شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۱:۲۵Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 2 اردیبهشت 1396 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 31 فروردین 1396 جام نیوز 31 خرداد 1396 جام نیوز 31 تیر 1396 جام نیوز 31 مرداد 1396 جام نیوز 31 شهریور 1396 جام نیوز 30 مهر 1396 جام نیوز 30 آبان 1396 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 1 اردیبهشت 1396 جام نیوز 2 اردیبهشت 1396 جام نیوز 3 اردیبهشت 1396 جام نیوز 4 اردیبهشت 1396 جام نیوز 5 اردیبهشت 1396 جام نیوز 6 اردیبهشت 1396 جام نیوز 7 اردیبهشت 1396 جام نیوز 8 اردیبهشت 1396 جام نیوز 9 اردیبهشت 1396 جام نیوز 10 اردیبهشت 1396 جام نیوز 11 اردیبهشت 1396 جام نیوز 12 اردیبهشت 1396 جام نیوز 13 اردیبهشت 1396 جام نیوز 14 اردیبهشت 1396 جام نیوز 15 اردیبهشت 1396 جام نیوز 16 اردیبهشت 1396 جام نیوز 17 اردیبهشت 1396 جام نیوز 18 اردیبهشت 1396 جام نیوز 19 اردیبهشت 1396 جام نیوز 20 اردیبهشت 1396 جام نیوز 21 اردیبهشت 1396 جام نیوز 22 اردیبهشت 1396 جام نیوز 23 اردیبهشت 1396 جام نیوز 24 اردیبهشت 1396 جام نیوز 25 اردیبهشت 1396 جام نیوز 26 اردیبهشت 1396 جام نیوز 27 اردیبهشت 1396 جام نیوز 28 اردیبهشت 1396 جام نیوز 29 اردیبهشت 1396 جام نیوز 30 اردیبهشت 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۱    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 1500 تومان گران شد و نرخ دلار هم به 3780 تومان رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۲    
مراسم سی وششمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید خلبان علی اکبر شیرودی با حضور جمع کثیری از مردم در دشت ذهاب کرمانشاه برگزار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۵    
انتخابات، یوم الحساب وعده های بی شمار دولت در 4 سال گذشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۹    
دانش آشتیانی قرآن را کتابی دانست که همواره انسان را از افراط و تفریط در ارضای نیازهای طبیعی برحذر می دارد و او را به رشدی متناسب سوق می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۰۶    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز ، فوتبالیست تبریزی در یک حادثه جان خود را از دست داد. هادی ادراکی فوتبالیست جوان تبریزی، صبح امروز بر اثر سانحه دلخراش تصادف در نزدیکی فرودگاه جان خود را از دست داد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۴    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، آزاده نامداری مجری و بازیگر 32 ساله کشورمان عکس جدیدی از دخترش گندم را منتشر کرد که شباهت جالبی به خودش را دارد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۱    
وزیر ارشاد دولت دهم گفت: گذاشتن کاندیدای پوششی در کنار رئیس جمهور خودش نوعی اعتراف به ناتوانی و نداشتن عملکرد است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۸    
زنی که قربانی اسیدپاشی شده بود در یک برنامه تلویزیونی دست به کار عجیبی زد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۳۱    
وزیر صنعت در این جلسه عملکرد چهارساله صنعت را برای خبرنگاران تشریح کرد و از موضوعات مختلف حوزه صنعت سخن گفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۲۱    
واعظی بارندگی زیاد را علت افزایش تولید محصولات کشاورزی در سال 95 بیان می کند و این در حالی است که روحانی در سخنرانی های متعدد مدعی بود که این نتیجه یک برنامه ریزی دقیق و کار کارشناسایی از سوی مسئولان ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۴    
مرد جوانی که به خاطر ساخت و ساز غیرمجاز، مأمور پلیس را هنگام انجام وظیفه به قتل رسانده بود، با پرداخت 800 میلیون تومان دیه از مرگ نجات یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
فرقه آمریکایی شاهدان یهوه به حکم دادگاه عالی روسیه سازمانی افراط گرا شناخته و فعالیت آن در این کشور ممنوع اعلام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۶    
مطالعات دانشمندان نشان می دهد که خطر ابتلا به زوال عقل و سکته مغزی با مصرف نوشابه های گازدار رژیمی تا 3 برابر افزایش می یابد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۲    
نخستین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب حوزه های علمیه جهان اسلام در قم در حال برگزاری است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۵    
برای پلیس و بازپرس پرونده باورکردنی نبود که همسر صیغه ای این مرد در بیشتر جنایاتش حضور داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۷:۳۹    
کرمان موتور برای اولین بار فروش اقساطی جک S5 اتوماتیک را آغاز کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۷:۱۳    
فرد شیادی که با شگردهای مختلف با کارمندان و روسای شعب بانک ها طرح دوستی می ریخت و آن ها را به خانه خود کشانده و با تهدید و ارعاب مجبور به پرداخت مبلغی می کرد، دستگیر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۸    
آخرین روزهای فروردین ماه امسال دختری جوان در غرب تهران به سمت خانه در حال حرکت بود که پسر خواستگار سوار بر خودروی پژو 206 سفید رنگ جلوی پایش توقف کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۸    
اگر چه تولید خودرو پژو 2008 چندی است که در ایران خودرو آغاز شده اما رونمایی رسمی از این خط تولید به زودی انجام می گیرد. این خبر را هاشم یکه زارع مدیرعامل این شرکت اعلام کرد ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۷    
حضرت آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی درباره خمس منزل پاسخ گفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۶    
رسول صدرعاملی فیلنامه چشم عروسک را به تهیه کنندگی مسعود ردایی را با موضوع دغدغه های جوانان امروز می سازد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
از دست دادن چربی با عضلات در ارتباط است. عضله سازی می تواند نرخ سوخت و ساز را بالا نگه دارد و حساسیت به انسولین را بهبود ببخشد تا از تجمع چربی ها در میانه بدن جلوگیری شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۹    
مادر 25 ساله این نوزاد به قصد کشتن فرزندش، وی را زنده به گور کرده بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۵    
علی کریمی که بر خلاف انتظارات هوادارن تیم سرخ پوش پایتخت در جشن قهرمانی این تیم حضور نداشت شوک دوم خود را هم به این تیم وارد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۰    
یک شبکه آمریکایی مدعی شد که گروه تروریستی داعش پایتخت خودخوانده خود را از رقه به دیرالزور در نزدیکی مرزهای عراق منتقل کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۴    
استاد تفسیر حوزه علمیه گفت: ذکر یونسیه از دعاهای قرآنی است که موجب اجابت دعای این پیامبر(ص) شد به همین دلیل این ذکر معروف شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۴    
سفر جیمس متیس به عربستان و دیدار با رهبران این کشور نشان از فهم درست آمریکا از اوضاع منطقه است. در این دیدار ایران عامل مشکلات منطقه عنوان شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۹    
با اینکه مدرسه نرفته ام و سواد ندارم حفظ قرآن را به تنهایی در منزل و با تقلید از صوت ترتیل اساتید این رشته یاد گرفته و موفق به حفظ کل قرآن شدم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۹    
مستند فروشنده روز یکشنبه 3 اردیبهشت ماه، در دانشگاه امیرکبیر اکران شده و با حضور سعید جلیلی مورد بررسی قرار می گیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
نمایندگان تام الاختیار ستادهای انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر اخلاق مداری در رقابت های انتخاباتی تاکید کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۴    
سریال تلخ ضرب و شتم دانش آموزان این بار در مدرسه شهید علیمحمدی شهرستان ریگان اتفاق افتاد و دانش آموز ریگانی توسط معلم مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۸    
همسر عارف لرستانی در خصوص حواشی درگذشت همسرش و این ادعا که فوت این هنرمند ناشی از قصور پزشکی بوده، گفت: من واقعا نمی دانم که این کلمه قصور پزشکی از کجا آمده است؟!
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۳    
برای روشن شدن ابعاد تازه ای از ماجرای اکران نشدن فیلم عصبانی نیستم با آقای روحانی، قالیباف و دوستان بهاری گفت وگو کردیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۶    
مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما امشب برگزار می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۹    
هدف بعثت پیامبران تعلیم و تربیت مردم بوده و آنها دغدغه ای جز معرفت افزایی نداشتند. آنقدر تعالیم پیامبران حیاتبخش بوده که براساس آیه129سوره بقره، حضرت ابراهیم پس از پایان بازسازی خانه خدا ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۸    
به فیلمسازی گفتم من حاضرم به عنوان هنرور از جلوی دوربین رد شوم ولی در واقع بهای گزافی ندهم بابت نقش اول اثری که قرار است بازی کنم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۵    
مرد جوان در دادگاه خانواده مدعی شد چون همسرم یک شب با پسر مورد علاقه اش در گذشته، شام خورده است می خواهم او را طلاق دهم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۸    
شهروندی به دلیل خوردن اشتباهی یک وزغ سمی جان خود را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۸    
مدیر مدرسه ای در میمند درباره تصویر منتشر شده از حیوان آزاری در آن مدرسه، گفت: قصد آزار حیوان را نداشته و شغال تشنه ای که در مدرسه گرفتار شده بود را نجات داده و رهاسازی کرده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۳    
تحقیقات از راننده پراید نشان داد او فردی سابقه دار است که هنگام وقوع حادثه حالت عادی نداشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۴۳    
معمولا با فرار رسیدن ماه رجب و شعبان بازار تالارهای پذیرایی برای برگزاری مراسم عروسی داغ می شود؛ هرچند که امروزه مرگ نیز بهانه ای برای حضور در تالارهاست ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۴۳    
قانون کاهش ساعات کار بانوان دارای شرایط خاص، از سوی وزیر نفت به مدیران عامل چهار شرکت اصلی، معاونان وزیر و مدیران کل و روسای واحدهای مستقل ستادی ابلاغ شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۴۳    
در حالی که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا صحبت هایی درباره بازنگری در توافق هسته ای با انجام داده، اما تحلیل گران اقتصادی معتقدند برقراری مجدد تحریم ها علیه ایران به نفع آمریکا نخواهد بود و شرکت های ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۸    
بازار خودرو در ایران با وجود قوانین سفت و سخت برای ورود خودروهای لوکس همچنان شاهد ویراژ این خودروها در خیابان های کلان شهرهای خود است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۸    
یک دستگاه آپارتمان در محدوده ی منیریه خیابان اسدی منش کوچه ی مهین بابایی با زیر بنای 60 متر به قیمت 180 میلیون تومان است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۸    
میثم مطیعی، کسی که او را با نام مداح اشعار مقاومت در کشورهای مختلف عربی می شناسند، یک شعر عربی به یاد شهدای مظلوم فوعه و کفریا اجرا کرد که متن آن را نور آملی از شعرای لبنان سروده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۳    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران، جزئیات خطوط جدید مترو تهران را تشریح کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۳    
تغییر شاخص ها، سختگیرانه تر شدن نحوه ارزیابی و تغییر روش اندازه گیری نظر سنجی از مشتریان موجب کاهش امتیاز خودروسازان در ارزیابی سال گذشته شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۳    
فقط کافی است که اعداد و ارقام ایران را با سایر کشورها مقایسه کنید. شاید بلافاصله به این مساله این گونه جواب بدهید که آنقدر وضع خراب است که پولی برای پس انداز باقی نمی ماند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۸    
موفقیت مالی به برنامه ریزی، تلاش، پس انداز و سرمایه گذاری نیاز دارد. اما تمامی این اقدامات، بدون توجه ویژه به هزینه ها و کوشش برای کاستن از آنها بی فایده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۸    
با 150 میلیون تومان می توان در محدوده مهرآباد، پیروزی و گمرک صاحب خانه شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۳    
کارشناسان اقتصادی معتقدند توسعه صادرات به ویژه در حوزه غیر نفتی یکی از پیش نیازهای اساسی رونق و شکوفایی اقتصادی است،در همین راستا با یک بررسی اجمالی به روشنی پی می بریم در میان قاره های جهان ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۳    
شرکت وارنا خودرو پرشین بهترین شرایط فروش اقساطی انواع خودرو داخلی و خارجی را ارائه می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۳    
سامانه سهام عدالت از بامداد 30 فروردین ماه آماده دریافت شماره حساب از مشمولین شده و پس از اتمام زمان مرود نظر اطلاعات حساب افراد برای تعیین صحت توسط سازمان خصوصی سازی بررسی خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۱۷    
پس از انتخاب خودروی خود، نوبت آن است که مدارک و اسناد لازم را جهت نقل و انتقال فراهم کنید. پس موارد زیر را بخوانید و آماده نمایید، تا در روز معامله چیزی کم و کسر نداشته باشید:
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۱۷    
کارگران یکی از شرکتهای تولیدکننده قطعات خودرو که دو هفته قبل بدلیل آتش سوزی در سایت این شرکت از کار بیکار شده بودند ، در جلسه ای تعیین تکلیف شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۱۲    
جوان پراید سوار دو ماه پس از آزادی از زندان بار دیگر به اتهام آزار و اذیت یک زن شناسایی و دستگیر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۷    
براساس بخشنامه بانک مرکزی، ارائه خدمات به مشتریانی که اطلاعات شناسنامه ای آنها ناقص باشد از تاریخ 15 اردیبهشت ماه در شعب بانکی امکان پذیر نخواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۷    
نشست های مشترک فصل بهار صندوق بین المللی پول و بانک جهانی هفدهم آوریل در واشنگتن آغاز شد و تا آخر هفته ادامه دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۲    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، عکسی از فریبا کوثری، بازیگر سینما و تلویزیون در بازار بندر ترکمن را می بینید. وی همچنین نوشت: ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۴۲    
در حالی ساعاتی دیگر انتخابات در فرانسه آغاز می شود که برگزاری یک انتخابات امن و بدون حادثه در این کشور، حالا به اندازه نتیجه آن اهمیت پیدا کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۱۷    
ایران ورزشی تیتر اصلی اش را به کامیابی نیا و رفیعی اختصاص داده و به نقل از این دو نوشته: لژیونر هم نشویم یک ساله می بندیم
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۰۱    
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان گلستان گفت: در حال رایزنی با میرسلیم هستیم تا در جمع بندی ها به نفع نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کنار برود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۰۱    
مدافع پرسپولیس از توام شدن شادی قهرمانی تیمش با به دنیا آمدن فرزندش می گوید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۵:۳۱    
کدخدایی: یکی از شاخص های مهم مورد نظر اعضای شورای نگهبان مشارکت گسترده مردم در انتخابات است که این مهم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۵:۱۶    
وزارت دفاع روسیه نقشه برگزاری این رژه Map-2017 که به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد پیروزی در جنگ کبیر میهنی برگزار می شود را در وبگاهش در دسترس عموم گذاشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۵:۱۱    
با توجه به اینکه سوریه در جنگ با تروریست ها است و روسیه به آن در جنگ با تروریسم کمک می کند، (در صورت حصول توافق بین مسکو و دمشق) موضوع خاصی برای ارسال و تأمین این سامانه ها وجود ندارد .
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۵:۰۱    
این بررسی نشان می دهد روابط آمریکا و روسیه در برهه کنونی یکی از مهمترین عوامل تهدید کننده امنیت جهانی عنوان شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۴:۵۶    
این چهره ورزشی به نقل از "ارمانو فورلانیس"، آشپز پدر کیم جونگ اون، ادامه داد: لذیذترین خوراکی ها برای رهبر کره شمالی از سراسر جهان وارد و تهیه می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۱:۱۳    
غلامرضا خوشرو: الزامات اخلاقی کاملاً روشن است، اینکه ما به حدود دیگران تعدی نکنیم و برای دیگران حق قائل شویم و باید این موضوع مورد احترام همه قرار گیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۷    
اخبار رسیده از توافق نهایی و البته مخفیانه مسئولان باشگاه استقلال با سجاد شهباززاده حکایت دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۷    
مدافع ماشین سازی ادعا می کند که در پایان فصل به طور قطع از این تیم جدا خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۶    
مسئولان استقلال در رقابت با پرسپولیس عملکرد خوبی برای ترمیم تیم سال آینده نداشته اند .
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۱    
بازیکنان پرسپولیس در اقدامی هماهنگ رامین رضاییان را در اینستاگرام آنفالو کردند!
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۱    
پس از بازی تراکتورسازی تبریزو استقلال تهران این شایعه به راه افتاد که مهدی رحمتی و امید ابراهیمی دو بازیکن سرشناس آبی ها با یکدیگردرگیرشده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
در حالی که پرسپولیس خود را مهیای جدال سرنوشت ساز برابر الهلال عربستان می کند، اتفاقات رخ داده در نیم فصل باعث شد تا آرام طبع جایی در لیست آسیایی این تیم نداشته باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۵    
لیدرِ که به امیر قلعه نویی فحاشی کرد باعث جنجال بزرگی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۰    
از باشگاه های پرسپولیس خبرهای داغ نقل و انتقالاتی به گوش می رسد چرا که برانکو به دنبال تقویت تیمش برای فصل بعد می باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۰    
داور بهبهانی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۰    
کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در جلسه عصر امروز خود با اکثریت آرا با پخش زنده مناظره نامزدها موافقت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
با لغو جلسه رسیدگی به اعتراض باشگاه بارسلونا به مدت محرومیت نیمار، احتمال حضور این مهاجم برزیلی در مصاف با رئال مادرید بیشتر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۴    
آن ها ترجیح می دهند از این نمونه نقطه ضعف ها، بر علیه طیف اصولگرا بهره برداری کنند...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۹    
پزشک پرسپولیس در خصوص میزان مصدومیت مدافع سرخ پوشان و از دست دادن دیدار این تیم مقابل الهلال توضیحاتی را ارائه کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۹    
برخی ویژگی ها وجود دارد که زنان دوست دارند شریک زندگیشان آنها را داشته باشد. پای بندی به این 9 ویژگی، مردان را در نگاه همسرانشان به "مرد رویایی" مبدل می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۴    
دو سارقی که به شیوه کیف قاپی و تهدید با چاقو اقدام به سرقت و زورگیری از زنان جوان می کردند توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۴    
در دولت مردم به عمل کار برآید...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۹    
بازیکن سابق پرسپولیس واکنش جالبی به اتفاق اخیر جنجالی سرخ پوشان داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۹    
ملکه الیزابت دوم دو ماه پیش از کودتای انگلیسی - آمریکایی علیه دولت مرحوم دکتر مصدق در ایران، تاجگذاری کرده است. او هم اینک رکورد پیرترین و قدیمی ترین پادشاه زنده دنیا را در اختیار دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۴    
دوربین یکی از شبکه های تلویزیونی عرب زبان امروز برای تهیه گزارش از شاگردان برانکو در تمرین پرسپولیس حاضر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۴    
دبیر کل اتحادیه عرب گفت، بازسازی ویرانیهای سوریه به 900 میلیارد دلار نیاز دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۹    
کره شمالی تهدید کرد که جنگ اتمی را با جنگ اتمی جواب خواهد داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۹    
معاون فراری رئیس جمهور سابق عراق، در اظهاراتی گستاخانه خواستار ائتلاف عرب ها و آمریکا در منطقه علیه ایران و انتقال درگیری به داخل خاک کشورمان شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۴    
ساعاتی پیش اکانت رسمی اینستا گرام محمود احمدی نژاد به روز شد.