چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۷:۲۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 28 خرداد 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 خرداد 1398 خبر آنلاین 2 خرداد 1398 خبر آنلاین 3 خرداد 1398 خبر آنلاین 4 خرداد 1398 خبر آنلاین 5 خرداد 1398 خبر آنلاین 6 خرداد 1398 خبر آنلاین 7 خرداد 1398 خبر آنلاین 8 خرداد 1398 خبر آنلاین 9 خرداد 1398 خبر آنلاین 10 خرداد 1398 خبر آنلاین 11 خرداد 1398 خبر آنلاین 12 خرداد 1398 خبر آنلاین 13 خرداد 1398 خبر آنلاین 14 خرداد 1398 خبر آنلاین 15 خرداد 1398 خبر آنلاین 16 خرداد 1398 خبر آنلاین 17 خرداد 1398 خبر آنلاین 18 خرداد 1398 خبر آنلاین 19 خرداد 1398 خبر آنلاین 20 خرداد 1398 خبر آنلاین 21 خرداد 1398 خبر آنلاین 22 خرداد 1398 خبر آنلاین 23 خرداد 1398 خبر آنلاین 24 خرداد 1398 خبر آنلاین 25 خرداد 1398 خبر آنلاین 26 خرداد 1398 خبر آنلاین 27 خرداد 1398 خبر آنلاین 28 خرداد 1398 خبر آنلاین 29 خرداد 1398 خبر آنلاین 30 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۶    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از توزیع 9 هزار و 500 کلاه ایمنی در بین راکبان موتورسیکلت در صیانت از جان آنها در هنگام موتورسواری خبر داد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۱    
زلزله ای به بزرگی 6.8 ریشتر ساعت 22:22 سه شنبه شب به وقت محلی شهر نیگاتای ژاپن را لرزاند که 26 نفر مصدوم شدند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۲:۲۹    
فارس نوشت: پرونده قتل عمدی شیرمحمدعلی جهت رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی ارجاع شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۵    
مهر نوشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ما عین قانون مصوب مجلس را اجرا می کنیم و آمادگی داریم که اگر مجلس هر قانونی را خواست اصلاح کند ما کمک کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۲:۰۳    
روز گذشته ترمینال سلام فرودگاه امام(ره) با حضور رئیس جمهور حسن روحانی افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۶    
مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل گفت: اعمال معافیت پرداخت مابه التفاوت 200 لیتر سوخت نفتگاز برای کامیونهای ایرانی خروجی از کشور در جایگاه مرزی بیله سواری انجام می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۷    
با وجود افت قیمت خودرو در هفته های اخیر، اما نگاه به روند قیمت ها در طول یک سال گذشته نشان می دهد که تقریبا در رابطه با همه خوددروها با رشد بیش از 100 درصد مواجه بودیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۰    
عضو شورای شهر تهران گفت: بلوار فردوس غرب حد فاصل پل ستاری تا خیابان آلاله به نام مرحوم ناصر حجازی تغییر نام داده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۵۷    
کاروان تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری هفته چهارم لیگ ملت های والیبال راهی شهر اردبیل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۵۲    
شرکت سیتروئن، سازنده خودروی معروف ژیان در سال 1919 تاسیس شد و در بسیاری از زمینه ها مانند ساخت خودروهای ارزان قیمت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۸:۰۵    
الف نوشت:محمد رضا مرندی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در نشست تخصصی نگاهی به کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران در گام اول که در موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۶:۵۴    
فرارو متنی از شهید مطهری را منتشر کرده است که به موضوع ازدواج دوم پرداخته و آن را از منظر دینی مردود می شمارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۷:۲۳    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل مرگ مشکوک مرسی را موضوعی متأثر کننده و درخور توجه دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۵:۵۹    
در صورتی که برانکو ایوانکوویچ موفق شود الاهلی را به عنوان قهرمانی لیگ عربستان برساند 700هزار یورو نقد به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۶:۵۷    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک عضو شورای شهر بروجرد به دلیل فساد مالی دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۶:۴۲    
رئیس اجرایی ستاد فرمان امام (ره) گفت: در ستاد اجرایی فرمان امام بحث دارو قضیه اجتماعی است نه اقتصادی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۶:۳۵    
هواداران پرسپولیس بابت جدایی برانکو احساساتی شده اند و معترض هستند ولی ترک سرخ پوشان توسط این مربی، زوایای دیگری نیز دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۳:۵۸    
کاربران محترم خبرگزاری خبرآنلاین به سوالی درباره اینکه فکر می کنید در انتخابات آینده مجلس چند لیست ارائه شود؟ پاسخ داده اند و البته گلایه های خود را هم مطرح کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۳:۴۹    
ایرنا نوشت: دبیرکل حزب اراده ملت ایران (حاما) گفت: وقتی اصرار داریم انتخابات باید حزبی باشد برای تحقق این نوع از خروجی است، بحث مسئولیت پذیری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۰:۲۱    
میزان نوشت: تصویری از روباه زیبای ایرانی که در ارتفاعات جنوبی شهر ساری به ثبت رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۰:۱۹    
مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس نوشت: در پی انتشار خبری منتسب به کمیته حقیقت یاب حادثه سیل شیراز دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۰:۱۹    
فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، نوشت: فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به قتل 2 دختر جوان در روستای تنگه یک این شهرستان، گفت: قاتل توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۰:۱۵    
تسنیم نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه علمیه و شهر قم به عنوان نخستین شهر که در انقلاب اسلامی تأثیر به سزایی داشته است می تواند در ترویج استفاده سودمند از فضای مجازی نیز پیشگام باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۰:۱۲    
فارس نوشت: در همایش ملی بسیج اساتید از پوستری با عنوان ارابه جنگی سپاه ابرهه که به گل نشسته است ؛ با حضور فرمانده کل سپاه رونمایی شد. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۰:۰۰    
برانکو با عقد قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی الاهلی عربستان معرفی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۳:۳۵    
درست آوریل سال 1966 بود که پایتخت جمهوری سوسیالیستی ازبکِ شوروی به خاطر زلزله ای که از زیر قلب شهر نشات می گرفت، به کلی نابود شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۳:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور خطاب به آمریکا گفت: طبق ادعای آمریکا برجام وسیله ای برای حل مشکلات و مسایل جهانی بود و مشکلات را می توان با زبان دیپلماسی حل کرد حالا چه اتفاقی افتاده است که کنار کشیدید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۳:۲۲    
تسنیم نوشت: وزارت حج و عمره عربستان صدور روادید حج عمره را متوقف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۹    
برخی کاربران خبرآنلاین درباره دریافت مالیات از پیش فروش سکه معتقدند افرادی که ثبت نام و سکه دریافت کردند، در این شرایط اقتصادی فقط حفظ مال کرده اند و چیزی عایدشون نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۱:۵۸    
کانال طنز و کارتون نیش خط به بهانه سالروز جهانی کودکان کار، با انتشار کارتونی از سهیل محمدی به نیازها و آرزوهای این کودکان محروم از برخی امکانات، پرداخت. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۳    
درخشش فوق العاده مسی در تیم بارسلونا باعث نیمکت نشینی و حتی زمزمه های جدایی کوتینیو، مهاجم برزیلی آبی اناری ها شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۲:۲۹    
مهر نوشت: وزیر خارجه آمریکا در سخنانی ادعاهای پیشین خود درباره ایران را تکرار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۲:۲۷    
مهر نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه در پیامی توئیتری از ماریو دراگی (Mario Draghi) رئیس بانک مرکزی اروپا برای در پیش گرفتن سیاست هایی در زمینه رقابت با دلار انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۰    
افسانه چهره آزاد از بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون برای اینکه خواهرانه در کنارش حضور دارد تشکر کرد. او همچنین از اولین مرتبه ای که همبازی بودند، نوشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۲:۱۸    
امروز در سازمان مدیریت صنعتی مجمع عمومی سالیانه تشکل مردم نهاد "مجمع وزیران ادوار" برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۲:۱۵    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی عصر امروز از علی پروین از پیشکسوتان فوتبال ایران عیادت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۲:۰۷    
سایت باشگاه استقلال نوشت: باشگاه استقلال درباره نقل و انتقالات این تیم و تمدید قرارداد بازیکنان اطلاعیه ای را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۱:۵۶    
پاتریک شاناهان سرپرست وزارت دفاع از سمتش استعفا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۱:۵۲    
تسنیم نوشت:نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از برگزاری و حواشی یک مراسم کنسرت موسیقی در مرکز استان انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۱:۴۷    
مجله فوربز جدیدترین فهرست برترین برندهای جهان را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۲    
امیر عابدینی، مدیرعامل اسبق قرمزهای پایتخت به حواشی این روزهای باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۶    
مهر نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب گفت: هرگز جاذبه و شکوه تمدن غرب شهید چمران را مرعوب نکرد و علمش مانع جنگش نشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۶    
در حالی که بسیاری از کارشناسان افزایش قیمت کالاهای اساسی و مواد غذایی به خصوص گوشت را دارای حباب عنوان می کنند، اما این اقلام همچنان با قیمت حبابی در بازار به فروش می رسد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:در بند دوم اصل 110 پیش بینی شده بود که رهبری می تواند برخی از اختیارات و وظایف خود را تفویض کند و طبق آن مقام معظم رهبری نظارت بر حسن اجرای سیاستهای کلی نظام را به مجمع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۰    
دو کلاهبردار اینترنتی که با تماس تلفنی حساب های شهروندان را خالی می کردند دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۰۰    
پارسینه نوشت: نمک دریایی که به طور طبیعی حاوی سدیم و دیگر مواد معدنی است، گزینه ای عالی به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی محسوب می شود. از این رو، شستشوی دهان با محلول آب نمک می تواند بسیار موثر باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۵۷    
مهر نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به شرکت این رژیم در نشست ضد فلسطینی در منامه از نشست مهم روسی-اسرائیلی-آمریکایی در بیت المقدس در هفته آینده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۴۸    
تصویری خاطره انگیز از سعید پیردوست، ساعد هدایتی و فاطمه هاشمی را در یکی از قسمت های سریال شب های برره به کارگردانی مهران مدیری ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۴۱    
سه دستیار خارجی سرمربی ایتالیایی استقلال وارد ایران شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۷    
فارس نوشت:دبیر شورای عالی امنیت ملی در نشست مشترک مقامات عالی امنیتی همسایگان افغانستان بر رویکرد هماهنگ 6 کشور حاضر در نشست برای گفت وگو با طالبان با هماهنگی دولت افغانستان تأکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۳    
مهر نوشت: بازی دوم دور یک چهارم نهایی رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا که در تبریز برگزار می شود با برتری ژاپن برابر عراق به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۳    
البرز ورزشی نوشت: کریستین واسمر ناظر آلمانی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با تمجید از میزبانی شهرستان ارومیه گفت: تنها مشکل میزبانی، رفت وآمد برخی افراد در زمین بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۱۸    
روزنامه فایننشیال تایمز گزارش داده دولت انگلیس پذیرفته که پس از پرونده ای حقوقی که 10 سال طول کشید به بانک ملت ایران 1.6 میلیارد دلار غرامت پرداخت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۱۵    
نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما به موارد قانونی و حرفه ای که توسط صداوسیما در پوشش اخبار مربوط به قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران، رعایت نشده است، اشاره کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۱۱    
نشست خبری سرمربی جدید استقلال روز پنجشنبه برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۰:۰۰    
ایسنا نوشت:صدراعظم آلمان تصریح کرد، لغو تحریم ها علیه روسیه منوط به بازگشت کریمه به اوکراین است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۵۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا به درخواست اعضای هر دو حزب کنگره آمریکا نشستی با قانونگذاران آمریکایی درباره ایران برگزار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۴۱    
رئیس سابق یوفا خبر بازداشت شدن به خاطر اتهام به فساد مدیریتی را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۰    
فارس به نقل از رویترز نوشت: در معاملات امروز بازار جهانی ارز ارزش دلار در برابر دیگر ارزهای بین المللی به کمترین میزان در سه ماه گذشته رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۴۰    
پوستر خارجی فیلم سینمایی رضا به کارگردانی علیرضا معتمدی در آستانه نمایش در فرانسه رونمایی شد. سحر دولتشاهی و علیرضا معتمدی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۳۶    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در مراسم رسمی استقبال از ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از تشنگی دچار تشنج شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۶    
اولین پلیس راه ایران بعد از انقلاب روز یکشنبه درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۹    
باشگاه خبرنگاران به نقل ازدبیر انجمن صنایع لبنی نوشت: واحدهای لبنی خواستار افزایش 27 درصدی قیمت لبنیات بودند اما ستاد تنظیم بازار تنها با افزایش 20 درصدی قیمت موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۹    
مهر نوشت: استاندار تهران گفت: شاهد سرریز شدن آسیب های اجتماعی سایر استان های کشور به پایتخت هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۹    
فارس نوشت: در معاملات امروز بازار تهران قیمت سکه طرح جدید 30 هزار تومان و دلار 135 تومان کاهش داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۰۶    
دکتر رضا داوری اردکانی، استاد فلسفه و اندیشمند معاصر کشورمان، دیروز (دوشنبه 27 خرداد) مهمان کافه خبر (خبرآنلاین) بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۰۴    
ایرنا نوشت: منابع خبری چین اعلام کردند که " شی جین پینگ" و "دونالد ترامپ" روسای جمهوری چین و آمریکا ساعاتی پیش با یکدیگر تلفنی صحبت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۹:۰۳    
اسموتی های سبز یکی از نوشیدنی های مغذی برای افرادی است که با مشغله زیادی دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۵۴    
طبق اعلام ال جی پیش فروش اولین تلویزیون OLED 8K (مدل 88Z9) از هفته گذشته در کره جنوبی شروع شد و در سه ماهه سوم امسال به بازارهای اصلی امریکای شمالی و اروپا می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۹    
وکیل بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس برای مشخص شدن وضعیت این دروازه بان و تمایل او به لژیونر شدن به دیدار مدیرعامل باشگاه رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۵    
همواره تقابل پرچمداران شرکت های مختلف برای دوست داران دنیای فناوری، جذابیت خاصی داشته است. سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و Huawei P30 Pro رقبای قدرتمندی برای یکدیگر هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۵    
رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که هر استانی شرایط میزبانی رقابت های لیگ برتر فوتبال را نداشته باشد، از میزبانی محروم خواهد شد و این مهم برای جلوگیری از وقایع مشابه فینال جام حذفی انجام خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۸    
ایرنا نوشت: یک نماینده مجلس خبرگان رهبری می گوید به جز کمیسیون ویژه، تنها کسی که می تواند از لیست گزینه های رهبری آینده اطلاع داشته باشد، حضرت آیت الله خامنه ای است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۵    
آیا سفر نخست وزیر ژاپن به تهران دستاورد خاصی داشت؟ کاربران خبرآنلاین نتیجه این سفر را پیشبینی کرده بودند. این گزارش را بخوانید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۷:۲۹    
صدا و سیما نوشت: مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت از کشف تخلف 13 میلیارد و 800 میلیون تومانی از دو شرکت اصلی و فرعی وزارت نفت خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۵    
گاهی برای یک مراسم ختم یا ساگرد ترحیم یا حتی یک مراسم عروسی دنبال یک گلفروشی می گردیم تا بتونیم یک تاج گل سفارش بدیم تا در ساعت مشخص درب مسجد یا درب سالن دریافت کنیم جالب اینجاست که برای سفارش خودمون ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۸    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک پرش چتربازها در دسامبر سال 2018 بر روی اهرام جیزه مصر را نشان می دهد. طبق این عکس چند چترباز پس از پرش از ارتفاع ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۶    
هیات پارلمانی جمهوری عراق به ریاست خلیل الحداد، نایب رئیس مجلس این کشور و هیات همراه با دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۹    
فارس نوشت: هیلاری و کلینتون به دلیل استقبال کم مخاطبان و فروش اندک گیشه، یک ماه زودتر از موعد مقرر تعطیل شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۸    
سیدعلی زرگر در سومین اجرای برنامه دهم از دور دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید در استندآپ کمدی خود ادای سید بشیر حسینی یکی از داوران مسابقه را درآورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۷:۰۵    
تسنیم نوشت: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از ثبات قیمت در انواع خودرو دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۳    
ایسنا نوشت: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بااشاره به اجرای طرح ترافیک جدید از ابتدای تیر ماه در تهران، از فرصت یکماه پلیس به کسانی که بدون شارژ حساب شهروندی خود وارد محدوده طرح می شوند، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۷:۵۷    
ایرنا نوشت: رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور گفت: با وجود کاهش قیمت دام زنده و افزایش عرضه، کماکان گوشت قرمز با قیمت های بالا به دست مصرف کنندگان می رسد زیرا عوامل بازار اجازه کاهش قیمت گوشت را نمی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۷:۴۲    
مصطفی تاج زاده به زاکانی گفت: قطع نامه 598 به نفع ایران بود یا به ضرر ایران؟ نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که روشن است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۷:۴۰    
سپهر حیدری گفت: برانکو را خیلی از هواداران دوست دارند اما او بنا به دلایلی که داشت یک تصمیم گرفت و از جمع پرسپولیس جدا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۷:۲۵    
مهر نوشت: رئیس پلیس پایتخت، از جمع آوری و ساماندهی 23 هزار معتاد متجاهر طی عملیات های مکرر نیروی انتظامی طی 139 روز گذشته خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۷:۲۳    
ویدیو رتبه بندی 10 فرد ثروتمند دنیا از سال 1995 تا 2019 بر اساس ارزش خالص دارایی هایشان که توسط منابع اطلاعاتی وبسایت فوربز تهیه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۷:۲۳    
باشگاه سپاهان اصفهان به صورت غیرمستقیم مذاکره ای با سه بازیکن مشهور فوتبال ایران داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۷:۰۷    
گزارش قابل انتشار از انهدام بزرگ ترین شبکه جاسوسی سایبری آمریکا توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۷:۰۴    
دانشمندان بر این باورند که خوراکی ها شامل ترکیباتی هستند که می توانند سبب آلرژی شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۹    
مصطفی تاج زاده و علیرضا زاکانی نمایندگان دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا با موضوع اتفاقات سال 88 و فساد اقتصادی به مناظره نشستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۵    
نمایش شش فیلم کوتاه تحت عنوان اکران تیرگان، از اول تیر مصادف با سالروز تولد عباس کیارستمی، کارگردان فقید سینمای ایران در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۵    
تسنیم نوشت: مدیرکل دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صمت اعلام کرد : هیچ گونه احتکاری در شرکت ایران خودرو صورت نگرفته و بیش تر خودروهای موجود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۹    
ایسنا نوشت:استاندار ایلام در جمع مردم هلیلان گفت: جمعا بیش از 36 میلیارد تومان به بخش هلیلان اختصاص می یابد
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۸    
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیتهای گسترده سازمان بهزیستی کشور گفت:سال گذشته 95 درصد فعالیتهای بهزیستی کشور به بخش خصوصی واگذار شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۸    
جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز به ریاست بدری رئیس کل دادگستری و با حضور کاظمی ،دارایی و شاکرمی معاونین دادگستری استان و رضا محمدی اصل مدیر کل زندانهای لرستان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۷    
ایرنا نوشت : معاون امور مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور گفت : هم اکنون ساخت 50 هزار و 400 واحد مسکونی در دست اجراست که از این تعداد 6 هزار و 641 واحد در بحث مسکن دو ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۷    
رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج از تزریق 250 میلیارد تومان اوراق مشارکت به پروژه قطار شهری کرج طی دو هفته آینده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۷    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از تغییر ساعات کار ادارات و نهاهای دولتی استان از روز شنبه اول تیرماه به منظور صرفه جویی در مصرف برق خبر داد.