شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۴:۱۱Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 12 اردیبهشت 1396 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 31 فروردین 1396 جام نیوز 31 خرداد 1396 جام نیوز 31 تیر 1396 جام نیوز 31 مرداد 1396 جام نیوز 31 شهریور 1396 جام نیوز 30 مهر 1396 جام نیوز 30 آبان 1396 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 1 اردیبهشت 1396 جام نیوز 2 اردیبهشت 1396 جام نیوز 3 اردیبهشت 1396 جام نیوز 4 اردیبهشت 1396 جام نیوز 5 اردیبهشت 1396 جام نیوز 6 اردیبهشت 1396 جام نیوز 7 اردیبهشت 1396 جام نیوز 8 اردیبهشت 1396 جام نیوز 9 اردیبهشت 1396 جام نیوز 10 اردیبهشت 1396 جام نیوز 11 اردیبهشت 1396 جام نیوز 12 اردیبهشت 1396 جام نیوز 13 اردیبهشت 1396 جام نیوز 14 اردیبهشت 1396 جام نیوز 15 اردیبهشت 1396 جام نیوز 16 اردیبهشت 1396 جام نیوز 17 اردیبهشت 1396 جام نیوز 18 اردیبهشت 1396 جام نیوز 19 اردیبهشت 1396 جام نیوز 20 اردیبهشت 1396 جام نیوز 21 اردیبهشت 1396 جام نیوز 22 اردیبهشت 1396 جام نیوز 23 اردیبهشت 1396 جام نیوز 24 اردیبهشت 1396 جام نیوز 25 اردیبهشت 1396 جام نیوز 26 اردیبهشت 1396 جام نیوز 27 اردیبهشت 1396 جام نیوز 28 اردیبهشت 1396 جام نیوز 29 اردیبهشت 1396 جام نیوز 30 اردیبهشت 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۷    
طی روزهای اخیر وب سایت متاکریتیک بهترین بازیگران مرد و زن جهان را از نگاه منتقدان معرفی کرده است و کری موریگان رتبه اول را کسب کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۷:۴۴    
اولین پوستر رسمی فیلم سینمایی "نهنگ عنبر 2، سلکشن رؤیا" منتشر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۲    
بر خلاف باور رایج میان افراد، شستن مرغ خام اشتباه است و نه تنها باکتری های آن را از بین نمی برد، بلکه سبب پراکنده شدن باکتری ها و سمی شدن مرغ می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۳    
نمایش کمدی سرآشپز پیشنهاد می کند از هجده اردیبهشت ماه در تالار سنگلج تهران به روی صحنه می رود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۸    
نفخ کردن یکی از شایع ترین مشکلات گوارشی است که برای خیلی از افراد بعد از خوردن غذاهای مختلف ایجاد می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۸:۰۸    
سونی گوشی موبایلی را عرضه خواهد کرد که بیش از همه گوشی های موجود در بازار دراز و کشیده خواهد بود و نام آن Sony Xperia X Ultra می باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۷:۱۴    
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۴    
قاتل سریالی زنان گیلان، 20 فروردین امسال دستگیر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۸:۵۳    
هنگامی که فشار خون از محدوده طبیعی پایین می آید افت فشار خون رخ می دهد. فشارخون طبیعی 120 (سیتولیک)/80 (دیاستولیک) است ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۴    
جامعه آماری نشان می دهد بخش قابل توجهی از مبتلایان به بیماری های مزمن خانم ها هستند. متاسفانه تعدادی از خانم ها بدون اطلاع از بیماری مزمن و یا زمینه ای خود ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۸:۱۴    
این روزها در آرایشگاه قبل از مانیکور کردن ناخن ها این سوال از مشتری پرسیده می شود؛ لاک معمولی بزنم یا ژلیش؟ کمتر کسی در مورد این لاک های موقت و کاربردی که دارند و البته مزایا و معایبشان می داند ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۷:۴۳    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، برخی به نام خانوادگی خود علاقه ندارند حال سئوال اینجاست که آیا امکان تغییر نام خانوادگی وجود دارد؟ در موارد ذیل ، می توان نام خانوادگی را تغییر داد: ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۷:۱۳    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز ، یک نگهبان 27 ساله که آپارتمان خود را در دوبی به خانه فساد تبدیل کرده بود به سه سال زندان محکوم شد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۷:۱۳    
دادگاه پس از 4 سال محاکمه، یکی از شهروندانش را به اتهام قتل و تجاوز به زن به اعدام محکوم کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۷:۰۴    
حضور مجدد شرکت پژو در ایران امری مثبت تلقی می شود اما ابهامات فراوانی پیرامون این همکاری همچنان باقی مانده است و بهتر است مسئولین سئوالات مطرح شده پیرامون نحوه پرداخت غرامت و همچنین نحوه همکاری جدید ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۲۱:۴۱    
مرد هندی که برای جراحی پنجه پایش به بیمارستان رفته بود با صحنه 75 سوزن در بدنش روبرو شد و هنوز هیچ بیمارستانی برای بیرون کشیدن این سوزن ها اعلام آمادگی نکرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۰    
در این دیدار دو طرف درباره نقش دولت آمریکا برای ازسرگیری مذاکرات صلح و دستیابی به راه حلی برای مساله فلسطین به نحوی که حقوق مردم این کشور پایمال نشود گفتگو می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۳    
مدافع پیکان در لیست منصوریان حضور دارد و از جمله بازیکنان مورد نظر سرمربی استقلال است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
با افتتاح 15 مرکز جدید درمان ناباروری در کشور که با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد، شاهد رشد 61 درصدی مراکز درمان ناباروری در کشور خواهیم بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۳۵    
شرکت های زیادی روی طراحی و ساخت خودروهای پرنده سرمایه گذاری کرده اند؛ اما به نظر می رسد شرکت ایروموبیل از کشور اسلواکی، پیش از دیگران موفق به تولید و تجاری سازی محصول خود شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۴۴    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی در روزهای پایانی خود قرار دارد و بزودی به پایان می رسد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۳۵    
لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی برای پدر مرحوم خود که به نظر دارای شغلی معلمی بوده این روز را تبریک گفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۱۴    
دی ماه سال 95 بود که شرکت ایران خودرو از محصول جدید خود یعنی دناپلاس رونمایی کرد، اما روز گذشته برای بار دوم نیز از این خودرو رونمایی شد؛ به همین دلیل قصد داریم تفاوت های این دو را بررسی کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۱۳    
امیر تتلو در پستی در صفحه شخصی خودش اعلام کرد که شنبه خودش را تحویل پلیس خواهد داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۱۳    
مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی خود را آغازکرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۰۷    
پانته آ بهرام بازیگر 47 ساله کشورمان عکسی از مادرش را منتشر و تولد او را تبریک گفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۷:۰۲    
بانک صادرات ایران با صدور اطلاعیه شماره 12 در خصوص سپرده گذاران تعاونی منحله میزان، از شروع آخرین مرحله تعیین تکلیف و پرداخت سپرده های این تعاونی خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۶:۱۰    
پیش از اشغال موصل به وسیله گروه تروریستی داعش در سال 2014، بزرگترین آبگرم تاریخی این شهر موسوم به "حمام العلیل" پذیرای هزاران عراقی از سراسر این کشور بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۲:۰۲    
شرکت آمریکایی هواپیماسازی بوئینگ از شرکت کانادایی بمباردیر به خاطر فروش 13 میلیون دلاری زیر قیمت هواپیماهای خود در بازار آمریکا به دادگاه شکایت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۵    
یکی از روزها که همراه شهید رضا علی نواز به اهواز رفته بودم، به توصیه رضا که می گفت: در سفر همیشه باید سه تا چیز همراه داشته باشی آن ها را تهیه کردم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۲    
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز ، آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان فرشته تهران طی اردیبهشت ماه 96است ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۸    
دانشمند روسی تصاویری از این موجودات عجیب و غریب و زشت را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و پرسیده است که "آیا این ها زشت ترین ماهی های دنیا هستند؟" ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر نبویان معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن دیدار با علما و اندیشمندان روسیه با شیخ دمیر محی الدین معاون شورای مفتیان روسیه دیدار و گفتگو کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۴    
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۳    
سازمان اسلامی هلند موسوم به میلی گوروش (دیدگاه ملی) به کمپین بین المللی سلام، ما مسلمان هستیم که با هدف گسترش روابط میان پیروان ادیان اروپا و اهدای رزهای سفید به مردم برپا شده، پیوستند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
سنگربان سابق سرخ پوشان به احتمال بازگشتش به این تیم واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: افرادی که در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری می کردند در دام پلیس فتا افتادند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۸    
حسان حاجی صفی ستاره ای بود که در فهرست اولیه منصوریان برای حضور در استقلال قرار داشت و سرمربی استقلال تلاش زیادی برای جذب او انجام داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۷    
شهید مرتضی مطهری، شهید مفتح. تیمسار قرنی و... با این کلت کمری به شهادت رسیدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۰    
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۵    
یک بانوی محجبه که قصد داشت در شرکت خطوط هوایی اسکاندیناوی مشغول به کار شود، توسط کارفرمایانش مطلع شد که در صورت داشتن حجاب او را استخدام نمی کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۸:۱۷    
امام حسن علیه السلام در روایتی، نرفتن به مسجد را مایه غفلت دانستند .
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۷    
خودروی پژو 207 جدید در بازار و نمایندگی به ترتیب به قیمت های 44 میلیون تومان و 42 میلیون و 51 هزار تومان است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۴۳    
پیام صادقیان یکی از بازیکنان توانمند لیگ برتر است. بازیکنی که امروز حتی می توانست یکی از مهره های کلیدی تیم کی روش باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۲۷    
به عقیده ی بسیاری از کارشناسان، خودروی تیپو 33 استرادل از آلفارومئو، جذاب ترین طراحی تاریخ این صنعت را به همراه دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۲۶    
سرپرست خانوار باید برای کودک مشمول سهام عدالت خود به صورت جداگانه حساب باز کنند زیرا سود سهام به حساب سرپرستان خانوار واریز نخواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۲۴    
صندوق بین المللی پول از باقی ماندن سایه تحریم ها بر اقتصاد ایران 16 ماه پس از اجرایی شدن برجام خبر داد و رشد بخش غیرنفتی اقتصاد ایران در سال 95 را تنها 0.8 درصد برآورد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۲۳    
سازمان همکاری اقتصادی و توسعه اعلام کرد: حدود 40 درصد از کارگران در ترکیه ساعت کاری بسیار بالایی دارند که این آمار سه برابر میانگین کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۲۱    
جزئیات مبالغ افزایش پلکانی و همسان سازی حقوق بازنشستگی سنوات مختلف اعلام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۱۷    
عادل باوی قهرمان پرورش اندام ایران دیروز دوشنبه در حین تمرین برای حضور در رقابت های آرنولد کلاسیک دچار ایست قلبی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۱۷    
بخشنامه پیش فروش خودروی جدید دنا پلاس برای اولین بار جهت عرضه به بازار از سوی ایران خودرو منتشر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۱۷    
ایرتویا، نماینده تویوتای ژاپن در ایران شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری محصولات تویوتا با تحویل فوری را اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۱۷    
در پی رزمایش هوایی آمریکا در آسمان شبه جزیره کره، کره شمالی اعلام کرد که آمریکا حمله اتمی به اهدافی در آن کشور را تمرین کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۱۷    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: در جلسات شورای عالی جامعه مدرسین با اکثریت قاطع آراء حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان نامزد اصلح شناخته شد ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۱۱    
شرکت آرامکو عربستان باقیمانده سهام بزرگترین پالایشگاه نفتی آمریکا را از آن خود کرد و در حال حاضر کل این پالایشگاه در اختیار عربستان است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۸    
خودروی هیوندای سوناتا LF . فول کامل با رادار2017 در بازار با قیمت 186 میلیون تومان است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۷    
یک مرد هندی تنها سه ساعت پس از ازدواجش مجبور به طلاق همسر خود شد و مردم سرش را به دلیل اینکه عروس او را طمع کار دانسته بود، تراشیدند و عروس در همان روز با مرد دیگری ازدواج کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۲    
برخی مقامات به مسئولان مربوطه فشار وارد کرده اند تا اطلاعات و اسناد قانونی برای کالای کشف شده در ویلای دختر وزیر تهیه شود تا در بررسی های تعزیرات، قاچاق بودن این محموله آن تأیید نشود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۰    
زاکانی: سؤال ما از جهانگیری این است که چگونه برادر وی با مقدار اعتبار اندکی صاحب بانک گردشگری می شود در حالی که مردم برای یک وام دو تا 3 میلیونی باید مراحل بسیار سختی را طی کرده و تازه باز هم تنها ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۰    
از سوی نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، میتسوبیشی لنسر با اقساط 12 ماهه بدون بهره و با شرایط تحویل فوری به فروش می رسد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۶:۳۱    
منوچهر متکی وزیر پیشین امورخارجه کشورمان پیرامون اظهارات علی لاریجانی رئیس مجلس درباره طرح های برخی از نامزدهای ریاست جمهوری گفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۳    
پرسپولیس با گادوین منشا اختلاف 50هزاردلاری دارد تا مهاجم پیکان تهران را به جمع سرخپوشان پایتخت دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۴۷    
امروز ماشین اقتصاد کشور از دره بیرون آمده و باید در مسیر توسعه قرار بگیرد که قرار گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۰    
بانوی جوانی که در ازدحام جمعیت وظیفه برگردان سخنرانی این نامزد انتخاباتی برای ناشنوایان را ایفا می کرد، مورد توجه دوربین ها قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۲    
امروز وضعیت معیشتی مردم انسان را غصه دار می کند...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۰    
مردی که با نگهداری گونه های حیات وحش در خانه اش در محله قلهک تهران را به باغ وحش تبدیل کرده بود، بازداشت شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۸    
زن صیغه ای مرد متهم تحت تعقیبی هنگام تعقیب و گریز هدف شلیک گلوله مأموران قرار گرفت و جان باخت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۴    
عسگر قاسمی آقباش وکیل مدافع اولیای دم ستایش قریشی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهار داشت: خانوداه موکلم به دنبال اجرای حکم اعدام هستند و در حال حاضر در رابطه با اجرای قصاص اقدامی انجام نداده ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۴    
مرد محکوم به قصاص که هفت سال قبل زن و مردی را در جریان رابطه ای پنهانی به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم از مرگ فاصله گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۰    
تحقیقات برای شناسایی هویت جسد نوزاد دو ماهه ای که کنار مسیل باختر در شرق تهران رها شده بود، ادامه دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۰    
آنچه بیشتر در خارج از ایران و کمتر در داخل ایران به آن توجه می شود، توان رزم و پاسخ به تهدید در خارج از مرزها یا دفاع پیشگیرانه است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۰    
مدافع خارجی تیم نفت در انتظار پیشنهاد هموطن خود برای فصل آینده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۱    
مهدی طارمی، این فصل رکورد عجیبی داشته و به 13 تیم از 15 رقیب تیمش گل زده است!
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۰    
دو مرد آشنا با گذشت چهار ماه از قتل زن میانسال در شرق پایتخت به عنوان مظنونان جنایت بازداشت شدند و پلیس جنایی در حال تحقیق از آنهاست.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۰    
فرمانده انتظامی خوی گفت: 1 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۸    
سال گذشته درباره زندگی شخصی سه ستاره فوتبال دنیا خبرهای جالبی به گوش می رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۶    
اعتراضات به سیاست های ترامپ در آمریکا ادامه دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۰    
اهم خروجی رسانه های برون مرزی درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی ساعات اخیر می باشد، در قالب اخبار کوتاه و گزیده از منظرتان می گذرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۳    
بازیکن پیشین پرسپولیس در لیست ورودی کلوب بروژ بلژیک قرار گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۳    
محمد بن سلمان، شاهزاده قدرتمند سعودی ضمن بیان اینکه ایران شدیدا به دنبال طرح ریزی برای سیطره بر جهان اسلام است، هرگونه گفتگو با ایران را بی نتیجه خواند...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۱    
دقایقی پیش در بازار اسلام آباد غرب فردی مسلح با حمله به 2 زن یک نفر از آنها را به قتل رساند و دیگری به شدت زخمی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۸    
پریا پیشوا نام دختر والبالیست ایرانی است که با درخشش او تیمش قهرمان والیبال آمریکا شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۴    
مصدومان حادثه روز گذشته واژگونی اتوبوس گردشگران آلمانی که منجر به کشته شدن 2 نفر شد در بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت استان فارس بستری هستند ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۲:۰۲    
پنتاگون می گوید تعداد گزارش های تجاوز جنسی دریافت شده در سال گذشته به رکوردی بی سابقه رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۷    
سیاست، بازی با فانتزی هاست؛ با آرزوها و امیدها و البته بعضی وقت ها بهره بردن از نفرت ها! مردم ما اکنون با امید و عشق راحت تر برانگیخته می شوند تا نفرت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۳    
راننده خودروی وانت پیکان پس از برخورد با تیر برق به شدت مصدوم شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۲    
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری راننده ای که پس از تصادف با دو عابر پیاده در شهرستان جهرم سبب قتل غیر عمد یک دختر دانشجو شده بود، خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۳    
ما همه کارمان را متمرکز بر فضای مجازی کردیم و در ستادهای مردمی در هر نقطه ای از کشور هرکاری که انجام می شود، خود آن ها انجام می دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۴۳    
دادستان عمومی و انقلاب کرمان از وقوع یک فقره آدم ربایی در شهر کرمان خبر داد و گفت: گروگان گیران از اتباع غیر مجاز افغانی بوده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۶    
نوه دختری ترامپ که به ماموران امنیتی شیرینی تارف کرده است، بازهم موجب شد تا جو رسانه ای علیه خانواده ایوانکا به راه بیفتد و عده ای در فضای مجازی ادعا کنند که پول این دونات ها از جیب مردم و پول مالیات ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزیر خارجه صبح چهارشنبه در راس یک هیات بلند پایه سیاسی، نظامی، انتظامی و امنیتی به منظور پیگیری حادثه تروریستی اخیر در میرجاوه به اسلام آباد می رود.