چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۴:۵۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 19 خرداد 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 خرداد 1398 خبر آنلاین 2 خرداد 1398 خبر آنلاین 3 خرداد 1398 خبر آنلاین 4 خرداد 1398 خبر آنلاین 5 خرداد 1398 خبر آنلاین 6 خرداد 1398 خبر آنلاین 7 خرداد 1398 خبر آنلاین 8 خرداد 1398 خبر آنلاین 9 خرداد 1398 خبر آنلاین 10 خرداد 1398 خبر آنلاین 11 خرداد 1398 خبر آنلاین 12 خرداد 1398 خبر آنلاین 13 خرداد 1398 خبر آنلاین 14 خرداد 1398 خبر آنلاین 15 خرداد 1398 خبر آنلاین 16 خرداد 1398 خبر آنلاین 17 خرداد 1398 خبر آنلاین 18 خرداد 1398 خبر آنلاین 19 خرداد 1398 خبر آنلاین 20 خرداد 1398 خبر آنلاین 21 خرداد 1398 خبر آنلاین 22 خرداد 1398 خبر آنلاین 23 خرداد 1398 خبر آنلاین 24 خرداد 1398 خبر آنلاین 25 خرداد 1398 خبر آنلاین 26 خرداد 1398 خبر آنلاین 27 خرداد 1398 خبر آنلاین 28 خرداد 1398 خبر آنلاین 29 خرداد 1398 خبر آنلاین 30 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۰:۵۱    
یک سیخ کباب 60متری در حاشیه یک مراسم عروسی در شهر آدانا ترکیه پخته شد. عکس ها: internethaber 61282
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۹:۲۵    
رنو نسخه جدیدی از کولئوس رونمایی کرد که این شاسی بلند ترکیبی بزرگ را به رنو کجار شبیه تر کرده است. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۹    
ایسنا نوشت: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر پیش بینی کرد طی روزهای چهارشنبه تا جمعه دمای هوا در برخی نقاط غیر ساحلی همچون دشتستان و دشتی به آستانه 50 درجه سلسیوس برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۲    
شهرستان کارون یکی از قطب های تولیدکننده انگور در خوزستان است. در منطقه شرق کارون بسیار از روستاییان به تولید انگور مشغول هستند و غزاویه بزرگ و روستای چمیان بیشترین سطح زیر کشت منطقه را به خود اختصاص ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۱    
طوفان شن منطقه کی یمو واقع در شمال غربی چین را دروردید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۳    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از بهره مندی 89 درصدی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان دورود از خدمات این شرکت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۰    
نشست مشترک مدیران عامل و جمعی از مدیران باشگاه استقلال و ایرانسل درباره شیوه های ادامه همکاری مشترک در فصل فوتبالی بعدی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۲    
نشست مشترک مدیران عامل و جمعی از مدیران باشگاه پرسپولیس و ایرانسل درباره تأمین نیازهای مالی و برنامه های طرفین برای فصل بعد فوتبالی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۲    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: درصدد هستیم از استعدادهای فراوان طالقان در جهت ارتقا مشارکت اقتصادی مردم و افزایش بسترهای اشتغال استفاده مطلوب کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۳۲    
عصر دیروز یکشنبه، 19 خرداد، یک دستگاه خودروی سواری در کانال آب در شهر قم سقوط کرد که با حضور نیروهای امدادی این خودرو از کانال خارج شد. عکس ها: میزان 256282
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۵    
ایرنا نوشت: در محدوده خیابان فردوسی که قدم می زنی دو نکته بیشتر از همه جلب توجه می کند، یکی اینکه بیشتر افراد فروشنده اند و دیگر اینکه دو خبر به شدت بازار را تحت تأثیر قرار داده و همین امر باعث شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۸:۰۰    
وینفرد شفر سرمربی بن یاس امارات به دنبال هافبک استقلال است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۸:۳۰    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تا 30 خرداد به مدیران پرسپولیس مهلت داد تا بدهی او و دستیارانش را پرداخت کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۷:۲۹    
چند بازیکن پرسپولیس بندی در قراردادشان وجود دارد که به آنها اجازه می دهد از این تیم جدا شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۶:۳۴    
کیهان نوشت: در همین جنایت اخیر بی پروا، قاتل را تبرئه کردند و زن جوان قربانی را آماج انواع تهمت قرار دادند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۶:۲۹    
صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در یادداشتی تلگرامی نوشت: اواخر ماه مبارک بود که مطلع شدم هفته آینده همایش یک روزه ای در اربیل پیرامون آینده اقلیم کردستان در دوره نخست وزیری آقای نچیروان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۶:۲۹    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید با وجود اینکه طارمی به باشگاه پرسپولیس ضرر زده، اما می شود او را هم بخشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۷:۲۶    
شرق نوشت: اوایل اردیبهشت ماه فردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد منزلش واقع در زعفرانیه سرقت شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۷:۰۹    
روزنامه کیهان نوشت: آلمان، کشوری که به پادوی آمریکا مشهور است و بدون اجازه واشنگتن حتی نمی تواند در خاک خود یک باک بنزین به هواپیمای حامل ظریف بدهد، چه به نقش آفرینی برای احقاق حقوق ایران؟!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۰:۱۰    
ایرنا نوشت: رییس جمعیت هلال احمر پل دخترگفت: رودخانه کشکان جان یک سرباز نیروی انتظامی را گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۸    
ایسنا نوشت: یک حادثه تیراندازی در اطراف تئاتر شهر این مجموعه هنری را بی دفاع تر از همیشه درگیر یک نزاع خیابانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۸    
تسنیم نوشت: وزیر خارجه قطر گفت که کشورش برای کاهش تنش بین آمریکا و ایران تلاش می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۳:۴۸    
ایرنا نوشت: تولیت آستان قدس رضوی گفت: برای تحقق شعار امسال این آستان مقدس باید در حوزه اقتصادی فعال بوده و در این حوزه سرآمد باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۳:۴۱    
اداره ایران بدون نفت افسانه است یا واقعیت؟ آیا برنامه کاهش وابستگی یا به عبارت دیگر صفر شدن وابستگی اقتصاد ایران به نفت قابلیت تحقق را داراست؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۲:۳۰    
تصویری از پری ناز ایزدیار و ستاره پسیانی دو بازیگر فیلم سرخ پوست در اکران مردمی این فیلم سینمایی را مشاهده می کنید. 256256
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۸    
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از انهدام باندی با عقاید و باورهای شیطانی در تجمع ارتفاعات جاده هراز خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۸    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: نافرمانی مدنی از پیش اعلام شده در سودان، قربانیان بیشتری گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی دولت، در حساب توییتری خود نوشت: یکی از مصوبات جلسه امروز دولت بحث افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۵۹    
به نظر می رسد قلعه عجیب و فوق العاده پرِجاما (Predjama Castle) به یک دنیای دیگر از جنس فانتزی ها تعلق دارد، اما تاریخ واقعی پشت این قلعه رنسانسی، چیزی جالب تر و بیشتر از یک داستان است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۲:۵۹    
راکیتیچ ستاره بارسلونا به دبی سفر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۲:۵۸    
مدیران تامین اجتماعی اخیرا لبه تیز حملات خود را به سمت بخشی از بیمه شدگان گرفته اند و می گویند برخی از آنها به صورت صوری، ازدواج می کنند یا طلاق می گیرند تا از مستمری تامین اجتماعی برخوردار شوند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۲:۵۰    
حسین دیوسالار کارشناس ارشد روابط بین الملل در یادداشتی در ایرنا نوشت: جمهوری اسلامی ایران و ژاپن همواره دارای ارتباطاتی توام با احترام متقابل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۲:۵۰    
هیئت وزیران با افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال 1398 موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۷    
ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان نوشت: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: حداکثر دمای امروز اهواز 49.2, ایستگاه کشاورزی اهواز 49.6 و شوش 49.5 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۰    
ایلنا نوشت: طی یک ماه اخیر 40 هزار هکتار زمین کشاورزی در شمال عراق در آتش سوخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۲:۴۰    
تسنیم نوشت: معاون کل وزارت بهداشت گفت: بسیاری از همراهان بیماران که از شهرستان به تهران می روند در پارک ها استراحت کرده تا شب را به صبح رسانده و به وضعیت بیمارشان رسیدگی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۲:۳۲    
مراسم بزرگداشت و تجلیل از فریدون شهبازیان همراه با جشن تولد این آهنگساز در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. حسین علیزاده، موسیقی دان و نوازنده پیشکسوت، تندیس تجلیل از فریدون شهبازیان را به او اهدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۰    
ایربی ان بی (Airbnb) وب سایتی است که مکان های اقامتی در سرتاسر دنیا را معرفی می کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از توریسم آنلاین ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۰    
فرهاد مجیدی بنا به دلایلی مهم از ماندن در استقلال ناامید شده و به احتمال فراوان سرمربی تیم امید می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۰۲    
تظاهرات گسترده مردمی علیه دونالد ترامپ و سیاست هایش در میدان تاریخی ترافالگار لندن که همزمان با سفر او به انگلیس و دیدار با مقامات این کشور رخ داد، سوژه کارتونی از اِد وکسلر در سایت کگل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۵۹    
بر اساس طرح محدوده کنترل آلودگی هوا که مصوب شورای حمل ونقل و ترافیک شهر تهران(جلسه 54 مورخ 13 بهمن 1397) است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۵۸    
اظهار نظر اخیر کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که گفته هیئت مدیره از هیچ چیز استقلال خبر ندارد، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی شده است. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۴۹    
فارس نوشت: محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر روز یکشنبه گفت که اقتصاد ایران از فشار سنگینی رنج می برد اما تهران 40 سال است که با تحریم ها زندگی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۴۰    
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مکتب انقلاب اسلامی با تکیه بر ولایت فقیه به دنبال عدالت اجتماعی و مبارزه با استکبار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در پیامی توئیتری با بزرگنمایی دستاوردهای دولتش و مقایسه آن با دولت اوباما رسانه های آمریکا را هدف حمله قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۵    
وزیر خارجه امارات در نشست خبری با همتای آلمانی خود گفت: حمله به نفتکش ها عامل نگرانی و تنش است. حادثه فجیره به مثابه تعدی به امارات و سلامت دریانوردی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۶    
کانال تلگرامی منتسب به سردار سلیمانی عکسی از سردار منتشر کرده است. به گزارش خبرآنلاین ، کانال تلگرامی منتسب به سردار سلیمانی، تصویری از شهید مدافع حرم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۱۴    
تمرین در هر زمینه ای باعث پیشرفت می شود، بخصوص زمانی که این تمرین برای مهارت های کد نویسی و برنامه نویسی صورت پذیرد زیرا این حرفه نیازمند تمرین های مداوم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۰۸    
صحبت های اخیر رئیس پلیس پایتخت که گفته شماره ای که برای برخورد با بدحجابی داخل اتومبیل اعلام شده، برای پلیس نیست ، سوژه طنز شهرونگ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۱:۰۴    
میترا حجار، بازیگر نقش فروغ در سریال از یادها رفته از مردم خواست تا برای شناخت اقیانوس ها که زندگی انسان ها بسیار وابسته به آن است، وقت بگذارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۰    
سوالی که بعد از چند روز از این حادثه مطرح می شود این است که چرا افکار عمومی با یک متهم به قتل همراه شده است؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۹:۴۷    
در سال رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان شالیکار رستم آباد رودبار گیلان با قرار گرفتن در کنار پر آب ترین و عظیم ترین رودخانه گیلان، سپیدرود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۴۴    
انگلیس در دیدار رده بندی لیگ ملت های اروپا در دیدار مقابل سوئیس در ضیافت پنالتی ها به پیروزی رسید و در رده سوم ایستاد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۴۴    
علی مطهری برای دومین بار توئیتی درباره هنجارشکنی در سد لفور منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۳۲    
قیمت پژو 206 به زودی به محدوده 58 میلیون تومان باز می گردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۱۰    
حضرت آقای مسعود فراستی، سلام از مراتب ارادت بنده که باخبری، بنابراین مستقیم بروم سر اصل مطلب: باخبر شدم در یک برنامه ی تلویزیونی به سریال چرنوبیل و اظهارنظر حسام الدین آشنا در موردش تاخته ای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۱۰    
العالم نوشت: وزیر خارجه آلمان در امارات گفت که این کشور به ارتباط با ایران برای پایبندی به توافق هسته ای ادامه خواهد داد و فردا در سفر به تهران به مقامات ایرانی مخالفت اتحادیه اروپا با برنامه موشکی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۹:۱۰    
برخلاف یک باور عمومی، تیم ملی سوریه چندان هم ضعیف نیست. دلیل اصلی پیروزی پرگل ایران مقابل آن ها، ترکیب پرستاره ای است که بازی خوب را به خوبی درک کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۷    
به نظر می رسد عده ای در باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیده اند که حفظ برانکو با این طلب و دستمزد کار بس دشواری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۷    
مدت زمان مهلت سرمربی تیم پرسپولیس به این باشگاه مشخص شد و پرسپولیس تا 30 خرداد وقت دارد بدهی برانکو را پرداخت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۰    
جانا پکی-پراماکی راننده حرفه ای تجهیزات سنگین ساختمان سازی توانایی ها و دقت خود را در این تبلیغ تلویزیونی به نمایش می گذارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۰    
یک جامعه شناس گفت: با توجه به قتلی که رخ داده، اصلاح طلبان میدان رسانه را رها نکرده اند و با ذکر خاطرات و مناقب متهم به قتل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۰    
بیش از 1300 پایانه فروشگاهی خارج از کشور طی سال 97 شناسایی و مسدود شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۰    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: اگر اقدام موثری در زمینه مصرف برق واحدهای استخراج بیت کوین صورت نگیرد این امر به شدت برای صنعت برق مشکل ساز خواهد شد و بایستی تا حدود دو هزار و 500 مگاوات از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۵    
ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی از فوت یک خانم جوان به دلیل برخورد دو خودرو در بزرگراه بسیج خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۹:۲۴    
گزارشی از بازداشت یک مال خر می بینید که ضبط های سرقتی را از ترس دزدهای دیگر در کولر خانه اش مخفی می کرد!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تغییر زمان فعالیت شهرک های صنعتی گفت: فعلاً برنامه ای برای تغییر ساعات کاری ادارات وجود ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۴    
در گزارش تصویری زیر مه گرفتگی در جزیره کیش را می بینید. عکس ها: تسنیم 61282
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۲    
وزیر امور خارجه با تشریح مباحث مطرح شده در نشست امروز خود با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر خارجه آلمان برای پیگیری ادامه حیات برجام و نقش سه کشور اروپایی در این توافق به تهران سفر می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: بنا به اعلام سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، مطالبات تسجیل شده پیمانکاران بخش خصوصی تا پایان سال 97 از طریق تهاتر با نفت خام تسویه می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۵۸    
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در بازدید از مجنمع گلخانه ای دیناروند گفت: سالانه 50 تن خیار در سطح 2300 متر مربع در مجتمع گلخانه ای دیناروند تولید می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۵۷    
با اعلام رسمی باشگاه شهرداری ارومیه متولی اصلی بلیت فروشی هفته سوم لیگ ملت ها، زمان آغاز بلیت فروشی به تاخیر افتاد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۴    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک دستگاه آپارتمان 70 متری واقع در شریعتی با مبلغ ماهانه 3 میلیون تومان اجاره و 200 میلیون تومان ودیعه معامله می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۵۳    
ایسنا نوشت: سامانه املاک و اسکان که قرار است بعد از راه اندازی، اطلاعات جامعی از واحدهای مسکونی ارائه و در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۵۳    
هافبک تیم ملی فوتبال زنان برزیل به عنوان مسن ترین بازیکن تاریخ جام جهانی زنان شناخته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۹    
ایسنا نوشت: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تنها راه حفظ عزت ملی مقاومت است، گفت: مقاومت تنها راه جلوگیری از استیلای اجانب است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی از عملکرد شبکه اجتماعی توئیتر انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۴۰    
تسنیم نوشت: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص روند شماره گذاری خودروهای ترخیص شده گفت: نزدیک به 7 هزار خودرو ترخیص شده اند اما همچنان امکان شماره گذاری آن ها وجود ندارد و در این زمینه مشکلاتی مطرح ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۳۴    
رئیس جمهور در حکمی سید جواد حسینی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۸    
سخنان آیت الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی پیرامون فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در سی امین سالگرد امام خمینی (ره)
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۶    
حسین قدوسی روزنامه نگار پرسپولیسی در کانال تلگرام خود مطلبی جالب درباره برانکو نوشته است که آن را می خوانید:
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۵    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک چهچهه زدن دو پرنده در کنار هم را بر روی شاخه درخت گیلاس در ژاپن نشان می دهد. عکس: nationalgeographic 61282
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۱    
سوفی ترنر بازیگر نقش سانسا استارک در بازی تاج و تخت کیت هرینگتون را مسئول اشتباه لیوان قهوه می داند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۱۵    
عصر ایران نوشت: لحظاتی قبل یک نفر در شهرستان پیرانشهر با اسید مورد حمله قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۱۲    
تصویری از سجاد افشاریان بازیگر نقش آراز در سریال برادر جان کنار مجتبی جباری ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۵    
همه چیز از انتشار چند عکس در فضای مجازی شروع شد. هم زمان با تعطیلات هفته گذشته، عکس هایی از قایق سواری چند نفر با پوشش کاملا منشوری در سد لفور واقع در سوادکوه مازندران منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۸:۰۰    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه هیئت وزیران در رابطه با تعرفه بیمه تأمین اجتماعی و نیز میزان مالیات پروژه های مسکن مهر را ابطال کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۳    
تسنیم نوشت: مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری با اشاره به اینکه 18هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری صاحب شغل شدند گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۳    
جشن تولد کاپیتان تیم ملی کشورمان در اردوی کره جنوبی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۱    
شنبه شب در یکی از قسمت های برنامه عصر جدید مادر مقتولی در میان تماشاگران حاضر بود که پیش از این مهمان برنامه هزارداستان بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۶    
با اعلام شهردار ارومیه در برنامه رادیویی "لیگ ملت های 2019"، مصطفی کارخانه سرمربی فصل جاری تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال خواهدبود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۲    
مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: زنان انقلابی همپای مردان برای قدرتمندتر شدن نهال انقلاب تلاش کردند و مردان سلحشور به مدد زنان توانستند قله های نبرد را فتح کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۰    
رئیس شورای شهر مشهدمقدس از تقاضای 3900 میلیاردتومانی مدیریت شهری مشهد برای فروش و عرضه اوراق مشارکت در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی خبرداد و افزود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۰    
بعد از اینکه خانواده امیر حاضر نشدند به خواستگاریم بیایند،مادرم شدیداً کنترلم می کرد، تلفن هارا خودش جواب می داد و اجازه نمی داد حتی تا سر کوچه تنها بروم سرزنش ها و طعنه ها خانه را برایم جهنم کرده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۵    
ایلنا نوشت: رییس کلانتری 147 گلبرگ از سقوط مرد جوان 31 ساله ای خبر داد که با مشاهده شاکی و مامور از طبقه سوم ساختمان سقوط کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۳    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از الزام دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی به اخذ و ثبت شماره تلفن همراه مشترکان برق استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۱    
تسنیم نوشت: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۱    
کاپیتان و بهترین بازیکن فصل گذشته تیم دسته یکی 90ارومیه با امضای قراردادی دو ساله به سپاهان اصفهان پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۱    
رییس شورای شهر کرج گفت: مترو مطالبه عمومی شهرونداناست و نمی توان از کنار این مطالبه جدی به راحتی گذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۰    
مجلس شورای اسلامی امروز با بررسی گزارش طرح ملی مسکن، بررسی وضعیت بازار این کالای استراتژیک را در دستور کار قرار داد.