چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۵:۱۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 4 خرداد 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 خرداد 1398 خبر آنلاین 2 خرداد 1398 خبر آنلاین 3 خرداد 1398 خبر آنلاین 4 خرداد 1398 خبر آنلاین 5 خرداد 1398 خبر آنلاین 6 خرداد 1398 خبر آنلاین 7 خرداد 1398 خبر آنلاین 8 خرداد 1398 خبر آنلاین 9 خرداد 1398 خبر آنلاین 10 خرداد 1398 خبر آنلاین 11 خرداد 1398 خبر آنلاین 12 خرداد 1398 خبر آنلاین 13 خرداد 1398 خبر آنلاین 14 خرداد 1398 خبر آنلاین 15 خرداد 1398 خبر آنلاین 16 خرداد 1398 خبر آنلاین 17 خرداد 1398 خبر آنلاین 18 خرداد 1398 خبر آنلاین 19 خرداد 1398 خبر آنلاین 20 خرداد 1398 خبر آنلاین 21 خرداد 1398 خبر آنلاین 22 خرداد 1398 خبر آنلاین 23 خرداد 1398 خبر آنلاین 24 خرداد 1398 خبر آنلاین 25 خرداد 1398 خبر آنلاین 26 خرداد 1398 خبر آنلاین 27 خرداد 1398 خبر آنلاین 28 خرداد 1398 خبر آنلاین 29 خرداد 1398 خبر آنلاین 30 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل استاندارد استان اردبیل از تدوین و بازنگری 78 استاندارد ملی در اردبیل خبر داد و گفت: تدوین استانداردهای ملی با هدف مطابقت با نیازهای روز جامعه انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۴    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: گرگ های گرسنه با حمله به محل نگهداری احشام در روستای قشلاق حاج امیر شهرستان پارس آباد 39 رأس گوسفند را با دندان های تیز خود دریدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۴    
ایسنا نوشت: به دنبال کاهش 37 درصدی معاملات، حالا آمار می گوید تسهیلات پرداخت شده در فروردین ماه 1398 برای خرید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۹    
سرپرست سازمان امور مالیاتی گفت: سازمان مالیاتی مابه التفاوت قیمت ارزی را که افراد از بانک مرکزی دریافت و در بازار آزاد فروخته اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۳    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل میلیاردی و کشف 17 عدد مهر جعلی خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۲    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: راه ارتباطی روستای آق سو از توابع شهرستان خلخال بعد از 6 ماه با تلاش راهداران این شهرستان بازگشایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۲    
خانم کوچک امامی کرانی مادر سردار شهید والامقام وهاب شهرانی کرانی پس از عمری صبر بر فراق فرزند شهیدش، در سن 86 سالگی دعوت حق را لبیک گفت
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۱    
قصد دارید کالایی را بخرید و آن کالا در سایت دیجی کالا تخفیف فوق العاده ای دارد اما خرید در آن موقعیت زمانی برایتان مشکل است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۰    
ثبت نام دانش آموزان و انتخاب مدرسه بحث روز خانواده هاست، خصوصا انتخاب مدارس غیرانتفاعی که هم به دخل و خرج خانواده بخورد و هم کیفیت آموزشی استانداردی داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۱۸    
"محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ضیافت افطاری عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق شرکت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۶    
دانش آموزان مدرسه ای در شهر سورات واقع در ایالت گجرات هند، برای جلوگیری از سوختن در آتش خود را از طبقه چهارم مدرسه به پایین پرت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۸:۵۹    
باشگاه خبرنگاران نوشت:براساس نرخنامه جدید سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت 20 نوع میوه از جمله انواع سیب، هندوانه و خیار در میادین میوه و تره بار کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۷:۵۰    
روزنامه حوان نوشت:سیدهادی رضوی دفاعیاتش را در دادگاه با سلام به حضرت زهرا (س) مطرح ساخت. وی در گفت وگویی با عنوان حامی جشنواره مدافعان حرم نیز سخن خود را با همین سلام و صلوات آغاز کرد و از خون شهدا و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۷:۱۰    
ایران نوشت: چندی قبل زنی 39 ساله ساکن غرب تهران با مراجعه به پلیس گفت: چند روزی است که برخی از تصاویر خصوصی ام در فضای مجازی توسط فردی ناشناس منتشر می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۷:۵۶    
سرپرست معاونت معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت:ردیف درآمدی حقوق دولتی و بهره مالکانه معادن در یکسال اخیر به 13میلیارد ریال افزایش یافته که نسبت به دوره مشابه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۶:۵۱    
روزنامه جوان نوشت: یکی از شبهاتی که در مقاطع مختلف و به انحای گوناگون بارها طرح شده در خصوص چرایی عدم ورود رهبری در حوزه های اجرایی است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۳    
انتخاب نوشت:در پی پخش اظهاراتی از یک مداح در برنامه زنده مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) از شبکه پنج سیما درباره اهل سنت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۰۷    
ایرنا به نقل از روسیا الیوم نوشت: نوری المالکی نخست وزیر پیشین عراق به تنش موجود در روابط ایران و آمریکا اشاره و بیطرفی در این زمینه را رد کرد و گفت: زبان بیطرفی دیگر قابل قبول نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۰۶    
باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت:بیش از 7میلیاردتومان کمک بلاعوض به واحدهای مسکونی آسیب دیده استان پرداخت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۵۷    
فارس نوشت: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که شهریه ها حداکثر تا 15 درصد افزایش پیدا خواهند کرد، گفت: بیمارستان رودهن در صورتی ساخته خواهد شد که مسوولان و خیران منطقه همت کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۲۲    
ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت : بی احتیاطی و شیطنت کودک 10 ساله هنگام بازی با اسلحه شکاری، منجر به فوت مادر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۹    
باشگاه خبرنگاران نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:اگرچه آمریکا در منطقه حضور دارد، اما جنگ رخ نمی دهد، جمهوری اسلامی با حمله نظامی ساقط نمی شود بلکه اگر از فساد جلوگیری نشود، قطعا خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۳    
محمدباقر یخکشی مدال طلای رقابت های کشتی جام ساساری را بخاطر قانونی عجیب از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۳    
ایرنا نوشت: سفیر ایران در انگلیس در واکنش به اخبار منتشرشده درباره بسته شدن اتاق بازرگانی انگلیس و ایران ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران توئیتی را درباره پیام ایران به آمریکا از طریق میانجی ها منتشر نمود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۲    
باشگاه خبرنگاران نوشت: سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران از ادامه فعالیت سامانه طوفان در استان تهران طی روزهای آینده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۳:۱۰    
روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو با انتشار اطلاعیه ای درحالی از خداحافظی سلیمانی از مدیرعاملی این سازمان خبر داد که دو هفته قبل استعفای ایشان را تکذیب کرده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۲:۵۹    
تسنیم نوشت: معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان از فردا به سه کشور منطقه سفر خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۲:۵۸    
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پی اظهارات ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در گفت وگو با یک خبرگزاری توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی به آگاهی می رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۲:۵۸    
فارس به نقل از سی ان ان نوشت: معاون وزیر خارجه کویت ضمن ابراز اطمینان از عدم وقوع جنگ در منطقه خلیج فارس گفت که نشانه هایی از کاهش تنش در منطقه به چشم می خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۲:۵۸    
ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: فردی که به دلیل اختلاف فامیلی باجناق خود را به قتل رسانده و متواری شده بود در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۲:۴۶    
رئیس جمهور وحدت فکر و اعتماد به یکدیگر را از ملزومات اصلی پیروزی در جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران اسلامی دانست و از رسانه های همگانی خواست برای امید آفرینی به مردم و خنثی سازی تبلیغات دشمنان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۲:۳۱    
اختتامیه هفتادودومین دوره جشنواره فیلم کن برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۱:۵۷    
ورزش سه نوشت:فرهاد مجیدی در گفتگویی درباره وضعیتش در استقلال صحبت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۱:۴۲    
ایگور کولاکویچ تیمش را برای حضور در لیگ ملت های والیبال آماده کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۱:۳۸    
صدها نفر از مردم ژاپن در اعتراض به سفر رئیس جمهور آمریکا، در توکیو تظاهرات برپا کردند و پایان حضور نظامیان آمریکایی در کشورشان را خواستار شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۱۴    
صدها نفر از مردم ژاپن در اعتراض به سفر رئیس جمهور آمریکا، در توکیو تظاهرات برپا کردند و پایان حضور نظامیان آمریکایی در کشورشان را خواستار شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۱:۱۱    
مهر نوشت:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بیانیه گام دوم عصاره برآورد و فهم رهبر انقلاب است که سه دهه مملکت را از گذرگاه های سخت عبور داده و با موفقیت ملت را راهبری کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۵۳    
بازار خودرو متأثر از کاهش قیمت ارز و واگذاری تعیین قیمت خودرو به شورای رقابت قرار گرفته و هم چنان روند کاهشی را تجربه می کند. این موضوع سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۴۱    
سرمربی سابق استقلال بالاخره تصمیم گرفت از ایران برود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۳۳    
ایرنا نوشت: یوشیهیدا سوگا سخنگوی ارشد دولت ژاپن گفت که کشورش روابط بسیار قدیمی و دوستانه و سنتی با ایران دارد و به این مناسبات بسیار اهمیت می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۹    
مشاور وزیر کشور درامور زنان و خانواده اعلام کرد: حکم چهارمین معاون استاندار زن کشور در استان گیلان صادر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۲۹    
کارگردان فیلم ایستاده در غبار با انتشار پستی در اینستاگرام به پخش نسخه سریالی فیلمش از شبکه سوم تلویزیون اعتراض کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۲۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سه تن از تهیه کنندگان سینما درباره ادغام شورای پروانه ساخت و پروانه نمایش و تاثیر آن بر سینمای ایران اظهار نظر کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۲۴    
ایرنا نوشت: معاون وزیر امور خارجه روسیه امکان تبادل زندانی میان مسکو و واشنگتن را رد کرد و گفت که تبادل پل ویلان جاسوس آمریکایی بازداشت شده در مسکو با ماریا بوتینا دانشجوی روس زندانی در آمریکا ممکن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۲۲    
استفاده برای بزرگسالان ممنوع! ، فقط کودکان! لطفا سوار نشوید. و ... عباراتی هستند که به هنگام ورود به یک زمین یا پارک بازی کودکان جلوی چشمتان سبز می شوند! ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۱۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس یک هیات بلندپایه سیاسی وارد بغداد پایتخت عراق شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۱۷    
برخی کاربران خبرآنلاین تجربه و توانایی لاریجانی را برای مدیریت مجلس در سال آخر مناسبت تر دانسته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۱۶    
فارس نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به وقوع شکستگی شاخه درختان و سقوط اجسام سنگین گفت: تا این لحظه گزارشی از مصدوم شدن شهروندان به دلیل وزش باد شدید و طوفان اعلام نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۱۴    
فارس نوشت: یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به روابط ژاپن با آمریکا و همچنین روابط حسنه توکیو و تهران نوشت که ایران یکی از مهمترین موضوعات سفر چهار روزه ترامپ به ژاپن خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۱۰    
مهر نوشت: دبیرکل سازمان ملل به نامه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۲۰:۰۸    
سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه داران گفت: 18 فروردین تا 15 اردیبهشت هیچ معامله ای در بازار صورت نگرفته است و حالا نیز با وجود کاهش به دلیل ریزش شدید قیمت ،مشتریان هنوز وارد بازار نشده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۵۰    
سایت باشگاه تراکتورسازی نوشت:این باشگاه با صدور بیانیه ای به اظهارنظرهای اخیر منتشر شده در فضای مجازی واکنش نشان داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۴۷    
در ادامه اجرای طرح چهارگانه ارتقاء ایمنی حمل و نقل، کلاه ایمنی رایگان و برچسب شبرنگ بین 80 نفر از راکبان موتورسیکلت روستای ایمان آباد دهستان ازنا توزیع و آموزش های لازم به آنان ارائه گردید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۴۵    
روابط عمومی جهادکشاورزی استان فارس در اطلاعیه هایی از تشکل های کشاورزی، نظام صنفی و خانه کشاورز این استان برای مبارزه با آفت ملخ صحرایی استمداد کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۴۲    
باشگاه پرسپولیس قصد دارد کمیته نقل و انتقالات را تشکیل دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۳۷    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در سومین جلسه با شورای معاونین خود از مجهز شدن شهرستان های استان به تجهیزات اطفاء حریق خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۰    
دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از نمایشگاه قطعات خودرو سایپا و ایران خودرو گفت: هفته گذشته بخشی از قطعات خودروهای انبار شده سایپا و ایران خودرو تأمین شد و به زودی علاوه برعرضه تولید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۰    
مهر نوشت: کارگردانی که 6 سال پس از دریافت نخل طلا با فیلم تازه اش به این جشنواره فیلم بازگشته است، این بار با اعتراض وسیع مخاطبان این رویداد روبه رو شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۱۳    
دقایقی پیش، توفان تهران را با خود برد، اما در توفان و رعد و برق چگونه سالم و زنده بمانیم و کجا پناه بگیریم؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۰۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 6 درمورد نصب وارونه پرچم یا فاطمه الزهرا توضیحاتی داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۹:۰۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شهردار تهران در حکمی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران را منصوب کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۴۹    
در اثر فوران آب و برخرود آن به کابل های فشار قوی برق، انفجار کوچکی رخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۳۰    
کمپانی معروف اوبر که موسس تاکسی های آنلاین بوده، از تاکسی آنلاین خود برای گشت در زیر دریا رونمایی کرد. این تاکسی آنلاین دو نفره قیمتش برای دو نفر 2026 دلار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۹    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای تخلف علیرضا بیرانوند در حاشیه دیدار پارس جنوبی جم - پرسپولیس سه جلسه محرومیت تعلیقی و 50 میلیون تومان جریمه در نظر گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۱    
مهر نوشت: ترامپ در بدو ورود به توکیو، خواستار موازنه تجاری با ژاپن شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۲۱    
نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از شخصیت های برجسته حوزوی، به کار خود پایان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تصادف 2 موتورسیکلت با یکدیگر و فوت راکب 18 ساله یکی از آنها خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۷    
امام جمعه شهرستان رومشگان از بی توجهی های اداره کل ورزش و جوانان لرستان نسبت به ورزش و جوانان این شهر بشدت انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۷    
دریاچه ارومیه برای پنجمین روز پیاپی در عدد 1271.93 تثبیت شد که این اتفاق در روز 3 خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک متر و 9سانتی متر افزایش داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۷    
شهردار اصفهان گفت: در احداث خط 2 متروی اصفهان مناسب سازی برای معلولان مدنظر است اما زیرساخت های خط اول متروی اصفهان 17 سال پیش ایجاد شده است و امکان برخی تغییرات وجود ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۶    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف 96 قطعه بسته 100 دلاری از یک باب منزل در روستای دریاس در شهرستان مهاباد، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۵    
میزان نوشت: سرهنگ کارآگاه احمد نجفی گفت: سارق گوشی تلفن همراه که چند روز پیش در خیابان کریم خان اقدام به سرقت به شیوه قاپ زنی کرده و تصویر لحظه سرقت نیز در فضای مجازی منتشر شده بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۱    
فارس به نقل از راشاتودی نوشت: هفته گذشته دولت آمریکا نام شرکت هوآوی و 70 زیر مجموعه آن را در لیست سیاه تجاری خود قرار داد از آن زمان چندین شرکت آمریکایی و غیر آمریکایی همکاری با هوآوی را متوقف کرده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۱۱    
ایرنا نوشت: برنامه تلویزیونی دعوت پنجشنبه گذشته (2 خرداد) میزبان زوجی بود که مدتی پیش در کلیپ کودک همسری گفته بودند 14 و 16 ساله هستند ولی در این برنامه حرف های دیگری زدند و باعث شدند که مخاطبان به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۵    
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پی صدور احکام و مبالغ مندرج در فیش حقوقی اردیبهشت فرهنگیان، توضیحاتی را ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۸:۰۴    
آخرین وضعیت مصدومان سپاهان پیش از مصاف با پرسپولیس اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۹    
ساعت 1:05 دیروز جمعه تصادف شدید یک دستگاه تریلی کمر شکن با یک دستگاه کامیون حمل روغن هیدرولیک در بزرگراه یاسینی خسارت جانی نداشت. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۹    
فارس نوشت: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران با اشاره به اینکه مصرف برق در تهران هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد رشد داشت گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۵۲    
هر حرکت و پویشی - چه فردی و چه اجتماعی- تا هدف گذاری دقیق و چشم انداز روشن و مقصد کاملا مشخص نداشته باشد به نتیجه مطلوب نمی رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۴۵    
مهر به نقل از سی ان ان نوشت: 51 میلیون خانوار آمریکایی که معادل 43 درصد خانوارهای این کشور است، درآمد کافی برای اینکه بتواند هزینه مسکن، غذا، خدمات کودکان، خدمات درمانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۴۱    
سرمربی فعلی سپاهان بار دیگر گزینه سرمربیگری تراکتورسازی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۳۷    
ایسنا نوشت: وزیر بهداشت در پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری نظام سلامت الکترونیک از ثبت تمام رویدادهای سلامت با استقرار پرونده الکترونیک تا پایان خردادماه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۰    
معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران در جلسه ستاد راهبری نظام مدرسه محوری که صبح امروز برگزار شد، گفت: مهمترین هدف نظام راهبری مدرسه محوری، تبدیل مدیر مدرسه به یک فرد متفکّر و ایفای نقش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۰    
ایلنا نوشت: تابش اظهار داشت: من قاطعانه می گویم که همه کالاهای مورد نیاز مردم در کشور موجود است و نباید در این خصوص نگرانی وجود داشته باشد هر چقدر این حس کمبود کالا بر مردم تقویت شود هجوم به بازار و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۱۹    
برانکو پس از دیدارهای پرسپولیس، ایران را به مقصد کرواسی ترک می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۱۲    
عکس امرروز نشنال جئوگرافیک یک قایق بادبانی را در مقابل کوه یخی و سفید در خلیج Disko گرینلند نشان می دهد. عکس: nationalgeographic 61282
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۹    
با وجود ریزش قیمت خودرو در بازار، قیمت فروش دنا در بازار تغییر چندانی را تجربه نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۵    
سومین جلسه کمیته توزیع کاغذ مطبوعات با ریاست معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای کمیته برگزار و درخواست تعداد زیادی از نشریات بررسی و سهمیه مقتضی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۵    
هفته گذشته همراه با دوستان امدادگر راهی خوزستان سیل زده شدیم. آماج آسیب ها بیشتر متوجه مناطق مسکونی اقشار محروم بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۴    
سرمربی پرسپولیس به حواشی به وجود آمده پس از قهرمانی تیمش پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۴    
مهر نوشت: در بیست و هشتمین هفته پیاپی از اعتراضات مردمی در فرانسه، جلیقه زردها در پاریس خواستار استعفای مکرون شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۸    
فارس نوشت: سیلوستر استالونه در حاشیه جشنواره کن 2019، کلاس بازیگری برگزار کرد و گفت: در ابتدا فکر نمی کردم موفق شوم. من یک کارگر ساده پارکینگ بودم. زندگی آدم ها در یک لحظه زیر و رو می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۵۸    
فارس نوشت: عضو هیات علمی اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: حذف دائمی قیمت از سایت های عرضه و فروش کالا، به تشدید نابه سامانی در بازار منجر می شود و این امر نتیجه ای جز افزایش دزدی و فساد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۳    
یک رسانه ترکیه ای اعلام کرد وحید امیری، مجید حسینی و زارگو توره، 3 بازیکن ایرانی و سنگالی تیم ترابزون اسپور را ترک می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۳    
مراسم سوگواری سالروز ضربت خوردن حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام در حسینیه امام خمینی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۴۰    
فارس نوشت: عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با تاکید بر اینکه در مورد مشکلات صنعت قطعه و خودروسازی به مردم و نمایندگان مجلس آدرس غلط داده شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۵    
در مواجهه با شرایطی که نمی شود که نمی شود که نمی شود و در زمانی که تغییرِ قضا نتوان کرد ، آدمی دستِ کم دو واکنش دارد: ستیزِ بی ثمر یا پذیرشِ آگاهانه.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۴    
دستگیری فردی که لحظاتی قبل از فرود بوئینگ 737 در شهر کون مینگ چین قصد شکستن شیشه هواپیما را داشت مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۴    
با تصمیمی که فراکسیون های ولایی و امید گرفتند، تنها دو کاندیدا برای صندلی ریاست مجلس رقابت خواهند کرد؛ علی لاریجانی و محمدرضا عارف.