سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۲:۳۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 21 فروردین 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 فروردین 1397 خبر آنلاین 2 فروردین 1397 خبر آنلاین 3 فروردین 1397 خبر آنلاین 4 فروردین 1397 خبر آنلاین 5 فروردین 1397 خبر آنلاین 6 فروردین 1397 خبر آنلاین 7 فروردین 1397 خبر آنلاین 8 فروردین 1397 خبر آنلاین 9 فروردین 1397 خبر آنلاین 10 فروردین 1397 خبر آنلاین 11 فروردین 1397 خبر آنلاین 12 فروردین 1397 خبر آنلاین 13 فروردین 1397 خبر آنلاین 14 فروردین 1397 خبر آنلاین 15 فروردین 1397 خبر آنلاین 16 فروردین 1397 خبر آنلاین 17 فروردین 1397 خبر آنلاین 18 فروردین 1397 خبر آنلاین 19 فروردین 1397 خبر آنلاین 20 فروردین 1397 خبر آنلاین 21 فروردین 1397 خبر آنلاین 22 فروردین 1397 خبر آنلاین 23 فروردین 1397 خبر آنلاین 24 فروردین 1397 خبر آنلاین 25 فروردین 1397 خبر آنلاین 26 فروردین 1397 خبر آنلاین 27 فروردین 1397 خبر آنلاین 28 فروردین 1397 خبر آنلاین 29 فروردین 1397 خبر آنلاین 30 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۷:۰۲    
سیروان خسروی با انتقاد از رویکرد سیاسی برخی سلبریتی ها در فضای مجازی، موضع گیری های اخیرشان را مشمئزکننده دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۷    
وزیر دفاع گفت: آن روز که عده ای جاهل آن جسارت را به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند عهد کردم در هر فرصت پیش آمده به پرچم کشورم ادای احترام کنم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۱    
معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج، تصریح کرد: شهرداری کرج امسال روند رایج پرداخت پاداش های نامتعارف در دوره های پیشین را به هم زد و با تشکیل کمیته پاداش، رویه ای مشخص و عدالت محورانه را در پیش گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۲    
در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک با نماینده شرکت ساینو استیل چین ، تفاهم نامه همکاری مابین این شرکت و شهرداری اراک به امضا رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۴    
بررسی نرخ بیکاری نشان می دهد که 12,1 درصد از جمعیت فعال کشور، بیکار بوده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۶    
روزنامه شهروند نوشت: دوران شهرداری شهردار شعردوست پس از نزدیک به یک ماه کشمکش بالاخره به پایان رسید و دیروز اعضای شورا با استعفای دومش موافقت کردند و معاون پیشینش را به عنوان سرپرست برگزیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۵    
بانک مرکزی در اجرای یکسان سازی نرخ ارز و با هدف همسو سازی بازار سکه با بازار ارز، جزییات عرضه سکه به تمام متقاضیان در تمام شعب بانک ملی با سررسیدهای متفاوت را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۶    
شهروند نوشت: این روزها در محافل سینمایی این پرسش به کرات مطرح می شود که آیا با توجه به تریلری که از فیلم همه می دانند در فضای مجازی منتشر شده، این فیلم می تواند در سینماهای ایران روی پرده رود؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۱۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: دستگاه های اجرایی آمادگی لازم را برای ماه مبارک رمضان داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۱۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در نشست مدیران مسئول نشریات مکتوب استان با استاندار لرستان گفت: برخی از دستگاه های دولتی استان ، آگهی های خود را به ارزان ترین قیمت حراج می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۱۱    
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به منظور دستیابی به خودکفایی مددجویان 330 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در اردبیل ارائه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۱۱    
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از نکا، واحد شماره 4 بخاری نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت 440 مگاوات ساعت که از بیست و یکم اسفندماه به منظور انجام تعمیرات میاندوره ای از مدار خارج شده بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۱۱    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: یکی از بهترین راههای معرفی روستاهای هدف گردشگری استفاده از ظرفیت فضای مجازی است
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۱۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در سالجاری اصلی ترین اولویت ما حرکت به سمت اصلاح جاده های اصلی، بزرگراه ها و ایجاد آزاد راه ها در سطح استان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۰:۵۷    
تسنیم نوشت: ولیعهد عربستان در کنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهور فرانسه گفت که اگر نیاز باشد عربستان نیز بخشی از واکنش بین المللی علیه سوریه به دلیل حمله شیمیایی خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۰:۳۳    
ایرنا نوشت: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل ازگزارشات ارایه شده درباره استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه ابراز نگرانی کرد و هرگونه اظهار نظر در این زمنیه را نیازمند تحقیق بی طرفانه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۰:۱۶    
همایش تجاری مشترک ایران و برزیل امروز در محل کنفدراسیون ملی صنایع برزیل با حضور تجار و بازرگانان دو کشور و سخنرانی ظریف برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۷    
پیش فروش بلیت های سی وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از فردا (چهارشنبه 22 فروردین) ساعت 12 ظهر آغاز خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۵۷    
پلیس ایتالیا یک لوح سنگی قرن هفدهم که به طور غیرقانونی از ایران به این کشور قاچاق شده بود را به سفیر کشورمان در رم تحویل داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۵۷    
مراسم هشتاد و هشتمین سالروز تولد محمدعلی کشاورز در پردیس سینمایی شهرک برگزار خواهد شد و قرار است سالن شماره 1 این پردیس به نام این هنرمند پیشکسوت نامگذاری شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۷    
کانال تلگرامی تاریخ ایرانی صفحه نخست شماره فوق العاده روزنامه "مجاهد" ارگان مجاهدین خلق ایران، در تاریخ 21 فروردین سال 1378 را به عنوان سند اعتراف فرقه رجوی به ترور صیاد شیرازی ، منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۴    
ایسنا نوشت: معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهور از آمادگی این سازمان برای رسیدگی بیشتر به تخلفات اقتصادی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتر خود نوشت: حملات بی ارزش ترامپ علیه ایران که همواره استفاده از سلاح های شیمیایی توسط هر کسی را محکوم می کند و خود قربانی استفاده از سلاح های شیمیایی توسط صدام با ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۸    
فعالان بخش خصوصی، درباره قیمت گذاری دلار 4200 تومانی توسط دولت اعلام کردند که این نرخ ماندگار نخواهد ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۴    
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: با سامانه جدید بانک مرکزی جلوی خروج غیرقانونی سرمایه و تامین مالی قاچاق بسته خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۸    
رییس کل بانک مرکزی با اعلام خبرهای مهمی درباره سپرده ارزی و پیش فروش سکه گفت: سود سپرده های بانکی افزایش نمی یابد اما بازار ارز به ثبات خواهد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۶    
سرمربی استقلال با انتشار تصویری صفحه شخصی اینستاگرامش را به روز کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۴    
یکی از منحصربه فردترین پدیده هایی که در خورشید رخ می دهد، شراره انفجاری است. ژوئن 2011 (خرداد 1390) شراره ای خورشیدی در ابعاد متوسط، رو به دوربین های ناسا اتفاق افتاد و چشم اندازی یکتا خلق کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۰    
ستاره جوان یوونتوس در اینستاگرامش به زبان های مختلف از هوادارانش تشکر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۷    
دادستان کل کشور ضمن تاکید بر برخورد دستگاه قضا با قاچاقچیان و متخلفان بازار ارز، گفت: دولت برای نرخ اعلامی ارز مصوبه بگذراند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۷    
رییس اسبق سازمان صدا و سیما، از اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال جدید و دیده بوسی اعضا در اینستاگرام خود نوشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۳    
پوستر شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، شامگاه دوشنبه بیستم فروردین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۵۹    
در حاشیه جنگ تجاری امریکا با چین و پیش بینی شکست ترامپ، سوژه کارتون سایت کگل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۴    
بر اثر بی توجهی ابزار کار پزشک در شکم خانمی که برای سزارین به بیمارستانی در کرمان مراجعه کرده بود، جاماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۷    
رئیس جمهور با تبریک سال نو و اعیاد رجبیه، بعثت پیامبر اسلام(ص) را بزرگترین حادثه تأثیرگذار در تاریخ و مهم ترین نعمت الهی برای بشریت دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۶    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به شورایی به نام شورای شهر رای می دهند و از جای دیگر دستور می رسد که فلانی برای شهرداری تهران نباید انتخاب شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۶    
فدراسیون فوتبال ایتالیا به یاد بازیکن رُم نام یک جایزه فوتبالش را تغییر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۶    
در روز سه شنبه 21 فروردین، اخباری از اتفاقات مجلس بر سر ماجرای ارز بسیاری پربازدید شد. گفت و گو با هادی حجازی فر بازیگر لاتاری و شوخی ملکه انگلستان با ترامپ نیز پربیننده شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۲۹    
حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری با اشاره به مبلغ اعلام شده برای ارز تصریح کرد: 4 هزار و 200 تومانی که دولت اعلام کرده حتماً با کارشناسی انجام گرفته است و ما نسبت به تعیین مبلغ اظهار نظر نمی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۶    
ابتدای سال است و امسال نیز به شعاری زیبنده وضروری برای اقتصاد کشور، مزین شده است. شعاری که الزام آور است و حکمیانه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۶    
رمضانعلی سبحانی فر از تلاش شبانه روزی تیم اقتصادی دولت، برای رفع ساختاریِ مشکلات موجود در تبادلات ارزی کشور سخن گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۶    
سخنگوی دولت از توزیع دلار 4200 تومانی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: دلار 4200 تومانی یکی دو روز دیگر به صرافی ها می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۳    
در حاشیه نوسانات بازار ارز، مهدی عزیزی این کارتون را در بی قانون منتشرکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۲۹    
حسن عابدینی
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۴    
شجاع خلیل زاده مدافع میانی پرسپولیس می گوید پسر ارشد سرمربی پرسپولیس نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۶    
تصمیمات نشست ستاد اقتصادی دولت درباره بازار ارز را از زبان رئیس کل بانک مرکزی بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۳    
نیم فصل اول لیگ برتر پارس جنوبی تنها رقیب پرسپولیس برای قهرمانی بود و تا هفته های پایانی نیم فصل هم در صدر جدول قرار داشت اما بعد از رو به رو شدن دو تیم شرایط تغییر کرد و سرخ های تهرانی با اقتدار در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۲    
تمرین ارکستر سمفونیک تهران به رهبری پژمان معمار زاده صبح امروز در تالار وحدت تهران برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۳۲    
ایلنا نوشت: یک بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه مدرس دچار حریق شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۹    
هفتمین جشنواره شعر انقلاب، همزمان با برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی، فردا در باغ موزه هنر ایرانی برگزیدگان خود را معرفی می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۵    
مدیرعامل استقلال درباره جلسه هیات مدیره این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۹:۲۲    
محمد نوازی بازیکن اسبق استقلال گفت: این قدر برای استقلال سوژه مربی نتراشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۹    
معبد گارنی یکی از آثار تاریخی با معماری هلنی (دوره ای از تاریخ سیاسی، فرهنگی و هنری یونان) در کشور ارمنستان است که در 30 کیلومتری شرق ایروان، بین کوه های گغاما در کنار روستای گارنی قرار دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۵۹    
کریستیانو رونالدو قصد دارد با گلزنی برابر یوونتوس، نام خود را در تاریخ لیگ قهرمانان جاودانه کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بهمن کامیار از بسته شدن قرارداد پخش در وجه حامل در این هفته خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۶    
قرار است به زودی مطالبات و پاداش بازیکنان استقلال پرداخت شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۲۳    
ساعت 6:17 صبح امروز سه شنبه آتش سوزی یک هتل بزرگ در خیابان ولی عصر (عج)، خیابان طالقانی مهار شد. آتش سوزی در طبقه منفی یک این هتل 6 طبقه و در قسمت آشپزخانه آن به مساحت 30 متر مربع اتفاق افتاد و زبانه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۸:۱۹    
ایلنا نوشت: شهردار مستعفی تهران تاکید کرد: شهردار شدن هاشمی از مواردی است که شورا در مورد آن تصمیم بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه در تبریز سالن استاندارد برای برگزاری مسابقات بین المللی وجود ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تمرکز قدرت و اختیارات در تهران یکی از آفات محیط زیست کشور بود و به همین دلیل تفویض اختیارات به مدیران کل استانی صورت گرفت تا استان ها بتوانند پاسخگوی مردم باشند و جز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۹    
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران از ابلاغ دستورالعمل یارانه بن خرید کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۳    
محمد عطریان فر عضو و رئیس موقت اولین شورای شهر تهران در یادداشتی که امروز در روزنامه سازندگی منتشر شد، به اعضای کنونی شورای شهر هشدار داده که مراقب باشند تجربه شورای اول تکرار نشود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۰    
هافبک استقلال هم نمی تواند تیمش را در سفر به تبریز همراهی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۸    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری سارقی که مبلغ 3 میلیون ریال وجه نقد را سرقت و متواری شده بود دقایقی پس از سرقت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۶    
گفت وگوی جذاب برانکو ایوانکوویچ با عادل فردوسی پور را به مناسبت قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هفدهم در مورد اتفاقات فصلی که گذشت و روند پرسپولیس در سال آینده را بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۴    
پادشاه اسپانیا نسبت به گل حیرت انگیز رونالدو واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۷    
مهر نوشت: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد که سینماهای سراسر کشور به دلیل شهادت امام موسی کاظم (ع) در روز پنجشنبه فیلم کمدی اکران نمی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۵    
مهر نوشت:در بازار آزاد تهران و بعد از تصمیم برای تک نرخی کردن ارز از سوی دولت، صرافی های مجاز عرضه دلار با نرخ 4200 تومانی در بازار را آغاز کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۳    
خانه ملت به نقل از عضو کمیسیون عمران مجلس نوشت: مجلس در برخورد با این نوع تخلفات و اجحاف در حق مردم کوتاه نمی آید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۳    
هنرمندان عرصه موسیقی در جشن تولد 91 سالگی بزرگ لشگری از او گفتند. این نوازنده ویولن، امروز سه شنبه 21 فروردین در 94 سالگی درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
به گزارش مهر، کارشناس مسائل آب در اصفهان گفت: از یک سو حفر چاه برای تامین آب شرب اصفهان و از سوی دیگر خطر فرونشست زمین به علت حفر چاه های عمیق بازی باخت - باخت را برای این شهر رقم می زند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
در سال 96 میزان جابجایی کالا در ناوگان حمل بار استان لرستان با 16درصد افزایش همراه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
مدیر عامل آب منطقه ای لرستان اعلام کرد: باتوجه به کاهش آبدهی سراب های شهر خرم آباد انتظار می رود مردم شریف این شهر در مصرف آب صرفه جویی کنند
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
نهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی استان لرستان با حضور 180 نامزد دانش آموز در دو گروه پسران و دختران در خرم آباد برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۰    
نیکولا پیووانی که برای فیلم زندگی زیباست برنده اسکار بهترین موسیقی متن شد از جمله مهمانان ویژه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۰    
پدر و مادر پریسا، احسان و رضا که در یکی از روستاهای شهرستان مراوه تپه(یانبلاع) در استان گلستان زندگی می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری صدا وسیما نوشت: برنی سندرز در توئیتی نوشت به مایک پمپئو به عنوان وزیر خارجه جدید آمریکا رای منفی می دهم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۶    
تسنیم نوشت: ایالات متحده آمریکا در اقدامی ناقض بندهای توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 (برجام) درباره مخاطرات تجارت با ایران هشدار داد و از اقدام اتحادیه اروپا برای بررسی اعمال تحریم های جدید علیه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۱    
ایسنا نوشت: صدراعظم آلمان امروز (سه شنبه) اعلام کرد، شواهد حمله شیمیایی در شهر دومای سوریه واضح است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:یک قطعه زمین با مساحت 8000 متر در کرج، گرمدره بلوار امیرکبیر، کوهک 5، با قیمت 8 میلیارد تومان بفروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۶    
ایسنا نوشت: معاون شهرسازی شهرداری تهران از سمت خود استعفا داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۷    
ایسنا نوشت: یک نویسنده مطرح یمنی برای امرار معاش ناگزیر شد کتابخانه خود را با 8 هزار عنوان کتاب به حراج بگذارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۷    
ایلنا نوشت: جلسه شورای عالی اشتغال ظهر امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد. اسحاق جهانگیری در این جلسه ایجاد فرصت های شغلی را از اصلی ترین اولویت های کاری کشور برشمرد و با بیان اینکه تثبیت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۷    
میزان نوشت: دانشگاه علم و صنعت با صدور اطلاعیه ای نسبت به اخاذی مالی از دانشگاهیان هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۷    
میزان نوشت: سارقان برای فرار از دست مامور پلیس، شاهرگ او را بریدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۳    
پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران برای بررسی دومین استعفای محمدعلی نجفی، شهردار تهران برگزار شد و در نهایت اعضای شورا با 15 رأی موافق ، 5 رأی مخالف و یک رأی سفید با استعفای شهردار تهران موافقت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۸    
بهرام رادان در جدیدترین فیلم خود، نقش یک تکواندوکار را بازی خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۳    
باغ کتاب تبریز با حضور قشر فرهیخته استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۳    
تسنیم نوشت: ذوب آهن برای رسیدن به نایب قهرمانی این فصل رقابت های لیگ برتر و کسب جواز لیگ قهرمانان آسیا باید پیروز 3 فینال هفته های پایانی باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۶    
نمایشگاه نقاشی خط های آرش کریمی با عنوان روزی شبیه فردا از جمعه 24 فروردین در گالری کاما برپا می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۶    
اصغر کیهان نیا روانشناس و مشاور خانواده درباره تاثیرات مخرب نوسانات بازار ارز و نابسامانی های اقتصادی بر سلامت روان افراد جامعه می گوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۳    
ویدئویی ببینید از مسیری که پرسپولیس در لیگ هفدهم طی کرد و در نهایت قهرمان این لیگ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی فردای تیمش برابر پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی تیمی است که شروع خوبی داشت اما اولین شکست این تیم در لیگ برابر ما بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۱    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به لیست این تیم برای بازی با پارس جنوبی جم اضافه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۹    
اچ وی ال ، آهنگساز شناخته شده موسیقی الکترونیک کشور گرجستان برای اجرای پرفورمنس صدا به عمارت روبرو می آید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۰    
بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی به همان میزان که بسیاری از اهالی ورزش را به دلیل اهمیت رویدادهای مهم پیش رو خوشحال کرد بنا به دلایل مختلف نگرانی های زیادی را هم به دنبال دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۴    
مشاهدات از بازار ارز در ساعات اولیه امروز نشان می دهد که هنوز دلار با قیمت 4200 تومان عرضه نمی شود و عمدتا این نرخ تنها بر روی تابلوی اعلان قیمت های صرافی هاست و به بهانه اینکه بانک مرکزی هنوز دلاری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۱    
تله تئاتر نامه به کارگردانی و بازنویسی گلاب آدینه امروز در برنامه نمایشخانه پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۱    
اعتماد آنلاین نوشت: غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد گفت: شورای شهر، تا تکلیف سپنتا نیکنام مشخص نشود از عضو علی البدل دعوت نمی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۱    
کاربران اندروید و آی او اس در فصل اول 2018 بیش از 27.5 میلیارد اپلیکیشن دانلود کردند که رکورد جدیدی محسوب می شود.