه و مقننه سعی دارند برای انتخابات مجلس آتی خود را آماده کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۰    
در پایتخت عربستان رستورانی افتتاح شده است که برای مشتریانش این فرصت را فراهم می کند تا با اشباح غذا بخورند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: هرگز با مذاکره مستقیم ایران و آمریکا موافق نبوده و نیستم.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۲    
معاون اقتصادی رئیس جمهور اعلام کرد: تیم اقتصادی دولت در حمایت از بورس مصمم و هماهنگ است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۳    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران موقتی در این استان خبر داد و گفت: دما طی سه شب آینده به زیر صفر درجه خواهد رسید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۲:۵۴    
برخی فعالیت های نمایشگاه اکسپو دبی به دلیل آنچه شرایط پیش بینی نشده خوانده شده، به تعویق افتاد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۳    
در ادامه نحوه ضبط تماس های واتساپ با سه روش آمده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۹    
سازمان نظام صنفی رایانه ای درپی ارسال نامه های اخطار به کسب و کارها جهت عضویت در اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی و نیز مسدودسازی چند کسب و کار آنلاین به درخواست این اتحادیه، بیانیه صادر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به اظهارات وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه در صورت به بن بست کشیده شدن مذاکرات وین همه گزینه ها روی میز است ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۴    
دبیرکل سازمان ملل با بیان اینکه بیش از نیمی از مردم افغانستان با سطح بالای گرسنگی مواجه هستند، اظهار داشت این کشور شاهد بدترین خشکسالی در دو دهه اخیر است و 9 میلیون نفر از مردم افغانستان در شرایط ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۸    
نخست وزیر عراق گفت: وضعیت امنیتی پایداری در مرز این کشور با سوریه برقرار است و آنچه درباره ناامنی در این منطقه گفته می شود، تبلیغات رسانه ای است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۸    
ولی الله لونی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین طی نامه ای به رئیس جمهوری در مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه های فوتبال نوشت.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۴    
سخنگوی جبهه پایداری گفت: این جبهه از دولت جدید انتقاد کرده است اما خیلی مهم نیست از چه چیزی انتقاد کرده بلکه باید به دولت کمک کرد تا بتواند باری از روی دوش مردم بردارد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۹    
گلنسا مبارکی" نخستین فرماندار زن دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان لاشار منصوب شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۲    
نمونه های متعددی وجود دارد که دولت آمریکا بانی یک توافق شده ولی مدتی بعد از سوی همان دولت یا دولت بعدی نقض و یا ابطال شده است ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۹    
معیار رسیدن به توافق برای ایران، تحقق منافع ملی است. این اقدامات نمایشی طرف غربی به رهبری آمریکا، یعنی هدر دادن زمان از یک سو و فشار برای تحمیل کردن یک ضرب الاجل ساختگی از طرف دیگر و اجرای این نمایش ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۰    
حجاب دختر تنیس باز ایران مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته و او در واکنش به این مسئله عنوان کرد که حجاب بخشی از وجودش است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۴    
با نزدیک شدن به ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار پیام هایی غارت ثروت ملت ایران توسط خاندان پهلوی را یادآوری و نسبت به آن واکنش نشان دادند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۶    
یک دیپلمات بلندپایه اماراتی بر ادامه دیپلماسی با تهران تاکید کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۲۴    
نماینده دادستان گفت: از کشور های بلژیک و دانمارک می خواهیم به منظور تعهدات مقابله با تروریست و در راستای کنوانسیون ژنو عمل کرده و این افراد را به جمهوری اسلامی تحویل دهند چرا که این افراد از خاک این ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، مصوبات هیات دولت در جهت حمایت از بازار سرمایه است و نرخ خوراک پتروشیمی ها و نرخ سوخت کارخانه ها کاهشو نرخ تسعیر دارایی ارزی شرکت ها نیز اصلاح می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۱    
مؤسس بزرگترین صندوق پوشش ریسک جهان موسوم به بریج واتراسوشیتس پیش بینی کرد که امپراتوری آمریکا در اقتصاد جهان در حال فروپاشی است و چین جایگزین این کشور خواهد شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۰    
رئیس جمهوری سابق آمریکا در آخرین سال ریاست جمهوری خود 93 میلیون دلار در بانک داشته است؛ مبلغ هنگفتی که به میزان چشمگیری کمتر از اعداد و ارقامی است که او درباره دارایی های نقد خود گفته بود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۰۹    
شرکت NSO Group که سازنده جاسوس افزار پگاسوس مورد استفاده برای جاسوسی از روزنامه نگاران و کنشگران است، با شرکت سرمایه گذاری آمریکایی "اینتگریتی پارتنرز| برای فروش دارایی های خود سرگرم مذاکره است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۰۶    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: با تصویب نهایی اعتبار 12 هزار میلیارد تومانی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در مجلس ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۸:۰۳    
در شرایطی که مدیرعامل پرسپولیس در جلسه مربوط به خصوصی سازی حضور داشت، مدعی شد که استعفای سرمربی این باشگاه به دستش نرسیده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۷    
فیلم خروج رئیسی از کرملین پس از دیدار با پوتین که توسط یک خبرگزاری روسی منتشر شده است را ببینید.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۱    
بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی با انتشار این ویدیو نوشت: مورد داشتیم خواننده با مُخ خورده زمین و میکروفن پَرت شده، ولی صدای خواننده مثل بلبل همچنان داره پخش میشه. اصلا هم پلی بک نیست.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۳    
سحر زکریا خبر از حداحافظی با زندگی داد، لحظاتی پیش وی پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد و سپس آن را حذف کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۶    
فاطمه ایرلو گفت: آل سعود از خروج پدر ممانعت کرده و شرط و شروطی مبنی بر مبادله پدرم با فرماندهان سعودی مطرح بود وقتی این مطالب به گوش خانواده رسید همه از جمله مادرم با آن مخالفت کرده و گفتند ما راضی ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۲    
جمعی از طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای خطاب به امیرعبداللهیان اعلام کردند که مذاکره مستقیم ایران و آمریکا برای کشورمان ضرر داشته و منفعتش برای آمریکایی هاست.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۰    
عضو پارلمان اروپا با تاکید بر اینکه مهم ترین وظیفه اروپا رهبری مبارزه برای صلح است، گفت: مذاکرات وین پایان بازی نیست. هر چه قدر هم این توافق لازم باشد، اما بازی تمام نشده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۴    
وزیر خارجه روسیه آمریکایی ها را به سوق دادن اوکراین به سمت تحریک روسیه متهم کرد و گفت واشنگتن و متحدانش تلاش برای مهار روسیه را دوچندان کرده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۴    
المیرا شریفی از واکنش کاربران مجازی نسبت به فراخوان او برای ارسال سوال برای او جهت طرح در گفت و گوی زنده تلویزیونی با رئیسی انتقاد کرد
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۸    
به گفته رحیم زارع حق عائله مندی همسر و فرزند بازنشستگان در بودجه 1401 افزایش یافت.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۴    
یحیی گل محمدی که از مدت ها پیش زمزمه هایی مبنی بر استعفایش از سرمربیگری تیم پرسپولیس مطرح شده بود، پس از عدم تحقق وعده های مدیران باشگاه پرسپولیس، امروز از سمت خود استعفا کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۹    
در پی طرح برخی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران، روابط عمومی این بانک ضمن رد این ادعاها، از پیگیری حقوقی موضوع مطرح شده خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۳    
به نظر می رسد وعده وزیر اقتصاد برای حل شدن مشکل رجیستری تلفن های همراه با عدم همراهی گمرک مواجه شده است و به گفته ستاد مبارزه با قاچاق کالا در عمل اقدام خاصی در این خصوص صورت نگرفته است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۳    
خیار برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است و جالب تر از آن اینکه این گیاه تاریخچه ای عجیب را برای خود به ثبت رسانده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۰    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: من ک سنم نمیکشه اما تا حالا دولتی داشتیم که رئیس دولت چند وقت یه بار بیاد کامل به سوالات و دغدغه های مردم جواب بده؟
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۶    
کارکرد تاریخی الاغ ها در ایران بارکشی و سواری های کوتاه مدت در مناطق کوهستانی است. اما اینکه ناگهان قیمت یک راس الاغ به وسیله نقلیه ای همچون موتور سیکلت برسد، هم جای تعجب دارد و هم قدری طنزآمیز است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۸    
براثر انفجار در بخشی از نیشکر هفت تپه یک کارگر کشته و یک نفر دیگر مجروح شد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت، حضور تماشاگران در دیدار ایران - عراق با حمایت رئیس جمهور شکل گرفت تا جشن صعود به صورت ملی برگزار شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۲    
جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی با توجه به وضعیت تزریق واکسن و تست کرونا خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۳    
با منفی شدن جواب تست کرونای حاج صفی، این بازیکن هم به اردوی تیم ملی اضافه می شود.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۰    
دبیر شورای نگهبان گفت: سفر رئیس جمهور به مناطق سیل زده که چند ساعت بعد از بازگشت از سفر مهم روسیه صورت گرفت، بسیار اقدامی به جا بود و این اقدام که در واقع یک الگوی فعالیت جهادی بود، قابل تحسین است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۴    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: سقط جنین تو آلمان جرم تلقی میشد و جرایم نقدی به اضافه زندان داشت ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۴    
رسانه های محلی متعدد گزارش کرده اند که دولت چین به تازگی درخواست ثبت نشان تجاری پروژه های متاورسی را رد کرده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۲    
جوانان ایرانی موفق شدند به دانش فنی و تولید مهم ترین داروی سرطان سینه که تا پیش از این تنها در اختیار یک شرکت خارجی بود، دست یابند. محصول تولید شده با اثربخشی یکسان تنها نصف قیمت نمونه خارجی است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۲    
فعال توییتری نوشت: منفی شدن بورس ناشی از پیشبینی کنترل تورم است که خبر خوبی برای عموم مردم است. در اقتصادی که رشد نداره مثبت شدن بورس نشانه خطرناکی برای معیشت عموم مردم است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۰    
شایعه استعفا و جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس این روز ها بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد نماینده مهریز و بافق از بی اطلاعی نمایندگان مجلس در خصوص جزییات قراردادهای ایران با چین و روسیه، تاکید کرد: از نظر حقوقی قراردادی بسته نشده است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۸    
بازیکنان تیم پرسپولیس در اعتراض به پرداخت نشدن مبلغ قرارداد خود در تمرین امروز شرکت نکردند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۷    
رافائل نادال از اینکه الهام بخش دختر تنیس باز ایران بوده، بسیار خوشحال است و آن را افتخار بزرگی برای خود می داند.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، کارزار فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران را یک شکست فاحش توصیف کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۷    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه نگاه رقابتی در خودروسازی فدای نگاه حمایتی شده، گفت: تا حرفی درباره انحصار خودروسازی زده می شود ...
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۸    
بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال 1399، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سال، تعداد 23 میلیون نفر یارانه بگیر سه دهک بالای درآمدی را شناسایی کرد اما برای حذف از لیست یارانه بگیران اقدامی نشد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۹    
ستاره سرشناس ورزش مجارستان و المپیک و کسی که مخالف واکسن زدن بود، در اثر ابتلای شدید به کرونا از دنیا رفت.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۰    
ناظر گمرکات استان گیلان گفت: در 10 ماهه نخست امسال صادرات کالا از گیلان به روسیه 18 درصد افزایش یافت.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۷    
یک نماینده مجلس با بیان اینکه باید ساختار اقتصاد را اصلاح کرد گفت:در این شرایط و با در نظر گرفتن اینکه حذف ارز 4200 تومانی مستقیما برمعیشت مردم تاثیر دارد، حذف این ارز بدترین راهکار است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۵    
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده بارش ها در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف است.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۸:۴۸    
وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آخرین رنگبندی کرونایی شهرهای کشور را منتشر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۸:۴۱    
بایدن تایید کرد که قصدی برای انتقال نیروهای آمریکایی و ناتو به اوکراین ندارد و اگر روسیه به اوکراین هجوم آورد، به طور مستقیم ولادیمیر پوتین را تحریم خواهد کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۸:۳۹    
سویه اومیکرون به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان است. در حالی که این سویه لزوماً باعث از دست دادن حس بویایی یا چشایی نمی شود، تشخیص علائم آن برای افراد دشوار است.