سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۳:۰۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 16 فروردین 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 فروردین 1397 خبر آنلاین 2 فروردین 1397 خبر آنلاین 3 فروردین 1397 خبر آنلاین 4 فروردین 1397 خبر آنلاین 5 فروردین 1397 خبر آنلاین 6 فروردین 1397 خبر آنلاین 7 فروردین 1397 خبر آنلاین 8 فروردین 1397 خبر آنلاین 9 فروردین 1397 خبر آنلاین 10 فروردین 1397 خبر آنلاین 11 فروردین 1397 خبر آنلاین 12 فروردین 1397 خبر آنلاین 13 فروردین 1397 خبر آنلاین 14 فروردین 1397 خبر آنلاین 15 فروردین 1397 خبر آنلاین 16 فروردین 1397 خبر آنلاین 17 فروردین 1397 خبر آنلاین 18 فروردین 1397 خبر آنلاین 19 فروردین 1397 خبر آنلاین 20 فروردین 1397 خبر آنلاین 21 فروردین 1397 خبر آنلاین 22 فروردین 1397 خبر آنلاین 23 فروردین 1397 خبر آنلاین 24 فروردین 1397 خبر آنلاین 25 فروردین 1397 خبر آنلاین 26 فروردین 1397 خبر آنلاین 27 فروردین 1397 خبر آنلاین 28 فروردین 1397 خبر آنلاین 29 فروردین 1397 خبر آنلاین 30 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۸    
میزان نوشت: فرمانده انتظامی جهرم گفت: مرد جوان در استخر شخصی باغش غرق شد و جان خود را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۷    
ایسنا نوشت: دیده بان مواد غذایی (Foodwatch)، سازمان اروپاییِ مدافع حقوق مصرف کنندگان در گزارشی شرکت کوکاکولا را در گسترش چاقی و دیابت مسئول می داند و این گزارش به ویژه تبلیغات کوکاکولا را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۱    
سفیر هلند برای تماشای گل های لاله ای که یک جوان برای یادبود مادرش کاشته بود راهی خیابان زرافشان تهران شد. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۹    
ایلنا نوشت: وزارت فرهنگ و رسانه عربستان از افتتاح نخستین سینما در ریاض خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۱    
میزان نوشت: عامل جنایت در قلعه نو پس از یک هفته فرار دستگیر و جزئیات جنایت را فاش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۳    
تسنیم نوشت:مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از پیدا شدن حافظه FDR هواپیمای سانحه دیده ترکیه ای خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۸:۱۳    
ویدئوی منتشر شده از یکی از خیابان های چین حرکت ناگهانی یک وسیله نقلیه پارک شده در کنار خیایان و برخورد شدید آن با خودروی عبوری را نشان می دهد که موجب گمانه زنی های عجیب شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۱:۱۲    
ایسنا نوشت: معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان قصرشیرین به دست قاچاقچیان سوخت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۰:۲۸    
شرکت فِستو به تازگی از جدیدترین ربات های خود با عنوان عنکبوت آکروبات باز و روباه پرنده رونمایی کرده است. ربات عنکبوت آکروبات باز به 15 موتور مجهز است و از طریق تبلت کنترل می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۰:۰۲    
ایسنا نوشت: تهیه کننده دورهمی جزییات پخش آخرین قسمت از این مجموعه در هفدهمین روز از بهار 97 را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۹    
ترجمه رمان معیوب ها با محوریت افت و خیزهای زندگی روزنامه نگاری از سوی نشر چشمه به بازار کتاب آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۱    
ایسنا نوشت: جمعی از اعضای فراکسیون امید مجلس امروز(5شنبه) به مناسبت سال جدید با دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۳    
ایرنا نوشت: سی ان ان در گزارشی به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ در گفت و گوی تلفنی با یکی از حکام عرب خلیج فارس به او هشدار داده در صورت خروج آمریکا از منطقه آن ها دو هفته هم نمی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۴    
حکایت دایی جان ناپلئون و پنالتی های دونه به دونه چیست؟!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۰    
مردم ایسلند قصد دارند بار دیگر خاطره بسازند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۸    
روسیه روز چهارشنبه تمرینات نظامی خود را در دریای بالتیک آن هم با مهمات جنگی آغاز کرد؛ آزمایش موشک های این کشور نیز بخشی از این تمرینات سه روزۀ نظامی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۶    
91 درصد کاربران کانال تلگرامی آیت الله علم الهدی در نظرسنجی مربوط به بعد از فیلتر تلگرام اعلام کردند به پیام رسان های داخلی مهاجرت نمی کنند بلکه از طریق فیلترشکن به ادامه حضور در تلگرام ادامه می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۲    
رضا میرکریمی در نوشته کوتاهی به تمجید از ساخته جدید ابراهیم حاتمی کیا پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۳    
مرکز ملی فضای مجازی در پاسخ به شبهات فعالیت پیام رسان های داخلی در کشور بیانیه ای صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۳    
خشک شدن یک رودخانه پرآب چیزی نیست که تنها در اثر یک اتفاق و یا اشتباه رخ داده باشد. اتفاقی که امروز گریبان زاینده رود را گرفته در نتیجه عوامل مختلفی است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۲۹    
ایلنا نوشت: یکی از زندانیان حوادث سال 88 به اظهارات خبرنگار واحد مرکزی خبر در برنامه دورهمی واکنش نشان داد و گفت: از بس دروغ شنیدیم شاخ درنیاوردم ولی کل حرف هایی که در مورد آن مصاحبه در زندان گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۸    
در روز پنجشنبه 16 فروردین، جزییات دریافتی ماهیانه نمایندگان مجلس مهم ترین خبر بود. خبرهایی هم درباره قیمت آپارتمان های زیر 15 سال تهران و بازداشت فرد سگ آزار در خوزستان بازدید زیادی داشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۱    
تیم صنعت نفت آبادان در تنها دیدار امروز لیگ برتر مقابل پیکان پیروز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۹    
مهر نوشت: در حادثه تیراندازی در دانشگاه عثمانقازی (Osmangazi) واقع در اسکی شهر (Eskisehir) ترکیه 4 نفر کشته و چند فرد دیگر نیز زخمی شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با برخی مقامات خارجی شرکت کننده در اجلاس جنبش عدم تعهد دیدار و گفت و گو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۸    
تسنیم نوشت: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مراجعه 237 نفر به بیمارستان در شهرستان سپیدان گفت: هنوز علت اصلی مشخص نیست اما پیش بینی می شود یک ایپدمی فصلی باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۲۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف سفر خود به استان ایلام را دنبال کردن سیاست های وزارتخانه و اضافه شدن 2 مرکز درمانی تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید ذکر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۲    
یک نویسنده، بازیگر و کارگردان قدیمی تئاتر و عضو مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در یادداشتی، گفت و گوی رو در رو را با عوامل سازنده برنامه دورهمی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح های حمایتی کتاب را فرصت رونق افزایی کتابفروشی ها دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۹    
هشتمین فیلم بلند فرهادی به نام همه می دانند که تماماً به زبان اسپانیایی است، زندگی زنی به نام لورا را روایت می کند که به همراه همسر و فرزندانش از آرژانتین به زادگاهش مادرید سفر می کند تا حوادث ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۱۸    
ایرنا نوشت: وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو و پکن مخالف تلاش ها برای بازبینی توافق هسته ای برجام میان ایران و گروه 1+5 هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۹    
علیرضا سعیدی *
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۵۵    
دقایقی پیش بست نشینی محمود احمدی نژاد و دوستانش همچون جوانفکر و شریف زاده در صحن امامزاده صالح با هدف دعا برای آزادی زندانیان آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۴۶    
مهر نوشت: رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:مسئولان، نهادها، وزارت خانه ها و شرکت های وابسته به دولت باید همه نیازهای خود را از محصولات داخلی تأمین کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۴۱    
اعتمادآنلاین نوشت: تلگرام بیش از چهل میلیون عضو دارد، اما در جمهوری اسلامی افکار عمومی برای برخی از مسئولین چندان مهم نیست البته اینکه دلیلش چیست را نمی دانم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۴۱    
رکنا نوشت: ساعت 9 شامگاه 10 فروردین ماه امسال پدر نگرانی در تماس با پلیس از ناپدید شدن دختر 7 ساله اش به نام ندا خبر داد و تیمی از ماموران برای پیدا کردن این دختربچه وارد عمل شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۳    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای نسبت به فعالیت سامانه بارشی در کشور، وقوع رعد و برق، وزش باد شدید، احتمال جاری شدن سیلاب و تردد قایق های تفریحی و شناورهای سبک در برخی مناطق هشدار داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۶    
مدیر فیس بوک تایید کرد اطلاعات 87 میلیون کاربرِ اغلب آمریکایی با موسسه تحلیلی کمبریج آنالیتیکا به اشتراک گذاشته شده است. پیش تر این رقم 50 میلیون اعلام شده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۲    
در اوضاع آشفته منطقه گرچه وزارت خارجه مسئولیت سنگینی در حوزه دیپلماسی دارد اما دیپلماسی نظامی قطعا آن را تکمیل می کند و بر تأثیرگذاری ایران در حوزه سیاست خارجی می افزاید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۳    
اسپورتینگ لیسبون، باشگاه دوران نوجوانی رونالدو در مادرید حضور دارد و خود را برای بازی حساس برابر اتلتیکو مهیا می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۱    
باوجود پیشرفت در علم پزشکی و به روز رسانی دارو های مصرفی، طب سنتی به منظور کاهش مصرف دارو و جلوگیری از عوارض سوء آن جایگاه خود را در درمان حفظ کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۵۰    
شب گذشته بارسلونا موفق شد رم را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۶    
تلاش ده ها آتش نشان برای کنترل آتش در فروشگاه اسباب بازی در روسیه را مشاهده می کنید. این حادثه مصدومی در بر نداشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۶    
ایرنا نوشت: رییس سازمان انرژی اتمی گفت: دشمنان باید بدانند در شرایط برگشت پذیری برجام شرایط ویژه ای رقم خواهد خورد و زمانی که مسوولان بلندپایه نظام اراده کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۶    
با انتخاب AFC مدافع راست پرسپولیس در تیم منتخب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۸    
ناتمام ماندن کنسرت محسن یگانه، محسن شریفیان و کشمکش بر سر آن چه منتقدان، سرقت ادبیِ حمید هیراد می نامند از جمله اتفاقات حوزه موسیقی در 13 روز تعطیلات بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۸    
ایرنا نوشت: تارنمای خبری آمریکایی 'هیل' (TheHill) گزارش داد: 'مادلین آلبرایت' وزیر خارجه سابق آمریکا در اظهاراتی دونالد ترامپ را 'ضد مردمی ترین' رئیس جمهوری در طول تاریخ آمریکا دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۷    
افراد زیادی وقتی گوشی خود را گم می کنند یا جا می گذارند، به شدت مضطرب می شوند و به هر دری می زنند تا آن را پیدا کنند. این وضعیت نوموفوبیا نام دارد و در سراسر جهان شایع شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۱    
میزان نوشت: موتورسوار دارابی بر اثر سقوط تیر چراغ برق کشته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۴    
ایسنا نوشت: وزارت راه و شهرسازی آمار سفرهای نوروزی از 24 اسفند تا 14 فروردین ماه امسال را ارائه کرده که بر این اساس بخش قابل توجهی از ظرفیت های در نظر گرفته شده برای حمل و نقل عمومی در طول این مدت به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۵    
ایسنا نوشت: رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت که هند قرار است هفته آینده یک طرح توسعه سه تا چهار میلیارد دلاری را برای میدان گازی فرزاد B به ایران ارائه کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۵    
نمایش مجلس قربانی سنمار به قلم بهرام بیضایی در تماشاخانه انتظامی روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۲    
صبح امروز نماینده مردم الیگودرز در نشست شورای ادارای استان به مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان گفت: ساکنین مناطق ززماهرو و زلقیه الیگودرز مگر شهروندان جمهوری اسلامی ایران نیستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۸    
هافبک طراح استقلال و دروازه بان پرسپولیس، با 4 پاس گل و 4 کلین شیت جزو بهترین های لیگ قهرمانان آسیا تا پایان هفته پنجم هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۸    
شورای شهر برای حل مسایل شهری آماده همکاری با اصحاب رسانه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۶    
ایسنا نوشت: دبیر کانون انبوه سازان گفت: امیدواریم با تسهیلات بدون سپرده که قرار است بانک مسکن به سازندگان پرداخت کند و اصلاحیه قانون پیش فروش که تا دو ماه دیگر آماده می شود در سال 1397 شاهد افزایش ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۴    
اظهارات علی مطهری، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره فیلم به وقت شام و ابراهیم حاتمی کیا را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۵    
سرمربی استقلال می گوید که در بازی قبلی با الریان قطر تعداد زیادی مصدوم داشت اما از عملکرد تیمش بسیار راضی ست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۷    
برترین بازیکنان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال این قاره معرفی شدند که نامی از ایرانی ها در این لیست دیده نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۷    
مهر نوشت: بازیگر سرشناس بالیوود از سوی دادگاهی در هند برای شکار غزال هندی به پنج سال زندان محکوم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۵    
ایلنا نوشت: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش گفت: مذاکرات درباره قدرت موشکی به هیچ عنوان معنا و مفهوم ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۸    
بیمارستان 172 تختخوابی شهدا در منطقه نیروگاه قم به متراژ 16 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال، پنجشنبه 16 فروردین با حضور علی لاریجانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 50 کیلوگرم حشیش از یک باند 3 نفره در شهر ری توسط مامورین پایگاه نهم خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۴    
اسامی و مشخصات فیلم های کوتاه خارجی پذیرفته شده در بخش جلوه گاه شرق سی وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۸    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران آمارهایی از واردات و صادرات کشور در سال 96 ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۲    
مهر نوشت: فیلم کل به جزء در نخستین تجربه حضور در جشنواره های جهانی، راهی جشنواره بین المللی فیلم اسماعیلیه می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۰    
ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آتش سوزی در ساختمان خیابان دانشگاه جنگ گفت: خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی نداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۳    
سر مربی تیم فوتبال نفت می گوید که در ایران به علی دایی به صورت شایسته احترام نمی گذاریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۰    
دونالد ترامپ چند روز گذشته با قاطعیت گفت حضور آمریکا در سوریه صرف ندارد و به زودی از سوریه خارج می شویم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فردا یک بازی خیلی مهم با نفت داریم که برای هر دو تیم مهم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۰    
ظریف در اجلاس وزرای امور خارجه کشورهای جنبش عدم تعهد در باکو سخنرانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۰    
پوستر فرانسوی همه می دانند به کارگردانی اصغر فرهادی، فیلمساز برنده دو جایزه اسکار با بازی خاویر باردم و پنه لوپه کروز رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت:وسعت دریاچه ارومیه به 2 هزار و 276 کیلومتر مربع رسیده است که تراز این دریاچه نسبت به یکماه گذشته پنج سانتی متر افزایش یافته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۲    
پریسا مقتدی در افتتاحیه نمایش مرزداران در مورد وحید رهجوی گفت: از امروز یک کارگردان جوان به بدنه تئاتر اضافه شده و با پشتکاری که من از او سراغ دارم می تواند به عنوان یک هنرمند خوش فکر در عرصه تئاتر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بهمن کامیار، تهیه کننده سد معبر به بیان دو علت اساسی در خصوص کمتر شدن مخاطبان سینما در نوروز 97 پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۳    
پس از تصویب قانون جدیدی در یونان، تاکسی آنلاین اوبر اعلام کرد فعالیت خود را در این کشور متوقف می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۱    
ایلنا نوشت: معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ثبت نام نهایی 2500 ناشر داخلی و 110 ناشر عرب و لاتین برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۰    
ایسنا نوشت: وزارت خارجه سوریه امروز (پنج شنبه) اعلام کرد که ایالات متحده و دست نشانده هایش مانع از انجام هر تحقیق شفاف و واقع بینانه درخصوص ادعاها مبنی بر استفاده احتمالی از سلاح های شیمیایی در سوریه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۴    
ایسنا نوشت: رسانه های عربستانی اعلام کردند، اولین سالن سینما در عربستان در تاریخ 18 آوریل جاری افتتاح خواهد شد و طرحی برای افتتاح حدود 40 سالن سینما در 15 شهر این کشور طی پنج سال آتی وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۴    
در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی، ویدئویی مبنی بر برخورد بد ماموران شهرداری ارومیه در شبکه های مجازی منتشر شد که روابط عمومی شهرداری ارومیه شرح ماجرا را بیان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۰    
ایسنا نوشت: 10 گروه حقوق بشری بین المللی از رئیس جمهور فرانسه درخواست کرده اند تا در جریان دیدار با ولیعهد عربستان وی را به خاطر حملات هوایی کشورش در یمن تحت فشار بگذارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۷    
ایسنا نوشت: اعضای شورای امنیت سازمان ملل امروز (پنجشنبه) برای گفت وگو درباره مسمومیت یک جاسوس پیشین روسیه در جنوب غربی انگلیس گردهم می آیند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۳    
در 16فروردین ماه سال 1367 یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی کویت در مسیر بانکوک ربوده شد و در مشهد به زمین نشست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۸    
ایسنا نوشت: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از لزوم ثبت اطلاعات همه خودروهایی که میخواهند در طرح ترافیک وارد شوند در سامانه my.tehran.ir خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۵    
ایرنا نوشت: مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی(به عنوان گروه بیستم از مشمولان) تا پایان فروردین ماه امسال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۶    
این تجربه تاریخ می گوید اگر دولت ها بخواهند کاری بکند که بشود، می شود. اما چون نمی خواهند بشود به همین دلیل هرکاری بکنید و یا هر راهی که بروید یا هرچه بگویید نتیجه اش این است که نمی شود؟ و متاسفانه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۸    
هفته نامه خط حزب الله، نشریه دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای در جدیدترین شماره خود فروپاشی آل سعود را پیش بینی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۸    
مهر نوشت: فیلم انیمیشن راز پروانه ها ساخته علی تنهایی به جشنواره انیمیشن صوفیا در بلغارستان راه پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۸    
میزان نوشت: بررسی ها نشان می دهد که بارش ها در کل کشور نسبت به دوره مشابه سال گذشته با کاهش 51 درصدی روبرو بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۶    
گفته های متناقض احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری و اکنون درباره زندان و حق اعتراض را در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۶    
در آغاز درگیری ها در روز جمعه 10 فروردین میان مبارزین مسلح کشمیری با نیروهای هندی، 17 کشمیری به شهادت رسیدند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۶    
سال بعد یکی از سخت ترین لیگ های ممکن پیش روی فوتبال ایران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۶    
ایسنا نوشت: رئیس سازمان دامپزشکی اعلام کرد که صنعت اسب از جمله صنایع اشتغالزا و درآمدزا در جهان محسوب می شود و تجارت آن به شرط رعایت ضوابط بین المللی که خط قرمز محسوب می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چند سالی است که ساخت سلاح های پیشرفته را در دستور کار قرار دادند و موفق هم بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۳    
ایسنا نوشت: طبق اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز 63 درصد لوازم آرایشی موجود در بازار به شیوه قاچاق تامین می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۰    
ایسنا نوشت: یک کارشناس حوزه بانکداری الکترونیکی با اشاره به تحولات پیش روی بانک ها در سال جدید، تغییرات حوزه بانکی را در این سال بسیار پرشتاب و نیازمند به فناوری های مالی جدید توصیف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۶    
همانطور که بارها عرض کرده ام، مدیریت و برنامه ریزی معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست در دوره جدید بر اساس اصل سنگریزه ها بوده است. اما منظور از این اصل چیست؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۶    
مهر نوشت: جایزه بهترین طراحی صدا در جشنواره مستقل های ملبورن استرالیا برای فیلم کوتاه فروزان به حسین قورچیان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۰    
لاتاری برایم یادآور دیالوگی از کاغذ بی خط است که در آن رؤیا (هدیه تهرانی) به جهانگیر (زنده یاد خسرو شکیبایی) گفت: تو جهان همیشه، وقتی یه جات می سوزه، جای دیگه ات رو فوت می کنی .
  • ۱