شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۲:۲۷Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 30 اردیبهشت 1396 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 31 فروردین 1396 جام نیوز 31 خرداد 1396 جام نیوز 31 تیر 1396 جام نیوز 31 مرداد 1396 جام نیوز 31 شهریور 1396 جام نیوز 30 مهر 1396 جام نیوز 30 آبان 1396 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 1 اردیبهشت 1396 جام نیوز 2 اردیبهشت 1396 جام نیوز 3 اردیبهشت 1396 جام نیوز 4 اردیبهشت 1396 جام نیوز 5 اردیبهشت 1396 جام نیوز 6 اردیبهشت 1396 جام نیوز 7 اردیبهشت 1396 جام نیوز 8 اردیبهشت 1396 جام نیوز 9 اردیبهشت 1396 جام نیوز 10 اردیبهشت 1396 جام نیوز 11 اردیبهشت 1396 جام نیوز 12 اردیبهشت 1396 جام نیوز 13 اردیبهشت 1396 جام نیوز 14 اردیبهشت 1396 جام نیوز 15 اردیبهشت 1396 جام نیوز 16 اردیبهشت 1396 جام نیوز 17 اردیبهشت 1396 جام نیوز 18 اردیبهشت 1396 جام نیوز 19 اردیبهشت 1396 جام نیوز 20 اردیبهشت 1396 جام نیوز 21 اردیبهشت 1396 جام نیوز 22 اردیبهشت 1396 جام نیوز 23 اردیبهشت 1396 جام نیوز 24 اردیبهشت 1396 جام نیوز 25 اردیبهشت 1396 جام نیوز 26 اردیبهشت 1396 جام نیوز 27 اردیبهشت 1396 جام نیوز 28 اردیبهشت 1396 جام نیوز 29 اردیبهشت 1396 جام نیوز 30 اردیبهشت 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۰    
اسپوتنیک؛ ناو آمریکایی 512
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۲    
انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با همه فراز و نشیب هایی که داشت به پایان رسید و آقای روحانی از رقیب اصلی خود آقای رئیسی پیشی گرفت و به ریاست جمهوری رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا که روز گذشته به منظور شرکت در نشست ناتو وارد پایتخت بلژیک شد با تظاهرات هزاران نفری مردم بلژیک در اعتراض به سیاست های ترامپ روبرو شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۷:۱۲    
اخبار ضد و نقیضی وجود دارد که دوباره یکی از دختران وزرای کشور را در این مورد قاچاق دخیل می دانند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۷    
به گفته بقراط، اجازه دهید غذا داروی شما باشد. بدون تردید، حق با او بوده است. نتایج مطالعات مختلف نشان داده اند که انتخاب های غذایی ما می توانند بر وضعیت التهاب تاثیرگذار باشند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۸    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، نامگذاری برای نوزادان همیشه از مهم ترین دغدغه های والدین بوده است. در این بخش با نام های عجیبی مواجه آشنا خواهید شد که در سازمان ثبت احوال کشور به ثبت رسیده اند. ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۷:۳۳    
دمنوش های لاغری یکی از خوراکی های مورد نیاز برای لاغر شدن و کاهش وزن است. به جای خرید دمنوش های لاغری حاضری می توانید با دستورات زیر 5 دمنوش لاغری خانگی درست کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۷:۲۴    
در صورتی که چرم و یا پارچه از مواد خوب و درجه 1 تهیه شده باشد و مراحل برش و دوخت با کیفیتی را تجربه کرده باشد ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۷:۱۰    
وقتی فیلم آخرین التماس های دلخراش دختر 15 ساله قبل از تجاوز و قتل اش توسط دوست پسرش در دادگاه پخش شد همه حاضران و اعضای هیات منصفه اشک ریختند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۸    
آژانس مسافرتی زاگرس شرایط ویژه و قیمت منحصر به فردی را برای تور دور اروپا ارائه کرده تا عشاق سفر به کشورهای اروپایی به رویای خود برسند ! ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۸    
حاج آقا ابوترابی که او را سید آزادگان می نامند، با رفتاری که با اسرا داشت باعث تحول بسیاری از آن ها شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۸    
بازیگر پیشکسوت عرصه تلوزیون و سینما با اشاره به اینکه همه کارگردان ها از جمله حسن فتحی او را فراموش کرده اند، از بازیگری به عنوان یک عشق سخن گفت که سال ها عمر خود را صرف آن کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۴۱    
مشاور دفتر امور بانوان و خانواده صدا و سیما از بررسی پیش نویش دستورالعمل نحوه پوشش بازیگران در رسانه ملی و سینما خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۳۳    
آلرژی و حساسیت های فصل بهار با عطسه، احتقان بینی، سردرد، ترشحات پشت بینی، خارش گلو، و تحریک چشم ها مشخص می شود. برخی مکمل های طبیعی به کمک شما می آیند تا بهتر بتوانید واکنش های آلرژیک را مهار کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۲۴    
به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه خرداد 96 به همراه هدایای فروش تعھدی ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۲۴    
صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی است که می تواند تاثیر بسیاری در کاهش وزن و لاغر شدن شما داشته باشد. با رعایت 7 قانون ساده می توانید وزن تان را کم کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۱۴    
براساس آمار های منتشر شده, رشد فروش بی ام و bmw و بنز در چین در چهار ماهه اول سال میلادی رکورد زده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۷:۰۷    
پس از آزادی دوستانم در تماس های تلفنی مرا وسوسه می کردند اما نمی توانستم از خانه خارج شوم تا این که..
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۶:۴۴    
وداع با پیکر شهید مدافع حرم علیرضا قبادی
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۸    
یک زن آمریکایی که قصد پیوستن به داعش را داشت، پدرشوهرش را کشت و در کنار جسدش سلفی گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۳    
بر اساس تحقیقاتی که در اکثر کشورهای جهان در طول 25 سال اخیر انجام شده، ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی عامل مرگ یک سوم افراد جهان است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۱    
این نمایندگان پارلمان اروپا گفته اند که حسن روحانی از اعدام ها حمایت کرده و آن را قانون الهی توصیف کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۴    
یک مرد سعودی از ایوانکا دختر متأهل رییس جمهور آمریکا که در عربستان به سر می برد، درخواست شرمانه ای کرد که در شرع اسلام حرام است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۳    
در حالی که اغلب مسئولان دولتی و صنفی احتمال افزایش قیمت کالاهای مصرفی ایام ماه مبارک رمضان را منتفی اعلام کرده اند ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: سوختگی شدید و عوارض ناشی از آن ،ضربه مغزی ناشی از شکستگی جمجمه و نارسایی تنفسی ناشی از قرار گرفتن در فضای محبوس معدن، از مهمترین دلایل مرگ معدنچیان یورت بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۵    
شورای روابط اسلامی آمریکایی، بزرگترین سازمان حامی حقوق مسلمانان آمریکا، با راه اندازی یک نظرسنجی آنلاین هزاران امضا برای لغو برنامه آموزش افراط گرایی به نیروهای پلیس ایالت آریزونا جمع آوری کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۵    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز ، ظهر امروز شنبه بونکر سیمان در جاده قدیم کرج واژگون شد و روی پراید سقوط کرد که راننده و سرنشین پراید بر اثر این حادثه جان باختند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۲    
درپی شکایت یک پزشک مشهدی مبنی بر اخاذی از او در فضای مجازی توسط هنرپیشۀ یک شبکه ماهواره ای پرونده ای در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیۀ دو مشهد گشوده شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۲    
سرمربی پیشین تیم های پایه پرسپولیس با اشاره به این نکته که اصلا فوتبال پایه نداریم، گفت: هادی عقیلی را با 70 دست لباس با سایپا عوض کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۵    
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد اما نتایج آن تحت الشعاع اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری و تعیین رئیس دولت دوازدهم قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۶    
عضو شورای عالی امنیت ملی گفت که معتقدان گفتمان انقلاب اسلامی وظیفه خود می دانند به مثابه دولت در سایه منتخب ملت را یاری کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۸    
گفت وگوی کنایه آمیز اخیر سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی واکنش هنرمندان را برانگیخت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۲    
وزیر امور خارجه آلمان نیز پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفته برای تقویت همکاری ها با کشورمان اعلام آمادگی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۸    
مدیر اداره کل موزه ها از بازدید 37 هزار و 531 نفر گردشگر داخلی و خارجی از موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در استان تهران خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۷    
سفر ترامپ به عربستان نخستین سفر رسمی خارجی او از زمان ورود به کاخ سفید در ژانویه 2017 به شمار می رود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۵    
پس از اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و کسب اکثریت آرا توسط حجت الاسلام حسن روحانی، جمعی از مقامات و شخصیت های سیاسی در پیام های جداگانه ای به رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۰    
وزیر ارشاد در پیامی تصویری، از اصحاب فرهنگ و هنر به دلیل مصاحبه طنزگونه روز جمعه با یکی از خبرنگاران درباره اصحاب هنر عذرخواهی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۶    
سفیر ایران در انگلیس در رابطه با حمله برخی افراد به صف رای دهندگان خاطرنشان کرد: یکی از جلوه های مهم حضور و مشارکت ایرانیان عزیز در انگلستان ناامید کردن جریانات رو به شکست معاند نظام بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۸    
مامورین امنیتی جشنواره بین المللی فیلم کن به سبب کشف یک چمدان مشکوک در یکی از سالن های نمایش، کاخ جشنواره را تخلیه کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۵۷    
نگاه معنی دار درباریان سعودی به دختر ترامپ!
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۳۲    
به نقل از مدیکال ساینس، معمولا ارزش مواد غذایی به ویژه سبزیجات، پس از پخت کاهش می یابد. اما برخی از روش های پخت قادر به حفظ ارزش غذایی مواد است
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۳۱    
آیا در ایام تعطیلات قصد سفر به خارج از کشور را دارید و مجبور به تهیه ارز مسافرتی هستید؟ آیا ارز شرایط و نحوه تهیه ارز اطلاع دارید؟
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۲۶    
بی ام و اعلام کرد پس از تکمیل برنامه سرمایه گذاری برای ارتقای کارخانه های این شرکت در چین، ظرفیت تولید سالانه در این کشور به 450 هزار دستگاه خواهد رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۲۴    
در هفته منتهی به خرداد ماه بررسی قیمت خودروهای داخلی نشان می دهد که نرخ برخی از خودروها نسبت به هفته گذشته کاهش داشته و برخی دیگر از خودروها با افزایش قیمت رو به رو شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۲۴    
باران کوثری و نیوشا ضیغمی از جمله هنرمندانی بودند که بلافاصله پس از پیروزی روحانی در انتخابات در صفحه شخصی خود پیام تبریک ارسال کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۲۲    
وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: سایت کارورزی به دنبال شکایت یک نامزد مستعفی انتخابات ریاست جمهوری از سوی قوه قضاییه مسدود شده و این وزارتخانه به دنبال رفع شکایت و فعالیت مجدد آن است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۱۹    
پس از قطعی شدن پیروزی حسن روحانی در انتخابات, پرویز پرستویی و صابر ابر از طریق صفحه شخصی شان درخواست هایشان را با رئیس جمهور منتخب شان درمیان گذاشتند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۱۵    
شهروند نوشت: 87 درصد سپرده گذاران تعاونی منحل شده فرشتگان تا 10 روز آینده تعیین تکلیف می شوند. این خبری است که فرشاد حیدری، معاون نظارتی بانک مرکزی دیروز اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۱۲    
بهاره رهنما به مناسبت پیروزی حسن روحانی متنی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۱۲    
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود پس از مذاکره با استقلالی ها در نهایت با این تیم به توافق رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۰۶    
شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش نقدی و اعتباری چانگان CS35 ویژه خرداد ماه را اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۰۶    
بونکر حامل سیمان که ظهر دیروز از جاده قدیم کرج می گذشت، در محدوده پل شهریار سه خودروی سواری را در هم کوبید که راننده و سرنشین سواری پراید کشته شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۰۶    
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، خداداد هم در تعریف دموکراسی بابت انتخابات می گوید: این یعنی دموکراسی من به روحانی رای دادم پدرم به رئیسی! ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۷:۰۶    
اگر این نشانه های را به طور روزانه در خود در ارتباط با محل و نوع کارتان احساس می کنید امکان دارد که به فرسودگی شغلی دچار شده باشید و لازم است اقدامات فوری برای درمان این مشکل انجام دهید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۶:۵۱    
یک اقدامی عجیب در یک عروسی, لباس عروس آتش زده شد تا مراسم جذابیت بیشتری داشته و عکس های خاص تری گرفته شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۶:۴۵    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، لیلا بلوکات بازیگر کشورمان عکس های جدیدی از خودش را منتشر کرده است. در این عکس ها این بازیگر 35 ساله با مدل مو های کوتاه دیده می شود. ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۶:۳۸    
نرگس محمدی بازیگر 32 ساله کشورمان با علی اوجی ازدواج کرده است و فرح خیری مادر نرگس محمدی عکس هایی از این مراسم را منتشر کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۶:۲۳    
بهنوش بختیاری ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی را تبریک گفت و همه را به ازدواج خوب تشویق کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۷    
یکی از مسئولان باشگاه العین امارات در آستانه بازی با استقلال تهران ابراز امیدواری کرد در تهران با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسند!
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به روند حرکت سامانه بارشی در کشور طی روزهای آینده، از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در برخی مناطق خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از تشکیل 51 پرونده قضایی برای متخلفان انتخابات روز جمعه در استان خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۰    
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از قتل دو کارگر در هفت تپه با انگیزه شخصی خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۰    
کنستانتین ساراسانیا از وجود پیشنهادات خوب اروپایی برای سردار آزمون خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۴    
سرپرست پرسپولیس اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رضایت قطری ها ورزشگاه آزادی را خالی از تماشاگر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۳    
مهاجم فصل پیش نفت تهران برای پیوستن به استقلال در مسیر عجیبی قرار گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۰    
در این میان هم نیروی هوایی سوریه ضربات سنگینی به تجمع داعشی ها در دیرالزور وارد کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۵    
با سفر ترامپ به ریاض، بناست اجلاسی با مشارکت رهبران برخی کشورهای اسلامی و عربی با ترامپ برگزار شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۰    
سرپرست استقلال تهران درباره بازی با العین امارات، وضعیت مصدومان این تیم برای این دیدار و شرایط کلی آبی پوشان برای این دیدار را شرح داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۰    
دولت لیبی در حال بررسی نقطه ضعف های این پایگاه هوایی است که نیروهای ضد دولتی به آن حمله کرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۵    
القدس العربی؛ 512
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۳    
این زنان تُرک هر روز با پوشش و روبند سیاه برای آموزش و فراگیری زبان عربی و نیز یادگیری قرآن به یک مرکز آموزشی در منطقه زندگی خود مراجعه می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۰    
اگر چه در برخی کشور ها این تفکر وجود دارد که در ایران هنوز ورزش موتور سواری برای بانوان رنگ و بوی خیلی جدی ندارد اما یک بانوی ایرانی در آمریکا خلاف این را ثابت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۸    
یک مقام مسئول در دولت آمریکا فاش کرد که در سخنرانی ترامپ در عربستان از واژه "افراطی گری اسلام رادیکالی" استفاده نخواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۴    
حدیث فولادوند جدیدترین مطلب اینستاگرام خود را به مطلبی عاشقانه درباره همسرش اختصاص داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۰    
مسئولان باشگاه استقلال معتقدند مهاجم کروات بندی از قراردادش با آبی های تهرانی را رعایت نکرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۴    
آناهیتا همتی تازه ترین پست اینستاگرام خود را به تشویق برای اهدای عضو اختصاص داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۳    
مدیران تراکتورسازی بعد از مطرح شدن بحث حضور جواد نکونام در تبریز با گزینه های دیگری وارد مذاکره شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۶    
یکی از بازیکنان مد نظر پرسپولیس برای پیوستن به این تیم باید با باشگاه سابق تسویه حساب مالی کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۱    
رئیس اتحادیه مکانیست های تهران معتقد است یکی از بزرگترین معضلات این صنف بحث قطعاتی محسوب می شود که به شکل تقلبی در بازار گسترش یافته و هیچ اقدام جدی برای مبارزه با آن هاصورت نمی گیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۶    
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی بیانیه ای خطاب به ملت شریف ایران صادر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۷    
رئیس جمهور منتخب به دور از رقابت های دوران تبلیغات به عنوان رئیس قوه مجریه همه توان خود را صرف تامین آسایش و امنیت کشور و اجرای وعده ها و خواسته های به حق مردم کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۲    
پس از تهدیدهای اسلام ستیزان در آلمان، نماز جماعت روز جمعه که قرار بود با هدف آگاهی رسانی برای نبود مسجد در شهر مونیخ برگزار شود، لغو شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۲    
مشاوران املاک در مناطق مختلف پایتخت می گویند بیش از نیمی از متقاضیان خرید مسکن در جست وجوی املاک کمتر از 10 سال سن هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۵    
امام صادق علیه السلام در حدیثی فرمودند : نزد خداوند متعال جایگاهی است که جز با دعا، نمی توان به آن دست یافت .
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۵    
با افزایش زباله ها در شهر لندن، و گذاشته شدن آشغال کنار خیابان ها و پشت درب خانه ها، گروهی از مسلمانان غرب لندن با انتشار فتوایی این عمل را ممنوع اعلام کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۱    
دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به حسن روحانی پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ایران و انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس جمهور را به وی تبریک گفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۱    
شرکت کنندگان یمنی پرچم جمهوری یمن و پلاکاردهایی در اعتراض به سیاست آمریکا در منطقه و نیز دعوت به مقابله با تجاوزات عربستان و آمریکا به یمن حمل کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۶    
سپهبد رائد شاکر جودت، فرماندۀ پلیس فدرال عراق اعلام کرد: زنان ایزدی آزاد شده از دست داعش، به خانواده هایشان تحویل داده شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۳    
گفتنی است آلمان از بیم حملات احتمالی تروریست های بازگشته از مناطق بحران، همچون دیگر کشورهای غربی در حالت آماده باش امنیتی قرار دارد.