دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۶:۳۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 25 اردیبهشت 1396 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 31 فروردین 1396 جام نیوز 31 خرداد 1396 جام نیوز 31 تیر 1396 جام نیوز 31 مرداد 1396 جام نیوز 31 شهریور 1396 جام نیوز 30 مهر 1396 جام نیوز 30 آبان 1396 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 1 اردیبهشت 1396 جام نیوز 2 اردیبهشت 1396 جام نیوز 3 اردیبهشت 1396 جام نیوز 4 اردیبهشت 1396 جام نیوز 5 اردیبهشت 1396 جام نیوز 6 اردیبهشت 1396 جام نیوز 7 اردیبهشت 1396 جام نیوز 8 اردیبهشت 1396 جام نیوز 9 اردیبهشت 1396 جام نیوز 10 اردیبهشت 1396 جام نیوز 11 اردیبهشت 1396 جام نیوز 12 اردیبهشت 1396 جام نیوز 13 اردیبهشت 1396 جام نیوز 14 اردیبهشت 1396 جام نیوز 15 اردیبهشت 1396 جام نیوز 16 اردیبهشت 1396 جام نیوز 17 اردیبهشت 1396 جام نیوز 18 اردیبهشت 1396 جام نیوز 19 اردیبهشت 1396 جام نیوز 20 اردیبهشت 1396 جام نیوز 21 اردیبهشت 1396 جام نیوز 22 اردیبهشت 1396 جام نیوز 23 اردیبهشت 1396 جام نیوز 24 اردیبهشت 1396 جام نیوز 25 اردیبهشت 1396 جام نیوز 26 اردیبهشت 1396 جام نیوز 27 اردیبهشت 1396 جام نیوز 28 اردیبهشت 1396 جام نیوز 29 اردیبهشت 1396 جام نیوز 30 اردیبهشت 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۷:۲۰    
یک عضو هیئت علمی گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بد قرار گرفتن زانو، چهار زانو نشستن، دو زانو نشستن و جهش های ناگهانی، به استخوان کشکک و دیوارهای غضروف فشار می آورد
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۷:۱۵    
چای سبز را به دلیل داشتن موادی مانند کاتچین ضدسرطان و آنتی اکسیدان دارای خواص دارویی مفید می دانند، که نسبت به آنتی اکسیدان های معروفی چون ویتامین های C و E بسیار قوی تر عمل می کند
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۷:۰۱    
داشتن خانه ای خوشبو یکی از اصول یک زندگی سالم و سرشار از انرژی مثبت است. به راحتی با انجام چند کار ساده می توانید خانه ای خوشبو و سرشار از انرژیمثبت داشته باشید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۲    
این افسر پلیس در عملی تحسین برانگیز به پیرمرد ناتوانی که قصد داشت از عرض خیابان عبور کند کمک کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۴    
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۲۵    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، اکثر افراد در سراسر دنیا از خستگی مزمن رنج می برند و حتی با ساعت ها خوابیدن و استراحت بازهم این خستگی تمامی ندارد ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۰۳    
بهزاد خداویسی بازیگر 52 ساله کشورمان می باشد, در ادامه عکسی از بهزاد خداویسی و همسرش را مشاهده خواهید کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۶    
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۵    
به گزارش سرویس جام نیوز ، سلفی عمار تفتی در پشت صحنه مجموعه "پرواز در ارتفاع صفر"، سریالی جدید ساخته عبدالحسن برزیده که در مرحله فیلمبرداری است. 2024
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۶    
بازیگر سریال زیر تیغ گفت: دلیل دیگری که کم کاری من و امثال من اتفاق می افتد اختلاف و فاصله زیادی است که بین نسل ما و نسل جدید افتاده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۲۱    
دومین آخر هفته تابستان سینمایی در آمریکای شمالی با شکست تجاری فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر تولید شرکت های برادران وارنر و ویلیج ردشاو همراه بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۱۰    
حضور مدیران ارشد دو شرکت سیتروئن و سایپا، شرکت سایپا سیتروئن در ایران به صورت رسمی ثبت و به صورت عملیاتی فعالیت خود را آغاز کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۶:۵۹    
کیا اپتیمای هیبریدی بزودی وارد ایران می شود و حدود قیمت آن 180 میلیون تومان خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۵:۳۷    
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۲    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با ارسال پیامک به برخی شهروندان که قبلا یارانه شان قطع شده بود، از وصل شدن مجدد یارانه آنها خبرداد!
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۷    
معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: صبح امروز یک کارگر در حومه مشهد بر اثر سقوط در دستگاه خشت زنی کوره آجرپزی جان خود را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: شب گذشته مردی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب همسر خود را با چاقو به قتل رسانده و هم اکنون متواری است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۳    
بر اثر تصادف سواری پژو با تریلی در سه راهی ایواوغلی خوی شش نفر جان باختند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۴    
دو فرد ایرانی به اتهام قتل یک عضو خاندان حاکم کویت، راننده و خدمتکار اندونزیایی وی و سرقت 350 هزار دینار کویت (تقریبا 33 میلیارد ریال) به اعدام محکوم شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۳    
فرزند شهید عراقی در نامه ای سرگشاده به حسن روحانی اظهارات اخیر وی را زیر سؤال بردن عمر انقلاب اسلامی دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۸    
مکرون جوان ترین رئیس جمهور فرانسه قدرت را تحویل گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۱    
سربازهای پرسپولیس همچنان امیدوار بازگشت به جمع قرمزها هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۵    
سردار قالیباف، اگر تا دیروز یک مدیر جهادی و خدمتگزار در فرماندهی نیروی انتظامی و مدیریت کلان شهر تهران بود امروز ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۷    
سرپرست پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخ پوشان در خصوص آخرین وضعیت سروش رفیعی صحبت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۷    
شهرام شب پره، در کنسرت مالزی مورد ضرب وشتم چند ایرانی قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۰    
به بهانه روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی که روز زبان فارسی در تقویم نامگذاری شده، نگاهی به نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با زبان فارسی کرده ایم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۴    
نویسنده و نظریه پرداز ایرانی در زمینه موسیقی بر اثر ایست قلبی درگذشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
عضو شورای شهر تهران در پیامی خطاب به قالیباف گفت: اجر اقدام انقلابی و وحدت آفرین امروز شما در محضر ملت اقدامی ایثارگرانه و در پیشگاه خداوند متعال اجر مجاهدین خواهد داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۵    
معاون وزیر امور خارجه کویت با اعلام اینکه گفتگو اساس رفع اختلافات کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با ایران است نسبت به پیشرفت این گفتگو ابراز امیدواری کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۰    
حجت الله عدالت پناه گفت: ما به سراغ مطالعات دقیق رفتیم تا بفهمیم آیا معترضان در بخش های مختلف حرف حق می زنند یا نه؛ چرا در این برخوردها حکم های یک طرفه صادر شده، آن هم بر علیه کارگران و قشر محروم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۶    
جلیلی خطاب به نامزدهای دولت گفت: کسی که امروز دارد به عقب بر می گردد شما هستید، با یک شعار به عقب بر نمی گردیم، مشکل حل نمی شود؛ امروز اگر مشکل بیکاری و رکود اقتصادی بیشتر شده یعنی رو به جلو رفته اید؟
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۸    
یک خبرگزاری آمریکایی در گزارشی نوشت که کناره گیری قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری ایران کار را برای روحانی دشوار می کند و انتخاب مجدد روحانی امر بدیهی نخواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۸    
سحر قریشی با تکذیب حمایتش از روحانی گفت: هیچگونه حمایتی از جریان ها، رنگ ها و جناح خاصی نداشته و در کنار تمامی اقشار جامعه و علی الخصوص قشر مستضعف و عشایر زحمتکش خواهم ایستاد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۳    
خواهر شهید محمدجواد باهنر در کرمان از حمایت کامل خانواده شهید باهنر در کرمان از حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۳    
"قالیباف به نفع رئیسی از رقابت انتخاباتی کناره گیری کرد و با این اقدام شانس پیروزی محافظه کاران در مقابل اصلاح طلبان بیشتر شد."
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۲    
محمدحسین لطیفی کارگردان سریال سر دلبران در نقش کوتاهی در این سریال ایفای نقش می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۷    
بازیگر عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به اینکه تعداد بازیگرهایی با رقم های نجومی، انگشت شمار است، از فراموش شدن و بی لطفی بسیاری از افراد سخن گفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۷    
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۷    
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در حدیثی فرمودند : هر گاه مسلمانی مریض می شود گناهانش مانند برگ درختان فرو می ریزد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۰۲    
فردی پس از آنکه محتویات یک آبمیوه صنعتی را نوشید متوجه موجودی عجیب در پاکت آبمیوه شد و تصاویر آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۳۶    
محسن تنابنده و مهدی پاکدل از سخنان ابوالقاسم طالبی در همایش حامیان رییسی انتقاد کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۳۰    
جزئیات بیشتری از حمله اشرار مسلح به کلانتری 22 اهواز و شهادت دو مامور پلیس اعلام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۳۰    
پانته آ بهرام در واکنش به صحبت های یکی از کاندیداها که مردم ایران را بدبخت خطاب کرده بود, حرف های ناگفته ای از گذشته و زندگی خصوصی اش را بیان کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۳۰    
جایگاه پرچم ها، تجهیزات ویژه وسایل امنیتی و ترکیبات طلایی روی چرخ ها و درون کابین از ویژگی های خودروی مکرون محسوب می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۳۰    
علاقمندان به خودروهای کلاسیک می توانند اتومبیل های مورد علاقه خود را از هفت میلیون تا 60 میلیون تومان بیابند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۳۰    
در حالی که تا مرحله هفتاد و چهارم هدفمندی یارانه ها هر فرد 3 میلیون و 367 هزار تومان یارانه از دولت دریافت کرده است که از ابتدای این طرح که از سال 89 آغاز شده 5 میلیون نفر از لیست دریافت یارانه حذف ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۵    
مالیات بر درامد اجاره املاک، مالیاتی است که از بابت اجاره انواع املاک از قبیل زمین و ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و اداری اخذ می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۵    
در این خبر سعی داریم تا شمارا با پرفروش ترین گوشی های سال 2017 آشنا کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۵    
مشترکین تلفن ثابت می توانند هزینه کارکرد تلفن و ریز مکالمات خود را از پانزدهم ماه های فرد سال از طریق سامانه های 1818 و 2000 دریافت کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۰    
پژو 206 یکی از محبوب ترین خودروهای کشور در سال های گذشته بوده است. خودرویی که روزگاری لوکس بود و حالا به یک خودروی معمولی بدل شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۰    
پرسه زنی های کثیف یک زن در واگن زنانه مترو هویت واقعی او را افشا کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۰    
سرور جباروف وعده بازگشت به استقلال را داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۱۴    
متقاضیان باید برای اجاره ماهانه خودروی پورشه پانامرا 65 میلیون تومان، مرسدس بنز اس 55 میلیون تومان و ب ام و سری ایکس 55 میلیون تومان پرداخت کنند!
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۱۴    
کم هستند افرادی که اعتماد به نفس و توانایی آن را داشته باشند که از ایده های کوچک و ناب کسب درآمد کنند؛ آن هم درآمدهای میلیونی...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۱۴    
برای اجاره یک واحد آپارتمان 40 متری با عمر 16 سال در محدوده مجیدیه باید 22 میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره پرداخت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۱۰    
دختری در توطئه 7 مرد شیطان صفت پس از تجاوز به قتل رسید و جسدش غذای سگهای گرسنه شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۱۰    
مدیریت هزینه ها یکی ازمهمترین مؤلفه ها در عرصه اقتصادی محسوب می شود، امری که نظام خانواده و مخارج آن نیز از این قاعده مستثنی نیست ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۰۶    
شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی برند میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، فروش ویژه بهاره میتسوبیشی میراژ 2017 را آغاز کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۰۴    
اطلس خودرو، نماینده رسمی کیا موتورز کره جنوبی در ایران در ادامه روند توسعه محصولات خود، فروش کیا کارنز را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری آغاز کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۰۴    
هانیه غلامی بازیگر 23 ساله کشورمان عکس هایی از مراسم عقد خود را به همراه همسرش منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۶:۴۸    
شهنام شهابی بازیگر 35 ساله کشورمان ازدواج کرده است که عکس هایی از مراسم ازدواج این بازیگر منتشر شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۶:۴۳    
عکس هایی از چهره پریچهر مشرفی بازیگر 30 ساله کشورمان که این روزها در سریال عاشقانه به هنرنمایی پرداخته است را در ادامه مشاهده می کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۶:۳۷    
براساس خبرهای منتشر شده گوشی Note 8 سامسونگ با دوربین دوتایی تولید و عرضه خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۶:۳۳    
عکس جدیدی از مهناز افشار بازیگر 39 ساله کشورمان و همسرش منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۶:۳۳    
ملکه الیزابت دوم از مصونیت قضایی کامل برخوردار است؟ شاعری دارد که تنها برای او شعر می گوید؟ یا مالک تمامی مرغابی هاست و می تواند کل کابینه استرالیا را برکنار کند؟
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۶:۱۲    
شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید امشب در میان خبرنگاران در خصوص موضوعات مختلف و بخصوص رویه دولت ترامپ در قبال سوریه سخن گفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۶:۰۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، انصراف قالیباف را نشانه "پایان تفرقه" در جبهه انقلاب اسلامی دانست.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۶:۰۱    
"اسحاق جهانگیری یکی از 6 داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فردا سه شنبه به نفع حجت الاسلام حسن روحانی از ادامه رقابت ها کناره گیری می کند."
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۵:۰۴    
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، روزنامه پیروزی خبر خوبی به هواداران پرسپولیس داده و نوشته عالیشاه و نوراللهی به زودی به این تیم بر می گردند . ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۴۶    
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، همشهری ورزشی نوشته داریوش شجاعیان در خانه خلیل زاده و رفیعی ساکن شده که این نشان می دهد او به پرسپولیس نزدیک تر از استقلال است . ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۴    
پسر بزرگ دیوید بکهام در فرش قرمز فیلم شاه آرتور همراه پدرش بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰    
به نظر می رسد خبرهای خوش نقل و انتقالاتی همچنان در اردوگاه پرسپولیس سر زبان ها خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۵    
بزرگترهای ما یادشان می آید و ما جوان ترها هم کم و بیش شنیده ایم قصه معروف شب عملیات و میدان مین و معبری که هنوز باز نشده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۶    
سرمربی استقلال هافبک ازبک تیمش را در صورت نیامدن به تمرینات تهدید کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۴    
کارشناسان معتقدند که در این سال ها حمایت هدفمندی از صنایع نشده و اغلب سیاست های اجرا شده تا بحال، مانند تزریق نقدینگی یک نسخه زودگذر به حساب آمده، اما راهکار اساسی و درستی نبود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۴    
منابع هندی گفتند ایران از هند خواسته تا همه گازی تولیدی این کشور از بلوک فرزاد ب را به قیمتی معادل قیمتی که هند در قالب یک قرارداد بلند مدت خرید ال ان جی با قطر می پردازد، خریداری نماید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۵۹    
بازیکن قهرمان لیگ وارد مذاکره جدی با استقلال شده است و با توجه به پایان قراردادش بعید نیست پیراهن آبی را بر تن کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۴۳    
شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالتی که از سوی بانکها به تایید نرسیده باشد، به شماره های تلفن همراه معرفی شده از سوی مشمولان ارسال می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۹    
سرمربی کروات زردپوشان اصفهانی قصد مذاکره با هافبک استقلال تهران را دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۷    
یک کارشناس ارشد اقتصادی با بیان اینکه بخش واقعی اقتصاد رشدی حدود 1.5 درصد داشته است، گفت: نگاه تیم اقتصادی دولت برون گرا و به امید سرمایه گذاری خارجی هاست.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۲    
مدیرعامل شرکت تعاونی کارخانجات خوراک دام و طیور گفت: صنعت خوراک دام و طیور با مشکلات فراوانی روبرو است که همین امر تعطیلی و ورشکستگی واحد ها را به دنبال دارد.