دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۵:۱۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 26 اردیبهشت 1396 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 31 فروردین 1396 جام نیوز 31 خرداد 1396 جام نیوز 31 تیر 1396 جام نیوز 31 مرداد 1396 جام نیوز 31 شهریور 1396 جام نیوز 30 مهر 1396 جام نیوز 30 آبان 1396 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 1 اردیبهشت 1396 جام نیوز 2 اردیبهشت 1396 جام نیوز 3 اردیبهشت 1396 جام نیوز 4 اردیبهشت 1396 جام نیوز 5 اردیبهشت 1396 جام نیوز 6 اردیبهشت 1396 جام نیوز 7 اردیبهشت 1396 جام نیوز 8 اردیبهشت 1396 جام نیوز 9 اردیبهشت 1396 جام نیوز 10 اردیبهشت 1396 جام نیوز 11 اردیبهشت 1396 جام نیوز 12 اردیبهشت 1396 جام نیوز 13 اردیبهشت 1396 جام نیوز 14 اردیبهشت 1396 جام نیوز 15 اردیبهشت 1396 جام نیوز 16 اردیبهشت 1396 جام نیوز 17 اردیبهشت 1396 جام نیوز 18 اردیبهشت 1396 جام نیوز 19 اردیبهشت 1396 جام نیوز 20 اردیبهشت 1396 جام نیوز 21 اردیبهشت 1396 جام نیوز 22 اردیبهشت 1396 جام نیوز 23 اردیبهشت 1396 جام نیوز 24 اردیبهشت 1396 جام نیوز 25 اردیبهشت 1396 جام نیوز 26 اردیبهشت 1396 جام نیوز 27 اردیبهشت 1396 جام نیوز 28 اردیبهشت 1396 جام نیوز 29 اردیبهشت 1396 جام نیوز 30 اردیبهشت 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۴    
کامیابی نیا دیدار برابر لخویا را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
ماهایا پطروسیان صفحه اینستاگرام خود را به تصویری از حیوان خانگی اش اختصاص داد
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۴    
ساکنین ایستگاه بین المللی فضایی همه ساله تصاویری دیدنی از زمین را منتشر می کنند که هر یک از آن ها زیبایی های خاص خودش را دارد درست همانند عکسی که فضانورد فرانسوی از نورانی ترین کشور دنیا منتشر کرده ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۶    
در این جشن ده ها مار زنده را بر روی سر مجسمه سان دومنیکو یکی از قدیسان مسیحی که به دور کردن مارهای سمی از شهر کوکولو شهرت داشت می گذارند و در نقاط مختلف این شهر می گردانند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۷    
محققان با تولید یک فیبر مخصوص می توانند به فعل و انفعالات درون سلول ها گوش دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۳۵    
جلوگیری از چاقی راحت تر از لاغر شدن و کاهش وزن است. در اینجا خاص ترین میوه هایی که مصرف آنها به طور روزانه، منجر به پیشگیری از چاقی می شود، بیشتر معرفی شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۲۹    
کاهش استرس شغلی در محیط های کاری می تواند بازدهی کارمندان را بالاتر برده و شور و نشاطی برای انجام کارها در آن ایجاد کنید. با ما همراه شوید تا شما را با روش هایی برای کاهش استرس کاری آسنا کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۲۵    
گروه خودروسازی ایران خودرو در نظر دارد دور دوم پیش فروش خودروی جدید دنا پلاس را به تعداد بسیار محدود آغاز نماید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۱۳    
تیپ و لباس پوشیدن بسیار نامناسب پادشاه تایلند در مونیخ آلمان سوژه رسانه ها شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۰۸    
اگر قصد دارید که تعداد لایک ها پست خود را افزایش دهید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۵:۰۲    
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز به نقل از العالم، هواداران روحانی در چهارمحال و بختیاری محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را غافلگیر کردند. ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۳    
شایع ترین عارضه گوارشی در ایران رفلاکس (بازگشت غذا به مری) است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۱    
باشگاه استقلال به زودی مذاکرات خود را با مهاجم تیمش رسما آغاز خواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۰۶    
اولین هواپیمای ATR فرانسوی در مهرآباد فرود آمد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۴    
یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز نمی داند تکلیفش برای ادامه فعالیت در این تیم چه خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۶    
پاورز بوث، مردی که به خاطر مجموعه ای از نقش آفرینی های به یادماندنی در تئاتر، سینما و تلویزیون از جمله دد وود و نیکسون شناخته می شد، در 68 سالگی به دلایل طبیعی چشم از جهان فروبست.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۵    
رهبران مسلمانان آمریکا در لاس وگاس بیلبوردهایی در این شهر نصب کرده اند که به رانندگان یادآوری می کند که مسلمانان نقش مهمی در این کشور دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۸    
نماینده مقام معظم رهبری برای بازدید از مناطق زلزله زده وارد بجنورد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۹    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: نداشتن روحیه اشرافیگری و تکبر و جاه طلبی سیاسی و اعتقاد و تلاش در راستای حفظ استقلال و امنیت ملی ایران از مهمترین شاخص های انتخاب اصلح است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۷    
در آخرین روز تبلیغات ریاست جمهوری، دو نامزد اصلی انتخابات، در اوج ماراتن تبلیغات در مشهد برنامه خواهند داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۴    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل زنان را قربانیان اصلی بحران های اخیر خاورمیانه و تحریم های ظالمانه خواند و گفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه رکودی که امروز در کشور حاکم است در دوران جنگ هم وجود نداشته است، گفت: هیچ زمانی به انداره 4 سال اخیر مردم گرفتار نبودند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۲۴    
امام صادق علیه السلام درحدیثی پاداش کسی که فسخ معامله ای را بپذیرد بیان نمودند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۱۹    
علی ضیاء در فرمول یک با سیدجواد هاشمی درباره نامه تندی که خطاب به جواد نکونام نوشته، گفتگو کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۱۷    
بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون وسینما با بیان ناگفته هایی از روزهای بیماری خود ، گفت: حضور در رادیو به من انرژی و سلامتی می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۰۸    
پروانه معصومی درباره ی لزوم مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: هر جا که باشیم اول اینکه حقمان است انتخاب کنیم و رأی بدهیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۴۷    
برانکو به خاطر محدودیت فهرست بزرگسالان پرسپولیس مجبور است برای بر طرف کردن کمبودهای تیمش به دنبال بازیکن زیر 23 سال باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۶    
کادیلاک اسکالید پلاتینیوم 2017 .
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۳    
پزشکان معتقدند انجام برخی اقدامات می تواند تا حدودی در پیشگیری از ام اس موثر باشد. این اقدامات بسیار ساده هستند، آنقدر ساده که شاید کمتر کسی به آنها توجه کرده باشد
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۰    
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی از دولت یازدهم به عنوان ناجی این شرکت از ورشکستگی حتمی یاد کرد و گفت : بدون شک اگر در سال 92 دولت تدبیر و امید روی کار نمی آمد شرکت پست ورشکسته می شد .
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۲۸    
قیمت بلیت هواپیما زاگرش مشهد به تهران 310 هزار تومان است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۲۸    
احسان بیگلری سازنده فیلم برادرم خسرو برای اولین بار در سینمای ایران با نگرش و روندی متفاوت داستان فردی که دچار اختلال دوقطبی ست را روایت می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۲۷    
شاسی بلند های ارزان قیمت همان هایی که فقط و فقط جثه بزرگ دارند اما در شرایط سخت همچون سواری بوده و حتی از پس جاده های لغزنده هم بر نمی آیند چه برسد به جاده های ناهموار ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۲۰    
چندروز مانده به پایان عمر رسمی دولت یازدهم،کمیسیون هماهنگی ادارات رفاه بانکها تصمیم گرفته برای مساعدت با کارمندان بانکها، تمام وام های خرید، جعاله و مرابحه ضروری را به روش پلکانی تقسیط کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۱۶    
مدیرکل نظارت بر بانک های بانک مرکزی با بیان پیشینه ای از دلایل بروز مشکلات مربوط به موسسه کاسپین، از جدیت و فشار این بانک برای تعیین تکلیف تعاونی های منحله و رفع مشکلات سپرده گذاران خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۱۵    
طالبی یکی از میوه هایی است که برای روزهای گرم سال بسیار لذیذ است به شرطی که شیرین باشد. با این ترفندها طالبی شیرین را تشخیص دهید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۱۵    
سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: افرادی که قصد شرکت در انتخابات دارند اما بنا بر دلایلی شناسنامه آنها مفقود ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۱۵    
کشور بزرگ چین، این روزها به یکی از قطب های صنعت دنیا تبدیل شده است؛ قطبی که از نظر حجم تولید محصولات، خارق العاده عمل کرده ولی تجربه نشان داده است ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۱۴    
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، همشهری ورزشی نوشته طارمی و سروش رفیعی قصد جدایی از پرسپولیس و لژیونر شدن دارند و برانکو هم با جدایی آن ها مخالفتی ندارد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۱۴    
قیمت خودروهای داخلی در بازار را در اینجا مشاهده کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۱۰    
قصد داریم به بررسی شباهت و تفاوت های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بپردازیم, در ادامه با ما همراه باشید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۰۶    
مراسم تحویل 4 فروند هواپیمای ATR72 با حضور فرهاد پرورش مدیر عامل هما در تولوز فرانسه برگزار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۰۶    
شرکت خودروسازی مدیران خودرو که محصولات شرکت چری را در ایران تولید می نماید اخیرا محصولات آتی خود را که با دو برند چری و ام وی ام تولید خواهند شد برای تست بلند مدت جاده ایی در شرایط گوناگون آماده ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۰۶    
شاگرد علی دایی در نفت تهران برای پیوستن به پرسپولیس به برانکو پیشنهاد شده و قرار است سرمربی کروات در خصوص جذب این بازیکن نظر نهایی را اعلام کند
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۰۴    
این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی در خودروی اسپورت ساندرو هماهنگ شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۶:۵۰    
لیلا برخورداری بازیگر کشورمان در جشن تولد 39 سالگی اش, عکسی از دوران نوزادی خود را منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۶:۴۴    
افراد معروف زیادی هستند که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند و شاید شما از این ارتباط فامیلی بین این افراد تعجب کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۶:۳۹    
سحر ولدبیگی بازیگر کشورمان با انتشار عکس و متنی درباره همسرش نیما فلاح, صفحه شخصی اش را بروز کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۶:۰۷    
دو روز مانده به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران(29اردیبهشت)، رقابت های انتخاباتی با آرایش های جدید سیاسی، تشدید و توجه رسانه های بین المللی به این انتخابات و نتیجه آن بیشتر شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۶:۰۳    
رسانه های کویتی با ارائه بازتاب گسترده ای از فعالیت های بی وقفه و پر شور انتخاباتی در ایران نوشتند : با نزدیک شدن به روز رای گیری فضای رقابت حساس و نفس گیری میان رقبای انتخاباتی در ایران ایجاد شده ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۵:۲۵    
واچولاگاست اعلام کرد هک کردن حساب های کاربری عناصر داعش راحت تر از چیزی است که فکر می کنید. به راحتی می توان در کمتر از یک دقیقه بیش از 250 حساب را از دسترس خارج کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۵:۱۱    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که به واشنگتن سفر کرده در کاخ سفید با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیدار و گفتگو کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۵:۰۵    
اسرائیل یکی از مهم ترین متحدان و گردآورندگان اطلاعات خاورمیانه برای آمریکا است و اطلاعات لو رفته ممکن است به ایران هم درز پیدا کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۵:۰۳    
ما این توان را برای خود حفظ کردیم که اگر به اختلافی برخوردیم، بدون مانع شدن شورای امنیت سازمان ملل و وتو، همه تحریم ها را از جانب خودمان برگردانیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۴:۵۲    
"به همه استانداران گفته ام فردا به تهران بیایند تا نظرات شورای نگهبان و وزارت کشور را جویا شوند. ما به هیچ وجه برای اعلام نتایج صحت و دقت را فدای زمان نمی کنیم."
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۴    
امروز نیاز به کار و تلاش داریم و برنامه نوشتن مشکلی را حل نمی کند، بلکه وقت اقدام و عمل است
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۰    
باشگاه گلاسکورنجرز یکی از دو باشگاه مشهور اسکاتلند است که در سال 1873 تأسیس شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۴    
هافبک استقلال: هرگز فکر نمی کردم به خاطر یک مصدومیت مجبور شوم یک سال بیرون از میادین باشم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۴    
سرپرست اورژانس کشور از انفجار مخزن اسید در منطقه کمال شهر کرج خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 5 نفر مصدوم شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۴    
افسر وظیفه شناس پلیس راه قوچان حین انجام وظیفه در پی بی توجهی راننده کامیونت جان خود را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در بیش از 10 استان کشور خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۹    
در این سال ها تنها نبوده ام و با مختار و حرف هایش زندگی می کنم، حتی پسرم می گوید مادر من هم با پدر زندگی می کنم چون آن قدر از پدر برایمان گفته ای که انگار پیش ماست.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۸    
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز ، آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه گیشا تهران طی اردیبهشت ماه 96است ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۲    
علیرضا منصوریان برای تقویت خط حمله تیمش دو گزینه طلایی را مدنظر دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۹    
ماه ها از آغاز پرداخت متمم 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر به 390 هزار واحد این طرح می گذرد و تازه ترین خبرها حاکی از این است که بانک مسکن در اجرای این متمم ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۷    
قبل از این که حمیدرضا به جبهه برود در محلمان هر شخصی که شهید می شد، وی حجله ای به شکل گل لاله درست می کرد و سر کوچه شهید می گذاشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۶    
همایش بزرگ هواداران سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر سه شنبه بیست و ششم اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزارشد ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۶    
مهدی طارمی همچنان چند پیشنهاد خارجی دارد و البته باتوجه به اتفاق های فصل گذشته ترجیح می دهد که در این مورد صحبتی انجام ندهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۵    
سرمربی استقلال بعد از نا امیدی از جذب ماشاریپوف به دنبال جذب ماخارادزه از لوکوموتیو است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۰    
اسپوتنیک؛ 512
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۵    
تصویر مربوط به بعدازظهر گرم سه شنبه 26 اردیبهشت 96 در مسیر مصلای بزرگ تهران است. حامیان حجت الاسلام رئیسی سه روز مانده به انتخابات، همایش شکوهمندی را در پایتخت برگزار کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۵    
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گزارش تصویری از نظامیان زن منتشر کرده که در ارتش های منطقه خدمت می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی عقیده دارد فوتبال نقطه پایان ندارد و تا لحظه آخر کار خواهد کرد تا به تمام اهدافش برسد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۹    
ما منطقه آزاد اروند را همانطور که سامان دادیم، باز هم ساماندهی می کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۴    
وقتی طناب دار را دور گردنم انداختند، مادرم پشت در زندان سکته کرد و چهار ماه پیش مرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۳    
خانواده مرد میانسال که 21 سال قبل قربانی جنایتی خاموش شده بود با مراجعه به دادسرا درخواست کردند دیه او از بیت المال پرداخت شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۸    
همزمان با آغاز ماه های گرم سال و نزدیک شدن به تابستان مردم برای تفریح و شنا به داخل رودخانه ها و دریا می روند که به دلیل آشنا نبودن با فن شنا و ورود به مناطق ممنوعه ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۸    
سرمربی پرسپولیس در واکنش به پرسپولیسی شدن پیام صادقیان اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۲    
هیات سه نفره کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند که عامل جنایت خانوادگی در شهرک آزادی تهران جنون دارد و باید در بیمارستان روانی بستری شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب رودسر از تیراندازی به یکی از کاندیداهای پنجمین دوره شورای شهر کلاچای خبر داد و گفت: در این رابطه دو مظنون دستگیر شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۷    
کارشناس فوتبال ایران، گفت: پرسپولیس در صورت صعود از این مرحله شانس قهرمانی در آسیا و استقلال شانس قرار گرفتن بین چهار تیم نهایی را دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۲    
پرونده مردی که با همدستی پزشکی قلابی برای درمان پسر خردسالش خودسرانه اقدام کرده و باعث مرگ کودک شده بود، به دادگاه ارسال شد
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۷    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات اصفهان گفت:اعضای باند سه نفره ای که با نفوذ در سیستم حسابداری یک شرکت معتبر مبلغ 10 میلیارد ریال از حساب آن شرکت برداشت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۷    
کمیته استیناف به علی دایی و علی اکبر طاهری فرصت داد تا سه شنبه هفته آینده با یکدیگر مصالحه کنند، درغیر این صورت این کمیته رأی خود را در خصوص این پرونده اعلام خواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۷    
سریال کره ای افسانه سامبونگ از شنبه 30 اردیبهشت ماه هرشب ساعت 19 و 23:15 بر روی آنتن شبکه پنج می رود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۱    
خانه سینما با انتشار بیانیه ای از عموم هموطنان و به ویژه هنرمندان عرصه سینما دعوت کرد تا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۱    
سه کروکودیل گرسنه به یک کشیش کلیسا در زیمبابوه حمله کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۶    
در آستانه سفر ترامپ به عربستان سعودی، رسانه های وابسته به این کشور به خودشیرینی برای ترامپ پرداخته اند؛ غافل از اینکه ترامپ ایران را غافلگیر نکرده بلکه عربستان را در شوک فرو برده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۶    
نصب داربست تبلیغاتی جان یک جوان را در چالوس گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۱    
مرد شیشه ای که برای تامین هزینه ازدواج با همسر دومش با او سرقت می کرد، با شک پلیس دستگیر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۶    
دختر 15 ساله ای در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی به علت نامشخصی از طبقه سوم به داخل حیاط سقوط کرد و به سختی مجروح شد.