چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۴:۰۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 7 خرداد 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 خرداد 1398 خبر آنلاین 2 خرداد 1398 خبر آنلاین 3 خرداد 1398 خبر آنلاین 4 خرداد 1398 خبر آنلاین 5 خرداد 1398 خبر آنلاین 6 خرداد 1398 خبر آنلاین 7 خرداد 1398 خبر آنلاین 8 خرداد 1398 خبر آنلاین 9 خرداد 1398 خبر آنلاین 10 خرداد 1398 خبر آنلاین 11 خرداد 1398 خبر آنلاین 12 خرداد 1398 خبر آنلاین 13 خرداد 1398 خبر آنلاین 14 خرداد 1398 خبر آنلاین 15 خرداد 1398 خبر آنلاین 16 خرداد 1398 خبر آنلاین 17 خرداد 1398 خبر آنلاین 18 خرداد 1398 خبر آنلاین 19 خرداد 1398 خبر آنلاین 20 خرداد 1398 خبر آنلاین 21 خرداد 1398 خبر آنلاین 22 خرداد 1398 خبر آنلاین 23 خرداد 1398 خبر آنلاین 24 خرداد 1398 خبر آنلاین 25 خرداد 1398 خبر آنلاین 26 خرداد 1398 خبر آنلاین 27 خرداد 1398 خبر آنلاین 28 خرداد 1398 خبر آنلاین 29 خرداد 1398 خبر آنلاین 30 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۶    
شهر ماراوی در جنوب فیلیپین 2 سال پس از آزادی از دست داعش همچنان از ویرانی دوران حضور تروریست های تکفیری رنج می برد. تلاش ها برای بازسازی این شهر ادامه دارد. عکس ها: straitstimes ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۷    
بارش تگرگ به اندازه توپ پینگ پنگ در ایالت ایلینوی آمریکا سبب آسیب دیدن خانه ها و درختان منطقه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۵    
بسیاری از شما علاقه زیادی به برخی میوه های نوبرانه در فصل بهار دارید که البته این میوه ها نارس هستند، اما بهتر است بدانید خوردن این میوه ها عوارضی در پی دارد که در ادامه به آنها اشاره می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۶    
استاندار زنجان با اشاره به پایین بودن سهم بخش کشاورزی، گردشگری و معدن در حوزه صادرات گفت: باید علت عدم تغییر سهم این بخش ها در سال 97 نسبه به سال 96 در حوزه صادرات مورد مطالعه قرار گیرد و برای توسعه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۵    
دولت مکزیک ده ها خودروی لوکس کشف شده از قاچاقچیان مواد مخدر و فرارکنندگان از مالیات را به مزایده گذاشت. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۱:۳۰    
صدها مصری هر ساله در یکی از محله های قاهره، پایتخت این کشور به دور میزی 50 متری جمع می شوند تا در کنار یکدیگر افطار کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تا پایان ماه جاری تکلیف پالرمو و سی اف تی در مجمع مشخص خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، حجمی نزدیک به 400 هزار تن کالای اساسی و ویژه در بندر شهید رجایی از کشتی ها تخلیه و روانه بازارهای داخلی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۵۱    
پارسینه نوشت:داشتن ضریب هوشی بالا یکی از آرزوهای همه ماست در این مطلب به نشانه مهم ضریب هوشی بالا اشاره می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۲    
فرمانده انتظامی استان از کشف 247 کیلو حشیش از یک دستگاه خودرو 405 در شهرستان فردیس خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۵    
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مسلم بلال پور و همسرش محبوبه صادقی زوج کلاهبردار در قم برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۳۵    
اولین نشست مشترک مدیران دیوان محاسبات با حوزه بازرسی و مدیران عامل برخی شرکت های زیرمجموعه شستا برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۸    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از حمل و نقل 140 هزار و 697 تن کالا از پایانه مرزی بیله سوار در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۵    
نادر فلاحی با بیان اینکه، با توجه به اینکه شرکت آب منطقه ای استان هیچ گونه افزایشی در سهمیه آبهای گرم نداشته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: چهارمین کلینیک ویژه خدمات درمانی مناطق کم برخوردار در اردبیل بهره برداری رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۷    
رییس پلیس راه سربند شهرستان پارس آباد گفت: براثر برخورد دو خودروی سواری 3 نفر کشته و 1 نفر مصدوم شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۷    
موضوع بارگیری اسلحه توسط یک کشتی در جنوب فرانسه برای حمل به مقصد عربستان، بار دیگر جنجال به پا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۴    
ویدیویی از آخرین تصاویر مربوط رابین هینس فیشر، کوهنورد بریتانیایی منتشر شده است. آقای فیشر روز شنبه 25 مه در مسیر بازگشت از اورست، بلندترین قله جهان جان باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۸    
محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران که به قتل همسر خود اعتراف کرده بود، مصاحبه ای با دوربین صدا و سیما داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۷:۵۹    
مذاکرات مدیرعامل باشگاه استقلال با سرمربی ایتالیایی در ترکیه انجام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۷:۲۹    
استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید در پلی آف حاضر شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:استاندار سمنان با رئیس کل بانک مرکزی برای تسهیل در همکاری بانک ها با تولیدکنندگان دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۶:۵۹    
استقلال برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب آقای گل لیگ یک است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۱:۰۲    
فارس نوشت: براساس شنیده ها ابراهیم آخوندزاده عضو سپاه چالدران توسط گروه تروریستی پژاک به شهادت رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۱:۰۲    
فارس نوشت: نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون گفت: تا این لحظه هیچ شکایتی از هیچ مرجعی نسبت به بنده به من ابلاغ نشده است و از این موضوع اطلاعی ندارم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۱:۰۱    
در ساحل توریستی و محبوب امروث در انگلستان، علائم جدیدی ظاهر شده که به بازدید کنندگان می گوید که برای سرقت سنگ ها از ساحل، جریمه 1300 دلاری در انتظار آنها است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۱:۰۱    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک رسانه ژاپنی دیگر نیز گزارش داد رئیس جمهور آمریکا از شینزو آبه درخواستی را در ارتباط با ایران مطرح کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۹    
سحام نوشت: شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران بعد از دستگیری نجفی از نامه ای سخن گفته بود که محمدعلی نجفی پس از قتل همسرش، از خودش به جا گذاشته بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۴    
ایرنا نوشت: دفتر کنترل دارایی های خارجی خزانه داری آمریکا (اوفک) یک بانک و یک شرکت آمریکایی را متهم کرد که در سال های 2012 تا 2015 تحریم های مربوط به ایران را نقض کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۳:۵۵    
فارس نوشت: عناصر گروه تروریستی هیئت تحریر شام (جبهه النصره) حدود 99٪ از ادلب را به اشغال خود در آورده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۳:۱۶    
برنا نوشت: محمد علی نجفی در صحنه درگیری با همسر و شلیک به سوی میترا استاد خود نیز با کمانه کردن تیر و برخورد به پایش مجروح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۴    
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی احداث کارخانه تولید کنستانتره مس آذربایجان شرقی را جزو پروژه های نمونه بخش خصوصی اقتصاد مقاومتی در بین استان های کشور خواند و افزود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۴    
ایرنا نوشت: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که خودروسازان بیش از ظرفیت تولیدی در فروش فوری اقدام به پذیرش کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۴    
مهر نوشت: معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: 30 سال به صورت غیر علمی با سگهای ولگرد برخورد شده ولی باید تمهیداتی انجام شود که هم از لحاظ شرعی و هم بحث روز، حساسیت ها کاهش یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۱    
نرخ فروش و رهن و اجاره مسکن به گونه ای افسارگسیخته در حال افزایش است اما هیچ کس مسئولیت این افزایش قیمت را به عهده نمی گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۲:۵۵    
بخشی از فیلم "دختر شاه پریون" ساخته کامران قدکچیان را مشاهده می کنید که میترا استاد همسر به قتل رسیده محمدعلی نجفی در آن ایفای نقش کرده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۵    
پس از انتقادات گسترده به ساخت سردیس مرحوم جمشید مشایخی که منجر به تعویض و اصلاح آن شد، این بار سردیس دوم مرحوم مشایخی نیز با انتقاداتی از سوی کارشناسان روبه رو شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۲:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای با صدور احکامی جداگانه امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با حفظ سمت فرماندهی کل ارتش به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۲:۱۶    
ایسنا نوشت: نتایج انتخابات پارلمان اروپا حاکی از آن است که احزاب اروپاستیز توانستند بیش از 170 کرسی یعنی در حدود 23 درصد از آرا را تصاحب کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۳    
ایرنا نوشت: خبرگزاری کیودوی ژاپن روز سه شنبه گزارش داد که توکیو به آمریکا اجازه نخواهد داد تا بیش آنچه که در پیمان تجاری مشارکت فرا اقیانوس آرام آمده است به بازارهای این کشور دسترسی داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۱:۰۱    
محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران، صبح امروز با ضرب گلوله همسرش را به قتل رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۹    
خبرفوری نوشت: محمود علیزاده طباطبایی که از وکلای برجسته پرونده های قضایی مرتبط با چهره های سیاسی است درباره حکم احتمالی پرونده قتل همسر دوم محمدعلی نجفی توضیحاتی داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۸    
انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت روز جهانی قدس، نمایشگاه کارتون و کاریکاتوری را با 71 اثر از هنرمندان برجسته 25 کشور جهان در موزه هنرهای معاصر فلسطین برپا می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۲    
ایسنا نوشت: در حمله شبه نظامیان گروه طالبان به پاسگاه پلیس در ولایت غور افغانستان پنج نیروی امنیتی و 16 غیرنظامی کشته شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۰    
تیم فوتبال پرسپولیس، دقایقی قبل در میان تدابیر شدید امنیتی بدون بروز مشکل مسیر فرودگاه تا هتل را طی کرد و وارد محل اقامت خود شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۱:۲۳    
فارس نوشت: قاضی شهریاری با اشاره به اینکه از نجفی تست الکل و مواد مخدر اخذ خواهد شد گفت: متهم از لحاظ روانشناختی هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۱:۱۹    
مشاور رئیس جمهور به قتل میترا استاد، همسر دوم شهردار سابق تهران واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۱:۰۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما از توطئه های دشمنان نگران نیستیم و در آخرین فراز رویارویی با دشمن قرار داریم؛ به اشباع در تهدید رسیده ایم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۹:۵۷    
در تصویر زیر رضا قوچان نژاد، بازیکن فوتبال، و پسرش دوران را می بینید. منبع: کانال تلگرامی کافه ستاره 256282
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۹    
بارسایی ها که تا چند هفته پیش در فکر قهرمانی سه گانه بودند، با شکست مقابل وانسیا در فینال جام حذفی اسپانیا و باخت مقابل لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۰:۴۱    
اگرچه هنوز قرارداد استقلال با آندره آ استراماچونی نهایی نشده، ولی خبرهای رسیده از درون باشگاه حکایت از آن دارد این مربی ایتالیایی در میان ارکان استقلال مخالفان جدی هم دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۰    
شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در خصوص آخرین اخبار مربوط به جنایت خانوادگی امروز در منطقه سعادت آباد تهران گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۹:۲۲    
یک پناهجوی آفریقایی که در بنی نصار مراکش در داشبورد خودرویی پنهان شده بود، بازداشت شد. این فرد قصد داشت به صورت غیرقانونی به شهر ملیلیه اسپانیا مهاجرت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۰:۲۱    
غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران به قتل میترا استاد همسر محمد علی نجفی، شهردار سابق تهران واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۰:۱۷    
پرویز پرستویی از بی توجهی مسئولان به وضعیت قهرمانان کشتی انتقاد کرد و درخواست کرد که این حوزه را به اهلش بسپارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۰:۱۰    
من - تو - او ، روایت شبی ست و سفره ای و ضیافتی که به پا شده است برای معامله ای پر سود و بی زیان با قلب آدمی؛ و مذاکره ای ست برد- برد بین بنده و خالقش...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۰:۰۸    
صبح امروز میترا استاد همسر شهردار سابق تهران به قتل رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۰:۰۶    
ایرنا نوشت: کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد که جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به همراه 2 نماینده ویژه وی در هفته جاری به منطقه خاورمیانه سفر خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۹:۵۹    
ایسنا نوشت: رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد، رئیس جمهور عراق امشب به ترکیه سفر و با رجب طیب اردوغان در استانبول دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۶    
فاصله تورمی در گروه عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات نسبت به ماه قبل 0,5 واحد درصد و در گروه عمده کالاهای غیر خوراکی و خدمات نسبت به ماه قبل 1.2 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۹:۵۶    
عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق اعلام کرد بزودی به تهران و واشنگتن سفر خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۹:۵۰    
معاون سیاسی وزارت خارجه با بیان این که اولویت جمهوری اسلامی ایران گفت و گو با کشورهای منطقه است،گفت: با ساز و کارهایی همچون تشکیل مجمع گفت وگوی منطقه ای در خلیج فارس و امضای پیمان عدم تجاوز می توان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۷    
در اینفوگرافیک زیر میزان بارندگی بر اساس سال آبی 97-98 و درصد افزایش بارندگی نسبت به سال گذشته را می بینید برای مشاهده تصویر بزرگ تر روی عکس کلیک کنید. منبع: ایرنا 256282
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۹:۴۲    
فارس نوشت: شهردار سابق تهران به دلیل قتل همسر سابقش بازداشت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۹    
ایسنا نوشت: وزیر نیرو درباره این که آیا امسال با خاموشی های برنامه ریزی شده مواجه خواهیم شد یا خیر؟ اظهار کرد: این سوالی است که باید از هم وطنان و مصرف کنندگان پرسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: انفجار کارگاه صنعتی تعمیر و شارژ سیلندرهای گاز در جنوب شرق تهران یک کشته و یک زخمی داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۴    
ویدیویی از داخل ساختمان محل قتل همسر محمدعلی نجفی و انگشت نگاری توسط تیم تشخیص هویت را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۹    
یو جانگ هیان سفیر جمهوری کره در دیدار خود با دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی ایران بر آمادگی این سفارتخانه برای هرگونه مساعدت در زمینه پیشبرد روابط اقتصادی و تجاری دو کشور تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۵    
ایسنا نوشت: مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از انتقال پیکر همسر شهردار اسبق تهران به مرکز پزشکی قانونی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۹    
ایسنا نوشت: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد که شواهد موجود حاکی از مظنونیت فردی خاص در ماجرای قتل متیرا استاد، همسر دوم شهردار پیشین تهران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۶    
سرمربی سپاهان گفت: همه کسانی که به ورزشگاه می آیند فرزندان من هستند. همه با امید به ورزشگاه می آیند اما برخی ها طوری رفتار می کنند که کسی آسیب می بیند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۳    
مراسم دیدار با هوشنگ مرادی کرمانی و جشن امضای آخرین کتاب این نویسنده با نام قاشق چای خوری برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۹    
رئیس مجلس گفت: با تلاش رئیس بانک مرکزی قرار است افزایش 20 درصدی سهم بخش مسکن از تسهیلات بانکی را داشته باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۳    
ایسنا نوشت: یک منبع آگاه از شناسایی مظنون به قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۸    
تالاب آق گل در مرز استان همدان و استان مرکزی که در سال جاری با بارندگی های نوروز 98 با ظرفیت نهایی خود آبگیری شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۸    
با اعلام مدیرعامل سپاهان؛ هواداران پرسپولیس در پشت دروازه های استادیوم نقش جهان می نشینند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۱    
سخنگوی دولت ادای دین به ایرانیان و ارتقای ارتباطات دولت را دلیل پذیرش سخنگوی دولت عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۸    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از ادامه تحقیقات قتل همسر شهردار اسبق تهران خبر داد و گفت: تحقیقات از همسر مقتول در دستور کار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۸    
با حکم حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی، اعضای شورای اکران آثار سینمایی در سال 98 معرفی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۶    
بررسی های اخیر مرکز آمار نشان می دهد شاخص قیمت تولیدکننده بخش زراعت باغداری و دامداری سنتی تورمی نقطه به نقطه 60.5 درصدی داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۹    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این مدت شنیدم که پرسپولیسی ها باید بترسند که به اصفهان بیایند، ولی ما ترسی از این موضوع نداریم، چون فقط به فوتبال فکر می کنیم و دنبال حاشیه نیستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۶    
پسر 13 ساله میترا استاد، همسر مقتول محمدعلی نجفی ساعاتی بعد از مرگ مادر از آپارتمانی که قتل در آن صورت گرفته، خارج شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۴    
مهر نوشت: طی نامه ای از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سه طرح و لایحه مصوب مجلس به جهت انطباق با شرع و قانون اساسی به شورای نگهبان ارسال شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۷    
رییس جمهوری آمریکا بارها گفته است که فروش محصولات نفتی و فلزی ایران را به صفر می رسانند ولی حالا با همه این حاشیه ها و بازی های رسانه ای باید بگوییم که نقشه هایی که آمریکا بر روی کاغذ ترسیم می کند در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۵    
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو تحولات مربوط به اجرای برجام درخصوص برنامه هسته ای ایران را از نزدیک دنبال می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۷    
تسنیم نوشت: مجید پورطباطبایی با ارائه توضیحاتی درباره پشت پرده ساخت فیلم هایی چون برزخی ها و روز واقعه ، می گوید که چندان موافق ممنوع الفعالیت شدن بازیگران پیش از انقلاب نبوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۵    
میترا استاد همسر محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران صبح امروز با ضرب گلوله کشته شد.جزییات تازه ای از این ماجرا را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ظهر امروز کودک هفت ساله ای در روستای برآن شمالی استان اصفهان به دلیل غرق شدن در رودخانه زاینده رود، جان باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۴    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: براثر برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت متاسفانه یک نفر دردم جان باخته و یک نفر دیگر نیز مجروح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۱    
طی حکمی از سوی استاندار لرستان سرپرست روابط عمومی استانداری لرستان منصوب و مشغول بکار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۹    
همسر مقتول محمدعلی نجفی، تجربه بازیگری داشته و در فیلم سینمایی دختر شاه پریون هم به ایفای نقش پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۵    
میترا استاد، همسر محمد علی نجفی شهردار پیشین تهران، در حالی امروز به قتل رسید که شنیده های خبرنگار خبرآنلاین از محل وقوع قتل، حکایت از خروج نجفی از آپارتمان مقتول بعد از وقوع قتل دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۹    
مراسم تجدید بیعت خانواده بزرگ ارتباطات کشور با آرمان های مقدس حضرت امام خمینی (ره) ظهر امروز سه شنبه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان، مدیران و کارکنان وزارتخانه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۵    
فارس به نقل از مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نوشت: امروز ما در کشور 3 هزار دانشجوی خلبانی و 1700 فارغ التحصیل این رشته داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۳    
ستاره اسپانیایی پس از وداع از فوتبال به عنوان سرمربی جدید السد انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۳    
فارس نوشت: یاسین اُکتای مشاور رئیس جمهور ترکیه در مقاله ای قصد حکام سعودی برای اعدام سه روحانی سلفی را موجب سقوط دنیا و آخرت پادشاه سعودی دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۰    
توضیحات یکی از ساکنان برج آرمیتا،محل زندگی همسر دوم محمدعلی نجفی، و محمد شهریاری ،سرپرست دادسرای جنایی تهران، از نحوه قتل همسر محمد علی نجفی را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۹    
جسد میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی از محل قتل خارج شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۸    
4 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در سفر به اصفهان این تیم را همراهی نمی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۱    
مشرق نوشت: در بخشی از کتاب خاطر اعلی حضرت آسوده! که خاطرات و ناگفته های دکتر محمد سام کرمانی، وزیر حکومت پهلوی را در بر می گیرد، به ماجرای جالبی از افطاری ها در هیئت دولت آن زمان اشاره می شود.