چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۰:۲۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 26 خرداد 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 خرداد 1398 خبر آنلاین 2 خرداد 1398 خبر آنلاین 3 خرداد 1398 خبر آنلاین 4 خرداد 1398 خبر آنلاین 5 خرداد 1398 خبر آنلاین 6 خرداد 1398 خبر آنلاین 7 خرداد 1398 خبر آنلاین 8 خرداد 1398 خبر آنلاین 9 خرداد 1398 خبر آنلاین 10 خرداد 1398 خبر آنلاین 11 خرداد 1398 خبر آنلاین 12 خرداد 1398 خبر آنلاین 13 خرداد 1398 خبر آنلاین 14 خرداد 1398 خبر آنلاین 15 خرداد 1398 خبر آنلاین 16 خرداد 1398 خبر آنلاین 17 خرداد 1398 خبر آنلاین 18 خرداد 1398 خبر آنلاین 19 خرداد 1398 خبر آنلاین 20 خرداد 1398 خبر آنلاین 21 خرداد 1398 خبر آنلاین 22 خرداد 1398 خبر آنلاین 23 خرداد 1398 خبر آنلاین 24 خرداد 1398 خبر آنلاین 25 خرداد 1398 خبر آنلاین 26 خرداد 1398 خبر آنلاین 27 خرداد 1398 خبر آنلاین 28 خرداد 1398 خبر آنلاین 29 خرداد 1398 خبر آنلاین 30 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۱:۵۵    
چندین هفته رایزنی باشگاه های یوونتوس و چلسی برای انتقال مائوریتسیو ساری به تورین سرانجام نتیجه داد و باشگاه یوونتوس با انتشار پیامی در صفحه اختصاصی خود در توئیتر از ملحق شدن این مرد ایتالیایی علاقه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۱:۴۸    
در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته، سحرخیز نیز حضور دارد. این مجموعه قصد دارد در این نمایشگاه از محصولات جدید خود رونمایی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۸:۳۰    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بررسی عملکرد بانک های خصوصی توسط این سازمان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۵۹    
علی علی پور تمامی پست های مربوط به پرسپولیس را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد و به نظر می رسد جدایی او از این تیم قطعی باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۷:۱۳    
ایرنا نوشت: وزیر نفت این روزها به شکل عجیبی در محاصره اخبار جعلی قرار گرفته است. اخباری که گاهی از فساد در دفتر او و گاهی از جدایی زنگنه از دولت حکایت دارند ولی به فاصله کمی توسط مقامات رسمی تکذیب می ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۶    
مهدی چمران درباره فراخوان قالیباف گفت: آن طور که پرسیدم گویا ایشان خواسته اند جوانان را جلب و جذب کنند چون در استان هایی که رفته بودند جوانان نسبت به او روی باز نشان داده اند و از او اسقبال کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۵    
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از انجام موفقیت آمیز اورهال (تعمیرات اساسی) تمام واحدهای پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان پس از 20 سال در سال رونق تولید با هدف افزایش تولید خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۷    
محمد سرشار به پخش برنامه هایی برای کودکان در بی بی سی فارسی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۳    
ایسنا نوشت: دادستان سوادکوه از دستگیری متهم به اتلاف یک قلاده توله خرس در این شهرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: حسب دستور استاندار محترم و برمبنای برنامه ریزی های اتخاذ شده ساعات کار ادارات البرز از اول تیرماه از ساعت 6:30 صبح تا13:30 و روزهای پنجشنبه از 6 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۹    
ایرنا نوشت: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی گفت: امسال پیش بینی می شود بیش از 65 هزار دانش آموز استان در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۱    
مدیرشرکت نفت منطقه اردبیل در جلسه دیدار با فرماندار پارس آباد گفت: این شرکت آمادگی خود را در جهت تامین سوخت کشاورزان در طول سال اعلام می نماید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۸    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از آماده سازی مسیر عبوری تیم ملی والیبال و مهمانان دومین اجلاس کشورهای عضو اکو با محوریت گردشگری سلامت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم افتتاحیه شهرک ترامپ در جولان اشغالی همانند مقامات آمریکایی در ادعایی بی اساس ایران را به دست داشتن در حملات به نفتکش ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش فرهنگ رضوی در استان خبر داد و گفت: این همایش 18 تیر سال جاری با برنامه های فرهنگی و هنری در شهرکرد برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۶    
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از تغییر ساعت کاری ادارات و کلیه دستگاه های اجرایی استان از روز دوشنبه 27 خرداد تا پایان مردادماه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۶    
مهر نوشت: یکی از مراجع تقلید شیعیان بر بسیج تمام امکانات برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی خوزستان تأکید کرد و گفت: این اقدام باعث تأمین زیرساخت های موجود و رفع تبعیض ها می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۵    
گلر کروات پرسپولیس می گوید از پرسپولیس طلب دارد و پولی به او نداده اند، به همین دلیل وضعیتش برای فصل بعد مشخص نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۷    
مشرق نوشت: قنبرعلی بهارستانی جوان ترین اسیر جنگ تحمیلی که در سن 11 سالگی به اسارت نیروهای عراقی درآمده بود، امروز یکشنبه براثر سکته درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۰    
رسانه های عربستانی از توافق دوساله برانکو با الاهلی عربستان خبردادند و گفته می شود او به زودی هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۸:۲۹    
آندره استراماچونی هدایت استقلال را برعهده گرفت و به زودی وارد ایران می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۴    
نِنِت، معروف ترین اورانگوتان فرانسه با خلق آثار هنری خلاقانه، بازدیدکنندگان باغ گیاهان پاریس را به وجد آورده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۹    
دامیکا تیلور مظنون آمریکایی از ترس بازداشت پلیس خود را از پلی 9 متری در ایالت اوکلاهما منطقه تولسا به پایین انداخت. وی پس از پرش از پل زنده ماند اما دچار شکستگی از ناحیه دست و پا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۰    
بهداشت نیوز نوشت: کارشناسان ایتالیایی متخصص تغذیه به این نتیجه رسیدند که خوردن زیاد ماکارونی موجب بروز بیماری های قلبی و ایجاد اختلال در رگ های خونی زنان می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۶:۳۰    
کیهان نوشت: سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان برای زایمان فرزندشان به کانادا، همچنان با موج انتقادات مردمی روبروست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۷:۱۶    
ایرنا نوشت: رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: عزتی که رهبر معظم در دیدار آبه شینزو نخست وزیر ژاپن برای اسلام پدید آوردند، از زمان ظهور پیامبر اکرم(ص) تاکنون بی سابقه بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۷:۰۶    
ایسنا نوشت: محققان دانشگاه "کپنهاگ" دریافته اند که تأثیرات ورزش کردن در زمان های مختلف متفاوت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۶:۱۹    
تیم ملی والیبال ایران با ارائه یک دیدار کم نقص با حمایت هواداران سالن مملو از تماشاگر غدیر ارومیه با نتیجه 3 بر صفر روسیه را شکست داد تا به صدرنشینی خود در لیگ ملت های والیبال ادامه دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۵۷    
ایرنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب بانه گفت: دستگاه قضایی این شهرستان آمادگی دارد تا در صورت ارجاع دادخواست و طرح شکایت شهروندان به ویژه افراد مالباخته در جریان کلاهبرداری کلان شرکت هرمی موسوم به " ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۰:۵۷    
بهداد سلیمی قهرمان المپیک 2012 لندن سرمربی تیم وزنه برداری بیمه رازی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۱۹    
در حالی که خبرهایی در خصوص تقویت احتمال انعقاد قرارداد همکاری میان ایران و لادای روسیه به گوش می رسید محمدرضا نجفی منش، فعال اقتصادی و رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: این تنها یک وعده و شوخی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۵۲    
رضا رفیع طنزپرداز و مجری صداوسیما در مورد ماجرای رامبد جوان و نگار جواهریان صحبت هایی کرده که در ادامه می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۴۰    
گرانی شدید مسکن و به تبع آن افزایش اجاره بها در شهر تهران، باعث مهاجرت جمع قابل توجی از اجاره نشین ها به سایر شهرها شده است. فیروزه مظفری با انتشار کارتونی در روزنامه ایران به این موضوع پرداخت. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۹    
فضای سبز زیر پل مدیریت تهران دچار آتش سوزی شد و آتش نشانان برای اطفای حریق به محل اعزام شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۳:۲۸    
انتخاب نوشت:عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از آبستراکسیون⁩ طیف مقابل ⁧فلاحت پیشه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۱۰    
تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 موفق شد با نتیجه 3-0 روسیه را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۵۵    
یک نانوای سخت کوش و خلاق در یک اقدامی جالب برای فرار و رهایی از گرمای تنور نانوایی و تابستان، شلنگ آب را به بالای سر خود نصب کرده و برای جلوگیری از هدر رفتن آب به دخل یک بشکه رفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۱    
ایسنا نوشت: سرویس اقدامات خارجه اروپا در بیانیه ای به نتیجه گیری درباره سفر معاون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا به کشورهای منطقه ای از جمله ایران پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۳    
اسب حیوان نجیبی است. سگ هم حیوان باوفایی است. همان طور که گاو هم حیوان مفیدی است و البته که الاغ هم حیوان زحمت کشی است. از میان حیوانات ذکر شده ماجرای سگ ها متفاوت است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۰    
ایسنا نوشت: شهردار تهران طی احکامی جداگانه، شهرداران مناطق 16 ، 17 و 5 را منصوب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۸    
فارس نوشت: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه ای با انتقاد از ترامپ برای خروج از برجام گفت که آمریکا قطعا تمایلی برای جنگ با ایران ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۵    
ولید سعید، از مسئولان باشگاه الاهلی عربستان اعلام کرد، برانکو فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۵    
تسنیم نوشت: دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: هیئت های این حزب با فرمایش امام خمینی(ره) متحد شد و در فعالیت هایش به دنبال حزب بازی و تشکیلات سیاسی خاص نبوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۲۲    
رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های ایران و روسیه گفت: "فردا وزیر انرژی فدراسیون روسیه ایران می آیند و در همین زمینه (قرارداد صادراتی نفت ایران به روسیه) هم گفت و گو خواهد شد."
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۲    
دومین روز هفته در حالی به پایان رسید که روند ریزشی قیمت ها در بازار خودرو متوقف شد و بار دیگر خودروها در هر رنج قیمتی روند افزایشی را از سر گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور به مناسبت پیروزی های تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی توئیتی را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۱۴    
در حالی که پراید در روز پنجشنبه به قیمت 49 میلیون تومان معامله شد، امروز بار دیگر با عبور از مرز 50 میلیون تومان به قیمت 50 میلیون و 500 هزار تومان عرضه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۱۳    
نخستین نشست خبری علی ربیعی به عنوان سخنگوی دولت برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۹    
مستند راه طی شده به کارگردانی علی ملاقلی پور که درباره زندگی مهندس مهدی بازرگان است، در بیست و هفتمین قسمت از فصل سوم برنامه به اضافه مستند روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۶    
امروز با رشد قیمت سکه در بازار قیمت، حباب قیمت سکه در بازار بیش از گذشته باد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۶    
پزشک تیم ملی والیبال ایران با بیان این که سیدمحمد موسوی در حین بازی با روسیه دچار آسیب شد، گفت: موسوی با درد بازی را ادامه داد که به نظرم دو بازی آینده تیم ملی را از دست می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۵۸    
شفقنا نوشت:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره هدف اصلی آمریکا که همان تجزیه ایران است با بیان اینکه یکپارچگی ایران مورد حمایت همه اقوام ایرانی است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۴۵    
حسین حسینی دقایقی قبل با حضور در باشگاه استقلال قرار داد خود را به مدت سه سال تمدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۹    
یمنی ها هم زمان با علمیات های پهپادی این روزهای خود علیه فرودگاه های سعودی، شبکه الاخباریه این کشور را هک و تصاویری از دستاوردهای خود منتشر کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۳۸    
وقتی برای اولین بار امکان برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مؤتلفه اسلامی مقدور شد، در 26 خردادماه 1358، مرحوم حاج علی اصغر صفارهرندی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۱:۳۶    
تسنیم نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی به دنبال بدعت گذاری در خط انقلاب هستند، گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۵۹    
سرطان پستان یکی از سرطان هایی است که سالانه تعداد زیادی از زنان را در سراسر جهان و ایران به خود مبتلا می کند؛ سرطانی کشنده که البته راه هایی برای پیشگیری از آن وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل در بازار به افزایش نسبی همراه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۵    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک فستیوال برج انسانی را در اسپانیا نشان می دهد که هر ساله در بیلافرانکا دل پندس برگزار می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۲    
تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان و سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۵۹    
سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان درباره پیشنهاد دستیاری ویلموتس گفت: بله این پیشنهاد به دستم رسید ولی من به چیز دیگری فکر می کردم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۵۷    
تمرین عصر امروز تیم امید با حضور بازیکن تیم ملی فوتبال بزرگسالان انجام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۵    
پانا نوشت: بیشتر مردم طی دوران زندگی خود آفتاب سوختگی های ناخوشایند را تجربه می کنند. آفتاب سوختگی بسیار شدید به نام مسمومیت خورشیدی نیز شناخته می شود و می تواند موجب عوارض دردناکی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۹    
روزنامه هفت صبح در شماره جدید خود با انتشار کارتونی از شهاب جعفرنژاد، به بازتاب سفر پرحاشیه رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا که طی روزهای اخیر به داغ ترین سوژه میان کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ مماشاتی برای حمایت از حقوق مردم نداریم و در همین راستا تمامی خودروسازان مکلف هستند که به تعهدات خود در مقابل خریداران جامه عمل بپوشانند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۰    
میزان نوشت: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات 14 متهم پرونده ارزی در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۲۶    
در جلسه کمیسیون مشترک مجمع تشخیص سوالات و ابهامات اعضای مجمع درباره پیوستن ایران به این دو کنوانسیون جمع بندی شد و مقرر شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۸    
به خدا دیگر خیلی دیرشده! بیاییم بعد از چهل سال زخم زدن و زخم خوردن، به فرهنگ و هنر، سیاسی نگاه نکنیم. عینک معیوب خطابینی را کنار بگذاریم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: منابع دولتی ژاپن روز یکشنبه اعلام کردند دولت این کشور از آمریکا خواسته است تا برای ادعای خود مبنی بر اینکه ایران در حملات روز پنجشنبه به دو نفتکش در تنگه هرمز دست داشته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۰    
بسیاری از استارت آپ ها، نمی توانند در طولانی مدت موفق خوبی کسب کنند و اکثر آن ها با شکست روبرو می شوند، دلیل آن نیز روشن است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۵۷    
دو سارق در نهایت خونسردی و آرامش وسایل داخل انباری یک ساختمان در محدوده خیابان نیروی هوایی تهران را در 4 ساعت به سرقت بردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۵۴    
سیامک انصاری از نتایج تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت ها ابراز رضایت و خشنودی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۶    
مایک پمپئو،وزیر امور خارجه آمریکا با تکرار اتهام های گذشته درباره ایران مدعی شده که آمریکا خواستار جنگ با ایران نیست و دیپلماسی این کشور هم چنان ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۳    
چند نفر به صورت ناشناس به ساختمان باشگاه استقلال حمله کردند
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۳۷    
برنا نوشت: آلن دلون، بازیگر بین المللی فرانسه، روز چهارشنبه به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستانی آمریکایی بستری و آنژیوگرافی کرونر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۳۵    
فارس نوشت: حسین الله کرم استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در بزرگراه امام علی (ع) دچار سانحه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۹    
ایرنا در گزارشی نوشت: طرح صندوق حمایت از مستأجران بانک مسکن که اعلام شده قرار است با هدف حمایت از اجاره نشین ها تشکیل شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۲۱    
داور نخستین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی میرزا آقا تبریزی عنوان کرد: کتاب این رویداد می تواند رفرنس یا مرجعی برای منبع تغذیه ی گروه های نمایشی باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۲۰    
لی اروین، مهاجم پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی مدعی است که نتوانسته خود را با سبک زندگی در ایران وفق دهد و به همین خاطر به کشورش بازگشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۱۹    
گزیده اشعار ملک الشعرای بهار در 4 بخش به همراه زندگی نامه این شاعر، ادیب و پژوهشگر معاصر به چاپ رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۱۴    
آیین افتتاح شبکه برق رسانی منطقه زیبای گردشگری کهمان و همچنین تامین برق دستگاه مخابراتی آن منطقه با حضور دکتر امیری معاون استاندار، مسئولان استان و شهرستانی برگزار گردید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۱۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت محترم، از محل صندوق توسعه ملی در راستای رونق اقتصادی و اشتغال زایی مناطق روستایی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۹    
داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان و پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون میهمانان ویژه دیدار ایران و روسیه از روزپایانی هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه خواهندبود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۹    
تیم ملی والیبال لهستان در روز پایانی هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه برابر کانادا به برتری دست یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۴    
مهدی رحمتی عصری جدید را در زندگی اش آغاز کرد. عصر جدایی از استقلال و شاید این جدایی برایش در دوره فوتبالی بی بازگشت باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۳    
تسنیم نوشت: کارگر 40 ساله پس از سقوط از پشت بام ساختمان پنج طبقه مسکونی جان باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۱    
ایلنا نوشت: امروز و در پایان معاملات تالارهای بورس اوراق بهادار تهران، تعداد 5 میلیارد و 197 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 18 هزار و 860 میلیارد ریال در 377 هزار دفعه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۹    
اردیبهشت ماه امسال قیمت مسکن در برخی مناطق تهران دچار تحولات چشمگیری شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۵۷    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس با الاهلی عربستان به توافق رسید تا به نوعی شانس بازگشت مجدد به این تیم را هم حفظ کرده باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۹    
نامه فسخ قرارداد برانکو به باشگاه پرسپولیس رسید ، درست در روزی که مهدی محمد نبی به هواداران پرسپولیس قول داده بود هیچ اتفاقی نمی افتد و عرب گفته بود برانکو را ماندنی بدانید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۹    
سیداحمد خمینی فرزند سیدحسن خمینی نوه بنیان گذار انقلاب اسلامی به عیادت علی پروین رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۹    
هیات رئیسه سازمان لیگ جلسه ای داشته که تصمیمات این جلسه را می توان فعلا در حد شوخی دانست. اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ جلسه ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشته اند که نتیجه اش ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۶    
نمایش وانهاده به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی با بازی سوگل خلیق و نازنین احمدی از یکشنبه دوم تیر در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۶    
در سال 1397 رشته فعالیت های گروه کشاورزی 1,5- ، گروه صنعت 9.6 - و گروه خدمات 0.02 درصد نسبت به سال قبل، رشد داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۷    
مهر نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر شهرستان های شمال و شرق اصفهان درگیر پدیده گردوغبار هستند و تا چند روز آینده نیز این پدیده در نقاطی از اصفهان ادامه خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۷    
این روزها دوست داران میراث فرهنگی، شاهد توپ بازی گردشگران با دیواره بنایی تاریخی مانند هشت بهشت هستند آن هم در شرایطی که گویی حتی صدای این بازی به گوش نگهبان عمارت که درون اتاقکی محبوس است نمی رسد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۷    
ماچئی فایوکوفسکی، سفیر جدید جمهوری لهستان امروز با محمد جواد ظریف دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وزیر امور خارجه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۳    
فارس نوشت: سفیر ایران در مسکو گفت که همه اسناد مهم اقتصادی بین ایران و روسیه امضا شده و هیچ سند امضا نشده ای باقی نمانده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۰    
تسنیم نوشت: انفجار شدید بر اثر نشت سیلندر گاز، چهار مجروح برجای گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۵    
زرتشتیان همه ساله در روزهای 24 تا 26 خرداد از شهرهای مختلف کشور و بعضا کشورهای دیگر در زیارتگاه پیرسبز که در 43 کیلومتری شرق اردکان در استان یزد واقع شده، گرد هم می آیند. ...