دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۱:۱۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 2 فروردین 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 فروردین 1397 خبر آنلاین 2 فروردین 1397 خبر آنلاین 3 فروردین 1397 خبر آنلاین 4 فروردین 1397 خبر آنلاین 5 فروردین 1397 خبر آنلاین 6 فروردین 1397 خبر آنلاین 7 فروردین 1397 خبر آنلاین 8 فروردین 1397 خبر آنلاین 9 فروردین 1397 خبر آنلاین 10 فروردین 1397 خبر آنلاین 11 فروردین 1397 خبر آنلاین 12 فروردین 1397 خبر آنلاین 13 فروردین 1397 خبر آنلاین 14 فروردین 1397 خبر آنلاین 15 فروردین 1397 خبر آنلاین 16 فروردین 1397 خبر آنلاین 17 فروردین 1397 خبر آنلاین 18 فروردین 1397 خبر آنلاین 19 فروردین 1397 خبر آنلاین 20 فروردین 1397 خبر آنلاین 21 فروردین 1397 خبر آنلاین 22 فروردین 1397 خبر آنلاین 23 فروردین 1397 خبر آنلاین 24 فروردین 1397 خبر آنلاین 25 فروردین 1397 خبر آنلاین 26 فروردین 1397 خبر آنلاین 27 فروردین 1397 خبر آنلاین 28 فروردین 1397 خبر آنلاین 29 فروردین 1397 خبر آنلاین 30 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۸    
یک وجه مشترک همه متفکران و رهبران فکری ما، در شش دهه پیش از انقلاب، اظهار نظر در باره غرب بود. ما از مشروطه به بعد، مجبور بودیم در این باره اظهار نظر کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۸:۳۴    
وزارت اطلاعات نیجریه اعلام کرد که 76 تن از 110 دختر دانش آموزی که توسط بوکوحرام ربوده شده بودند از طریق تلاش های پیاپی این وزارتخانه بازگردانده شده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۸:۲۷    
محمد اسلامی استاندار مازندران با صدور لوح تقدیری از زحمات و خدمات یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد به عنوان فرمانداری برتر قدردانی نمود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۸:۲۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی جوانان عضو این جمعیت به 76 هزارگردشگر نوروزی در قالب پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خبرداد
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۶:۴۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شورای اقتصاد باید با برنامه ریزی مشخص نرخ سود تسهیلات به ویژه در حوزه مسکن را تعدیل کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۳:۵۱    
معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: طی شش روز حدفاصل 24 اسفند تا پایان روز اول فروردین، و در اوج سفرهای نوروزی، 530 هزار نفر با قطار جابه جا شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۳:۰۵    
سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گوی عیدانه که در دفتر خودش در ساختمان وزارت برگزار شد، به سوالاتی صمیمانه و شخصی پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت مرحوم دکتر داریوش شایگان را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۰    
موزه میراث روستایی گیلان در پارک جنگلی سراوان میزبان گردشگرانی است که برای تعطیلات نوروز به این استان سفر کرده اند.این موزه در کیلومتر 18 بزرگراه خلیج فارس (جاده رشت-تهران) قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۰:۳۳    
ایرنا نوشت: وزیر دفاع آمریکا پایان درگیری در یمن را برای ثبات منطقه ضروری دانست و گفت قصد داریم جنگ در یمن را پایان دهیم و سعودی ها بخشی از این راه حل خواهند بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۰:۱۷    
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه درگذشت فیلسوف و متفکر شهیر داریوش شایگان را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۰:۱۴    
آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نوروز 97 با ویژه برنامه های فرهنگی، پذیرای زائران بانوی کرامت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۵۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کنسرت محسن یگانه در رامسر به علت کسالت این خواننده لغو شد. یگانه به بیمارستان امام سجادِ رامسر منتقل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۵۸    
گوگل اسیستانت، کمک کننده مجازی است که از طریق دستورات صوتی قادر به هندل کردن بسیاری از کارهاست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۵۸    
در اولین روز عید، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) عیدی جالبی به مسافران داد که آنها را غافلگیر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۴۴    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در دفتر خاطرات خود از عصبانیت و تصمیم تند امام به برخورد با آیت الله منتظری نوشته و گفت که از ایشان خواهش کرده که تا بررسی بیشتر این موضوع، دست نگه دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۴۴    
سرمربی تیم ملی تونس در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۱۷    
بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی بعداز ظهر امروز وزش باد شدید در استان های خراسان شمالی و رضوی بخصوص شهر مشهد پیش بینی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با تونس حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۶    
یادگار امام خمینی (ره) از حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی، استاد اخلاق در یکی از بیمارستان های تهران عیادت کرد. حجت الاسلام سید حسن خمینی پس از عیادت، از تیم پزشکی جویای روند درمانی ایشان شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۵۰    
کیسی فنتون، در سال 1999 وب سایت کوچ سرفینگ (Couchsurfing) را برای اتصال مسافران و مردم محلی راه اندازی کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۴    
مهر نوشت: رئیس جمهور آمریکا دستور وضع تعرفه های جدیدی به ارزش حدود 50 میلیارد دلار برای واردات کالا از چین را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۲    
محسن تنابنده، ترلان پروانه، سیامک صفری، سیما تیرانداز، محمدرضا داودنژاد و رضا داونژاد بخشی از بازیگران فِراری هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۴    
ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا با عقب نشینی از مواضع ماه گذشته خود، قصد دارد تا اعمال تعرفه های جدید فولاد و آلومینیوم برای اتحادیه اروپا و 6 شریک تجاری خود را متوقف کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۱۱    
قاسمی گفت: به اقدام نیروهای مرزی ترکمنستان در تیراندازی به ماهیگیران ایرانی رسما اعتراض کردیم و خواستار توضیح شدیم و پیگیری ها ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۱۱    
جریمه خودروهایی که آشغال پرتاب می کنند با جدیت اعمال می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۱۱    
درگذشت داریوش شایگان، اندیشمند معاصر در سرویس فرهنگی و مطلبی که اثبات می کرد شروع روز کاری پیش از ساعت 10 صبح مصداق بارزِ شکنجه است در سرویس جامعه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۱:۴۲    
سردار امیری، جانشین راهور ناجا اعلام کرد که سهم تصادفات از شکل واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی افزایش یافته و در روز اول فروردین به 47 درصد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۱:۴۲    
بانک ورزش نوشت: اظهارات سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم واکنش رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ را به دنبال داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۶    
شکست شش بر سه خیرونا مقابل رئال و شش بر یک مقابل بارسا، سوژه سایت گل شده است!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۲    
حساب فیس بوک باشگاه دورتموند نوروز را به زبان فارسی تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۰:۲۲    
روزنامه العربی قطر درباره سفر ولیعهد عربستان به آمریکا و قراردادهای تسلیحاتی ترامپ با این کشور، این کارتون را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۵    
ماموران گمرک بازرگان در بازرسی از محموله های ترانزیتی، متوجه حضور زنی شدند که در داخل بار خرما و در لا به لای کارتن ها مخفی شده بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۶    
مزدک میرزایی از چالش های هواداران فوتبال برای دیدن مسابقات تیم ملی در جام جهانی صحبت می کند؛ از هزینه های زیاد اقامت در شهرهای توریستی روسیه، خرید بلیت بازی ها و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۶    
رئیس پیشین رسانه ملی گفت: مشکل ما در تقویت و حمایت از کالای ایرانی "کیفیت" محصول است. باید کسانی را که جنس ارزان تر و با کیفیت تر و متنوع تر خارجی را به داخلی ترجیح می دهند درک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۶    
دکتر نوبخت از 50 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای طرح های عمرانی در سال 1396 خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۷    
ایرنا نوشت: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک جدید به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو عربستان در منطقه نجران شلیک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۹    
برانکو ایوانکوویچ در گفت و گوی اخیرش با خبرگزاری مهر نکات جالبی درباره آشنایی اش با ادبیات فارسی گفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۴    
مهر نوشت: آمیتاب باچان، بازیگر بزرگ بالیوود ضمن انتشار عکسی از نخستین تلاش هایش برای رفتن جلوی دوربین در 50 سالِ پیش نوشت: بی خود نبود که مرا رد کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۰    
آکواریوم اصفهان در پارک جنگلی ناژوان در اصفهان واقع شده است. این مجموعه در زمینی به وسعت 4000 متر مربع و در عمق 7 متری زیر زمین ساخته شده و در آن آکواریوم های بزرگ 5 الی 10 متری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۴    
تیم ملی در اولین بازی سال 97 ، اولین دیدار جدی برای آماده سازی جام جهانی را پشت سر می گذارد. اولین بازی برای تدارک دوئل بزرگ 81 روز بعد برابر مراکش.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۴    
علیرضا تابش، ضمن تسلیت درگذشت داریوش شایگان گفت: سینمای ایران و فیلمسازان اندیشمند غم از دست دادن شایگان را لمس می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۴    
مراسم تشییع پیکر داریوش شایگان روز دوشنبه ششم فروردین در مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۷    
در ویدئوی زیر گوشه هایی از برنامه دورهمی با حضور مصطفی زمانی را می بینید و خاطره این بازیگر از دزدی کردن و شیطنت های کودکی اش را از زبان خودش می شنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۴    
ایسنا نوشت: سریال پایتخت 5 از امشب روی آنتن شبکه تماشا می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۰    
ایلنا نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما امسال نیز در نیروی زمینی مصرف تولید داخلی را در اولویت قرار می دهیم تا شکوفایی و رونق کالاهای ایرانی در چرخه اقتصاد بیشتر از گذشته شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۹    
مهر نوشت: عوامل فیلم صورت زخمی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد این فیلم، گردهم جمع می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۹    
محمد معتمدی، خواننده آواز اصیل ایرانی مهمان دورهمی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۳    
به لطف قانون ساعت تابستانی و جلو کشیده شدن ساعت، روز دوم فروردین 1397 در ایران از ساعت 1 بامداد آغاز شد؛ اما آیا آغاز فروردین، بهترین زمان برای استفاده از مزایای ساعت تابستانی است؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۶    
ایسنا نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از انتقال یک محموله دیگر از بقایای پیکرهای جانباختگان پرواز تهران یاسوج خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۰    
رونالدوی بزرگ راز موهای عجیبش در جام جهانی 2002 را فاش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۲۷    
مسئول دفتر رئیس جمهور استیضاح را حق مجلس خواند و گفت:سه وزیر عزیزمان هم خوب دفاع کردند خوب حرف زدند صحبت های شان اقناعی بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۲۷    
در سال 702 هجری قمری سلطان محمد خدابنده، هشتمین پادشاه ایلخانی، دستور ساخت گنبدی را در زنجان داد که امروز به عنوان یکی از زیباترین و تاریخی ترین مساجد ایران شناخته می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۱۳    
امیر عابدزاده از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال گفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۴    
با وجود تعطیلات نوروزی، فعالیت بسیجیان و مردم برای ساخت خانه های زلزله زدگان روستای کوئیک سرپل ذهاب ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۰    
ای اسپرت در گزارشی از سرنوشت امروز 23 بازیکنی نوشته که آخرین بار با تیم ملی به جام جهانی رفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۹    
جزیره قشم یکی از جزایر استان هرمزگان است که به عنوان بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس در تنگه هرمز قرار دارد. این جزیره در چند دههٔ اخیر به یکی از مکان های توریستی و گردشگری تبدیل شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۷    
اولین تصادف فوتی سال 97 در محور سردشت به پیرانشهر رخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۲۳    
وزیر نیرو در پیامی به مناسبت بیست و دوم مارس، روز جهانی آب بر مسئولیت همگانی در قبال مساله آب تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۲۰    
ایرنا نوشت: همزمان با فرارسیدن سال جدید، 9 ملوان ایرانی زندانی در 'لاندی' کراچی پاکستان، با پیگیری سرکنسولگری ایران در این شهر آزاد و به میهن اسلامی بازگردانده شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۲    
ایرنا نوشت: 'صلاح البردویل' عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: نیروهای امنیتی غزه عامل انفجار خودروی 'رامی الحمد الله' نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین و دو تن از معاونان وی را در غرب اردوگاه النصیرات در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به اظهارات جو بایدن معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۴    
حبیب اسماعیلی می گوید فضای مفرح و گرم فیلم سینمایی خرگیوش مناسب اکران نوروز بود و به همین دلیل این فیلم در این ایام به نمایش درآمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۶    
ایلنا نوشت: یک زن 39 ساله در اولین روز سال به دست همسرش کشته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۰    
ایسنا نوشت: رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن هشدار نسبت به کم آبی در کشور گفت: مردم به ویژه کشاورزان باید بدانند که چگونه با کم آبی زندگی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۰    
ایسنا نوشت: جانشین پلیس راهور ناجا از افزایش 9 درصدی ترددها طی هفت روز گذشته در سراسر کشور خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۴    
ایسنا گزارش داد: رییس اتحادیه مشاوران املاک شهر تهران گفت: در 25 روز ابتدای اسفندماه 1396 تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن شهر تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 10 درصد کاهش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کشور در دهه 60 رشد جمعیتی بالایی را تجربه کرد و اشتغال مسأله اول دهه شصتی هاست و عملا فرصت شغلی برایشان فراهم نشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۴    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر آنکه حل مسایل ایران در گروی حل مسایل سیاسی است نه تکنیکی و فنی اظهار کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۱    
مهر به نقل از رویترز گزارش داد: رییس سیاست گذاری وزارت کشور آمریکا در اظهار نظری تازه، از تردید برای صدور مجوز جهت فروش هواپیما به ایران سخن به میان آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۴    
28 اسفند 1360 عراقی ها در دو محور شهر شوش دانیال و تنگه رقابیه، به سمت مرکز ایران حمله کردند. در این حمله چیزی حدود 1200 تانک عراقی دیده شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۷    
نصب المان های نوروزی در مشهد به فضاهای شهری جلوه ای بهاری بخشیده است. در گزارش زیر تصاویری تماشایی از حال و هوای این روزهای مشهد را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۰    
پایگاه اطلاع رسانی دولت در صفحه اینستاگرام خود تصویری از ابراز محبت یک زن کرمانشاهی به حسن روحانی در جریان سفر رئیس جمهور به مناطق زلزله زده را منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۸    
عصر دیروز چهارشنبه در یکی از ساختمان های آزمایشگاه فولاد سازی شرکت فولاد هرمزگان انفجار اتفاق افتاد. مدیر ایمنی شرکت فولاد هرمزگان گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۰    
چالش بی زباله که تاکنون صدها نفر از شخصیت های سیاسی، هنری، اجتماعی را جذب کرده است، دو عضو جدید دارد؛ ظریف و آذری جهرمی.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۶    
بر اثر واژگونی خودروی حامل زنبور در محدوده چوگیا در شیراز، زنبورها آزاد شده و به گفته سخنگوی اورژانس کشور، تاکنون دو نفر را نیش زده اند که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۶    
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر امور خارجه با پیوستن به چالش #بی_زباله همه هموطنان را به پیوستن به این چالش ملی و جهانی در گفتار و عمل دعوت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۶    
سیروان خسروی، خواننده پاپ با اشاره به برنامه های تلویزیون در لحظه سال نو در صفحه اینستاگرامش نوشت: غمگین کردن بهترین لحظه سال در ازای چی؟ بازی با احساسات مردم و تظاهر تا کجا؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۶    
ایسنا گزارش داد:عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار تصویب بند "ز" تبصره 7 بودجه سال 97 و واریز منابع درمان تامین اجتماعی به خزانه را از اتفاقات تلخ سال 96 عنوان کرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۸    
روزنامه گاردین با انتشار گزارشی از عملکرد تیم ملی ایران و کارلوس کی روش تمجید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۶    
با توجه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به جمهوری آذربایجان و اراده تهران و باکو برای تسریع در اجرای توافقات و بخصوص اجرای طرح ساخت راه آهن رشت آستارا و تسریع در نهایی شدن آن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۳    
در آستانه جام جهانی فیفا دی پیش رو شاید بازی های دوستانه ای انجام می شود که می توانستند فینال های رویایی جام جهانی باشند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۳    
شب گذشته یک دستگاه سمند حامل چهار نفر سرنشین به هنگام حرکت در جاده خاوران، به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شد و پس از برخورد با موانع حاشیه جاده و بلوک های نیوجرسی، کاملا بر روی سقف واژگون شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۰    
فیلم کوتاه شب تولد به کارگردانی امید شمس به جشنواره ای در بلژیک راه یافت که هر ساله تنها 10 فیلم کوتاه از سراسر جهان برای بخش مسابقه بین الملل خود انتخاب می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۰    
ایرنا نوشت: فرهاد توحیدی می گوید: مهمترین انتظار سینماگران از دولت پشتیبانی سازمان سینمایی در حوزه صیانت از اسنادی است که خود صادر می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۶    
محمدمهدی حیدریان، رئیس سازمان سینمایی برای انجام اولین گفت وگوی خود در سال 97، به شبکه خبر می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۰    
معاون اول رییس جمهور در دومین روز سال 1397 با حضور در پست شهید حسین نامجو جمعیت هلال احمر کرمان از نزدیک در جریان خدمات و اقدامات این جمعیت قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۰    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک روستائیان رومانی را نشان می دهد که هر سال در آستانه سال نوی میلادی، لباسی از پوست خرس بر تن می کنند و با طبل زدن و نواختن موسیقی به پایکوبی می پردازند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در عملیات ضربتی پلیس تهران بزرگ، 322 نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۴    
23 دیپلمات اخراج شده روسیه از سوی بریتانیا در پاسخ به آن چه لندن حمله با سلاح شیمیایی در خاک بریتانیا نامیده، همراه با خانواده های خود راهی مسکو شدند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۳    
پژوهشگران ام آی تی، ماهی رباتیکی ابداع کرده اند که می تواند مانند ماهی واقعی شنا کند. این ماهی از لاستیک سیلیکونی نرم ساخته شده و با آن می توان محیط زیر آب را بدون جلب توجه دیگر موجودات، بررسی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۲    
کاخ سفید می گوید بررسی هایش نشان داده چین حقوق مالکیت معنوی فناوری های آمریکایی را رعایت نمی کند و برای سرقت و یا خارج کردن این اطلاعات از آمریکا اقدام کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۳    
مهر به نقل از رویترز گزارش داد: بانک مرکزی آمریکا درنخستین گام خود در سال جاری میلادی، نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۳    
مهر گزارش داد: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خواستار بهبود فضای کسب و کار در ایران شد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۸    
ایسنا نوشت: یک روانشناس راهکارهایی کاربردی را برای تغییر در زندگی و شاد زیستن در سال جدید ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۸    
ماموران گمرک موفق به کشف قاچاق زن در بازرسی از محموله ها شدند .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۲    
پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیکهای جهان روز چهارشنبه 21 مارس یعنی اولین روز فصل بهار در میدان سنت پیتر واتیکان با شماری از مسیحیان دیدار و گفتگو کرد و به پرسش های آنها پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۰    
مصطفی زمانی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود در پاسخ به سوال معروف این برنامه، درباره عاشق شدنش توضیحاتی داد که در ویدئوی زیر مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۰    
نمایندگان مخالف تصویب تعیین مرزهای تازه با مونته نگرو در پارلمان کوزوو گاز اشک آور پرتاب کردند. گاز اشک آور در حالی به صحن پارلمان پرتاب شد که نمایندگان برای رای گیری آماده می شدند.
  • ۱