سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۳:۰۸Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 19 فروردین 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 فروردین 1397 خبر آنلاین 2 فروردین 1397 خبر آنلاین 3 فروردین 1397 خبر آنلاین 4 فروردین 1397 خبر آنلاین 5 فروردین 1397 خبر آنلاین 6 فروردین 1397 خبر آنلاین 7 فروردین 1397 خبر آنلاین 8 فروردین 1397 خبر آنلاین 9 فروردین 1397 خبر آنلاین 10 فروردین 1397 خبر آنلاین 11 فروردین 1397 خبر آنلاین 12 فروردین 1397 خبر آنلاین 13 فروردین 1397 خبر آنلاین 14 فروردین 1397 خبر آنلاین 15 فروردین 1397 خبر آنلاین 16 فروردین 1397 خبر آنلاین 17 فروردین 1397 خبر آنلاین 18 فروردین 1397 خبر آنلاین 19 فروردین 1397 خبر آنلاین 20 فروردین 1397 خبر آنلاین 21 فروردین 1397 خبر آنلاین 22 فروردین 1397 خبر آنلاین 23 فروردین 1397 خبر آنلاین 24 فروردین 1397 خبر آنلاین 25 فروردین 1397 خبر آنلاین 26 فروردین 1397 خبر آنلاین 27 فروردین 1397 خبر آنلاین 28 فروردین 1397 خبر آنلاین 29 فروردین 1397 خبر آنلاین 30 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۳    
در سال 1396 فولاد مبارکه 7میلیون و 32هزار و 705 تن از محصولات تولیدی خود را به بازار داخلی و جهانی تحویل نمود که این میزان تحویل محصول، رشد 12 درصدی داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت که در تعطیلات نوروزی سال جاری 70 کنسرت در مناطق مختلف این استان با هدف نشاط آفرینی در جامعه برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۶    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آمادگی شرکت برای مواجه شدن با تنش های آبی در استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۰    
کاهش ناگهانی قیمت دلار توسط دولت بازتاب گسترده ای در مطبوعات امروز سه شنبه 21 فروردین 97 دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۷    
نماینده ولی فقیه در سپاه با مصباح یزدی دیدار و گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت تامین خدمات روبنایی شهر سهند جهت رفاه ساکنین آن، گفت: تکمیل و اتمام آزادراه تبریز- سهند جزو اولویت های اصلی این وزارتخانه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پیامی فرارسیدن روز هنر انقلاب اسلامی را تبریک گفت .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: برای مرمت بازار تاریخی زنجان، باید یک طرح کلی شامل چند طرح کوچک همانند تاسیسات، نورپردازی، کف سازی و ایجاد ایستگاه های سبُک آتش نشانی تهیه شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۸    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته 28 لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۴    
مجید کیان پور نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از عدم توجه به تکمیل و به بهره برداری رساندن سد کمندان ازنا انتقاد کرد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۹    
ایلنا به نقل از وزیر نیرو نوشت: اولویت اول ما آب شرب است و به دلیل محدودیت منابع آب قطعا محدودیت برای بخش های مختلف ایجاد می شود، البته این مسئله به معنای نادیده گرفتن حقوق کشاورزان نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۰    
تصویری از فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه در فضای مجازی منتشر شده است که شک و شبهات را در مورد ازدواج آنها بیشتر می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۳    
ایالت تگزاس آمریکا 250 تن از نیروهای گارد ملی خود را برای گشت زنی و کنترل به مناطق هم مرز با مکزیک فرستاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۷:۳۳    
منشا در این فصل تاثیر پررنگی روی گل های علی پور گذاشته و آقای گل لیگ، بعد از رفتن طارمی فقط زمانی که با گادوین منشا در خط حمله باشد می تواند دروازه حریف را باز کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۳۳    
مهدی طارمی فصل خوبش در الغرافه را با دو گل به پایان رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۲    
طغیان آفت بلوط به جنگل های زاگرس از جمله آفاتی است که می تواند خسارت های شدید و جبران ناپذیری بر پیکره درختان ارزشمند بلوط وارد کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۲    
استاندار لرستان بر لزوم تعیین تکلیف زیرگذر بهارستان تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۷:۳۱    
روزنامه کیهان نوشت:به چهره هایی که در دوران انتخابات ریاست جمهوی از حسن روحانی حمایت کرده و برای وی تبلیغ می کردند و حالا پشیمان هستند روز به روز افزوده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۶:۲۶    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل گفت: با هدف ارتقای مسائل فرهنگی و کاهش معضلات شهری، با مشارکت سازمان های مردم نهاد تئاتر خیابانی در اردبیل برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۶:۲۶    
استاندار همدان گفت: قوه قضائیه از ارکان اصلی کشور به شمار می رود و مهمترین نقش، در امیدوار کردن مردم و دلبستگی آنان به نظام را دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۶:۱۹    
روزنامه ایران نوشت: در چند روز گذشته، کاربران ایرانی که نگران فیلتر احتمالی تلگرام بودند پس از جست و جوی فراوان به مشابه ترین پیام رسان خارجی به نام تم تم (tam tam) رسیده و اقدام به دانلود و نصب آن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۶:۱۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری بر تجهیز ایستگاه های امداد و نجات هلال احمر این استان تأکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۴۶    
برنا نوشت: با پیوستن شهرداری تهران در سال جدید، شمار دستگاههای اجرایی بخش های دولتی و خصوصی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به350 دستگاه رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۰:۲۸    
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت:در حال حاضر مهم ترین مشکلی که پیش روی صادرات وجود دارد فضای متشنج روابط بین المللی و فشارهای آمریکا است که نگرانی های زیادی را ایجاد کرده است و می تواند حتی نگران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۸    
تکنولوژی های جدیدی به تازگی در tech start_up رونمایی شده که از آن برای اطلاع یافتن از میزان مصرف آب یک خانه استفاده می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۸    
سریال رادیویی هویت به کارگردانی محمد پورحسن و بازی فریبا متخصص از رادیو نمایش پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۸    
از فردا تا 24 فروردین، پنج مستند تلویزیونی در قالب برنامه مستند چهار به نمایش درخواهند آمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۸    
ایرنا نوشت: افزایش نرخ انواع ارز در بازار ترکیه همچنان ادامه دارد به طوری که لیر ترکیه در برابر ارزهای خارجی در سال جاری میلادی حدود 10 درصد ارزش خود را از دست داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۳    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، به بررسی و تصویب تعدادی از آیین نامه های اجرایی قانون بودجه سال 1397 کل کشور پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۸    
میان انبوه اخبار و گزارش های ریز و درشت منطقه که عموماً یکسر آن به ایران و سیاست های محدودسازی نفوذ این کشور مربوط می شود، یک خبر با همه اهمیتش چندان مورد توجه محافل سیاسی قرار نگرفته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۶    
متخصصان می گویند: معلمان باید به جوانان در رابطه با پیوند میان خشونت و رسانه های اجتماعی آموزش های لازم دهند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۸    
ایسنا نوشت: یک عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس از رسیدگی به دو طرح تشکیل وزارت گردشگری و صنایع دستی و نیز تحقیق و تفحص از بررسی منابع و مصارف و نظام مدیریتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در 10 سال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۱    
الغرافه در شبی که طارمی درخشید، توانست با 3 گل تیم قطر را شکست دهد تا لیگ قطر را با موفقیت و کسب سهمیه به پایان برساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۱    
با تلاش کادر پزشکی، بیماری حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی کنترل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۱    
در حمله شیمیایی تروریست ها به دوما در حومه دمشق ده ها تن کشته و بسیاری دیگر نیز زخمی شدند. ناظران حقوق بشر سوریه می گویند افرادی را در منطقه آسیب دیده یافته اند که بر اثر حمله شیمیایی دچار خفگی شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۴    
در روز یکشنبه 19 فروردین، خبر شاکی شدن نمایندگان مجلس از نوسانات ارز از اخبار مهم بود. پاسخ نجفی به دلایل استعفایش و عزادار شدن رضا یزدانی نیز پربیننده شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۱    
موشن گرافیکی با موضوع زندگی شهید سید محمدباقر صدر را به مناسبت 19 فروردین سالروز شهادت این اندیشمند اسلامی می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۸    
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری ترکیه انتقادات شدیداللحنی را از کشورهای غربی مطرح و تاکید کرد که این کشورها حق گلایه از تروریسم را ندارند چراکه صورت، دست ها و تاریخ آنها آغشته به خون بی گناهان است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۸    
اپل ثبت اختراع کمپانی Omni MedSci در زمینه فناوری ضربان سنج را نقض کرده و باید به همین خاطر در دادگاه حاضر شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۰    
بهرام قاسمی اهداف و جزئیات اولین سفر منطقه ای وزیر امور خارجه در سال جدید را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۰    
الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران که با استعفای محمدعلی نجفی، شهردار پایتخت موافق بود گفت که تصمیم امروز شورای شهر سیاسی بوده و تصمیمات سیاسی در مدیریت کلانشهرها مرسوم است و چیز بدی نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۴    
قرار است گرمای ناشی از کارکردن سرورهای دیتاسنتری در پایتخت سوئد، گرمابخش 10 هزار خانه در استکهلم شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۱    
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که نمی توان به صورت کامل طب سنتی را انکار کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۴    
ایرنا نوشت: رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی به برآورد خسارت های ناشی از تندباد اخیر اشاره کرد و گفت: این طوفان سبب هدر رفت بیش از 100 میلیون مترمعکب از آب دریاچه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۸    
ایسنا نوشت: یک مقام مسئول آمریکایی گفت که تیم امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا امروز گزینه ها برای پاسخ به حمله شیمیایی در دومای سوریه را بررسی می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۲    
رئال مادرید و اتلتیکومادرید در داربی برگشت لالیگا نیز به تساوی دست یافتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۴    
ایلنا نوشت: رئیس قوه قضاییه در دیدار با نمایندگان مجلس گفت: اگر من آن آپارتمان ها و خانه هایی که آقای احمدی نژاد مطرح می کند را دارم، آنها برای ایشان باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۲    
مخابرات منطقه تهران در واکنش به انتشار خبری با تیتر شرکت مخابرات به رغم نداشتن بدهی بدون اطلاع مشترک خط را تخلیه می کند جوابیه ای صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۲    
تیم هیرنوین در نبرد خانگی هفته سی ام اردویژه هلند متوقف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، ضمن تبریک اعیاد بویژه ماه رجب، گفتند: ماه های رجب، شعبان و رمضان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۸    
قاسمی گفت: بکار گیری سلاح شیمیایی توسط هر طرف و در هر جای جهان به شدت محکوم است و ادعاها درباره استفاده ارتش سوریه از این سلاح ها غیر منطقی و توطئه آمیز است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۱    
محمد جواد ظریف در صدر یک هیات بزرگ سیاسی و اقتصادی سفر منطقه ای خود را به آفریقا و آمریکای جنوبی آغاز کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۱    
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از اعتراض جمعی زیاد از شاعران و ترانه سرایان، سرانجام حمید هیراد با عذرخواهی، پذیرفت پس از این حقوق مادی و معنوی اشعاری را که می خواند، رعایت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۸    
عباس آقایی سرمربی ماشین سازی از پاره ای اتفاقات دلخور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۷    
استاندار تهران با اشاره به پیش بینی شرایط نامساعد بارندگی در سال جاری، گفت: مدیران دستگاه های استان موظف به اجرای برنامه کاهش حداقل 20 درصد مصرف آب در ادارات هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۲    
حزب کارگزاران سازندگی با انتشار توییتی به جلسه امروز بررسی استعفای محمدعلی نجفی، شهردار تهران و عضو این حزب واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۱    
خواص شرف الشمس بر اساس آنچه در کتب قدیمی مثل السحاب اللئالی تالیف سید عبدالله بوشهری آمده، از دفع فقر و بیماری ها و حفظ صاحب آن از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و کسب عزت و بزرگی تاثیر دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۵    
ایسنا نوشت: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: 5 میلیون نفر از مرداد ماه آب خوردن در اصفهان ندارند، 420 میلیون مترمکعب آب شرب نیاز است اما در حال حاضر تنها 100 میلیون آب پشت سدها موجود است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۱    
مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران می گوید نجفی شهردار پایتخت ساعت 10 و نیم شب به دادستانی احضار شده و تهدید به بازداشت شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۱    
امیر غفور پشت خط زن تیم ملی، امسال سالم و سرحال به اردو آمد. او که سال قبل به خاطر مصدومیت هایش به قول خودش عقب افتاد، امسال کار را بهتر شروع کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۱    
2 نماینده مجلس و از اعضای جبهه پایداری از فیلترینگ تلگرام و موافقت با آن صحبت می کنند؛ این درحالی است که خودشان یا از تلگرام استفاده می کنند و یا در توئیتر فعال هستند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۴    
غول بزرگ مهربون داستانی شبیه به The BFG به کارگردانی استیون اسپیلبرگ دارد و با تکنیک زنده عروسکی، ماسک و عروسک های باتومی روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۵    
سیدعباس صالحی در نشستی با مدیران رسانه های مکتوب و مجازی تاکید کرد رسانه ها در مدیریت بحران های اجتماعی نقش بسزایی ایفا می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۵    
ورزش سه نوشت:آبی پوشان با هدایت شفر در دفاع، عملکرد متفاوتی نسبت به گذشته دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۴    
تصویر ملی پوشان ایران در پارک جام جهانی 2018 قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۴    
ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: تا این لحظه هیچ تصمیم قطعی در مورد فیلترینگ تلگرام گرفته نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۲    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با ارسال نامه ای، از شهردار کرج و معاونت عمرانی این دستگاه برای فعالسازی تمام وقت کارخانه آسفالت و رفع نیاز شهرداری برای خرید از شرکت های پیمانکاری بخش خصوصی قدردانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۸    
عضو شورای شهر کرج گفت: شایعه شده که برخی از مدیران شهری 20 و عده ای10 میلیون به عنوان پاداش عید دریافت کرده و میان برخی نیز اختلاف افتاده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۸    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: رسالت ستاد در سال جاری در دو محور "پیشگیری از اعتیاد" و "مقابله با عرضه" است و در حوزه کاهش تقاضا، از رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر استفاده خواهیم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۸    
میزان نوشت:با 80 میلیون تومان امکان خرید خودرو هایی مانند ام جی 550، کیا سراتو، هیوندای سوناتا، وانت فوتون، نیسان ماکسیما، میتسوبیشی میراژ و موارد مشابه را دارید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۸    
شهردار کرج بخشنامه حمایت از کالای ایرانی با عنوان "حمایت از کالای ایرانی، استمرار مجاهدانه و مدیرانه اراده ملی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی" را به معاونین، مدیران ادارات کل ستادی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک واحد آپارتمان با 100 متر زیربنا در بندرانزلی ، معلم، با قیمت 200 میلیون تومان بفروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۶    
ستاره آرژانتینی شب گذشته خیز بلندی برای کسب کفش طلا برداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۸    
نخستین پرواز دو سویه همدان-تهران توسط هواپیمای ای.تی.آر که بعد از توافق برجام توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر خریداری شده بود، انجام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۳    
طی مراسمی توسط اداره حفاظت واطلاعات زندانهای استان و با حضور مدیر زندان، سرپرست حفاظت و اطلاعات و دیگر مسئولین ستادی زندان مرکزی از تعدادی از کارکنان که در امر جلوگیری و کشف مواد مخدر فعالیت داشته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۳    
در پی انتشار نقل قولی از شهردار تهران در جلسه شورای معاونین شهردار پس از جلسه امروز بررسی استعفای او در شورای شهر، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای این خبر را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۳    
نایب رئیس هیئت فوتبال استان البرز از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز در نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۳    
رئیس هیئت تکواندوی استان البرز از آمادگی ورزشگاه انقلاب کرج برای میزبانی رقابت های جام باشگاه های آسیا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۳    
در حالی که قیمت دو ارز اصلی یعنی دلار و یورو در بازار رو به افزایش گذاشته که اقتصاددانان می گویند،افزایش قیمت ها ناشی از شرایط سیاسی و انتظارات تورمی است و این قیمت ها ناپایدار خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۳    
ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 97-98 در استان لرستان همزمان با سراسر کشور از بیستم فروردین ماه از طریق سامانه اینترنتی انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۴    
ایسنا نوشت: وزیرامورخارجه کشورمان با اشاره به این که توافق هسته ای چند جانبه و بین المللی است ، گفت: برجام در حال اجراست اما این امر بدین معنا نیست که همه اطراف به آن پایبند هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۵    
رضا میرکریمی در متنی درباره اظهارات جدید محسن امیریوسفی کارگردان آشغالهای دوست داشتنی توضیحی ارایه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۱    
مرد کروات پرسپولیس رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۷    
شهردار تنکابن مازندران در برابر مادر سبزی فروشی که ماموران شهرداری سبزی هایش را داخل جوی آب ریخته بودند تعظیم کرد و چادرش را بوسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۷    
قاسمی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از همبستگی، ثبات و امنیت پایدار در لبنان حمایت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۱    
تیزر نمایش سرآشپز پیشنهاد می کند منتشر شد و پیش فروش بلیت آن نیز از فردا (20 فروردین) آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۰    
امروز دروازه بان ملی پوش پرسپولیس همراه با حکم و مأمور انتظامی در محل زمین تمرین تیم نفت در تهرانسر حضور پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۱    
روز گذشته در پی حمله یک خودروی ون به حاضران در رستورانی در شهر مونستر آلمان، دست کم 4 تن کشته و 50 تن دیگر زخمی شدند. پلیس آلمان با تروریستی دانستن این حادثه گفت که عامل حمله به مردم خودکشی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
قیمت سکه، طلا و دلار در بازار تهران افزایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۱۲    
تسنیم نوشت: رئیس پیشین شورای اسلامی شهر تهران گفت: چگونه برخی از هر مشکلی می توانند یا می خواهند به نفع خود و مقاصد سیاسی شان بهره برداری کنند در حالی که استعفای آقای نجفی به زعم و تأکید خود ایشان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۱    
رضا یزدانی خواننده سرشناس در سوگ پدر نشست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بدون اطلاع قبلی تعطیل شد در حالی که اصحاب رسانه هیچ اطلاع قبلی از این تعطیلی کسب نکرده بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۸    
ریتی پان کارگردان کامبوجی که در فیلم اول پدرم را کشتند با آنجلینا جولی همکاری کرد، برای دریافت جایزه صلح در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۴    
ایسنا نوشت: به گفته یک مسئول عالی رتبه کرد، ائتلاف ضد داعش با هماهنگی نیروهای سوریه دموکراتیک پایگاه های نظامی جدیدی را در ساحل شرقی رودخانه فرات ایجاد می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۴    
ایرنا نوشت: رسانه های آمریکایی فاش کردند که جان کِلی رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، ماه گذشته میلادی در نشستی با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تهدید به استعفا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۹    
در تصاویر زیر بارش باران در حرم مطهر امام رضا(ع) امروز یکشنبه، 19 فروردین، را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۹    
مهر نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تعویق چند ماهه در پرداخت حقوق کارگران برخی واحدها و کارخانجات، از همکاری با وزیر صنعت برای شناسایی این واحدها و پرداخت حقوق معوق آنها خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۵    
ایسنا نوشت: بانک مرکزی بعد از حذف ارز مبادله ای از برخی مشمولان، این بار ارز دانشجویان را نیز حذف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۲    
فدراسیون فوتبال مراکش خبر داد که تیم ملی این کشور پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه 3 دیدار تدارکاتی انجام می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۲    
مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری گفت :سازمان امور مالیاتی در جهت تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی ...