سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهت پرس 18 مهر 1401 - jahatpress.ir

جهت پرس 30 اسفند 1399 جهت پرس 29 اسفند 1400 جهت پرس 31 فروردین 1401 جهت پرس 31 اردیبهشت 1401 جهت پرس 31 خرداد 1401 جهت پرس 1 تیر 1401 جهت پرس 1 مرداد 1401 جهت پرس 31 شهریور 1401 جهت پرس 1 آبان 1401 جهت پرس 30 آذر 1401 جهت پرس 1 دی 1401 جهت پرس 30 بهمن 1401 جهت پرس 1 اسفند 1401 جهت پرس 1 مهر 1401 جهت پرس 2 مهر 1401 جهت پرس 3 مهر 1401 جهت پرس 4 مهر 1401 جهت پرس 5 مهر 1401 جهت پرس 6 مهر 1401 جهت پرس 7 مهر 1401 جهت پرس 8 مهر 1401 جهت پرس 9 مهر 1401 جهت پرس 10 مهر 1401 جهت پرس 11 مهر 1401 جهت پرس 12 مهر 1401 جهت پرس 13 مهر 1401 جهت پرس 14 مهر 1401 جهت پرس 15 مهر 1401 جهت پرس 16 مهر 1401 جهت پرس 17 مهر 1401 جهت پرس 18 مهر 1401 جهت پرس 19 مهر 1401 جهت پرس 20 مهر 1401 جهت پرس 21 مهر 1401 جهت پرس 22 مهر 1401 جهت پرس 23 مهر 1401 جهت پرس 24 مهر 1401 جهت پرس 25 مهر 1401 جهت پرس 26 مهر 1401 جهت پرس 27 مهر 1401 جهت پرس 28 مهر 1401 جهت پرس 29 مهر 1401 جهت پرس 30 مهر 1401 
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۹    
براساس آخرین اخبار اصلاحیه آیین نامه واردات خودرو با گذشت 20 روز به تصویب هیئت وزیران رسیده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۱    
دو مقام دولتی اوکراین که خواستند نام شان فاش نشود، در گفت وگو با نشریه فایننشال تایمز اعلام کردند که سربازان این کشور هنگام ورود به شهرهایی که اخیرا از دست نیروهای روسی آزاد شده بود ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۱    
مرکز موسیقی مأوا نماهنگ برای ایران را با صدای مهدی نوروزی منتشر کرد. داود احمدی و حمید بیات کارگردانان این اثر هستند که به تهیه کنندگی حمید مراوندی در مأوا تولید شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۱    
دولت های آلمان و لهستان اعلام کردند که صدور روادید شنگن برای ایرانیان همچنان ادامه خواهد یافت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۰    
بر اثر تیراندازی در یک خانه مسکونی واقع در ایالت کارولینای جنوبی پنج نفر جان خود را از دست دادند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۵    
پیرو اعلام تحریم های خودسرانه و بی اساس انگلیس علیه چند مقام و واحدی از یک نهاد جمهوری اسلامی ایران، سفیر این کشور ساعتی قبل توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۰    
با اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ریکارد ساپینتو 400 میلیون تومان جریمه و دو جلسه محرومیت محکوم شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۵    
معاون اول رئیس جمهور شامگاه امشب (دوشنبه) با حضور در خوابگاه شهید احمدی روشن به گفتگو با دانشجویان گروه های مختلف دانشگاه صنعتی شریف پرداخت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۳    
شب گذشته علی اکبر رائفی پور مهمان برنامه ثریا بود و از صبح امروز موجی از واکنش ها به سخنانی که در این برنامه بیان کرد، آغاز شده است ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۰    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پنج ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح را داریم که برنامه ریزی و تلاش می کنیم که این معوقه را از آبان تا پایان اسفند ماه به صورت ماهانه پرداخت کنیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۹    
دانشجوی عزیز دوره کارشناسی الزهرا! دوست داری تو محیط دانشگاه اعتراض کنی؟! خیلی خب اعتراض کن. بلند میشی دورتادور دانشگاه راه می افتی و شعار میدی، یه قصه اس ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۵    
منابع خبری گزارش داده اند متحدان اوکراین سلاح های کافی برای کمک به اوکراین ندارند و نمی توانند در کوتاه مدت کمبودها را جبران کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۰    
رهبر کره شمالی می گوید دشمنان از یک سو از مذاکره و رابطه حرف می زنند و از سوی دیگر ما را با عملیات های نظامی تهدید می کنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۰    
میراحمدی گفت: پدر مهسا امینی با مدیرکل تأمین اجتماعی کردستان مکاتبه ای داشته و او کارمند این سازمان بوده است و در این نامه به او ابلاغ شده بود که در کردستان خدمت کند و او می گوید دختر من مریض است و ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۵    
بیانات بیستم شهریور 1401 رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار، صبح امروز (1401/7/18) در محل برگزاری این همایش در تهران منتشر شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۵    
خاندوزی از تهیه بسته حمایتی برای جبران لطمات وارده به فعالان اقتصادی ناشی از قطعی اینترنت و محدودیت های هفته های گذشته، خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۵    
صاحب مغازه زعفران فروشی که مشرف به ایستگاه پلیس آتش گرفته بود در خصوص اغتشاشات روز شنبه بازار گفت: اینترنت ما اینجا در بازار قطع است اما روز گذشته تنها چند دقیقه از اینکه درگیری ها شدید شود همسرم ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۳    
شب گذشته گروهی از عناصر ضدانقلاب با حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن خسارت هایی را به ساختمان آن وارد کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۰    
با انتشار فیلم درگیری دو شهروند دوچرخه سوار بازخوردهای منفی متعددی بابت عدم حضور پلیس در صحنه، از سوی کاربران شبکه های اجتماعی ثبت شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۱    
رئیس قوه قضاییه گفت: خطاب به همه جریان ها، جناح های سیاسی، دسته جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۸    
رئیس سازمان وظیفه عمومی از اعطای سه روز مرخصی تشویقی به سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسرکشور به مناسبت روز سرباز خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۵    
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور ناگفته هایی از پرونده مرحوم مهسا امینی را برای نخستین بار اعلام کرد و گفت: اغتشاشگران یک مهسای دیگر را در لرستان کشتند و می خواستند بگویند کار جمهوری اسلامی است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۰    
یکی از کاربران شبکه های اجتماعی از برخورد خوب و جالب نیروهای امنیتی با کودکی که از آن ها ترسیده بود، نوشت: یه بچه از نیروهای امنیتی ترسیده اونا هم سوار موتورش کردن و براش بستنی می خرن!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۰    
میثم مطیعی مداح سرشناس کشورمان در پی اقدامات رسانه ای دشمن در ماجرای اغتشاشات اخیر، به تحلیل تاکتیک رسانه ای آن ها و وظیفه خواص در مواجهه با آن پرداخت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۳    
دشمنان همواره در تلاش اند تا مردم را مصادره کرده و گروه های قلیلی از جامعه را به جای اکثریت جا بزنند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۸    
نوری قزلجه تاکید کرد که باید با آرام شدن شرایط قطعی اینترنت و فیلتر اپلیکیشن های پربازدید برداشته شود چون ادامه این وضعیت به کسب وکارهای داخلی آسیب می زند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۹    
دانشگاه شریف در اطلاعیه ای از آزادی 2 دانشجوی دیگر این دانشگاه که در تجمعات بیرون از دانشگاه بازداشت شده بودند، خبر داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۱    
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که ارتش روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی شهر کی یف، پایتخت اوکراین را هدف قرار داده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۵    
زلفی گل با اشاره به اینکه در ضمن رعایت قوانین باید حرف دانشجویان شنیده شود، گفت: در حادثه دانشگاه شریف شخصاً به دانشگاه رفتم و صحبت های دانشجویان را شنیدم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۵    
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۵    
علیرضا دبیر گفت: اینکه حساب کنیم حسن یزدانی در هر دقیقه چند میلیون درآمد دارد کار درستی نیست.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۱    
بهداد سلیمی گفت: کمیسیون ورزشکاران اهمیت بالایی دارد و با کسب آراء آن به دنبال دفاع از حقوق ایران هستم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۰    
سایت سان انگلیس مدعی شد که آرسنال پس از جام جهانی برای خرید ستاره کشورمان از باشگاه پورتو اقدام خواهد کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۸    
اسامی 16 تیم راه یافته به مرحله نهایی جام ملت های زیر 17 سال آسیا 2023 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۵    
روئسای دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا به دنبال راه اندازی مجدد پروژه سوپرلیگ فوتبال هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۵    
یکی از دغدغه های کاربران فعال اپل واچ، خالی شدن شارژ دستگاهشان است که در این مطلب به راهکارهایی برای دوام بیشتر آن اشاره شده است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۸    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب ادعای مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیمای مسافری گفت: گزارش تأیید شده ای در این باره نداریم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۰    
سرلشکر سلامی خطاب به دشمنان آشوب طلب گفت: با همین جوانانی که فریب شما را خورده اند به سراغ شما خواهیم آمد. ما با همین جوانان انتقام خواهیم گرفت، مراقب رفتارتان باشید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۵    
شهرک نشینان صهیونیسیتی با یورش به مسجدی در شهر الخلیل، اقدام به پاره کردن و آتش زدن نسخه های قرآن کریم، کردند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۱    
دو شرکت فناوری آمریکایی به نام های اپیک گیمز و مچ گروپ، اتهامات تازه ای را به علت انحصارطلبی تجاری بر علیه گوگل مطرح کرده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۰    
به گفته منابع پارلمانی و صنایع دفاعی آلمان، ارتش این کشور (بوندس وهر) مهمات کافی برای تنها یک یا دو روز جنگ دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۶    
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس برای ادامه حضور در این تیم با دو مشکل روبرو است.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۵    
سردار قاسم رضایی با بیان اینکه اکثر افرادی که در اغتشاشات به خیابان می آیند تماشاچی هستند، گفت: برخی از این افراد مزدور و تروریست هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۸    
طغیانی توضیحاتی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری ارائه داد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۳    
ترند شدن رباتیک یک هشتگ یا موضوع در رسانه اجتماعی توییتر امری دست نیافتنی و ناممکن نیست!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۱    
بحران اخیر به ما نشان داد که چقدر به عقلانیت و نیروی فرهنگی نیازمندیم؛ عقلانیتی فرصت محور، اهل رفق و مدارا، صبور، با چتری گسترده، اهل گفتگو و دغدغه مند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۵    
کنعانی گفت: در برابر هرگونه تلاش طرف ها مشخصا غرب و آمریکا برای اعمال تحریم های جدید و فشار به منظور امتیازخواهی و باج خواهی دولت ایران با قاطعیت ایستادگی می کند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۸    
در مدت اغتشاشات برپا شده در سطح کشور شبکه های معاند با نشر تصاویر دروغ و گاها وارونه نشان دادن حقیقت سعی در تخریب پلیس داشتند اما این مدت برخورد متفاوتی از پلیس در جامعه وجود داشت.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۵    
یک کاربر توییتر نوشت: براندازها شروع کرده اند که پشت سر شروین حاجی پور یک مرد کلاهدار امنیتی نشسته و معلوم است ویدئو تحت فشار ضبط شده است!
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۵    
محمد هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف در اظهار نظری جنجالی گفت: اگر رانندگان تاکسی بدانند با سوار کردن فرد بی حجاب جریمه می شوند دیگر افراد بی حجاب را سوار نمی کنند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۵    
عملکرد 5 رسانه ضد انقلاب و صفحات مجازی آنها نشان می دهد این رسانه ها در 25 روز گذشته مجموعا بیش از 17 هزار دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده اند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۸    
مشکل پاسپورت علی دایی و همایون شجریان که پیشتر اعلام شده بود از سوی مراجع ذی صلاح توقیف شده ، برطرف شد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۳    
بیانیه ای ناظر به اعتراضات هفته های اخیر از جانب 5 اقتصاددان موسوم به اقتصاددانان مشهور ارائه شده است که در این گزارش نکات پیرامون این بیاننیه را بررسی میکنیم.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۳    
رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار و جمعی از مادران شهدای ورزشکار فرمودند: پایبندی ورزشکاران به مسائل دینی و فعالیت جهادی تأثیر معنوی و اجتماعی زیادی دارد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۰    
مجله نیچر در اردیبهشت 84 نوشته بود با تحریم و آشوب مقابل مرجعیت علمی ایران را بگیرید.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۵    
از ابتدای اغتشاشات تا روز شنبه، 24 نفر از اعضای بسیج و نیروهای انتظامی در جریان حفاظت از امنیت ایران به شهادت رسیدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۵    
سردار کرمی از استفاده از انواع دوربین ها برای کنترل و پایش صحنه های عملیاتی خبر داد و گفت: اغتشاشگران در تیررس ریز پرنده ها هستند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۱    
دولت انگلیس 1300 هوادار فوتبال خود را به جام جهانی قطر ممنوع الورود کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۸    
طی سال های گذشته، مسئولان، پژوهشگران، فعالان و بازیگران حوزه فناوری اطلاعات به کرات در مورد پلتفرم های ایرانی چه در حوزه پیام رسان و چه در حوزه شبکه های اجتماعی سخن گفته اند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۰    
برآورد می شود که حدود یک سوم حساب های کاربری توییتر را ربات ها می گردانند؛ برنامه های خودکاری که با حساب های جعلی و البته در ازای پول درپی جریان سازی در عرصه های مختلف هستند ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۶    
خودروی حامل فرمانده سپاه خوی تصادف کرد و دو نفر از همراهان وی شهید شدند.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۵    
رسانه های غربی و خارجی بیش از اندازه روی ایران تمرکز کرده اند. اما نکته اینجاست که رسانه ها و تحریریه های فارسی زبان از اینترنشنال که منتسب به عربستان سعودی است تا شبکه من و تو و بی بی سی در لندن ...
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۸:۲۸    
رهبر کره شمالی در سخنانی گفت که پیونگ یانگ به هیچ وجه تسلیحات هسته ای خود را کنار نمی نهد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۸:۲۰    
درحالیکه روزنامه نیویورک تایمز از قول مقامات اوکراینی گزارش داده بود که انفجار پل کریمه کار اوکراین است، سخنگوی ریاست جمهوری این کشور هرگونه دست داشتن کی یف در این انفجار را رد کرد.
جهت پرس   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۰    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعتراض به عنوان یک اصل پذیرفته شده در این نظام، موجه و دارای جایگاه است اما اغتشاش پذیرفتنی نیست و کسانی که ساختار شکنی می کنند باید خودشان را برای محاکمه آماده ...